Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Takker for det Anto, har en litt sagmuggfølelse på øynene, men det går seg vel til håper jeg.

 

På en hard trimuke har jeg ca 20 trimpoeng. Ellers ligger jeg på rundt 10 -12 poeng.

Har jo begynt å gått i fjellet i det siste, og det er god trim til musklene kjenner jeg.

MEN skulle strammet opp rumpen, den henger som en gammel og slapp gardin :)

 

Kunne tenkt meg og begynt med sirkeltrening, det høres spennende ut. Noen som har prøvd det? Skal holde på den tanken tror jeg, Må ihvertfall gjøre noe for å stramme opp her og der.

 

Nå komme turvenninna mi, da skal vi sikkert gå tur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Tone32

Må bare legge inn en hilsen. Jeg dilter også mye i fjellet for tiden, og trimpoengene ramler inn. En av de aller flotteste måtene å trimme på, spør du meg. Jeg er SÅ fornøyd med at sesongen endelig er i gang også her nord.

 

God kveld til alle og enhver!

 

Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Så spreke dere er!!!! Men det høres fint ut også, å gå i naturen.

Jeg håper jeg skal greie gå litt mer også etter hvert.

Ha en god natt. Jammen kan dere sove fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er ikke lenge siden jeg var en slappfisk som ikke gikk lengre enn fra utgangsdøra og til bilen. Da jeg begynte å gå turer, var de ikke på mer enn et kvarter-tyve minutter. Da var jeg helt utslått etterpå. Kondisen var på 0. Så jeg var ikke sprek i det hele tatt, snuppelure, du skulle bare sett meg.......

 

Vel jeg er tilbake fra dagens trimtur, 2,2 trimpoeng - 4,6 tilsammen så langt denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings atter en flott dag med sol og bare velstand. Sto opp 3 kvarter tidligere enn jeg pleier i dag, for jeg trodde ikke jeg skulle få på meg linsene så fort. Men her sitter jeg og kikker ut i lufta med linsene på, det gikk rimelig raskt. Skal sove lengre i morgen, det er sikkert. Melon og jordbær til frokost i dag, sommermat.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi har omtrent det samme antallet trimpoeng, men jeg orker ikke å gå i fjellet... jeg må dra så langt for å finne fjell. Men jeg går i skogen og langs veien - jeg bor jo delvis på landet, så det er ikke noe problem å finne turterreng. Og bakker er det veldig mange av, bratte nok er de også, så det er ikke noe problem.

Men mest er jeg nok på sats...

 

Jeg har 4,5 trimpoeng hittil denne uka.

 

Ha en fin dag :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir noen fjelltur enda, er så inni granskogen varmt her nå. Klager gjør jeg når det regner, klager gjør jeg når det snør, klager gjør jeg jaggu når sola skinner å........fy på meg... Får sjå om jeg ikke tar en tur på fjellet når jeg har fri på lørdag.

 

Vi ligger omtrent likt med trimpoengene ser jeg. Jeg synes det er råkjedelig å trene på trimstudio, har gjort det før i min grønne ungdom. Derfor kunne jeg tenke meg å prøve sirkeltrening. Høres ikke så drygt ut.....

 

God trim videre i uka, Magan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det moro når jeg trener helsestudio. Trener litt sammen med gutta, de synes det er artig, og da lærer jeg mye også. Og så blir jeg sterk.

 

Det er jo ikke noe rart at jeg går ned sakte... Jeg bygger jo opp muskelmasse og det er da nesten ingen som bygger muskler og går ned noe særlig samtidig.

Men når de musklene er store nok til å brenne mye fett mens jeg sitter stille, da blir det andre boller :)

 

Begynner å se at armene mine er mer definerte og det er litt kult :)

Nå venter jeg på å få litt slankere lår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle som sagt prøvd å få noen muskler jeg også, er ikke særlig pent når lårene henger i forskjellige avdelinger nedover.

 

Men det var det jeg skulle si, er man en bleikfis som blir lett solbrent, kan det skyldes kostholdet (mye å skylde maten for gittt) Ifølge ny forskning skal du tilføre kroppen omega-3-fettsyrer, hvis du vil ha en pen brunfarge som varer lenge.

 

Ikke for det, jeg er også hvit som et laken. Tenkte jeg kanskje skulle sole meg litt forsiktig, bedre med brunt flesk enn blåhvitt flesk. Ser litt slankere ut å når man er litt brun. Men alt med måte, har ikke tenkt å bli som gammelt pergament, det er ikke noe pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone32

Hehe, jeg var jo SÅ brun og fin etter Afrikaturen, men så kom Canada og ødela det hele. Var DEN bleikfisen da jeg kom hjem, så jeg har spandert på meg en del timer i solarium på sats. Nå begynner det å se bra ut igjen. Og det er fint, for jeg skal i bryllup til helga, og har tenkt å se lekker ut i kjoen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Ha ha - pergament! Den var ny. Magan, du er så god i kjeften, jeg blir i godt humør av deg stadig vekk jeg!

 

Tips, prøv en bodylotion med selvbruner. Jeg har nemlig kjøpt meg det, og synes jeg ser litt brunere ut allerede :-) ga etter for Dove-reklamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle jeg vært brun som en nøtt. Jeg spiser Omega 3 - 6- 9 hver eneste dag hele året. 6 gram omega 3, 3 gram omega 6 og 1 gram omega 9.

 

OI, nå må jeg løpe på jobben... fy søren, tida går fort ok morgenen.

 

Sov 6 timer i natt forresten... skal føre det på lista seinere idag.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jeg smurte meg inn med Dove i går, og er fremdeles ikke brun :-)). He he.

Men men, det er vel tålmodighet som skal til der også. Noe som er mangelvare hos meg. Er så rastløs.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle jeg vært brun som en nøtt. Jeg spiser Omega 3 - 6- 9 hver eneste dag hele året. 6 gram omega 3' date=' 3 gram omega 6 og 1 gram omega 9.

 

OI, nå må jeg løpe på jobben... fy søren, tida går fort ok morgenen.

 

Sov 6 timer i natt forresten... skal føre det på lista seinere idag.

 

KLEM[/quote']

 

Anto, du blir ikke brun AV omega da, du må jo ut i sola også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver egentlig slik jeg prater jeg. bortsett fra at æ prate egentli slik som ta her. Mæn østlænningan har litt vanskeli før å førstå ka æ sei da sjø. :) Som sagt før så løper kjeften foran av og til, prater før jeg tenker.

 

Selvbruning er tingen, kanskje jeg skal prøve den Doven jeg også. Akkurat nå ser jeg ut som jeg har hvit T- skjorte på når jeg kler av meg. Brun i fjeset og armene, VELDIG hvit ellers. :))

 

Blir dårlig med trimmingen denne uka likevel, jeg som hadde så store planer...hmf...det kommer skoer i kveld og skal sko hestene, og da må jeg vel være til stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anto' date=' du blir ikke brun AV omega da, du må jo ut i sola også.[/quote']

 

Hahahahahahaaa DET var det ingen som sa noe om.

OI... der kommer kollegaen min og lurer på hva JEG ler av!?

Må jobbe videre...

 

 

See you :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nok endel trimming likevel idag. Vet ikke hvor mye, men har flyttet hester og vært å sett på riding. Da får jeg vel prøve å komme meg i seng.

 

Godnatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ, nå er jeg virkelig SINT. Grunnen til at jeg har vært litt stille nå er at jeg har spekulert på hva jeg skal gjøre med den jævla skoeren som var her i går kveld. Hesten min ble livredd fyren og ville ikke stå stille. Det man gjør da er å roe ned hesten, snakker pent med den og klapper den og gir den en godbit. Eller det er ihvertfall det som normale folk ville gjort ikke sant??? Neida, den skoer-idiot-neandertaler-jævel`n banka hesten MED hammer.....overalt i ansiktet, i magen, på baken, der han kunne komme til. Hesten ble jo så klart enda mere redd, og jeg feigingen turde ikke si noe fordi jeg var redd for at han ble enda sintere og banket hesten enda mer. Dere skulle sett utrykket i øynene på den dyremishandleren, helt rabiat. Tosk!!!! Hestk...k -idiot- skull faen meg vært klaskgjella mellom to mursteina og hengt opp etter pi...en. Faen å....Ja + at han snurpa igjen kjeften på hesten slik at den ikke fikk puste, da var jeg redd for at han skulle knekke nesebenet på den, så jeg fikk ihvertfall sagt ifra at han skulle værsågod å løse opp tauet før han drepte den, det var helt groteskt skal jeg si dere. ÅÅÅ, det irriterer meg at jeg skulle være så feig at jeg ikke jaga den pissknytingen herifra. Men vi ble jo redd vi også når vi så hvor uhyggelig sint han var både jeg og hun som var her. Ja ja det er for seint å lukke stalldøra når hesten er gått, er det vel noe som heter. HAN kommer ihvertfall IKKE hit mere, det er bra sikkert.

 

Satt i går foran P.C`n og skulle fortelle dere dette, men jeg var helt tom i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle vært anmeldt til politiet for dyremishandling!!!

Hvor mange hester skal han få lov til å behandle på den måten før noen er tøffe nok til å sette en stopper for det, da?

 

Det der går bare ikke an!

FOR en idiot!

 

Nå fikk jeg helt tårer i øynene. Jeg synes SÅ synd på hesten din :D

Stakkars stakkars dyr.

 

Selvfølgelig kommer ikke han tilbake. Og hvis han gjør det, da synes jeg du skal true ham ganske kraftig.

 

Sorry, nå ble jeg virkelig sjokkert!

FY FOR EN IDIOT!!! Skulle virkelig ønske å dræle til ham med hammeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Fy faaaaa for en fyr!!!! Jeg kjenner også at det koker i meg. At det fins slike folk som må ta ut ondskapen sin og ynkeligheten på uskyldige, fyffffffffff.

Magan, trøst hesten, vær god mot den og lov den at det ALDR mer skal skje.

Fortell om denne fyren til alle du møter, sørg for at hele omverden får vite hva slags fyr han er.

At det går an!!!!

Når jeg hører om slikt kommer det verste fram i meg, da går jeg for dødsdom og vil utlyse skuddpremie og utryddingsløyve på den slags vesener som denne fyren.

Det er jævlig å være den som står lamma og ser på også, men det gjør du ikke en gang til, det lover jeg deg. Dette vil du huske så du ikke kommer til å tåle en flis heretter.

Å Magan, rett ryggen, mobiliser sinnet ditt mot HAN og ikke mot deg selv.

Spy ut til oss og få ut det du behøver.

Vi er her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg var gått inn fra stallen i går, hadde han to hester til å sko. En kjempesnill vallak som er en enkel og troskyldig sjel, han banket den hesten også, og det helt uten grunn. Hesten sto ikke HELT stille, og da ble det samme opplegget en gang til, med skambanking og hele pakka.Det som er verre (jeg blir helt kvalm)er at han skrøt av at han hadde slått ihjel en hund med et balltre. Den mannen er psykopat, det må han være...kan ikke skjønne annet. Og gjett om jeg skal fortelle ALLE om oppførselen hans. Vær trygge....

 

Dødsdom? Det var da en liflig tanke....Det skulle vært smurt gralukt i ræva på han, og surret ham fast over en huggestabbe, OG så skulle man sluppet løs en okse.....også en liflig tanke.......

 

Når han oppfører seg sånn til uskyldige dyr, lurer på hvordan barna hans har det....

 

Skulle absolutt ha vært anmelt for dyremishandling, du banker bare ikke et troskyldig dyr som ikke forstår noen ting slik som det der.

 

Og jo, jeg er sint på meg selv for at jeg lot det gå altfor langt. Men han slapp totalt vettet, det var skummelt og se. Har noen sagt at han er en morder, har ikke jeg blitt forundret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snikveid meg, nå er vekta på tur nedover ja, Jippi, kanskje jeg klarer målet til st-hans likevel. Ingen øl eller dram i helga nei.

 

Skal jo på sommerfest som jobben arrangerer neste helg. Det blir stilig, skal ha forspill her hos meg, og som den rednexen jeg er har jeg avtalt med naboen at han skal kjøre oss til festen i traktor med tilhenger. Nå er de som kommer en gjeng by-fiser, og jeg har ikke tenkt å si noe om transportmidlet, så det skal bli moro å se fjeset på dem når "drosjen" kommer. :D:D For ikke å snakke om de som allerede er kommet på festen, de skal bli lange i maska, tenker jeg. Gleder meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...