Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

hadde ein bra dag i går ja.. fekk ikkje trent noke da, for eg sov litt for lenge, så va eg på ettermiddag, men no sitte eg å venta på ei veninne, så skal me gå ein liten fjelltur, så skal eg sykle til og fra jobb i dag.. kvir meg litt (12,5km ein veg) men eg veit at det skal gå bra.. er jo KANON vær i dag.. sol fra skyfri himmel og gradestokken kryper oppover mot 20 °C i sola.. håper det kan fortsette slik ei stund.. såg på ungkaren i går eg og.. skjønner ikkje at noken gidder.. det er jo ingen av dei som blir ilag til serien er ferdig vist på tv alikevel.. men men.. er jo litt underholdning for oss da.. hehe..

nei no kom ho så da er det berre å ta på seg sko å ut å gå..

ha ein fin dag alle sammen..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig Laila. Det er så urettferdig. Vi gjør alt rett, men likevel står vekta bom stille!! I dag har jeg riktignok ikke trent, men spist sunt og innenfor kalorigrensen.

 

Men vi må bare fortsette og håpe at kroppen snart tar hintet, og ser å få kvittet seg med noen kilo fett!!

 

Kjenner jeg blir litt suuuuur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo hallo alle sammen!!

 

først av alt - gratulerer med de flotte resultatene til dere som har gått ned!! Lene, Snopus.... Iforrige uke var Jeg VELDIG GLAD, denne uka må jeg nok stille i rekken til de som har gått opp... sammen er vi sterke ikke sant?? VI gir ikke opp?? Opp 1,2 på meg... Men det var jo litt vetet, men.... Målet mitt får heller å holde meg under 73.. (72,8) men det er jo kjedelig å se 0 resultat på forsiden.. Startet jo 1.mars.. har 72,6 som startvekt, 94 cm i livet.. Nå er det jo midten av april, mener jeg.. DEPRIMERENDES!!

 

Så flott at noen vil være med å gå!!! Regnbue og L83!!! bra!!

 

I går,mandag, var jeg hos en vennine etter jobb. Jeg må nok si at jeg ikke greide å beherske meg i det hele tatt i den sjokoladeskåla.. vi satt i 5timer å spilte spill , og da var det lett å mumse... twisten greide jeg meg bra på (4-5 biter) , men det var være med, ja nå husker jeg ikke hva den heter, sånne krisp med sjokolade rundt.. Det som er "irriterende" er jo at venninen min kan dytte i seg alt mulig av godsaker, og er tynn som en strek.. smågodt glir ned på høykant hver dag... Men det kan jo ikke jeg gjøre.. Var jo en trøst at jeg slo ho de fleste gangene i spill da... (blokus) :-) :-D

Fikk ho faktisk med på å gå en tur (30min) før jeg dro hjem!!

 

Og i dag.. ikke bra.. pappa hadde jo bursdag (76år) , og han hadde "pyntet" ei halv bløtkake.. Kaka var god den altså.. krem og fruktcoktail. (klasket i sammen) Tok et stykke. Han prøvde å overtale meg til å ta med hjem halve, men jeg sa nei takk. (da var jeg flink vel..) han har nok spist opp den frem til jeg skal dit igjen til fredag. Så nå har jeg pusset ut alle kosemerkene mine for denne uka.

 

Så flink du er Laila som bakte brød i går!! håper det smakte godt. Ja det tar lang tid... baker som regel på formiddagene, da jeg har fri jeg. Baker 4 brød, det er det som gå inn i stekeovnen min, greit med stor fryser!!! Men det går mye i knekkebrød også da.

 

nå begynner csi snart. Jo i dag var jeg først på F&S, middels program!! (greier å følge ok med, men ikke når det er mye HOPPING!! kan ikke skjønne poenget med å hoppe høyt oppi lufta jeg.. knea mine.... ) derfor blir det heller basis nivå som regel. men må jo prøve å øke på litt noen ganger. Og da jeg kom hjem gikk jeg 50min!! Det er faktis deilig å gå etter en aerobic time.. får retta ut endel muskler.

 

Jeg skal ta på meg skrittelleren i morgn igjen jeg! Vet jeg går ca 3000 på jobb.

Så hittill denne uka har jeg 5,4 trimpoeng! (det le 4,6 i dag)

 

Nei, nå har jeg skrevet flere meter i dag også da...

 

Ha det godt alle sammen, og en god natt.

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

urettferdig e ordet... kan jo bli gal av mindre!! men... hadde gått ner 0.3 kg då... litt e bedre enn ingenting? og dinna veko blir da meir trening, fekk 8,3 trimpoeng veko som gjekk.. har mål om å nå 10 dinna veko. basta! uansett - eg håpe da løsne litt ittekvart.... har fått tebake litt motivasjon iallefall!

 

epler: skikkelig kjipt med folk som kan eta akkurat da de vil uten å legga på seg et gram.... har ein samboer som e sånn... du e heldig som har fri på formiddagen, eg pendle te oslo kvar dag eg... 6 toget inn og halv 4 toget heim, så eg e vekke 11 tima av dagen... så da blir litt slitsomt å komma seg avgårde på trening når eg først e komt meg inn døro! men samvittigheten klare som regel å dra meg avgårde ;) gløm sjokoladen og bløtekako, gå på med nytt mot i måro :) eg heie på deg!

 

har vært skikkelig rolig på jobb i dag, da va litt digg... blei ikkje trening på meg i dag då, si eg va på GR kurs... men i måro ska eg på'an igjen! :)

trur eg ska legga meg no, så eg får nåken tima på auga... kjenne eg e sliten i dag etter lite søvn i natt...

 

sov godt, folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det er aktivitet her inne, for blir så motivert av å lese det dere skriver og følge med i utviklingen.. noen går opp og andre ned, men sånn er det jo!

 

Uka mi har gått veldig greit hitil:) klart å holde meg unna godteri, og det er jeg kjempefornøyd med! Var hos en vennine i går, som ALLTID har en STOR bolle med twist stående fremme, og jeg hadde bestemt meg for å ikke ta noen, og jeg klarte det:) Så får jeg heller kose meg litt til helgen som kommer, har jo spart opp kosemerkene!

Treningen er det ikke så let å få til for meg.. blir fort til at jeg ligger i sofaen eller finner på noe annet etter at jeg kommer hjem fra jobb/skole.. alt for å ikke trene.. ikke bra! så der har jeg virkelig forbedringspotensiale!

 

stå på videre alle sammen!

 

-Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

i går kom eg jammen med over 1600 kcal!! rett imponert øve meg sjøl... har slitt stort med å komma opp i nok kcal... begynne å løsna no ;) spise frukost på toget, åsså har eg jo baka brød som e veldig masse mat i... trenge ikkje eta meg ihjel på brødskiver for å få nok kcal!

 

hadde ein lett middag i dag, sambo jobbe ettermiddag.... så da blei litt reste middag på meg! har komt meg opp i 1400 kcal no, så da love jo bra...

ska komma meg på trening snart, klare ikkje bestemma meg for om eg ska gå på corepuls eller om eg bare ska ta styrketrening.... trur da blir corepuls, veldig god trening!! har fått god kondis av da og faktisk!

 

sjøl om eg liksom ska holda meg unna vekto når eg ikkje e på kurset, så måtte eg veia meg i dag.. 75,7 kg.... da e lenge si eg har sett 75 tallet!! håpe 74 tallet nærme seg snart... :-p med klær og middag i magen veide eg 77 kg på gr kurs i går... stooor forskjell mellom kveld og morgen!!

 

nydelig ver i dag forresten! nåken som har vært ute på tur? :)

viss ikkje så e da jo ein glimrande dag å gå ut på :)

 

have fun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila: Så fantastisk å se 75-tallet!! Husk at vekter kan vise litt ulikt, så hold deg til samme vekten når du fyller inn ;)

 

Rikke: Kjempebra at du klarte å holde deg unna twist! Twist er jo usannsynlig godt, så det var virkelig bra gjort. Er ikke lett å komme seg opp av sofaen nei.. Men jeg merker at om jeg tar en liten økt på formiddagen med f.eks ellipsemaskin, så får jeg mer energi, og orker å trene på ettermiddagen også, det være seg mer ellipsemaskin eller gå tur. Eller så får du prøve å gå tur/trene FØR du slenger deg på sofaen. For når man først har satt seg ned, er det jaggu meg vanskelig å få rompa i gir.

 

Dagen i dag har gått bra :) Trente på ellipsemaskin før fokost, og litt styrke på ettermiddagen. Har lest en god del, siden det snaaart er eksamen. iiik. En stoooor salatbolle til lunsj gjorde susen. Sitter nå etter en god middag (fiskeboller fra Fjordland, bare 340 kcal) og lurer på om jeg skal gå en tur i det gode været. Må nesten det da!! Selvom seff sofaen lokker mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg kost meg!! etter jobb gikk jeg 1t tur i det fine været. (endel bakker t.o.m) Deretter tok jeg frem resten av hagemøblene mine, vasket de. Lagde middag, stekt laks med wok grønnsaker og fullkornspasta. spiste ute på verandaen. slappa av 1t, før jeg fant frem hekkesaksa og startet på hagearbeidet. Det føles godt å komme i gang!! :-) Har fått masse frisk luft + trim altså.

 

Laila81: jeg har nok ikke fri på formiddagen så ofte.. jeg jobber fra mandag til fredag 08.00-14.00 (80% stilling) i tillegg til at jeg tar ekstra vakter på helgen enten en eller to vakter (tidligsennatt) Så FRIDAGER er for meg en sjelden ting.. men det skjer innimellom.. (hadde fri om lørdag) Har ikke fått ekstravakter til helga enda, så det vet jeg ikke enda.. Før nyttår hadde jeg enda mer ustabil arbeidstid, så dette er HIMMELRIKE for meg i forhold.... kan jo planlegge ukedagene nå....

 

skrittelleren min viser nå 12408 skritt!! godkjent!!

 

Gikk du en tur, Regnbue???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så flau! Og full av dårlig samvittighet!! Det ble sofaen gitt.. Den er så go ;P

Ser at om jeg skal gå tur, så må det bli før middag! Så kan jo prøve på det fremover ;) Men trente jo både på ellipsemaskin og styrke, så da kan jeg ha litt god samvittighet likevel.

 

Virker som våren har kommet til hele landet da!! Og sååå flink du har vært med hagearbeid!! Og ikke minst 12408 skritt da. Bra jobba.

 

Det snødde faktisk i Trondheim i går.. Vi var i sjokk!! Men det la seg heldigvis ikke, og solen tittet frem senere på dagen. Og solskinn er det hver dag for tiden, og det er stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, regnbue.. sofaen min er også god... bare for å trøste deg litt lissom.. Har 2 saueskinn oppi her, godt og varmt.. det synes katten også... Skal se på LOST, og så gå å legge meg.. er sliten jeg.. Den første sesongen av Lost var best, synes det bare blir mer og mer rot jeg.. Ha en fin kvelg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regnbue: den dørstokk milo e knall tøff! men viss du bare mobilisere all viljestyrke så klare du nok å komma deg av gårde på ein liten tur!! prøv igjen i måro ;) eg heie på deg!! men du e jo flink som har trena heima då!

 

epler: 80% stilling hørtes fantastisk ut!! skulle gitt mykje for å væra ferdig kl 14 innimellom.. me stenge jo kl 14 i fellesferien, men når toget ikkje går før 15 så e ein liksom lika langt!! forresten har du vært utrulig flink som har fått øve 12000 skritt i dag!! *applaus*

 

blei corepuls på meg i dag, og 10 minutt på møllo med 10% helning, da e tuuungt! blei litt øve 2 trimpoeng i dag! har som mål å nå 10 trimpoeng innen tirsdag! :)

 

sitte og ser på ugly betty... så ska eg komma meg i dusjen og i seng! trøtt som ein alke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BigAndBeautiful82b

Dagen i dag har egentli vært grei, bortsett fra 2 vafler til dessert og to kalkunpølser til kvelds....

Man fikk meg en tur i sola og det var nydelig.....

Fikk på meg skrittelleren i dag, men ble bare 8000 skritt, det var ikke så bra. Jeg syns 10000 skritt er mye jeg... Er ikke alltid jeg klarer det....

 

Håper jeg klarer å se litt nedgang til mandagen nå... det hadde gitt meg litt eksta guts.... Håper dagen i morra blir bedre.

 

Stå på jenter:) dere er flinke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9348 skritt ble det i dag. Er fornøyd med det, jeg. Vet det er mye med 10000 skritt slik som statens helseråd anbefaler.. men greier det innimellom. Gikk litt over 1t istad. virra rundt i skogen på måfå, ble noen "klatreturer".

 

Så bra at du gikk hele 8000 skritt Annelete!! Det burde du være fornøyd med!! fortsett sånn, 5-6 dager i uka, så skal du se du orker å gå lengre etter hvert, kanskje et par ganger i uka. Det er helt greit med 1-2 hvile dager i uka også.

 

Hva med deg da, L83? har du fått gått noe denne uka?

og Regnbue? Ikke sofaen IDAG OGSÅ vel??

Det er deilig med en liten gåtur før man legger seg også.. sover mye bedre når man er litt sliten! Du trenger å klare hjernen du (og dere andre studenter) som leser til eksamen.. Er glad jeg er ferdig med det greiene der!! slitsomt!!

 

ha en god kveld alle sammen

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er såå flink med gåturer epler!

 

Jeg vet jeg burde gå, men er så tiltak. Men skal virkelig prøve mitt beste med å komme meg ut i det fri mer. Blir sjelden 2000 skritt på meg en gang. Hehe.. Bor så nærme skolen, og i disse eksamenstider beveger jeg meg ikke særlig lenger enn skolen..

 

Trente på ellipsemaskin i 45 min før frokost, og igjen 45 min på ettermiddagen. Det er helt herlig trening. Jeg ser på tv i mens, så da går det bare bedre og bedre for hver dag som går!! Jeg trengte ikke pause en gang ;)

 

Laks med halv potet og grønnsaker til middag. Men må si jeg begynner å bli lei av gulrøtter, blomkål og brokkoli!! Men orker ikke noe avanserte greier..

 

Eksamenstiden er slitsom ja. Men trives med fagene, så da er det liksom greit å sette seg ned å lese. Og så har vi ikke undervisning lenger, så da kan jeg styre dagen litt mer selv.

 

Ha en flott kveld. Flinke alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!!

 

idag har eg ikkje vært særlig aktiv... gjekk rett fra toget te butikken, så spiste eg (ein halv) kebab i pita te middag! blir så mett av da greiene der... bestille alltid med ekstra salat og mindre kjøtt, for eg syns da e så mektig da kjøttet.. fant ikkje kebab på vektklubben sine sider, men fant da på vektklubb.no på vg (e medlem der og..)! så eg la inn 0.7 stk kebab fra gatekjøkken, da utgjorde ca 550 kcal! så da kan eg leva med.... drakk bon aqua attåt, så da telle vel ikkje så masse :)

 

ellers hadde eg store plana om trening i dag, men va ikkje heima før kl va nesten 7... så da blei sofan på meg gitt! blir trøtt av å væra på farten i 13 tima! hehe

 

men i måro har eg avtalt med sambo at me ska jogga før middag... blir alltid sein middag på fredag, så derfor e da best å ta da før... har dessuten ein joggeavtale på lørdag kl 1130 med ei venninna! puh... får legga meg litt tidlig i måro, for eg hadde plana om å rekka styrke trening først... men kan henda da blir utsatt te søndag :-p

eg må jo klara de planlagte 10 trimpoengo innen tirsdag!! hehe

 

i dag e eg faktisk oppe i øve 1700 kcal! har lagt inn et ekstra måltid på toget heim... bare ei banan og litt juice/vatn... pluss at eg tar litt tjukkare brødskiver og litt ekstra pålegg... og vips så va eg oppe i alle dei kaloriane eg sleit med å få i meg før!!

 

da e så deilig at da snart e helg! går å glede meg te helg alle daga i veko eg... har funne ut at da på ein måte gjør at ein kunne "leve" 2 av 7 daga i veko! prøve å begynna å tenka meir positivt på "kvardagen" og no... kan jo ikkje la livet forsvinna ved å venta på helg! hehe

 

eksamenstid e slitsomt... men må sei at eg faktisk savne å væra student! har vært student så lenge at da e veldig uvant å plutselig væra fulltidsarbeidande.. huff.. når eg i tillegg må pendla 3 tima te dagen så blir da litt frustrerande mtp lite fritid!! men da e faktisk teknisk umulig å få jobb som bioingeniør her i østfold for øyeblikket... ;)

 

anyways! lykke te med eksamen te alle dåke som studere! i fjor på dinna tio va eg der sjøl, så eg kjenne følelsen! stå på!

 

natta klem fra meg

 

oh.... glømte å sei at me fekk blåbærpai og is på jobb i dag... tok ett bitte lite stykke av paien og litt is... men da blei pina meg øve 250 kcal likavel!! svarte.. men då huske eg da te i måro! blir nok tilbud om meir i måro... meeeen ska vær sterk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist til de grader mye. 600 kcal mer enn jeg skal! Og jeg angrer så utrolig. Har også bare gått i 20 min i dag, for har vært så stress dag. Skal ikke spise mer i dag hvertfall, og minimalt resten av helgen. Fyyyy meg. Nå må dere kjefte meg ned i støvlene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

regnbue: du kan ikkje gå fra kl 16 uten å eta nåke resten av kvelden.... da trur eg ikkje kroppen din blir så glad for uansett kor masse du har spist i dag... du må opprettholda forbrenningo... men ta heller nåke kalorifattig mat utøve kvelden!!

å eta for masse ein dag betyr ikkje at alt e ødelagt, kanskje kroppen trengte litt ekstra energi... lese ikkje du te eksamen? forbrenne masse energi på da og iallefall! :) finn tebake te stå-på-viljen allerede NO, ikkje vent te i måro!

 

No har eg og sambo akkurat vært ute på joggetur! utrulig stolt øve meg sjøl at eg ikkje trakk meg! hadde såååå lite lyst te å jogga når eg kom heim fra jobb, men hadde heldigvis sambo te å hjelpa meg litt med den dørstokk milo ;) han e nå go e han!

 

ny joggeavtale i måro, blir spennande å sjå koss da går... då ska me nemlig jogga i marko igjen, i dag jogga me på asfalt og da va utrulig mykje tyngre enn i marko syns eg! puls og pust va grei, men beino va heilt syra! da e slitsomt... men deeeilig å komma heim då! og fantastisk å jogga i da fina veret!

 

endelig helg igjen! herlig... no har eg akkurat satt potetene i ovnen, så da blir biff og bakt potet sammen med norske talenter i kveld :) herlig!

 

håpe alle har hatt ein fin dag så langt!

nåken spennande plana for helgo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at duvar ute å jogget Laila!! flink jente!!

 

-og Regnbue - fortvil ikke over at det gikk skeis med kcal i dag, det er ikke verdens undergang,vet du!! Klart at man må tenke seg om, men vi er da bare mennesker!! ikke feilfrie, med andre ord!!

 

tja, har vel ingen spennende planer for helgen, livet mitt er ganske rolig.. mulig jeg tar frem sykkelen min i morgen, og sykler til byengamleyen.. men bare kanskje.. bilen virker også bra!! hehe

 

9445 skritt har jeg gått i dag (fra jeg stod opp kl 07) Men det er nok mer, fordi jeg gikk også i dag over 1t i skogen, og det viste bare 2500 skritt. stoppa nok opp for myeklatra i fjelltett skog. Blir nok ikke så mye gååing i helga, får vel hvile de slitnebeina mine litt nå.. tror jeg. Har ikke fått noen vakter til helga, så da har jeg vel 2 dager fri (jobber i helsevesenet) Men hvis jeg får en telefon, sier jeg selvsagt ja.

 

God natt da dere!! sengetid snart.. (22.20) ps Igår la jeg meg kl 21!! fikk for mye frisk luft tror jeg

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila, så flink du var som jogget! Er utrolig bra å ha en å jogge med, for da MÅ man jo! Og så godt det føles etterpå ;) Blir det jogging i dag også?

 

epler: Blir det sykkeltur til gamlebyen? Og over 9000 skritt er meget bra. Og selvom det ikke ble så mange skritt på turen, så fikk du trent lår og rumpe ved å klatre litt!

 

Jeg var veldig lei meg i går. Ble selvfølgelig sulten utpå kvelden, så endte opp med å spise ca 1000 kalorier mer enn jeg skulle. Men nå er det lagt bak meg, og stå-på-viljen er tilbake :)

Gikk tur før frokost. Trodde det skulle bli sol, men den gang ei. Så var jammen bra jeg gikk tur i stad, for hadde ikke giddet å gått ut nå! Snart skal jeg prøve meg frem med jogging: gå ett minutt, jogge ett minutt. Så tilslutt kan jeg jogge hele runden :)

 

Ha en flott lørdag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

ja, da blei joggetur i dag og! va i marko kl halv 12 i dag!

heilt fantastisk å jogga i strålande sol asså! hørra fuglane som kvitre... herlig!

 

har fått gjort ein heil del i dag, vært hos frisøren (blei kortare enn planlagt.. men va så slitt at da måtte te!), vaska bilen og skifta olja... no ska eg ha meg mat, for eg e så sulten at eg e heilt kvalm her eg sitte! ikkje verst at eg blir sulten egentlig... sjelden eg blir da! hehe! men kroppen min har vel blitt vant te å få masse mat no...

 

snart blir da litt reingjering og klesvask før eg ska på besøk te ei venninna i kveld! sambo ska ut med guttane, så då e eg gla for at eg har fått ei venninna her i byen som eg kan besøka! kjenne jo ellers stort sett bare sambo sine venna..

 

regnbue: jogging e genialt! veldig mangen kaloria på veldig kort tid! hehe!

30 min ga meg 310 kcal i dag... men turen blei litt rolig for meg i dag, pga at eg har litt bedre kondis enn hu som eg jogga med... så eg måtte roa meg litt ner så eg ikkje sprang ifra hu! veit kor irriterande da e å jogga med folk som heila tio ska ligga 10 m framfor deg!

 

epler: idag må vær den absolutt perfekte dagen for ein sykkeltur te gamlebyen! ;) kom du deg ut på tur?

 

oh, no må eg ha mat asså..

ha ei fortreffelig helg!!

 

ps: fredag e den store snope-spise-dagen for meg... men eg har ikkje kjøpt nåke godis te helgo, og sjøl om me har chips liggande i skapet så klarte eg å holda meg vekke ifra da og laga meg ein smootie isteden! sambo likten den så godt at han drakk opp heile sin pluss litt av min! hehe! så da blir fleire smoothies her i huset framøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm - Må nok skuffe dere.. Ble ingen sykletur.. Men jeg tok den frem, og vaska`n hvertfall!! - og feia garasjen, - og tok frem gressklipperen, så alt er klart... Men jeg er meget fornøyd med dagen min alikevel. (pokker`n nå er det noen naboer som har tatt frem GRILLEN!! Lukter kjempe godt her nå!! slemt!!)

 

Altså.. Jeg stod opp litt over kl 09. satte meg ut og spiste frokost! Var litt kaldt, men jeg elsker å "spise ute".. grovbrød med røkt kalkunpållegg og orntlige jordbær oppå! ( KJØPTE MEG EN KURV I GÅR) Deretter vaska jeg som sagt sykkelen. Og så starta jeg på mere hagearbeid i 10 tida. Luka blomster bedd, + gravde opp gresstufser langs stenhellene mine. (+ la utover 6 heller jeg ikke orkagadd i fjor..) Tror jeg bar bort i skogen 10-12 bøtter mer jord!! holdt på med dette til nærmere 14.30. Bare avbrutt av gulrotspising og omelett. Merker at armene mine verker bra nå!! helt ned i fingerspissene!! Styrketrening kaller man det!! Synd hagearbeid ikke står på trimpoenga, det er jo skikkelig tungt! Men jeg satte opp 3t "vaske bil" - regner med at det ikke blir så langt unna ??

Andre forslag????????????

 

Så satte jeg meg noen timer på verandaen og halvsov.. I kun bh, underbukse og sokker!! godt ingen ser meg.. for det var vel ikke akkuratt et VAKKERT SYN!!! Et blekt fettberg synes nå jeg........................ Men man er vel mest kritisk selv...

 

Lagde meg appelsinjuice i blenderen min, at jeg ikke har prøvd det før!! 2 appelsiner i biter, + litt vann. Kjempegodt. appelsinene er jo så gode nå, har dilla jeg. Lager jo mye smooties ellers mener jeg.. godt til kvelden.

 

Bra Laila!! Bra Regnbue!!! Jogging er god trim!! Prøver å jogge litt innimellom, men knea mine protesterer hver gang... Får prøve å begrense meg, hvis ikke havner jeg nok som uføretrygda før jeg blir 50!! Skremmanes at knea bare blir verre og verre, så jeg burde nok redusere litt på all den gåinga mi, men.......

 

eh.. oj... og jeg som har planer om å gå en liten tur NÅ .. en liten tur. og ikke noe fjellklatring i dag!! hehe. Har bare 4000 skritt hittill i dag. Men masse styrke trening da!! Skal vurdere sykkel i morgen.

 

ha en fin lørdags kveld jenter!! Det er jo så koslig her inne!! Gleder meg til å skru på dataensiden her, jeg!! Ille bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regnbue: eg har pulsklokka! Polar F11 hette den, kjøpt på Gsport og kosta 1499 eller 1599,-, men da finnes billigare modella da! men viss du ska ha polar så ville eg ikkje kjøpt modella onda F6... kjempe fornøyd med mi klokka iallefall! :)

 

epler: så flink du e som har vært i hagen i heila dag då! har ingen hage å stella i eg... så eg må trena styrke på spenst isteden ;)

 

no ska eg ut te ei venninna!

 

ha ein kos kveld :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...