Gå til innhold

Skravlas slankedagbok


Gjest skravla71

Anbefalte innlegg

  • Svar 396
  • Created
  • Siste svar
Gjest MyeMindre

Hurra for deg som fyller ditt år!

Ja, deg vil vi gratulere!

Alle i ring omkring deg vi står,

og se, nå vil vi marsjere,

bukke, nikke, neie, snu oss omkring,

danse så for deg med hopp og sprett og spring,

ønske deg av hjertet alle gode ting

og si meg så, hva vil du mere? Gratulere!

 

Høyt våre flagg vi svinger. Hurra!

Ja, nå vil vi riktig feste!

Dagen er din, og dagen er bra,

men du er den aller beste!

Se deg om i ringen hvem du vil ta!

Dans en liten dans med den du helst vil ha!

Vi vil alle sammen svinge oss så gla'

og en av oss skal bli den neste - til å feste!

 

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN!

 

Håper du får en kjempefin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Tusen takk, dere er jo bare så hyggelige da *rørt*

 

Fatter ikke hvordan dere fant ut at jeg hadde bursdag idag *ler* Jeg mener, dere fikk da nesten ingen hint!

 

Nå sitter jeg med havregrøten min og skal øyeblikk på trening! Blir lite med feiring idag, siden jeg skal på jobb i ettermiddag. Sånn er det å bli voksen *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIIIIIIIIIIkkkkkkkkk, hadde dåna på flekken selv med ei død rotte....

 

Gratulere så masse med dagen Hegemor:) Håper du får en fin dag.

Så flink du er til å trene da. Skal komme meg igang igjen jeg også. Vært meget dårlig denne uka. Pga rygg og hofte. Men vet egentlig at det ikke blir noe bedre av å la være å trene. Så kanskje det er flere som skal lage seg en liten konkurranse tråd her inne?

Uansett, ha en nydelig dag:)

Stor klem fra Rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg søren meg litt i tvil her......har ...du (??) ....bursdag? I dag? *ler*

 

Hæppi bøøøøøørsjdej tu juuuu. Grattis med dagen, gamla :) Håper du får en knallfin dag, selv om du skal på jobb!

 

Bursdagsklem fra Hilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi synger i kor alle sammen bursdagssang for deg Hege, hører du oss??? Det lyder muligens litt falskt, i hvert fall fra den galningen på hin siden av fjello, men synger så høyt jeg kan.

 

En klem tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillll. :) :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

Tihi, artig å se hvor folk er fra :) Er opprinnelig fra Hokksund selv så koselig å se det er folk fra Kongsberg og Drammen her :) Yay!

 

*prøver å jobbe litt* *skal bare...*

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Tusen takk for vakker sang og mange gode hilsner! Nå har jeg vært på lunsjdate med mannen min, men før det sved jeg av 1442 kcal på trening, så da undte jeg meg en plate vaffel til dessert!

 

Nå skal jeg slappe litt av før jeg skal på jobb. Merker at jeg har trent mye denne uka, 24,4 trimpoeng til nå og jeg kjenner kroppen er sliten!

 

Spennende å se om vekta henger med på mandag, drømmer om å se et nytt titall foran nemmelig!

 

Ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

Glemte jo helt det jeg skulle si :) Gleder meg oooohhh så mye til jeg får et annet titall på vekta men det var 5kg unna for halvannen uke siden så blir spennende å se hvor mye det er til mandagen :)

 

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heiiiiiiii

gratiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssss.meeeeeeeeeeeeeeeeeed daaaaaaaaaaageeeeeeeeeeeeeen

 

og jeg er den som skal feste..hehe

 

flink du er, stå på videre og ha en strålende kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Tusen takk for mange gratulasjoner!

 

Jeg har feiret på jobb med is og fruktsalat (hjemmelaget) Da jeg kom hjem hadde mannen min disket opp med grønnsaker og dip, samt at han hadde fyrt opp i badestampen ute. I tillegg slo han til med røde roser, så han kan når han virkelig vil!

 

Nå skal jeg straks finne senga her. I morgen skal vi på ikea for å se på kjøkken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid like imponert av deg! Du er veldig flink til å styre unna, det er ikke rart at du går jevnt nedover i stedet for oppover (slik som jeg! knurr)

 

Uansett, ønsker deg lykke til videre, stå på som du gjør, og grattis med nytt kjøkken når du får. Jeg skal også ha Ikea kjøkken, får se...kanskje denne mnd...

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Da er uka over og i morgen er det veiedag. Men selvfølgelig har jeg vært på vekta i morges, og der var det lite action er jeg redd :)

Status for uka er 30,6 trimpoeng og det er jeg kjempefornøyd med. Håper jeg slipper en haug med fett i natt og ser et nytt titall i morgen tidlig altså, men jeg innrømmer at jeg har liten tro på det desverre. Vel, vel...da blir det neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen som var på fredagen. Håper du fikk en super dag. Håper at helgen din også har vært fin.

Masse lykke til i morgen og med så mye trim så ser du nok et fint tall på vekta i morgen

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

700 gr ned viste vekta idag! Og et nytt titall viste seg - 89,9 sto vekta på idag og det høres myyyyye mindre ut enn 90 *ler*

 

Jeg gikk i alle fall ned, men ikke så mye som jeg skulle ønsket. Men det er den utålmodige delen av meg som snakker, den som helst skulle gått ned 10kg i uka *blæ*

 

Idag skal jeg være hjemme med de to yngste, men jeg har litt å fikse likevel. Liten krise på jobb, og jeg må skaffe vikar, bare det at det er ingen vikarer å ta av!

 

Vel, vel...ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege!!!

Gratulerer så mye med 80-tallet :) Det må være utrolig deilig. Jeg er STAPPmisunnelig!

 

Kos deg hjemme med de små, jeg er hjemme selv i dag med mini.

 

89,9 altså? Du er så flink! Vær stolt!

 

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Jeg er sliiiiiiten! Og enda må jeg en ekstravakt på jobb ikveld. Helt krise på jobben, to er på ferie og en har fått permisjon noen dager pga eksamen. Når da en blir syk og vi totalt er 13 ansatt, så sier det seg selv at det er få som kan. Jeg sitter med et delvis turnusansvar, fullt nå, siden lederen er på ferie, og da ender det jo opp med at jeg tar vakta selv etter å ha ringt rundt til alle på lista.

 

Vel, vel...til nå har jeg jobbet 6 dager etter hverandre og skal jobbe tirsdag, onsdag og torsdag denne uka, så det blir 10 dager i strekk det, jeg kjenner hele meg protesterer her! Men hva gjør man?? Jeg jobber med mennesker, kan jo ikke bare utebli fra jobben da.

 

Nå surver jeg fælt her altså, beklager det, måtte bare tømme ut frustrasjonen min her! Jeg er nok ikke en person som bør ha et slikt ansvar, jeg fikser så dårlig å presse folk.

 

Ja,ja...jeg kommer vel innom ikveld kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Nei, desverre er det ingen vikarer å ta av. I utgangspunktet skulle vi ansatt to til, men vi får ingen søkere når vu lyser ut. Skal vi ha vikarer, er vi avhengig av folk som er kjent og som jobber en del, både fordi jobben er spesiell og fordi de vi jobber med trenger stabilitet. Så her er det bare å brette opp ermene og håpe på en rolig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982
Nei' date=' desverre er det ingen vikarer å ta av. I utgangspunktet skulle vi ansatt to til, men vi får ingen søkere når vu lyser ut. Skal vi ha vikarer, er vi avhengig av folk som er kjent og som jobber en del, både fordi jobben er spesiell og fordi de vi jobber med trenger stabilitet. Så her er det bare å brette opp ermene og håpe på en rolig kveld![/quote']

 

Uff da da er det jo ikke gøy. Høres ut som om dere på sikt burde fått fler vikarer i stallen :)

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Tja, dette handler ikke om at vi ikke har midler til vikarer, men at vi rett og slett ikke har kvalifisert personale å ta av. Vi bor på et lite sted, med lav arbeidsledighet. Helgejobbing og kveldsjobbing står sjelden høyt på ønskelisten hos noen og det er det hos oss. Vips står vi uten folk. De sliter flere steder i kommunen altså. Både skole og barnehage sliter med det samme, samt inne på pleiehjemmet.

 

Surver som bare det her.... Nei, nå skal jeg tenke positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...