Gå til innhold

Hjertesukk fra en som trenger å gå ned 30+


Gjest silda

Anbefalte innlegg

Gjest Friskus_jenta

for alle gratulasjoner... på en måte er dere "skyldig" i mine gode resultater... he he ikke det værste å bli skyldig i da! :)

 

Er så glad for at vi her kan hente både inspirasjon/ motivasjon, trøst og en klapp på skulderen når men har vært ekstra flink...

for det er ikke mange andre ute i denne verden som bryr seg...

 

Takk for all støtte jeg har fått fra dere, hadde jeg vært millionær skulle jeg ha kjøpt verdens største blomsterbukett til hver og en av dere!!! :)

MEN; nå er jeg ikke millionær, så dere får ta til takke med noen "god- ord",

og en "Cyberklem" :)

 

Håper alle får en fin dag i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar
Gjest trucker

Selv med oppovervekt må man jo bli glad når man får mld fra dere. Takker og bukker, og dersom noen tror denna rulta depper av dette med de gramma så neida. Her skal det jobbes videre og målet er laangt unna. Har gitt meg selv to år jeg! Da skal jeg være slank, uten valker og med fast rumpe. Men mye arbeid må til ! Synes det er så godt å ha dialog med dere, dere har gode råd, vi har forskjellig viten og tips til hverandre, så folkens... bare vi holder sammen er jeg trygg på at vi skal få det til.

Neste tirsdag en en ny spennende dag og i kveld har jeg nesten 1900 kcl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

I dag har eg for første gang i historia, laga med nistemat i staden for å kjøpe mat på ferga (vi reiser eindel i jobb). Dei andre satt der å spiste skive, med fiskepudding, reke og majones og sjokolade. Medan eg spiste mine skiver med kaviar. Hadde til og med ei skive med til mellommåltidet. Så jenter her er det dere eg har stjelt ideer og motiavasjon fra! Takker for det. Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton
Hei igjen.

I dag har eg for første gang i historia' date=' laga med nistemat i staden for å kjøpe mat på ferga (vi reiser eindel i jobb). Dei andre satt der å spiste skive, med fiskepudding, reke og majones og sjokolade. Medan eg spiste mine skiver med kaviar. Hadde til og med ei skive med til mellommåltidet. Så jenter her er det dere eg har stjelt ideer og motiavasjon fra! Takker for det. Klem fra meg.[/quote']

 

Der var du flink!!

Jeg kjøpte en bok ganske nylig, som het Matpakka. Der er det veldig mange super-inspirerende og rimelig kjappe oppskrifter på en deilig og sunn liten medbrakt. Et godt tips til brødskiver er å ta med masse pynt som agurk, persille, paprikabiter el l i en plastpose på siden så ikke brødet blir vassent. Da kan du sitte og pusle sammen det lekreste lille smørbrødet, så de andre kan sitte der med sine lange neser og tapte hundrelapper - for kjøpemat er jo så DYRT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton

I dag har jeg hatt fri på dagen, mens R var hos dagmamma (uff, vi kjørte forbi en av barnehagene i nabolaget, som hadde brent ned til grunnen idag. Det var TRIST!!). Og den bonus - fridagen har jeg brukt til SHOPPING!!!!

 

Først dro jeg til Barneverden og kjøpte noen leker og ny madrass til R, deretter til XXL, hvor jeg kjøpte treningsbukse, t-skjorte og svettebånd - nå skal jeg bli feiende flott på stavgangsturene mine! Så dro jeg til et senter og handlet klær. Det ble en knallrød linbukse, tre t-skjorter fra Lindex, en ny håndveske, en hårklipp + hårprodukter - og - ta-taaaa! Min nye olabukse!!! Den ble handlet på Stagioni og er veldig fin. Lavt liv og litt bling-bling (som det heter) på høyre forlomme. Og den er i 33"! Trodde nesten dama tulla da hun tok den frem, jeg. Men jeg er altså veldig fornøyd med fangsten idag. Mer fornøyd enn lommeboka, tror jeg. Men det er viktig å belønne seg selv litt!

 

Nå er jeg på jobben og skal sitte her utover kvelden. Håper dere får en herrrrlig kveld, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt ein kjempefin dag i dag. Så får lommeboka heller gråte litt, det er velfortjent med ein egotrippdag når du har vært så flink altså. Grattis med dongrien...Tenker det føltes godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med ennå flere her. For nye som har lest ser man fort at det er noen gjengangere som holder koken her. Tenker spesielt på tonton, slankelinda, trucker og emilia24. Hyggelig er det i hvert fall at vi blir flere.

 

Tirsdag er veiedag for flere av oss. Har selv hatt det litt travelt den siste uken, har derfor ikke vært inne på siden.

 

Jeg har hatt litt ned og opp opplevelser etter at jeg begynte å slanke meg for n`te gang. Har foresten funnet ut at vekten min veier litt uregelmessig. Da jeg gikk på vekten i går så viste den 92,1 kg! Det stemmer ikke! Gikk på en gang til, og da viste den et par kg. til, stolte heller ikke på dette resultatet så jeg prøvde i igjen. Vekten la seg til slutt på 98,2. Tror jeg fikk litt av forklaringen på mine jo-jo reusultat da! Det er for øvrig målene og ikke vekten som er viktigst for mitt vedkommende. Vekten blir på en måte kun et måleredskap sånn cirkavis mener jeg. Fom neste uke begynner jeg å veie meg om morgenen uten klær, for å få minst mulig variasjoner. Dere må derfor ikke tro at jeg har gått ned mye hvis det ser slik ut neste uke, det er nok mye pga ingen klær og tom mave. Jeg tror i hvert fall jeg får jevnere resultater på den måten.

 

Vel, vel Jeg merker at klærne sitter løserer i hvert fall. Men et godt stykke igjen til strl 44, har en stretchbukse jeg presset på meg i den størrelsen, bare for å sjekke asså..... Tør ikke tenke tanken på hverken strl 44 el 46 uten stretch. Men jeg kjøpte en cordfløyel uten stretch for to-tre måneder sine. Strl. 48 og den sitter faktisk ganske løst nå. Hurra

 

Hvordan går det med dere andre? Synes dere er flinke! Har ennå ikke kommet i gang. Har noen noen ën bra treningsdvd å anbefale?

 

Det var snakk om hva nickene våre betyr. Mitt har faktisk ikke noe med fisk å gjøre. Jeg har nevø og niese i Danmark. Når de snakker om en bra dame, så kaller de henne for seig sild. Litt sarkastisk valgte jeg altså å overføre det til norsk hunkjønsform, så da ble det silda.

 

Lykke til i dagene som kommer da dere. Kan vi ikke foresten starte med å komme med noen gode favoritt triks mht matlaging, tilberedning og oppskrifter generelt.

 

Sender stafettpinnen av gårde med følgende minitips: Bytt ut ris, pasta og poteter med bønner eller linser for å spare deg for raske karbohydrater. Det metter kjempebra. Lag for eks en stuing av kikerter: En boks kikerter, litt mager kesam, smak til med: hvitløk, seltin salt, pepper, event urter (eks, bassilikum, oregano etc) presset lime. Kjør i foodprocessor eller med stavmikser. Spises oppvarmet eller kaldt.

 

God uke! Klem Silda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny olabukse tonton!!! Det er en herlig følelse når en begynner å komme så godt i gang at selvtilliten får en puff. Da kommer jammen meg lysten til å pynte seg litt igjen også. Har selv kjøpt pulsklokke, synes det var gøy å bruke da jeg lånte en, så nå må jeg komme i gang da. Har stadig unnskyldninger.

I dag har jeg hatt fri på dagen' date=' mens R var hos dagmamma (uff, vi kjørte forbi en av barnehagene i nabolaget, som hadde brent ned til grunnen idag. Det var TRIST!!). Og den bonus - fridagen har jeg brukt til SHOPPING!!!!

 

Først dro jeg til Barneverden og kjøpte noen leker og ny madrass til R, deretter til XXL, hvor jeg kjøpte treningsbukse, t-skjorte og svettebånd - nå skal jeg bli feiende flott på stavgangsturene mine! Så dro jeg til et senter og handlet klær. Det ble en knallrød linbukse, tre t-skjorter fra Lindex, en ny håndveske, en hårklipp + hårprodukter - og - ta-taaaa! Min nye olabukse!!! Den ble handlet på Stagioni og er veldig fin. Lavt liv og litt bling-bling (som det heter) på høyre forlomme. Og den er i 33"! Trodde nesten dama tulla da hun tok den frem, jeg. Men jeg er altså veldig fornøyd med fangsten idag. Mer fornøyd enn lommeboka, tror jeg. Men det er viktig å belønne seg selv litt!

 

Nå er jeg på jobben og skal sitte her utover kvelden. Håper dere får en herrrrlig kveld, jenter!![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig med matpakke! Tupperware har i sin tid solgt matbokser med kjøleelement. Vet ikke om de fremdeles har det, men jeg er i hvert fall kjempefornøyd med min. Maten holder seg frisk og kjølig. Spesielt er dette ok når man som tonton foreslår bruker mye grønnsaker i tillegg. Fikk mange missunnelige blikk da jeg kom med mine brødskiver med salatberg på i lunsjen, da jeg gikk på skolen. (forige vellykkede slankekur). Jeg hadde sjekket ut det der hvis jeg var deg. Uansett fins det sikkert mange provisoriske måter å gjøre det på.

 

Hei igjen.

I dag har eg for første gang i historia' date=' laga med nistemat i staden for å kjøpe mat på ferga (vi reiser eindel i jobb). Dei andre satt der å spiste skive, med fiskepudding, reke og majones og sjokolade. Medan eg spiste mine skiver med kaviar. Hadde til og med ei skive med til mellommåltidet. Så jenter her er det dere eg har stjelt ideer og motiavasjon fra! Takker for det. Klem fra meg.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær lei deg! Du har ikke stått stille og du har ikke gått opp. Det er jo kjempebra! Tenk hvordan vekten hadde sett ut hvis du fremdeles gikk å sullet i den gamle livet..... Viktig at man tenker langvarig endring. Selv har jeg sett at det funker veldig bra å spise ofte. Et eller annet, et knekkebrød, en frukt, fett og sukkerfri yogurt osv. Spiser ofte hver tredje time. Uansett har jeg hørt at man ofte stagnerer litt. Friskt mot! Det vil løsne igjen. Tenk på meg, som gikk opp flere kg i forrige uke. Takket være hyggelige innlegg fra dere andre så gir jeg ikke opp. Ting tar dessverre tid. Lykke til! Klem... Silda

Eg har hatt veiedag i dag. Er egentleg litt sur i dag. For eg har gått ned kun 200 gram! Eg har no holdt på i ca. 2 månader sjølv(før eg fann dere)' date=' og har vel gått ned totalt ca. 5-6 kilo(kanskje meir - for det tok litt tid før eg turde å veie meg). Men det går no så seint. Enkelte veker går litt lettare. Men skal ikkje gi opp da.

I dag blir det fjelltur! Og så skal eg vere flinkare til å spise fleire småmåltid.

Belte på buksa sitter uten å stramme da, det er no kjekt og det fekk eg ikkje på meg for 2 veker sidan! Så noko skjer no da. Veiedager var jammen ikkje kjekt. Det er første veiedag her inne også, men kjem sterkare til neste mandag - håper eg.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg er imponert over hvor flinke dere er til å oppmuntre hverandre, og komme med nyttige og interessante tips og innlegg.

 

Så ikke at det var kommet så mange innlegg, siden sist jeg var her. Har nok en gang hvert borte i helgen.

 

Tonton, jeg skal sjekke opp dette radioprogrammet. Ellers så skjønner jeg at jeg må oftere innom her altså.

Klem

SILDA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ein artig forklaring på nikket ditt. Den sammenhengen hadde eg ikkje gjetta meg til. I forhold til å ikkje gå så masse ned trur eg det har komt av forlite kcal. på dagen. Men denne veka skal eg prøve med ein jamn kcal, med mange små måltid så da blir det spennende å sjå kva som skjer med det.

 

Eg er veldig glad i grønt, så eg skal sjekke ut tupperware tipset!

 

Hyggelig å høre fra deg, klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Jeg har to ting å berette i dag...

 

1: når det gjelder hvorfor man har valgt det nicket man har , så har jeg følgende

forklaring; slankelinda= Slanke Linda, altså et godt stykke fram i tid... he he

 

2: TIL SILDA ( og andre interesserte...:) )

 

I dag "fant jeg opp" en ny rett til middag!!! ( ialle fall ny for meg..)

 

* Helstekt kylling( ferdig på butikken, men jeg varmet den opp i ovnen med

pepper, litt estragon krydder og litt karri) Kan også godt bruke kylling-

eller kalkunfilet også, sikkert digg!! :)

 

* Eggnudler ( skal være sunnere enn vanlige...)

 

* Asparges (jeg kjøpte en boks, og trekte aspargesen i varmt vann noen

minutter)

 

* Og til slutt, men ikke minst: pesto dressing ( noe grønn greie jeg kjøpte

i en glassflaske...) Kanskje ikke verdens sunneste ting, men når alt det

andre er sundt så... :) Og dessuten bruker man bare " noen dråper"

av dette på...

 

Dette er noe av det beste jeg har smakt på så lenge jeg kan huske, det var rett og slett bare helt fantastisk, utrolig, KJEMPEGODT!!! nam nam, blir nesten sulten igjen...

 

Dette MÅ dere bare prøve! Sikker på at smaksløkene deres også løper løpsk da... Jeg ANTE ikke at sunn mat kunne være så godt! Dette ga meg virkelig blod på tann... nå blir det masse eksperimentering framover ja! Og jeg som ikke en gang visste at jeg egentlig likte asparges... ja der kan man se.... :)

 

Bon apetit!

 

 

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton

Jeg tok på meg min splitter nye olabukse idag tidlig, og gjett om mannen min ble imponert! Den reaksjonen var ikke sånn høflig "så fin du ble" men mer sånn - WOW! Så slank og pen du er! Tror han ble ganska overrasket over hvor fort det har gått tross alt. Den reaksjonen var virkelig verdt hele GR-kurset og det ekstra arbeidet det er å hode seg på rett spor. Men en annen gevinst er jo selvfølgelig at jeg føler meg så mye bedre generelt. Selv idag, som jeg har mensen, som normalt ville slå meg helt ut. Det er nesten så jeg er litt glad for at jeg ikke ble gravid denne måneden heller. Nå har jeg enda en måned å bli lettere på...

 

Ha en deilig torsdag alle flinkiser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor har ei bok som heiter 1001 lette måltid eller noko slikt. Der veit eg det var noen enkle og kcal fattige oppskrifter, blant anna oppskrift på ein lasagne med aubergin som var god. Så den tenkte eg å skaffe meg oppskrifta på etterkvart. Den kan eg legge her også når eg har fått den, viss dere vil. Elles er eg ikkje så kreativ enda på lette middager som går an for mann, barn og travle kvardager, så det er kjekt med forslag her innimellom når nokon har gode ideer.

 

Kjekt å høre om wow effekten på buksa tonton. Det er sånt som virkelig motiverer altså.

 

Eg gruer meg litt til neste veke,mandag og tirsdag skal eg på kurs, med lang avstand mellom måltida, og hotell mat. Hm så det blir ei lita utfordring. Men utfordringer er vel det som gjer livet spennende. Håper målinga mandagsmorgon gir litt resultat, slik at eg blir ekstra motivert. Får sjå på det som trening til sommerferien, litt vanskeleg å reise på tur med matvekta i handa. Som fleire av dere har nemnt før, så er det jo livsstilsendringer vi held på med.

 

Slankelinda, var det du som slanka deg med herbalife? Kva består det av da? Teller du kcalorier der også?

Hilsen fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Jeg tok på meg min splitter nye olabukse idag tidlig' date=' og gjett om mannen min ble imponert! Den reaksjonen var ikke sånn høflig "så fin du ble" men mer sånn - WOW! Så slank og pen du er! Tror han ble ganska overrasket over hvor fort det har gått tross alt. Den reaksjonen var virkelig verdt hele GR-kurset og det ekstra arbeidet det er å hode seg på rett spor. Men en annen gevinst er jo selvfølgelig at jeg føler meg så mye bedre generelt. Selv idag, som jeg har mensen, som normalt ville slå meg helt ut. Det er nesten så jeg er litt glad for at jeg ikke ble gravid denne måneden heller. Nå har jeg enda en måned å bli lettere på...

 

Ha en deilig torsdag alle flinkiser!![/quote']

 

He he, kjempekult med den bukse-historien... :)

Du skal bare se at din mann blir "nyforelska" *fnis*

Tenker "bollen i ovnen" sitter snart, siden det høres ut som det blir enda mere "prøving" framover... he he...:)

 

Still trying vi også.. lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Vil bare si hei jeg siden jeg likevel har vært her og smuglest ... hihi

 

Dere er flinke!! :)

 

Shake it babe! :)

Der var du jo...! *klem*

 

Er helt utslitt etter byturen og kursing i dag, har ikke fått spist rett en gang i dag... :)

Men gleder meg til "ny frisk" i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton
He he' date=' kjempekult med den bukse-historien... :)

Du skal bare se at din mann blir "nyforelska" *fnis*

Tenker "bollen i ovnen" sitter snart, siden det høres ut som det blir enda mere "prøving" framover... he he...:)

 

Still trying vi også.. lykke til :)[/quote']

 

Håjavisst! Det er en god følelse når man fortsatt kan imponere Mannen i sitt liv. Men jeg må jo medgi at dette med slanking er mest for min egen del og mest for det fysiske, ikke så mye for det visuelle. Det er så mange ting som føles bedre allerede. De tingene vi snakket om i begynnelsen, for eksempel - før var jeg så irritert på de posene ved hoftene som svettet mot lårene når jeg sitter. De plager meg ikke på langt nær så mye lenger. Og også det at underbuksestrikken ruller seg ned under magen - det har den slutta med! Tenk det.

 

Flott at du er her og holder koken!! Og dere andre også! Nå er det snart helg - hold hodet høyt over vannet, jenter!!!

 

Klem fra tonton

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Håjavisst! Det er en god følelse når man fortsatt kan imponere Mannen i sitt liv. Men jeg må jo medgi at dette med slanking er mest for min egen del og mest for det fysiske' date=' ikke så mye for det visuelle. Det er så mange ting som føles bedre allerede. De tingene vi snakket om i begynnelsen, for eksempel - før var jeg så irritert på de posene ved hoftene som svettet mot lårene når jeg sitter. De plager meg ikke på langt nær så mye lenger. Og også det at underbuksestrikken ruller seg ned under magen - det har den slutta med! Tenk det.

 

Flott at du er her og holder koken!! Og dere andre også! Nå er det snart helg - hold hodet høyt over vannet, jenter!!!

 

Klem fra tonton[/quote']

 

...bukselårene gnikker ikke fullt så mye sammen lenger her heller, deilig følelse!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, Slankelinda, her er vi på rett vei!!

 

Jeg hadde forøvrig et lite utsving her i går. Jeg har jobba og stått på SÅ mye i det siste, både på jobb og hjemme. På jobben fordi jeg og en til var de eneste av ca 30 stk som ikke har vært på streik, hjemme fordi mammen min var syk og mamma har passet ett ekstra barn (i huset ved siden av) og vi har også hjulpet min høygravide kusine (også i samme hage) med hennes to smårollinger. Dvs 5 jenter under tre år, som må gjetes, pluss klesvask, oppvask, husrengjøring osv. OG jeg har hold trimpoengene på et høyt nivå med turer med bæremeis og staver. Så igår kveld, da vi hadde satt opp partytelt i hagen og dekket til med banankake og is, ble det PLUTSELIG en stooor porsjon på tallerkenen min. Men det var jo så GODT! Og det ble isteden for kveldsmat, så kaloriinnholdet ble ikke så gæærnt. Og idag har jeg fått lov å sove leeeenge... Mmmmhhh......

 

Ha en deilig søndag, jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

har sååå dårlig motivasjon i dag! Føler meg så feit og oppblåst ( enda feitere enn jeg vet jeg er.. he he)

Har nesten bare lyst til å legge meg for kvelden, så jeg slipper å sitte her å grue meg til morgendagen, - veiedag... Sikker på at jeg har gått opp, føler det på meg...

 

Siden forrige tirsdag har jeg ikke akkurat holdt meg HELT til planen akkurat.. har vært på kurs og div andre dagsturer, og dermed er det ikke lett å holde seg til "rett mat". Har spist 2 is-er (eller var det 3..? ) og en kyllingbaguett... Ikke akkurat den beste måten å feire på når jeg forrige gang hadde en nedgang på 1,6 kilo... Kanskje jeg har "slappet for mye av" pga dette...?

 

Neste søndag har jeg bursdag, og jeg får besøk av bestisen min. Da skulle vi begge skeie litt ut og kose oss for en gang skyld! MEN; nå vet jeg ikke om jeg klarer å skeie ut, hvis det er sånn som dette det skal fortsette... Er så lei av å få dårlig samvittighet!!! ;)

Men får se, det ordner seg nok til da... ( håpe)

 

Ja ja, ønsk meg lykke til i morgen, håper jeg ikke går inn i en depresjon eller noe etter veiingen... (neida, tuller)

 

Hilsen ulykkelige og frustrerte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også skikkelig daff idag og føler meg tung og klumpete. Beklager at du ikke får den helt store pepp-talken, Slankelinda, men jeg er altså ikke helt på topp selv. Kanskje det hjelper å høre at noen andre også har det litt kjipt...?

 

Jeg hadde veiedag idag, og den viste -100 gram. Blurgh. Det var ikke mye, nei. Ikke har jeg skeia så veldig mye ut heller. Litt is i helga bare. Jaja, har jo hatt mensen da, kanskje det er noe der. Men jeg lar det ikke knekke meg!!! Idag har jeg spist helt riktig og trent. Denne uka skal bli bedre. Sammen klarer vi det, Slankelinda! Lykke til på vekta i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Vet ikke hvor dere bor ,men den tung og oppblåst syken er her i Sogn også. Vel all nedgang ER nedgang og JEG tror jeg går opp i morgen. Men dere, vi har ikke hatt veldig mye sommer tidligere i år, og plutselig slo det til med tropehete. Kan hende tempraturen får kroppen til å binde vann ( var en trener på idrettshallen som sa det) og da føler man seg slik... midlertidig fikk jeg vite. Vel jeg har jobbet fra 05.45 i morres til kl 20.30, virkelig stått på så jeg glinset som smeltet smør i solskinnet. Har drukket over tre liter vann og virkelig hatt behov for det. Vi får være litt oppblåste da:) husk det er bare vann ikke hovmot og da takler vi det sammen. Huff... gruer meg til vekta og målbåndet i morgen. Hei så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Må jo bare få fortelle at uten dere hadde jeg ikke klart dette...

Satt og surfet litt rundt på motiver-meg-sidene her tidligere i kveld...

PLUTSELIG fikk jeg bare lyst til å ta meg en tur opp av sofaen! Tenkte; kanjo bare ta en liten spasertur før jeg legger meg... og så ble det til 50 min, med kombinert rask gange og FAKTISK litt jogging!! Følte meg plutselig så spretten! Og vet dere, jeg har ikke jogget på ca 10 år!!! Herlig følelse, selv om jeg såg ut som en nystekt julegris etterpå...

 

Lykke til Trucker med veiedag i morgen, krysser fingre sor deg ( og meg :D )

 

Tonton; kanskje det ER litt felles trøst når andre også har det vanskelig... nei egentlig ikke... ;)

 

Lykke til i morgen alle sammen, veiedag eller ikke!! Heier på dere!! :D

 

natta klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...