Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

Så stille det var her da!

Har alle hatt en god og sunn start på helgen?

 

Hadde besøk av en venninne i kveld, så vi spiste gele til dessert. Den var veldig god, men orket faktisk ikke så mye. Ble også stappmett etter en hamburger. Tror magesekken har krympet litt :)

Vi poppet litt popcorn også. Men har ikke gått over kalorigrensen, så er meget fornøyd!

 

Ha en flott helg alle sammen! Blir spennende med veiedag på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra at du har holdt deg innenfor grensa regnbue :-) eg har vert på natt no, så skal heim å legge meg om ein halv time.. det skal bli godt. er trøtt no.. før eg reiste på jobb i går kveld lagde eg meg lakse burritos. det va kanon godt.. er virkelig til å anbefale.. tinte ein lakse filet og skjærte den i små biter og heiv det i steikepanna, kryddra dem sitronpepper og skviste litt saft ut av ein lime. så skar eg ogg litt paprika og chili og heilt når laksen var ferdig steikt så hadde eg paprika, chili og mais oppi panna i par sekund.. så varma eg med to lefser og delte fyllet i to... knakande godt.. og sundt rekna eg med.. så det skal eg absolut lage fleire ganger.. er kjekt å prøve litt nytt.. berre til å slenge ut gode og sunne oppskrifter visst dere har noken på lur.. :-) no skal eg heim å sove...

 

fortsatt god helg alle sammen.. håper det går fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

 

først av alt, velkommen te deg som e ny her! flott å gå ned 2 kg på ei veka altså!

 

no har eg spist frukost og ska øyeblikk på trening på spenst... blir litt styrke trening i dag... dinna veko har eg "verva" 2 venninner te å begynna på spenst! syns eg burde få premie snart :)

 

har ikkje vært så veldig masse aktivitet her inne dinna veko for min del... eg kjenne at dinna veko e vanskelig... iallefall i forhold te å vega mat osv... hmmm! har lite tru på nedgang! men... eg har som kjent ikkje veiedag før tirsdag, så eg har nåken daga å gjør da på endå :)

 

no har eg fått elipsemaskin i hus, så no kan eg trena rett som da e :)

 

ha ein flott lørdag alle sammen!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Hei alle sammen.. Da var 50årslaget over.. Gikk faktisk overraskende bra med tanke på maten, men ble jo litt alkohol som drar opp kcal..men tror ikke det har gjort allverdens skade :) Skal gå meg en lang tur etterpå, så blir det på jobb i kveld..

 

Har kjøpt meg indrefilet av kylling.. vanvittig godt kyllingkjøtt.. :) Så har laget meg kyllingsalat av det noen ganger.. Absolutt sunt og veldi veldi veldi godt :)

Tenkte lage meg det i dag.. :) Ble noen twist i går, men kjenner faktisk at det ikke er så farlig med godteri nå.. så kanskje jeg klarer styre unna i helga..

 

Lykke til i helgen, alle sammen.. Spent på mandag, og hvordan det har gått med alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gått meg en tur i strålende vær!! Føles herlig, og 1 trimpoeng oppnådd. 12 trimpoeng så langt denne uken, så kanskje 1 til i morgen. Så får vel være fornøyd med det.

 

Snopus: Lakseburritos hørtes godt ut!! Hvordan lefser mener du? Har masse laks i frysern, og på tide å prøve no nytt enn ovnsbakt laks ;P

Jeg spiste forresten innbakt laks her om dagen, det var godt det. Oppskrift fra Frokost tv på nrk.no om jeg ikke husker feil.

 

Trimstrams: Så flott at 50-årslaget gikk bra med tanke på kaloriinntak! Bra jobba!!

 

Laila: En fantastisk start på dagen da, 2 trimpoeng! All ære. Du kommer til å elske OG hate ellipsemaskinen. Min står der jo dag ut og dag inn og maser på at jeg skal trene på den. Ikke alltid like fristende, så da står den der og furter så jeg får dårlig samvittighet.

Dopingkontroll, jøss!! Du får ha lykke til med det da ;P

 

I dag blir det taco til middag, og blåbær til dessert!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regnbue: eg brukte vanlige burritos lefser.. blei ca litt over 400 kcal tilsammen med to lefser...

 

no skal eg ut å gå meg ein tur tenkte eg.. regner litt ute, men det er jo berre å kle seg etter været. :-)

 

kjempe bra trimstrams at det gjekk bra i 50 års laget.. merka eg og at godtesuget ikkje er slik det va for ei stund sia.. ha ikkje ete noke denne helga så langt og det skal eg greie resten av helga og.. er jo kjempe bra det.. for ei stund sia hadde eg aldri trudd at det skulle gå så bra å holde seg unna... :-)

 

lykke til videre alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo hallo

Det har blitt litt dårlig med trimpoengde 2 siste dagene.. kun 0,5p pr dag.. (20min tur) MEN LITT ER BEDRE ENN INGENTING!! Men jeg har ca 17 poeng denne uka, så jeg er likevel fornøyd!! Har vært inne i dag mest, kost meg med et nytt puslespill.. ("gammelt" verdenskart - 1000 brikker) Har lissom vært så frossen i hele dag, var med pappa på sjøen i dag tidlig. Prøvde å fiske opp noen ørretter, men.... (jadda, vi fulgte reglene og fiskadørje med STANG I TILFELLE NOEN LURTE.. hehe) Stod opp 05.30 i dag, så det er snart sengetid.. hehe. kOSLIG TUR DA. Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært inni skapet i dag på jakt etter NOE.. har blitt noen klyper med rosiner. Skjærte opp noen gulrøtter og epler. Det er jo så lett å dytte i seg da man sitter å konsentrerer seg.. Har vært surt og kaldt de siste dagene.. Nå regner det..

 

Lakseburitos høres godt ut ja! Forandring fryder!!

 

Ha det bra jenter, dere er sååååå flinke!! skal x-fingra for dere på veiedag!!

kjempeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flink du e da eple å skjere opp gullerot og eple i stedet for å ete godteri..

eg e på jobb no.. sitter inne i eit kontrollrom å i dag hadde alle tenkt at det va godt med potetgull så det flyter av det her inne.. men eg e flink å knasker på gulerøttene mine.. hehe.. ha vert veldig surt dei siste dagene.. eg va ute å gjekk ein tur i dag.. va kliss når eg kom heim igjen.. men men.. det er jo berre til å kle seg så går det bra..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi gulrøtter er godt.. Det knasker hvertfall.. men potetgull overalt - kjempebra Snopus!! Har noen nattevakter innimellom jeg også, men det var mere før. Det var vansklig utover natta i 3-4tida da øya begynte å bli sandpapir.. Var fristandes og ta seg en tur i kjøkkenskapa på jakt etter kjeks da...

 

Regner her i Fredrikstad også.. Men skal nok gå ut senere. Må det, for jeg har vært altfor mye i ro de 2 siste dagene, så ryggen min verker. Hjelper å gå. Mulig jeg tar meg en tur på Friskis og Svettis, er oppe mellom 13-17 i dag, har bare fått hvert der 1 gang denne uka. Tar styrkerom antagelig, tror det bare er middels trening i dag, og det orker jeg ikke i dag. + step og spinning, men det tar drepen på knea mine.

 

Målte meg rundt livet i dag. Hadde gått ned 2 cm!! fra 94 til 92. Men kg står på det samme..... Kanskje det har hjulpet med all den bæringa av hagehellerbelleggingsten her omdagen... 4,5m2 med murstenslignandes sten. Kjørte 3 ganger frem og tilbake fra butikken.. La 9m2 for 3-4år siden, skal ta resten nå.. nå gjennstår og grave ut gressplen litt til.. får ta det neste uke. MAN KAN JO HÅPE. Sånn er det da man bor alene og må gjøre alt sammen selv.. Men det er jo morsomt å få det til da!! hehe barndommen min bestod mye i å hjelpe pappa i skogen med vedhugst, så jeg ble tidlig oppdratt til å stable vedfavner!! Jeg elsker faktisk lukten av sagflis og lyden av motorsag, så det var vel gode barndomsminner alikevel.. pappa var sjømann, så han var mye borte fra oss, så jeg ville være sammen med ham mest mulig.

 

 

ha en fin søndag folkens! Hopper kanskje innom senere i dag.

 

ps Laila: har hengt opp vimpelen. Jeg har en god følese at vi topper fremdeles etter i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eple: så flink du e som klare å spisa epler og gulrøtter istede for godis/chips!

 

me hadde besøk i går, så da va litt chips og sjokolade på bordet, men eg klarte meg veldig bra syns eg! åt nesten ingenting av da... spiste meg derimot overmett på pizzaen eg hadde laga.. hehe! laga tacopizza, og den va SÅ god!! har ikkje laga da før nemlig...

 

i dag e da lyn - ffk, ja! har akkurat hengt ut flagget sjøl :)

skulle egentlig væra med inn te oslo, men ska ut på dopingkontroll i dag og... så da va jo litt kjedelig då! fordelen e jo at eg no får tid te å trena i ettermiddag!

 

huff, trur ikkje eg går ner nåke dinna veko... har litt angst for da! menmen, får ta da som da komme.. no må eg eta frukost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld var jeg i sånn transe, at jeg bare går rundt i alle skap og spiser det jeg finner! Så blir jeg meg selv igjen og angrer noe så enormt. Men heldigvis gikk jeg bare et par hundre over kalorigrensa. Så håper det ikke ødelegger for mye. Har fått 'uka mi', så føler meg veldig oppblåst og stor. Så har ikke noen forhåpninger om vektnedgang i morgen.

 

Har akkurat spist frokost, og om en time står lesing for tur. Er ikke flink å lese om dagen. Mer fristende å være ute i solen.. Men snart eksamen, så må ta meg sammen.

 

Dere har blitt så flinke til å motstå fristelser!

 

epler: Det er ofte bedre å bruke målbånd enn å veie seg. Supert med 2 cm!!! Da får man ekstra motivasjon :)

 

Ha en flott søndag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila: tacopizza høres godt ut :-) var det tortillalefser med fyll oppå? Sånne har jeg laget for ei stund siden, kjempegodt det også. Eller bare pitabrød med fyll oppå. Lettvindt og godt. Potetlomper med fyll funker også.

 

Vet dere hva, tror DERE har inspirert meg til å spise mere FISK!! det gikk opp for meg istad. Hadde kokt laks i går (og wok grønnsaker), stekte 2 biter. I dag ble det kokt potet, grønne bønner og laks + lett kesam. Og så spiser jeg jo makrell i tomat 1-2 ganger i uka på jobben til lunsj. Er imponert over meg selv.

 

Ja, det målebåndet er mer motiverandes ja!! Har målt og målt, men har ligget på 9495 i lange tider, så jeg bare la det bort ei stund.

 

Gikk 45 min fort i stad. Man har da regnjakke!! (et meget fornuftig kjøp for et par år siden!!) -da jeg kom hjem ble det 5 min sit ups på den rosa matta mi.. skulle selvsagt tatt noen flere, men ryggen protesterte litt. Og dessuten var jeg sulten.

 

Regnbue. Kan du ikke ta med deg bøkene dine ut i sola hvis det er mulig da? Så får du hvertfall litt frisk luft og sol. Eller har du ikke noen steder ute?

 

Laila. fikk du trent noe i ettermiddag da?

 

Ha fortsatt en fin søndag. Skal kose meg videre med puslespillet mitt jeg. Kanskje en kaffekopp hadde vært godt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns alle sammen er skikkelig flinke for tiden.. er jo kjempe bra å gå ned 2 cm rundt midjan da epler.. er faktisk blitt flinkere å ete fisk eg og.. fantastisk.. hehe.. no har eg nett greid å dra meg ut av senga å ser ut at det ikkje regner i dag. så eg får hive på meg litt kle å gå ein liten fjelltur før eg skal på jobb i dag.. i dag er det brann kamp :) får ikke gått på stasion men skal sjå kampen på jobb.. håper det går bedre enn dei forrige kampene..

 

lykke til i kveld alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg spist wok til middag, nam nam.

Så bra at alle spiser masse fisk! Det er jo supergodt og sunt :)

Jeg er vokst opp med alle typer fisk, og er kjempeglad i det. Pappa er marinbiolog, så selvfølgelig ble det mange fiskemiddager!

 

Siden jeg er i læringsfasen når der gjelder matlaging, så skal jeg prøve meg på fiskegrateng i morgen! Om noen har noen tips, så bare kom med det!

 

epler: Skulle ønske jeg klarte å lese ute her. Men da må jeg sitte i parken, og da får jeg rett og slett ikke konsentrert meg. I tillegg til at jeg helst må sitte ved et bord, ettersom boken veier 3 kg, og ikke har stive permer :)

Men skal hjem til mamma og pappa på fredag, så der kan jeg sitte på verandaen å lese om det er bra vær :)

 

Er alle fotballfans her? Tror jeg aldri har sett en kamp. Bare sånn ett minutt her og ett minutt der. Sikkert bra trim å stå og heie og hoppe på kamp da! ;P

 

Ingen bevegelse i dag gitt. Menssmerter og da er sofaen best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - Er vel heller mest fasinert av all stemninga og patrioismen da det gjelder fotball.. Da er alle med lissom, gammel og ung. Hele byen er fyllt med rødt og hvitt, drosjene kjører med små vimpler, rundt i byen og privathus vaier store vimpler. Blir varm om hjertet da jeg. Ja, jeg bare MÅ hoppe litt da vi skårer.., men ellers sitter jeg som regel.. Er ikke på hver kamp, men får med meg endel. Var forresten i Trondheim i fjor på Lerkendal. Eneste bortekampen jeg har vært på. Jeg har ei vennineslekning der som jeg besøkte. ("innflytter" altså, ho er herfra) Spanderte billett på hobursdagspresang.

Skal heie LITT på Brann da Skopus.. for din skyld. Men du vet jo hvem som er på topp.. hehe

 

Har vel ingen oppskrift på fiskegrateng nå i farta..

Men regner med at du lager den så sunn som mulig. Meljevning eller maisenna. Og med fullkorns pastamakaroni. Det er morsomt og lage mat!!

Du får pønske ut en sunn rett du kan imponere foreldra dine med til helga da du besøker dem!!

 

Det er lett å lage små kjøttkakerboller f.eks. Bruk kyllingkjøttdeig eller svinekjøttdeig, eventuelt karbonadedeig. Litt potetsmel og skummetmelk. Krydder, f.eks muskat, pepper, salt. Litt finhakka løk hvis du liker det. Jeg kjøpte en krydderblanding i Sverige med kefkedes (greske kjøttkaker), blanda de med kyllingkjøttdeig. De ble dritgode. Vet ikke om krydderet selges her.

Går også an å lage kålstuing med skummet melk og meljevningmaisenna.

 

Er sjeleglad jeg er ferdig på skolen!! Gikk ut i -94. Husker godt all den lesinga der.. Det jeg leser av faglittratur nå, er frivilig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Hei alle sammen.. så flinke dere er.. Helga har gått litt på styr for meg.. Hatt veldi mye å gjøre, og rett og slett ikke rukket spise riktig/nok.. Har klart styre meg unna godteriet.. til nå.. Er så typisk.. Kvelden før veiing.. :) Lurt i meg en liten pose Kina.. og nå sitter jeg bare tenker på potetgull.. Egentlig er klokka såpass mye at jeg tenkte å ikke spise så mye mer i kveld.. men tror jeg må, ellers går godisen ned på høykant.. uff..

 

Har nok godt litt opp i helga.. så er ikke lenger 900 gram vektnedgang.. men, jeg får håpe det er mest mulig.. Jeg merker liksom jeg tror jeg kan spise alt på slutten av en uke.. blir litt frustrert av det.. for blir så fornøyd når jeg ser jeg tar av litt, så da stopper liksom alt opp.. Så dermed svinger jeg bare mellom 2 kg.. Men det nærmer seg tur, og vil virkelig ta av mest mulig..

 

Har dere noen tips til meg? Jeg er nok litt redd å ta av for mye om gangen.. slik at når jeg ser det går nedover på vekten, så bremser jeg det med å spise anderledes.. Er nok fordi jeg har fått prentet inn at går man ned for fort, så går man bare opp igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

epler: blei dårlig med trening på meg gitt... va på dopingkontroll te halv 7, så va da rett te ei venninna for å sjå resten av kampen... som forøvrig va dårlige greie!! ska væra fornøyd med 1 poeng... makan te klumsete spelara då! blir frustrert :)

 

har aldri vært interessert i fotball - før eg flytta te fredrikstad! begynte med at eg va veldig fascinert av stemningen og patriotismen rundt laget, så utvikla da seg te at eg blei supporter :)

 

1147 kcal i dag... ikkje nåke å skriva heim om! merke da e vanskelig å få i seg mat i helgo!! men i går va eg nok laaangt øve 1600 kcal, så da går kanskje opp i opp? (antagelig ikkje! hehe)

 

jaja, i måro e da joggetur-tid igjen! e visst meldt 18 grader og flott ver i måro.. da kan bli ein fin tur i marko då!

 

no ska eg komma meg i seng!

 

lykke te med veiing i måro te dåke som ska da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mandagen kommet, og jeg fikk endelig mannet meg opp, og gått på denne vekta! Og resultatet var overraskende positivt! Helgen har vel gått temmelig over styr for min del.. alt for mye alkohol, potetgull og hamburger på lørdag.. og ikke sunn mat resten av helgen heller...! Så nå ser jeg håp igjen om at jeg har muligheter til å se 62 tallet snart:) Klærne mine passer jo ikke!! Men vet noen begynner å passe på 62, og enda fler på 60.. Hvis ikke blir det en dyr sommershopping på meg!

 

2 uker tidligere: 66,6

07.07: 66,1

14.04: 64,9

Dagens vekt: 64,6

 

Så flinke dere er til å golde liv her inne.. har desverre en tendens til å bare komme innom å se på hva dere skriver, og så få litt dårlig samvittighet for at jeg ikke akkurat er så veldig flink... uff, nei nå må jeg sette meg noen mål hver uke tror jeg, spesielt på treningsfronten!

 

Denne uka skal jeg:

Ha tre skikkelige treningsøkter!!! Håndball, sykling, eller komme meg på et treningsstudio!! Jeg MÅ!!!! Jeg vet jo at det er det som får grammene til å forsvinne!!

 

Spent på å høre hvordan det har gått med dere andre jenter!

 

-Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra!!

Har gått ned 900 gram denne uken. Er så fornøyd! Nå er jeg der jeg startet i utgangspunktet. Så kroppen trengte tydeligvis 1 mnd på å justere seg.

Deilig å vite at det man gjør er rett, for det er jo neimen ikke lett å vite hva kroppen vil. Nå er motivasjonen hvertfall på fullt, og 4 kg igjen før jeg er fornøyd.

 

Kjenner at mandager gir meg ekstra motivasjon. Om man ikke har vært så flink i helgen, så er det liksom en ny start og helgens utskeielser er glemt.

 

Har regnet litt på det, og kommet frem til at hjemmelaget fiskegrateng blir for mange kalorier. Så da får jeg finne på noe annet med denne torsken min :)

 

I dag blir det styrketrening og forhåpentligvis en gåtur.

 

Rikke: Flott at du har gått ned i vekt, bra jobbet! Og det til tross for usunn helg!! Du må gi oppdatering uansett hvordan det går med deg. Vi er jo interessert! :) Håper hvertfall det er motivasjon å hente her da, og dårlig samvittighet er vi ikke ute etter å gi (eller, til en viss grad ;P)

 

Har dere andre våget dere på vekten? Krysser fingrene for alle mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

hei alle sammen.. Gratulerer så masse med vektnedgang til dere begge to :) Er gøy å se når vi får det til.. Jeg smiler også stort i dag.. :)

 

vekt 21/4: 76,7 kg

dagens vekt: 75,8 kg

 

Med andre ord.. endelig er jeg på vei ned.. og denne gangen skal jeg klare det..

Har satt meg som mål; gjennomsnitlig minst 700 gr i uka nå frem til tur.. (6 uker til) det vil bli knalltøft, men jeg skal virkelig gå inn for det også.. Denne uken blir litt amputert med tanke på trening, men får gjøre så godt jeg kan.. Skal ut på lørdag også.. og er redd det kan ødelegge mye av vektnedgangen for meg.. men har tenkt å gi en skikkelig sjangs i allefall.. og prøve holde meg unna potetgull og annet godteri, samt noe mat ute på byen, så får jeg håpe jeg ikke tar altfor stor skade av den alkoholen..

 

Kjenner jeg er motivert nå! Veldi godt!

 

Lurer forresten på en ting: ser det er flere her som jobber natt.. Åssen spiser dere i forhold til nattevakter?! For jeg mååå ha mat på natta.. Jeg vet av erfaring at da er jeg mer sulten enn noen annen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg nett gått på vekta og har gått ned 200 gr sia forrige mandag.. blei egentli litt skuffa, for ha ikkje gjort noke anna denne veka enn å trent å ete sunnt.. ha ikkje hatt ein eineste utskeielse i helga. men det e no tross alt bedre å gå ned lite da enn å gå opp.. eg får sjå det på den positive måten..

kjempe bra alle tre.. ha jo gått ned kjempe mykje.. og til deg trimstrams så ha eg tru på deg at du greier å gå ned masse til du skal til syden. misunner deg kjempe masse.. eg skal ikkje før i august.. er lenge til..

når eg jobber natt så pleier eg å ete kver 3 time da og ca. men kanskje litt lettere mat enn eg eter på dagtid. er ikkje alltid like lett da sia me ha kantine på jobb med varmrett og masse godt. :)

men mat må eg i hvertfall ha.. no ha eg nett vert ute å gått meg ein tur så skal eg og ei veninne på treningsstudio når ho kjem heim fra jobb.. er berre til å stå på fram til sommeren no. den er like om hjørnet..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten rapportering fra fra meg, før jeg iler av gårde til earobic kl 16.30.

 

72,9. Dvs NØYAKTIG det samme som forrige uke. .

 

(men må jo tenke ille på de 2 cm mine som helt pluttselig forsvant om søndag da!! hehe)

 

Gratulerer alle sammen!! bra jobba!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann hoppsann!

 

steike idag har eg spist ALT for masse!! 400 kcal te lunsj jo! skjønne ikkje kor alle dei kcal komme fra plutselig! før hadde eg vanskelig for å få i meg nok mat, og i dag ete eg for masse... menmen, da blir ikkje så gale.. ligge rundt 1600 kcal te no i dag, og da e jo da eg ska ha! så eg får eta nåke litt lettare te kvelds viss da sku knipa :) men igrunn fornøyd med dagen då...

 

ska ut på joggetur med ei venninna kl 19! satse på å øka runden vår littegrann i dag!

 

i dag har me forøvrig hatt 170 pasienta på jobben!! har gått i ETT fra halv 8 te 3, bare avbrutt av lunsj halv 11 te halv 12... va heilt svimmel te slutt!

 

laga meg kalkun"burger" te middag, med bittelitt pommesfrittes og ein del salat! va knall godt egentlig :)

 

nei, får slappa av litt før eg ska ut på joggings snart...

 

gratulera med nedgang (og forsåvidt stillstand - bedre enn oppgang!) te alle sammen!

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg inntatt innbakt torsk til middag :)

 

Laila: Hvordan lages kalkunburger? Har nemlig kalkunfilet i fryseren, og prøver å tømme fryseren før ferien ;P

 

epler: Flott at vekten ikke har gått opp! Veldig bra gjort å klare å holde vekten når du har gått ned så mye fra før.

 

Flott vektnedgang snopus og trimstrams! Heldige som skal til syden!

Jeg får håpe på en solfylt norsk sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...