Gå til innhold

Okinawa raporterer fra kilokampen


Gjest Okinawa

Anbefalte innlegg

Tuuusen takk jenter.....

 

For så mange støttende ord. Dere er ubetalelige.

 

Hmmm, må nok skrive dip pg sånn mix på handlelisten min ja.......

 

I dag har jeg i og for seg vert flink, men, jeg spiste 10 pepperkaker nå i keld........ Sånne hjerter.....huff da. Dette er ikke bra.

 

Men jeg har ellers vert flink, pluss at jeg og mor har gått 1 time og 20 minutt.

 

I morgen skal jeg ha seinvakt, vi skal i bursdag etter jobb, og jeg og mamma har bestemt oss for en pause. Så skal vi gå igjen på lørdag. Tror det er lurt, erker i beina i kveld. Under beina!

 

Vel, klokka er 23 og jeg er så trøtt som så.....

 

Takk til dere som er innom.............

 

Jeg har ikke spist noe sjokolade eller noen ting. Fliiink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 433
  • Created
  • Siste svar
Tuuusen takk jenter.....

 

For så mange støttende ord. Dere er ubetalelige.

 

Hmmm' date=' må nok skrive dip pg sånn mix på handlelisten min ja.......

 

I dag har jeg i og for seg vert flink, men, jeg spiste 10 pepperkaker nå i keld........ Sånne hjerter.....huff da. Dette er ikke bra.

 

Men jeg har ellers vert flink, pluss at jeg og mor har gått 1 time og 20 minutt.

 

I morgen skal jeg ha seinvakt, vi skal i bursdag etter jobb, og jeg og mamma har bestemt oss for en pause. Så skal vi gå igjen på lørdag. Tror det er lurt, erker i beina i kveld. Under beina!

 

Vel, klokka er 23 og jeg er så trøtt som så.....

 

Takk til dere som er innom.............

 

Jeg har ikke spist noe sjokolade eller noen ting. Fliiink.[/quote']

Kjempebra!! Blir det klistremerker på deg, eller hur??? 10 pepperkakehjerter går nok greit, men ikke kjøp inn noe for at det er billig.... da blir du søppelbøtta.....

 

Så flinke dere er til å trimme!! Sikkert lurt med en treningspause i morgen. Kroppen og musklene trenger pause på å komme seg igjen. Husk gode sko med dempere! Viktig!! Ha en riktig god og velfortjent natt!! Har du drukket vann......?

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre at du fremdeles holder løftene til deg selv, Okinawa!

Jeg skjønner godt at det verker under føttene når du har vært så flink til å gå langt. Ta deg en pause så du ikke ender opp med skade :)

 

Klarte du å holde deg unna vekta i går forresten? Jeg må innrømme at jeg sprakk der jeg altså! *rødme*

 

Nå må jeg bare ta meg selv i nakken og ikke veie meg i helgen. Det er jo et av løftene mine til meg selv å ikke gjøre det..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere.

 

Tenk at dere orker å stikke innom og i tilegg gidder å legge igjen noen spor.

Dere er utrolige, når jeg selv ikke har energi til å følge dere.

Sukk.

 

SALIA:

Jeg motsto fristelsen med å veie meg, mot en lovnad om at det er ok å veie meg i morra....

Lykke til med "veie-stopp" i helga.........

 

XXL:

Klistermerker ja...hmmm, jo det er ingen dum ide det der, må jo gi meg selv belønninger etter hvert :)

 

-Og pepperkakene, tjo, boksen er snart tom, og da blir det ikke kjøpt noen ny boks......

 

I dag har jeg virkelig ikke vert flink, stressa hjem fra jobb, heiv i meg dagens middag, huff, en halv grandiosa som gubben hadde stekt, og så var det å ta jentungen under armen og dra i bursdagsselskap til en annen liten jegnte.

.Meeen, jeg spiste ikke noe jeg.

To glass brus, men sa nei takk til kake og pølse.....

 

MEn det bruker jeg å gjøre.

Hater at noen ser meg spise, sier altid nei takk. Vil ikke at de skal tenke" Ja sjå no, som hun eter, ikke rart hun er feit slik som hun spiser sjokoladekake, eier hu ikke kontroll"..........

Ja for man får lett slike tanker når man ser smellfeite folk hive innpå snop, godteri, eller junk food........

 

Husker i jula, da vi fikk en del sjokoladegreier på pauserommet.

"-Nei takk, jeg er ikke så glad i sjokolade jeg"..............tenk det sa jeg til arb.kolegaene mine....Jeg som ELSKER sjokolade..........

 

Herregud så fucked jeg er hue............huff.

 

Jaja.

Jeg sklal jo veie meg i morra, og regner med jeg har gått ned. For 3 dager med trim og sunn mat, og ikke noe snop, ja jeg har slanket meg sååååå mange ganger, at det vet jeg.

Forskjellen er at denne gangen skal jeg ikke feire de grammene jeg er gått ned med en sjokolade!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere.

 

Tenk at dere orker å stikke innom og i tilegg gidder å legge igjen noen spor.

Dere er utrolige' date=' når jeg selv ikke har energi til å følge dere.

Sukk.

 

SALIA:

Jeg motsto fristelsen med å veie meg, mot en lovnad om at det er ok å veie meg i morra....

Lykke til med "veie-stopp" i helga.........

 

XXL:

Klistermerker ja...hmmm, jo det er ingen dum ide det der, må jo gi meg selv belønninger etter hvert :)

 

-Og pepperkakene, tjo, boksen er snart tom, og da blir det ikke kjøpt noen ny boks......

 

I dag har jeg virkelig ikke vert flink, stressa hjem fra jobb, heiv i meg dagens middag, huff, en halv grandiosa som gubben hadde stekt, og så var det å ta jentungen under armen og dra i bursdagsselskap til en annen liten jegnte.

.Meeen, jeg spiste ikke noe jeg.

To glass brus, men sa nei takk til kake og pølse.....

 

MEn det bruker jeg å gjøre.

Hater at noen ser meg spise, sier altid nei takk. Vil ikke at de skal tenke" Ja sjå no, som hun eter, ikke rart hun er feit slik som hun spiser sjokoladekake, eier hu ikke kontroll"..........

Ja for man får lett slike tanker når man ser smellfeite folk hive innpå snop, godteri, eller junk food........

 

Husker i jula, da vi fikk en del sjokoladegreier på pauserommet.

"-Nei takk, jeg er ikke så glad i sjokolade jeg"..............tenk det sa jeg til arb.kolegaene mine....Jeg som ELSKER sjokolade..........

 

Herregud så fucked jeg er hue............huff.

 

Jaja.

Jeg sklal jo veie meg i morra, og regner med jeg har gått ned. For 3 dager med trim og sunn mat, og ikke noe snop, ja jeg har slanket meg sååååå mange ganger, at det vet jeg.

Forskjellen er at denne gangen skal jeg ikke feire de grammene jeg er gått ned med en sjokolade!!!!!!!!!!![/quote']

Hei!! Så flink du er!!!!!!Dette går jo bra!! Lykke til i morgen, og jeg er spent på hva du skal feire med!!!!!

 

PS! Der er ikke bare du som ikke spiser sammen med andre....jeg hadde ikke niste med meg da jeg gikk barne- og ungdomsskolen fordi jeg ikke ville vise de andre at jeg spiste mat... og jeg var lang og tynn...! Att det går ann! Jeg spiser sammen med andre nå, men har mye lettere for å styre meg når det gjelder kake og snop hos fremmede enn kjente... Men dette har blitt mye bedre!!

 

Ha en vidunderlig lørdag!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!!!! WEEEEEEEE!!!! :)

 

Jeg er en kakemons og en godtemons uten like, så jeg strever virkelig med å si nei når det står noe fremme! Tar av meg hatten for det altså!!

Et par glass brus og en 1/2 grandis er ikke noe å ta på vei for!! Så flink som du har vært i det siste, gjør det sikkert ikke noe at du blir offer for "tidsklemma" (herreguuuud for en klisje haha!) en gang i mellom du også!

 

Kesam og grønnsaker-feiring??? Klistremerke-og-nye-sko-feiring???

Kesamlapper-feiring, kanskje??? Det skal jeg lage i dag! Gleder meg som en unge!! :)

 

Ha en strålende helg med mann og barn, så sees vi forhåpentlig vis snart igjen her inne?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton

Stå på Okinawa!! Tenk positive tanker og ta knekken på den stemmen som hele tiden virker som den forteller deg at alt er håpløst. Det er det ikke!!!! Ting tar riktignok tid, men dette er varige endringer du gjør! Ha en god søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Okinawa

Hallo mine enner.

 

Beklager for at jeg har vert fraværende, men, sliten, og trøtt, og ja i det heile tatt.

Huff.

 

Åååh, kjøre dere, dere er så gode.

 

Jo, jeg gikk på vekta på lørdag, og den viste 108,8. Så det er da litt ned.

Og litt er bedre enn ikke noe.

 

Feiring? Hehe, vel det bli ikke sjokolade, ei heller klistermerker eller sko.

Men ble enig med mannen min om at vi denne måneden skal prioritere ny laptopp til meg :):D

 

Det ble ingen trim lørdag, og søndag, på grunn a familie og besøk, osv.

Men i går og i dag har mor og jeg gått i 45 minutt og 50 minutt.

Kjempeflink synes jeg.

 

I morra er det onsdag, og da er det 1 uke siden jeg "begynte" denne runden.......Vekta forige onsdag:109,2, så da spørs det hva vekta sier i morra.

 

Har jo ikke vert sååå flink, drakk 3 krus kakao på jobb i dag, og kaker hos svigers i helga,og pepperkaker også.....

 

Men uansett, spent spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo mine enner.

 

Beklager for at jeg har vert fraværende' date=' men, sliten, og trøtt, og ja i det heile tatt.

Huff.

 

Åååh, kjøre dere, dere er så gode.

 

Jo, jeg gikk på vekta på lørdag, og den viste 108,8. Så det er da litt ned.

Og litt er bedre enn ikke noe.

 

Feiring? Hehe, vel det bli ikke sjokolade, ei heller klistermerker eller sko.

Men ble enig med mannen min om at vi denne måneden skal prioritere ny laptopp til meg :):D

 

Det ble ingen trim lørdag, og søndag, på grunn a familie og besøk, osv.

Men i går og i dag har mor og jeg gått i 45 minutt og 50 minutt.

Kjempeflink synes jeg.

 

I morra er det onsdag, og da er det 1 uke siden jeg "begynte" denne runden.......Vekta forige onsdag:109,2, så da spørs det hva vekta sier i morra.

 

Har jo ikke vert sååå flink, drakk 3 krus kakao på jobb i dag, og kaker hos svigers i helga,og pepperkaker også.....

 

Men uansett, spent spent.[/quote']

 

Jeg tror helt sikkert at du vil merke det på vekta i dag at du har gjort en god jobb:) Uansett om man går op, ned eller står stille så trenger ikke det bety at man ikke har gjort en god jobb. jeg går litt opp og ned selvom jeg gjør alt riktig med mat og trim. Det er bare sånn kroppene våre er. Den prøver å stabilisere seg, og noen ganger har vi rett og slett mer vann i kroppen. fortsett å drikke vann som du gjør. Hvis du liker te kan du jo ta et par kopper for å tømme kroppen litt for vann? Det hjelper for meg, men da må du passe på at du likevel for nok drikke så du ikke blir dårlig.

 

Lykke til med vekta i dag! Du må gi oss resultatet.

klem Vagga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er kjempeflink jeg! Jeg sloss som et dyr de gangene jeg skal si nei til kake når jeg er på besøk!!

 

Husk å måle deg jevnlig også. Det kan være oppmuntrende lesning skal jeg si deg! Jeg for eksempel gikk ikke ned mer enn 200 gram denne uka. Jeg venter mens i morgen og føler meg ikke akkurat i slankemodus kan man si! Mer i "stappe-meg-full-av-godteri-modus"! Men jaggu hadde jeg mistet 2 cm rundt magen gitt! Uten en eneste situp!!

 

Ære være grønnsaker istedetfor poteter til middag sier jeg bare!!

 

Og et tips til:

Småbarn er gjerne glad i blomkål. Den har en mild smak som appelerer til de minste. Kok blomkålbuketter, mos dem og bland inn ca 1 ss smør og litt melk gjerne ispedd litt kokekraft og vips så har du blomkålmos som funker som bare det som erstatning for potetmos!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Okinawa

HURRA..........

 

Kjempeglad i dag, vekta viste 107,8 i dag....................jiipiiii

Altså, 109,2 forige onsdag, og 107,8 i dag!!!

 

Johooo......

 

Nå er jeg glad. Samtidig litt avventende, forde jeg vet at etter uker med snop, og null trim, så er det typosk meg å gå ned første uka.

 

Med tanke på at jeg slett ikke har tenkt så veldig på maten, jeg har bare spist vanlig, forskjellen er ingen godteri, og bittelitt trim. Hadde sikkert vert enda mer ned dersom jeg hadde spist mindre pia på lørdag, mindre kaker og slikt i helga. Meeeen....

 

Og, så var midjemålet redusert fra 120 til 119 cm.

Har ikke målt andre plasser nå.

 

Blomkålmos....det var en god idè Salia.........skal jammen prøves.

 

Vagga, det med å drikke, huff, føler nok jeg drikker alt for lite vann egentlig. "Glemmer" det.....huff.

 

ble ikke tur med mor i kveld, men kanskje okmed en pause.....Ny tur i morra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra!! Sikkert godt med en treningspause i dag! Tips til vann; ta med en halvliterflaske/imsdal i bilen til og fra jobb.. Drikk 2 glass vann til hvert måltid. Så tar du mere etterhvert! Etter 2 liter vann så kan du drikke litt brus på kvelden....

 

Gleder meg til å lese mere i bloggen din!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton

Supert, Okinawa! Stå på, dette klarer du!!!!

 

(Jeg var omtrent der du var i september og nå har jeg str 44 i bukser. Med et minimum av trening og bare ved å spise ofte nok og ikke sukker. Det er fullt mulig!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeee!!! :)

 

Stå på videre! Neste uke blir enda mer spennende! :D

 

Kjempeflott!!!

 

Ikke lov til å slutte å være flink nå altså! Ut på tur med mor regelmessig, så får du luftet henne også hihihi!

 

Jeg tør ikke gå tur med mor lenger jeg.... Sommeren 2006 skulle mamma ta meg og sambo ut på en "kort" tur som ikke skulle ta mer enn ca 30 min, så vi gikk ut i steikende sol og 350 000 varmegrader uten vannflaske. Det var jo ikke så langt.

Jaddda!!!! Vi gikk i 2 1/2 time uten vann i stekende sol. Jeg endte opp med den største hodepinen jeg har hatt på aldri det jeg vet! Ga seg ikke før jeg kastet opp godt og grundig gitt! Så jeg stoler ikke på mamma når hun sier "kort tur" hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Okinawa

Åhh, you guys................

 

Dere altså......stikker innom her og lurer.

 

Jaja, da har jeg gode nyheter og dårlige nyheter i dag.

 

Gode:

*Har vert flink å drikke vann i dag.

* Har gått 45 minutt tur med mamma, i snøføyke.

*Vert tålelig flink med kosten. Skulle el ikkehatt ost på alle skivene på jobb, men...

Dårlige:

* Spiste 1 heil pk med sånn der lefse. Sånn smurt liten firkant som man kjøper på butrikken.

 

Salia; åguuud, den hodepinen høres anvittig vond ut......*trøster*

Vagga, takk for heiarop....

 

Nå holder jeg på å sone her, skriver vel mer i morra............................

 

Natta.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh' date=' you guys................

 

Dere altså......stikker innom her og lurer.

 

Jaja, da har jeg gode nyheter og dårlige nyheter i dag.

 

Gode:

*Har vert flink å drikke vann i dag.

* Har gått 45 minutt tur med mamma, i snøføyke.

*Vert tålelig flink med kosten. Skulle el ikkehatt ost på alle skivene på jobb, men...

Dårlige:

* Spiste 1 heil pk med sånn der lefse. Sånn smurt liten firkant som man kjøper på butrikken.

 

Salia; åguuud, den hodepinen høres anvittig vond ut......*trøster*

Vagga, takk for heiarop....

 

Nå holder jeg på å sone her, skriver vel mer i morra............................

 

Natta.......[/quote']

Så bra med trim og vann!!! Ok, ost enn dag, noe annet en annen dag! Og håper lefsa smakte godt! Se fremover og tenk at nå vet du hvordan den smakte.... Glem den nå og tenk på hva du skal servere fredag og lørdag kveld! Dipp og grønnsaker?? Frukt m kesam?? Heistad Gele??

 

 

Du er så flink!! Legg vekt på det du får til!!!! Dette klarer du!!

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøst! hehe

Joda.. Mamma får høre om den turen der hver gang hun spør om jeg vil være med å gå hun hahaha!

 

Som XXL sier: Glem lefsa! Og selv om du kanskje strengt tatt ikke skulle hatt ost på alle skivene på jobben, så tenk på det du klarer å forbrenne i løpet av turen med a'mor! :)

Gleder meg til å høre hvordan det går med deg i dag!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Okinawa

DRITTDAG!!!!

 

Dumme meg gikk på vekta i dag.

108,0.........

jeg som var 107,8 på onsdag.

Er dette steraffen for lefsa det da?

Fy søren. Blir lenge til neste lefse!!

 

Gikk 45 minutt tur med mamma i dag også. Kunne nok strengt tatt gått fortere....

Men gikk vel sånn middels.

Vanskelig å vite hvor fort vi går lissom.

 

Vel, har vert flink med kosten i dag, synes jeg selv. Har ikke handlet noe godt.

Og foresten har jeg vert flink å drikke vann.

 

Vet at vi skal i bursdagsselskap i morra, og hun pleier servere en NYYYDELIG sjokoladekake.... Har som mål å prøve å ikke ha så veldig dårlig samvittighet for at jeg spiser 2 kakestykker.

Har satt meg den grensa, 2.

På besøk hos damen vi skal til så er jeg slissom ikke redd for å spise, for hun er tjukkere enn meg...........

-Er jeg lite sjuk i huet da eller?? Blæææh.

 

Vel, kveldens "kos" har vert en apelsin og vannmelon og papsi max.

 

Pga selskap, og lang reisevei i morra blir det ikke tur med mor. Men vi har planer om en langtur på søndag....

 

Tusen takk jenter.

Men jeg må si jeg er så lei meg og skuffa over vekta,,,,,,,,,,,,,,,,, Hvorfor er det slik at enkelte bare "kan kutte ut smør på brødet" og så RASER kiloene av........Mens andre må blodslite for hvert microgram...............

 

Grrrr...........

 

Er inne her å redigerer nå, gikk nemmelig på ekta i kveld...109,0........... og jeg har veid meg åde morgen og kveld oer så lange perioder, at jeg vet at jeg i snitt er 800 gr lettere i morra tidlig enn i kveld. Så statistisk sett skal jeg ære 108,2 i morra........en vanvittig nedtur.

Kjenner jeg får sånne tanker om at dette ikk er noe vits, trenger ikke prøve slanke meg engang, til helvete med alt, i morra skal jeg frotse, ja pokker da......

Er dette pga ei lita lefse, ellerlita og lita, detvar jo en sånn pk med 2 snurte lefser i...........sikkert en miliard kallorier i den.

 

Hvorfor kan ikke bare kiloene "renne" av meg da...................??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så vennen!! Dette er ingen krise!!

Det er helt sikkert ikke på grunn av den lefsa! Den har du trimmet av deg for lenge siden!!

Husk å måle deg, Okinawa! Mål midjen så ser du at det du har gått opp nå er enten vann i kroppen, avføring i tarmsystemet eller begge deler! :D

Alle er sånn. Opp og ned, opp og ned... Men summa summarum: Med den flotte trenden du er inne i nå med å gå tur med moren din, spise sunt osv osv kommer det til å gå ned. Du må bare bite tenna sammen og la det ta den tiden det trenger!

 

Jeg har det på akkurat samme måte. Jeg forbanner alt og alle opp og ned og nord og i mente når det ser ut som jeg er på vei oppover igjen, men så: Etter et par dager med tenners gnissel går jeg ned det jeg har gått opp og litt til. Bare jeg holder ut og ikke kaster meg over sjokoladehylla bare for noen få gram.

Dette er den nøyaktige grunnen til at alle sier at man bare skal veie seg en dag i uka. Fordi det går opp og ned her i verden, og da er det i grunnen best å ikke se det de gangene det går opp hehe.

 

Jeg synes du har satt deg et strålende mål: 2 kakestykker kan du unne deg på en bursdagsfeiring. Det har du ærlig fortjent!! Tenk på det som å bruke opp kosemerker! :D

 

Og apropos opp og ned i vekt:

Min forrige lege var en idiot. Han mente at "det er bare et misforhold mellom hva du spiser og hvor mye du beveger deg som får deg til å gå opp i vekt". Sagt på en slik måte at jeg følte meg som jeg var 1.30 meter høy og så feit at det var et under at jeg kunne gå. Da jeg fortalte ham at jeg fikk i meg max 800 kalorier om dagen og fremdeles la på meg, så han på meg som for å fortelle meg uten ord at jeg løy. Jeg byttet lege til slutt.

Men han fortalte meg noe fornuftig også. I et anfall av sosial intelligens antagelig(det gikk fort over det anfallet altså): Det kan ligge opptil 1.5 kilo avføring i tarmsystemet av gangen. Derfor lønner det seg ikke å veie seg hver dag.

Å få mosjon og å drikke masse i tillegg til å spise sunt er det som skal til for å bevege på alt sammen slik at systemet ditt får tømt seg jevnlig.

 

Og husk på en ting: Du har levd på mye (unnskyld at jeg er så direkte) drittmat over lang tid, så kroppen din bruker nok litt tid på å bli vant til det nye regimet.

 

Stå på vennen!! Dette klarer du helt fint!! Du er så flink!!!!!!!! :)

 

Sleng innpå vann, pepsi max, fun light, frukt og grønt. Prøv så godt du kan å holde deg unna pasta, ris, brød og poteter, så kommer det nok.

Dette skal vi klare sammen!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DRITTDAG!!!!

 

Dumme meg gikk på vekta i dag.

108' date='0.........

jeg som var 107,8 på onsdag.

Er dette steraffen for lefsa det da?

Fy søren. Blir lenge til neste lefse!!

 

Gikk 45 minutt tur med mamma i dag også. Kunne nok strengt tatt gått fortere....

Men gikk vel sånn middels.

Vanskelig å vite hvor fort vi går lissom.

 

Vel, har vert flink med kosten i dag, synes jeg selv. Har ikke handlet noe godt.

Og foresten har jeg vert flink å drikke vann.

 

Vet at vi skal i bursdagsselskap i morra, og hun pleier servere en NYYYDELIG sjokoladekake.... Har som mål å prøve å ikke ha så veldig dårlig samvittighet for at jeg spiser 2 kakestykker.

Har satt meg den grensa, 2.

På besøk hos damen vi skal til så er jeg slissom ikke redd for å spise, for hun er tjukkere enn meg...........

-Er jeg lite sjuk i huet da eller?? Blæææh.

 

Vel, kveldens "kos" har vert en apelsin og vannmelon og papsi max.

 

Pga selskap, og lang reisevei i morra blir det ikke tur med mor. Men vi har planer om en langtur på søndag....

 

Tusen takk jenter.

Men jeg må si jeg er så lei meg og skuffa over vekta,,,,,,,,,,,,,,,,, Hvorfor er det slik at enkelte bare "kan kutte ut smør på brødet" og så RASER kiloene av........Mens andre må blodslite for hvert microgram...............

 

Grrrr...........

 

Er inne her å redigerer nå, gikk nemmelig på ekta i kveld...109,0........... og jeg har veid meg åde morgen og kveld oer så lange perioder, at jeg vet at jeg i snitt er 800 gr lettere i morra tidlig enn i kveld. Så statistisk sett skal jeg ære 108,2 i morra........en vanvittig nedtur.

Kjenner jeg får sånne tanker om at dette ikk er noe vits, trenger ikke prøve slanke meg engang, til helvete med alt, i morra skal jeg frotse, ja pokker da......

Er dette pga ei lita lefse, ellerlita og lita, detvar jo en sånn pk med 2 snurte lefser i...........sikkert en miliard kallorier i den.

 

Hvorfor kan ikke bare kiloene "renne" av meg da...................??[/quote']

Hei på deg!! Skjønner du er lettere forbannet, men det er nok fordi kroppen binder mere vann i perioder av mnd. Derfor vi bare bør veie oss en gang i uka! jeg veier meg kanskje 3 morgener i uka... ikke bra. Så flink du er som har tatt tak i kosten og drukket masse vann!! Det hender kroppen sier i fra når vi prøver å ta fra den kalorier som den har fått før; den tviholder på alt som er!! Og om man har vært på "slankekur" mange ganger så kjenner kroppen til det på en måte og vil gjerne holde igjen til dårlige tider. MEN det er her det gjelder å stå på krava!! Lite, sundt og ofte! Masse vann og trim!! Da løsner det etterhvert!

 

Drit i den lefsa... lurt å avtale med seg selv før bursdag at kakestykker skal jeg ha...og ikke noe mere!!

 

Godt med melon og appelsin, ikke sant??!! Kos deg! Om du har lyst på fråtsefølelsen så kan du lage gele av heistad. 1 pk er ca 7dl. og spiser du alt får du i deg 50 kalorier ca...Da er jeg mett, mett, mett. Men jeg spiser ikke vaniljesaus, så har du det i tillegg blir det flere kalorier..

 

Håper dagen i dag ble god! Kos deg på tur i morgen!! Dette klarer du fint!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...