Gå til innhold

Bijou's Sommerplan 2015


Anbefalte innlegg

Gjest Els-beth

Hei.

Hjelper å være her på tråden. Veide 61.7 i dagmorges så er på rett vei.

Sunnyside gratulerer med ny jobb.

Snusmumrikke knallbra resultat og så og si i mål. Kos deg i ferien.

Løffen hyggelig å treffe deg her igjen. Jeg vurderer også nettkurs eller dropin men prøver her først. Er jo litt dyre de kursene.

Bijou du er flink som løper så mye, du får nok resultater etterhvert.Er nok lurt å ta en tur til legen med mageprobleme.

Tror jeg har truffet flere her inne på tidligere tråder men er jo en stund siden.

 

Pakker og styrer i dag og begynner å få litt reisefeber. Vi reiser med gode venner som er glade i å trene. Så det blir felles trening hver dag før frokost. Men så er det bare å holde fokus på kveldene da. Er nok ikke nettilgang på båten så prates når jeg kommer hjem igjen. God sommer alle sammen😊😊Hilsen sørlendingen 🌞🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

God ferie, Els-beth! Og gratulerer med resultat allerede. :)

 

Her er helga over og sånn halvveis bestått ift. utfordringen til meg selv: null vin, øl og godis. Da måtte jeg jo bare bli uhyre fiksert på nettopp... vin, øl og godis. <_< For det ble jommen en damp-øl til maten lørdag (3 dl, da) og syltelabbene nedi godteskåla til poden et par ganger. Så viljestyrke: terningkast 3.

 

Men... totalt sett ble det langt færre kalorier enn hvis jeg skulle kjøpt min vanlige helgerasjon med godis og godt drikke.

 

Dessuten blåste jeg endelig støv av rockeringen min og tok en sving med den + styrke lørdag. Og joggetur søndag.

 

Vekt idag: 63,9 kg. Som jo faktisk er 700 gram ned denne helga. :P Gosh! Kan ikke huske sist jeg gikk ned en helg, eller startet en mandag på 63-tallet. Hurra! Så kutt i kaloriinntaket må det ha vært.

 

Satte meg forresten ned og leste deler av min gamle tråd inne på Holde Vekten også, for å finne ut hvordan jeg egentlig fikk det til sist jeg gikk ned de siste "pyntekiloene". Og jeg gjorde jo mye av det samme jeg gjør nå. Men jeg var definitivt flinkere med rockeringen, så den må vedlikeholdes.

 

Nå er det siste innspurt før feriestart torsdag ettermiddag. Vi reiser avgårde rett etter jobb og det er ingen vekt dit jeg skal, så jeg skal prøve å veie inn torsdag morgen istedet.

 

Ha en fin juli-uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag og veiing! 65,9 kg i dag, så sakte men sikkert nedover. Blir å ha siste veiing før ferie neste fredag, og da har jeg nok neppe nådd ned på 64 tallet. Men! Jeg skal ha en aktiv og hverdagsaktig ferie så jeg fortviler ikke. For meg skal dette gå jevnt og trutt.

 

Håper alle sammen har en flott uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, litt stille her inne nå, mange er vel på ferie regner jeg med. Jeg må nå jobbe, men like greit når været er sånn som nå, nesten høst ute!!!

Jeg holdt meg stabil på ferietur og landet på 63 blank sist. Nå er jeg heldigvis kommet på 62 tallet. Ble veldig glad i dag da jeg veide inn på 62,5 :-) :-) ja jeg har prøvd å spise mindre og litt redusksjon på det søte, selvom jeg ikke har et ideelt kosthold. Men ser at det er kostholdet som styrer vekta, og treningen som gjør at en blir strammere i fisken :-)

Håper dere andre også får gode tall på vekta.Det er så godt å føle at det skjer noe positivt!

Da må jeg jobbe videre, hører sjefen i trappene, kan ikke ta meg på fersken i å sitte på nettet, huff huff......:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Blir litt ensomt her inne, men det er vel sommeren og ferier som kan ta skylden for det :-)

Jeg er litt lite motivert akkurat i kveld, har vært og handlet meg smågodt og nye treningsklær, ikke verst altså.....

Slik er jo livet, det går opp og ned, og innimellom må en trøste seg med litt søtt og fine klær....:-)

Har nå trent som jeg pleier og spist som jeg pleier,og vekta (har ikke digital) viste ca. 62,8, så litt opp da. Ikke uventet! Hadde fått hakeslepp hvis den var på 61 tallet. Nei, det skjer jo ikke med det første!!

Vel, nå må jeg bare prøve å finne motivasjonen igjen, den er svingende og det eneste som ikke er svingende, er min hunger etter søtsaker....

Sunne valg, sunne valg, hvorfor frister de ikke mere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Løffen! :) Ble nok litt stille her i juli, ja. Men nå er i alle fall jeg tilbake.

 

Hadde jo tenkt å rapportere inn siste dagen før jeg stakk avgårde på ferie, men rakk det ikke. Får ta en kjapp oppsummering nå istedet.

 

Veide altså inn på 63,8 kg på avreisedag, hvilket var helt godkjent. Målet var jo også å være på 63-tallet før avspark til ferien. Så: done! ;) Men spratt tydeligvis kjapt i været. Var på vestlandet 1 uke og da vi var hjemom en kjapp tur for å vaske litt klær og pakke om, viste vekta 65,4 kg. Jaja. Så var vi vekke 1 uke til og etter den uka var vekta pussig nok fortsatt på 65,4 kg. Som forsåvidt var gode nyheter, at jeg ikke var gått opp enda mer. (Tippet nemlig 66 eller 67 etter uke 2...) Så har jeg jobbet 1 uke og da forventet jeg kjapt noen gram ned, når hverdags-kosten var på plass igjen, jeg har til og med fått løpt 2 ganger, men på veiedag nå på fredag viste vekta fortsatt 65,4 kg. Ha ha! Nesten litt komisk.

 

wZi9bew.png

 

Kurven ser jo ikke helt god ut, men må jo gå ut ifra at dette bare er midlertidig.

 

Jeg kjører i alle fall på med ukas tredje løpetur i kveld og ny uke med jobbing og hverdagskost.

 

Disse feriegrammene har nok fått litt for lang tid på seg til å feste seg, slik at det tar litt lenger tid å bli kvitt de. Men de skal av, ja! B)

 

Bra jobba med å holde deg nede på 62-tallet, Løffen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt du er tilbake, Bijou :-)

Jeg er sikker på at du får av de feriegrammene når hverdagen er tilbake med trening og sunnere mat.

Jeg er fortsatt frustrert, klarer ikke å bli motivert nok. Stod i butikken i dag, tenkte at jeg må kjøpe sunn snacks, blåbær eller bringebær. Men har ikke lyst på det, ble til at jeg kjøpte meg lefser!!!! Ingenting med slanking å gjøre. Trøster meg med at jeg klarer å begrense med med mengden i det minste.

Vekta viser i underkant av 63, så passer jeg ikke på, sklir den fort over 63.

Skulle ønske jeg elsket bær og frukt, men det kommer jeg aldri til å gjøre.Er en søtmons, får bare begrense meg. I dag føles det nesten umulig å være stabil på 61/62....

Ikke akkurat et inspirerende innlegg, men Slik er nå ståa.får koMme meg ut og løpe, så er kanskje humøret litt bedre også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Her kommer et lite pip fra meg. Nå har jeg hatt lang pause fra forum, men jeg tror jeg trengte det. Hyggelig å se at dere står på, med lettere og tyngre dager - sånn er det jo.

 

Jeg har hatt svært varierende fokus i pausen, men som vanlig skjer det lite på vektfronten. Jeg gikk nok litt opp i begynnelsen av juli, men de siste ukene har vi løpt en del og det hjelper. Siden vi kom hjem i går og drar igjen i helgen rapporterer jeg inn dagens vekt, så får den prøve å motivere meg til å holde fokus i Danmark.

 

Ellers er det en ganske uspennende sommer i år. Vi har vært på hytta i vekslende vær, nå skal vi dra noen dager til Legoland, og så er det jobb og skole igjen. Yngste er skolestarter i høst, det er jeg egentlig ganske spent på om hun er moden for!

 

Ønsker dere alle fortsatt riktig god sommer enten dere er på jobb eller ferie, selv om været ser ut til å bli dårligere og dårligere. Sen ferie var ikke noe sjakktrekk i år, dessverre.

 

Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så bra å se deg tilbake også, Tulla! :) Vi trenger en pause iblant, både den ene og den andre. Kanskje særlig om sommeren.

 

Denne uka har jeg vært mer eller mindre alene hjemme, så jeg har koblet heeeeeelt fra. Mest mentalt. Har jo jobbet, men så kommet hjem, slengt meg på sofaen med en film og purket og sovet. ;)Ikke mye konstruktivt som har skjedd i heimen. Og null trening.

 

Men idag kommer far og sønn hjem og jeg har fridag til å svinge vaskefilla litt rundt. Skal nemlig ha familiebursdag her imorgen. (Både far og sønn har hatt bursdag denne uka.)

 

Forrige helg gikk forsåvidt bra, til tross for lørdagsgodis og vin. Faktisk helt stabil, uten at jeg helt skjønner hvordan det gikk til. (Men fikk løpt søndagen.) Så startet uka på det samme: 65,4 kg.

 

Og hadde ikke vekta rikka seg etter det, hadde den jommen gått ut gjennom vinduet og blitt erstattet med en ny badevekt, altså! Men OMSIDER begynte det å skje ting. Og jeg veide inn på 64,7 kg idag. Pjuh!

 

wZi9bew.png

 

Har knasket hjemmelagde knekkebrød i en ukes tid og kostholdet er forsåvidt på plass. Men er midt i PMS'en og da skjer det jo ikke så fryktelig mye mer på en ukes tid, så jeg får bare tvinne tommeltotter til neste gang vekta finner det for godt å røre på seg.

 

Har en plan om å flytte tilbake til den gamle tråden min på Holde Vekten forumet når vekta er tilbake på 63-tallet. Forhåpentligvis i slutten av måneden. Ish... B)

 

Ha en god helg alle sammen!

 

Her blir det som sagt party-party i helga, for gutta mine, men satser på at husvask og vertinne-flying veier opp for kaloriene som går inn i gapet. Det er lov å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt vekta klarte å finne et annet tall til slutt, Bijou - særlig et mindre et! :lol:

 

Lykke til med bursdager! Her har både mann og datter bursdag til uka, så da må jeg til pers.

 

Det kan hende jeg blir med tilbake til Holde Vekten når du flytter. Det er jo tross alt det jeg egentlig driver på med... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager fraværet folkens, men jeg trengte en pause. Syns det er så deilig å logge ut fra alt som heter nett, mobiler osv når man er på ferie. Jeg har virkelig storkost meg i ferien B)

 

Det har nok dere andre også kan det se ut til :D

 

Jeg har ikke vært på vekta i ferien, men klatret opp på den i dag med resultatet 59,8. Det er 0,1 g i forskjell fra forrige vektregistrering i starten av juli. Jeg syns det var et utmerket resultat etter 2 uker med all inclusive og noe mindre trening enn vanlig. Jeg klarte i stor grad å velge vann framfor brus og øl, unngikk dessertbordet og spiste meg mett, men ikke overmett på maten. Det har heldigvis gitt uttelling.

 

Jeg konkluderer derfor med at jeg er omtrent der jeg vil være og styrer mot hold vekten i fortsettelsen. Takk for følget så langt så ses vi kanskje på en tråd senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med strålende innsats i sommer - og med å være i mål, Snusmumrikke! :D/ *Spiller en liten fanfare for deg* Lykke til så masse videre og kanskje vi ses inne på Holde Vekten!

 

Her er en passe utfordrende uke overstått. Ble endel kaker og snop forrige helg, med dobbel bursdagsfeiring. Men vekta gikk faktisk litt ned akkurat i helga. Den gikk derimot opp igjen i begynnelsen av uka, da mor skulle "rydde" unna kakerester... B) Løpinga ble også utsatt noen dager, da regnet høljet ned noen dager her. At mensen kom gjorde jo ikke ting lettere heller.

 

Men har fått tatt rockering og styrke. Flere ganger, faktisk. Og fikk tatt ukas første løpetur igår. Klarte dermed å veie inn på det samme som forrige fredag, på 64,7 kg. Og det er jeg fornøyd med.

 

wZi9bew.png

 

Nå er heldigvis huset tomt for kakerester og snop, og mensen på hell, så merker at kroppen faller litt mer til ro igjen.

 

Målet er å krabbe videre nedover 64-tallet, neste uke. Så får vi se hvordan det går.

 

Ha en fin helg imens, vi som fortsatt er igjen her inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med å være i mål, Snusmumrikke! :D Men du har vel egentlig vært der en stund, har du ikke? ;)

 

Bijou, ser ut til at du er tilbake på sporet igjen. Bra jobba!

 

Jeg er ikke på noen måte på sporet, men dog tilbake etter Danmarkstur (uten trening) og to bursdager med kanelsnurrer, panna cotta, ostekake og sjokolade. I tillegg har løperkneet begynt å klage igjen. Resultat: minst en kilo opp i følge vekta i morges. Jeg får rapportere inn elendigheten i morgen... :(

 

Det var nok ikke noe sjakktrekk å veie meg i forrige uke, for jeg var litt for fornøyd. Burde holdt meg selv på pinebenken i stedet. Nå får jeg gå i tenkeboksen og finne ut om jeg orker å gjøre en innsats for ca tre kilo eller ikke. Så langt i år har jeg ikke orket, og vekta i morges viste nøyaktig det samme som da den var nyinnkjøpt like over jul...

 

I morgen er det ellers tilbake til hverdagen igjen, for da er ferien over. Regner med at dere andre også er i gang. Det skal vel bli greit, tenker jeg,selv om denne ferien ikke hatt vært av de beste hverken værmessig eller programmessig.

 

Ha en god søndagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da er vel hverdagen tilbake for de aller fleste. Og vi får bare la sommervekt være sommervekt for denne gang! B) Tenker de fleste av oss har kost oss, drømmevekt eller ei. Og DET er jo det viktigste!

 

Her har jeg en liten fridag skvist inn, for å huse en liten bursdagsfeiring (på etterskudd) for en gjeng barnehagebarn. Håper bare på at sola titter frem, som lovet, så vi kan leke ute i hagen når de kommer. Pr. nu er det veldig grått og trist ute. Hm...

 

Men uka ellers er i gang, med riktig kosthold og trening av ymse slag. Ukas første løpetur i kveld. Ellers er jeg generelt flinkere med rockering og styrke for tida. Og vet ikke om det skyldes det, eller små justeringer i kostholdet (har bl.a. gått tilbake til å spise en halv grapefrukt til frokost hver dag, det sies jo å skulle hjelpe på både fordøyelse og diverse), men det HAR skjedd noe med magen min, siste par ukene. Og det nesten uavhengig av hva vekta sier. (Nå etter helga viste den forresten 64,9 kg. Så et par hundre gram opp.)

 

Oppblåstheten har tatt seg en pause og jeg skimter hvordan magen en gang så ut, da jeg lå nærmere 60-tallet. Selv her øverst på 64-tallet. DET er alltids en motivasjon til å fortsette! :)

 

Ha en fortsatt fin uke, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo rapportert inn elendigheten mandag, og elendig var det, men nå har det visst blitt fredag. Jeg er sliten etter jobbuke med altfor lite søvn og skolestart, og svært lite motivert til å være flink. Føler meg ting, svak og kjempetrøtt.

 

Jaja. Mannen skal ut og løpe bakkeintervall etterpå, og planen er å prøve å gjøre det samme. Så får vi se hva kneet sier til det.

 

Håper dere andre føler dere bedre enn jeg gjør akkurat nå, og at en rolig helg vil hjelpe på min form også.

 

Og at jeg finner motivasjonen til å spise riktig - og mindre... Jeg skulle gjerne vært nede på 64-tallet igjen, men nå er det lenge siden sist jeg så det.

 

Riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Tulla og Bijou :-)

Opp med humøret Tulla, håper du får en rolig helg og finner motivasjonen igjen.

Vel jeg er motivert i teorien, men ikke i praksis kan man si...

Og har nå laget meg en slagplan på tre uker med max.1600 kcal daglig og to dager faste i uka på max. 800 kcal. Jeg kan ikke faste på 500 kcal, da blir jeg veldig sur og vanskelig. Hva tror dere? Blir jeg kvitt 2 kilo da?

Vekta var på 63,2 i går så oppadgående og jeg kjenner jeg har lyst til å hyle! Blir så lei, for jeg kan bare skylde på meg selv og vet alt jeg har spist som bare er søppel...

Men eneste fornuftige er å telle disse kaloriene og jeg skal ned på 62 tallet til uka, så det så.

Ja litt frustrasjon fra meg.

Ps. Drikker dere brus? Jeg har kjøpt inn farris til helga, jeg skal også prøve å redusere pepsi max inntaket betraktelig. Vet ikke om det betyr så mye for vekta da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ønsker, Løffen! Håper din egen motivasjon finner veien fra teori til praksis :lol:

 

Tror du ikke det blir litt lite mat hvis du skal spise 1600 kcal per dag og i tillegg legge inn to fastedager i uka? Jeg synes det høres knapt ut.

 

Og ja, jeg drikker brus - dessverre. Cola zero er min last. Tenker ofte jeg bør kutte ned eller ut, men så langt mangler viljestyrken.

 

Dagens vekt er litt bedre enn forrige ukes, men fortsatt godt over begynnelsen av august. Men beina har tålt to løpeturer forrige uke, og det er jeg glad for :)

 

Ha en riktig god uke og lykke til med kampen mot viljen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens! Her forsvant jeg visst litt, men siste par ukene har bare vært sykdom på sykdom... :(

 

En murrende urinveisinfeksjon slo ut i full blomst i forrige uke og dagen etter; en forkjølelse (eller influensa...?) fra helvete, som kastet på og med masse feber og smerter i hver minste lille muskel i kroppen. Dernest måtte jeg krype til korset og oppsøke tannlegen igjen denne uka, med tannverk. Så idag har jeg vært og borret et ganske stort hull + fjernet en bit av en tann som visstnok bare hadde falt av en eller annen gang og satt seg fast i tannkjøttet mellom to tenner og verket. :blink: Er det mulig, liksom?

 

Men NÅ må da formen for svingende bli bedre! Forkjølelsen er i alle fall på retur, antibiotika-kuren avsluttet og tannverket forhåpentligvis borte, bare bedøvelsen får lagt seg.

 

Vel, fordelen med alt dette er jo at matlysten har vært så som så. Veide inn på 64,5 sist fredag. Som er bittelitt nedover fra uka før. I helga la jeg bare på meg et par hundre gram, som fort gikk av igjen, og jeg er i skrivende stund på vei videre nedover 64-tallet. Får se hvor det stopper hen til fredag.

 

Det har ikke blitt noe jogging siden tirsdag forrige uke. Men har tatt litt rockering og styrke de dagene jeg har følt meg noenlunde i form til det. Skal ta litt i kveld også, og kaaaaanskje prøve meg på en joggetur igjen imorgen, torsdag.

 

Vel, sånn er ståa her. ;) Men altså; formen er oppadgående.

 

Apropos brus, så drikker jeg bare det i helgene. Men da drikker jeg 'årntli Cola, med tonnevis av sukker i. Unner meg det da. Zero og sånt blir aldri helt det samme, synes jeg. Og jeg siste årene har jeg bare drukket fra boks eller glass-flaske. Da blir inntaket automatisk litt mindre enn hvis jeg hadde kjøpt halvlitere eller 1,5-litere.

 

Fortsatt god uke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt god bedring, Bijou! Litt av en runde du har hatt! Det er forkjølelse her i huset også, og jeg tror dessverre jeg kanskje er for nedadgående... :(

 

Jeg er helt enig i at cola og cola zero ikke er det samme, men jeg er motsatt - liker ikke cola. Synes det er for søtt og at det klistrer seg til tennene. Men selv om zero ikke har kalorier, tror jeg kanskje den øker appetitten, og det er jo ikke sunt, så jeg burde kutte ned.

 

Ellers vaker jeg rundt høyt på 66-tallet. Appetitten er på topp, og viljestyrken laber...

 

Hvis forkjølelsen ikke har meg helt, håper jeg på en intervalløkt i ettermiddag/kveld. Så lenge jeg trener jevnt blir det iallfall ikke helkrise.

 

Ha en riktig god torsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Tulla69! Og håper du reddet deg unna forkjølelsen.

 

Her er den på retur, men fortsatt henger en del igjen. Har ventet litt med jogginga blant annet, fordi luftveiene fortsatt skrangler og hosteanfallene fortsatt kommer tett. Men... vært flink med rockering og styrke siste uka.

 

Maten er også under kontroll, men har heller ikke fyst på så veldig mye. Dels pga. forkjølelsen, dels pga. tannverket. Som heldigvis også nå er over. Lenge siden jeg har registrert mat, men tenker jeg har ligget på rundt 1600 kalorier i snitt siste ukene.

 

Vekta har altså vært snill siste uka, ned fra 64,5 til 63,9 kg idag. Storfornøyd med det, forholdene tatt i betraktning.

 

wZi9bew.png

 

Smått om senn peker altså kurven riktig vei, etter sommerferien! :)

 

Litt utfordringer denne helga, med middagsgjester og diverse. Men skal prøve mitt beste. Og tester igjen søndag, om det kan være en passende dag å ta en joggetur igjen.

 

God helg, Tulla69 og alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag jenter :-)

Håper dere blir fort raske av forkjølelse! Det er ikke noe kjekt nei!Grattis med nedgang Bijou :-)

Jeg skulle jo faste to ganger i uka. Hvordan tror dere det gikk?

Helt på trynet! Jeg lå våken halve natta og det romlet i magen. Så jeg hadde meg nattmat i 4_-5 tiden.Nei det er ikke noe for meg, jeg må ha mat!

Har nå vært flink og drukket lite brus, og jeg har gått litt ned. Veide inn på 62,9 i dag. Har løpt 4 ganger denne uka, så nå skal jeg kose meg i kveld med brus og chips. Gleder meg som et lite barn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag!

 

Forkjølelsen tok meg så det sang, Bijou :( Satt i halvørska på jobb fredag og har generelt orket svært lite. Men i dag er jeg litt bedre, kjenner jeg, så det er håp om en relativt normal jobbdag i morgen. Trening må nok vente enda en dag eller to.

 

Gratulerer med nedgang, både Bijou og Løffen! :D

 

Jeg måtte ellers le litt av fasteeksperimentet ditt, Løffen, for det er nok akkurat slik det ville endt for meg også om jeg skulle ha prøvd meg på 5:2 :lol:

 

Her ser det også ut til at vektnåla peker litt nedover, men det har jeg strengt tatt ikke fortjent. Spørs om jeg ikke har hatt mer feber enn jeg trodde, og at kroppen er litt uttørret. Vi får se i morgen tidlig - hvis jeg tør ;)

 

I dag blir det nok en rolig dag, men skal prøve å karre meg på treff med foreldre og barn fra skolen til yngste. Det er nær hjemme, så jeg kan stikke av underveis hvis det blir for slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, som dagene flyr! Vært litt vel mye stress siste uka og sent i seng/for lite søvn. Avrundet uka med bursdagsselskap igår og festlig lag til langt på natt - og ganske slapp og treg søndag i dag.

 

Håper forkjølelsen din er over nå, Tulla! Her er jeg i alle fall frisk og rask igjen, og gikk rett inn i PMS/mensen-uke, med dertil appetitt (for alt usunt...) i uka som var. <_< Fredagens vekt: 65,0.

 

wZi9bew.png

 

Ikke så veldig oppløftende, men får bare minne meg selv på at det var månedens vanskeligste uke. Pjuh!

 

Jogget 1 gang og tok 1 økt med rockering og styrke forrige uke, men that's it. Så alt kunne i grunn vært bedre.

 

Hadde jo håpet å avslutte august på 63-tallet, men PMS-uka stakk altså kjepper i hjulene for det. Ja, ja. Får bare snu arket og nullstille hodet. Skal tilbake til 63-tallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp liten oppsummering etter helga.

 

Ble jo litt kalorier lørdagen, på fest. Men søndagen litt mer normal. Og fikk tatt rockering og styrke. Løpinga har visst fått seg en pause igjen... :unsure:

 

Men klarte helga mer eller mindre stabil, med 65,1 kg mandag morgen. 100 gram opp er godkjent! Og pila er allerede godt på vei nedover 64-tallet igjen. Puh!

 

Bortsett fra det ser denne uka ut til å ville gå like fort som den forrige. Mannen har fått seg ny jobb, så det er litt omrokkeringer på hverdagsrutinene i heimen. Og jeg holder på å ommøblere gjesterommet/kontoret hjemme, med flytting og sjauing, så har nok å henge fingrene i.

 

Skal ta en økt rockering og styrke igjen nå, før senga.

 

Rapporterer inn igjen mot slutten av uka. Og har bestemt meg for at så snart jeg er tilbake på 63-tallet, flytter jeg over til den gamle tråden min på Holde Vekten-forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...