Gå til innhold

A long road ahead.....


Gjest stine1982

Anbefalte innlegg

Lykke til med serifiseringa Stine:)

Syntes du skal gå ut å ta en øl sammen med denne mannen. Lite fralig som kan skje på ett offentlig sted. Var for noen år siden en aktiv chatter pg var flere gager på pilstreff for chattelinja. kjempe morsomt. Men en smule skepsis skal man ha. For det er lett å gi seg ur for noen annet en det man er over internett. Lærte det også den gangen. Men øl er jo bare koselig å ta for å prates litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 346
  • Created
  • Siste svar
Lykke til med serifiseringa Stine:)

Syntes du skal gå ut å ta en øl sammen med denne mannen. Lite fralig som kan skje på ett offentlig sted. Var for noen år siden en aktiv chatter pg var flere gager på pilstreff for chattelinja. kjempe morsomt. Men en smule skepsis skal man ha. For det er lett å gi seg ur for noen annet en det man er over internett. Lærte det også den gangen. Men øl er jo bare koselig å ta for å prates litt:)

 

Vi får se hva som skjer utover dagen... Drikker jo ikke øl for tiden men kanskje et glass vin er lov å unne seg :)

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens.

 

Smilende stine her med en øl på innsiden :) Og det uen å overskride noen kalorigrenser. Møtet gikk som forventet.....

 

Og sertifiseringen var jeg denne gangen unna med 1%, begynner å bli frustrerende dette. Var 3%unna å klare det sist....

 

Natti...

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

fredag og trolig siste oppdatering før søndag kveld. Har ikke så mye å si egentlig, er generelt flink med maten for tiden (tror jeg) har aldri drevet og veid ting men lunsj i dag var 1 skive rugbrød med kokt skinke, salat med agurk og tomat og litt kylling og en stor spiseskje omelett...

 

Burde jobbe men frister ikke akkurat, men er bare 3,5 time til jeg er ferdig så får vel gjøre en innsats. :)

 

Ha en fin helg folkens.

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kanskje det kan virke som om du spiser litt lite jeg, men det er vel bare meg. Hvor mange kcal skal du ligge på daglig? Jeg ligger på 1900 og min lunsj består gjerne av tre skiver med magert pålegg!

 

Ha en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

titter innom for å ønske deg god helg!! håper det går bare bra med deg! det er sååå deilig med helg, hehe. sove leeenge i morgen. men nå er det trening på tapetet. vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Stinemor. :)

 

Fort innom for å si hei og ønske deg en kjempefin helg. Det var synd med sertifiseringen, lykke til med neste forsøk, for du gir deg ikke, sant? Og bare 1%, that sucks!

 

Uansett, håper helgen blir gøy, morsom og spennende for en ung jente som deg.

 

Ikke glem å drikke vann, jeg sitter her med glasset mitt nå. Skååååål. ;)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens ;)

 

Ei herlig helg er overstått med koselige folk og relativt greit med mat egentlig, ble et halvt glass vin, en håndfull pistasjnøtter, en bakt potet og en tskje saus som var helgens utskeielser. Har vært en uke hvor det har skjedd veldig mye og jeg regner med å ha gått opp denne uka, ble bare to treninger og en tur på hesteryggen. Og denne uka her ser ikke mer lovende ut, har planer alle dager såfremt som fredag og søndag....

 

Ja ja tiden vil vise.

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* jeg vet....det er sjokolade i mengder i butikkene! Men det smaker ikke noe godt.....det er ikke noe godt.....det er ikke verdt det :) Også er det ikke jul enda. Vent med å spise det til det faktisk er jul, da blir ikke totalen så ille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* jeg vet....det er sjokolade i mengder i butikkene! Men det smaker ikke noe godt.....det er ikke noe godt.....det er ikke verdt det :) Også er det ikke jul enda. Vent med å spise det til det faktisk er jul' date=' da blir ikke totalen så ille ;)[/quote']

 

Jo sjokolade er godt og kindersjokolade og nidar(tror jeg) julesjokolade er spesielt godt. Men det gjør ikke noe for jeg har sluttet å spise slikt :D

 

Gruer meg mer til en sommer uten is enn en jul uten kaker/godter/svor osv.

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgangen!

 

Jula varer bare en liten uke, sommeren varer gjerne i maaaange uker og jeg er enig med deg, en sommer uten is og grillmat er vanskelig å se for seg. Men en sommer med en kropp som trygt tåler å vises frem i sola og masse muligheter til å trene, gjør det ganske så overlevelig likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner, tror jeg har stabilisert meg på hva jeg tror jeg bør gå ned i uka. håper å komme opp i et snitt på 0,75 i uka dog ;) Men tror ikke jeg ønsker over 1kg, selv om jeg vet jeg blir glad når det skjer. Mulig det provoserer noen her, og i såfall beklager jeg, men vil gjerne høre det likevel.

 

Sitter i dag og lurer på å bestille diverse ting fra usa, blitz, objektiv, kompaktkamera (til lillesøster), hodetelefoner osv, og bruke disse som belønninger for hver 5. kg. Ei venninne mente det ville virke mer som straff når jeg ikke gikk ned enn belønning da jeg alt hadde kjøpt det, hva tror dere?

 

Det blir lite tid til å trene denne uka også, spesielt siden helsa skranter litt og jeg er minimalt effektiv på jobb selv med store deadlines... *sukk* Men får være flink på det jeg kan så ordner det seg nok.

Har hatt mest lyst til å finne senga siden jeg gikk ut av den i dag morges, har egentlig en avtale om å møte ei venninne og spise middag ute rett etter jobb.... Lyst til å avlyse... Sendte nettopp en tekstmelding til sjefen og sa jeg ikke blir med på møte i morgen for jeg må få gjort ferdig ting til torsdag.. *sukk* ingen tid til å være syk....

 

Men er egentlig ikke synd på meg :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart man blir glad de gangene man går ned mer enn man har trodd og beregnet:)

Dette med belønninger ja... Hvis du skal bestille de, å ha de liggende kan det hende de enten blir en inspirasjon eller straff. Inspirasjon til å gå ned, straff hvis du ikke klarer det du har satt deg som mål.

Jeg holdt på med belønninger før, men det sklei helt ut. Men har bestemt meg for en skikkelig belønning når jeg har gått ned 30 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart man blir glad de gangene man går ned mer enn man har trodd og beregnet:)

Dette med belønninger ja... Hvis du skal bestille de' date=' å ha de liggende kan det hende de enten blir en inspirasjon eller straff. Inspirasjon til å gå ned, straff hvis du ikke klarer det du har satt deg som mål.

Jeg holdt på med belønninger før, men det sklei helt ut. Men har bestemt meg for en skikkelig belønning når jeg har gått ned 30 kilo.[/quote']

 

Er ting jeg uansett skal ha så er mest å "time" når jeg får de ;) Men ser poenget ditt , så vi får se hvordan det går :) Har omtrent gjort ingenting på jobb i dag, totalt utenfor men sånn er det iblant. Får skjerpe meg de siste timene og få gjort noe :D

 

Forresten, når begynte dere å merke det på klær og utseende at dere hadde gått ned?

 

 

Klem

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sovet i 12 timer, det blir hjemmekontor i dag. Formen er langt fra bra men alt for mye som må gjøres til at jeg kan ta fri. Min ene samboer er sykemeldt for uka så er i allefall ikke alene :D

 

Dagens utfordring blir å få gjort nok samt å få i meg nok mat og drikke...

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...