Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

regnbue: med kalkunburger meine eg bare at eg tok ein kalkunkarbonade i hamburgerbrød :)

men viss du ska laga burger av vanlig kjøtt så må du kverna da som kjøttdeig tenke eg... finnes nok ei oppskrift på da viss du søke på nettet :)

 

no har eg vært ute å jogga! syns venninno mi e skikkelig flink som henge med asså! bare 4. gongen hu e ute å jogge, og hu jogga heile runden både forrige gang og i dag som me tok litt lenger runde. blei 39 min på oss i dag!

eg merke veldig godt at formen min e bedre og, gjennomsnittspulsen har gått ned med nesten 10 slag! sjøl om eg jogge lenger OG legge inn litt fortare springing de siste minuttane. Da resultere jo i at eg må springa ifra hu eg jogga med, men hu seie da e greit så... satsa på hu meine da! hehe! e jo bare ca 500m då! :)

 

no e da slankekrigen! ska finna meg litt vannmelon og et par druer te kvelds tenke eg... :)

 

hatt ein fin dag alle sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo:-D 4,4 trimpoeng i dag. Fornøyd med det altså!! Det ble altså en hard aeribictime, +5min Ellipsetrening rett etterpå (....orka ikke mer...), Klipte plen (30min) + gikk 30min tur.. Var så aktiv i dag at jeg "glemte" å lage middag.. (et halvt beger cottage cheese regnes ikke som middag regner jeg med..) jaja, en ganske vanlig dag i livet mitt altså.. Har blitt mye knekkebrød og frukt i dag..Må skjerpe meg med den middagslaginga mi... Kjøpte meg mere laks i dag. (ferdig marinert med urter og hvitløk) + en pakke svinekjøttdeig med 9% fett. (go og mager) Tenkte jeg skulle lage sånne små kjøttboller i morgen. Nå må jeg følge med på slankekrigen.

 

ha en fin mandagskveld alle sammen!! klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det pause i slankekrigen. Blir helt sliten av å se på de!

 

epler: Du er superflink med trening!! Utrolig som man forbrenner ved hagearbeid. Skal jaggu meg ordne i hagen (hjemme hos mamma og pappa) neste uke! Men middag må du ikke glemme! Sett på alarmen når det er middagstid ;P

 

laila: Hadde venninnen din jogget lite før? Jeg har jogget svært lite, og grunnen er 'holl' etter bare noen meter. Så lurte på hvordan hun trener opp kondisjonen for å holde følge med deg? :)

 

Trente bare litt styrketrening i dag. Bein og armer skjelver!

hater styrketrening, det er så vondt! Godt det bare er 3 ganger i uken jeg må pine meg gjennom det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regnbue: hu har jogga lite fra før ja... men hu har ein stå-på-vilje av dimensjona! hehe! hu har gått mykje tur i skog og mark åsså har hu ein ellipsemaskin heima i kjellaren som hu har bryna seg på! men eg må jo sei at hu holde vel ikkje akkurat følge med meg, eg må holda veldig igjen for å ikkje springa ifra hu... pulsen min ligge rundt 155, mens hennas ligge på mellom 170 og 180... (hu vege til og med 13 kg mindre enn meg! kin hadde trudd at eg hadde bedre kondis enn hu :)).. så da blir liksom litt loffetrening for min del då... men digg å komma seg ut uansett!

 

eg hadde ikkje jogga på øve 10 år sjøl når eg begynte for snart 2 år si.. si den tid har da vært litt sånn sporadisk, men akkurat no e eg inne i ein god periode! :) satsa på å fortsetta den gode trenden! hehe

 

årh! eg KLIKKE på den helsikkens sjølmeldingo! de har jo for svarte ikkje klart å registrera lånet på leiligheten på både meg og sambo! så no står alt lånet på hans SM! idiota... må ringa te banken i måro tenke eg... typisk dagen før den ska leverast... alt i siste liten!

 

no ska eg komma meg i dusjen så e da rett i bingen!

 

sov godt og ha ein finfin dag i måro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo som om alle ser resultater nå, og det er jo helt supert! Stillstand er jo absolutt bedre enn å gå opp, og kroppen har godt av det innimellom tror jeg...

Dagen min har vært helt toppers!! Spist sunt, og vært på håndballtrening. syklet til treninga og tok en ekstra runde for å få trent litt ekstra, deilig!!

Ble taco til middag, og klarte å begrense meg til 1 lefse, og tok heller litt ekstra salat:)

Merker at mandagen er goddagen min altså, da må jeg virkelig skjerpe meg etter helgen! vet jo at det ikke er bra med for store utskeielser i helgen, men bedre å leve sunt fra mandag til fredag enn usunt hele uka!

 

Nå er det nattinatt for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen!

 

sitte på jobb og kokkelure, litt stillare i dag enn i går.. heldigvis!!

 

kvir meg te veiing i dag... føle eg ikkje har gått ner nåke som helst, og i dag e eg heilt sikker på at eg føle rett og...

 

nydelig ver i oslo i dag, skulle vært ute!

 

ha ein fin dag!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad!

Tok på meg favorittbuksa i dag. Har vært misfornøyd med den i det siste, for den har vært alt for trang. Men nå merker jeg at den sitter løsere :)

Det er så deilig at man får tilbake for alt strevet. Så jeg ska virkelig fortsette med dette!

 

Neste uke blir en utfordring da. Skal hjem på fredag, og være hjemme i over en uke. Mamma og pappa spiser sånn passe sunt, men ikke helt slik jeg spiser nå. Så tror jeg skal stå for maten! Mamma skulle også lære meg å lage litt mat.. Hehe..

Men hjemme kan jeg begynne med jogging, for det er skog rett utenfor huset. Skal også i konfirmasjon. Men det er tapas, så da er det vel bare å finne frem til det sunneste der, og prøve å holde seg til ett kakestykke til dessert :)

 

Man vil jo hele livet stå ovenfor utfordringer, så må bare lære meg først som sist å takle dem.

 

laila, det kan gost hende du har gått ned i vekt, selvom det ikke føles slik. Jeg trodde ikke jeg hadde gått ned noe forrige uke, men jaggu var det 900 gram ned. Men kanskje bedre å ikke ha forhåpninger, enn å bli skuffet :) Uansett resultat, så er du kjempeflink!

 

Ha en flott dag alle sammen! Nå trasker jeg til skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! lest litt på denne tråden, og ser at folk er gira på å få det til. (Det er jeg også) Jeg føler at en sånn tråd er motiverende for meg, og ønsker veldig gjerne å være med. Jeg er fra østlandet, men bor for tiden på vestlandet, pga skole. 22 år, 165 og 67,8kg, midje:83. En del år siden jeg har vært fornøyd med kroppen min, men nå skal det skje noe her:) En annen grunn er også at vi har sukkersyke i familien, og derfor ønsker jeg mindre midjemål for å minske risikoen for å få det.

 

Kjempe gøy å se at så mange står på og får det til!!

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Hei alle sammen.. Morsomt å lese det dere skriver :) Er tirsdag i dag.. Blir ikke trening på meg i dag,men synes selv jeg fortsatt har blitt flinkere med maten.. Spiser ikke nok hver dag, men for meg er det viktigste å spise sunt nå.. Skal lage meg kyllingsalat å ha med på jobbi natt.. Har fått helt dilla på den salaten min :) og det er jo ikke så ille..

 

Imponert over dere som jogger.. Skulle gjerne gjort det selv, men pga allergier og dårlige lunger, så stopper det seg selv.. Men.. trøster meg med at så lenge jeg er flink til å gå, så hjelper det også..

 

Masse lykke til videre denne uken alle sammen.. Jeg har jo som mål å gå ned gj.snitlig minst 700 gr i uka nå frem til tur, så er veldi veldi spent på hva jeg klarer.. Skal i allefall prøve så godt jeg kan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnbue: så flott å høre om buksa di!! Deilig følese tenker jeg!! Jeg hadde også ei ola bukse (levis 501) som mål da jeg gikk ned så mye.. Bomma "litt" på ei bukse jeg kjøpte i Hellas (man PRØVER jo ikke ei bukse midt utpå gata heller..) Mangla vel sikkert 10cm. Jeg prøvde og prøvde - og vips - en dag fikk jeg igjen glidlåsen uten å miste pusten!! I dag er den buksa altfor stor, henger og slenger!! Str 33 i tommer (men den var steinvaska) , nå bruker jeg 32. (er litt vid, mulig jeg kan gå ned en str nå) På det meste hadde jeg vel 36 tommer tenker jeg.

 

Skjerpa meg med middag i dag.. Ble i 18 tida, men.. (kombinert med kveldsmat.. )

Det ble små kjøttboller (hjemmelagde selvsagt..) med fullkornspasta og salat. Lagde ferdig en bx til lunsj i morgen Det var godt med svinekjøttdeig også. 158kcal på 100 gram. 400grams pakke,så det le tilsammen ca 600 kcal. Delte i 3 posjoner ca. (eh, smakte kanskje litt da jeg drev og stekte de... )

 

Jeg slutta altså kl 14 i dag. Var mye å gjøre på jobben min i dag, så det ble ekstra med gåing. (synd jeg ikke hade skrittelleren på..) Så dro jeg å henta sand til hellene mine. Hadde det i sekker, så det var TUNGT å få ut av bilen!! (han unge gutten som lempa dem inn var nok MYE sterkere enn meg.. ) Så dro jeg rett hjem til pappa.(20min unna) Vaniljekake ("ferdig" fra Kiwi) stod på menyen i dag. Tok bare en. Var her i 17.30 tida. lagde middag, spiste ute på verandaen inni kroken, detblåste litt. Men jeg er så sta at jeg VIL spise UTE!! hehe Så gikk jeg 45 min tur i skogen. Så en elgku i dag også!! Mulig den samme som jeg stod å "snakka med" for noen uker siden. (så 2 stk like etterpå) Sikkert en ett åring som moren har jaget vekk fordi ho skal ha nye kalver. Dagene går utrolig fort!!

 

nei, nå får jeg følge med på CSI.

 

Regnbue. Ja hagearbeid er bra trim det! men du får jo passe på å gjøre noe tung jobb da!! Hjelper nok ikke mye å pusle med luking og plante 100grams stemor akkuratt!! (selv om jeg liker å gjøre det også..) Man må jo føle at man FORTJENER trimpoenga også, man lurer bare seg selv ellers!! Kanskje du kan klippe noen busker og dra vekk kvist hos foreldra dine? eller spa opp noe? Gi meg rapport!! Kanskje jeg får noen ideer!!

 

godnatt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært fraværende her en god stund. Har vært aleine med frøkna et par uker, og da blir det ikke tid til så mye annet enn lek og mating, samt at huset skal holdes i orden. Men nå er jeg tilbake :) Har ikke så gåde tilbakemeldinger fra de to siste ukene. Gikk først opp 1 kg, så ned 0,3 kg. Har ikke levd sunt og trent noe i det hele tatt nesten. Men nå har jeg snudd denne trenden de siste dagene. På søndag fikk jeg med sambo på 1 1/2 times gåtur, i går gikk jeg to timer og i dag blei det 30 min. Skal være flink resten av uka nå, så blir det spennende å se om det gir resultater til mandag.

 

Har kjøpt en rockering som jeg har hørt mye bra om. Den er med vekter, og er bulkete inn mot kroppen. Forferdelig vond, og gir blåmerker, men håper den kan bidra litt den også. Foreløpig skal jeg ligge på maks fem min opptil to ganger om dagen, men fra neste uke blir det 10 min x 2 per dag.

 

Ha en strålende uke jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned 0.5 på meg gitt! kjempe fornøyd egentlig, følte jo som sagt at eg ikkje hadde gått ner ett gram!! i dag va vekto 76,1 (på kvelden vel og merka), så håpe eg ser 75 tallet neste gong :)

 

off! fant ein ledig stilling i et firma som eg DRØMME om å jobba i... hadde vært himmelen å fått jobb der! men da e 80% pluss at eg e redd lønno hadde gått ner... DA hadde eg ikkje hatt råd te!

 

men trur eg må søka bare fordi eg har såååå lyst på jobb i da firmaet!

ei anna baksia e at da e i oslo, men eg trur eg kunne levd med å pendla viss eg hadde hatt jobb der... hmm.. *angst*

 

ha ein flott da i måro iallefall!

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila: Kjempeflott med 0,5!! Viktig å ha en jobb man trives i.. Men må selvfølgelig tenke litt på lønn også :)

 

epler: Tror jeg skal få nok å gjøre hjemme! Mamma og pappa holder alltid på med noe. Nå står båten i hagen, og blir pusset litt på. I helgen skal den ut på vannet, og jeg gleder meg sånn. Så er det selvfølgelig vårrengjøring i hagen. Håper jeg får tid til litt eksamenslesing også :) Jeg har enda en bukse som er for liten nå. Den er fryktelig trang over rumpa! Så det er mitt neste mål: å ikke se ut som en stappa pølse i den.

 

I kveld har jeg vært i alle skap mange ganger! Skjønner ikke helt hvorfor. Det er jo bare tirsdag! Men fant meg noen rosiner, og tok en tyggis etterpå, så det gikk bra.

Trente en time på ellipsemaskinen, men på torsdag skal jeg klare 1,5 timer i strekk. Må få skaffet meg pulsklokke, for aner virkelig ikke hvor mye jeg forbrenner. Maskinen viser kaloriforbrenning, men det stemmer nok ikke overens med meg.

 

Vi får jo aldri vite hva skjedde med Katherine's familie i frustrerte fruer jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen!

 

all snakket om å stella i hagen får meg te å ønska at eg hadde ein hage å stella! hehe! oh, åsså minte da meg på at eg har nåken bloma ståande på verandaen som kanskje trenge vatn snart.... *memo to self*

 

aiaiai! sitte i resepsjonen på jobb i dag, og no e eg SKIKKELIG sulten!! spiste frukost i farten i dag... våkna brått 0540, og toget går 0607... hehe! så fekk litt dårlig tid då... måtte kjøpa meg lunsj, så eg kjøpte salat med reker på ica! glede meg igrunn te lunsj :)

 

kanskje eg ska sjå om eg kan gjør nåke heima i hagen te mamms og papps i helgo... hadde nok trengt litt stell i den hagen kjenne eg de rett.. hehe! ikkje akkurat grønne fingra der i gården...

ska iallefall ta med meg joggeskono heim! håpe me får te ein liten tur eller to :) kan jo ikkje slækka heilt av fra torsdag te søndag! det går jo ikke!

 

joda, fornøyd med 0.5 ned.. veide meg i dag morges, og eg va 75.1 kg... håpe eg snart ser 74 tallet på morgenvekto! hehe!

 

målte meg i dag og eg har gått inn nåken cm her og der :) da e jo flotte greie!

 

lønno har absolutt ein del å sei når ein har kjøpt leilighet og har studielån! hehe! ein anna ting som e domt e at eg har 3 mnd oppsigelsestid, og i annonso søke de nåken "snarest".. hmm... får ringa og hørra ka de e ute itte kanskje...

 

å få på seg kler som tidligare har vært for små e fantastisk! eg har ein kjole i skapet som eg aldri har brukt... faktisk to kjola som eg aldri har brukt! håpe eg kan bruka de te sommaren :) ska i bryllup i juli, og den eine av de to hadde passa ypperlig te da.. så der har eg målet mitt iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned o,5 er jo veldig bra laila.. :-) det er jo kjempe bra motivasjon å komme inn i kle som berre har lege å støva ned i skaået ei stund.. har eit par bukser eg ser heilt sprengt i som eg snart kan vurdere å prøve på meg.. har nett stått opp no så får ta å ete meg noke frukost.. er kjempe stiv i heile kroppen i dag. det e egentli litt godt for da kjenne eg at eg virkelig ha brukt den. var på 1 time med høypuls i går (heilt jævlig) og så 1 time med bodypump etterpå.. så fekk meg noken trimpoeng.. tenkte eg skulle sykle litt på treningssykkelen min etter frukost.. skal jobbe fra halv 1 til halv 11 i dag så blir ikkje tid til så mykje anna.. føle egentli at det einaste eg ha tid til i det siste e jobb, trening og eting.. men men.. trenge pengene så takker alltid ja til overtid visst eg blir spurt.. :-) er bedre å ta det no å heller ha lit meir fri i sommer når sola skinner.. her regner det i dag så orker ikke ut å gå..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snopus: imponerande å ta to tima på rappen! da hadde ikkje eg gidda trur eg :) kjenne følelsen med å føla at all tid går te jobb, mat og trening! sånn har eg da og... pluss at eg bruke 3 tima i pendling kvar dag, da e ikkje akkurat ønskesituasjon! begynne å irritera meg grenselaust :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på tur. Gikk runden min motsatt vei! Og det var neimen ikke like lett, for jeg er ikke vant å se ting fra motsatt retning. Hehe.. Ble ganske god og svett ja, for i Trondheim er det nemlig strålende vær. Kraftig vind, men den er nesten som sydenvind, så det gjorde ikke noe. Så skinner solen som aldri før. Folk var ute i t-skjorta, og tre gutter hadde til og med fått på seg shortsen!

 

I dag skal jeg ha risengrynsgrøt til middag. En del kalorier, men melken må brukes opp før hjemreise, og grøt er jo favorittmaten min. Så må holde igjen litt mer resten av dagen, slik at jeg ikke overskrider kalorigrensen totalt.

 

snopus: 2 timer etter hverandre er helt supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke jenter!! Trimming, turgåing og vektnedgang.

 

Har tenkt meg på styrkebasis nå kl 16.30. Mulig det blir en gåtur etterpå, hvis det ikke begynner å høljeregne, Er veldig grått ute nå.

 

Nå har jeg fri i 4 dager! Tok meg ekstra fri på fredag. Er uvant å ha fri i helga og helligdager... (jeg fikk riktignok 2 nattevakter til helga, men jeg mista de 1 time senere..da ble jeg litt sur... 20t ekstra timer hadde passa bra nå... ) Har jo bare 80%.. (med assistent lønn.. og at jeg bor alene=alle utgifter selv..) Har også den følesen av at livet kun består av jobb, trim og slanking!!

 

Jeg får spise litt vel. Resten av kjøttbollepasta salaten min.. Ser på McGyver.

 

Ha en fin onsdag.

 

Ps Regnbue: RISGRØT er kjempegodt ja!! Egentlig bra jeg ikke jobber så mye helga lengre.. Grøt hver lørdag...

 

La inn hvor mye jeg hadde spist i dag. 1380 hittill. (kl 15.30) (inkl.middag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Hei alle sammen.. Så flinke dere er med trening alle sammen.. Jeg skal prøve få gått meg en tur etterpå i kveld, men begynner henge litt etter på skolearbeidet, så må nesten få førstepri noen dager nå..

 

Spent på hva jeg klarer denne uken.. Prøver veldi hardt synes jeg selv, og er fornøyd med maten jeg spiser.. Men jeg må si jeg spiser stort sett det jeg har lyst på.. men så lenge jeg klarer regulere det slik at jeg går ned, så er jeg fornøyd :( men må ta noen runder med meg selv for å tenke om jeg vil spise det jeg vil, og gå ned litt i vekt, eller om jeg skal spise helt sunt og magert og gå ned enda mer..

Men jeg har funnet ut, selvom jeg snart skal på tur, at det er bedre for meg å spise det jeg har lyst på, så får jeg ta tiden til hjelp med å bli mer vant til å spise enda mer sunt.. Ellers vet jeg at jeg går på smell på smell, og det er så lite motiverende synes jeg..

 

Håper uka går bra for alle sammen.. Så får vi gjøre så godt vi kan alle sammen nå fram mot sommeren.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fornuftig ut trimstrams, at du tar livstilsendringen litt sakte.. Man må jo tenke seg om resten av livet over hva man dytter inn i "brøhølet".. En sunn livstil er ikke gjort over natta, nei!! Men man kan jo ikke helt gi opp all usunn mat heller, kose seg litt INNIMELLOM.. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det gåtur etter trening, epler? Eller kom regnet? Så deilig med 4 dager fri da!! Hva skal du finne på?

 

Enig med deg trimstrams. Må ha det litt behagelig i hverdagen. Jeg er nok veldig streng med meg selv, så får en sprekk i ny og ne!

 

Det ble grøt til middag, og fy fader så godt det var! Hadde kun på kanel da, men godt var det likevel. Normalt pleier jeg å spise dobbelt så mye (altså 2 dl gryn kokt med 9 dl melk), men i dag ble det altså halvparten. Ble akkurat passe mett, men hadde jo selvfølgelig lyst på mer! Men det er dette jeg må lære meg: å kose meg med små mengder av det gode :(

Spiste en banan til kvelds, så håper jeg ikke blir sulten utover kvelden.

 

Må bare få si at dere er en super gjeng! Moro å følge med. Hver gang noen har skrevet her inne, så blir jeg sååå glad :D Stå på alle sammen, flinke jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Regnbue, JA jeg gikk 30min rask gange på tredemølla, RETT ETTER aerobicen. Da fikk jeg testa ut hvor fort egentlig 6km i timen var. La til noen bakker også altså. Da var jeg svett under pannluggen og skjelvend i beina etterpå. Hehe - du hadde gått motsatt sa du.. Jeg stelte meg 10 meter til venstre av det hjørnet jeg pleier å stå på treninga (har blitt fast plass på mange av oss....) - det var RART!! Tror jeg skal beholde den gamle plassen min!! hehe

 

Har vel egentlig ingen spessielle planer for fridagene mine.. Hvis været blir bra skal jeg bli ferdig ute.. Har noen bilder jeg skal sette inn i album. Lager litt finere album av barndomshjemmet og området rundt.. Driver å tar bilder av nærmiljøet og sånt. Når pappa dør en gang, selger jeg jo huset, og da er det fint å ha slike minner. Blir vel ellers noen gåturer.. Trenger å slappe av litt også.. Håper på mere sol... Men kjenner jeg meg selv rett, så blir det vel endel aktivitet.. Var innom butikken kjapt. Kjøpte meg 2 kg gulrøtter + diverse andre grønnsaker, så jeg har noe å knaske på..

 

HA DET BRA ALLE SAMMEN!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deres treningsiver har herved smittet meg! ENDELIG!!! Var på håndballtrening og syklkeltur mandag, 30 min sykkeltur i går, og syklet 2,2 mil i dag! Kjempedeilig!!! Men som dere sier, det tar tid.. var sent hjemme fra skolen i dag, så etter jeg hadde spist middag og trent var klokka blitt halv åtte.. ikke mye igjen av kvelden da,.. men nå kan jeg hvert fall ligge på sofaen med god samvittighet!!

 

Tenker også at livet kun består av jobb, trening og mat i perioder, men samtidig prøver jeg å se på alt det gode det gjør for meg! jeg føler meg bra, har masse energi og kroppen liker det virkelig:)

 

Kjenner meg fullstendig igjen når dere snakker om klær som ikke passer leger, eller ikke sitter som de skal... Og gratulerer til dere det ikke gjelder!!!! Jeg håper inderig jeg snart får på meg god-buksa mi som sitter så deilig (har 3 kg igjen til det!)... lei av å bruke "større og større" bukser.. har jo totalt sett gått ned 11 kg, men allikevel er det ufattelig surt at jeg har gått opp kilo jeg ikke akkurat stortrives med for å si det sånn...

 

vi får fortsette de gode vanene det ser ut som vi har, så går det den rette veien:)

 

Er grøt så ille å spise forresten? Det er jo så ufattelig godt!!!

 

Regnbue: du er fan av frustrerte fruer du også ja:) Er det ikke slik at Kathrine drepte mannen med lysestaken og begravde han i skogen da... men har ikke skjønt hva som har skjedd med Dylan (datteren) da... Kan jo ikke være hun som har bodd der før?

 

Stå på jenter!!

 

-Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rikke: Jeg aner heller ikke hva som har skjedd med Dylan, men er nok ikke samme person, ettersom hun ikke husker noe fra barndommen. Håper vi får svaret snart, for blir nesten gaaal!

 

Risgrøt er ikke spesielt kalorifattig, men så sinnsykt godt at det er lov innimellom. 1 dl ris kokt med 4,5 dl ekstra lett melk er 520 kalorier. Så kommer evnt. kalorier fra smør og sukker i tillegg. Kanel inneholder ikke kalorier.

 

Men så flott at du har kommet skikkelig i gang med trening! Får jo litt god samvittighet av det. Og bare vent, snart passer god-buksa!

 

Gleder meg sånn til å dra hjem, at jeg går i ring her. Kofferten er allerede pakket, så nå bare venter jeg på at fredagen kommer!!

 

Tror jeg må ta meg en gulrot. Føler for å knaske på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...