Gå til innhold

Okinawa raporterer fra kilokampen


Gjest Okinawa

Anbefalte innlegg

  • Svar 433
  • Created
  • Siste svar
Gjest Okinawa

Tusen takk for støtte og oppmuntring jenter.

 

Men jeg føler at jeg er ikke så flink med kosten, samtidig så når jeg dreiv å la inn ukesrapporter så kom jeg aldrig heilt op på 1900 kcal. Må sånn på 12-15-18 lissom.

Pasta=elsker det.........huff

Poteter= elsker det...enda mere huff.

Brød, tja spiser jo rimelig mye brød da, 2 til frokost, 3 til lunch, 1 til mellom måltid, og 2 til kvelds.......

Hjemmelaget, med siktet og sammalt speltmel, klemt spelt, havregryn, hirse og sesamfrø............

 

Men GR sier jo jeg skal spise så mye......

 

Vel, selskapet i går gikk fint, spiste 2 sjokoladekake stykker, men også en god ss med sjokoladepudding, og en svele.

Og i ettermiddag spiste jeg alt for mye vafler..............så mange at det ble ikke kveldsmat på meg.....

 

Herregud så svak jeg er.

Ikke rart jeg ikke går ned, ikke rart jeg er feit.

 

Nåvel, fredag gikk jeg 45 minutt med mor, og i dag gikk jeg 1 time og 50 minutt med mor........det er da noe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtte og oppmuntring jenter.

 

Men jeg føler at jeg er ikke så flink med kosten' date=' samtidig så når jeg dreiv å la inn ukesrapporter så kom jeg aldrig heilt op på 1900 kcal. Må sånn på 12-15-18 lissom.

Pasta=elsker det.........huff

Poteter= elsker det...enda mere huff.

Brød, tja spiser jo rimelig mye brød da, 2 til frokost, 3 til lunch, 1 til mellom måltid, og 2 til kvelds.......

Hjemmelaget, med siktet og sammalt speltmel, klemt spelt, havregryn, hirse og sesamfrø............

 

Men GR sier jo jeg skal spise så mye......

 

Vel, selskapet i går gikk fint, spiste 2 sjokoladekake stykker, men også en god ss med sjokoladepudding, og en svele.

Og i ettermiddag spiste jeg alt for mye vafler..............så mange at det ble ikke kveldsmat på meg.....

 

Herregud så svak jeg er.

Ikke rart jeg ikke går ned, ikke rart jeg er feit.

 

Nåvel, fredag gikk jeg 45 minutt med mor, og i dag gikk jeg 1 time og 50 minutt med mor........det er da noe......[/quote']

 

Det er jo kjempebra med så lang tur! De vaflene er nok vel forbrent du:) Syns du klarer deg bra jeg. Jeg kjenner til den evige vandringen opp og ned på vektskalaen. forskjellen denne gangen fra alle de andre er at jeg har bestemt meg for ikke å gå helt i kjelleren hver gang vekten viser litt oppgang eller hver gang jeg tar et kakestykke mer enn jeg hadde tenkt. Det er lov å bli skuffet! Så er det å riste av seg skuffelsen og fortsette det du har startet. Jeg synes og det er vanskelig å komme opp i rett antall kcal. JEg har noen usaltet nøtter liggende som jeg tar et par tre stykker av for å få nok. Fikk det tipset på kurs. Hvis du synes du spiser mye brød, hva med å starte dagen med frokostblanding? Jeg lager den hjemmelagede frokostblandingen du finner oppskrift på her inne. Den spiser jeg med Sans vanilje youghurt og en ss jordbærsyltetøy. Veldig godt og en god variasjon til brød.

 

Det er jo supert at du baker brød selv da! Da vet du hva du får og jo grovere det er jo bedre er det. Jeg baker Ingers Rugbrød og det er som olje for tarmene mine:) Det hjelper å få tømt systemet slik at det ikke ligger mye avføring og "tar opp plass" Det igjen hjelper på vekta:) Neste gang du lager vafler; hva med å prøve fullkornsvaflene til Grete Roede? Jeg synes de er kjempegode og mye mindre kcal.

 

Stå på videre! Du klarer det! Bare det at du går på igjen igjen viser at du er vil og at du ikke gir deg så lett! Ikke gi deg denne gangen, men stå på i motbakkene og.

 

Jeg heier på deg fortsatt jeg.

Klem Vagga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Nesten 2 timer tur!! UÆÆÆÆ!! Jeg er stolt av meg selv når jeg greier å gå i 45 minutter jeg!! Hehe

 

Tipsene Vagga kom med høres jo kjempebra ut! Lurer litt på om ikke jeg skal prøve det der... Den frokosten høres kjempegod ut faktisk. Jeg sliter litt med frokost. Er så sulten når jeg står opp siden jeg har sluttet å spise kveldsmat. Også har jeg store problemer med å få i meg brød. Jeg kjøper speltbrød på butikken, og spiser det av og til. Mest til lunch faktisk... Spiser knekkebrød til frokost, men kanskje jeg skulle prøve Vaggas forslag :)

Jeg vet jo så godt at vanlig grovbrød lager huskestue i magen min.......

 

Man har lov til å sprekke litt en gang i mellom. Man har også lov til å bli litt deppa over det. Men prøv å gjøre som Vagga sier og rist det av deg.

Jeg prøver også å bite tenna sammen og tenke at denne uka! Denne uka SKAL jeg klare å være flink jeg også! Tross alt har jeg brukt masse penger på kurs!

 

Heier masse på deg jeg også!!

 

Klemmers

Salia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salia og Vagga sier masse klokt. Har ikke så mye å tilføye unntatt at du er kjempeflink!!! Men husk å få i dag nok kalorier så ikke kroppen kommer på sparebluss.. Bruk evt litt rekesalat, italiens salat, makrell i tomat, laks til middag, valnøtter for å komme opp i kalorier.

 

Dette klarer du!! Om ikke alt går som planlagt, rist pelsen og gå videre! Se fremover!!! Du er kjempeflink til å trimme!!!!!!!

 

ha en fin dag!!

 

Stor klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Okinawa

Gosj, dere er så utrolige jenter. Støtter, og oppmuntrer ei som aldrig har greid å slanke seg. Ei som altid feiler...........

Takk.

Kanskje er deres støtte det såm greier få meg til nettopp å gå videre når det butter mot.

 

Vel i dag har jeg ingen god dag. Vikna kl 04 i natt, og styrtet på badet. Fikk røska med meg en bøtte, og slengt stjerten nedpå do.

OG i det samme jeg landet så spydde jeg som en gris, og hadde en diare av en annen verden........

Å fy flate, det er sååååååååå jævlig å kaste opp.

Vel, igjennom natta hadde jeg feber, og kastet opp flere ganger, diareen vedvarte også.

 

Hadde heldigvis fri i dag, hadde ett par møter som måtte avlyses, men det kommer vel dager etter disse. Jeg har følt meg mer eller mindre overkjørt, sjelven, uggen, og utrolig sliten.

Formen er bedre nå, men det blir ingen trimtur med mor i dag. Det blir nok sofaen.

 

Matinntaket i dag er jo en vits.....siden jeg har vert kvalm og uggen, så er det kun 1rundt knekkebrød med baconost, og 3 små stykker pizza grandiosa som har funnet veien ned i magen. Pluss 3 parasett, 2 glass vann, og 3 glass pepsi max..........

 

Ser dere sier jeg er så flink, må huske å få i meg nok så ikke kroppen går på sparebluss........

 

Jammen, hvorfor går jeg så lite ned da, nåe jeg ligger på omlag 1500kacl? Prøver stort sett å spise i den rutina som er i forhold til jobb, dvs frokost 07, luncj 11.30, mellommåltid 14.00, middag 17.00, kelds kl 20.00..............sånn noen lunde iallefall, litt justeringer her og der innnimellom.........

 

Hvorfor kan ikke JEG oppøee at kiloene "bare renner av"?

 

Og foresten, jeg sjemmes over oerarmene mine, til den grad at å gå med singlett "offentlig" ikke er aktuell politikk.

Overarmene mine er tykke, store og dvaske.

-Noen gode tips for å gjøre noe med den, noe som funker??

Håper jo å gå fra dagens vel 108 kilo til nermere 100 til juni. Men de 0 kiloene gjør ikke noe for overarmene mine.

TRO MEG, DET ET JEG.

Har det siste halannet året ligget å vaket deromkring, på 100 +-, og ved 100 kg var overarmene like fæl som nå, det er mange år og mange kg siden jeg ønsket vise dem.

Vekta må nok ned til nærmere 90, eller under før overarmene blir penere, og det er ikke noe som il skje denne sommeren. Ikke så treigt som dette går.............

Men dersom noen har supertips til å stramme opp overarmene tar jeg de imot med takk.

Jeg skjønner jo også det at det er vekter ol, men jeg er så redd for at da får jeg større muskler, og overarmene ser enda mindre feminine ut..............usj.

 

Vel, da skal jeg krype opp i sofaen og se nyhetene på t norge, og samle krefter igjen, er temmelig redusert i dag ja.

 

Takk for at dere er innom Xxl, vagga, og salia.

Kjenner at dere begynner bety en heil del for meg allerede..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, stakkars deg som både kaster opp og har diare. Ikke tenk så mye på hva du får i deg nå, det viktigste er at du får i deg noe og da er det aller viktigste å få i seg væske:) God bedring!

 

Tror du trygt kan trene vekter:) Det tar en stund før musklene blir store. Når du trener styrke øker du forbrenningen. forbrenningen etter styrketrening vedvarer lengre enn etter kondisjonstrening. Den beste måten å trene på for å stramme opp og for å gå ned i vekt er styrke og deretter kondisjon:) Ikke vær redd for at du får mye større muskler. snakk med en veileder på treningssenteret så får du veiledning til hvordan du kan stramme opp uten å få store muskler:)

 

Blifriskklem fra vagga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da vennen! Ikke moro med omgangssyken!

Enda godt at den ikke varer mer enn et døgn under normale omstendigheter. Godt å høre at du begynner å komme deg da.

 

Er du sikker på at du får i deg nok mat? 1500 kalorier om dagen høres lite ut synes jeg. Jeg skal ligge på rett i overkant av 1600 om dagen.

På "ny i vektklubben"-forumet finner du en kalkulator som hjelper deg med mengden i forhold til daglig energibruk. Jeg mener tråden heter noe likende "så mye skal du få i deg om dagen" eller noe der omkring. Du er mer aktiv nå vet du, så da må du sikkert spise mer også.

Jeg prøvde meg på vektklubben til VG og der mente de jeg skulle ha i meg 1300 kcal om dagen! Jadda! Da gikk jo kroppen rett i sparemodus og jeg gikk ikke ned et gram!

 

Sender god-bedring-klem i din retning og krysser fingrene for at den lille datteren din har klart å holde seg unna mamma i dag.............

 

PS: Jeg hater overarmene mine jeg også. Sørger alltid for å ha på meg lange ermer. Må bite tenna sammen for å klare å gå ut i kortermet genser. Jeg har så mange stygge, røde prikker på armene. Det ser ut som jeg har vannkopper! Har prøvd i det uendelige å skrubbe dem vekk i dusjen, men neida...

At armene mine har et solid "grevinneheng" gjør jo ikke saken bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omgangssyka er no dritt, bokstavelig talt!! Håper du blir straks bedre. Om du ikke klarer å spise så mye i dag så husk å drikk. Farris og eplejuice er en slager hvor du også får i deg salter som kroppen trenger.

 

GOD BEDRING!!!!!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vere atopisk eksem.. Ei vennine av meg som sa at ho hadde det, og fortalte meg ka det var, og det var jo nett det samme som eg har!! Eg er mye bedre enn før, men blir veldig rød rett etter dusjen. Ikke bruk såpe, body lotion eller noe med parfyme i! :) Gjerne invester i en skikkelig fet krem. Eg bruker parfymefri såpe, og lotion, og klarer meg fint med de billige produktene på butikkene. Men er sikkert forskjellig for alle. Om dere allerede har prøvd dette, kan vel legen se på det? :)

 

God veke til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har blitt bedre nå og at du har kommet deg i form igjen, er ikke noe kjekt å være syk :)

 

Når det gjelder kaloriinntaktet ditt, så syns jeg du spiser litt lite jeg da, men dette kommer nå ant på hvor mye du er i aktivitet i løpet av en dag, selv prøver jeg å varriere nå mellom 1600 og 1900 for det oftes så ligger jeg på 1900 kalorier for dag, skal egentlig ligge på neste meny over der, men prøver å holde meg på 1900 kalorier i alle fall så lenge jeg trimmer mye.

 

Og jeg ser at de ukene jeg klare å holde meg til den kalorimengden så går jeg også ned, nå har jeg nå gått opp og ned som en jojo jeg da de siste året, men det er nå min egen skyld, har spsit for mye usunn mat innimellom og motivsjonen har svikta en del.

 

Hørest ut som om du sliter skikkelig, har du vært i kontakt med legen din om dette vektproblemet, kanksje han kan hjelpe deg litt også, vet at inne i Elnesvågen så er det starta et overvektsprosjekt med grupper som skal jobbe i lag mot en sunnere liv og en slankere kropp, det er det en lege, fysoterapeut og en psykolog som holder på med. Var på det informasjonsmøte og det hørtes nå kjempe greit ut, men jeg holder nå på med grete rode jeg så jeg holder nå stnand på det opplegget. Kanksje har din kommune et slikt tilbud også, hvem hvet, verdt å undersøke kanskje ......

 

Når det gjelder trim for armene så tror jeg vektrening med lette vekter og mange repitisjoner er tingen der, kanskje du kunne hadde noen vekter hjemme og gjort enkler øvelser med..... Har du vært inne på tanken om treningsstudio?

 

Ønsker deg i alle fall lykke til, ha ei flott uke og en fortsatt flott dag

 

Klem fra slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Okinawa

Heisann søte jenter............takk for at dere finnes.

 

Når det gjelder kcaloriinntaket mitt så skal jeg egentlig ligge på 1900 kcal. Det har begge kurslederene jeg har hatt regnet ut for meg.

 

Men jeg føler at jeg sliter med å komme opp dit. Føler at jeg spiser og aspiser.......herlighet.

Men jeg må si jeg SANER sjokoladen, og er litt "snurt" på "vår skaper" som ikke skapte meg slik at det ar sundt å spise sjokolade,. og jeg ble slank og fin a det.............hehe

 

EVE:

Legen, jo jeg skal høre med han om Reductil.....

Overvekt prosjekt, vel jeg fikser ikke å "dele" overvektproblemet mitt med noen....

Det er jo litt av problemet.

JEg kan være tøff og åpen her, men der ute, i den virkelig verden, nei. Hvis vi snakker om n oe annet, kanskje ingen ser at jeg er feit??? Blæææh, jo takk, jeg VET det er teit.....Men hodet mitt sier slikt.

 

NYACO:

Ja jeg skal se om jeg finner en god krem, og så får i se om det hjelper, for slike røde prikker er ikke pent!! Og av og til klør det også.

 

Vel, dagen i dag har vert grei.

JEg har spist vanlig brødmat igjennom dagen, og til middag var det knorr lasagne og salat. veide ikke salat og lasagne jeg da, men jeg forsynte meg to ganger, og spiste rikelig med salat.

 

Sliter med vannet, har vel drukket 5 glass i dag.

 

Skal veie meg i morra.

Ikke noe vits i går eller i dag, for jeg kastet opp sånn. Men n er kroppen back in buisness..........

 

Forige onsdag var jeg 107,8, og jeg har ingen tro på at jeg har gått ned så mye som en kg. Blir litt snurt dersom jeg ikke har gått ned en kg, for når jeg trimmer så som jeg gjør, og kutter alt som heter godteri omtrent, ja da hadde det vert fint å se resultat.............

Midjemålet forige onsdag var 119cm...........

 

Spent på morgendagens veiing, og måling........

 

Jar trimmet i dag, gikk 1 time med mamma.

*stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann søte jenter............takk for at dere finnes.

 

Når det gjelder kcaloriinntaket mitt så skal jeg egentlig ligge på 1900 kcal. Det har begge kurslederene jeg har hatt regnet ut for meg.

 

Men jeg føler at jeg sliter med å komme opp dit. Føler at jeg spiser og aspiser.......herlighet.

Men jeg må si jeg SANER sjokoladen' date=' og er litt "snurt" på "vår skaper" som ikke skapte meg slik at det ar sundt å spise sjokolade,. og jeg ble slank og fin a det.............hehe

 

EVE:

Legen, jo jeg skal høre med han om Reductil.....

Overvekt prosjekt, vel jeg fikser ikke å "dele" overvektproblemet mitt med noen....

Det er jo litt av problemet.

JEg kan være tøff og åpen her, men der ute, i den virkelig verden, nei. Hvis vi snakker om n oe annet, kanskje ingen ser at jeg er feit??? Blæææh, jo takk, jeg VET det er teit.....Men hodet mitt sier slikt.

 

NYACO:

Ja jeg skal se om jeg finner en god krem, og så får i se om det hjelper, for slike røde prikker er ikke pent!! Og av og til klør det også.

 

Vel, dagen i dag har vert grei.

JEg har spist vanlig brødmat igjennom dagen, og til middag var det knorr lasagne og salat. veide ikke salat og lasagne jeg da, men jeg forsynte meg to ganger, og spiste rikelig med salat.

 

Sliter med vannet, har vel drukket 5 glass i dag.

 

Skal veie meg i morra.

Ikke noe vits i går eller i dag, for jeg kastet opp sånn. Men n er kroppen back in buisness..........

 

Forige onsdag var jeg 107,8, og jeg har ingen tro på at jeg har gått ned så mye som en kg. Blir litt snurt dersom jeg ikke har gått ned en kg, for når jeg trimmer så som jeg gjør, og kutter alt som heter godteri omtrent, ja da hadde det vert fint å se resultat.............

Midjemålet forige onsdag var 119cm...........

 

Spent på morgendagens veiing, og måling........

 

Jar trimmet i dag, gikk 1 time med mamma.

*stolt*[/quote']

 

du kan godt være stolt over en times tur! :) husk at siden du nå har vært syk så er det absolutt ikke sikkert at du har gått ned. Ikke bli altfor skuffet men fortsett den gode trenden du har startet. :)

 

Jeg er helt enig at det er dumt at sjokolade ikke er sunt :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Hadde sjokolade vært sunt hadde vi vel sett ut som greske gudinner alle sammen her inne!! :)

 

Flott at du har kommet deg og føler deg i form igjen da! En times tur med staver er jo rå-flott! Jeg går en 45-mins tur i skogen og er svett når jeg kommer hjem! Jaja.. Det er forskjell på folk hehehe.

 

Lykke til med veiing i dag da! Det er nok sant som Vagga sier at du ikke kan regne med å ha gått ned etter å ha vært så syk. Da hamstrer kroppen på alt du får i deg og tror at krisen skal vedvare vet du.

Jeg gikk ikke ned denne uka, men det er nok pga kaker og brus i gravølet på torsdag tror jeg... Har prøvd å være flink til å trimme resten av uka for at det ikke skulle slå negativt ut. Jeg får være fornøyd med å stå stille tror jeg.

 

*krysser fingrene for deg!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Okinawa

Hei og god onsdag.

 

En liten snartur innom med vekt rapport.

Bittelitt skuffa, på en måte, men det er jo bra også da....

 

107,0 i dag. Dvs 800 gram ned siden forige onsdag.

 

Midjemålet glemte jeg, og nå er det jo lit for seint lissom, etter frokost og 2 glass pepsimax.....

Nåvel, jeg får ta det i morra.

 

Totalt er jeg nå ned 2,2 kg på 2 uker. Og det er jo bra da.

 

Blir ikke trim i dag, skal ut å farte nå, og er ikke hjemme før seint seint seint.

 

Men i morra, nei foresten, skal ut med jentene på jobben i morra, så da blir det ikke trim før fredag.

 

Men kan jo til gjengjeld gå lengre turer i helga.

 

Takk for at dere bryr dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

800 er bra, nesten 2 hele pakker med margarin. Og 2,2 kg på 2 uker er flott. Det er over 4 pakker smør!! Se i butikken hva det utgjør!!

 

Kjempebra!! Hold ut!! Neste uke blir du mindre..!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Okinawa

Ja her er jeg igjen, takk for besøk jenter. Det betyr jo enormt da....

 

Har fikke hatt så gode dager på slankefronten nå, for i går rakk vi ikke trene og var ute med jobben og spiste syndig mye pizza, og i dag ligger mor med omgangssyken, så da her jeg ikke styrke til å gå ut selv...........følte meg så trøtt og sliten. Ligger derfor nå i senga med lapptopen og skriver dette......

 

Spiste fine rundstykker til kvelds, 3 stk, og vet jeg ikke burde.

 

Og i morra er det bursdagsselskap, igjen,

 

Påsken...nei ingen andre planer enn ett lammelår........+ett resturang besøk....

Skummelt med ferie og røde dager når man er i en skjør oppstart, for de daglige rutinene sklir ut, når vi ikke må opp på jobb og bhg...........

 

Drikker for lite vann.

 

Sovener snart her jeg ligger........

Zzzzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se fremover, ikke tilbake... Dette klarer du sikkert helt fint. Ta en dag av gangen. Planlegg hva du skal spise fremover. Kos deg med mat du liker. Ta med deg vannflaske så ser du hvor mye du drikker. Kanskje treningsplan hadde vært noe for deg?? Jeg setter opp trimplan her på nettet og da føles det mere forpliktende. Og så gøy og motiverende når man når målet!!

 

Ha en fiktig god påske!! Kom innom hver dag om du kan, tror nok det vil motivere deg til å fortsette den sunne vei...!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsjenta

Dette klarer du, vettu:) Jeg heier på deg!

Bare det å gå litt hver dag hjelper mye! Men jeg skjønner det er vanskelig med røde dager, har akkurat det sammen problemet selv. Det er lurt å bestemme seg for når man skal spise, så man ikke plutselig spiser mer eller oftere enn man burde...

Ha med vannflaske og en grønnsak eller frukt i veska, så klarer du deg nok:) Det blir i tillegg kanskje bedre tid til å trene når det er ferie?

 

Håper du får en koselig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du fikser det. gjør som xxl sier og se fremover og planlegg hva du skal spise. Jeg lager meny for en hele uke av gangen. tar utgangspunkt i oppskrifter her inne, og det hjelper meg til å holde fokus. Lettere å lage middag når jeg har en meny å følge, ellers sklir jeg lett ut.

 

Kanskje kan du gå tur med noen andre når moren din er syk? en venninne e.l?

 

Stå på og god påske!

klem Vagga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rist på pelsen og tenk at dette ordner seg likevel!!

 

Man kan jo ikke være i toppform HVER eneste dag heller!! Finn en måte som gjør at trimmen blir en forpliktelse for deg. Da er det ikke så lett å skippe den. jeg for eksempel har hund. Jeg kan jo ikke la være å lufte henne. Hun er en stor hund som trenger mye mosjon. Dermed blir mor jaget ut hun også :)

Kanskje du kan tenke sånn at moren din trenger å lufte seg, og at du er den som bør gjøre det? Dermed får dere gått en runde begge to :)

 

Masse god bedring til moren din forresten! Ikke moro med omgangssyke. Godt det stort sett er over etter et døgn ihvertfall!

 

Vagga har også et kjempegodt råd i det å handle inn for flere dager. Jeg er skikkelig dårlig på det, og ender opp med å handle litt hver dag. Dagens middag osv. Jeg prøver å holde meg til oppskrifter jeg finner her inne eller i kursboka mi, men det hender jo av og til at jeg vil ha noe annet, og da blir det krøll i systemet hehe.

 

Du er så flink til å både rapprotere hit og ikke minst tenke at dette skal du klare! Jeg tror nok at denne sprekken glir over av seg selv, og du kan se fremover igjen! Sett deg et påskemål og jag etter det! :)

For eksempel at du skal lufte moren din en gang om dagen! Så lufter du jo deg selv i samme slengen.

 

Jeg gir ikke opp på deg, og det bør ikke du gjøre heller! Stå på Okinawa! Kanskje en reise dit kunne være et mål å jobbe mot????? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Okinawa

Hei alle sammen.

 

Tusen takk til dere alle som legger igjen spor etter dere her på sidene mine. Varmer godt at dere bryr dere.

 

Jeg har ikke vert så flink nå siste uken, har vert så mye at trim og mat har kommet litt ut av kontroll. Men jeg trøster meg med det, at selv om trim og mathar vert litt ute og kjøre, sp har jeg IKKE falt for fristelsen og kjøpt snop, sjokolade ol.

 

Gikk på veta i morres, og den viste 106,8. Og det er jo tålelig bra alikevell, med tanke på at jeg ikke har trimmet noe særlig, og at jeg i tilegg har slurvet med maten, blitt en pølse med brød og bagueltte mellom møter ol. Var jo 107,0 forige onsdg, så tross alt med ett besøk på peppes, ett bsøk hos svigers, og mye farting, så er jeg fornøyd.

 

Jeg er på veg, NED!!!!!

 

Salia: Jo en reise til Okinawa hadde vert fint. Jeg har foresten vert der, det var stort!!

 

GOOOOD PÅSKE.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Tusen takk til dere alle som legger igjen spor etter dere her på sidene mine. Varmer godt at dere bryr dere.

 

Jeg har ikke vert så flink nå siste uken' date=' har vert så mye at trim og mat har kommet litt ut av kontroll. Men jeg trøster meg med det, at selv om trim og mathar vert litt ute og kjøre, sp har jeg IKKE falt for fristelsen og kjøpt snop, sjokolade ol.

 

Gikk på veta i morres, og den viste 106,8. Og det er jo tålelig bra alikevell, med tanke på at jeg ikke har trimmet noe særlig, og at jeg i tilegg har slurvet med maten, blitt en pølse med brød og bagueltte mellom møter ol. Var jo 107,0 forige onsdg, så tross alt med ett besøk på peppes, ett bsøk hos svigers, og mye farting, så er jeg fornøyd.

 

Jeg er på veg, NED!!!!!

 

Salia: Jo en reise til Okinawa hadde vert fint. Jeg har foresten vert der, det var stort!!

 

GOOOOD PÅSKE.................[/quote']

Dette går jo bra!! Du er på vei ned!!! Bare fortsett så er du snart i mål!!

 

Påskeklem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...