Gå til innhold

Endelig slank!


Gjest anto

Anbefalte innlegg

Er det ikkje herlig å komme i ei bukse som har vore pølseskinn før? Har hatt det samme eg og du, no er mi og passelig. :)

 

Verre med fjellbuksa mi ,den kan eg dra rett ned ho er temmelig vid vorten.Må fram med symaskina og sy den inn om de går. Men har sett på ei i merket Mamut som eg har lyst på, så det får verte belønninga mi viss eg greier 67 kg til 14 juli. :D

 

Idag har eg hatt stor arbeid med kanteklippar, måtte nett inn å ha meg ei skål med salat+ ei flaske vatn, ja ,ja kaffien ventar på meg på altanen skal ut og nyte den deilige sola.

 

Vil vertfall ynskje deg ein kjempefin tur, og husk at vi tenkjer på deg. :D

 

Husk å drikke vatn då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Snuppelure

Kjære Anto, sender meg deg en stooor klem.

Håper du får en fin reise, og at det blir fantastisk tid du får hos og med din kjære.

Nyt, sup inn gleder og ikke glem oss da...

God god tanke fra snuppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikke

Antonia: God tur til Canada! Nyt nye omgivelser og kos deg sammen med din kjære. Men ikke glem oss og ditt prosjekt;-) Du virker så viljesterk at jeg er helt sikker på at det går veldig bra.. Som så veldig mange andre her inne har skrevet, så er du veldig god med ord!! Stå på og skriv...!

 

Jeg har ført opp mat siden onsdag, det føles lenge.. men har det så mye bedre nå! Føler meg sånn passelig mett hele tiden. Men strever litt med hva jeg skal spise og spise og hvor mange kalorier det er i hva.. Disse dagene har jeg vært hjemme og lest og derfor full kontroll på maten fordi jeg kan sjekke på sidene her før jeg spiser noe. Hva når jeg skal ut i verden og på besøk til folk nå når eksamen er over på tirsdag? Hvordan klarer det utfordringer her og der.. har dere noen gode tips? Og hvordan vet man noenlunde hvor mye noe veier og hvor mange kalorier det er i forskjellig?

 

Håper alle har en god, sunn og sprek helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :-)

 

Imorgen kl 12.00 er jeg på vingene, og imorgen kveld (natta for dere) er jeg hos min kjære.

 

Jeg har ikke vekt der de første dagene, kanskje ikke de to første ukene, så jeg kommer til å veie meg her imorgen før jeg drar. Alt tyder på at jeg denne gangen har gått ned MYE! VELDIG MYE. Til meg å være altså. Det meste jeg har gått ned på en uke er 800 gram, og i snitt har jeg gått ned 300 gram per uke, tror jeg... Men denne gangen tror jeg at jeg har gått ned over en kg... Jeg er søren meg ikke sikker, men det er veldig mye som tyder på det, ja. Jeg veier det samme nå ikveld, altså om kvelden, MED klær som jeg veide naken om morgenen på mandagen. Gosh... Vi får se. Jeg er spent. Enda mer spent er jeg på målebåndet, for hvis det ikke viser inn her og der har jeg mistet muskler. Har jo bare gått tur denne uka og ikke løftet vekter, og det kan det hende jeg får svi litt for. Vi får se.

 

Koselig å høre fra deg også Solsikke :-) Takk for hilsen.

 

Hvis jeg får tid imorgen tidlig, lar jeg høre fra meg.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Antonia!

Nå er jeg spent på vektresultatet ditt altså.... Så gøy at du gjør det så bra. Dette fortjener du.

 

Kaster meg på og ønsker deg en fortreffelig tur. Kos deg.

 

Men, du ikke vær borte fra oss for lenge da.. Jeg har gått på en skikkelig sprekk i kveld og ikke har jeg vært så kjempeflink ellers denne uka heller. Jeg trenger din oppmuntring til å fortsette så jeg kan holde vekta i allefall. Tør ikke veie meg på flere dager jeg nå, men det er kanskje det samme.

 

Snakkes.

 

Stor reiseklem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg veide 67,2!!!!!!!!!

Det er 1,3 kg ned siste uke, det! :D

JIPPI!!!!!!!!!

 

Jeg håper at Canada ikke sender meg hjem igjen tjukkere da jeg kom, men jeg har ihvertfall et strålende utgangspunkt og jeg har tenkt å passe dietten min så langt det bare lar seg gjøre mens jeg er der.

 

Vi skal ut og reise de første to ukene med sporadisk kontakt med nettverdenen, men jeg skal rapportere så ofte jeg får anledning.

 

Pass på tråden min mens jeg er borte pls?

 

Hei Reid.

Du har ikke gått på en sprekk. En sprekk betyr for de fleste at de har skeiet ut noe innmari men nå skal de ta seg kraftig i nakken. Det har jo du allerede gjort (tatt deg selv kraftig i nakken, altså), dette er ikke en sprekk. Dette er bare en liten avstikker fra den ellers så flotte veien du befinner deg på, så bare sving litt til siden, så er du på rett vei igjen. DET er ikke et problem, altså. Du vil jo ikke begynne å legge på deg igjen! Det ville isåfall være litt tullete, eller hva?

 

Ha en kjempefin sommer, alle sammen :-)

Dere hører fra meg fra solige Canada.

 

KLEM KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal prøve å halde liv i tråden din Antonia. Du har jo sove vekk mykje du iløpet av den siste veka:D

 

Trur nok ikkje at du kjem tjukkare heimatt, og skulle du ha lagt på deg nokre gram så søv du dei fort av deg :D

 

Reid:

 

Vi har vel hatt veker der vi ikkje har hatt den store motivasjonen alle, har vi ikkje??

No er det ny veke og du har ein bunke med blanke ark, så her e det berre å starte og bruke arka fornuftig . Kanskje ein sånn sprekk hjelper på motivasjonen og.

Stå på reid du har vore super flink, vi skal nok greie å dytte deg i rett retning skal du sjå:)

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :D Hvor kult er dette, a?? :)

Sitter på Gardermoen Oslo lufthavn og skirver til dere mens jeg venter på å få gå ombord. Dette er jo helt digg!

 

Været er ikke det største, og i Amsterdam blåser det visst, men jeg skal jo ikke dit egentlig. I Detroit er det ca 28 grader ifølge værsidene jeg har sjekket. Og det er natt der, så det betyr varme dager. Herlig. Regner med ca 35 grader og veldig høy luftfuktighet. Det er utrolig herlig. Jeg liker tropeklima.

 

Ha en super dag alle sammen. Får sikkert boarde snart, så jeg bør gi meg.

 

Kjempeklem til alle :-)

 

Hilsen anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Nå sitter du nok på flyet Anto!!!!

Sender deg masse masse gode tanker!!!

Gleder meg på dine vegne over alt du skal få oppleve!!!!

Hei då! Nyt alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen!

 

Tusen takk for støtten og kloke ord. Kan informere om at jeg er tilbake på sporet i dag. Har vært svært aktiv i hele dag..... Vasket to bad. Klippet plen. Skiftet på senger. Vasket klær. Trent step + MRL + noen styrkeøvelser etterpå. Lasert ferdig skap og nattbord til hytta......... Er akkurat ferdig med dusjen og kveldsmaten.

 

Nå er det på tide å komme seg i seng.

 

Antonia er snart framme der hun skal og som Magan sa her: Hun er nok snart på nett igjen. Ha en fin uke alle sammen.

 

God natt!

 

Klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, man skal ikke være lenge borte herifra før man faller av lasset. Hadde ikke lest alt på tråden her igår....sorry... igjen. 1,3kg NED....det er helt RÅTT anto, grattis så mye.

Helt rått...... :D

 

Og Reid, jeg har heller ikke vært så flink, datt helt av lasset både i går og forleden dag. Men idag er det ny dag og nye muligheter. Vi får ta oss kraftig sammen, og tenke litt mer kalorier uka som kommer.

 

klem magan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis anto:) Du har gått ned kjempe mye denne uka (til deg å være). Håper flyturen har gått bra? Å at alt er vel.

P.S, Har forresten gått ned 1,1 kilo selv. så totalen nå er -17,8:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, no er du sikkert fram kommen, sikkert sliten etter ei lang reise.

 

Og forresten gratulerer med dei 1,3 mindre, det gløymde eg nemlig igår.

 

Eg gjekk ned 700 gram denne veka og er endelig under 70 (69,8 heilt nøyaktig) - 13,2 siden 3 januar.

 

Klem klem :D:)

 

Håper vi snart høyrer frå deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her er jeg igjen.

P[ rart tastatur osv.. skal koble opp min egen PC imorgen.

 

Turen var herlig, jeg s[ to filmer og dytta meg frukt og n;tter.

Takk for alle koselige kommentarer.

Det er DEILIG [ v're her, jeg nyter hvert eneste sekund.

 

See you :D

 

KLEMMMMM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...