Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

Skikkelig husmor :lol:/>

 

Tusen takk for koselig julekort!!!! Kjekt å se pusen var med :D/>

Leiligheten solgt :P/> :P/> :P/> :P/> :D/>

 

Fikk helt grei pris. Hadde håpet på litt mer men skal ikke klage. Ble 50.000 under takst men med tanke på at fellesgjeld og husleie øker til neste år så er det helt greit. Vet det er mange i samme område i samme str som var taksert mye lavere enn min. Så i det store og hele fornøyd.

 

Overtagelse 010216 så bare en mnd til med dobbelt lån/husleie B)/>

 

Ja blir jul. Har Nemi på tilvenning i ny leilighet idag og hun ulte godt når jeg gikk :blink:/> Vet mange er borte nå og håper at tilvenningen går fort. Hvis ikke....

 

Nei, travelt. Ha en knall dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:rolleyes: Så bra K66 - med leiligheten din!!! Tenker det falt noen mursteiner ned fra skuldra dine da. Prisen sikkert ok... men man håper jo alltid på mest mulig.

 

mmmm elsker det julekortet jeg og.. Folk ser jo mest på pusen med nisselue, hehehe.. Men synes så absolutt vi tok oss bra ut også ;-) hihihihi

 

Håper Nemi roer seg da, kan jo skjønne vesla er engstelig på nytt sted. Hadde jeg vært også.

 

Nattevakt nr 3 til natta. Ble litt lite søvn i går pga skoleavsluttning og venninebesøk på kvelden, så får det nok igjen... sov til kl 13 i dag. Bør absolutt sove mer... 5t er litt lite. :( Føler meg dønn sliten, men bare en natt til nå...

 

Skal lage taco til oss nå. Sånne myke tacoskåler da. Grove selvsagt. :D

Vekta ser bra ut, men siden det tullballet er i sving, så vet man aldri hva som er reelt.

 

hA en fin fin helg jenter - vet ikke om jeg får titta innom og skrevet, hehehe - men leser stadig.

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jenter 😊

 

Her har jeg virkelig ikke fulgt med! Epler - så utrolig koselig at du har fått deg kjæreste 😊 Det må være den beste overraskelsen ved å komme innom her igjen noensinne 😊

 

Jeg er helt på bærtur med vekta. Var flink et par mnd i fjor på denne tiden og tok av 7-8 kg. De er snart på igjen frykter jeg... Mange unskyldninger selvsagt, en er jo små barn, en annen at jeg bor langt unna treningssenter. Men i garasjen står spinnsykkel, det er 30 kvadrat med karatematter og jeg har slynge. Skauen er rett utfor døra også.

 

Jeg spiser altfor mye, særlig om kvelden og er generelt UTSLITT. Det har vært et år med mye nytt, som f.eks to barn og flere jobber. Siden september har jeg overtatt et fastlegevikariat med svært mange pasienter på lista - egentlig må jeg jobbe non stop for å holde meg asjour. Dvs jobb på dagen og hjemmekontor på kvelden/helgen... håper det går litt lettere når jeg kommer mer inn i det og kjenner pasientene bedre 😊

 

Julestria er jo julestria, og etter jul skal vi på ferie. Men i februar - da skal jeg starte slankegruppe på kontoret!!! Ser det som en finfin anledning for meg til å ta grep selv også 😊 vet jo at trening, sunn mat og lettere vekt gir mer energi også - det var bare å komme ut av den onde sirkelen...

 

Aldri godt å si hvor lenge jeg finner tid til å skrive her (nå er jeg våken fordi lillefrøkna har en høylydt samtale med bamsene sine i naborommet) så jeg benytter sjansen til å ønske dere alle en riktig god Jul 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Sms avsendt Camillok :P

Regna med at du hadde fullt opp i livet ditt i høst ;) slankegruppe høres lurt ut :-) Da får man konkrete mål å jobbe mot også, og puff fra de andre. Vekta har vel i grunn loggi på det samme i hele år, sånn +-

 

Nå har vi pynta juletreet og litt til jul. noe fra meg og noe fra han.

ca 40-50 min gåtur i går kveld.

Satser vel på at det blir gåtur i dag og? eller... han elsker håndball - og det gjør ikke jeg... hater håndball. men kanskje skvisje inn en tur mellom kvartfinalen (Polen) og finalen (Norge)

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndball er jo knallgøy epler!!!!!!!!!!!!!!!

 

De norske jentene er bare sykt gode, vært i mange mange år.

 

Ja godt å få solgt. Helt grei pris.

 

Ja må nok bruke noe tid på tilvenning. Tenkte ikke på at det ikke var noen kjente lukter eller noe. Har tenkt å være der endel i julen og så får vi prøve litt og litt. Går det ikke så er det andre løsninger :lol:

 

Camillok, ja hverdagen tar oss. Jeg har faktisk lurt på om jeg skal be fastlegen min om litt hjelp når det gjelder vekten. Kanskje det hjelper å ha avtaler med henne. Nå er hun ganske kraftig selv he he. Men mulig jeg gjør det på nyåret. Noe må gjøres ihvertfall, kroppen helt ute på tur. Verker som en tulling i nakken og ryggen :ph34r:

 

Men 2016 blir bra :wub:

 

Nei, kjøre noen lønninger.

 

Ha en storveis mandag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: jadda jadda, så på finalen med et halvt øye oppe, K66... (pc spillsakakuro eller hva det nå heter.... J fikk meg hekta på det.. samle like brikker på forskjellige vis, nok "nøkler" for å gå til neste nivå) :P

 

om et par timer kommer venninen min på besøk. ho jeg drar på ferie sammen med. Det lukter ajax med sitron her nå ;-)

Siden jeg har minimalt med mat her hjemme, hehehe, så fikk jeg HAN til å lage kylling shop suey til oss i går. Bare til å varme opp for meg. Er han ikke verdens beste? det er hans spesialitet nemlig. hihihihihi.

 

Har skrevet en trim/spinn plan for jula, så får jeg se hva jeg ender opp med, hehehe. men masse gåturer er planlagt. Han ba søstra si ta med gode sko å gå i, for vi skulle nemlig gå mye, vi 3. Veldig streng lillebror, hehehe. Vi går ofte 1times turen nemlig!!! (bør ikke være for mørkt da, for den går gjennom en mørk skog et stykke. Men da kan vi gå på et byggefelt, rundt 45 min. Gleder meg at jeg har fått litt mer fart på de beina hans, hehehe... Han har gitt opp "kosetur" hihihihi :D

 

Nei, skal jeg komme meg i dusjen...

ps, k66 - fant brått ut at jeg burde gjøre om på merkelappen du skrev... har tenkt å ta med alle pakkene, og K66/Epler - vel, har nok et forklaringsproblem der... Tipper han tar på seg nissemaska nemlig.. (barnslig?? neida... hihihihihi) Håper det går greit...

 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Nå har det jammen blitt lillejulaften! Ikke verst.

I går var jeg på spinn en time. Mandag ble det ikke noe.. Men har pakket ned masse treningstøy som jeg har i bilen - sånn i tilfelle jeg får ekstra motivasjon, hehehe. Skal jo dra til ham snart. Pakkene la jeg under juletreet vårt i går mens han var på jobb. (frykter han har klemt godt på alle sammen.....)

 

Ønsker dere en riktig god og koselig jul alle som titter innom.

 

83,4 i dag - så får vi se hvor vekta havner hen etter jul! :(

 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juleribba og riskrem er velfortært (ok, rester i dag også) - noe julekaker, sjokolade og marsipan, men det får godtas på en sånn dag. Til lunsj i dag ble det masse clementiner. Så føler jeg er litt i rute med kosthold, selvom det blir litt småspising. (får heldigvis "hjelp" til kakefatet - hehehe)

 

I går gikk vi 3, 50 min (hjemme hos meg, måtte jo besøke katten) og i dag kl 11 ble det 75 min gåtur i sterk vind! ekstra trening det. Mulig vi hadde godt av det, hehehehe. :P

 

I natt er det nattevakt. Bare en vakt da. drar hjem til meg i kveld for å sove litt før jobb og sover hjemme i morra.

 

Fortsatt god jul jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P/> 2.juledag; 50 min gåtur alene + 1t etterpå.

søndag; 1t tur + 75 min intervallspinn

i dag; 1t 50 min (men mye fotostopp)

 

Her skal det gåes mye nemlig! Vi har nemlig funnet ut av vi skal på fjellvandring i Peru i sommer, så må legge grunnformen. Er forsåvidt godt i gang.

 

Mer senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.hvitserk.no/turer/egne/trekking-og-topptur-i-andesfjellene/

 

og der mista jeg innlegget mitt ja.. skulle bare kopiere linken for Peru turen vi har bestemt oss for. Hvis den funker da... Epler & data er et velkjent problem, hehehe

 

50 min gåtur i dag.

Kom skiløyper i marka i går, men valgte å droppe skia i dag. Er på grensa til varmegrader og noe glatt i løypene. Skulle komme mer snø til helga vissnok. Og dessuten er jeg en smule sliten. Kan ikke skjønne det.. Kroppen får treningssjokk???

 

Fri frem til helga = jobbehelg. jula kom jo i langfri uka mi :P

Søstra drar hjem til lørdag, så da skal det bli bittelitt deilig at det bare blir oss to igjen.. Veldig hyggelig, men slitsomt for oss å være "kokker og serviteører" hele tiden.

Men vi bestemmer alt av mat og trimturer, hehehe. Her lever man aktivt med andre ord!

 

Regner med at dere (K66 og Melis) er tilbake 4.januar????

 

kylling shop suey med fullkornsris står på menyen i dag.

 

(kjøttkaker i går. torsk i ildfast form søndag.)

 

Klem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

50 min tur i slapsevær (vinterrunden min)

1t spinn

 

Håper min ekstreme treningsjul gir utslag på vekta, i hvertfall stillestand, hehehe. Har jo blitt litt mer sukker innabords mener jeg... maten har vært sunn, verre med "det andre" :(

Må snart på sukkeravvennng, hehehe.. eller - er jo ikke noe av le av når jeg tenker meg om. :(

 

Salat med reker og egg til middag i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Bare 40 min gåtur i dag. Rakk ikke mer :( (eller man kan kalle det dårlig planlegging)

 

Årets siste dag - gjennstår og ønske dere en knall nyttårsaften!!!!!! :D:D

Her skal det bli kalkunstek med fløtegratinerte poteter, rotmos og brokkoli, og appelsinsaus.

Dessert; multekrem oppi krumkakekopper.

Diverse rester av julekaer & sjokolade/marsipan.

(er så vidt det holdt med julekaker, hehehe - en person har jo kost seg... her om dagen greide`n å ha en julekake i en hånd, konfekt i den andre, og samtidig som han tygga noe annet. Jepp, :P

 

Stor Epleklem! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det gamle!!!!!!!!!!!!!!!!

 

2016 blir knall :D

 

Inntak snakker vi ikke om :blink: Blir nok blåmandag 4 januar.

 

Trim dårlig med, høyre kne dobbelt så stort som venstre og sykt ondt, aner ikke hva det er men musklene ligger som tjukke pølser over kneskålen, sykt syn, men det går nok over.

 

Har nå bestemt meg for å melde meg på yoga. Kjøper medlemsskap og kanskje jeg da klarer å gå, koster jo endel. Men må gjøre noe. Føler jeg har en kropp til en 90 åring nå og det går rett og slett ikke.

 

Håper alle har hatt en fantastisk jul og ønsker alle ett storartet 2016.

 

Vi unngår fyrverkeri og har reist på landet. Stille og rolig. Pinnekjøtt på menyen her :P

 

Snakkes mye i 2016 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:(

Da blir det vekta på mandag 4.januar K66... gruer meg litt selv også.. Var på vekta hos HAN her om dagen, og den var ikke bra. Men vet den viser høyere enn min. 85,2 var nå litt drøyt alikevel. :( Krysser fingra for at min er snillere, hehehe

 

som sagt, maten har vært helt greit, men sukkerinntaket - oh, jøjemeg...

men trimmen har vært bra.

 

Ikke bra å høre om kneet ditt K66. Jeg sliter med den forbaska fingeren enda... Tar ikke sjansen på saltrening enda, skal ikke mye til før jeg har vondt i flere dager hvis jeg dunker borti.

 

 

snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P I går ble det ca 2t tur i dassetempo... (byen/gamlebyen)

 

I dag ble det 50 min tur på isette lysløype.. (hjemme)

 

nattevakter i helga, men sånn er det, må jobbe også :(

Deilig at det bare er oss 2 igjen... hihihihi.

 

rester til middag; kalkunstek, medisterkaker, kalkunsaus, salat og kokte poteter.

Ikke noe fristende sukker fremme på bordet, nå er det hverdagen. :D

Fin lørdag Jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny-gammel bruker her.

Har prøvd med jevne mellomrom å gripe tak i vekta, uten resultat.

Tenkte at 2016 var året for endringer. Skapet er fullt av flotte kjoler som er for små, og det irriterer meg. Før kunne eg vise kropp, no må eg skjule kropp.

 

Er alt for glad i sjokolade og chips og spiser det gladelig fleire gonger i veka, eg er faktisk avhengig av sukker. Kjenner eg blir sur om eg ikkje har tilgang på sjokolade når eg treng det. :mellow:/>

 

Eg begynte 1. juledag med 40 min økter der eg går/jogger i opp og nedover-bakker. Har gjennomført 7 stk inkl i dag. Måle er å klare minst 5 trim-økter i veka.

 

Eg har ikkje tenkt å starte med kostholdsendring i dag, men måndag er riktig dag for meg. Har brukt dagen i dag på å sette meg inn i dei ulike tinga her på GR-sidene.

 

Vitale mål : 42 år, 171 cm og 72 kg. Bmi = 24.4

Eg ønsker meg ned til 65 kg, men ser eit klart delmål i 68 kg. Der var eg i mange år før eg heilt umerkeleg havna på 72 kg. Det skjedde noko der som eg ikkje lenger klarte å kontrollere etter eg passerte 40 år, men no vil eg ta tilbake kontrollen. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P 1t spinn :P

Taco til middag. Klar for siste nattevakt.. (klar?? det var vel å overdrive...) Har vært slitsomme netter nå, så håper på litt roligere i natt. :(

 

Ny start i morra K66 - gleder meg til å ta fatt IGJEN.. Vi gir aldri opp...

ps, prøvde den svarte kjolen jeg hadde som mål i signaturen, men grøss, ikke bra... Tok en løs lllla pen genser/bluse istedet... Men ingen store forandringer i 2015, så kanskje ikke så rart...

 

Lykke til tklk B)

 

Epleklem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets første mandag og bare massssse muligheter :D

 

Årets første mandag i Bergen er KALD. Sol og fint :)

 

Da er vi klare for ny dyst???

 

Er egentlig det altså, hmmm merkelig.

 

Skal begynne på yoga idag, må prøve å få orden på kroppen og vanlig trening går ikke nå. Alt streiker. Så håper yoga gjør susen. Det passer aldri så bare å hoppe i det :P

 

Blitt dårlig med agility trening pga kneet. Merkelige greier. Muskelene ligger som tykke pølser rundt kneskålen. Er så steike ondt også, men er blitt noe bedre så håper det blir toppers asap :rolleyes:

 

Ikke veid meg idag. Så lenge siden vekten har vært i bruk at ikke fått med meg at batteriet har takket for seg ha ha ha

 

Må vel få ordnet det en av dagene.

 

 

Du fortsetter den gode trenden epler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

83,4 !!! dvs stillestand siden siste offisielle veiing 23.12. :D/> :D/> Kan ikke helt skjønne at det er mulig, men har muligens forbrent endel på all gåiinga våres/min.. (han er bare i 300g på pluss siden) Og vi har vel fått i oss halve grønnsaksdisken på kiwi/rema....

 

nedgang på 1,5 kg i 2015 faktisk - etter en super innspurt i desember på trimfronten i grunn...

 

Godt å høre at du er klar K66!!!!

og se å få kjøpt de batteriene til vekta brennkvikt... Så vi vet hva vi har å jobbe med. :P/>

 

Men hahaha - veide pusekatten også... siste veiing på han var i september. Opp 0,5 kg!!! Han har aldri hatt 5,5 som vekt heller! 5-5,2 har han vært på hele det voksne livet sitt. Merkelig. Kan ha noe med at selvom han er ute, så har han nå tilgang til tørrfor hele tiden i kassa si, så han kjedespiser kanskje? Stapp inn mest mulig? hihihi. men det er jo vinter og han er ikke like aktiv på (fugle) jaktfronten og sånn. Får holde et øye med ham. vekta altså.

 

K66 Har du vært hos lege med det kneet ditt da? røntgen/mr? Høres ut som en kraftig betennelse eller noe sånt? Greider du yoga med det kneet da? da må man jo tøye og strekke mye mener jeg.. Bare bekymret vennen..

 

hehehe, nei, dere er jo ikke bortskjemt med kuldegrader der borte... Er vel minus 7 her. Skal holde seg kaldt i ukene fremover også tror jeg.. må ut å feie litt snø også, kom litt i natt. Om det er nok til skiføre er jeg usikker på. Sov til halv 2. (med pusen oppi senga...ikke helt heldig siden han liker å ligge midt i senga inntil meg = liten plass til å lee på seg..) Bør vel kanskje komme meg ut for å sjekke postkassa, hehehe. Har som sagt vært ei slitsom jobbehelg, så skal bli godt med litt fri igjen. (helt til torsdag.) Avspasserer jo onsdag pga skole torsdag.

 

Har rydda bort julepynten hos meg. Et par litt nøytrale duker igjen bare. Vaskemaskinen er snart ferdig. Har tenkt meg på spinn intervall 75 kl 19. Deretter dra til ham. Opp sammen med han kl 05 i morra for å spise havregrøt før han går på jobb. Drar hjem til meg noen timer etter det etterhvert.

 

Tror jeg skal ha noe fullkornspasta med kokte egg i dag. Ikke all verdens mat i kjøleskapet. Har bare gitt opp den delen der, hehehe.. Er jo bare hjemme sånn orntlig i flere timer hver mandag. Ellers blir det litt sånn her og der, og noen timer. Men vi spiser jo middag uansett sammen som regel. Overraskende hvor godt det fungerer i grunn...

 

nei, må henge opp klesvaska.

 

snakkes hver dag fremover regner jeg med. :P/>

 

Melis; har du hatt det bra i jula?

 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P 75min intervallspinn gjennomført i går. Droppet ytterligere gåturer, Epler var temmelig sliten i beina etter all innsatsen i jula... slet meg igjennom timen som er ganske tøff - satt på 2 av sangene istedetfor å stå - ikke likt meg det.

Så tydelig at det var januar og mandag.. Men den gamle "gjengen" var på plass også. Ikke så mye forandringer på vårprogrammet - litt her og der bare, men mine timer er som før.

OK - burde ha mer styrketrening, jadda, jadda... :o Må tenke litt, hva er det man ikke bruker lillefingeren til.. og gripeevnen... et feilgrep, så er det au med en gang.. Kan jeg greide romaskinen tro.... Holde fast i stanga med 3 fingre..

 

Vi vurderte mulighetene for skiturer.. må sjekke om det er nok snø til å gå i marka.. Er minus 8 nå, men skal vel ned i minus 6 i ettermiddag. minus 11 i morra, og det er bittelitt for kaldt med noe vind i tillegg. Vi avtalte gåtur etter hans jobb i dag.. Hviledag fra trening begge to.

 

Nå skal jeg lese nettavisene, deretter dra hjem til katten for å slippe han inn. Ikke alltid han er der så tidlig, så satser på ca 07. Så drar jeg tilbake i kveld for å slippe han ut. :)

Har en plan om å rydde i skuffene/hyllene jeg har "fått" her med klær - finner jo ingenting når det er kaos, hehehe...

 

Gikk det bra på yogaen i går K66?

Hva synes du om påfunnet våres om Peruvandringa i sommer? hehehe... hvorfor ikke, lissom... M bare prøve om knea fungerer ... vi skal jo gå saaaaakte...

 

Snakkes plutselig igjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år damer :D

 

Trodde ikke jeg hadde vært borte så lenge, men det har jeg jo. Her har jeg kost meg med barna i jula, men har nok dessverre blitt for mye for kroppen alt i alt i desember og startet det nye året med å treffe veggen omtrent. Ikke krefter i verken ben eller armer, kvalm og sykt hodepine. Så nå ligger jeg til lading og prøver å spise meg til krefter igjen. Sunn mat da! :P

 

Ser jo det har skjedd litt her siden sist. Fantastisk at leiligheten din endelig ble solgt K66, det må være en del kilo av skuldrene! :D Og det kneet, uff, må få en lege til å se på det! Lykke til med veiing når batterier er kjøpt inn. Yoga anbefales på det sterkeste ;)

 

Epler, 1,5 kg ned i 2015 var jo bedre enn ingenting eller enda verre OPP :P Du er superflink med trimmen, bare å holde koken der nå!!

 

Jeg vil gjerne at buksene mine skal sitte fint igjen, jeg får de på liksom, men som pølseskinn og greie lovehandles. Føler blodsirkulasjonen takker for seg og det går ikke :P Men jeg får komme sterkere tilbake til trim osv når kroppen lystrer litt mer.

 

Ha en sunn og smal uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre fra deg Melis :D

 

Pusen kjedespiser sikkert epler. D Du får få deg en større seng sånn at dere kan være litt mer hos deg vett du B)

 

Mange øvelser jeg ikke kunne gjøre epler, kneet helt håpløst, men har bestemt meg for å gjøre det jeg kan men så fort det gjør ondt gå ut av stillingen. Skal igjen i morgen men det er ren tøyeyoga så regner med jeg kan gjøre mer. Målet er en vanlig yoga time og en tøye yoga i uken nå i starten. Gå mer med Nemi og når kneet bedre prøve å jogge litt igjen. Skal til lege mandag og be om henvisning. Naprapat lurte på om det kunne være menisken :blink:

 

I morgen laaaaaaaaaaaaang dag så blir ikke batteri da heller. Men kommer epler, blir skyhøye tall, vet det.

 

Nei, strikke litt.

 

Ha en toppers onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Det ble 20 min felles tur på kvelden hos meg i forbindelse med katteutslipp. Den korteste ruta, hehehe. Men altå ble det tilsammen 40 min tur for min del i går. Har begynt å skrive egen trimkalender (papplata fra kiwi) - får se hvor lenge jeg gidder.

 

Melis; Takk, lover å holde koken å trimfronten så lenge jeg kan og kroppen tåler det.

Nettopp Melis, man vil gjerne at klærne man har kjøpt skal sitte bra... Vet ikke om den kjolen noensinne kommer til å sitte bra, er vel minus 10 kg siden... Men ikke noe dyre greier, bare liker den.

Huff, kjipt med sykdom som kommer.... ja ta vare på deg selv best mulig.. Du hører til her på tråden vår, så kom sterkere tilbake med trim og matinspirasjon når du er frisk, vennen. I mens får du en god klem fra Epler!

 

K66; skjønner ikke helt den vektoppgangen til katten egentlig... han er jo vant med å ha mat i nærheten når han er mye inne også... vel, vel... Litt kulemage får tåles, han er jo snart 13 år. Kanskje litt dårlig med dobesøk for tiden :( Han virker ellers helt frisk, og han er flink til å drikke vann.

Går ikke med større seng inn på det soverommet mitt, K66... ikke plass... ville ikke fått opp garderobeskapene da. Men han ser frem til grilling på verandaen min i sommer da... jeg har mye større veranda enn han.

Bra du har bestemt deg for å gå til lege.... Bra du greide å fullføre noe på yoga da.. du er i gang med noe hvertfall..

 

Nå er planen å lese nettaviser, bli litt mer våken (opp 05 i dag og) - dra hjem til katten for å slippe han inn. Finne frem skolesekken til i morra + gjøre småting.

Handle på kiwi. Lage lapskaus så vi har til torsdag og fredag. I dag blir det rester fra gårsdagens middag. Men siden jeg er på skole til kl 15 i morra og fredag sover jeg, så da er et kjekt med noe å bare varme opp. i dag blir det hans spesialitet; koteletter kokt lenge i kraft, sammen med løk, deretter laget saus av krafta - + diverse grønnsaker. Polsk grov byggryn ris, brokkoli og salat.

 

Spinn kl 16.15. Kjører hjem for å slippe ut katten i kveld. Eller om jeg tar det etter trening, får se på gradestokken.

 

Klem, Epler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt, sikker på at du ikke kan lure inn en litt større seng?

 

Har litt ondt av pusen jeg da. Unner deg all lykke så misforstå meg rett men høres ut som pusen er mye alene. Ser bare på meg selv hvis jeg er borte fra Nemi noen dager :lol: Hun er jo ikke alene da men likevel, er nok en hønemor i så henseende.

 

Melis håper 2016 blir ett bra år for deg :)

 

Yoga idag, tøyeyoga vel og merke. Naprapaten likte ikke hvordan kneet så ut. Første pri er å få sirkulasjon i muskelene rundt kneet først. Bilde er nok fornuftig uansett hva det er. Helt annen følelse enn i andre kneet, det har jeg tatt bilde av og vet hva som er gale. enklere å forholde seg til når en vet hva det er :blink:

 

Styremøte i morgen. Så inn i h.... lei hele styret. Det er noen på huset som ikke beliter seg og lager så sykt mye støy. Vi har jussen på vår side så er ikke det men spes en i styret som synes det er ubehagelig. Vel jeg kommer til å trekke meg. Tar altfor mye tid i forhold til hva jeg har. Med tanke på studier og å få kroppen i form så har jeg ikke tid til å bruke timesvis hver uke på styrearbeid. Hovedjobben er jo gjort ikke det, men er bare så dårlig på å legge ting vekk, blir gående å tenke, undersøke ++++ Skal egentlig sitte ett år til men kommer til å skylde på helsen og si at legen anbefalte meg å avvikle styrevervet B)

 

Bikkjekaldt i Bergen idag brrrrrrrrrrrrrrrrrrr

 

 

Ha en toppers onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...