Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

HAHAHA! Noe så herlig!

Jeg hadde jo digga rått å bli kjørt til fest i traktor. Noe så morsomt.

jeg er jo utpreget byfis, men har også en utpreget sans for humor. Det håper jeg dine kollegaer har også.

 

Gratulerer med nedgang. Det er kjempefint!

Vi er på G! Jeg er på tur nedover også, tror jeg.

Det kjennes ihvertfall sånn ut på buksene.

 

:-) Ha en fin dag.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Snuppelure

Å, den der transporten høres gøy ut. Du må gi oss rapport om det ble noen rare fjes å se :-)). Kommer til å se dere for meg.

Jeg sneikveide meg også i dag, ikke opp i alle fall. Stand by. Men jeg har ikke vært i form til de strenge dietter, har bare vært forsiktig, så det får holde denne uka.

God dag til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet hjem fra fjelltur. 4,9 trimpoeng. Nå har jeg så vondt i oppover-musklene og bremse-musklene i lårene at jeg går som en 80-åring over gulvet. Men dette MÅ det da bli resultater av??? Fikk mensen i dag også, etter snikveinga mi å bedømme har jeg gått ned i vekt likevel, trallalla...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YAY!!!

Du er så innmari flink. Det er klart det blir resultater av dette. Og dersom du nå skulle stå stille, kan du trøste deg med at de musklene du har opparbeidet deg ihvertfall har erstattet like mange kilo fett, og dermed har du krympet summa sumarum.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver så godt jeg kan, men hadde det ikke vært for dere, hadde jeg aldri holdt ut det er ihvertfall helt sikkert. Når jeg står stille¨på vekta, innspirerer dere meg til å fortsette. Når jeg ikke har lyst til å trimme innspirerer dere meg til komme meg opp av sofaen. Når jeg har lyst på potetgull, tenker jeg på at jeg må bekjenne mine synder til dere og da er det bedre å la potetgullet ligge. Ikke fordi dere er så avskrekkende, men det forplikter liksom å være med i en gjeng som jobber mot samme målet, Nemlig å gå ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen trøttinger...Ingen som er våken her nei ser jeg. Har vært våken siden kl 5...sitter i ridebukse og omtrent skjelver av skrekk.. Skal ha ridetime ...av alle ting, angrer som en hund på at jeg sa ja til dette. ÅÅÅ herregud som jeg gruer..nå må jeg på do å..igjen See you..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ridningen som jeg gruet for i morges, var jo ingenting å grue seg for allikevel, hesten skapte seg helt tullete, så det var bare å klatre av. Den hadde vondt etter julinga til den skoer-idioten. Så jeg får prøve igjen på tirsdag, å se om den har blitt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda..

 

Jeg synes så innmari synd på den hesten.

Han skoern skulle få smakt sin egen hammer, og hvis han treffer på en som er større, strerkere og enda mer sinna enn han sjøl, så får'n. Og da skal vi sitter her og LE av ham! Idioten! Argh!!

 

Synd du ikke fikk ridd, da Magan, men det byr seg sikkert snart en sjanse igjen.

 

:-) anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei litt lei meg då eg las kva du skreiv, synd at slike folk som den der skoeren skal reise rundt å liksom behandle dyr. Han hadde fortjent samme behandling som hesten.Ops,var eg stygg no tru. E berre so utrulig glad i dyr. Slike folk treng vi ikkje til å behandle dyra våre. Må sjølv snart ha skoer/ ein til å smi hovane på hesen min, har nett kjøpt meg hest skjønnar du. Ho har gått berføtt dei 4 siste åra men hovane må jo stellast likevel, håpar at eg ikkje treff på ein slik skoar du var borti.

 

Ikkje rart at ho var litt umulig idag då du skulle ri.

 

Stakkar hest, gje ho ein godbit frå meg.:D

 

Klem Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mye ridning utover, hesten må bare bli bra først. Kjenner jeg får vondt i hodet (igjen) av å tenke på den tosken.

 

Hvis du har lest hva vi andre har skrevet om hva som skulle vært gjort med psykopaten er du ganske mild i dine uttalelser fjellgjeita. Du treffer sikkert ikke på en slik mishandler, det er ikke mange av denne sorten, det går ikke an.

Morsomt at det er flere hestefolk her inne, jeg har egentlig ikke drevet med hest så lenge, men har vært hestegal hele livet og ønsket meg hest. Dessuten må jeg ha noen dyr som beiter av eiendommen her, og da var jo ikke valget så vanskelig. Og jeg skal ut etterpå og gi henne eple, jeg skal si det er fra deg.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mange gode forslag, han skulle berre visst :D Kanskje kjevlet mitt duger som bedøving, er flink å svinge det :)

Får endelig håpe at det ikkje finns mange av den sorten, men dessverre det er altfor mange mennesker som aldri skulle ha vore i nærheten av dyr og heller aldri eigd eit dyr.

 

 

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedøving???Det må bli en svak bedøvelse det da.

 

Har hatt vetrinær her nå for sikkerhets skyld.

Hun så ingenting spesielt, noe rød inne i munnen der han hadde surret et tau og strammet til, men det kan være nok til at det er vondt å få på seg bitt. Hun har sår etter hammeren i siden på skinka, men der reagerte hun ikke på trykk, så det er ihvertfall ikke vondt der. Vi får vente et par dager også prøve på igjen.

 

Har sett mange eksempler, på dårlig dyrehold ja. Både med fòring, renhold og måten å behandle dyrene på. Det verste er at hvis man sier i fra til mat-tilsynet så ringer de til eierne og varsler når de kommer. Da får jo de som eier dyrene tid til og rydde opp i elendigheten akkurat der og da, og alt er sånn noenlunde greit når de blir kontrollert. Etterpå er alt på samme tørka igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Like sjokka over han hestefyren... håper du slipper å se ham noen gang mer, Magan!

Forresten utrolig kult med traktorskyss! Gleder meg til å høre om reaksjonene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se på vær og føreforhold, blir det regn spøker det nok for traktorturen.

 

Vi kan jo gi ham et par drag med kjevlet over knærne f.eks. ikke sant?

 

Godnatt folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei nei, nå er det overskyet med utrykt for regn..usj vil ikke ha regn nå. Må skynde meg ut å klippe plena....igjen (trimpoeng, trimpoeng)

 

Flytter veiedagen min til torsdag tror jeg..ingen vektopplysning i dag, sorry hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, digger deg også snuppelure. Jeg var jammen heldig med den plenklippinga, akkurat da jeg parkerte gressklipperen begynte det å regne..pøsregne altså. Trøstesløst...men vi er jo ikke vant til så mange finværsdager på rad vi da, så jeg må si at vi har vært heldig i det siste allikevel.

 

Fikk to trimpoeng på plenklippinga mi i dag. :D Fant forresten den confecta-sjokkis-drikken (ca 40kcal pr kopp) på Meny-butikken. Den har jeg leita lenge etter...det blir lørdagsgodt til meg, nei foresten, det må bli fredagsgodt, lørdag skal jeg på sommerfest med "noko anna" i koppen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 trimpoeng for plenklipping æ'kke verst. Du må ha mye større plen enn meg. Må si jeg ikke musinner deg det annet enn når trimpoengene skal innkasseres :D

 

Her har det ikke regna enda, og det skal visst ikke regne her før imorgen, så vi får se. Plenen ble ihvertfall klippet, og det ser bra ut også.

 

:-) Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ganske stor plen ja, bruker ca 2 timer på å klippe den. Stilte gressklipperen på laveste hakket, slik at plena ble omtrent barbert, tenkte at det blir en stund til neste gang... men akk, ser ut av vinduet nå, den har da pinadø vokst flere cm siden i går???? Gjødsler eller kalker ikke heller, men allikevel gror det som bare juling...hmf..

 

Bra at du ble advart mot den der hestekaren fjellgeita, aldri så galt at det ikke er godt for noe. Man ser jo ingenting på hesten, men den er blitt skvetten. F.eks hvis jeg hever hånda brått i nærheten av den skvetter den til og tro den blir slått. Får bare prøve og bygge opp tilliten dens igjen med epler gulrot og klapping og kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...