Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

nei, nei, nei!! tullebukker! å unnskyld dere!! må snakke litt til meg selv, og så "ramler det ut av meg skriftlig" istedet.. RBK skåra nettopp over FFK.. og det liker jeg IKKE!! Det var jo 0-1...... Men spesielt til Laila81, dette greier guttæne våre å fikse!! (du trønderjenteRegnbue får lukke øya.. hehehe)

 

Lørdagskveld altså.. Har nettopp hvert i skapene å titta, som jeg pleier hver kveld.. men der er det jo ingenting spennede lenger.. Tror jeg bare trenger den vissheten for meg selv HVER DAG... Det kan ikke være lett for dere som har unger og samboere som har "lov" til å spise sånne fristende godsaker..

Det ble en tekopp, men det er jo ikke akkuratt det samme.. grønn te med appelsin og mandarin.

 

I dag har jeg hatt fri. Men har ikke slappet av et sekund engang.. Har sydd 3 gardiner til jobben min, og det tok jo endel timer, siden jeg ikke er så veldig glad i den symaskinen.. Fikk velge gardiner selv, så da ble det rød og hvit strippete!!

vimsa litt med strykejernet, så nå har jeg 2 vannblemmer.. Da jeg var passe irritert på symaskinen, dro jeg på Friskis og Svettis kl 12. en basis aerobictime, ikke så veldig slitsom trener som ho jeg vanligvis går på. men det kan være greit innimellom. 2,5 trimpoeng ble det. - og i ettermiddag gikk jeg fort 1t.. (vanligvis tar jeg "moderat tempo) = 2,3 trimpoeng til !! er veldig fornøyd med 17,4 hittill denne uka!! (et eple til..) Jeg jobber fra 07-15 i morgen, men jeg skal greie en tur i morgen også... Er inne i en god gåpåvilje nå, merker jeg.. vil ikke bryte den trenden nå!! Ser det er flere som blir inspirert av hverandre her, det gjør jeg også!! Ps i forrige uke eller noe sånt, prøvde jeg eplipsemaskinen på treninga for morro skyld, ble jo nyskjerrig etter å ha lest her.. men fytterakkern som jeg SLET!!! Det var riktignok knærne som svikta, men.. holdet ut 5 minutter jeg... ALL BEUNDRING TIL DERE SOM BRUKER DEN!!!!!!

 

Regnbue: har skrevet opp at "juicy fruity" med 30%mindre sukker har 280kcal på 100 gram. Jeg kjøpte meg et par sånne poser i påska, og fordelte det på påskedagene (sammen med litt påskemarsipansjokolade) veldig gode på smak. det er sånne vingummiting. Det går jo an å ta et par sånne ting? Men da må man jo ikke spise hele posen kanskje da... Så bra at du holdt deg unna godtet i går !!!

 

Annelete82: Sliter nok med det samme som deg. vet også jeg spiser for lite.. skriver kanskje inn en dag i uka, gjorde det i dag, og jeg har kommet opp i 1229kcal . Klokka er over 20, så det blir nok ikke noe mer i dag.. Skal ha, ja hva var det nå igjen.. mellom 16-1900 kcal. Har egentlig gitt opp den tellinga jeg.. Jeg er også mett idag.. kommer på det samme kcal de gangene jeg skriver inn. Og kostholdet mitt er ikke så forskjellig hver dag.. Har vel spist det samme i flere år..

 

L83 Kos deg med babyen din du.. Alt ordner seg nok etterhvert. Tipper du får mye trim med å bøye deg, og løfte!! Har du noen andre som kan passe han (eller ho) noen timer da? besteforeldre? Så du kan gå deg en tur, eller noe sånt ? sykle? Men er blir det jo snart våren over hele Norge (??) så da er det jo supert å ta med barnevogn ut...

 

Laila81: skjønner at du savner orntlige fjell, men det er jo flott turterreng i byen vår da.. Jeg elsker jo Fredrikstad marka.. der er det flere bakker og høydedrag hvertfall.. Kan gå rundt i 2-3 timer jeg.. Følger lysløype og blå merkede løyper på kryss og tvers.. Er jo flere steder du kan gå ut fra. Kjøp deg et lokalt kart, eller spør kjente i område du bor. JA!!!!!! - OG DER SKÅRA VI!!! RAMBERG SKÅRA!!! nå knuser vi dem!!

 

Nei, dere, skal jeg avslutte her da tro..

 

Ha en ille bra helg alle sammen!!! Annelete,Lene, Laila, Regnbue, Skopus, trimstrams, Rikke, Trine - håper jeg ikke har glemt noen!! unnskyld i tillfelle....

 

kjempeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med en rolig kveld på sofaen! Men herregud.. Jeg kunne liksågodt kjøpt godteri i dag. Har spist yoghurt og frukt i bøttevis, så har spist minst 700 kcal mer enn lovlig.. :) Men det er jo lørdag.

 

Blir inspirert av deg epler! Skal begynne å gå mer!! Det er jo super trening, bare å klare å komme seg ut. Jeg er også glad for at jeg bor alene. Går å titter i skap hele tiden, men heldigvis ikke noe usunt å finne :)

 

Jeg er absolutt ikke fotballfan. Visste ikke at det var kamp. Men tittet ut av vinduet i stad, og så en hel bunch kom gående fra lerkendal, så tipper at kampen ble spilt der (Jeg er forresten fra Tønsberg, ikke trønderjente ;P)

 

Føles godt når du sier du slet på ellipsemaskinen. Jeg blir dritsliten etter 5 minutter, men klarer å presse meg i 40-50 minutter. Går bedre og bedre for hver gang, må bare ha et spennende tv-program å se på. Slankekrigen og slikt funker bra, for da er det jo andre som også sliter ;P

 

Snikveide meg i dag, og har ikke gått ned noe, men det forventet jeg ikke heller. Har jo spist grøt to ganger denne uken, i tillegg til for mange kalorier og for lite trening. Men det skal det bli en forandring på fra og med i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Så utrolig bra at FFK vant i går, epler!! så litt mørkt ut når rbk scora 1-1 målet.. men - når RAMBERG scorer, da må vi jo vinne... hehe! så du at han fikk pokal av "heia bortelaget" gjengen? hihi, morsomt!

 

meeeen noe som IKKE var så bra i går er at jeg drakk 4-5 tuborg og spiste bamsemums og potetgull... huff... alt i alt ble det rundt 1300 kcal...!! men, får komme meg ut og trene litt i dag også, så kanskje jeg klarer å rett opp noe av det...

 

regnbue: den dørstokk mila er seriøst tøff, men gud så godt det er når man først overvinner den! :) håper du kommer deg ut en tur i dag! *gir deg en liten dytt i rompa* hehe! hva gjør en fra tønsberg i trondheim forresten? studerer du?

 

epler: ja, det er fint i marka her i byen... har gått fra stjernehallen til skihytta et par ganger, det tar vel i underkant av 2 timer! veldig fin tur! en gang i fjor skulle jeg jogge en liiiten tur i marka før vi skulle ut og grille... så bestemte jeg meg for å jogge til skihytta! ante jo ikke at det var så langt dit som det var, pluss at jeg fulgte ikke hovedstien, men kom inn på skikkelig skogssti som jeg ikke ante hvor gikk... og det var jo ingen andre folk der heller! hehe, den lille joggeturen tok 1 time og 45 minutt.... sambo var bittelitt bekymra når jeg kom hjem.. hehe! hadde ikke med tlf eller vann heller.... smarte lille meg :-p

 

nei, i dag har jeg sovet lenge.. var ikke hjemme før halv 5 i natt!! har spist mild og lett blåbær yogurt med go' morgen blåbær blanding og eple til frukost! det var kjempe godt!!

 

får vel komme meg ut og trene litt snart vel...

ha en fin søndag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flinke alle er til å skrive her nå.. har vært skikkelig travelt for meg de siste dagene, men skikkelig motiverende og komme inn her og se! Skal ta med meg målene deres om å begyne å sykle og gå mer.. tok jo frem sykkelen for et par uker siden, og skal nå få tatt den skikkelig i bruk!!

 

Uken min har sammenlagt gått helt greit. har vært ganske flink med maten, men trimmen har det vært dårligere med.. men, har jobbet hver dag, og vært skikkelig sliten!! Har vel 4 trimpoeng, så får bare ha som mål å ha flere neste uke... har spist litt godteri fredag og lørdag, men klarte å begrense meg til 8 smas på fredag og 6 smågodtting i går.. så det er jeg egentlig fornøyd med. min store utfordring er nemlig å stoppe selv om det ikke er tomt i posen!!

 

Snikveide meg i dag, og resultatet så bra ut, så da er det bare å være flink i dag, så ikke jeg "ødelegger"...

 

Men, utfordring venter. skal i bursdag til pappa, og da SKAL ejeg klare å holde meg unna dessert/kake.. det må jeg bare få til! Også håper jeg at middagen ikke er altfor usunn...

 

Spennende å høre resultatene deres i morgen!!

 

-Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer ja :) Men trives faktisk veldig godt i Trondheim (Men Tønsberg er seff best). Bor rett ved samfundet, så pleier å gå en tur rundt Nidelven. En koselig runde.

 

Dagen har begynt bra. Solen skinner her, og jeg og en venninne gikk tur i stad. Skal også ut å gå senere i dag, og da helst to runder, siden jeg var så usunn i går!!

 

Laila81: Om du får trent litt i dag, så er det kjempebra.Er jo vanskelig å holde seg unna alkohol i helgene. Og med alkohol hører jo potetgull og annet snæks til, dessverre. Du har hvertfall hatt en god start på dagen!

 

Rikke84: Begynte å lure på hvor du hadde blitt av ja! Bra gjort å klare å stoppe spisingen selvom det er mer igjen i posen. All ære til deg. Siden det er bursdag til faren din i dag, synes jeg du skal få lov til å ta en lite stykke :) Spis litt før du drar, slik at du ikke er skruppsulten under middagen. Da er det lettere å forsyne seg med sunneste der, og ikke så alt for mye.

 

Dere er en knall gjeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regnbue: hva studerer du? tønsberg er en fin by, har aldri vært i trondheim så jeg vet ikke om den ene er bedre enn den andre! hehe! bra du trives iallefall! så flink du er som har vært ute og gått tur allerede! og så skal du ut en gang til? imponerende...

 

jeg må hente bilen min etterpå, måtte jo la den stå igjen i går... så får jeg ta på meg treningsklærne samtidig og komme meg på trening i samme slengen :)

 

sitter her med vannflaska mi og håper at jeg kan "skylle" alkoholen ut av koppen! hehe!

 

dagen i dag har startet bra ja :D en ting er iallefall sikkert at de neste helgene blir det null alkohol på meg!! orker ikke den dårlige samvittigheten... hehe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer bioteknologi :) Må nesten ta en runde til ja. Blitt en del kalorier i løpet av helgen, så de må jeg prøve å gå av meg. Har ikke gått ned noe denne uken (snikveide meg i går), så må trappe opp treningen.

 

Har ikke drukket på veldig lenge. Får så sinnsykt dårlig samvittighet av alkohol og det som hører med, at det er rett og slett best å holde seg unna. Å skylle ut alkoholen med vann ja, det hadde vært noe! Men en fyllehelg innimellom er lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er smart å holde seg borte fra alkoholen når en vil gå ned i vekt.... jeg er jo veldig klar over det, men samtidig skal jo dette være en livsstilsendring ikke bare slanking... og i mitt liv inngår en liten fest i ny og ne... så jeg får svelge den dårlige samvittigheten, tenke på at jeg hadde det veldig morsomt i går og gå på med ny iver i dag! har heldigvis ikke veiedag før til tirsdag, så har jo et par dager på å få det ut av kroppen...

 

tror ikke jeg har gått ned noe særlig denne uka selv, snikveide meg i går, men det var så sent på dagen og jeg hadde ikke spist så veldig mye... så jeg stoler ikke på veiinger i helga! får bare holde meg borte fra vekta frem til tirsdag vel.. det er ikke enkelt!!

 

nei, får komme meg i treningsklærne!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no har eg hatt ein knall start på søndagen.. ha vert ute å gått meg ein times tur og når eg kom heim satte eg meg på trimsykkelen om sykla i 20 min, så ha eg hatt ei lita økt med sit ups og armhevinger.. så no er eg virkelig klar for veiing i måro. har ikkje vegd meg sia forrige mandag så ha ingen anelse, men ha vert kanon flink med mat og trening denne veka (16,5 trimpoeng) så eg håpa og trur eg ha gått ned litt i hvertfall...

er enig i at trondheim er ein fin by.. va der med skiftet forrige veke.. låg på rica nidelven.. kjempe fint rund der.. :) va sol når me va der og da, så det hjelper jo på litt.. :) eg bur litt utfor bergen, som og er ein kjempe fin by. i hvertfall når sola skinner.. som ikkje er så alt for ofte.. men men.. har vert bra vær i det siste, så da er det jo fint å komme seg ut å trene utendørs...

nei no må eg hoppe i dusjen.. lykke til med veiingen i måro alle sammen..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært på spenst! måtte gå hjem for de skulle stenge... makan! jeg som var så godt igang! hehe

 

årh... 6.6 trimpoeng siden torsdag, nesten så jeg har lyst til å gå ut en tur til sånn at jeg får de 7 trimpoengene som liksom er målet! :-p men jeg får ta det i morgen tror jeg... får pleie forholdet til sambo litt også! har nesten ikke sett ham de to siste ukene!

 

håper alle har hatt en fin dag!

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Hei alle sammen..

 

Beklager at det har vært stille på meg.. Har vært uten nett siden jeg flyttet, men har fått lånt i kveld :)

 

Maten har gått bra for meg de siste ukene, men pga mye å gjøre har det blitt altfor lite trening.. Siden sist veiing gikk jeg først ned 800 gr.. veldi fornøyd med det.. Var da på 75,2 kg.. Tror ikke jeg får nett i morgen igjen, men tipper jeg går opp ca 500 gr.. men er jo fortsatt litt mindre enn for to uker siden.. Skal prøve være mer i aktivitet uken som kommer.. Så skriver jeg her igjen når jeg får tilgang på internett igjen..

 

Lykke til i morgen alle sammen.. og lykke til uken som kommer.

 

klem trimstrams

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nei.. nå "mista" jeg alt jeg hadde skrevet her!!! jaja.. (data er ikke min sterkeste side med andre ord..)

 

Laila: Stjernehallen-Skihytta er en god tur ja!! Jeg går mye til Skihytta selv,+ over krikenåsen, Bjørndalsdammene, Stordammen, Borredalsvannet m.m. Er enig, det kan for bli noen timer mer en beregna hvis man bare følger ei løypesti ja... Men nå har jeg bodd her i 13 år, så jeg er vel rimelig kjent i området nå..

 

Snopus: FLINK JENTE!!

 

Jeg gikk 1t i 6tida istad. Eller den ble vel 10min Lengre igrunn.. Jeg måtte bare stoppe og beundre ei flott ELGKU!! som stod brått rett foran meg på skogstien!!! Jeg ble helt fasinert jeg!! Jeg har stor sans for elger! (så ingen unger i nærheten, tror det bare var en 1 åring) ho gikk litt inn i skogen, og jeg fulgte litt etter.. så vi stod og så på hverandre litt til.. Jeg hadde sikkert gjort det samme hvis jeg hadde møtt en hel elgfamilie jeg vel.. Tok noen bilder med mobilen min.. ps; jeg er ingen "byjente" altså, har sett elg m.m tett innpå før!!

 

Denne uka satte jeg altså ny trimpoengrekord!! endte opp med 19,2!!

Kan ikke garantere at jeg vil greie å gå lang tur hver dag, men.. For noen år siden gikk jeg hver dag i nesten 15 måneder!! jeg ville ikke bryte den rekka, skrev opp på en kalender. Det kunne være alt fra 10min og oppover. jeg traska og gikk i regnvær og snøvær!! (10min er nemlig bedre enn ingenting!!) jeg er utrolig sta, når jeg bestemmer meg for noe!! men det har dere velskjønt da det gjelder den gåinga mi.. Og regn er jo egentlig ingen hindring, jenter!! man har da gummistøvler og regndress!! godt med en varm dusj etterpå da!!

 

Noen som blir med å gå hver dag??????

 

ps ser at mange her sliter litt med alkohol kos.. Klart at det hører med når man er ung.. De fleste her er vel i 20 årene?? kremt... Er nok litt eldre jeg.. (35..) Nå drikker jeg veldig sjeldent, var mer før da jeg var 18-25 år. Er så lei å ha vondt i hue dagen etter!!! sist jeg tok ei vinflaske var i oktober i fjor.. Så de kaloriene sparer jeg.. (men det er ikke pga kaloriene jeg ikke gidder drikke lenger... )

 

lykke til med veiinga i morra jenter!! ser ikke så veldig lyst på det, for jeg fikk mensen i dag... men det er sånn livet er!!

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å lese innleggene dine epler ;)

19,2 trimpoeng er fantastisk!! Kjempebra!! Blir spennende å høre resultater etter neste veiing.

Jeg blir med på å gå hver dag!! Da har vi en deal!

 

Jeg har fader meg spist 2000 kcal i dag. Det er sykt mye mer enn jeg skal ha. Vet ikke helt hva som har skjedd denne helgen, men er klar for ny uke i morgen. Og denne uken skal gå veldig bra! Er nemlig meget bestemt på å nå bikiniform til 1.juni, så da må jeg skjerpe meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter. Mandag betyr veiing for mange av oss, og er alltid like spennende. Jeg er ikke hjemme så jeg har lånt vekt hos mamma i dag. Resultatet var veldig bra, ned 1,6 kg, men man bør vel veie seg på samme vekta hver gang så jeg får ta det med en klype salt. Målet mitt i første omgang var å se 7-tallet, så hvis vekta stemmer overens med den jeg har hjemme, så er første mål nådd ;) Neste delmål blir 75 kg, så det er bare å stå på videre.

 

Epler: Tar av meg hatten for deg, så utrolig flink du har vært. Jeg blir gjerne med på å gå hver dag. Vær, ingen hindring. Har fått meg regntøy nå. Dessuten har veslefrøkna bare godt av en tur i vogna hver dag. Hun sover mye bedre da.

 

Blir spennende å se hvordan det går med allesammen på vekta i dag. Masse lykke til. Vi skal ut i det fine været, endelig litt sol igjen :)

 

-Lene-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen... da var mandagen her og veiiengen gjekk kjempe bra.. har gått ned 1,2 kg.. er stor fornøyd med det.. men så har eg vert velig flink denne veke og.. å sånn skal det fortsette.. i mårgen skal eg sykle på jobben har eg bestemmt meg for.. har pakka handduk og kle så eg tar med meg sekken ut på jobb no, så slepper eg å sykle med noke på ryggen... så da er det ingen veg tilbake.. men kvir meg littt til heim turen.. skal på ettermiddag så er ferdig halv 11 så det er jo litt mørkt da.. men har lykt på sykkelen og refleksvest så det går bel bra.. men no må eg på jobb.. snakkes.. håper det går like fint på veiinga for dere andre og.. kjempe bra resultat på deg og lene.. bra jobba

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

epler: jeg bøyer meg i støvet!!! imponert over dine 19.2 trimpoeng altså!! flink jente ;) hvordan gikk det på vekta i dag?

 

så flinke dere har vært som har gått ned så mye, folkens.. har ikke veid meg i dag, tar det på kurset i morgen... men tviler på at jeg har gått ned noe som helst...

 

off jeg har lagt inn alt jeg har spist i dag, og ligge på litt under 900 kcal.. det er inkludert middag... hvordan i svarte skal jeg klare å komme opp i 1600 kcal?! Begynner å skjønne at problemet mitt må være at jeg spiser for lite, ja... i dag har jeg fakisk veid alt jeg har spist og, sånn at jeg skulle være helt sikker på hvor mye jeg fikk i meg...

 

skal ut å jogge i marka etterpå! Ei venninne av meg har lyst til å begynne å jogge hun også, så da sa jeg at vi kunne ta det sammen, blir spennende det :) har som regel jogget alene, bortsett fra et par turer med sambo (som har irriterende god kondis! han trener ALDRI!! Urettferdig...)

 

Så utrolig deilig at det er sol ute i dag! Leste at det skulle være pent vær hele uka... det er digg! :)

 

ha en fin ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastiske resultater jenter! Bra vektnedgang det på en uke ;) Stå på!!

 

Jeg veide meg ikke i dag. Veide meg på lørdag, så vet at vekten er på stedet hvil.

Men nå skal jeg virkelig være flinkere enn noen sinne fremover. Har sanket 3,6 trimpoeng i dag!! Trente på ellipsemaskin, så var det styrketrening og så gikk jeg tur nå nettopp. Møtte den søteste hundevalpen på veien (9 uker gammel). Skikkelig vilter. Måtte stoppe opp og klappe den litt. Hadde vært stas med hund. Blir litt kjedelig å gå alene, men ipoden er min trofaste venn!!

 

Var skikkelig livat ute nå. Alle ute å jogge/løpe for å nå bikiniformen. Så var det noen som gikk også (inkl. meg). Det er fysisk umulig for meg å jogge, så sier meg fornøyd med å gå. Blir jo like sliten.

 

Nå står kyllingfilet i ovnen, så får gå å kutte opp grønnsaker.

 

Laila81: Du får høre med kursleder hva du kan gjøre for å innta flere kalorier. De har nok råd å gi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi!! Nå er motivasjonen på topp!!

 

2 uker siden: 66,6

forrige uke: 66,1

Dagens vekt: 64,9

 

Ned 1,2 kilo er helt fantastisk!!! Nå har jeg enda større tro på at jeg skal nå målet mitt om 62 innen sommeren:)

 

Godt å høre at det har gått bra med dere andre også!! Får håpe vi alle er inne i en god peiode nå hvor motivasjonen er på topp!!!

Skulle gjerne hengt meg på å tatt en gåtur hver dag, men vet desverre at jeg ikke får det til... men, kan jo gjøre så godt jeg kan i hvert fall da!

I dag har jeg gått 25 minutter, bedre enn ingenting!!

Snart skal jeg på håndballtrening, gleder meg skikkelig!!!

 

-Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Hei!

 

Flinke dere er alle sammen.. :) Jeg hadde som forventet gått opp i vekt fra sist veiing.. men hadde nok gått opp mer enn forventet ;) men.. jeg får bare jobbe hardere denne uka. Jeg har nok spist altfor lite denne gangen.. maten i seg selv er ikke usunn, men har nok blitt litt lite pga altfor mye å gjøre..

 

Har satt på meg skritt telleren igjen.. Lenge siden den har vært i bruk nå.. Satser på minst 10 000 skritt om dagen, og annen trening ved siden av noen dager i uken, så håper det gir resultater..

 

Jeg har falt litt av å registere mat.. men er vel fordi jeg ikke har tilgang på nett daglig, og dermed ikke får fulgt det opp..

 

Men.. lykke til uken som kommer folkens! Jeg skal skjerpe meg nå.. for motivasjonen er absolutt til stede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BigAndBeautiful82b

Ikke så veldig bra. forrige uke100,5. I dag 100,3. Det var jo litt ned men herregud. Kunne like gjerne stått stille. Får prøve å bli litt flinkere, jeg vet hva jeg kan bli flinkere med, men ikke alltid enkelt....;) fornøyd bare det ikke gå oppover.....

 

Syns dere er kjempe flinke, kan dere ikke sende til motivasjon via tankeøverføring til meg. Kunne trengt det tror jeg:) Stå på jenter er stolt av dere:)

 

trimstrams: Bruker du skrittelleren hele dagen?? Er det 10.000 skritt med de skrittene du går utenom trimturer?? (ble litt vanskelig å forklare det der, håper du skjønte det) Jeg har og tenkt å ta fram den igjen, er så greit å gå ut i fra...... Den er kjekk å ha

 

 

-Anne-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

årets første joggetur i marka gikk strålende! kneet mitt holdt til og med, hadde en time hos akupuktør på fredag... det har virkelig gjort susen!! venninna mi fikk litt problemer med hofta si, så det ble noen små pauser... men jeg dro ho med, og når ho stoppa så jogga jeg på stedet... hehe! ble bare 35 min joggetur, 345 kcal forbrent ;) fornøyd med deg på en mandag! hehe!

deilig var det iallefall!!

 

har baka brød i kveld, herreguuuud så lang tid det tar!! aldri baka brød før jeg :-p hadde jeg visst det tok så lang tid hadde jeg nok satsa på å kjøpe istede! hehe! men fant en interessant oppskrift i GR boka mi :) spennende å se om den er noe god da...

 

blir nok ikke ferdig før rundt kl 11... så jeg får slå ihjel litt tid! spise litt kveld i mellomtiden tenker jeg, holder på å sulte her jeg sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo bra resultat for ein del av oss i dag.. er kjempe bra det.. og for dere som ikkje fekk så bra resultat, så e me begynnt på ei ny veke med nye muligheter...

no sender eg litt motivasjon via tankeøverføring til deg anne.. håper det hjelper på :-)

Og med skrittelleren så skal du ha den på heile dagen... 10 000 skritt og da teller allt du går... så det er berre å sette i gang.. kanskje eg skulle tatt fram igjen min også.. gir litt ekstra motivasjon det ja... lykke til videre...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett på ungkaren, og herregud som jeg lo, så fikk vel trent magemusklene litt.

 

Jeg skulle krydre kyllingfileten min i stad (hadde skjært den opp i biter og blandet med grønnsaker), så åpnet jeg lokket på feil side, så halve boksen kom fykende ut på middagen min. Det ble altfor sterkt, og jeg endte med å spise brød til middag. Jaja, holdt meg hvertfall til kalorigrensen ;)

 

Sender over litt motivasjon jeg også!! Her er det nok i massevis, selvom vekten ikke rikker seg av flekken.

 

Laila: Hjemmebakt brød er suuupergodt. Og så flink med joggetur!! Bra start på uken!!

 

Magen romler nå. Men skal ikke spise mer i dag.. Og det er litt sent.. Hva gjør man da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnbue: så utrulig nedtur å krydra maten for masse!! må sjå bedre etter neste gong då ;) (oi, gjekk visst plutselig øve te dialekt her...)

ungkaren ja... huff... skjønne ikkje at nåken melde seg på sånt eg! e ei der som e fra samme plass som meg... søt jenta då!

 

vente og vente på at brødene ska bli ferdig!! DER!! no må eg ta de ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...