Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

tongue.gif Det ble intervall spinn i går tongue.gif

 

I dag/snart skal jeg ta meg en loffetur til ski storsenter med toget. ordne siste rest (?) av julegaver + diverse andre småting som jeg har på lista. Kjekt å få litt forandring fra kjøpesenterne mine i nærheten. Sikkert mer enn nok hverdagsaktivitet av dette. hehehehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biggrin.gif ferdig med julegavene!!!!!!! biggrin.gif

Skal bare pakke inn nyinnkjøpte.

(ble litt til meg selv også i dag, hehehe)

 

men vet dere hva jeg greide når jeg gikk fra bilen til toget da....... jepp... litt glattere enn beregnet = havna på trynet... eller rettere sagt, havna på venstre lillefingeren, som gikk ut av ledd... veldig fort... ble skremt da jeg kjente smerten og fikk se fingeren vannrett ut til sida... Fikk dratt den på plass i sikkert løpet av 10 sekunder.

Ble noe kvalm og svimmel, men fikk satt meg ned på ei trapp. Hadde heldigvis 10-15 min til toget kom, så fikk orden på hue. (våt på rompa og beina ble jeg og) Vel, gikk innom et apotek på senteret og kjøpte meg sportstape, og surra den inn til neste finger. hjalp mye. Nå er den blå på leddet, men ok bare jeg ikke bøyer.

Røntgen? - muligens, men var ikke fristandes å sitte timesvis i kø, siden det er speilblankt ute på morgenen, pga underkjølt is+ regn... Googla meg til at det beste er å tape i 2-3 uker, det ville en lege også ha gjort forstod jeg. Noen som har erfaringer??????????????????

 

Fikk gått endel i dag. Hadde en plan om å gå en tur i kveld, men regner godt ute nå... Får ta en spinntime i morra kanskje. og fredag. eh, er jeg tilbake til kun spinn????? knærne ser ut som de holder... Liker visst best kondisjontrening, jeg...

 

Nei, skal jeg gjøre ferdig Brussel albumet, har begynt på den siste dagen. Så får jeg pynta opp litt i stua til advent, mener jeg.................

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis epler. 5 er jo knallbra. Viser at du tar det seriøst.

 

Julen kommer nok i år også. Ikke helt i rute. Men det går fint. Lager vanligvis julebrev men blir dårlig med det i år.

 

Julegavene har jeg såvidt begynt på. Har jo ganske mange å kjøpe til. Tenker jeg tar en fridag i desember og handler alt. Pleier ofte å gjøre det sånn, bare litt tidligere enn i år.

 

Ellers går alt sin skjeve gang.

 

Var ute og spiste med jobben igår og er helt svingstang idag :blink: Blir en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang dag kjenner jeg.

 

I morgen er det lysfest så da er det fult hus med pepperkakehuspynting. Noen hektiske timer men veldig kjekt. Utrolig deilig når de går også he he.

 

Ha en knall helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo sunne damer :)

 

Epler gratulerer med 5, det er jo veldig bra!

 

Her er det ikke så mye nytt, jeg spiser når jeg er sulten og går turer som vanlig. Vekta står stille, men formen begynner endelig å bli litt bedre! Så det er da verdt det med noen ekstra pynte kilo, når det går riktig vei med helsa.

 

I dag har vi funnet fram adventsstake og tent lys, ungene gleder seg allerede masse til jul. Synes adventstiden er så koselig :D

 

God søndag til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen .

Tenkte jeg skulle melde meg på her hvis det er greit. Jeg prøver å gå ned noen kilo men er ikke standhaftig nok dessverre. Veier 74,2 kg nå, men har som mål å komme meg ned på 60 helst til sommeren. Er nok en dame som ikke er glad i trening så trenger noen spark bak for å si det mildt. ;-) Er nok også altfor glad i søtsaker som sjokolade og potetgull ....Derfor tenkte jeg at det kunne hjelpe å snakke med noen som prøver det samme og som vet hva jeg snakker om. Har som mål og sette meg på sykkelen i dag så vi får se hvordan det går . Men først litt mat s man har energi, har spist for lite i dag :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh, halleluja, det funka!

Har nemlig ikke kunne skrivi her på mange dager, og fikk akkuratt nå hjelp til å fikse det fra support ;-)

 

vel, ser at jeg ikke kan bruke smilyser, ??? - men kan igjen skrive.

 

Velkommen til oss Mir - her er vi gode på trim motivering. Håper du kom deg opp på sykkelen i går!

 

Melis; enig, adventstiden er koselig! man har lissom ikke rukket å bli lei julenisser enda, og pepperkakene smaker ekstra godt.. (ikke helt det samme som siste rest i februar lissom, hihihihi )

 

K66; Håper helga gikk bra... Og formen er på topp etter julebordet? hehehe. måtte smile bittelitt.. ute og spiste? høres uskyldig ut, men inntaket av "vann" var vel deretter? neida, ikke svar, hehehe

 

Nå må jeg logge av straks. J er på kjøkkenet, kommer straks inn. Ellers leser jeg faktisk til eksamen! Har som mål å komme meg igjennom alt relevant, og er godt i rute.

Gikk på vekta hjemme hos meg selv i dag, 84,9.

 

Mer imorra sikkert.

 

ps, spinn 75 min både søndag og mandag! = støl i ræ... + at jeg/vi har gått lange turer i flere dager i strekk nå.

Så trimmen er på plass!!! mat ok, med et lite minus bak, hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er bare 05.42 og Epler er påkledd og våken. Sånn er det når man står opp sammen med kjæresten som skal på jobb. herregud for noen vaner jeg har lagt meg til, hehehe. Plan A er å lese litt nettaviser m.m frem til 08. Dra hjem til katten, + spinn kl 10. posten & butikk. Hit igjen, og lese frem til 14.30. (lage restemiddag) I kveld skal vi på julekonsert. Drar han med på Hanne Krogh, hehehe. er vel min 3 eller 4 konsert.. Håper han liker det. Går sikkert greit med ho, men verre med de 3 tenorer.. ikke helt felles smak der, men tar en sjans, hehehe.

 

ps, fingern lever.. begynner å bli lei, men blir vel bedre. Gått ei uke nå, og like hovent. Eller litt bedre har det kanskje blitt. Hjelper å ha noe rundt, så jeg ikke griper fast i ting, da hyler jeg omtrent av smerte. Goggla finger ut av ledd, og da stod det at jeg skulle holde den i ro i 2-3 uker, og så begynne å trene opp. Får nå se da.. ;-(

 

Nei, ha det bra jenter!

knall onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Har vært ganske flink så langt denne uka om jeg må si det selv... Syklet på Mandag og gått tur i dag. Men det er jo ganske håpløst at jeg ikke går tur oftere, for hver gang jeg er ute er det så godt med litt frisk luft og jeg koser meg ute. Særlig nå da det er så mørkt og man kan se på vinduene til folk å se mye morsom julepynt her og der ;-)

 

Ellers skjer det jo mye på jobb om dagen. Mye omstruktureringer som gjør meg ganske så forbannet...Vi har jo ikke noe vi skulle sagt i saken!!! Men må jo prøve å bruke frustrasjonen til å trene da i stedet for å ty til godteriskåla...Må innrømme at det ikke er det enkleste, men prøver å minne meg selv på at det går bare ut over meg og ikke de jeg er forbannet på .....

Kanskje begynne å se seg etter annen jobb er løsningen .....Vel, vi får se ..

 

God kveld i stua :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke spinn på meg i går som planlagt (kl 10) - men vi gikk den vanlige runden våres på 45 min etter middag. Så det blir mye gååing, og det er bedre enn ingenting. Litt bedre tempo nå heldigvis. Han har vel gitt opp å gå sakte vel.. hehehehehehehe

;-)

 

Dagens middag blir sitronmarinert ørett varm, oppi tortillaskålet og med lettkesam til. Overrasker stadig med mine nye middagsretter, så alt er topp, hehehe. Skal ha salat med grov pasta oppi, for å mette litt mer.

 

Jeg er nesten igjennom eksamensstoffet! Tar et par større temaer pr dag, og leser grundig. Ingen vits å bare lese igjennom, man må forstå det man leser også. Eller gjennkalle hukommelsen og få det til å sitte, hehehe. Har jo lest det 3000 ganger før mener jeg. sikkert.... (bittelitt lei?? ) ALT avhenger av hva vi kommer opp i til tirsdag. Og så må jeg ha kontroll på de ekle spørsmåla som kommer ut av det blå etterpå... mye plankekjøring, men pluttselig kommer det noe... = jernteppe.

 

Mir; riktig tankegang! Er man frustrert pga jobb, bruk energien til å trene istedet! Har mang en gang brukt spinn eller gåturer til å få ut litt guffe... funker! Fortsett med å sykle og gå turer, kjempeflott! Kan du sykle på jobb? gå?

Har du spist sjokolade denne uka? begrense?

 

Treningsplanen i dag er å være noe aktiv hjemme og så mulig gå en 30 min tur eller sånt. Beina trenger litt ro, men ikke stillesitting.

Har meldt meg på 75 min spinn i morra ettermiddag.

 

Alt bra K66 og Melis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, måtte skifte side litt fort, hehehe..

Hadde en tale om mettet fett istad, så ligger litt tynt an, hehehe. (nei, det finnes ingen positive sider med kremfløte nemlig!!!!)

Flerumettet og enumettet fett ok, men ikke mettet. Sånn er det med den saken fra Epler`s side..... MEN biter i det sure eplet og lager riskrem...

 

Nå blåser det virkelig bananer ute.... som Regnbue sa for flere år siden her på denne tråden...

Ha en fin fredag videre jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epler, godt du holder koken både på trimfronten og lesinga! Ikke lenge til det er overstått nå :)

 

Nå er det helg igjen, tenker smal helg her. Har litt 70% mørk sjokolade i skapet om jeg blir helt nøden. Ellers blir det bare sunn og næringsrik mat! Har barnefri helg så ingen som etterlyser lørdagsgodtet :P Ellers har jeg fått meg en tur hver dag denne uka og planlegger det samme for helgen!

 

Kos dere damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Melis

Holdt du planen i helga? (ja, for regner med at søndag er sunn uansett ;-)

Sliter litt mer på sukkerfronten, men det har noe med en viss person å gjøre som overhode ikke har noen hemninger på den fronten... Men vi er flinke til å trene og gå turer da, bare for å si noe positivt, hehehe.. Og for å unnskylde meg, så spiser jeg ikke alt han spiser, holder igjen endel altså! Kan ikke holde tritt der, eller så viser vekta 100 kg på et blunk.

Men han la merke til noe her om dagen, ; jeg koser meg med marsipanstanga, han sluker den...

 

logge av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

 

AAAAGGGHHH , frustrasjonen tyter ut mellom hver pore kjenner jeg..!!!Vekta står på stedet hvil,(74,3) men kun min egen skyld. Er ikke flink nok til å skrive ned hva jeg spiser og absolutt ikke flink nok til å styre unna godteriskåla. Lurer på hva som skal til for at jeg skjerper meg.....Blir jo ikke akkurat lettere når jula nærmer seg med stormskritt heller :-( Men var flink å trente 3 ganger forrige uka da. Syklet og gikk tur så får bare holde koken denne uka også. Hvordan er det med dere andre , skriver dere hva dere spiser eller hvordan fungerer det for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, tilbake fra Berlin :-) Fin by. Maten def ikke noe å skryte av he he. Men mye godt øl :rolleyes:

 

Veldig travelt nå før jul, på jobb altså. Når det gjelder juleforberedelser så er de helt :ph34r: :ph34r: :ph34r: Men kaver ikke med det i år. Blir jul uansett :wub:

 

Hvordan går det med Truls da epler? Virker som mye alene :unsure: Du kan ikke ta han med deg da?

 

Mir, jeg skriver ikke noe om dagen. Er nok en god ide når en skal ned, i starten ihvertfall. Jeg har falt helt ut av alt om dagen :wacko: Fordelen med å notere alt er at en ser svart på hvitt hva en putter i seg. Ellers er det lett for å tenke, jaja det er jo så lite :blink:

 

Skal til fysio med Nemi idag :D

 

Ha en knall dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :D

 

Ja, epler jeg tenker jo at du vinner kanskje ikke den kampen om søtsaker, men da er det bra du er flink til å begrense hva DU putter i munnen :D

 

Mir: du må kvitte deg med godteskåla og finne noe annet å kose deg med i helgen. Grønnsaker og dipp for eksempel. Sunt og godt :D Nå om dagen er jeg ikke i form og noterer ikke, prøver bare å holde meg til sunn mat og begrense søtsakene. Jeg er en ekte sjokoman, så det er ikke bare bare. Men hvis jeg skal ned er nøkkelen for meg i hvert fall og veie og skrive ned alt. Er man litt streng så får man ofte resultater og da kommer også motivasjon til å fortsette ;)

 

Hyggelig å se deg K66. Ja jula den kommer uansett. Håper du får tatt deg litt fri i romjula og kan legge jobbstresset bak deg!

 

Jeg klarte å ha en smal helg :D ble litt mørk sjokolade, men det synes jeg er helt ok. Og tur hver dag!

 

God tirsdag damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;-) eksamenskarakter: 5

Nervene slo til og halsen snørte seg i sammen de første 5 min, men løsna etterhvert. LETTELSE? TULLBALL..

ikke noe mer karakterpress nå! neste år kun skole 1 dag pr uke + fagprøve i juni eller august.

 

Tok meg en 2timers tur til kjæresten min før han dro på jobb... skulle egentlig ha dratt for å ta røntgen/MR av den forbaska fingeren, men greide ikke konsentrere meg om det nå. Møter opp der i morgen tidlig i 07 tida tenker jeg. Frykter dårlig parkering og mye kø på det nye sykehuset våres nemlig.... og må dit pga spesielle apparater til fingre/ kirurgi.

 

Mir; nei jeg noterer heller ikke. Men som de andre skrev, det er en fin metode å finne ut hvor man ligger kalorimessig. Og noterer man noen uker eller så, så har man mer feeling på hvor mye man dytter i seg uten å registrere..

Har du lagt opp en treningsplan for denne uka? Klapp på skuldra til deg som trente 3 ganger i forrige uke! Du fortsetter med det, ikke sant??

 

K66; pusen har det bra.. han er jo vant med at jeg jobber mye og han vet jo ikke hvor jeg er. Og jeg/ vi er hjemme her 1 gang om dagen hvis jeg er hos ham 24t. For noen dager siden slapp vi ham inn, dro og ordnet diverse ting på kjøpesenter, kjørte tilbake hit og slapp han ut. Hans ide. Så tror han begynner å bli glad i katten.. Og det går bra mellom dem nå, kan ligge på sofaen og kose lenge t.o.m! fremskritt fra de første månedene hvor katten gikk rett ut når han kom.. Må pønske ut en annen kasse jeg kan ha mat og pledd (gamle stolputer i) - må ha de litt opp fra verandagulvet + større plass enn den vanlige reisekassa hans. (han liker ikke sove der inne, må ha større kasse) Nå blir stolputene fort bløte bak utesofaen. (er tak over)

Har tekt å se etter en større kasse (til hund?) ha plastikk sekk over sidene, og håpe at han vil ligge inni der. + legge flere heller under så det kommer litt opp. Er lunt og godt bak sofaen for vind.

Andre ideer??????

Gikk det bra med fysio & Nemi? har hun vondt noen steder, lille vennen?

 

Melis; ja, er fornøyd med at jeg greier å begrense inntaket. Han vil jo skerpe seg han og, men det varer bare noen sekunder, hehehe.. men gubben går jo ned i vekt pga hard styrketrening 3 ganger i uka og tung jobb... urettferdig, ikke sant... Men vi kan ikke spise likt, sånn er det bare. (prøver å forklare at jenter trenger mindre mat, men han er redd jeg er sulten og han hater å kaste mat = spis opp resta av middagen holdning...)

 

Planen for i dag er spinn kl 16.15.

Fikk i oppdrag å pønske ut ukas middager i løpet av dagen, så skal sette opp en sunn meny, hehehe... laks til søndag og lasagne til lørdag er bestemt. fredag? Noe med kyllingfilet kanskje. Har lyst til å ha grove pastaplater i lasagnen, det kan jeg foreslå, hihihihi. Vi er flinke til å spise grønnsaker og salater til mat.

 

Rydde bort skoleranselen, det skal jeg gjøre nå!! åpnes ikke før i januar! (neste uke er det julelunsj)

 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra Epler, 5 er kjempebra! :D Gratulerer med det! Letta nå kan jeg tenke meg ;)

 

Jeg har veid meg i dag for første gang på lenge. Synes magen var blitt litt flatere og faktisk har jeg gått ned 2 kg. Hvordan det gikk til er jeg ikke sikker på, men det er hjertlig velkomment :D Jeg vet at jeg ikke har hatt noen store sprekker i det siste og har spist mye grønnsaker, og gått tur hver dag så kanskje det var oppskriften. Nå er jeg ikke så langt unna trivselsvekt egentlig 1,5 - 3 kg, vet ikke helt hvor jeg vil være før jeg er der tror jeg :P Men skal ikke prøve meg på noen ned_i_vekt opplegg enda, bare fortsette å spise det jeg føler kroppen trenger og ha fokus på å bli frisk :wub:

 

Ha en smal og fin helg damer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen :rolleyes:

Mandag. Sånn er det med den saken. jeg har vel greid meg ok i helga denne gangen også, sånn cirka, hehehe.. Spist hjemmelaget lasagne 2 dager på rad. I går lagde jeg/vi grove vafler (pose) - jeg synes de var helt ok, men HAN rynka ille på nesa når det ikke var noe søt smak i det hele tatt... hehehe. Har med 3 stk hjem til lunsj og kveldsmat.

 

Har gått 1t tur både lørdag og søndag. spinn på fredag (3 ganger i forrige uke altså) I dag blir det det vanlige, nemlig spinn intervall 75 min.

 

Har hatt jobbehelg. Deilig å ha vært borte derfra ei stund pga eksamenslesing, men nå har jeg ikke flere dager jeg jobbet inn i sommer. Må nok pent gå på jobb resten av året, :(

Har t.o.m satt meg opp på et par ekstravakter.

 

det var minus 8 da jeg kom hjem fra nattevakt. Tydelig at jeg ikke har hatt på varmen så mye i leiligheten min, for her var det 14 grader... Prøver å få opp temperaturen nå...

Tenker jeg kjører meg en tur for å ordne diverse, er sikkert varmere inne i butikker, hehehe... her får man jo neglsprett..

 

ps, Flott nedgang MELIS! Trim og kosthold er nok luuuuurt.. :D

 

Alt bra Melis og K66?

Mir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Det ble spinning i går. måtte virkelig lete etter alt jeg hadde av motivasjon til å ta av meg kosedressen og inn i treningstøy... Men jeg greide det, og dro..

ps Normal temperatur i leiligheten min nå...

 

Mekka, dvs kjøpte ny stor kasse til katten. eller egentlig til liten hund) - bandt fast et tykt teppe over, og med søplesekk . La madrass og håndkle inni. Ble så fint så. Om han har vært der inne i natt vet jeg ikke, skal se etterpå. Bare spist? Han må nok vende seg til den først. men er minus 9 grader ute nå, så hadde jo vært lunere for ham.. (ikke kommet inn)

 

Treningsfri i dag, men mulig jeg går en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1t gåtur gjennomført i går ettermiddag :P

 

Middag; kokt laks med fullkornhavre. (100% havre istedetfor ris) Brokkoli, og lettrømme.

Det blir sundt når Epler lager middag til sin kjære se... Veldig fornøyd altså.

 

Opp 05.00 i dag, må jo stå opp sammen med ham, hehehe.. havregrøt selvsagt. Drar hjem til katten snart, og deretter spinn kl 10. Har ei pakke som jeg må finne ut av når blir levert... Er noe dritt med pakker levert på døra når man aldri er hjemme og de ikke tar kontakt før levering nemlig.. (etterlyste & spora den) Derfra har jeg alltid hentan på posten nemlig!! :angry:

 

Ha en fin onsdag Jenter! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dagene bare flyr.

 

I går fikk vi 2 stk reinsdyr i hus som må parteres så jobben for kvelden er klar :blink:

 

Ikke i rute til jul men jul blir det nok uansett he he.

 

Alt vel med lille Nemi. Hadde en sjekk for å være sikker på at det ikke var noe fysisk som stopper henne i agility, men må vel bare innse at vi hele tiden jobber mot instinktene hennes og da blir det som det blir. :D Det viktigste er at vi har det gøy når vi holder på og så får vi heller ta korte økter og ikke ha noen ambisjoner :P Hun synes jo det er gøy men bare for korte økter som sagt. En ser tydelig at gjeterhunder elsker det og aldri går lei, de får da jobbet hele tiden. Nemi sin oppgave er jo å snuse opp fugl så hun trives best med nesen i bakken he he.

 

Nakken min helt på tur. Skikkelig kjedelig. Gleder meg noe helt sykt til juleferie. Håper å få litt overskudd. Alle barna til M kommer hjem :ph34r: Veldig hyggelig men jeg føler meg fullstendig i veien. De tar rett og slett helt over. Kommer nok til å være endel i den nye leiligheten ;) Mye som skal på plass der så skal nok få tiden til å gå. Har ikke tenkt å henge opp så mye enda, tenkt bo der litt før jeg bestemmer meg for hvordan jeg vil ha det.

 

Ny sofa må jeg dog ha.

 

Godt han begynner å bli glad i pusen, viktig det!

 

Du er flink både med matinntak og trening klapp klapp, veldig bra.

 

Grattis med nedgang Melis, utrolig bra. Du er jo nesten i mål også. Jeg kommer bare lengre og lengre vekk fra målet :huh:

 

Nei, gjøre noe.

 

Ha en strålendes førjulsuke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, blir nok jul i år også K66, pleier å bli det... hos deg også. :unsure:

Godt det ikke var noe galt med Nemi... kan skjønne hun heller vil ha nesa i bakken, hehehe.. Kan nesten se dere for meg :P

 

Er jo egentlig spennende med nye leilighet da.. innrede helt på nytt.. men tenke tenke.. :D

Aksjon 50 år gjelder fremdeles K66...

 

Tror Epler har blitt husmor... nå ble krumkakene ferdige. Fra før er både berlinerkranser, sandnøtter, og kokostopper i boks. Tenker jeg gir meg på 4 slag. Vi kjøper pepperkaker fortløpende. (neida, har bare spist opp 2 bokser, gjett hvem som har spist mest/minst.)

Lager ikke så mange av hver da.. men en person er ivrig med å prøvesmake, så spørs om de holder til nyttår, hehehe - søstra hans kommer jo også.

Sørger for at det er nok frukt og grønnsaker her, så har mitt på det tørre.. Vi spiser som kanskje sagt før, enormt mange clementiner om dagen..

 

dagens middag er fersk pasta med kjøttsaus. (karbonadedeig og hjemmelaget selvsagt) Har den klar til han kommer hjem halv 3. Nå har jeg 3 nattevakter, igjen. Og skoleavslutting kl 10.30 i morra, den blir tøff (gjesp) - men "gadd" ikke ta meg avspassering. Tror jeg kommer til å angre meg.......... Si hade til verdens beste lærer skal vi og... fikk vite det om mandag. Ho ble beordra til å ta en ny klasse i januar som begynner da - istedetfor å følge oss det siste halvåret... forstå det den som kan... Og ho vi har hatt på fredagene i høst er kjempekos, MEN .... og ho er ferdig med sin kontaktklasse nå til jul- hvorfor kunne ikke ho tatt den nye klassen da.... veldig merkelig.... men lærærn vår er bare vikar... Så dette blir trist. har en sterk følelse ho blir veldig glad for lappeteppe vi (halve klassen) strikka som rakkern - eksamensgave på en måte. Glad vi gjorde det nå... jeg bidro med 11 lapper.

 

Ha det bra så lenge :wub:

klem Epler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...