Gå til innhold

A long road ahead.....


Gjest stine1982

Anbefalte innlegg

Yay jeg har fått stjerner :) hvem gav meg stjerner?

 

*lykkelig*

 

Kjøpte en bukse og en genser for 2 uker siden i går' date=' måtte prøve de hver for seg for ellers trodde venninnen min at genseren fikk meg til å se tykk ut, men det var buksen som trykket magen opp og ut :) Har ikke brukt buksen før i dag, måtte finne sko med høye nok heler til å slippe å legge den opp ;) og i dag er den helt passe, på den måten jeg ikke er vant til at klær er.... *skummelt*

 

S[/quote']

 

:) Syntes at du fortjente stjerner så flink som du er.

 

Ha en kjempefin dag, Stinemor.

 

t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 346
  • Created
  • Siste svar
Gjest stine1982

Tusen takk trude ;)

Har faktisk blitt invitert på filmkveld av en kamerat for å "feire" 10kg :)

 

Ja ja folk er søte i allefall, jeg vil heller feire når jeg begynner å merke det på klær og form men det tar vel litt mer tid.

 

*prøve å være tålmodig*

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982
Hva mener du med å få stjerner?!?

 

Hvis du ser på siden med oversikten over alle trådene her inne ser du at noen har stjerner og noen ikke ;) Jeg har ikke hatt før nylig :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan noen kan spise RÅ fisk er utenfor min fattelsesevne.....;)

 

Helt alvorlig, siden det er sushi med tilhørende fiske....et eller annet, er det vel ikke så farlig vel... eller er jeg nok en gang en levning fra middelalderen?

 

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg har vært stille her en stund. Har vært mye å gjøre og ting har gått litt på skinner så har ikke hatt det største behovet heller.

I morgen er det julebord og jeg står for tiden med hodet i en koffert og skal pakke. Burde vasket leiligheten men ble med å ta badet og litt kriserydding.

 

Vekta går stadig nedover, og mandag er siste veiing før 7. januar. Det blir spennende :D

 

ha en fin helg folkens.

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllesyk og jævlig....

og det var på lørdag jeg var på fylla, drakk sikkert mer enn en dagsrasjon med kalorier men målebåndet sa ned 1,5cm i dag rundt midja så blir spennende å se på vekta i kveld.

 

Sitter på jobb og fryser, tror det blir lunsj og så hjemmekontor resten av dagen :D

 

I kveld er det tur til trondheim *sukk*

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stine

Så bra at vekta går nedover :D det gjør den hos meg og, selv om jeg mistenker batterisvikt i badevekten...hmm.

Skal du reise bort i julen siden du pakker?

Vi skal være hjemme, skal ha gjester både julaften og 1.dag....det blir koselig, også er det genialt å være hjemme så ungene kan puttes i seng når de ikke orker mer :)

 

Ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllesyk og jævlig....

og det var på lørdag jeg var på fylla' date=' drakk sikkert mer enn en dagsrasjon med kalorier men målebåndet sa ned 1,5cm i dag rundt midja så blir spennende å se på vekta i kveld.

 

Sitter på jobb og fryser, tror det blir lunsj og så hjemmekontor resten av dagen :D

 

I kveld er det tur til trondheim *sukk*

 

S[/quote']

 

*ler*....huff da!! Men det var morro ikkesant? Jeg syns i allefall det er moro å ta den "helt ut" innimellom.

 

God tur til Trondheim - og riktig god jul om vi ikke tastes før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*....huff da!! Men det var morro ikkesant? Jeg syns i allefall det er moro å ta den "helt ut" innimellom.

 

God tur til Trondheim - og riktig god jul om vi ikke tastes før!

 

Vi talast nok før, kommer tilbake fra trondheim i morgen :D Og har noen dager med jobb igjen :)

 

Det var moro men hadde vært like gøy om jeg droppet tequilaen og drinkene tror jeg :) men kanskje jeg lærer til neste gang :)

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden jeg har hilst på nå!

håper du har det bra!? virker sånn med både trondheimstur og tequila,hehe

bra at du koser deg!

 

nå skal jeg løfte rompa fra sofaen og rydde litt så jeg er klar til husvask i morgen,..ugh..gleder meg ikke så veldig men er deilig å se hvor rent det blir etter hvert!

ønsker deg en flott uke

klem fra may

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den her, utenfor står trærne med rim på seg og et av de største har fått lys, også inne er treet pyntet og alle duker byttet ut. Huset er vasket og kjøleskapet nesten eksploderer

 

Første helg er overstått og overlevd. Familiemiddag i går var med kalkun så det var et sunt alebi, men spiste da for mye likevel.... Og i dag var det grøt og lille julaften som vanlig. Har klart å si nei til alt av marsipan, kaker, sauser, nøtter, godterier og brus og alkohol. Men har spist for mye, ja ja får bare klare meg unna å gjøre det med ribba i morgen så er mye reddet. Er desverre planer om pinnekjøtt også i romjula men da får jeg dampe meg en brokoli og kose meg med den :D Ellers er jeg utrolig glad jeg har med 3 bokser kokosboller fra oslo, føler jeg koser meg vel så mye som resten.

 

Har ligget frem til fredagen denne uka med omgangssyke så ble ekstremt lite mat en del dager, merker fortsatt jeg blir veldig fort mett og nesten ikke har energi men det går seg til. Litt kjekt å ikke ha superappetitt i jula. Kom meg ikke på siste kurs/veiekveld før jula på mandag, og her hjemme har vi bare vekter som viser litt forskjellig. Men de kan jo i allefall vise diferanser innad i disse dagene jeg er hjemme, selv om den er analog :)

 

Kommer sikkert til å stikke innom her noen ganger i jula, har mer tid nå enn når jeg jobber og oppdatere dere og se om noen har svart. Men dere må uansett ha en kjempegod jul, håper dere finner roen.....

 

God natt :)

 

Husk 3 nøtter til askepott 1055 i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stine!

Så flink du er som holder på i julen også :D Tipper du er ganske så fornøyd med det nå.

 

Ha en fortsatt god jul :)

 

Jeg vet ikke, har blitt alt for mye mat. To ordentlige julemiddager og generelt for mye stillesitting. Men en real omgang omgangssyke før jul gjorde vel at det ikke ble for ille. Jeg har ikke vekt selv så jeg får ikke veid meg før på kurs den 7 januar, og da er det en måned siden sist. Jeg er evig optimist og håper på fler kilo ned :) jada sikkert noe jeg kommer til å angre på men en må da ha intensjonene.

 

Jeg sitter også på jobb nå, men nettet (altså jobb nettet) er nede og jeg får ikke gjort noe *jippi*?

 

Hvordan har din jul vært?

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått julefeiring. Håper du hadde det fint. Tipper du er tilbake i 2008 like motivert som tidligere. Det er bra for vi trenger at du hjelper med å motivere oss andre også. :D

 

Jeg har lagt på meg i julen, ikke så veldig overraskende for min del, men disse kg skal av........og fort. Har meldt meg på treningssenteret, så uansett vond skulder eller ei så skal jeg begynne å trene der minst 2 ganger i uken, helst 3. Vi får se, jeg er spent og gleder meg til 2008.

 

Ønsker deg en fin nyttårsfeiring.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

Hvordan går det?

Er nå klar for et nytt år med nye planer og nye mål.

Har ikke blitt veid på over 3 uker nå, så blir spennende å se på mandag.

Jula ble mye mindre aktiv enn hva planen var men prøver å gå en del i det daglige, type hoppe av trikken en stund før jeg er hjemme og slikt, og skal komme igang igjen med treningen i dag. Kanskje jeg skal poste en generell ukeplan for hvilke treninger jeg skal følge fast så kan dere passe på litt?

 

Spiste sjokolade i går, den var kjempegod. Vet jeg ikke burde gjort det men vet det i allefall kommer til å gå 3 måneder til før jeg gjør det igjen så det er egentlig helt greit. Og jeg rørte ikke brus, godter, kaker i hele jula og spiste trolig bare 2 dager over mine faste kalorier. Matmessig for det nye året er vel målet mer variert kosthold, lage mer middager for mine samboere.

 

Andre mål for det nye året er å komme leger i den personlige utviklingen, altså bli et bedre menneske som jeg kan like og respektere. Det er mange deler i det men skal kanskje ikke plage dere med de.

 

Og for 2007 vil jeg veldig gjerne takke dere alle for å være her, å lese og skrive her får meg til å beholde et fokus og å ikke la noe gå i glemmeboka bare fordi det er mye annet som skjer.

 

Sitter og lurer på hvordan jeg skal gjøre det i forhold til videre kurs, har 4 møter igjen på det kurset jeg går nå og det føles naturlig å bare fortsette med nye kurs men jeg vet det vil koste ganske mye om jeg skal gå på kurs til jeg er i mål. Kanskje jeg skal begynne å gå på annethvert kurs fremover.... Hva tror dere? Jeg har ikke vekt hjemme og har ikke noe spesielt behov for å kjøpe meg det heller med 2 måneder uten veiing kan være litt ambisiøst kanskje?

 

Ha en fin dag :(

 

Klem Stine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...