Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

Kom meg/oss opp kl 07 i dag.. kunne gått ha sovet 3timer til, hehehe. Men ikke morsomt at hverdagen kom så brått... Læreren/klassen ville ha oppsummering.. var selvsagt ekkelt brun..

DE bildene var det ingen som fikk se.. du skjønner hva jeg mener K66. :(

Noen hadde med seg twist i dag. jeg holdt meg unna. Ren sukkerstopp noen dager har nok kroppen godt av, hehehe...

 

Er sol ute nå, men er veldig usikker på om beina mine egentlig vil gå noe særlig.. tror jeg holder en lav profil, og heller prøver å sove litt før nattevakt snart.. Hadde en plan om å begynte å plante litt så smått, men da må jeg måke litt foran drivhuset for å hente pottene.. (såjord står klart inne i stua)

 

Pusen var kosette når jeg kom hjem. Noen minutter som han spilte litt fornærma, men så var han igang med kosing, hehehe

 

Spiste den vanlige havregrøtblandinga vår i dag til frokost. På skolen ble det lapskaus og nå nettopp 3 knekkebrød med makrell i tomat.. Satser på at noen dager med sunn kost hjelper på litt????? Fikk igjen olabuksa mi i dag, så hakkande gæli kan det jo ikke være. :P

 

ha en fin kveld

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlevde nattevakt, men var sliten og frøs, hehehe.. Sov til kl 14.30. Dro til J.

Kjempesliten fremdeles, er nok tidsforskjeller, nattevakt og bråstart som slår inn. :mellow:

Tok en sjans og gikk på vekta!! opp 1,1 - men skal rette det inn så fort som mulig.

Ikke helgæli altså. En annen person gikk opp 3.. hehehe.. sånn går det når man henter seg kaker og dessert på en middagstallerk.. :D

Rolig i dag, så satser vi på å gå tur el lign i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Har nettopp gått en tur på 45 min. Litt stiv i beina, men bare til å trosse dem. :angry:

Middag i dag; skrei i form med grønnsaker, og kokte poteter. Hadde en seriøs plan om oksestek i morra, men den ligger fremdeles i fryseren min hjemme... (vi var hos pusen i stad "på kaffe" )

Var ned ei drivhuset... litt varme der faktisk, så tenker jeg står der nede og planter i morra eller mandag, og så tar pottene med inn.

 

Sliten etter Oslo K66?

Leser du nå? :mellow:

Lang gåtur med Nemi?

 

fin fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P I går gikk vi tur i over 1t, 1,20 kanskje. Glemte å se på klokka når vi kom til byen.. (gikk til byen, stoppa for å ta en cappucino, gikk en annen vei hjem)

 

I dag blir det spinn intervall 75 min. Stod på venteliste, men fikk nettopp plass. Var litt treg med å melde meg på om lørdag nemlig.. :angry: Bedre når hverdags rutinene kommer.

Nå er de helt på tryne. Fra lørdag til søndag sov vi 13 timer! dvs fikk trøbbel me då sove i natt.. og opp kl 05. MEN jeg la meg igjen etterpå, og har nettopp stått opp. Skal jo jobbe 2 netter nå.

 

Har et par ting jeg må ordne i dag, så får komme igang. Kjøpesenteret åpner uansett ikke før 10.

 

ha en fin mandag K66

 

melis?? titte innom snart???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er godt igang igjen. Klapp på skuldra.

 

Må ha vært en brutal overgang etter ferien. Your secret is safe with me ;)

 

Siste uken har det ikke vært mye til innsats. Har prøvd halvveis. Men endel utskeielser. -100 gr var faktisk en positiv overraskelse så nå er jeg klar for bedre vaner :D Har faktisk merket at når jeg spiser usunt så føler jeg meg ikke bra. Kan jo også være fordi jeg har ett virus i kroppen men følge meg merkbart bedre da jeg spiste ok. Trøttheten den samme men det får så være.

 

Veldig bra dager i Oslo. Ikke lest i helgen. Har en plan fra i morgen av. Skal ha fri noen dager og da blir det oppgaveløsning til det tyter ut ørene på meg he he.

 

Nei, travelt. Ha en knall dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Hvert eneste gram ned er en seier K66 :D Hvertfall når det gjelder oss 2, hehehe..

Skal muligens teste vekta hjemme i morra etter nattevakt. :(

 

Måtte dessverre avlyse spinntimen i kveld, har bare blitt mer og mer forkjøla i dag, og er rent sagt tufs.. men satser på å gå på jobb... Må nemlig ha x antall praksisvakter som sagt i denne terminen, og har ikke mye å gå på... :(

 

Ja, de oppgavene måååå tyte ut av øra dine :P

Jeg sendte inne en til lærærn fredag kveld, frist denne uka, godt med ting som er unnagjort.. bare to store tiltaksplaner i forbindelse med sykehjemmet i april + noe refleksjonsnotat greier også i april. Så er vi i mål med innsending tror jeg.. LOVER HO...

 

i dag har jeg vært på farta, kjørt masse... minnepenn i fotobutikk.. gadd ikke vente 1t... dro hjem til katten + plantet litt i drivhuset/kjøkkenbenken - dro tilbake til fotobutikken.. (30 min å kjøre fra meg) - og så hit. Nå steker jeg oksestek, mens gutten min er på trening. :wub:

Kokte poteter, brokkoli, peppersaus.

 

Jeg snufser og snufser, og hue koker, men holder det gående... unnskyld, måtte bare klage litt...

 

stå på, så kommer du nok i mål med både det ene og det andre du også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: 85,1 i dag etter nattevakt. dvs er kvitt halvparten av Mexico kiloen :P

 

Det ble en tung nattevakt med mye snufsing og tung i hue... men føler meg bedre nå heldigvis.

En natt til...

 

Pusen lå i senga mi i dag, vekte meg 14.30... mamma hadde sovet nok synes han vel.. :angry:

Og da jeg kom til J, stod han klar med årets første grillmiddag; pølser i brød! var jo nydelig sol i dag. Han er ikke glad i pølser, men ville ha det lettvint i dag.

 

Du er i rute K66?

Får du gjort oppgaver? har de begynt å tyte ut av øra dine? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope ingen lesing så langt :( Ja vet epler, skikkelig dårlig av meg :angry:

 

Men har vært litt andre ting.

 

Matmessig bra. Ingen trening men antall skritt bra!!!!

 

Kneet veldig veldig dårlig. Lurer på hva det er som feiler det. MR i forrige uke så nå venter jeg på resultatet.

 

Har ett virus/betennelse i kroppen og det gjør jo ikke kneet noe bedre tror jeg. Vel bare å avvente.

 

Ha en toppers dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P ikke trim i dag, men har vært veldig aktiv alikevel :P

 

Drar til Polen i morra, tilbake onsdag kveld, er nok ikke på nett før hjemme

 

Husk du lovte å lese i påska K66 :D

Har fikset stort påske egg til oss som vi starter på skjærtorsdag :rolleyes:

En person ville gjerne prøvesmake i dag... neeeeeeeiiiiiiii :angry:

 

snakkes plutselig igjen

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familiebesøk epler? Sikkert kjekt det.

 

Idag endelig komt såvidt igang. Ble ikke mer enn ett par timer. På landet og glemt å ta med linser så på vei til by'n. Tragisk!

 

Sånn er det når en gjør alt for å slippe og lese ha ha ha.

 

En som tok studiet i fjor anbefalte å bare løse oppgaver. For sent å prøve å hente seg inn igjen nå. Så tenker å gå gjennom innsending og ekstra oppgaver.

 

Status kommer onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, :rolleyes: familiebesøk, K66 :P

Veldig kjekt. Tror du ikke han viste ALLE bildene fra Mexico ferien på Ipaden (min) han hadde med.. jepp, ALLE.... så der kom den nakne sannhet kan man si.... bikini og badebukse bilder..

flere trakk på smilebåndet av diverse bilder, hehehe. Du skjønner...

 

Fin tur. Vi kjørte hit og dit. Og gikk utrolig mye! En dag var det 18 km i følge klokka mi.. (23000 skritt eller noe sånt.) Søstra bodde 3 km fra sentrum = 30min, så det ble endel trasking bare det. Ellers hilste vi på flere andre også. Besøkte en stor borg. en annen liten by.

 

Gikk 1t tur i bakker i går. (vi kom onsdag kveld) - her må det startes aktivt de luxe.. Blir noe i dag også.

 

kokt skrei i går, stekt laks i dag..

 

Håper du leser K66... eller gjør oppgaver.. :angry:

 

god påske altså :wub:

epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer :D

 

Nå har jeg akkurat lest gjennom x antall sider for å se hvordan det går med dere! Ser ut som du har holdt deg veldig bra i ferien Epler, 1 kg er jo ikke noe å snakke om. Flink er du :D

 

Og gratulerer med nesten 3 kg ned K66, det er jo veldig bra! Håper du får svar om det kneet snart, det høres ikke bra ut.

 

Her er det fortsatt ikke så mye energi, det går opp og ned, men blir det for mye over noen dager blir jeg liggende en uke. Ikke så gøy. Men hvis jeg er flink og spiser regelmessig, balanserer hvile og aktivitet, holder bra søvnmønster og ikke blir stressa, da er energien ok. Jeg tester ut nye matvaner for å se om det hjelper. Så jeg har kuttet ut alt av korn, melk, tilsetningsstoffer og sukker. Spiser bare ren mat, grønnsaker, bær, kjøtt, fisk, egg og sunt fett. Og litt nøtter. Tenker at alt jeg skal putte i munnen skal gi meg næringsverdi. Tror det hjelper litt. Og ja Epler, det betyr at jeg har kuttet ut SJOKOLADE :o utrolig ikke sant?? :P Var hardt i begynnelsen, men nå går det greit! Når jeg føler meg klar for det så innfører jeg nok litt mørk sjokolade innimellom. Men det var jammen deilig å avvenne meg asså :P

 

Håper dere koser dere masse i påsken! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P koselig å høre fra deg Melis!!!!!

Bra du finner et kosthold som hjelper.. sjokolade og sukkerstopp skulle vel flere ha innført :(

 

Nå er jeg ferdig med nattevaktshelg. Ikke trim, må innrømme det, men skylder på mye regn og vind.. F&S har vært oppe på de tidspunkta jeg sover.. MEN i dag har jeg meldt meg på spinn kl 4.

Har planlagt en hard treningsuke, men får se hva eg ender opp med, hehehe.. Håper regnet er ferig, sånn at vi kan gå turer også.

 

Har blitt litt sjokolade, marsipan, kake, i påska, men det får tåles. Ikke tatt helt av. Grilla flintastek og kotletter 2 dager på rad, så i dag forlangte jeg fisk. (tror det var litt hardt for ham at han måtte fryse de 2 kotlettene, hehehe) Kokt skrei igjen i dag.

 

Har du fått lest og gjort oppgaver i påska K66? Du og Nemi har gått turer?

 

Ha en fin uke

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre fra deg Melis :)

 

Epler høres ut som en god plan å spise fisk ;)

 

Ja ikke lett med disse mannfolka :P

 

Fikk nesten ikke lest noe i påsken dessverre. Vet helt forkastelig. Hvordan skal det gå???????????????????

 

Å lese teori har jeg gitt opp. Planen blir at fra neste uke skal jeg gjøre en oppgave hver dag. Ikke stoooooooooooooooore oppgaver men sånne som tar 1-2 timer og så i helgene gjøre noen større oppgaver. Håper bare nok fester seg til å stå på eksamen. Jeg hadde veldig gode karakterer på de andre fagene, B i snitt men nå gir jeg blanke f... for å si det enkelt. Jeg må stå for å få autorisasjonen og det får bli målet. Har hørt høy stryk% :blink:

Denne uken må jeg jobbe over hver dag + hele søndag. Lørdag er det Nemi sitt første offisielle agility stevne :unsure: Blir veldig spennende. Har ikke vært mye fart i henne de siste gangene på trening. Tror må trene mer på at det skal være gøy rett og slett. Men for sent det for Voss til helgen men vi stiller å så ser vi hvordan det går.

 

Sa jeg det at vi var på ett uoffisielt stevne skjærtorsdag???? Der fikk vi 2 førsteplasser :D fersking og nybegynner hopp liten klasse.

 

Blir nok helt noe annet på Voss men får håpe hun har det gøy så får plassering være plassering.

 

Neste uke skal jeg til Oslo i 3 dager igjen og siden mva fristen er 1004 må jeg jobbe over mandag, tirsdag, lørdag og søndag. Så leseplanen blir fra uke 15. Henger liksom etter overalt om dagen.

 

Kneet har jeg fått svar på. Slitasjegikt, en rufsete brusk bak kneskålen og ett ødem av ett eller annet slag. Ikke mye å gjøre med. Trene med liten belastning :-( Hjelper jo veldig med agility da :lol:

Må når eksamen er over komme meg på treningsstudio igjen tror jeg og få hjelp til noen øvelser til å styrke muskler rundt knærne. Får kanskje begynne med spinning igjen da selv om ryggen ikke er så glad i det. Skal ikke være lett gidt.

 

Men første pri er nå å få mva i boks og så få fart på lesingen.

 

Fått noen sure mailer da jeg ikke vil være styreleder lengre. Sa først jeg kunne være frem til neste år men jeg orker rett og slett ikke. Kort frist før årsmøte, vet det men det er jo ingen som vil uansett så vi får bare ta runde rundt bordet på årsmøte.

 

Ikke veid meg og jeg har IKKE vært flink i påsken. Skal ta det en av dagene. Håper ikke alt er på igjen.

 

Nei, må gjøre noe. busy busy busy.

 

Ha en knall uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Skjønner jo du er lei skole K66... er det samme selv... men begynner å se en lysning nå... lufta ble totalt blåst ut av oss alle 15 etter eksamens perioden i fjor desember.. Selvsagt er det deilig å slippe karaktermas ved innleveringer osv, men... Sykehjems perioden (mandag, tirsdag, onsdag over 4 uker begynner neste uke. Eier ikke motivasjon, men måååååå... :(

 

mmmm vi er motiverte til å spise sunn middag (vel, det har vi igrunn gjort hele tiden..) - verre med kake/sjokoladeinntaket en person gjerne nekter å gjøre noe med... Men jeg får bare spise myyyye mindre enn ham.. Han greier å gå ned de kiloene ekstra bare ved mye styrketrening, der sliter jeg... (han var faktisk på trening hele påska!!!!!! ) (har ikke veid meg etter Polen turen, men vet det ble litt på pluss siden, selvom vi gikk ekstremt mye)

 

Spinning i går, og spinning i dag - her må det startes brått og smertefulltt.. Skal antagelig GÅ til byen tur/retur i morgen formiddag, for må ordne nøkkelkort på jobben.. (ta bilde..)

Og så satse på en trening torsdag ettermiddag. helst noe annet enn spinn.. Og Jørgen har intervallspinn kl 10 på lørdag, så da har jeg allerede "forlangt" at jeg skal gå på den, før vi tar turen til outlet på vestby. (da tar han en trening samtidig som meg, så slår vi to fluer i en

smekk. - han er ikke avhengi av gruppetreningstider sånn som meg.)

 

Du på spinn, det hørtes bra ut.. :D Brusk problemer har jo jeg også + kronisk betennelse, så kan tenke meg smertene dine. (kneskålene/brusken slites skeivt, så det gnisser mot hverandre uten brusk) ...også var det de stepp øvelsene jeg fikk av fysioterapauten i fjor da.. nei, høsten 2014 var det vel.. Det er bare til å kutte ut løpetrening K66, med andre ord...

 

Så morsomt at Nemi vant!! kan tenke meg det var to stolte fjes etterpå :P

 

kjenner til det, ikke lett å få folk inn i styret på rekka mi heller, enda vi bare er et lite sameie med 16 leiligheter.. ho med regnskap har egentlig villet trekke seg i flere år, men ingen vil overta... ho er jo så flink til å holde orden..

 

Så upraktisk at det er Oslo denne uka i forhold til jobben da.. Men du må jo ta igjen tapt arbeidstid..

 

Ja, vi satser på en knall uke!!!

 

Er hjemme hos meg selv og Pusen altså.. Avleverte gutten på jobb etter 11 dager påskeferie før jeg dro hit.. hehehe... Sånn er det å jobbe på fabrikk.. og ikke helsevesenet.

 

Klem fra Epler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) Det ble ca 45-50 min gåtur i formiddag. Innrømmer at jeg satt på med J ned nesten til byen... men gikk hjem. (i småregn :( )

 

Fisk er innkjøpt.. 2 stykker med kveite! og en hel side lettsalata torsk. Ble 3 middager det. Laks har vi også klar i fryseren.

 

Nå stårn`te væra te påske nemli !

Han hadde nelig lest en viss artikkel i vg... om ho som hadde som prosjekt å kutte ut sukker i 10 dager for å sjekke åssen kroppen reagerte.... oh, halleluja.. kan tro Epler ble overraska.. ! :P

Yes, han ville prøve det også, men 7 dager først. Men ho hadde også kutta ut karbohydrater i form av ris og pasta og poteter og brød, det ville ikke han. Kun minus sukker. OK kan ikke "få alt"

Og han ville prøve å spise fisk annen hver dag. Derfor løp Epler til fiskedisken i dag. Jeg fikk i oppdrag om å skrive ja og nei mat liste. Ymta på at det var mye fruktsukker i frukt også, spesielt banan, pære og druer - som han spiser mye av. De kommer derfor på nei lista. Og tenkte å skrive en "litt" liste også, der kommer annen frukt. Kan prøve meg på grov ris/byggris på litt lista... eller kanskje JA ... og lys ris på nei.. Fremdeles er GR hysj hysj... hehehe... Må ha min lille krok her inne alene :P

Men han vet jo yrket mitt, og kunnskapen.. Hadde et foredrag om diabetikernes blodsukkerstigning til middagsbordet, hehehe. (middag; stekt laks, rotmos, salat og kremet fiskesaus fra knorr. Fikk terningkast 6 på den middagen - som så mange ganger før. Han har det ikke vondt ved matbordet kan man si... ) Borsett fra de gangene jeg glemmer at han ikke er vant til så sterk mat som meg da... ops... )

 

Så nå gjenstår det å se, om han gjennomfører det han har lovet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja det blir spennende å se.

 

Ikke lett å legge av seg disse små uvanene.

 

Jeg er ikke helt tilbake i modus, men det kommer seg. Spiser ikke snop men litt for mye vanlig mat. Kurs på mandag så da får komme tilbake til mer strikse greier. Har jo greid å få årets forkjølelse. Startet i påsken og det vil bare ikke gi seg.

 

Idag må jeg jobbe lengre enn normalen :angry:

 

Får se hvor lenge hode holder.

 

Ha en aldeles fortreffelig fiske dag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Nå ser jeg ja.. det var i neste uke du skulle til Oslo... går litt fort noen ganger se..

 

skole (ergonomikurs) + 1t spinn spurt gjennomført. (noe nytt dem prøver, bra time. Ved en anledning kom jeg opp i 158 i puls! Utfordra meg selv altså. ikke spurter en hel time altså, men på slutta. )

 

"middag" etter skole & før trening ble en blings med masse reker på en kafeteria. Rakk ikke dra hjem, så måtte ha mat. (holdt på lengre på skolen pga kurset)

 

Nå må jeg snart sove litt før nattevakt... hadde vært kjekt hvis pusen hadde kommet hjem, blir litt kaldt med døra oppe selvom det er sol nå.. Men skjønner han nyter været etter en lang "vinter" - sikkert mange insekter og småkryp her og der han må undersøke med labben, hehehe. :P

 

ja, lurer virkelig på om han overhode holder ut... vi har jo så mye sjokolade, et helt påskeegg, og diverse ingefærkaker med fyll (polske) i boden..

Planlegge middager er enkelt, verre med de små gledene, hehehe. :D

Så bra du holder deg unna godteri hverfall K66!!

 

Forkjølelse ja... har nyseperioder hver dag, og sliter med en blanding av slimhoste og tørrhoste.. helt siden Mexico igrunn... Holder å pusse nesa en gang om morgenen, og hostinga er verst om morgen og noe på kveld. Men er lei, JA... Heldigvis er hode i orden, :unsure:

 

Kjekt å være sjelden "hjemme" - her er det jo minimalt med mat og søtsaker...

 

Fin torsdag videre

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Sov 3,5t etter nattevakt. Jævlig å stå opp, men måtte... vi skulle nemlig fornye passene våre... nok et grusomt bilde jeg må leve med i 10 år, men sånn er det bare.... (helt idiotisk at man ikke kan smile på bildet, sånn er jo JEG ... øra må synes, brillene av, herregud, ser jo ut som en dust....

 

venninebesøk & ost og kjeks og te :D Han må jobbe ekstra i kveld og i morgen tidlig, så da benytter jeg sjansen, hehehe. Neida, ho har vært hos oss før & ble godt likt. Selvsagt, mine venniner er jo hyggelige, hihihihihi.

 

Må hjem og slippe ut katten, tipper han står ved døra nå... Men han kom så sent inn i går, rett før jeg skulle på nattevakt, så.... Nydelig vær, satser på verandaen :rolleyes:

 

Treningsfri i dag. Hadde jeg ikke fått besøk kl 17, så kunne jeg gått en tur, men tror ikke jeg rekker. Må i noen butikker også. :P

Er våken nå, spørs hvor lenge det varer, hehehe.... men hjelper med skrævl...

 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å skjerpe seg igjen. Herregud for en helg he he

 

Igår debuterte vi på offisielt agility stevne. Det var på Voss.

 

Vi fikk 5 plass i hopp og agility. Bare en feil i hvert løp. I agility hadde vi 3 beste tid. Sykt fornøyd med det. Nemi er ikke en fartshund og det er mange av de andre rasene så at vi skulle få så bra tid hadde jeg aldri trodd. Drit fornøyd retten og sletten. Epler har sendt deg video av agility løpet på mail. Aner ikke om du bruker den adressen lengre for den er gammel den jeg har men gi en lyd hvis du har fått ny.

 

Kan ikke huske sist jeg spiste så mye søppelmat som igår he he. Men er det stevne så er det stevne.

 

Ble sykt lang dag på frøkna igår. Var ikke hjemme før 00:15 i natt. Store deler av dagen har hun vært i bilen stakkars.

 

På jobb nå :-( Men for at skal slippe å jobbe neste helg så må det til. Må jo snart få begynt å lese!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ha en knall søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o spent på resultatet i kveld, K66 :blink: Håper på det beste vet du

Burde vært p vekta i dag jeg og, siden vi nå starter med vår minus sukker uke.. hihihihi. Blir helt håpløst å veie meg Hjemme, får gå over til hans vekt, men den viser over 1 kg mer enn min...

var det 85,4 her om dagen tro...

 

stekt kveite med sitronpepper, brokkoli, gulrøtter, poteter og toro fiskesaus med eple og sitron (eller noe sånt) Nydelig mat, men ble fisk igjen. Det tar vi oppi fiskesuppe (lofoten) i morra, sammen med noe torsk.

 

Har sett videoen av Nemi flere ganger :wub:

Virker som du fikk løpt litt også :)

 

Trening kl 19... ikke lyst, er dønn sliten av uvant jobb.. begynte jo på de 10 vaktene på sykehjemmet... slitsomt uansett når det er nytt sted... Forholdt meg kun til halve avdelingen, sør, så det ble bare 8 pasienter heldigvis. Hyggelige de 2 jeg jobba med. Håper resta av perioden blir sånn som i dag. Bare jeg blir kjent med rutinene og husker navna demmes, så går alt så mye lettere. Skal skrive 2 tiltaksplaner, har vel tenkt meg ut en av dem hvertfall (+ stelledag m lærer)

- vi skal få skrive hele dagen til torsdag på skolen nemlig brått, så kjekt å få kommet i gang, så slipper jeg å gjøre så mye hjemme.. forandring på timeplanen for ei foreleser avlyste.

 

Snart logge av, hehehe, han er ferdig med oppvaska :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...