Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

;) Kom meg opp igjen kl 08.30 :rolleyes:

Surra litt her.. gikk den dobelte runden her, 1t 20 min. Var minus 11 når jeg starta, og minus 7 når jeg kom tilbake. Men ikke vind, så det var greit. Dro rett hjem til katten uten å sette meg ned, hehehe.. Minus 4 å, så nå er han ute i sola.

 

..... er nok 15 dager.... men noe går jo bort i reisetid. Vi fikk jo det flybytte så vi må overnatte I stockholm fra mandag til tirsdag - men det får tåles. Bedre det var til ferien og ikke da vi skulle hjem, den hadde vært kjipere.. vi reiser en dag før, så taper ikke tid i varmen. Ferien starter i det øyeblikket vi plasserer rompa i flybussen. :P

Er helt greit å være bittelitt misunnelig K66 :( Se for deg oss i badeshort og bikini - strand, saltvann, litt solbrente, forelsket, romantiske middager (jadda, vet jeg drar på chartertur med trange buffet middager som andre svette turister "kjemper om" ) Vi to på sightsing overalt... jeg har lovet å være med på zip line over jungelen... hihihih. og han har veldig lyst til rafting.. der er jeg mer skeptisk, men mulig jeg utfordrer meg selv.. kanskje. men bare kanskje... en rolig elv må vel finnes... pedalbåt har jeg lyst til å prøve.. det synes han er harry, men han får bli med på noe han og. :P

 

Huff, de knærne ja.........

 

skal du ta en pause på yoga?

 

nei, får ta en dusj... det blir kylling shop suey i dag. hjemmelaget selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Hviledag fra trimmen i går.

Meldt meg på spinn nå kl 10. Er i rute med ukas ekstrem trening altså... eller ekstrem er vel å ta hardt i, hehehe... 3 ganger spinn er bra. Egentlig det jeg burde ha hver uke.. :( masse gåturer. Tviler på at det blir gåiing senere i dag, blåser og snør..

 

Fin helg alle sammen som titter innom :P Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gåtur; 1t

(litt annen rute, svingte av ved et stort byggefelt, trodde jeg kunne komme ned på en annen side, men .... samme vei tilbake er safe når man er ukjent, hehehe. Han dro på trening, jeg ut for å gå. Måtte droppe å gå mer, for et gnagsår jeg fikk her om dagen begynte å bli litt for vondt... :( Jadda, har skifta sko, skal kaste de gamle joggeskoa, men må jo få mulighet til å gro også.... )

 

skal vi se...

TRIM UKE 7 :

 

tirsdag; 75 min intervallspinn, 50 min gåtur

tirsdag; 2t gåtur

onsdag; 75 min intervallspinn

torsdag; 1t20 min gåtur

fredag; hviledag

lørdag; 1t spinn

søndag; 1t gåtur

 

Maten har vel ikke vært hakkande gæli, men litt sjokolade og kake har nok kommet ned i magen... samme problem som alltid med andre ord... Å innføre sukkerstopp ser jeg som umulig på det nåværende tidspunkt, hehehe... men redusering er mer et reelt mål. eks, greide jeg meg bra de 2 siste dagene.. twistpose... tilsammen de 2 dagene spiste jeg ca 5-6 twist. han resten av posen. Det kaller man beherskelse, ikke sant? (da får man se igjennom fingrene med napoleonskaka han kjøpte om fredag.... og de fastelavensbollene han kom på at jeg hadde frøsi ned tidligere denne uka....)

Satser på at innsats på trimfronten ekstra ikke gir oppgang hvertfall.. varierer mellom 83,6 og 85. Var vel 84,6 her om dagen, får ha det som utgangspunkt FØR Mexico..

 

Vi drar i 13.30 tida i morra. (men den kjipe overnattinga i Stochholm da... Ankommer mexico i 3 tida tirsdag, da er kl 21 her hjemme.

 

Nei, får surfe litt på pc.. han kommer snart hjem, da skal vi hjem tilpusen, være der litt, og så dra å spise middag på ei veikro i nærheten av meg. min superenkle løsning jeg tar noen ganger, hihihihi. Gidder jo ikke lage noen rester før man drar på ferie... Jeg inviterer på middag. Tok lang tid før jeg fikk overbevist ham at jenter faktisk kan invitere på middag ute også :P

 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike flink du er å trimme epler, imprignert!!!!!

 

 

Nedgang 0,6 på mogenen og 0,8 på kurset :D Burde være fornøyd, men har bare hatt en sånn sykt dårlig uke. Masse sulten og ikke noe gøy.

 

Hadde en sprekk i går etter kurs, men klar for ny tak idag. Håpet er som før 0,5 i uken. Grunnen til at jeg er skuffet er vel at jeg innerst inne håper på 1 kg :lol:

 

Sånn er det vett du, mye vil ha mer og fanden vil ha fler.

 

Kneet gått helt til h..... igjen, skikkelig surt. Så kan ikke belaste i det hele tatt. Kan gå flatt og det er det.

 

Skal på vårt første uoffisielle stevne idag. Blir syyyyyyyyyyyykt spennende. Håper nervene mine holder, er jo helt enkelt men ikke lett å si hva som skjer når konkurranse instinktet slår inn he he.

 

Formen ikke bra, burde sikkert holdt meg hjemme noen dager men føler jeg ikke kan. Skikkelig dritt. Mistrives så til de grader også, har rett og slett ikke lyst å gå på jobb sukk, men får holde ut.

 

Nei nok sutring. Når reiser dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ligger vel å steiker fleske nå tenker jeg. Misunnelig neeeeeeeeeeeida ikke i det hele tatt :blink: :blink:

 

Igår en knall dag matmessig. Gikk over 20.000 skritt også. Nemi og jeg var på vår første konkurranse. Disket i begge men veldig gøy. Lærte masse. Største lærdommen er at det ikke var noe å grue seg til he he

 

Neste BAK cup er skjærtorsdag, den må vi få med oss. 2 april blir første offisielle stort stevne, det er på Voss. Tenker å bare prøve. Ingen ambisjoner. Finner ihvertfall ut hva jeg må trene på. Nemi er knallflink hun gjør som jeg sier. Jeg er bare for rotete og utydelig.

 

Håper på en god uke og så langt alt vel, vel bortsett fra mandag da.

 

Ha en storveis uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D jepp, steiker flesk så det suser K66 :D Blir veldig arig å legge seg etterpå tipper jeg.. :(

 

Bra nedgang K66! imprignert :P ned er ned. men så absolutt veldig bra!!!!!!!!!!

 

så morsomt at Nemi synes det er morsomt. Disket?? :angry: Håper det var din skyld... hehehe, må stå på den firbeintes side vet du.

 

Kan ikke skrive så mye nå, hehehe.

 

VI HAR PLANLAGT 3dags turer allerede, og blir nok 1-2 til. Første til lørdag.

Svømte helt bevist effektivt 5 runder/lengder i bassenget istad. meter? 25? 50m ganger 5 ganger altså. Skal svømme mer i morra. I sjøen var det så mye strøm og høye bølger at det ble mest styrketrening for å holde seg på beina, hehehe.

 

I kveld skal vi spise på en japansk restaurant her (all inclusive, så kan velge) Men så dem hade stekte/kokte ting på menyen også ikke bare sushi, hehhehehe

 

Og i morra skal vi på treningsrommet før frokost. Bestemte vi. jepp... jævelmaskinen ++ på meg.

Vi har ikke tenkt å legge på oss nemlig. Men mange fristelser, så må gjøre en innsats.

 

epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere på feire. Ikke bli fanatisk!!

 

Det er bare å ta noen lure valg og droppe småspisingen så tror jeg dere har det i boks.

 

Her går det bra. Panikken begynner å ta meg ifm skolen. Ikke fått satt igang enda og har da gått glipp av 6 uker. Sykt mye å ta igjen :blink: Skal ha kollokvie i kveld så håper jeg da får ett spark i ræven. Må igjen lage en plan, og den må holdes. 20 timer uke er ikke realistisk men 10 må gå og så håpe jeg klarer meg med det. Har tenkt å ta noe fri ifm påsken og gjøre enn stor innsats da.

 

Disk er veldig vanlig i agility. Du får komme deg på facebook så kan du se video snuttene jeg legger ut epler :D Veldig gøy. Jeg har ikke så mange venner på face men når Nemi dukker opp på video får jeg desidert flest likes he he.

 

Inntak går veldig ok om dagen. Kostholdscore på 9,2 i snitt så langt denne uken (vel uten mandag da hvor intet ble reg) og ca 1650 kcal om dagen. Ifølge fitbit så forbrenner jeg ca 2700 om dagen så da skal jeg teknisk sett gå ned. Så vifår se hvordan det blir på mandag.

 

Nei, travelt så må gjøre noe.

 

Ha en toppers dag uansett hvor i verden en er B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott K66!

 

kort oppdatering. 45 min treningsal i går! 30min ellipse + 15 m sykkel. rolig... skygge 0 solbrent. gikk ca 30 min på ettermiddagen. god mat + dessert :rolleyes:

I dag tok vi ferga til ei naboøy 45 min unna sentrum (3 km unna oss, går på ca 30-40 min . vi gikk begge veier i dag. (taxi til dit i går) Traska mye, men fin dag.

I morra blir det organisert tur hele dagen. turistene koser seg gløgg i hjæl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tur i dag.

gikk masse + buss. 2 utgravingsteder & klatring opp en 42 meter høy pyramide.. kom meg både opp og ned faktisk.. En person var veldig stolt av meg. Om knærne synes det samme i kveld/ i morra er en annen sak. Men ok hittill, med unntak når jeg går i trapper her på hotellet.

 

Planen for i morra; stranda hvis ok vær. Ikke bada på 2 dager nemlig. men er endel skyer her, og det regna i går ettermiddag... ikke helt topp vær. Bare 20-23 grader de siste dagene. dERfor er det greit å gå endel også.

 

Epleklem

 

Regner med at du kommer ajour på skolen k66 .- utrolig hva du greier!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh: fytterakkern det har blitt mye banning hver gang jeg har gått opp og ned ei trapp i dag, hehehe.. støl i låra etter pyramiden? tullball................. veldig bra vi tok en basseng dag i dag... solbrent enda, men begynner å bli bedre... knærne faktisk ok, men de kommer vel i bakgrunnen for låra, hehehe..

 

Alt i rute k66? :angry: Lekselesing i helga?

Skal om en time spise på en italiensk restaurant. nR 3 DETTE HER. hAR 2 IGJEN FØR VI ER IGJENNOM ALLE, HEHEHE.. ellers blir det buffet, men der har dem utrolig mye godt, så klager overhode ikke. Tar fornuftige valg stort sett, men må jo smake litt av hvert. Mulig fisk i dag.

Frokosten består av enorme mengder frukt.... eller vi fyller opp ei suppeskål med diverse eksotisk frukt, litt grov kornblanding + diverse tørka rosiner, kokos.+ 3 forskjellige slag yoghurt. Ikke så mye av hver, siden det er i ei suppeskål. Ikke nok med dette, så tar vi 2 små glass med forskjellige smottie - og litt oppskjært frukt etterpå... god start på dagen som holder ei stund til lunsj i 13 tida. Da blir det diverse salat med reker eller kylling etc, og kanskje noe vårrull el lign.

Til middag diverse kjøtt, el fisk +++ små desserter innimellom, men de er egentlig ikke så gode alle.. En person koser seg likevel. :P

 

Ha en fin uke K66.

Ny tur i morra. grotte og zip line i jungelen.

 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fantastisk tur. Kjekt å høre.

 

Fikk lest litt i helgen, men altfor lite. Ingen lesing denne ukens lesedag heller, må på jobb 😯

 

Setter min lit til påske 😆Da må det LESES 😨

 

Kneet mitt helt på tur. Agility er nok ikke beste aktiviteten om dagen, men men.

 

Nyt ferien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter ferien K66 :D kun strand og basseng i dag :P Noe show greier i nabobyen i kveld.

Turen i går var helt knall. svevde som apekatter over jungelen kun i en stålwire... :lol: Men vet du hva vi lo mest av? Da vi fikk se alle bildene dem hadde tatt i grottene og ved zip linene (5 stk) ... en haug bilder av oss i "klatreutstyr, hjelm, bikini/badebukse, redningsvest... du kan skjønne hvorfor vi lo så tårene trilla? 2 av oss burde spise SALAT resten av året for å si det pent... egentlig burde vi satt oss rett ned for å grine... Vi kjøpte selvsagt den minnepennen med alle bildene.... Men egner seg igrunn ikke for familiealbumet for å si det sånn.. kanskje max 2. :(

Ikke snorkling på meg, fikk som forventet panikk når jeg tok på meg svømmebrillene og snorkelen... men gikk fint å svømme uten..

 

Nå; dusj

ja, i påska må det leses K66... helst mye før det også... :mellow:

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang vei igjen, men ihvertfall på rett vei. Må bare holde ut leeeeeeeeeeeeenge.

 

Takk takk.

 

Kan tenke meg at bildene var lit tidig. Vil gjerne se ;-)

 

Nyt dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: skal tenke på det K66... (bildene)

 

nå er kl 21. snart sengetid igrunn... jepp, det går fint an. Vi er slitne.. vi var hjemme fra det diskotek/showet rundt kl 02 i natt. (kunne tatt fellesbussen kl 03.30, men valgte å ta taxi tidligere hjem. Nå går de eldre hjem lissom...

Hlet ok, men det holdt med den ene gangen, hehehe.. 20-30 år for sent??? :angry:;)

litt sirkus de solei, men mest halvdårlige danse nr og høy musikk. Vi sov til halv ti. stranda.

 

Jeg tok meg en rolig tur på det rommet... 10 min ellipsemaskin og 20 min rolig sykkel. greit å lee på seg og, ikke bare bade.. Rett etter det gikk vi 3 km turen til nærmeste "by" - gikk frem og tilbake der ei stund (is) - før vi gikk hjem.. spiste 3 sorter fisk på buffet restauranten.

 

Nyter dagene, helt klart... deilig at ingen av oss skal på jobb... bare oss to :)

 

Hverdagen kommer fort nok, med både jobb, skole, omstillinger til sunn mat, trening... vi planlegger å spise mer fisk fremover... hehehe..

 

litt dagbokskriving, så er det natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fisk er godt. M er ikke så veldig glad i hvit fisk, rød fisk derimot går bra. Tror jeg kunne spist det oftere enn han. Prøver å få til fisk 1-2 x i uken. Hadde det igår. Ovnstekt ørret, salat og kokte mandelpoteter namnam

 

Tror det blir stillstand denne uken. Vet ikke helt hvorfor jeg tror det men føles sånn, eller var en sniktur på vekten i morges og den stod på stedet hvil. Men fortsetter som jeg har gjort og satser på at det blir noen hundre gram he he. Ikke krise om enuke stillstand.

 

Flinke du er å trene på tur. Klapp på skuldra til deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P krysser alt jeg har for stillestand jeg også K66... på meg selv altså... :(

hehehe, men skal vel mye til...

 

lummert og meldt regn og tordnevær i dag. Så vi tok turen til nabobyen som lugger 85 km (1t buss) unna den lille sentrumet våres. Jepp, fant frem. (han hadde vært i byen før) litt stor buss + lokalbuss. men vi gikk 14,46 km i følge klokka mi, og 17887 skritt. Om alt blir telt med vet jeg ikke. Lummert til 1000, litt regn, men mest på bussen hjem. Innom hard rock hotellet - noe som var hovedmålet. Snille gutten, har blitt med til hele 3 hrc shopper her!!! Skal telle de pinsa jeg har, må være mange nå...

 

 

skal spise på en mexikansk restaurant i dag. ooops om en halv time, kanskje vi burde hoppe i dusjen snart... ligge fra oss pc og ipad.

 

Klappet på skuldra er mottatt med stolthet K66 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P i går ble det strand dag. + kveldstur til nabobyen/tettstedet. Hans forslag.. sliten i beina? tullball... blir lett 10-12 km på en sånn tur hvis vi går den laaaaaange gågata bortover nemlig..

Tok 30 min lett trening først også.. 20 min roooolig sykkel og 10min ellipse.. bør ikke overdrive heller.

 

I dag måtte vi inn til den samme byen pga en plan vi hadde.. men den ble kanselert pga utrygt vær.. ny tid til mandag.. endel ventetid, så det ble 2-3t å gå rundt der inkl frappuchino på starbuks.

Hadde sett frem til basseng dag, men tok ikke lang tid før det begynte å regne og tordne... mye regn, ikke lett pjuskeregn. Men har vært så lummert at lufta har stått stille, så kanskje det klarner opp. pc time, hihihihihi.

Spise på en biff restaurant i kveld. :D Så har vi kommet oss gjennom alle de 5 forskjellige, hehehe.

Felles tur i morra, den tar hele dagen. arkelogisk gammel by, tecqilafabrikk og en en landsby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, gruer meg til veiing i morgen :blink: Totalt skal det gå i 0 men føler på kroppen at det ..... Men bare å finne godfølelsen igjen og starte med friskt mot :P

 

Oslo til uken og det er jo alltids utfordrene men må jo bare tro det går.

 

Epler fantastisk flink du er til å trimme :) :) :)

 

Halvveis i ferien nå eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) hihihi, savner du meg k66?

Må innse at ferien snart er over, kun 2 netter igjen..!!! vi drar herfra i 13-14 tida til tirsdag. Og kommer hjem norsk tid onsdag kveld hjemme hos oss. (6 timer frem nå + ventetid 4-5timer i stocholm. Vi er ekstremt slitne, hehehe, kan ikkke skjønne det...

 

Lykke til med vekta..

 

Dagstur i dag. fra 7.50 til 18 ca. Ikke trim, men noe gååing. Dro fra småregn og til sol. 2-3t å kjøre nemlig. Bare 5,4 km, og 7320 skritt på klokka, det er jo pinglette, en det føltes som det var mer.. Snart middag, hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå må du komme deg hjem igjen ;)

 

Bare misunnelig, ikke noe annet :P

 

+0,2 denne uken. Fryktet verre men håpet bedre. Hadde en god uke t.o.m fredag, mener fredagen ikke var så gale. Lørdag var ikke bra men egentlig ikke noe som tilsier oppgang når en tenker på underskuddet resten av uken, men ikke alt vi skal forstå.

 

Veldig klar for bedre takter denne uken. Planelegging er tingen for meg, ser det helt tydelig.

 

Oslo onsdag-fredag så da må jeg holde tungen beint i munnen. Håper å få med meg litt denne gangen. Ikke lest noe i helgen :( Men var på jobb så noe fornuftig ble nå gjort. Trente med Nemi igår også og det gikk veldig bra. Har dog bestemt at hun må få noen skikkelige turer i løpet av uken. Blir litt for dårlig med det. Agility er bra men tror nok hun ville hatt godt av noen lengre gåturer. Får begynne når hjem fra Oslo. Idag får jeg ny sofa og ikke godt å si når den kommer.

 

Talast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P liker ærlige svar K66 :P

 

jepp, er hjemme. Vi kom vel ca 17.30. Rakk en flybuss med noen minutters margin, hehehe.

Sliten? tull..... har begynt på klesvask, og utrydding av den småfuktige kofferten..

Ikke nubbesjans til noen trening i morra, bare så det er sagt. Får holde med skole og nattevakt.. :(

 

Føler med deg med oppgang... vet ikke om jeg tør entre vekta før neste uke...

Håper du har fått noe ut av Oslo forelensninga i dag.. du greier deg sikkert bra på hotellet ;-) og husk skummet melk kaffe latte.. :) Epler sitter på skuldra di vet du.

 

Ny sofa høres skummelt ut? den må vel prøvesittes i masse? eller ligges på?? :( Ikke for god håper jeg?

 

Nei, snart er kl 21, og straks sengetid... ikke mye soving på fly nemlig... og kroppen blir mer og mer mørbanka ettersom stølheta kommer. Veldig festlig å stå opp kl 07 i morra..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...