Gå til innhold

* * * St. Hans jentene * * *


Gjest Carpa

Anbefalte innlegg

Gjest Guttemammaen

Ikke vært her på ett par dager. Går i ett her med 3 barn. Går bra med slankinga. Veide meg til morgenen idag da, har gått ned 1,5 kg siden mandag, holdt på å få sjokk. Men har vært ganske flink med hva jeg har puttet i meg, spist regelmessig og trent. Lurer på åssen det blir på mandag morgen, kanskje jeg har lagt på meg igjen da :) Ha ei fin helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 470
  • Created
  • Siste svar
Gjest Guttemammaen

God morgen. Igår slet jeg med guttene mine som skulle ha lørdagsgodt, må innrømme jeg tok 5 ting av dem, følte jeg sklei ut litt mer igår med å spise mer til middag oxo. Men så det heldigvis ikke på vekta idag :) Nå skal jeg trene på Traineren min, håper minus 1,5 kg imorra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieS

Phuuuu, dette har vært en "søt" helg!!! Har hatt mensen hele uka, og var godtesyk til tusen!! Dessuten begynner jeg å få et hardt anfall av eksamensnerver, så viljestyrke har vært noe jeg bare har kunnet se langt etter! Klart å dytte i meg ca 100 gram sjokolade, en stor marsipanpølse, seigmenn og litt potetgull gitt. Så i morgen tror jeg at jeg skal være VELDIG fornøyd dersom vekten har stått stille fra forrige mandag. Har vel heller gått opp. Jaja... er fortsatt en stund til St. Hans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Jeg har jo også litt dårlig samvittighet! På søndagen er det alltid litt "dagen-derpå"-følelse! Har vært ganske flink, men det blir alltid litt kos når vi har besøk. Litt god mat og litt drikkevarer.... Da blir det jo fort noen kalorier!

 

Så jeg er redd denne mandagens veiing blir lik de fire siste veiingene. Kanskje jeg skal være litt stolt over at jeg har holdt vekta på samme nivå i disse ukene...Nei, det er jeg ikke! Jeg er stemt for å gå ned litt til nå!

 

Bestilte en ukes tur til Kreta i går. Vi reiser 10. mai. Jeg må være litt flink mens jeg er på tur. Iallfall telle noen trimpoeng! Gleder meg veldig, da! :)

 

Jogget forresten en tur i går. Har over 20 trimpoeng denne uka, så det er jeg fornøyd med!

 

Vi høres i morgen! Nå vurderer jeg sterkt å bytte veiedag til tirsdag eller onsdag! Da hadde det vært mulig å hente seg inn etter helga! Jeg så nemlig 69-tallet igjen i slutten av forrige uke.... Sukk!

 

Velkommen til Nissmo fra meg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var helgen over og det er klart for veiedag allerede i morgen... helgen har gått fint for min del til tross for besøk hele helgen. Heldigvis ingen utskeielser utenom de kosemerkene jeg har fått tildelt. :) Denne uken ble det 19,6 trimpoeng, fornøyd med det særlig fordi jeg ikke har fått trent noe i helgen pga besøk, men da ble da masse gåing på shopping ihvertfall. :) Jeg er veldig spent på veiedagen imorgen, får håpe jeg har gått ned minst 500 gram.

Kreta-tur hørtes utrolig deilig ut, Fridamor! :) Lykke til imorgen alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå var det veldig godt å "ha dere her inne".. Se at det ikke bare var meg som var godtesjuk pga mensen, blant annet... hadde mine kakebiter og den ene sjokoladen tidlig i uka, men etter det har det gått veldig fint.. inntil i dag.. ble litt for sein frokost, og da når jeg er godtesyk i utgangspunktet, (og fant ut at det gikk så fint i går, så jeg kjøpte meg en sånn dream sjokoladeis å ta litt av til dessert.. kunne jo bare ta litt..) - så er det ikke på langt nær så mye igjen av den isen som jeg hadde tenkt.. men jeg får være ekstra flink i ettermiddag, så blir kanskje ikke kalorioverskuddet så altfor stort allikevel.. Det positive er jo at jeg denne uka har gått tur med hunden hver dag i forhold til forrige uke:)

 

Blir spennende å se i morra! Har vel ikke vært helt fremmed fra å gå på vekta noen dager denne uka og da har det gått riktig vei, men har ikke sett de to siste dagene, så spørs hvordan utslaget blir i morra.. Veiedag er liksom veiedag uansett. (Mistenker at det finnes en ond skybert som er oppe og skrur på vekta ila søndagsnatta;)) Enig med Fridamor at det hadde vært en fordel med veiedag tirsdag isteden, for å ha en viss sjans til å normalisere seg, men alt i alt så blir jo resultatet det samme uansett skulle en tro..:)

 

Tvitvi til i morra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieS

Å ja! Godt å se at det er flere enn meg som har noen svin på skogen etter helgen. Nå baker jeg faktisk sjokoladekake... huff... Hadde en kakesyk mann som så meg dypt inn i øynene og sa "du sa du skulle bake her for litt siden duuuu....", og da klarte jeg ikke å la vær. Han så så stakkarslig ut så...

 

Bytte av veiedag hadde jeg nok blitt med på! Tenkte i utgangspunktet at mandag var en fin dag, for da kanskje jeg skjerpet meg i helgen. Men jeg tror faktisk at resultatet blir litt det motsatte; at siden jeg har den kommende veiedagen hengende over meg som en stor, svart sky, så får jeg bare mer lyst på sjokolade osv. Litt som med røykere som ikke skal røyke...?

 

Kanskje jeg faktisk skal bytte veiedag ja! Hvis det er ok at vi har forskjellige veiedager her inne da? Og går det an å bytte ukes-sykluser her inne også? For her starter jo uken min på mandager, mens jeg tror kanskje onsdager hadde vært bra å starte på for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guttemammaen

Veiedag idag, jeg er så glad, vekta viser idag 66,7 kg, altså ned 1,8 kg JIPPI :) :) :)

Kanskje litt mye å ta av på ei uke, men regne ikke med det blir så mye ned hver uke. Lykke til med veiing alle sammen idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmet meg vekten med museskritt i dag.. pirket litt bort i den, før jeg tilslutt turde gå på.. den viste 71,8.. hmm, tenkte jeg.. så gikk jeg av igjen.. det kan ikke stemme... vi prøver igjen... joda.. 71,8... så nå tør jeg ikke gå på flere ganger, i tilfelle det allikevel skulle være feil;)

 

Og Guttemammaen - Gratulerer!! Så vanvittig bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

Da var det ny uke og mer veiieng da. Jeg har gått ned 400 gram til denne uken og jeg er fornøyd med det. Spiste tross alt sjokoladekake på lørdag.

 

Nå vil jeg veldig gjerne se 74,xx neste mandag så nå skal jeg være råflink denne uken. Neste helg blir det masse jobbing og sjauing så det blir nok ikke mye utskeielser på meg da. Skal være med på scrappemesse i Skedsmohallen.

 

Guttemamma, for en pangstart du har. Du er ført opp som "Biggest loser" denne uken, om ingen andre kommer og slår deg.

 

Når det gjelder bytting av veiedag, det har jeg ikke lyst til. Men om dere heller vil veie dere en annen dag så får det bli opp til hver enkel meg jeg styrer ikke med å føre opp veiedager osv for de forskjellige. Synes det holder at jeg oppdater listen slik den er i dag. Synes jo det er litt dumt om vi ikke veier oss samme dag, det er litt gøy å komme inn og se resultatene samlet på mandager men....

 

Og det med at man veier mindre tirsdag enn mandag spiller vel egentlig ingen rolle for resultatet. Så lenge man veier seg fast hver mandag vil jo resultatet bli det samme allikevel.

Det var nå min mening da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 gram er fortsatt mer enn ingenting. Og tenk, så lenge du går ned like mye som du har gjort siste ukene, så ser du helt sikkert 69-tallet neste uke. Og hvis dette er siste gangen som du noen gang kommer til å få se 70-tallet på vekta di, er det kanskje ikke så ille at kroppen bruker litt tid til å "ta farvel"..? Jeg synes du er flink, jeg.. og er fullt overbevist om at neste uke har du overvunnet "platået" du nå har vært på noen uker.. Gi gass!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tulipanen

I dag stoppet vekten på 62,5 kg. selv om jeg har skeiet litt ut i helgen. På fredag spiste jeg over 2000 kalorier, og var oppe i 1600 på lørdag. Ellers forsøker jeg å ligge på 1300 kalorier pr. dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag stoppet vekten på 62' date='5 kg. selv om jeg har skeiet litt ut i helgen. På fredag spiste jeg over 2000 kalorier, og var oppe i 1600 på lørdag. Ellers forsøker jeg å ligge på 1300 kalorier pr. dag.[/quote']

 

Da har vi 2 "Losere" denne uken. Guttemammaen og Tulipanen.

 

Flinke jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 gram er fortsatt mer enn ingenting. Og tenk' date=' så lenge du går ned like mye som du har gjort siste ukene, så ser du helt sikkert 69-tallet neste uke. Og hvis dette er siste gangen som du noen gang kommer til å få se 70-tallet på vekta di, er det kanskje ikke så ille at kroppen bruker litt tid til å "ta farvel"..? Jeg synes du er flink, jeg.. og er fullt overbevist om at neste uke har du overvunnet "platået" du nå har vært på noen uker.. Gi gass!:)[/quote']

 

Du gikk jo ned ganske mye frem til påske så det er ikke noe rart at kroppen din kanskje tviholder litt på det du har nå. Bare fortsett så må det slippe taket igjen. Og da er du kvitt 7-tallet for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guttemammaen
Hei jenter

Da var det ny uke og mer veiieng da. Jeg har gått ned 400 gram til denne uken og jeg er fornøyd med det. Spiste tross alt sjokoladekake på lørdag.

 

Nå vil jeg veldig gjerne se 74' date='xx neste mandag så nå skal jeg være råflink denne uken. Neste helg blir det masse jobbing og sjauing så det blir nok ikke mye utskeielser på meg da. Skal være med på scrappemesse i Skedsmohallen.

 

Guttemamma, for en pangstart du har. Du er ført opp som "Biggest loser" denne uken, om ingen andre kommer og slår deg.

 

Når det gjelder bytting av veiedag, det har jeg ikke lyst til. Men om dere heller vil veie dere en annen dag så får det bli opp til hver enkel meg jeg styrer ikke med å føre opp veiedager osv for de forskjellige. Synes det holder at jeg oppdater listen slik den er i dag. Synes jo det er litt dumt om vi ikke veier oss samme dag, det er litt gøy å komme inn og se resultatene samlet på mandager men....

 

Og det med at man veier mindre tirsdag enn mandag spiller vel egentlig ingen rolle for resultatet. Så lenge man veier seg fast hver mandag vil jo resultatet bli det samme allikevel.

Det var nå min mening da.[/quote']

 

Hei, åh det var moro takk takk :) Ja det var litt av en start, håper det fortsetter sånn, men det spørs.

 

Er enig med deg angående veiedagen bør være mandag, den er jeg med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange bra resultater! :) Selv gikk jeg ned 400 gram denne uken. Jeg er ikke helt fornøyd, særlig siden vekten viste enda litt mindre på fredag. Men men...det er jo nesten en halv kg ihvertfall. Dagens vekt er da 69,3 på meg. Neste uke SKAL jeg se 68-tallet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieS

Så utrolig flinke mange er!!

 

Jeg grudde meg som en gal for å gå på vekten i dag, etter en uke med snopspising, og 100 gram sjokoladekake klokken 23 i går kveld. Men jammen meg hadde jeg ikke gått 200 gram ned!!! Det hadde jeg aldri trodd, men jeg er evig takknemlig :)

 

Da er motivasjonen på plass igjen føler jeg. Mensen er over, og snopsuget kjennes mindre enn det har vært :)

 

Deilig!

 

Dagens tall er da 54,3. Det går sakte, men det går iallefall ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400 gram er bra det jente23' date=' akkurat slik det skal være for et varig resultat.[/quote']

 

Ja, jeg vet. :) Jeg er nok altfor utålmodig. :) Men det er ihvertfall veldig inspirerende å se at det går den rette veien i den kjempefine oversikten du lager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag og veiedag. uff! idag stoppet den på 63,3...igjen. tror vekta mi er ødelagt, for den står på samme hele tiden. bortsett fra når jeg har mensen da. skjønner ikke hvorfor kroppen tvi holder sånn på de "kjærlighets håndtakene" jeg har. vil ha de bort!

kan vel ikke gi opp nå, bare å fortsette.

 

synes dere har vært så flinke alle sammen.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiki, fortvil ikke. Neste uke er jeg sikker på at det har sluppet taket. Bit tenna sammen og vær superflink denne uken. Skriv opp alt du spiser og se om du får gått litt turer.

Drikk masse vann og spis knekkebrød med mye fiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...