Gå til innhold

A long road ahead.....


Gjest stine1982

Anbefalte innlegg

:D NY dag og ikke stort bedre form men mer å gjøre på jobb og konsert i kveld så håper det går bra. I går var hele vannintaket på 1 kopp te.... Og jeg som vanligvis drikker over 3liter. Ja ja sånn går det iblant, håper på bedre form i helga. Nå er bare tanken på å stå i et par timer under en konsert litt for mye for meg

 

Håper alle har en bedre dag :)

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 346
  • Created
  • Siste svar

Ok, nå skal jeg sjokkere dere alle.....Kent er for meg et nydelig sted i England. Er det noen som heter det også??? Hvem er det? Dere får oppdatere meg litt så jeg ikke føler jeg lever i middelalderen..... :D:) :)

 

Koselig julehelg/advent til deg Stinemor.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok' date=' nå skal jeg sjokkere dere alle.....Kent er for meg et nydelig sted i England. Er det noen som heter det også??? Hvem er det? Dere får oppdatere meg litt så jeg ikke føler jeg lever i middelalderen..... :D

 

Koselig julehelg/advent til deg Stinemor.

 

Klem fra Trude[/quote']

 

Hei trude :)

 

Kent er et veldig bra svensk band, og får jeg adressen din på en eller annen måte skal jeg sende deg musikk så du og får hørt på de

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

Ny uke nye muligheter :)

 

Da var en koselig helg over, mye har skjedd men vet ikke hvor mye jeg skal si her :D ja jeg erter dere nå :)

 

Blir ikke veid før i kveld så det blir spennende, men cm båndet viser 3cm mindre rundt livet enn forrige mandag og det må jo være en bra ting :D

 

 

Klem

 

Stine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982
3 cm inn er veldig bra' date=' Stine! Gratulerer. :D

 

Håper du får en fin mandag.

 

Klem fra Trude[/quote']

 

Jeg tror dette blir en veldig bra mandag :) blir artig å se hva vekta sier og artig å se om jeg hører noe fra noen jeg møtte i helgen.

 

3cm må jo være litt i vekt også, spesielt siden jeg ikke fikk trent forrige uke.

 

Trude (som lett kan bli skrevet feil til truse) lyst på kent?

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens' date='

 

dagens tall er 1,7 og det er totalt ufortjent men veldig velkomment :D Nå sitter jeg og spiser grønnsakswok og drikker vann :) Nam faktisk :)

 

Klem[/quote']

 

Hei!

 

Grattis! Du er kjempeflink:-)

 

Klem Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

Til nå har jeg gått ned 8,6 eller 9,4 alt etter om en teller fra max vekt eller når jeg startet kurset men ikke omleggingen :D

 

Det betyr at jeg er en drøy kilo unna hodetelefonene mine :) Og neste gang på vekta skal det så 10 og ikke 11 først :)

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

Yay jeg har fått stjerner :) hvem gav meg stjerner?

 

*lykkelig*

 

Kjøpte en bukse og en genser for 2 uker siden i går, måtte prøve de hver for seg for ellers trodde venninnen min at genseren fikk meg til å se tykk ut, men det var buksen som trykket magen opp og ut :) Har ikke brukt buksen før i dag, måtte finne sko med høye nok heler til å slippe å legge den opp ;) og i dag er den helt passe, på den måten jeg ikke er vant til at klær er.... *skummelt*

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

God morgen godtfolk ;) NY dag og nye muligheter :)

 

I går var jeg ute på tapas, men jeg holdt meg unna osten, klarte nesten å la være å røre brødet og aiolien og bare en bit serrano skinke, gikk mest i aspargis, sopp, torsk og scampi. men ble et stort glass vin. Og en drink etterpå, men slang halve min cosmopolitan over i et av de andres glass så tror jeg kom greit unna det.

 

I kveld skal jeg til en kamerat på middag, ikke sikker på hva jeg får men han vet om mitt prosjekt så regner med det blir både godt og koselig og ikke alt for usunt. :)

 

Nå er jeg 600g unna å ha gått ned 10kg, mulig jeg har sagt det før men jeg er litt fornøyd likevel.

 

Har tenkt litt på julen, jeg har siste GR møtet før jul på mandag, og da skal jeg være ned 10kg. Så er det et "veiemøte" den 17 og så ikke noe møte igjen før 7 januar. Dvs 4 uker, jeg har lyst til å ha et mål for de 4 ukene, vet det er jul inni der men det betyr samtidig at jeg har mer tid til å trene.... Har veldig lyst til å si 5kg fordi det er et fint og rundt tall men siden det bare er 4 uker er det kanskje litt opptimistisk. Har til nå dette kurset gått ned 2,3 og med 600g til neste uka så er den på 2,9. Tror kanskje målet skal være 6kg på dette kurset til 7 januar.... Hva tror dere jenter? Skal jeg sette målet høyere?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stine:)

Så bra at du planlegger de 4 ukene uten kurs. Skal så klart ikke ta fra deg noen glede ved det...Men faren med å sette seg såpass høye mål, også kanskje ikke klare det er ganske demotiverende. Når jeg startet 1 januar i år hadde jeg satt meg som mål. -4 kilo imnd. Men skjønte fort at det kunne bli vanskelig, så justerte målet ned til 2 kilo imnd og det er vel ca det jeg har ligget på. Bestemte meg også, for uansett hvor lite jeg gikk ned skulle jeg være glad for hvert ett gram som forsvant.

Men du er yngere enn meg, så du tar enda lettere av enn det jeg gjør, så mulig du klarer målet ditt.

Lykke til ihvertfall:)

Klem fra Rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982
Hei Stine:)

Så bra at du planlegger de 4 ukene uten kurs. Skal så klart ikke ta fra deg noen glede ved det...Men faren med å sette seg såpass høye mål' date=' også kanskje ikke klare det er ganske demotiverende. Når jeg startet 1 januar i år hadde jeg satt meg som mål. -4 kilo imnd. Men skjønte fort at det kunne bli vanskelig, så justerte målet ned til 2 kilo imnd og det er vel ca det jeg har ligget på. Bestemte meg også, for uansett hvor lite jeg gikk ned skulle jeg være glad for hvert ett gram som forsvant.

Men du er yngere enn meg, så du tar enda lettere av enn det jeg gjør, så mulig du klarer målet ditt.

Lykke til ihvertfall:)

Klem fra Rina:)[/quote']

 

Blir jo "bare" 3,1kg på 4 uker da... Men har selv kommet dit at de kiloene som er igjen har jeg hatt med meg i mange mange år... Tror jeg vil ha høye mål og heller bli litt skuffet enn å tillat meg å slappe for mye av ;) Men vet det kanskje ikke er helt realistisk....

 

Tusen takk Rina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...