Gå til innhold

På ny frisk!


vagga

Anbefalte innlegg

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar
da har jeg pakket ned alle mammaklærne mine og påskemålet er dermed nådd to uker før :) Det var utrolig deilig å finne fram mine gamle klær igjen.

Weeeee!!! Grattis så masse masse!! :)

 

Jeg labber rundt med en følelse av å måtte finne frem mamma-klær igjen snart jeg da... Venter og venter på mensen.... Den kommer nok snart får'n håpe. Passer innmari dårlig å bli gravid nå gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg pakket ned alle mammaklærne mine og påskemålet er dermed nådd to uker før :) Det var utrolig deilig å finne fram mine gamle klær igjen.

Gratulerer!! 2 uker før tida!! Kjempebra!!! Snart er også tre nr 2 fullt av epler!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! 2 uker før tida!! Kjempebra!!! Snart er også tre nr 2 fullt av epler!!

 

Klem fra XXL

 

Takk takk. Tror Jeg skal vente med å sette meg flere mål og la målet frem mot og over påske være at jeg skal klare å holde stilen med trening og kosthold. Skal heller sette meg mål for sommeren når jeg kommer over påske. :) Dette er moro syns jeg! Er så godt å kjenne at kroppen reagerer positivt på trening og kosthold. Godt med mer overskudd og energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeee!!! Grattis så masse masse!! :)

 

Jeg labber rundt med en følelse av å måtte finne frem mamma-klær igjen snart jeg da... Venter og venter på mensen.... Den kommer nok snart får'n håpe. Passer innmari dårlig å bli gravid nå gitt.

 

Takk for det. Det er utrolig deilig. Lykke til! Jeg satser på at det blir en stund til jeg skal finne de fram igjen, men det blir nok en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et flott resultat!! :)

Blir spennende for meg på onsdag altså.. Tror ikke på den store negangen, men vi får se. Kjennes ut som mens på gang, og da går jeg alltid opp litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et flott resultat!! :)

Blir spennende for meg på onsdag altså.. Tror ikke på den store negangen' date=' men vi får se. Kjennes ut som mens på gang, og da går jeg alltid opp litt....[/quote']

 

Takk for det. :) Var godt etter oppgangen forrige uke... Lykke til på onsdag da. blir spennende. må si fra hvordan det har gått:)

 

Det ble 2.3 trimpoeng på meg i dag. Slyngetrening på eilixia. Tung men effektiv trening også blir jeg ikke helt pumpa og utmattet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. :) Var godt etter oppgangen forrige uke... Lykke til på onsdag da. blir spennende. må si fra hvordan det har gått:)

 

Det ble 2.3 trimpoeng på meg i dag. Slyngetrening på eilixia. Tung men effektiv trening også blir jeg ikke helt pumpa og utmattet. :)

Nå ble jeg nysgjerrig.... Hva er slyngetrening???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slyngetrening er for å styrke bekkenet og stabiliseringsmuskulatur i rygg og mage. Det er egentlig terapimaster som man fester en såkaldt slynge til. Legger bena i slyngen og løfter rompen fra gulvet. Det handler om teknikk og når man gjør det riktig er det effektivt men skånsomt mot en sliten rygg. Den type trening er ofte brukt på gravide med bekkenløsning:)

Jeg har i mange år slitt med en ustabilitet i ryggen og har de siste snart to åra trent to ganger pr uke med slynge. Juni 06 kunne jeg knapt gå, etter tre mnd trening med slynge danset jeg i høye sko i bryllupet mitt:) Så effektivt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!

Det er jo fantastisk!! Så flott da!

Jeg har antagelig ikke hørt om det siden de ikke har det annonsert p elixia på kalbakken der jeg trente. Ville sikkert ha prøvd det om de hadde det :)

Kunne vært spennende å prøvd det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør de om de har. tror alle elixia sentrene skal ha det.

Hvis de har det anbefaler jeg å prøve, men du må få veiledning til å bruke den. Det er lett å skade seg hvis du gjør feil :) Det er som sagt veldig effektiv trening selvom det ser veldig enkelt ut.

Langrennsgutta kalte det trim for eldre helt til de prøvde selv, da fikk pipa en annen lyd gitt! :) Jeg har blitt veldig glad i den treningen og fått en MYE sterkere rygg. Trente gjennom hele svangerskapet også, og er bedre enn på mange år nå snart fire mnd etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte slenge inn noen middagstips dere burde prøve!

 

Spekepizza

Tandoori fisk

Kylling med bulgursalat

Fylt kyllingfilet med pasta og ertesalat (den som er fylt med spekeskinke)

laksepakke med ingefær og chili

 

Disse bør dere prøve i løpet av uka. Vi hadde spekepizza og Tandoori fisk i helgen og du verden så godt det er med "Slankemat"!!

 

God sunn uke til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsfri på meg idag. Får en av barseljentene på lunsj og har laget en deilig salat som jeg skal servere hjemmebakte nan til :) Litt mange kcal på en lunsj kanskje men jeg holder meg innenfor dagsrasjonen og da går det fint:)

 

Ha en god onsdag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det er en artig tid det der.

 

Du kan jo prøve å pumpe ut litt melk og blande grøten i den? Kanskje smaken blir litt mer som han er vant til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blander den i morsmelkerstatningen som han har fått hele tiden. Han har og fått velling en stund så smaken er nok ikke helt fremmed, tror det er måten å spise på som er for avansert. :) Gikk bra i dag da faktisk. Protesterte først på siste skjeen. Får en liten porsjon bare, men den gikk faktisk ned med en liten rynke på nesen:) Man må liksom prøve en del ganger før de liker de har jeg skjønt selvom noen liker det med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja. Jeg husker vesla mi hadde store problemer med "teknikken". Hun likte smaken kjempegodt. Hun maste og maste om å få mer, men skjønte ikke at hun måtte gape skikkelig. Hun fikk skjeen litt innenfor leppene, og dermed begynte hun å suge hun da. Resultatet var grøt utover hele henne hehe.

Hun kunne ikke gape skikkelig da hun ble født. Hun bare sugde på leppa si eller la tungen helt opp i ganen, så det ble jo ikke noe fart over sakene før etter at vi kom hjem og ikke hadde de geskjeftige folka på sykehuset hengende over oss.

Det var nemlig ikke naturlig nok å bruke skjold for å få henne til å gape serru... Jaddddda! Jeg gjør som jeg vil jeg tenker jeg!

 

Nåja. Det er 7 år siden det hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja. Jeg husker vesla mi hadde store problemer med "teknikken". Hun likte smaken kjempegodt. Hun maste og maste om å få mer' date=' men skjønte ikke at hun måtte gape skikkelig. Hun fikk skjeen litt innenfor leppene, og dermed begynte hun å suge hun da. Resultatet var grøt utover hele henne hehe.

Hun kunne ikke gape skikkelig da hun ble født. Hun bare sugde på leppa si eller la tungen helt opp i ganen, så det ble jo ikke noe fart over sakene før etter at vi kom hjem og ikke hadde de geskjeftige folka på sykehuset hengende over oss.

Det var nemlig ikke naturlig nok å bruke skjold for å få henne til å gape serru... Jaddddda! Jeg gjør som jeg vil jeg tenker jeg!

 

Nåja. Det er 7 år siden det hehe.[/quote']

 

Det er nok av geskjeftige folk på sykehuset;) Jeg har ikke melk så han fikk flaske to dager etter fødselen så sånn sett var det greit. Han hadde så stramt tungebånd at når vi hadde fått klippet det drakk han som bare det av flaska :) Men makan til styr. Var godt å komme hjem sier jeg:) På http://www.vintervoll.net er det bilder av gullet:) Den fineste gutten i verden selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...