Gå til innhold

Begynner i dag!! Andre "nybegynnere" her?


Anbefalte innlegg

Gratulerer med mellomrom mellom lårene igjen! Så kjekt! Og kossen har du minsket cellulittene???? Det vil eg gjerne vite! Har så veldig lyst å få vekk noen av mine, slik at eg kan gå i shorts i Roma i sommer, og typen kan vere stolt over meg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Dette gikk jo bedre enn forventet! Trodde at det skulle bli veldig vanskelig å fortsette selv etter at jeg hopper over et kurs. Ned denne uken også! Tilsammen har jeg nå gått ned 5,3 kg! 10 cm inn i midjen! Er veldig gla for det. Jeg jobber meg sakte men sikkert mot første delmål på 8 kg. Det er "Kun" 2,7 kg til det. :)

 

Det går sakte, men jeg gir ikke opp for det!

 

Takk for hilsen Nyaco! Spørs egentlig om de cellulittene har forsvunnet så mye... kanskje huden bare har blitt strammere? Inbiller meg i alle fall at de har blitt ferre. Drikker mye vann. De sier vel det at man aldri blir kvitt cellulitter?? Ja ja.. satser på at de blir litt strammere og brunere mot sommeren da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grusomt ord egentlig. de aller fleste har dette, sånn er det bare. men jeg tror vel at mye vann og sunn mat hjelper å få ut avfallsstoffer, sånn at cellulittene blir litt mindre synlige. noen blir aldri kvitt dem. og er det egentlig så viktig? så lenge vi har god helse, og helsebringende vekt så er vel det det viktigste.

 

jeg ser du klarer deg bra blomsterjente. det er fint å se. det er bare å stå på videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

Måtte se innom for å finne ut hvordan det går med deg. Du er altså ferdig med kurs 1 nå, og tar en pause, hvis jeg forstår riktig. Og du greier fortsatt å gå ned i vekt - det synes jeg er flott!

 

Selv er jeg begynt på nytt kurs, GR 4, og gikk ned 0,8 kg første uke. Har ikke gjort så mye forskjellig fra ukene da jeg hadde gips, bortsett fra at jeg har trimmet til 9 trimpoeng. Samt at jeg generelt er litt mere aktiv enn da jeg var gipset. Og vips, så gikk jeg ned i vekt!

Må altså bare erkjenne at det funker! Er nå optimist, både på egne og dine vegne!

hilsen resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja cellulittene blir vel gjerne glatta ut litt etter kvert:) Eg får bare trimme på, drikke mye vann og prøve å ikke tenke så mye på det:) Men kan ikke vise meg i badedrakt eller kort shorts, foreg syns det ser forferdelig ut.. Men det er sikkert blitt bedre til sommeren:)

 

Så flink du er, Blomsterjenta! Som klarer deg selv uten å gå på kurs. Eg gikk et nettkurs før jul, men skeia ut for mye og gikk rett opp igjen i jula, så det var bortkasta penger egentlig. Men nå etter jul klarer eg meg fint alene, med stor takk til alle som er her inne, med samme problemer og gode tips og fine oppmuntringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grusomt ord egentlig. de aller fleste har dette' date=' sånn er det bare. men jeg tror vel at mye vann og sunn mat hjelper å få ut avfallsstoffer, sånn at cellulittene blir litt mindre synlige. noen blir aldri kvitt dem. og er det egentlig så viktig? så lenge vi har god helse, og helsebringende vekt så er vel det det viktigste.

 

jeg ser du klarer deg bra blomsterjente. det er fint å se. det er bare å stå på videre. :)[/quote']

 

Helsa er uansett det viktigste ja! Jeg ser ikke for meg at de forsvinner så lett heller... alle kvinnene i vår familie har dem... Men så lenge de forsvinner litt og blir litt brunere så skal jeg være fornøyd. Jeg hater jo å gå i shorts eller bikini. Håper på at de forsvinner litt frem mot sommeren slik at jeg gjerne kan hive av meg litt på stranden :) Det er lov å håpe!

 

Har fått med meg at du har betynt på en kur uten karbohydrater Hyfsan. Hvordan går det med deg?

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se innom for å finne ut hvordan det går med deg. Du er altså ferdig med kurs 1 nå' date=' og tar en pause, hvis jeg forstår riktig. Og du greier fortsatt å gå ned i vekt - det synes jeg er flott!

 

Selv er jeg begynt på nytt kurs, GR 4, og gikk ned 0,8 kg første uke. Har ikke gjort så mye forskjellig fra ukene da jeg hadde gips, bortsett fra at jeg har trimmet til 9 trimpoeng. Samt at jeg generelt er litt mere aktiv enn da jeg var gipset. Og vips, så gikk jeg ned i vekt!

Må altså bare erkjenne at det funker! Er nå optimist, både på egne og dine vegne!

hilsen resolutt[/quote']

 

Hei resolutt!

 

Ja jeg tenkte at jeg skulle prøve meg på kurs annenhver "omgang": har litt vanskelig for å komme meg på kurskveldene pga av jobb, så da prøver vi dette. Litt billigere blir det jo også :) For jeg kommer jo til å holde på med dette leeeeeeeeeeeeeeeeeeenge ser jeg for meg!

 

Så kjekt at du har kommet deg på kurs igjen! Må være befriende å bli kvitt gipsen! Og 9 trimpoeng er jo imponerende! Det går veien dette!! Trimming er viktig ja.. det ser jeg selv.

 

Lykke til videre for oss alle!!!

 

Klem fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja cellulittene blir vel gjerne glatta ut litt etter kvert Eg får bare trimme på' date=' drikke mye vann og prøve å ikke tenke så mye på det Men kan ikke vise meg i badedrakt eller kort shorts, foreg syns det ser forferdelig ut.. Men det er sikkert blitt bedre til sommeren

 

Så flink du er, Blomsterjenta! Som klarer deg selv uten å gå på kurs. Eg gikk et nettkurs før jul, men skeia ut for mye og gikk rett opp igjen i jula, så det var bortkasta penger egentlig. Men nå etter jul klarer eg meg fint alene, med stor takk til alle som er her inne, med samme problemer og gode tips og fine oppmuntringer:)[/quote']

 

Cellulitter er noe herk! Hva skal de nå være godt for?? Som nevnt tidligere her så er jeg arvelig belasta! De kommer alltid til å være der. Satser på å bli litt strammere og brunere til sommeren jeg også.

 

Helt bortkasta kan ikke nettkurset ditt være - for du har lært såpass at du fortsetter alene! Det er mye tøffere å fortsette alene enn å gå på kurs. :)

 

Jeg synes også at det er stor hjelp og motivasjon fra så mange her inne! Det hjelper godt på! Vi får støtte hverandre!

 

Klem fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cellulitter som er brune og glatte høres jo rent lekkert ut. jeg er ikke noe bikinimenneske, har aldri vært det. jeg er ikke noe sol-menneske heller. kanskje en aldri så liten sommerburka hadde vært noe for meg?

 

jeg går av og til i shorts på hytta. aldri i byen, da tar jeg heller et skjørt. har ganske lite cellulitter merkelig nok, litt på rumpa riktignok. så det må være noe i genene, jeg burde jo ha cellulitter innvendig til og med, med tanke på all den dritten jeg har kjørt i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

....med ønske om god påske! Vi får bare stå på, begge to, så blir det nok resultater selv om vi skal holde på leeeeeeeeeeeeeeeeenge:D

hilsen resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var påsken over!! Håper at alle har hatt det fint i påsken!! På meg har det blitt god mat og gode turer. Håper at de skal veie opp for hverandre. Valgte å ikke veie meg i dag morges - vil heller utsette det til neste uke. Jeg har vært litt ekstra ivrig i påskeegget....

 

Men jeg har uansett klart å karre meg ned 7 kg nå!! Det er veldig kjekt!! Så det går nedover!

 

Håper som sagt at alle har det bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Biggirl! Ja jeg synes at det er veldig stas å ha kommet meg til - 7 kg. Det var kjekt å komme på "andre" siden av 5 kg. Nå kan jeg liksom skimte -10..... det hadde vært skikkelig bra!

 

Jeg har variert litt her inne om hva som er startvekten min. Kan sikkert virke litt forvirrende på de som har lest i tråden min.

 

Har nå bestemt meg for å bli med på Resolutt sitt pinsemål. Ned 0,5 kg i uka frem til pinseaften. Det blir da -3.5 kg dersom jeg klarer det. Startvekta mi var 94,3 kg. Sist uke var den 87,4 kg. Jeg har som sagt hoppet over veiingen denne uken da jeg var litt ekstra ivrig i påskeegget. Så om jeg klarer -3,5 kg til pinsen vil jeg veie 83,9 kg. Fantastisk!! He he he... så ivrig i delmålene ble jeg nå, at jeg like godt har foreslått et santhansmål også! 80 kg på santhansaften! Det er bare 6 uker etter pinsen, men det kan gjerne gå. Tenk å veie 80 kg igjen da!! Det må jo være fantastisk!!

 

Da har jeg altså 13 uker på å gå ned 7,4 kg. Det blir 0,57 kg i uken..... det bør jo kunne gå. Uansett så blir jeg fornøyd samme hvor mye jeg går ned. Hver 100 gr er et steg nærmere en sunnere utgave av meg selv!

 

stor klem fra blomsterjenta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på både pinse og St.Hansmål. 0,57kg i uka kan være realistisk for meg også. Det er så gøy å se din iver, den smitter over på meg. Du ligger litt foran meg i løypa, jeg håper på 82,3kg til St.Hans. Tenk så bra vi vil føle oss da.

 

Og da kan vi gå videre og sette oss nye mål for sommer/høst. Jeg skal ned ca 10kg til etter det, målet er å lande på rundt 72. Jeg er 172 og stor i kroppen, så jeg tror det vil være passende. Skal jo klare å holde meg der etterpå også.

 

Stå på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Og takk for mange hyggelige tilbakemeldinger på tråden min :)

 

Det er sikkert lurt å sette seg noen delmål, men jeg er så nærme nå, at jeg har bare ett. Og det er å være i mål til bursdagen min. Det er i underkant av 0,3 i uken og burde være mulig, men jeg kan jo fortsatt få den store stoppen;)

 

Håper du får en fortsatt flott og sunn uke

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på både pinse og St.Hansmål. 0' date='57kg i uka kan være realistisk for meg også. Det er så gøy å se din iver, den smitter over på meg. Du ligger litt foran meg i løypa, jeg håper på 82,3kg til St.Hans. Tenk så bra vi vil føle oss da.

 

Og da kan vi gå videre og sette oss nye mål for sommer/høst. Jeg skal ned ca 10kg til etter det, målet er å lande på rundt 72. Jeg er 172 og stor i kroppen, så jeg tror det vil være passende. Skal jo klare å holde meg der etterpå også.

 

Stå på :-)[/quote']

 

 

Ja dette må vi vel få til!! Hi hi hi!! Nå er jeg så spendt på hva jeg veier på tirsdag at jeg nesten ikke kan vente! Sitter påsken igjen, eller har jeg klart å kaste den av meg? Hum...best å drikke litt ekstra vann før jeg legger meg også. Er det rart jeg er blitt en vandrene vannvogn?

 

Vi har omtrent samme sluttmål vi da! Egentlig så kunne jeg tenke meg å bli 70 kg igjen. Jeg er 167 høy. Men av en eller annen grunn så tror jeg ikke at det er det jeg ender opp med. Har derfor satt meg mål til 75 kg i første omgang. Egentlig så burde det ha vært 73 kg, for kursleder sa en gang at en gjerne gikk opp 2 kg når en var ferdig på kurs og startet stabiliseringen. Jeg får visst bestemme meg når jeg begynner å nærme meg målet. Det er jo nesten helt utrolig å tenke på at etter santhans så veier jeg kanskje 70 og noe.... Ikke 90 og noe... rart ja...

 

Ja vi får heie hverandre fremover! Da kommer vi garantert i mål!!

 

ha en fortsatt fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og takk for mange hyggelige tilbakemeldinger på tråden min :)

 

Det er sikkert lurt å sette seg noen delmål' date=' men jeg er så nærme nå, at jeg har bare ett. Og det er å være i mål til bursdagen min. Det er i underkant av 0,3 i uken og burde være mulig, men jeg kan jo fortsatt få den store stoppen;)

 

Håper du får en fortsatt flott og sunn uke

 

Klem fra Biggirl[/quote']

 

He he he... jeg vil nå håpe for din skyld at du ikke får den store stoppen nå som du er så nærme målet! Det virker som om du har hatt en fantastisk fremgang hele tiden, så jeg har ingen tvil om at du vil feire dagen din med en vekt du er veldig fornøyd med!

 

Ja det hjelper på å motivere hverandre! Det hjelper iallefall meg å holde fokuset på en sunnere livsstil!

 

Ha en fortsatt fin kveld videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du planer om å gjøre noe gøy?

 

jeg vurderer en tur til frisøren. har klippet meg for noen få uker siden, men gjorde ingenting med fargen. jeg vil gjerne ha noen striper for å live litt opp, er litt kommunegrå nå synes jeg :(

 

ha en fin helg uansett planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du planer om å gjøre noe gøy?

 

jeg vurderer en tur til frisøren. har klippet meg for noen få uker siden' date=' men gjorde ingenting med fargen. jeg vil gjerne ha noen striper for å live litt opp, er litt kommunegrå nå synes jeg :D

 

ha en fin helg uansett planer.[/quote']

 

 

Hei Hyfsan!!

 

Hadde du en fin helg? Hvordan ble det med fargen?? Alltid kjekt å friske opp litt innimellom!

 

Vi var på var invitert ut til noen venner på lørdag. God mat og god drikke. Holdt meg forsiktig til rødvin :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en strek i regningen... opp 500 g denne uken... Er nå utrolig skuffet!! Har vært en del møter på jobben denne uken, så da har det ikke vært så mye tid til trim.

Var også ute å spiste med jobb. Var moderat i valg av mat og bare litt alkohol.... det var visst ikke mer som skulle til...

 

Prøver å ta meg sammen denne uken, skriver opp alt igjen, og prøver å få lagt inn trim hver dag. Håper på 16 trimpoeng denne uken.

 

Men må si at jeg er forferdelig skuffet... Jeg har sagt tidligere at det er greit at det går seint nedover, men når så mange andre raser nedover så kan en ikke unngå å bli skuffet... Siden jeg hadde håpet på nedgang denne uken også.

 

Hilsen en skuffet blomst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en strek i regningen... opp 500 g denne uken... Er nå utrolig skuffet!! Har vært en del møter på jobben denne uken' date=' så da har det ikke vært så mye tid til trim.

Var også ute å spiste med jobb. Var moderat i valg av mat og bare litt alkohol.... det var visst ikke mer som skulle til...

 

Prøver å ta meg sammen denne uken, skriver opp alt igjen, og prøver å få lagt inn trim hver dag. Håper på 16 trimpoeng denne uken.

 

Men må si at jeg er forferdelig skuffet... Jeg har sagt tidligere at det er greit at det går seint nedover, men når så mange andre raser nedover så kan en ikke unngå å bli skuffet... Siden jeg hadde håpet på nedgang denne uken også.

 

Hilsen en skuffet blomst....[/quote']

 

Hei ;)

 

Sender deg en stor motivsonsklem *********** slik nå er den sendt.

 

Ser du har gått opp litt denne uken, kansje er det noe annen mat du har spist, eller at du har gjort noe annet en det du bruker. Er sikker på det at neste uke så er vekten på vei ned igjen, slik er det bare av og til at vekten går i bølgedaler.

 

Stå på nå og heia, heia heia, .

 

Har du foresten tatt målene dine?

 

Ha en fin uke fortsatt

 

klem fra slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Dette var en strek i regningen... opp 500 g denne uken... Er nå utrolig skuffet!! Har vært en del møter på jobben denne uken' date=' så da har det ikke vært så mye tid til trim.

Var også ute å spiste med jobb. Var moderat i valg av mat og bare litt alkohol.... det var visst ikke mer som skulle til...

 

Prøver å ta meg sammen denne uken, skriver opp alt igjen, og prøver å få lagt inn trim hver dag. Håper på 16 trimpoeng denne uken.

 

Men må si at jeg er forferdelig skuffet... Jeg har sagt tidligere at det er greit at det går seint nedover, men når så mange andre raser nedover så kan en ikke unngå å bli skuffet... Siden jeg hadde håpet på nedgang denne uken også.

 

Hilsen en skuffet blomst....[/quote']

 

Skjønner at dette var en strek i regninga, men du må huske på at du har vært syk, hatt en del møter og litt alkohol. Iallfall sykdom og alkohol har en tendens til å holde på vannet.

 

Så her kommer en utfordring fra meg: Gi ikke opp, stå på videre, jeg er sikker på at da kommer resultatet i neste uke ;) 16 trimpoeng klarer du, ikke sant?

 

Oppmuntrings og motivasjonsklem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...