Gå til innhold

Endelig slank!


Gjest anto

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppelure

Anto, du fantastiske kvinne!!! Takk!

Har du lest bøkene om Anne fra Bjørkli, hun som alltid sa det finnes to slags folk, de beslekta sjelene og de andre ....

Jeg tror det er en veldig veldig sterk grunn for meg til å fortsette mitt prosjekt mot et slankere liv, og det er å være her sammen med dere. ha prosjekt sammen.

Anto, har ikke ord, men sender det ordløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Hei.

 

KLEM til dere alle for ordrike og ordløse meldinger.

 

Idag gikk det plutselig opp for meg at jeg ikke lenger har 17 kg å gå ned, men 10. Og de 10 kiloene virker ikke så mange heller.. det virker helt oppnåelig og måltallet mitt vinker og linker der fremme. Vet ikke helt om det er til jul eller hva det er, er litt vanskelig å beregne uten briller, men jeg SER det! :)

 

Og kanskje er det ikke 10 men 7?

For jeg har bestemt meg for å sette strek og gå over til å holde vekten når jeg føler meg VEL. Når jeg bruker den størrelsen jeg vil og føler at jeg ser ok ut på bilder igjen, da stopper jeg. Og det kan godt hende det er 7 kg til jeg er der.

 

OK, nå er det middag her, og DET gleder jeg meg til. Det er babyribs og søtpotet. nam nam.

 

See you soon :D

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge må man spise for lite kalorier før kroppen "går på sparebluss"?

 

Jeg tror ikke jeg får i meg nok kalorier for tiden, siden jeg ikke er helt 100%, men det skulle gå bra en stund, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da er jeg rolig :)

Det hadde kanskje ikke vært så farlig med litt sparebluss, men .. det er bedre om jeg klarer å holde forbrenningen oppe.

 

Tusen takk, rina :D

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og følger Grete Roede-opplegget?

 

Går det greit om dagen? Bruker dere oppskriftene her på nettet? Eller har dere andre fine sommeroppskrifter dere kunne tenke dere å dele?

 

Her går det mye i kylling og salat, biff og grønnsaker, en god del yoghurt-is osv.. litt lett sommervariant av diverse oppskrifter, og ofte bare noen av ingrediensene. Fordi vi er late selvsagt. Følger ikke noen spesielle GR-oppskrifter, men kunne tenke meg å prøve noen av de som er her på nettet.

 

Noen med erfaring herfra, som bruker oppskriftene i slankeopplegget sitt?

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, jeg følger egentlig G.R opplegget. Har gått to kurs en gang iverden, lenge siden nå da, men det har ikke forandret seg så mye på 10-15 år ser jeg. Eneste er at vi skal spise mere mat nå enn den gang jeg gikk på kurs, da skulle vi spise 1200kcal uansett hvor mye vi trente eller hvor tjukke vi var. Kluet var å spise vanlig mat, for det er jo egentli det du skal overleve på når du kommer ut i "verden" igjen etter slankekurset. Det er vel egentlig derfor G.R fungerer såpass godt også, at det er basert på mat du spiser til vanlig, bare i mindre mengder. Folk på jobben har prøvd å slanke seg etter andre metoder f. eks Fedon kuren, og ellers kuttet ut brød og poteter o.l .... hva er vitsen???? tull spør du meg.... jeg er ett levende bevis på at G.R fungerer utmerket og bare telle kalorier egentlig, jeg har spist både majones og smør hele tiden men har gått ned 18 kg. Det er bare å klare å begrense seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gå mitt fjerde internett-kurs nå, og er veldig fornøyd med både konsulenten min og opplegget. Jeg synes dette fungerer veldig bra for meg også, selv om jeg ikke går ned like fort som mange andre har gjort her inne. Men jeg går NEd.. sakte men sikkert, og med dette tempoet er det en fair sjanse for at jeg klarer meg fint seinere også. Jeg ser ikke mørkt på å holde vekten, men jeg har vært en av de som har etterlyst et internettkurs for hold vekten. Jeg fikser IKKE å gå på kurs "live".

 

GR-opplegget funker for meg til og med her i Canada. Det er helt herlig :)

Jeg er glad for at det er flere enn meg som slanker seg OG gjerne vil lykkes. Godt å ha det nettverket av optimisme :)

 

Jeg har gå ned ca 8 kg siden nyttår. Jeg tjuvstarta litt, så fra 15. januar og fram til nå har jeg gått ned ca 7,5 kg. Siden forbrenningen min ligger i det lavere skiktet, er jeg superfornøyd med det. Jeg har hatt mange mange uker der vekta har stått helt stille selv om jeg har fulgt opplegget til punkt og prikke. Det gjaldt bare å ikke gi opp, men ta EN dag av gangen og gjøre tingene riktig. Og det har jeg gjort. Det fortsetter jeg også med. Har hatt en total omlegging av livsstil og ser på trening og kosthold mer slik jeg gjorde før jeg ble syk. Kroppen min er snart 100% restaurert etter de fæle årene.

 

Vet ikke helt hva legen vil si, men jeg har erklært meg selv frisk. Jeg har ikke svellet EN gang de siste 15 ukene, og det er helt fantastisk. Har gått fra en størrelse 13 - 14 her i Canada til str 8 - 9. Regner med å stopp på str 6 - 7, så når jeg kommer hit neste sommer burde jeg være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Idag har jeg trent på treninssenteret. begynte veldig forsiktig, to uker med kikhoste har tatt litt krefter, men jeg har da gått ned ytterligere 300 gram, så helt gæernt har det ikke vært, tror jeg. Med kostholdet, altså. Idag er jeg igang igjen med trening og skikkelig frokost med litt mer substans. Trente til jeg følte at lungekapasiteten egentlig ikke ville mer, og opnnådde 2,2 trimpoeng på det. Ikke verst.

 

Det er nok en fantastisk dag med sol og 28 - 30 grader her borte, luftfuktigheten holder seg snilt nede på rundt 37% og det føles skikkelig deilig. Siden jeg klarte å gi bort den stygge kikhosten til kjæresten min, er hun nå på antibiotika, og jeg har fått en forlenget kur for at hun ikke skal smitte meg tilbake.

 

Jeg vet EN ting jeg skal gjøre når jeg kommer hjem: vaksinere meg mot difteri, stivkrampe og kikhoste. Tenkte på det ifjor, men det kokte bort i kål'n. Denne gangen skal jeg gjøre det så fort jeg kan få en resept på stoffet, og deretter stikke på helsestasjonen og få det ordnet. Jeg oppfordrer alle dere som er voksne og ikke er revaksinert, til å gjøre det også. Kikhoste kan være dødelig for eldre mennesker og babyer som ikke er vaksinert, derfor bærer vi alle et ansvar for å få det ordnet. Kikhoste er VELDIG smittsomt for de som ikke lenger er immune. Immuniteten går ut med årene, derfor er det lurt å revaksineres.

 

Ellers er jeg ganske stolt av meg selv når det gjelder å holde kostholdet mitt i sjakk og være på ferie i et fremmed land. Jeg har gått ned mange størrelser siden forrige gang jeg var her. Da brukte jeg størrelse 12 - 13 mens jeg nå bruker størrelse 8 - 9. Det er jo bare utrolig kult! Jeg er rå-fornøyd.

 

Håper dere alle sammen får en kjempefin dag.

Og at uka blir en heldig uke hva kosthold og trening angår :)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at opplegge ditt funkar på ferie og, det viser at du har bein i nasa :)

Har gått ned noken buksestørrelser sjølv og, no sleng str 40 rundt meg. ;)

 

Leit det med kikhosten, den er ikkje å spøke med nei.

 

Her regnar det idag, men er lova fint ver fram mot helga. Kaldt ute (12 -13 grader)

Vi har vore på blåbær- og multeplukking no og skal opp igjen når veret lettar.

 

Ha ein fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

En klem til deg, reisende Anto! Jeg har ikke vært like flink som deg i utlandet. Jeg må vedgå at jeg nok hadde valgt de wienerbrødene som din kjære kom med. Det har jeg liksom drevet med i hele ferien. Det har vært deilig. Men nå er det deilig å tenke på at jeg er kjempemotivert til å gå ned 10 kilo til jul!!! Tror jeg måtte fete meg opp litt for å gi kroppen noe å jobbe med, he he. Jeg stod jo stille på 72-73 kilo lenge, nå har jeg 75 og håper det skal gå lettere ned nå som jeg har litt ekstra.

 

Vi må ses når du er tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! :)

 

Velkommen tilbake, Ellie! Har savnet deg veldig. Godt å høre at du hadde en superfin ferie. Vi kan møtes igjen når jeg kommer tilbake, ja. Jeg planlegger å kjøpe meg rulleskøyter. Liker du å gå på rulleskøyter? Frognerparken er jo som skapt til det for nybegynnere som meg - har ikke hatt noe sånt på beina siden jeg var liten.

 

Jeg er superfornøyd med meg selv, ja. Hadde bestemt meg for å bli slankere og brunere i løpet av ferien, og det ser ut som om jeg skal klare begge deler. Har dette bildet av meg selv i hodet fra 2001, og det er dit jeg vil igjen, bortsett fra at jeg nok skal veie 3 - 4 kg mer enn jeg gjorde den gangen. Da var jeg ærlig talt litt for tynn, og det hadde jeg vært hele mitt liv fram til da.

 

Jeg oppdaget jo her om dagen at jeg faktisk er normalvektig igjen!

Jeg er 1.64 og veier nå ca 67 kg. Ifølge BMI-tabellene er jeg altså innenfor normalvekt (24,9). Lett overvekt starter på 25, selv om GR-utregningen her er litt syk sånn sett. Det står at "lett overvekt" er 25, men får du 24,9 som svar, sier den fortsatt "lett overvekt". Anyways.. jeg har altså endelig en BMI på 24,9 og er superfornøyd med det så langt. Det er veldig oppmuntrende i forhold til å fortsette mot målet ;) Jeg kjenner også forskjell i kroppen. Kjenner at overskuddet og energien vender tilbake, kjenner at kroppen fungerer igjen, kjenner at jeg blir sterk! Det er utrolig DEILIG!! Og ærlig talt: da smaker faktisk ikke wienerbrød noe særlig godt.. det smaker igrunnen bare fett.

 

Armene og ryggen begynner å bli definerte. Jeg kan se at livlinjen antydes mer og mer. Det er lettere å gå og løpe. Og det er mye morsommere å kjøpe klær. Belønningene står i kø nå og det er skikkelig DIGG! :)

 

Det er på tide med morgenturen min. Jeg går tur en til to timer hver morgen. Fort, fort, nesten-jogg. Med pulsklokke. Brenner ganske mye på det. Med kikhoste har det blitt litt langsommere turer, kortere distanser, men jeg har klart å gå litt hver dag, og er glad for det.

 

OK, da er det ut og gå;

Ha en super dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Wow, morgentur på 1-2 timer! Det må jeg si - imponerende!

 

Og må si du motiverer meg, jeg blir bare enda mer gira på å klare dette. Jeg ønsker meg belønninger i kø, jeg også.

 

Jeg har faktisk kjøpt meg tre kjoler i ferien. To av dem er en anelse for trange, og henger i skapet som en gulrot.

Jeg kjøpte meg jo en "premiekjole" i fjor høst, og den er jeg kommet inn i forlengst! Og i september er det mye gøy som skjer, og anledninger til å bruke dem. Jeg skal være flott i kjolene i september. Det er planen!

 

Oi, rulleskøyter... det vet jeg ikke om jeg tør, gitt. Jeg tror heller at jeg satser på å være med på dansing på SATS :-) Og det er jo mange av damene her som digger å danse, så det hadde vært såååå gøy å møtes et sted i høst, og gått ut for å danse!

 

Kjenner gjennom skjermen her at du blomstrer og det smitter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere som har vært så flinke. Hyggelig å ha gamle bekjentskaper tilbake igjen.

 

Jeg har vært ganske fraværende forrige og hittil denne uken, men er tilbake igjen for fullt nå. Snikveiing på mandag ga meg et spark bak for den var ikke mye hyggelig skal jeg fortelle dere. Opp nesten 2 kg!!!!! på en uke, det er ikke bra i det hele tatt :). Da var det slutt på synes synd på seg selv. Restene etter bursdagsfeiringen til størstemann fikk stå i fred og jeg har vært råflink de to siste dagene. Det skal nok sies at de var mye vann i kroppen, for jeg har jo flydd på do både natt og dag :).

 

I dag er jeg heldigvis tilbake på 64,8 kg. Det er der jeg skal være.

 

Nå er det bare å håpe på noen fine sommerdager før jeg begynner på jobb igjen på mandag. Har heldigvis to uker ferie i august å se fram til også.

 

Ha en fin uke alle sammen.

 

Klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Så bra at jeg motiverer deg Ellie, må si at jeg også blir motivert her inne av flere; deg, Reid, fjellgeita og flua for å nevne noen. Det er knallbra at det er andre som klarer det og som ikke lar EN sprekk bli en permanent nedtur, selv om jeg må si at det ikke hadde hatt så mye å si for mitt eget opplegg... jeg er sta av natur og vil jeg noe for meg, så bare gjør jeg det. Likevel er det en stor oppmuntring å være flere i samme situasjon.

 

Jeg beundrer din evne til å vende tilbake til konseptet Reid, det at du har et evig mål og holder fast ved det. Det gir meg håp om at jeg kommer til å klare det samme. Ikke at jeg egentlig tviler på det, men det er bra å se at det går an. Jeg vil gjøre dette EN gang!! Og da er det så godt med oppmuntring fra en som har klart det og fortsatt klarer det. Du er et bra forbilde, Reid :)

 

Sykler du Ellie? Hvis jeg prøver meg på rulleskøyter, kan kanskje du sykle? Det kommer ikke til å gå så fort til å begynne med, men etterhvert kan det kanskje bli ok hvis du er litt tålmodig med meg ;)

 

Kanskje det er flere i Oslo som vil være med på høstlige sykkel- og/eller rulleskøyteturer?

 

her er luftfuktigheten p vei opp igjen etter to deilige uker med 30 grader og tørke. Det er fint for gressplenene men hardt for lungene og litt slitsomt å alltid ha air conditioningen gående. Men det er ferie og fri og jeg koser meg veldig med varmen uansett. Nå skal jeg på trening. Det er så deilig å kunne trene om morgenen og ikke tenke på å stresse på jobb. Skulle ønske jeg var rik nok til å kunne gjøre det. Men jobbe hadde jeg måttet.. ellers hadde jeg kjedet meg. Ville bare vært så deilig å jobbe når JEG vil. Hehe - i mitt neste liv skal jeg sørge for det.

 

Ha en fin dag alle sammen.

Kos dere med hva dere enn gjør, hvor dere enn er.

 

KLEM fra anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he rulleskøyter ja. Har eit par ståande i skapet, har ikkje vore i bruk på lenge

(det er forresten eldste jenta sine). Det hadde vore noke til husmorferie det du :)

 

Ang sprekk: Ein sprekk kan då umulig velte eit heilt "skip", det er berre å svinge innatt på det oppgådde stien ved neste måltid.

 

Ha ei fortsatt fin dag anto :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Rulleskøyter er fabelaktig gøy. Her går vi på rulleskøyter så det suser - alle tre barna og mor har rollerblades - barna begynte da de var tre. Mens alle de andre mødrene og fedrene i parkene leser bøker/snakker så leker jeg med barna som en annen unge 9ballspill, sykler, rollerblades etc.). Har hatt rollerblades i mange år nå og begynner å få sveis på det - men forsøker å unngå unnabakker hvis det er mange på gangstiene (lettere å bremse på flaten enn i bakker med stor fart). Anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Antonia! Det er hyggelig å høre at en kan være til inspirasjon for noen. Det samme kan jo jeg nok en gang si til deg, for jeg hadde ikke klart å gå ned disse kiloene og motivere meg til å trene så mye uten å ha dette forumet å dele det med tror jeg.

 

Jeg hadde en forferdelig dag i går. Trodde nesten jeg hadde fått influensa. Kroppen verket og formen var elendig. Jeg tror jeg har fått urinveisinfeksjon for jeg har f... meg tisset i hele natt og mye av dagen i dag. Skal levere prøve på legekontoret i morgen, så får vi se om det er så mye at jeg må ta noe for det eller om jeg bare pøser på med enda mer drikke og kanskje noen

tranebærkapsler. Noen som har andre råd??

 

Sitter her alene i natten, ganske fornøyd med meg selv og nok en dag uten utskeielser og mye trening. Føler meg god langt inn i margen og er klar til en ny dag i morgen.

 

Jeg kjenner også at jeg gleder meg til å reise på hytta i helgen og slappe av de siste dagene av ferien. Skulle ønske vi kunne få noen fine dager med sol og varmt vær :).

 

Nå må jeg se til å få lagt meg så det blir noen timer søvn i natt også. Kanskje kan det bli 8 timer siden jeg har ferie og ikke trenger å stresse om morgenen.

 

Ha det fint :)

 

Klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier rulleskøyter er som å sykle, har du lært, kan du det.

 

Jeg prøvde bladsene til sønnen min for noen år siden, og det gikk veldig bra. Men siden har jeg ikke gjort noe ut av det, og tenkte at jeg ville ta det opp igjen - for alvor denne gangen. Det er jo utrolig artig :) Og jeg liker den formen for bevegelse.

 

Bor du i Oslo fru Luna?

Kanskje du vil være med på treffene våre? Kanskje vi kan treffes en gjeng med sykler og rulleskøyter og evt andre fremkomstmidler som egner seg for park, og lage en aktivitetsdag? Ta med matpakker og noe å drikke og rett og slett lage en dag av det? Hva synes du Ellie? Og Amathea? Evt andre som ønsker å treffes?

 

Jeg er i Canada enda halvannen uke, heldigvis.

Gruer meg som en hund til å reise herfra. Det er alltid like hardt.. men jeg pleier jo å komme over den deppinga ganske raskt og se framover, så i løpet av 2 uker eller litt mindre er jeg restituert og klar for å ha det moro.

 

Ha en fin dag dere :)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

He he, jeg er ikke den store sykleren heller jeg. Sykkelen min står nedstøvet og punktert i boden og det har den gjort de siste ti årene! Men min kjære har snakket om å fikse på den, han elsker å sykle. Så man skal aldri si aldri!

Men jeg er absolutt med på en aktivitetsdag for det! Det er jo bare SÅ koselig å være i parken med geme folk :-)

 

Jeg føler meg skikkelig i slag, og det er så deilig. Jeg kom jo tilbake fra ferie og veide 76,4 kilo på mandag. Men etter to treningsøkter og dager med normal mat og normalt intervall, har jeg gått ned.

I dag veide jeg 74,9, hurra! Det er så deilig å se at vekta går nedover igjen. Jeg sto lenge stille på rundt 73 kilo, og har ikke opplevd vektnedgang på veldig lenge. Høres kanskje rart ut, når jeg hadde gått opp så mye, men får kjempepågangsmot av å gå ned igjen. Så håper jeg det fortsetter og at jeg bare titter kjapt på 73-tallet på vei ned til 65 :-)

 

Ønsker dere en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Håper alle har en god dag.

 

Bor du i USA, fru Luna? Eller enda lenger sør?

 

Hva med deg, Reid? Husker ikke hvor du bor eller om jeg noensinne har hørt det. Er du i Oslo-området? (Har vi forresten hørt noe fra Makimono?)

 

Ellie, hva slags aktivitet kunne du tenke deg? Jeg har alltid hatt lyst til å lære meg å stå på brett. Men jeg prøvde ifjor, og falt stygt. Slo halebeinet, men brakk det heldigvis ikke. Likevel sleit jeg lenge med den skaden, særlig kjente jeg det når jeg skulle gjøre situps på trening. Opp og ned på steppen kjentes også godt. Men nå er jeg bra. Likevel litt redd for å prøve igjen, derfor tenkte jeg at rulleskøyter ville være litt tryggere.

 

Jeg var og trente igår, og presset meg skikkelig. Det kjennes godt idag - det er helt herlig! Musklene digger den behandlingen, det er tydelig. Idag skal jeg trene cardio, ingen styrketrening idag. Luftfuktigheten begynner allerede å bli uutholdelig selv om klokka ikke er 7 om morgenen enda, så trene ute er out of the question. Det er for tett her. Men det gjør ingenting. Treningsstudioet er i gangavstand rett oppi gata, så jeg slipper å føle at jeg har få astma eller noe. Jeg har jo vært litt bortskjemt de siste ukene med 28 - 30 grader og tørr luft. Helt fantastisk turvær om morgenen og deilig varme resten av dagen. De sier på værmeldingen at det skal bli bedre i løpet av helgen, så da er det håp om flere kjappe spaserturer ute i friluft.

 

Motivasjonen min er fortsatt bra for å gå ned i vekt og trene opp muskler. Glad jeg har noen her med samme mål og motivasjon. Det hjelper utrolig godt på psyken. Jeg har gått ned halvannen kilo mens jeg har vært her, og det er omtrent samme tempo som hjemme. Det er jeg vanvittig fornøyd med :) Veide 68,5 da jeg reiste, og veier ca 67 nå. Jeg nærmer meg målet med små skritt, akkurat slik jeg vil. Jeg vil ikke rase ned i vekt og bli slaskete og fæl. Dessuten erstatter jeg en del av fettmassen med muskler, derfor ser det også ut som om det går langsommere enn det faktisk gjør.

 

OK, da er frokosten fortært og jeg er klar for en treningsøkt. Tenkte jeg skulle ta en halvtime roing og en halvtime ellipse. Da er jeg klar for en dusj og en deilig dag med cafe-besøk og kos med kjæresten. (Neida, cafe-besøket impliserer IKKE kake, jeg nøyer meg med kaffen).

 

Ha en superfin dag alle sammen ;)

 

KLEM fra anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, igjen!

Jeg er "bondetuppe" fra nord i Gudbrandsdalen, men det er ikke langt til Oslo fra her, så hvis jeg får det til å passe inn så er jeg åpen for et treff. Det kunne faktisk vært kjempefint. Det kunne vært gøy om mange hadde hatt anledning til å være med på tur i parken. Har dessverre ikke hørt noe mer fra Makimono.......

 

Jammen har du vært flink i ferien :). Det står virkelig respekt av det du har gjort. Spesielt synes jeg det er gøy at fler av oss har fått erstattet fettet med muskler. Det er fint å ha litt definerte muskler hvis de ikke blir for store. Synes du ikke? Jeg skal i allefall være flink til å trene styrke fremover også. Forebyggende mot belastningsskader og slitasje senere i livet også.

 

Nei nå får jeg se til å få gjort noe. Har ikke vært særlig aktiv i dag, men jeg får ta det igjen. Jeg har jo tross alt ferie......:).

 

Ha en fortsatt fin ferie, Antonia.

 

Ha det fint alle sammen.

 

Klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Hei igjen!

 

Aktiviteter i parken, ja. Jeg er glad i ballspill, f.eks. fotball eller volleyball? Eller dansing på plenen! :-) Eller rett og slett GÅ rundt, et visst antall steg, trappeløp til Monolitten (hvis Frognerparken). Tror vi kan få mye ut av det!

 

Reid, gøy hvis du kommer, jeg er nemlig også en gudbrandsdøl - bondetuppe i byen! he he. Jeg håper det går bra med bildene. Krysser fingrene, det er ikke noe "luggumt" dette altså.

 

Synes forøvrig du har vært kjempeflink, Anto. Men er egentlig ikke overrasket over at du har gått ned i vekt i ferien, du er jo så målbevisst, og det beundrer jeg. Det er inspirerende.

 

Apropos park, nå skal jeg ut og grille noe sunt og deilig!

 

Klem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...