Gå til innhold

Endelig slank!


Gjest anto

Anbefalte innlegg

Oh my.. extremely tired - haha - this is better, this keyboard isn't built for Norwegian, so I should just stick to English online for a while. Anyways..

 

Thank you all for all the nice greetings in here. I appreciate it big time.

 

The flight was wonderful, I wasn't scared at all, so I guess Allen Carr really worked. I watched two movies, Ghost Rider and a comedy, read Morgenbladet and tried to sleep. However, sleeping was quite impossible with a lady snoring like crazy right next to me and squeeky kids running up and down the aisle. On top of that, they constantly serve you something: Food, drinks, geez... I don't know how I would sleep through all that! So, all in all, I had a wonderful flight, and am actually looking forward to flying again! YAY!

 

So.. I came here, unreasonably tired, and when I finally fell asleep, I hadn't slept for 24 hours or more. I slept 12 hours straight and woke up feeling GREAT! I went through my closet here, and yippi! found lots of clothes that didn't fit at all last year, and now they are a little bit too big for me. Christmas eve in June :) So I now have a brand new pair of black jeans (Levis 501! YESSS), another pair of grey jeans, a pair of stripy summerpants, 3 brand new tank tops that made me look like i weighed 10 pounds more than i actually did, but fit great this year and a nice long sleeved summershirt which will be great for chilly evenings. This really ain't half bad :D

 

I'm keeping up the good work, trying to find healthy alternatives, eating fruits veggies and nuts, sticking to my program, and so far I'm only swelling because of the heat and humidity, and not because I'm eating anything I shouldn't.

 

OK, ladies, have a very nice week. I'll be going up north, but will be reporting whenever I can get to an internet connection.

 

Take care and have a great St. Hans celebration.

 

HUGS

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Så morsomt med disse klærne dine da Anto:)

Skjønner at du hadde julaften nå midt i juni. Ser din kjære at du har gått ned da?

Ha en fin tur Nordover, så håper jeg vi snart hører fra deg igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Her oppe i nord er det omtrent som en norsk sommer. Idag er det kaldere enn ifjor, og vi trenger gensere, men sola skinner og det er deillig med ferie.

 

Jeg har ikke den fjerneste anelse om hva jeg veier, og det f;les egentlig ganske bra. F[r ikke vite hva jeg veier p[ mandag som er veiedag heller, s[ da blir det m[ling og h[p om noen cm inn. F[r ikke trent akkurat n[, men det er godt [ ha treningsfri ogs[. Mener jeg s[ et program p[ TV der Kari Jackeson hevdet at alle b;r ha minst 3 -4 uker treningsfri hvert [r.

 

Jeg tror jeg fortsetter [ g[ ned i vekt, og jeg er veldig n;ye med hva jeg spiser. F;lger stort sett samme diett som hjemme, men jeg tror en del av lav-fett produktene her er magrere enn hjemme, s[ jeg er faktisk usikker p[ om jeg f[r i meg nok kalorier.

 

H[per dere alle sammen er flinke, drikker nok vann, passer planene deres og bruker frukt- og salatsesongen til [ gi vekttapet et skikkelig boost.

 

Hej d[ s[ lenge >)

 

KLEM fra anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Så godt å høre "stemmen" din. Håper du koser deg glugg!

 

Og treningen, ja den kan du godt ha en pause fra, med god samvittighet :-) Bra at du klarer å holde "dietten" (det er jo ikke akkurat det da men..) i utlandet, det er ikke bare-bare. Du får booste med en eller annen fristelse for å få opp kaloriinnholdet.

 

Jeg pakker kofferten nå og reiser på ferie i morgen, jippi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre at du har det bra i Canada. Ferie er ferie, så det er greit å ha litt treningsfri. Når du er så flink med maten din så er det vel ingen fare med deg.. Det er bare det at en blir nokså avhengig av treningen. Når en er vant til å trene en del så blir det liksom ikke rett uten..... Kos deg du. Det har du fortjent.

 

Gjett hva. I dag har jeg hatt time med PT igjen og vi kjørte test i benken. Jeg klarte målet som vi hadde satt opp før sommeren og vel så det. Det var deilig og jeg føler meg ganske gira på mer trening. Har forresten vært gira i hele dag. Jeg sov 8 timer!!!!!!! forrige natta og det er ikke hverdagskost her i gården. Blir det 6 så får en være fornøyd. Det hjalp på vekta også gitt. -1kg fra kvelden til i dag morges. Det er nok noe i dette med å få nok søvn. Skulle ønske jeg klarte det oftere for i dag har virkelig vært en god dag både på jobb og ellers.

 

Ha en fortsatt fin tur.

 

Klem fra Reid

 

PS God helg til dere alle og ha en fin StHans. Håper på bra vær.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anto,

Høres deilig ut med sommer. Vi har jo sommer her også, selvom det er grått og regn i dag. Men uansett vær, det er St. Hans, og mye god og sunn mat kan tilberedes inne også, ikke sant?

 

Ta vare på deg selv!

 

Klem queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk alle sammen. Sa flott av dere a holde dette gaende mens jeg er borte. Na er det bare en uke til jeg er tilbake i sivilisasjonen igjen. Her oppe i nord er det stort sett villmark, og vanvittig langsom internett-forbindelse. Men det er da forbindelse selv om det tar votter og vinter a fa gjenom en stakkars liten rapport til dere.

 

Klarer ikke a bli enig med meg selvom jeg skal skrive aa eller a eller [ for å skrive å. Haha - lånte en å fra tråden rett over her. Men det er dessverre ikke plass til de andre to bokstavene i minnet, så det blir bare denne.

 

Håper dere alle sammen har det helt fantastisk. Varmen traff her idag etter en natt med skikkelig storm. Det har vaert 35 grader og strålende sol og utrolig fuktig. Dermed var den "norske sommeren" over, og vi er tilbake i tropene.

 

Sender dere alle en kjempegod VARM klem fra nord i Canada.

 

Håper dere hadde en fantstisk midtsommeraften, og at dere alle sammen bruker sommeren flittig til å holde dietter og kostholdsplaner og treningsforsetter.

 

KLEMMMMMM

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Anto. Ja her er det ihvertfall ikke tropenetter. Regn og vind. Teller kalorier på harde livet for å komme på 60-tallet. Det er ikke så enkelt når gubben er kommet hjem og har steikpanna i konstant virksomhet. Men jeg er sta og eter kyllingen og salaten min jeg, så nå lever jeg i inntens spenning til torsdag og veiedag. Her er det forresten litt stille for tiden, har inntrykk av at flertallet er i feriemodus. Ja ja, nå kan jeg ikke rangle lenger, må legge meg.

 

Kald godnattklem fra Magan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anto :)

 

Vestlandet er bada i sol fortida, har sikkert brukt opp kvoten sin for i år snart :)

Har komt ned på 60 tallet ( 69,6) og jammen var det godt. No er det berre kunsten å vere nede der og då, det gjenstår no noken kilo før fruen er fornøyd. Prøver å ikkje skeie så mykje ut, og får satse på å vere flink i ferien og.

 

Snakkes

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anto:)

Ja, er flink jente med diett og trening:) Har endelig kommet igang igjen med skikkelig trening. En del apperater jeg ikke kan beruke pga feil vinkel på hofta, men finner andre måter å trene mage og rygg på.

Håper du har det helt vidunderlig der borte.

jeg reiser sørover en tur nå 14 juli og blir til 27, men da er vel ikke du hjemme enda. Er jo uansett ikke såpass restituert at jeg kan "konkurere" med deg nå.

Ha en fortsatt fin ferie:)

Klem fra Rina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei Anto, sender deg en god god tanke der du er!!!!

Du er jammen blitt mentoren min du. Jeg hörer liksom stemma di i bakgrunnen. Husk vannflaska, snuppe, husk en liten tur er også en tur, ikke gi deg, bestem deg og lag opplegg. Og jammen tror jeg at jeg er ekstra lydhör mens du er steder uten internettkontakt, for jeg kan jo ikke svikte nå når du ikke kan ta meg i örene....

He he, Anto du er toppis. Du har investert så mye i oss alle at nå får vi jammen investere sjöl mens du er borte!!!! Det er noe med at fuglene skal läre å fly selv når de har fått mat og omsorg og en liten dytt....

Nyt livet der du er! Sup inn alle gleder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

HEr er jeg igjen med rapport med rare tegn og masse gost sommerhumor. Brunfargen er pa plass. Haret begynner a bli hvitt og jeg tror soren meg jeg sover 13 timer i dognet. Det er utrolig deilig. Mandag er det tilbake til trenigsstudioet, og jeg har en sterk folelse av at det trengs. Jeg har ikke den fjerneste anelse om hva jeg veier, og det er det snart 2 uker siden jeg visste. Malene er de samme, sa jeg regner med at jeg veier omtrent det samme, noe jeg anser for a vare meget bra.

 

fjellgeita: gratulerer sa mye med 6-tallet. Det er veldig velfortjent.

Na er jeg litt forvirret: fjellgeita, er du mann eller dame?

Hvis du er mann, ber jeg herved om unnskyldning for a ha tatt deg med i begret "jenter" og "ladies" og "damer" osv...

 

snuppelure, rina, Magan, Reid, froeken, fjellgeita, Ellie, queen, flua og alle dere andre (veldig sorry om jeg har glemt noen, men dere er inkludert uansett) sender dere store varme klemmer fra tropevaeret og onsker dere alle en skikkelig god og frisk sommer ;)

 

KLEMMMM

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt hår??? Jeg som har innbilt meg at du er mørk (veldig mørk). Da er vel snuppelure mørk da, siden jeg har sett for meg henne med lyst hår ;)

 

Ha en strålende ferie videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he' date=' snuppelure var mörk. ganske mörk, men har nå noen gratisgråstriper :-))[/quote']

Just, det var det jeg tenkte ja, må bytte bilde i hodet mitt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

 

 

fjellgeita: gratulerer sa mye med 6-tallet. Det er veldig velfortjent.

Na er jeg litt forvirret: fjellgeita' date=' er du mann eller dame?

Hvis du er mann, ber jeg herved om unnskyldning for a ha tatt deg med i begret "jenter" og "ladies" og "damer" osv...

 

 

anto[/quote']

 

 

He, he anto.

 

Eg er selfølgelig frue og eg snakka om meg sjølv. Berre dårlig formulert. Set her og ler godt mens eg skriv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er merkelig med disse bildene i hode våres.

Anto er mørk i hode mitt og det samme er Snuppelure... Skal vi gi en liten beskrivelse av oss selv?

jeg for min del har pr tiden mørkt hår med litt rødskjær i.som er langt.

Er 163,5

grugle øyne:) Litt ubestemmelig men ganske mørke og svart når jeg er sint.

Ellers ser man vel normal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig kommunefarget hår, mellomblond heter det vel. Nå er det farget brunt med lyse striper. Helt stritt, garantert krøllfrittt, kvervell på høyre side av hårfestet i panna. Lengden er ca sånn at jeg får det akkurat bak ørene. Også har jeg blå øyne og mine egne tenner som jeg ikke har hatt hull i på 31 år. ;) Kløft i haka og jeg hadde smilehull engang, nå er de blitt litt falmet med årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Oj, beskrive meg selv... Var ganske så mörk i håret, men har nå noen grå striper som jeg er veldig fornöyd med. Har langt hår, oftest i hestehale. Lys blå, intense öyne (fordi jeg er närsynt he he) som gnistrer når jeg ei slaget. Er veldig rolig, men kan fylle et rom når jeg er på höyden. Er grådig kjedelig og av og til morsom (har den der svarte humoren).

Tja, var det mer????

Ser dere meg, så ser dere en dame med litt for mange kilo samla rundt magen og er vel et framtungt slagskip enn så lenge, men bare vent :-)). Jeg er i gang med mitt prosjekt om jeg har innsett at det går tregt med meg, kanskje särlig fordi jeg har problem med å få trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...