Gå til innhold

* * * St. Hans jentene * * *


Gjest Carpa

Anbefalte innlegg

Gjest Fridamor

Har akkurat vært inne og gjort opp status for dagen. Har brukt det jeg skal av kalorier, ser jeg! Men det kan vel hende det blir 2 knekkebrød til + litt te før jeg legger meg.

 

Har vært ute og kjørt i hele dag. Har drukket mye vann. Ingen trening i dag. (Var på spinning i går)

 

Hadde igjen bayonneskinke fra i går. Er en del salt i kjøttet. Lagde lapskaus av det som var igjen i dag. Binder nok litt vann, men har allikevel gått ned siden mandag. Det er bra, for på oversikten hadde jeg jo gått opp i forhold til målsettingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 470
  • Created
  • Siste svar
Kan´ke du oppdatere meg og´a.. vææær så snill´a...!?? (Uke 18' date=' 70,8)

 

Hold ut og prøv å samle litt motivasjon igjen, så skal du se at du er under 70 før du vet ordet av det;) Selv synes jeg heldigvis det er lettere å motivere meg selv når været er sånn som det er ute nå.. har liksom så mye annet å finne på, at en rekker ikke tenke på is og sånt... (så forøvrig at de hadde kokosboller fra den lille kokosfabrikken på Oslo S nå, på det smoothie-stedet. 48 kcal pr stk, stod det på den... det vil jo nesten si at det går an å spise en om dagen, og allikevel ikke gå over kcal-budsjettet.. I like!) Ellers er vel ikke saftis så ille, er det??

 

Og til Jente23 - tusen takk for oppskriften, den skal prøves!:)[/quote']

 

 

Sorry Tyralin, det glapp litt for meg der. Godt dere sier ifra.

 

Da jeg gikk på GR kurs for noen år siden var et av godistipsene til en lørdagskveld nettopp kokosboller. Grunnen til det er at de er så luftige og veier så lite så man får mye valuta for pengene kan man si.

 

Nå er jeg tilbake på rett kjør her jeg også. Håper at den kiloen jeg la på meg denne uken er borte neste uke. Da skal jeg nok si meg fornøyd. så får jeg heller satse på 74,xx neste uke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vært inne og gjort opp status for dagen. Har brukt det jeg skal av kalorier' date=' ser jeg! Men det kan vel hende det blir 2 knekkebrød til + litt te før jeg legger meg.

 

Har vært ute og kjørt i hele dag. Har drukket mye vann. Ingen trening i dag. (Var på spinning i går)

 

Hadde igjen bayonneskinke fra i går. Er en del salt i kjøttet. Lagde lapskaus av det som var igjen i dag. Binder nok litt vann, men har allikevel gått ned siden mandag. Det er bra, for på oversikten hadde jeg jo gått opp i forhold til målsettingen.[/quote']

 

Hei Fridamor

Godt å høre du er på rett vei igjen.

I dag skal jeg trene en time Aerobic tenker jeg. En time i uke blir litt stusselig men det er tross alt bedre en ingenting. Håper jeg får til litt mer etterhvert.

Du får spise opp den lapskausen i god tid før veiingen på mandag slik at vannet er ute av kroppen innen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Ja, lapskausen den er borte nå så nå skal det bli saltfattig framover.

 

I dag har vi vært på fjellet og beisa på hytta vår. Har ikke sjekka trimpoeng, men tror det blir masse. Den beisen er så seig også, så det var tungt å dra den ut.

 

Vi har grilla kyllingpølser idag, så nå blir det te og knekkebrød resten av kvelden.

 

Jeg er iallfall på rett spor igjen nå, men jammen nærmer ferien seg med stormskritt. Jeg må ha noen regler når jeg drar på ferie. Det er blant annet havregrøt til frokost, ikke spise alt det brødet som blir servert før middag. Kjøpe sunn lunsj som f.eks. salat, omelett etc. Nesten ikke noe øl, men litt rødvin blir det nok. Drikke masse, masse vann og samle trimpoeng! Så får det gå som det kan og skjerpings etterpå for å bli kvitt det som eventuelt jeg har gått opp. Jeg legger jo alltid på meg på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinny

Hei jenter!

Hvordan står det til om dagen? Flere som sliter litt med motivasjonen ser jeg?!

Her går det greit, men jeg merker at motivasjonen blir litt borte jo nærmere sommeren kommer..egentlig utrolig teit, men jeg har så lyst på is! :) Internettkurset jeg følger er ferdig 14.mai, og når det er ferdig har jeg bare lyst til å gi blaffen i alt og kose meg i det deilige været. Men det kan jeg jo ikke!! Jeg trimmer og trimmer og spiser ikke noe jeg ikke skal, men jeg må innrømme at det er litt tyngre enn det var i starten av kurset. Men det er bare å fortsette med full skjerpings, for jeg har jo fått veldig bra resultater på disse ukene. :)

Vi får krysse fingrene for supre resultater på mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tyralin

Nå må vi ikke miste motet, jenter!:) Det er jo nå snart vi skal begynne å virkelig nyte det vi har jobbet for i noen uker. Ok.. da har jeg en oppfordring... alle skriver en eller flere grunner til at de ønsker (og kommer til) å nå målet om vekttapet de har satt seg, samt hva som føles bedre/lettere etc nå i forhold til før en begynte.. I tillegg gjerne også hvorfor en ønsker å nå målet fremfor å bli værende på vekta dere har nå.

 

Jeg kan begynne..:)

 

Jeg går ned i vekt fordi jeg lenger har hatt ønske om det, men ikke har "fått ut finger´n". Jeg føler meg bedre, og har mer selvtillit når jeg slipper å tenke på teite ting som jeg gjør når jeg veier litt mer.. f.eks. at magen henger ut eller at buksa sitter som et pølseskinn.

 

Det jeg er strålende fornøyd med og merker stor forskjell på til nå, selv med mitt forholdsvis lille vekttap, er en generell selvfølelse. Det føles uendelig mye bedre å kjenne at buksa sitter som et skudd (eller litt vel løs faktisk), eller at magen begynner å nærme seg flat slik at jeg slipper å trekke inn magen når jeg sitter, el.. Jeg har større glød i ansiktet, fordi jeg trives bedre og fordi jeg føler meg bedre "i meg selv". Det å se 69-tallet på vekta, og være ferdig med 70-tallet for godt - er noe jeg gleder meg stort til. Ikke fordi tallet betyr så mye, men fordi det sier meg at jeg er nærmere målet - og det å jobbe for et mål, og så nå det - er stort, uansett om det er vekttap eller annet det handler om.. Holdt på å sprudle over meg selv da jeg så 70-tallet sist uke, og fikk vel for det meste hakeslepp da jeg såvidt så 69 for første gang på veldig lenge, i går..

 

Dessuten har jeg et veddemål på gang med Fridamor, og det akter jeg å vinne;) Eller... jeg "akter" vel helst at begge skal vinne, men det hjelper meg å holde meg på matta.. Det var det som reddet meg i går da jeg hadde vanvittig lyst på sjokolade, så tusen takk Fridamor:) (Det var også det som gjorde at jeg valgte å ta varmt vann og lett kakaopulver fremfor å koke meg varm sjokolade å ta med ut i kveld). Ellers har jeg også mye mer lyst til å trene når jeg er litt mindre enn jeg har vært en stund nå.. ting går lettere, og jeg har mer energi i hverdagen... Dessuten så er, iallfall for meg, hvert eneste lille valg jeg nå tar riktig som jeg tidligere ville gjort annerledes, en mestringsfølelse. Og mestring gir økt selvtillit og stolthet. Jeg er stolt over at jeg nå tar mange små valg riktig, som jeg for 4 uker siden, ikke ville gjort. Jeg velger å gå ned trappa, hver gang, mens jeg tidligere tok heisen (Jeg velger for det meste å ta høye kneløft på vei ned trappa, for å tyne trimmen jeg får av det maks). Jeg stopper opp i grønnsakshylla i butikken og går forbi sjokoladehylla på vei ut. (Stikk i strid med tidligere praksis - og ikke fordi jeg må, men fordi det faller meg ikke inn å stoppe). Jeg har med meg lunsj fremfor å stikke ut og kjøpe en kaffe mocca m/masse sjokoladesaus mellom forelesningene.. Og sist men ikke minst - jeg har ikke, på de ukene jeg har vært med dere her, følt meg stappmett, slik jeg kunne tidligere.. sånn ubehagelig, daff, ekkel stappmett-følelse. Ei heller har jeg følt meg skrubbsulten. Jeg har spist før jeg har blitt skikkelig sulten, og jeg har sluttet å spise før jeg har blitt skikkelig mett.. Og det føles godt! Både der og da, og ikke minst etterpå!

 

Så, jenter.. hvilke nye valg tar dere i hverdagen som dere kan være stolt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som jeg skulle skrevet det selv. Alle de tingene som er positivt med vektnedgangen og også hvordan man etter hvert tar det som en selvfølge å heller kjøpe seg et eple fra fruktdisken enn en sjokolade fra godishylla.

 

Jeg har vel de samme grunnene som deg Tyralin, til å gå ned i vekt. Jeg vil ha bedre selvtillit og ha en mage som ikke må ha en stor genser hengende over seg. Jeg tror nok at jeg skal klare å holde meg i skinnet altså. Nok er nok!

 

Er enig med jente23 når det gjelder sommeren altså. Den er faktisk min værste fiende, det er da jeg legger på meg. Men denne sommeren skal bli annerledes. Jeg skal være flink og fortsette å gå ned i vekt. Jeg har flere motiverende mål å jobbe mot. Den ene er 40 års laget mitt den 25. august, så skal vi på høstferie til frankrike i oktober og til sist skal vi til Tenerife i desember. Slik det er i dag vil jeg vel helst gjemme meg litt bak klærne og ikke gå rundt i bikini.

 

Jeg har noen klær igjen i skapet fra før jeg ble gravid med minsten, som blir to år i juli. Disse klærne skal jeg inn i og jeg skal i tillegg gå ned enda et par kilo til, slik at jeg vipper under 70. Da jeg ble gravid med henne veide jeg 71,5, gikk ned til 67,5 pga kvalme men endte opp med en vekt på 96 kg *dån*

Gikk jo ned 10 kg på fødselen men siden har jeg måttet jobbe for det. Det vil si at jeg har gått ned 10 kg på snart 2 år. Det er litt smått men det må sies at jeg ikke gikk ned noen ting de første ukene/månedene. Jeg ammet og ammet men det var desverre ikke noe vidunderkur for meg. Kiloene satt bom fast. Men det løsnet vel da hun var ca 9 mnd og det ble nedtrapping og slutt på ammingen. Da gikk det plutselig lettere. Så jeg kan vel si at jeg har slanket meg 10 kg det siste året.

 

Ups, ble mye dette her. hehe. Jaja, kan jo være noen har interesse av å lese min erfaring med amming og slanking. Alle sier jo at det er så lett å gå ned når man ammer men jeg erfarer tvert i mot og det gjør også søstern min og ei venninne av meg. Amming er slett ingen slankekur for alle.

 

Have a nice day folkens. solen skinner og livet er i grunn ganske deilig nå. Skalldyr er magert, sunt og godt! I morgen er det lørdag og kosedag. Hva med et glass hvitvin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Det er så lett å surve og klage hver gang jeg ikke har gått ned i vekt, men jeg har da gått ned ca. 6 kg og er egentlig fornøyd med livet! I dag har bikinien vært på og jeg ser store forandringer siden jul, og også siden i fjor og forfjor....

 

Men det var de siste kiloene da....Jeg gjør mange riktige valg, men ikke alle er riktige. Jeg koser meg litt, og det har gått fint hele tiden. Helt til nå som det butter litt. Burde muligens gått ned til 1300 og sett om det hjelper, men det er jeg ikke moden for!

 

Det som er positivt er at jeg ser for meg at sånn kan jeg faktisk leve framover. Jeg har ingen tanker om at nå må denne kuren ta en slutt. Det er framgang for meg. Hvis jeg ikke klarer å gå ned nå på sommeren, men jeg klarer å holde vekta, så vil jeg intensivere når høsten kommer. Å holde vekta er jo en kunst, det også!

 

Vi får først se på mandag, nå da, om det blir meg som må ut å jogge, Tyralin!

Jeg har veddemålet friskt i minne...:)

 

En annen positiv ting er at jeg er sterkere og merker godt framgangen av treningen. Det er mye mer lystbetont å trene når man er lettere og sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fnutte

Hei Jente23...!

Du vet sikkert om muligheten, men blir lysten på is overveldende, og saftis fungerer, lager du bare vanlig, litt sterk saft av eks. Fun Light og fryser den i de pinneisformene du får kjøpt overalt! Fungerer bra her i huset, og er superpopulært blant mine gutter! :-) Mååå du ha "vaniljeis" stikker du en ispinne gjennom lokket på en mager youghurt og fryser den, og VIPS - nydelig is!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fnutte

Tenkte å sende noen oppmuntrende ord til alle som måtte slite med motivasjon. Jeg har selv gått ned 40 kilo og ble kåret til Årets Slanker i Oslo/Akershus for et par mnd. siden og kanskje dette hjelper noen til å se at det faktisk nytter!! Jeg gikk opp utrolig mye med barn nr. 2 og brakk i tillegg halebeinet og ble sengeliggende da jeg var høygravid. Vektnåla stod på nesten 110 kilo og jeg var deprimert og ville bare sitte inne, før jeg tok meg selv i nakken og begynte på kurs. Gikk 3 kurs og slanket med selv innimellom men merket at det er viktig å ha noen å slanke seg med, særlig når ikke resten av familien trenger å slankes :-) Motivasjonen har vært på og av, det er slitsomt å alltid telle kcal og tenke på hva man putter i seg, men et utrolig effektivt triks for min del, var å henge opp bilder av meg selv som slank på kjøleskapet, alt. kan man henge opp en altfor trang bukse på skapdøra, med mål om at DIT skal jeg nå :-) Jeg har store problemer med trening da jeg er alene med 2 små barn, så jeg kjøpte meg en elipsemaskin på Smart Club og satte den midt i stua! he he. Ikke så fint, men du verden så effektivt. Har et fast program jeg ser på som jeg digger, men gir meg selv bare lov til å se det hvis jeg står og trener samtidig, så etterhvert ble det en naturlig del av kveldene :-) Jeg går på "Hold Vekten"-kurs, men har ca. 3 kg igjen til Drømmevekt (er på såkalt Matchvekt nå), og dit er jeg garantert til St. Hans.

 

For tiden er jeg så heldig og være kjempeforelsket, som jeg har fortalt, så jeg har gått litt raskere ned en planlagt, men som Jente23 sa, det er definitivt den morsomste slankingen jeg noensinne har vært med på, tenker kun på Mannen så mat og alt annet er langt borte. Er forberedt på at det går over og at fristelsene igjen står i kø men med målet (og sommeren) så kort i sikte, er det bare å holde ut og ta en dag av gangen - hver dag er en seier og "plutselig" er man der!!

 

Hold motet oppe alle sammen!! :-) Synes vi er flinke, jeg, vi vet godt hvordan man går ned i vekt, men jamen kan det være vanskelig, det vet alle som har forsøkt!!

 

God helg til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinny

Hei alle sammen!

 

Så kjempefint det var å komme inn hit og se det dere hadde skrevet! Jeg er sikker på at vi skal klare dette alle sammen!! :)

 

Og Fnutte: Nå skjønte jeg hvem du er, har nemlig lest solskinnshistorien om deg..og jeg må bare si: WOW!! Litt av en innsats du har gjort og du ser virkelig HELT FANTASTISK ut!!! Vanvittig imponerende hva du har fått til! :):o

Tusen takk for bra is-tips forresten, det blir nok noen av de. :)

 

Idag startet jeg helgen med en hard time spinning, og dro deretter hjem og spiste en sunn middag med blant annet kyllingfilet og masse grønnsaker. Litt sans-is til dessert. Jeg skal jo egentlig ligge på 1900 kalorier, men denne uken har jeg spist ca 1700 daglig, for å se om det har noen effekt. Denne helgen skal jeg jobbe, og jeg pleier å få veldig mange trimpoeng på jobb (jobber i hjemmesykepleien og går mye rundt i distriktet, bruker pulsklokke på jobb)!

 

Ha en flott helg alle sammen, dette skal vi klare sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fnutte

Det er meg, ja. Kos med skryt, men det er akkurat det samme som allle her inne gjør, bare over en lengre periode, vi ser ut til å ligge og vake rundt 70 mange av oss, og vil ned i 60ettellerannet. :-) Veldig spent på å høre alle resultater på mandagen :-)

 

Du er forresten utrolig flink til å motivere! :-)

 

Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg jo ile inn og sjekke solskinnshistoriene. Har lest om deg før ja Fnutte, du er utrolig flink og fortjener all den skryt du kan få.

 

De siste kiloene er jo så absolutt de hardeste men når jeg ser bilde av deg så ser du jo så slank og fin ut, er ikke mye mer å ta av der.

 

Også må jeg si takk til alle jentene her inne som hjelper meg til å holde meg i skinnet og til å få sveiva inn igjen når jeg har skeia ut litt.

 

Nå har jeg akkurat spist en bedre lunsj etter å ha gått tur med barnevogn. Lunsjen besto i 300 gram vannmelon og 200 gram ananas. NAM

 

I kveld skal jeg lage enchilatas til middag. Serverer den med masse salat ved siden av. Har kjøpt godis til ungene og frukt til meg. Jeg vet at resultatet på mandag blir så mye bedre om jeg klarer å la være å spise godteri på lørdagskvelden.

 

Ha en fin lørdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Hvem er Fnutte? Hvor er bilde....? :)

 

I dag var jeg forresten på en hard aerobictime fra kl.10-11. En god start på helga!

Der så jeg forresten en dame som ofte var innom butikken min for noen år siden. Ganske ung og med små barn. Tror sikkert hun veide minst 90 kg. I dag sto hun på første rad på aerobictimen, sikkert 30 kg lettere! Det er utrolig morsomt å se, og da tenkte jeg det samme som jeg gjør om Fnutte: Det er helt imponerende!

 

Jeg har hatt mange slankekurer for å gå ned inntil 10 kg, og jeg kan bare tenke meg hvilken lang og møysommelig prosess det er å gå ned 40!

 

I kveld blir det biff og broccoli her. Jeg har jo et veddemål på gang! :)

Nå skulle jeg sola meg litt for å få litt grunnlag før jeg drar til Kreta, men jeg tror jeg blåser bort ute. Skikkelig kald vind!

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinny

I dag har jeg inkassert hele 10 trimpoeng!! :) Det er ny rekord for meg, og jeg er strålende fornøyd!

Det var virkelig motiverende å komme inn hit nå og lese om hvor flinke dere er i helgen! Mye sunn, god mat! :o Her blir det hjemmelaget pizza med spekeskinke og ruccola fra kursbok 1. Jeg fikk så lyst på deilig frukt etter at du skrev hva du hadde spist, Carpa, så nå ringte jeg samboeren på jobben og fikk han til å kjøpe meg seg litt honningmelon og ananas på vei hjem. :)

 

Fridamor: sjekk ut solskinnshistorier under artikler, og les om Anita som gikk ned 40 kg og ble kåret som fylkesslanker fra Oslo/Akershus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tyralin

Så koselig, og bra at Fnutte tok seg tid til å fortelle historien hennes. Vanvittig flink du har vært - imponerende, og inspirerende, ikke minst!!:)

 

Og til alle - så ser det iallfall ut som om den lille demotivasjons-trenden har snudd, har jeg rett?? Kjempebra! Hadde forresten samme middag som Carpa hadde lunsj her om dagen.. skulle bare en liten tur på butikken for å kjøpe en ting, og endte opp med "kilovis" med fersk ananas, cantaloupe-melon, honningmelon og .. hmm.. ja, vannmelon.. Kuttet opp i STORE biter, og blandet sammen.. skulle liksom ha det til dessert, men det var så fristende at jeg klarte ikke å motstå det, og så godt at jeg gikk og momsa på det hele kvelden, så middagen ble det ikke noe av. Eneste som er bedre enn det, er når de norske jordbærene kommer.. en blanding av norske jordbær, ørten melontyper og fersk ananas... NAM!! (Noen som har prøvd med vaniljekesam på?)

 

Ellers gleder jeg meg til veiinga i morra. Ved hjelp av veddemålet mitt, har jeg denne uka klart å avverge diverse sjokoladelyster etc, senest i går. Hadde vanvittig lyst på det, og har det liggende i skapet (som nå har ligget der i 4 uker!! DET er rekord det, for en som vanligvis ikke lar de komme lenger enn fra handleposen (muligens via benken) til munn og mage..) Uansett.. hadde også en halv kokesjokolade liggende, og min "utskeielse" i går da - KUN pga veddemålet - var da en rute kokesjokolade;) Lot den smelte på tunga, så den skulle vare lengst mulig - og tok meg deretter en 45 minutters gå/småjoggetur med bikkja:) Så vekttapet i morra, tror jeg nesten jeg må dedikere til Fridamor:) Lykke til i morra, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tulipanen

Så flinke dere er alle sammen.

 

Jeg klarer meg bra på begynnelsen av uken, men så går det galt på slutten av uken.

 

På fredagene går jeg i en gruppe som lager mat. Da har vi alltid en god middag, gjerne med brytebrød til. Så jeg har vent meg til at kaloritallet øker betraktelig på fredagen. Men snittet på uken har vært tålig greit allikevel. Har et snitt på ca. 1400 kalorier pr. dag.

 

Var flink i går, men i dag skar det seg. Mannen min er flink til å bake, og i dag laget han skillingsboller sammen med ungene. Jeg gjemte meg unna da han skulle begynne å steke dem, men da jeg kom tilbake hadde de dekket bordet (til meg også). Jeg klarte ikke motstå lukten og tror jeg fikk i meg 1000-1500 kalorier bare på bollene. Fy skam.

 

Så jeg gruer meg til veiedag i morgen. Det kan bare bli et dårlig resultat sånn som jeg har spist. Jeg sier det igjen, som jeg har sagt før at neste uke skal jeg være mye flinkere. Jeg begynner å ane at jeg kan se langt etter St. Hans målet. Tiden går så fort.

 

Ha en fortsatt god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinny

Enig med deg, Tyralin, det virker som om motivasjonen er tilbake her! :)

Idag har jeg også gått og gått og gått, så det ble 35,7 trimpoeng tilsammen denne uken!!! :) Det er ny rekord for meg. :) Det blir spennende med veiedag imorgen, jeg får mensen om noen dager, så da kan det hende at vann i kroppen ødelegger veiingen for meg, men vi får se... :o

Lykke til imorgen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tyralin

Får jeg gleden av å være første som "betror seg" her denne uka? Ikke dårlig...

 

Dagens vekt - 69.8kg.. så det vil si at jeg slipper joggetur;) -1kg, og 3,5kg igjen til St.Hans. Sånn cirka..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Jeg slo deg!!! :)

 

69,4 kg! :) Ned 1,7 kg :)

 

...men vi burde kanskje ta en joggetur, begge to???

 

Jeg er så glad! :o

 

Nå er jeg på sporet igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klapper for Tyralin og Fridamor :-)

Flinke jenter

 

Med meg har det godt såådæær

Resultatet står vel i stil med innsatsen, ned 600 gram så da ble jeg ikke kvitt den kiloen som kom sist uke. Men jeg vet jo at jeg ikke har gitt alt denne uken så jeg får bare være fornøyd med at jeg ihvertfall er tilbake på 75 tallet jeg da.

 

Oppdaterer listen litt senere i dag tenker jeg. Er litt opptatt akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tyralin

WOW - gratulerer!!!:) Snakk om å slå til når du først setter i gang da!!! Jeg er mektig imponert!! (Heldigvis stod det ingenting i veddemålet om hvem som slo hvem, bare hvem som vippet 70 først - og det klarte vi jo begge;))

 

Mulig jeg skal ta meg en liten seiersjoggerunde, bare for å være helt sikker på at jeg vipper enda lenger ned på skalaen neste uke:) Selv om jeg har vært inne i en ganske god driv nå i noen uker, med -1 kg i uka, så tør jeg liksom ikke stole helt på at det ikke kan snu eller stoppe opp. (Selv om jeg selvfølgelig skal gjøre alt jeg kan for at det ikke skjer.) Neste mål for meg da, blir å komme under BMI 25, dvs ned på normalvektig.. Det skjer på 68.7 kg (da viser den 24,9). Med vekttapet hittil, ligger jeg an til å nå målet St. Hans, med fremtidig vekttap på 0,5 kg pr uke. I teorien skal det være overkommelig, men jeg tør ikke ta noen gleder på forskudd siden det plutselig kan komme et platå el... Så her blir det fortsatt fokus!! (Og hvis jeg skal ha sjans til å ta igjen Fridamor på et tidspunkt, må jeg virkelig gi gass, skjønner jeg..:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tyralin

Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får laget de "gigantglisene" av noen smiley´er?

 

Og til Carpa - så er jo 600 gram bra det da, selv om du ikke ble kvitt den kiloen fra forrige mandag! Bare se på Fridamor, plutselig så raser vekten nedover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinny

Virkelig supre resultater her idag!! :) Gratulerer til alle!!

 

Jeg er også i gledesrus..vekten viste 67,9!!!!!!!!!!! Jeg kan ikke huske jeg har veid så lite noengang!! :) :) Det ble dermed -700 gram på meg denne uken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...