Gå til innhold

Skravlas slankedagbok


Gjest skravla71

Anbefalte innlegg

Må forresten gratulere deg med minus over 10 kg! Grattis, Hege. Du er megaflink! Bare tenk du, jeg bærer på 3 stk av minstegutten din mer enn deg! Det er deilig når kiloene slipper sant?

 

Håper du får en fin kveld.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 396
  • Created
  • Siste svar
Gjest DaimBolle

du er kjempeflink! skulle gjerne vært med deg på tur i skogen jeg..men bor kanskje litt for langt unna... synd at hunden måtte avlives..snufs. sikkert en god turkamerat.

 

men tenker du klarer deg fint! med en hodelykt i bakhånd så klarer du det nok. ha med musikk kanskje.

ønsker deg en fin uke. stao pao

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Jeg overvant frykten min, og gikk inn i svarteste skauen *tøff* 912 kcal forbrendt og det er jeg jammen stolt av. Lenge leve pulsklokka!!!!

 

Det er en stund siden jeg har gått i lysløypa nå og jeg merker at formen er bedre og kroppen lettere altså! Jeg var anpusten i de bratteste bakkene, men jeg stoppet ikke en eneste gang for å trekke pusten, det måtte jeg tidlig i høst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysøren som du er tøff. Tror ikke jeg hadde tørt å gått i skogen alene. Gratulerer med super nedgang. Du er bare så flink.

Og så har du passert 10 kg ned. Det er liksom det første målet.

Flink er du.

Jeg håper at du får en super kveld videre.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Følte meg jo litt tøff igår da, når jeg våget meg ut i den store mørke skogen og overvant frykten for de store skumle dyrene som lever der!

Men øler meg ikke riktig så tøff idag.

 

Igår kveld oppdaget jeg det jeg trodde var ei mus inni bilen min. Jeg kvinnet meg opp og kjørte hjem, kroppen full av ståpels og med en følelse av at det krafset og kravlet overalt. Hoppet ut av bilen her hjemme og forlanger at mannen rydder bilen for rot og annet utstyr som ligger der. Han avviser denne muligheten med at det bare er jeg som ser syner fordi jeg har hørt at det er museår. Ok, jeg har mast om å få satt opp musefeller her inne også, til tross for at vi aldri har opplevd mus her inne.

 

Vel, jeg gir meg ikke så lett da, så i morges måtte han tømme bilen. Hele kroppen oste av motvilje og han viste med hele seg at dette gjorde han kun for å få slutt på maset mitt.

 

Hah, hva tror dere han fant????? Ikke at det er så positivt i seg selv altså, men han fant altså musemøkk i bilen og jeg fikk rett *viktig* Så nå kjører ikke jeg den bilen før vi har fått satt inn musefeller der og vi er helt sikre på at den musa er borte. Det er nemmelig ikke spesiellt trafikksikkert dersom jeg møter den musa mens jeg kjører. Jeg er nemmelig ikke så rasjonell når det kommer til mus *flau*

 

Skulle for en gang skyld ønske at jeg ikke hadde rett, denne ene gangen skulle jeg virkelig ønske at jeg kun hadde vært hysterisk altså. Men, men....nå blir det kjøpt musefeller før jeg skal på jobb i ettermiddag, og de blir plassert rundt omkring i huset og i bilen. Fellene står ved kassa på Kiwi her, så det er tydelig det er etterspørsel!

 

Vel, det var min morgen. Skal på jobb i ettermiddag og ellers skal jeg bare slappe av her hjemme. Det er en del gulv her som roper etter litt såpe og vann, så vi får se hvor lenge jeg klarer å overhøre det!

 

Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege, du er tøffere enn toget! Eller tøffere enn skurkene i gråtasshistorien, de er nemlig tøffest iflg 3åringen vår... hehe!

 

Mus?? Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik. Håper dere finner den fortest *grøss* Jeg er helt enig med deg, jeg møter heller bjørn enn mus! De er skikkelig creepy!

 

Håper ståpelsen har lagt seg og at du får en strålende dag hjemme, lykke til med overhøringsprosjektet ;)

 

Klem fra Hildepåjobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hege:D

Må faktisk le, når jeg leser dette. For jeg ser det for meg...Der sitter Hegemor å kjører og plutselig spaserer det ei mus på dashbordet... Er ikke redd mus, men ville vel heller ikke hatt de i bilen eller inne. Jeg så ei pittelita mus, en kveld jeg sto ute å røyka. Snakka da med gubben og som han sa...Skjønner det var en mus og ikke rotte for da hadde du vel hyla så jeg hørte deg helt til Gran Canaria.

For er det noe jeg er hysterisk for så er det rotter...nesten så jeg ikke klarer å skrive om det engang. Blir rett og slett matt i fingerne...

Fikk meg time på torsdagen, så får holde ut til da med denne ryggen. Vet sannelig ikke om jeg skal droppe trening disse dagene eller hva jeg skal gjøre med det. Får tenke litt på det. Skal egentlig ut å gå sammen med ei venninne. Men det er nok med en feil bevegelse så iler det i ryggen. Ja, ja.

Ha en fin dag da. ;)

Hilsen skravle Rina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg skjønner så godt hva du mener med mus. iiiiikkkkkk!!!!!! Grøsser bare jeg skriver om det.

Jeg hadde nok heller gått hjem jeg enn å kjøre tur med ei mus.

 

Ja du beviser nok en gang at du bare er så tøff.

 

Håper du får en fin dag

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler så jeg rister* Ser det så tydelig for meg denne situasjonen. Synes det er hysterisk morsomt hvor tøff man kan være i skumle situasjoner (f.eks å gå gjennom en skog etter det er blitt mørkt!) og å møte en pitteliten mus og føle pelsen stå rett opp, hahaha. Beklager, jeg må bare le. Synes du var virkelig tøff som turde gå gjennom den skogen i går, hvordan klarte du det? Så du ikke for deg diverse skumle vesener?

 

Håper du får bukt med museproblemet, selv om jeg må innrømme at jeg synes de er litt søte, men jeg liker heller ikke når de er litt for nærmt innpå, som f.eks i huset eller bilen. En gang på hytten sto svigerfar og vasket opp og plutselig løp det en mus forbi ham rett foran springen! Litt senere på kvelden da vi satt og så på TV, følte jeg at noen stirret på oss og hva ser jeg? Joda, en liten mus som tittet rundt hjørnet for å se om kysten var klar. Dakar musen, den ble tatt av eks'en og svigerfar. 2 store menn for å ta en liten mus. ;)

 

Håper du får en musfri og fin og sunn dag, Hegemoren.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei syns du er tøff og morrsom jg...mus er jo søte og ikke farlige ..men hadde sikkert ikke likt dem i nærheten jg heller..har mus i kjelleren hvert år vi.

 

syns du er en dyktig dame ut i fra det jg har lest ..flink er du

 

kklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Musegiljotin er innkjøpt og bacon er festet som åte, så nå kan bare musa komme!!!!!

 

Trude: ja, det er helt utrolig at man kan gå gjennom en stor skog og være helt rolig og så ser man en bittebitteliten mus og får totalt hetta. Den skogen vår er ikke så veldig skummel da, det skumleste er vel at man risikerer å møte på ville dyr!

 

Jeg er inne fra jobb. Vi har hatt brannøvelse idag og vært inne i mørkt og røyklagt rom, båret folk ned trapper og styra på. Merkelig nok lå ikke det inne som en trening her på disse sidene *ler*

 

Ha en fortsatt fin kveld!

 

Klem fra tøffe, tøffe,tøffe, tøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Nå har giljotinene gjort jobben sin og musa er borte! Jeg kjenner ikke ett sted at jeg syns synd på den! *ond*

 

Nå må jeg bare kvinne meg opp og faktisk KJØRE den bilen da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Jeg har kjørt bil til og fra jobb og til og fra trening. Prøver å ikke tenke på mulige sørgende venner av den døde, men jeg klarer nok ikke helt å la det være gitt....

Lommeboka mi skled ned på gulvet uten at jeg merket det og traff foten min, dere kan tro jeg skvatt til *ler*

 

Jeg har vært på trening idag og nå kan jeg pulsklokka mi. Forbrandt 1872 kcal og det er jeg veldig, veldig, veldig fornøyd med. Fy f... så sliten jeg er nå altså.

 

Unnet meg faktisk en bitteliten muffins nå til kvelds, har holdt meg unna alt snopet tidligere ikveld.

Vi lagde lasagne til middag idag, med kyllingkjøttdeig. Litt vanskelig å registrere. Det samme er salaten jeg spiser til lunsj på onsdager, salat med fetaost, skinke og diverse grønnsaker. Dermed har jeg ikke registrert all maten idag, men jeg er rimelig trygg på at jeg er godt innenfor dagsinntaket altså - selv med en muffins!

 

Nå skal jeg nyte resten av kvelden. I morgen tidlig skal jeg jammen på trening igjen. Jeg skal være med hun jeg veileder, så det blir nok ikke noe effektiv trening for min del og det er nok like greit etter den økta jeg har hatt ikveld.

 

Ha en fin kveld og natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså...herdet Skravlestump? *ler* Så veldig bra Hege! Syns du er superflink til å trene. Og du? En muffins etter en sånn økt gjør da ingenting, det er bare med på å få opp forbrenningen ;)

 

Jeg spiser også enkelte ting som er "umulig" å registrere, så jeg har laget meg en vare som heter Diverse...*ler*....også legger jeg inn så mye jeg tror det er.

 

Håper du har det bra i dag :D

 

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Ja, idag har jeg fatisk hatt betalt for å trene. Hun jeg er veileder for, ville ha meg med ned på treningssenteret der vi begge trener. Kjente jeg hadde litt vondt i vilja da hun spurte igår kveld rett etter 9,4 poeng unnagjort. Men jeg ble da med. Gikk litt på tredemølla og så brukte jeg ellipsemaskina, stillte den inn på fatburner program og gikk i 30 minutter, totalt forbrandt jeg 678 kcal på en liten time! Strålende fornøyd og enda bedre, tenk å få betalt for å forbrenne vekk litt fett da!!!!!

 

Nå skal jeg straks videre på neste jobb, så kommer jeg lykkelig tilbake ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt noen nye skremmende møter med mus??? :) Hihi. Jeg er forresten også like pysete når det gjelder mus, men rotter er det verste, da er jeg enig med rina. Grøsser bare jeg tenker på dem.

 

Hvordan går det med deg ellers? Du er jo superflink med trening! Og tenk å få betalt for det da. Proff aktivitetsutøver, hehehe.

 

Sats hadde forbedret seg siden sist. Nå kan man bestille plass på f.eks sykkel/spinning en uke på forhånd på internett! Velkommen inn i dataverden, Trude. Føler det går litt rundt for meg innimellom :) Skal bestille til tirsdag formiddag, har avtale med trener på onsdag, så her kommer jeg endelig skikkelig i gang.

 

Håper det går bra med deg og familie.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Så flott at du er kommet igang. Og det å reservere timer er jo genialt, da skal det litt mer til før man ikke går! På mitt treningssenter er det så god plass at vi ikke må reservere plass. Men jeg har likevel et press på meg føler jeg, jeg er nemmelig så barnslig at jeg må ha noen poeng å skrive inn hver dag *flau*

 

Her har familien det helt topp. "Noen" har bursdag i morgen, men jeg skal på jobb så det blir neppe den helt store feiringen.

 

Ha en fin kveld du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm, kan den noen være deg??? Grattis med dagen i morgen (hvis jeg skulle glemme å si det i morgen) :) Og hvorfor er det dumt å bare måtte ha noen poeng hver dag, det er jo genialt, da er du forsikret å holde deg i form! Det skulle vært meg! Kanskje det en dag blir meg også. :)

 

Nei, nu må jeg jobbe videre. Er kommet hjem, men mye å gjøre.

 

Klemmmmmm :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visst du ahr bursdag i morgen må jeg jo gratulere nå og ikke i morgen"REGNER MED JG GLEMMER DT".. men burde egentlig klare og huske det ..har bursdag på lørdag jg da..men jg er litt nysgjerig på hvor du bor,,leste at du var på sykehus i drammen?

kos deg og ha ne fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...