Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

:( Har forståelse angående tankegangen din angående pusen K66 - men husk at hunder og katter er veldig forskjellige. Katter er nattdyr, og liker å jakte på natta og sove på dagen. Ser veldig fort at han ikke sover så godt på dagen når jeg vimser rundt ham og bråker..

 

Ja, høres ut som det kan være smart av deg å trekke deg fra styret... Når skal du begynne å ha forelesninger igjen? Oppgaver hjemme?

 

Håper de finner ut av kneet ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett!!!! Hadde katt en gang i tiden vi også, da jeg var yngre. Han het Magnum he he. Var helt spinnvill. Men utrolig glad i kos.

 

Han har det nok helt topp!!

 

Ja vi skal ha styremøte idag. Sier ikke noe ikveld tror jeg, orker ikke. Skal til legen mandag og gir da beskjed.

 

Håper det ikke går for lang tid før jeg får tatt bilde, hadde vært kjekt å vite hva som feiler det retten og sletten.

 

Var på tøyeyoga igår, usikker på om det blir en 3 økt denne uken. Er jo ikke akkurat trening men gjør noe ihvertfall :D

 

Fremdeles kaldt og fint i Bergen. Ulempen med mange minus er at huden spes på hendene sprikker. Vet jo om det så bare å være litt føre var men glemmer det he he. har en skikkelig god håndkrem men den ligger hjemme.

 

Melis formen ok?

 

Epler alt vel med loverboy ;)

 

Skolen begynner 11 januar. Første samling er 20 januar så venter med kjøp av bøker +++ til da, så da er det bare å brette opp armene :blink: Litt annet opplegg enn i fjor. Det går over ett semester og det blir 4 samlinger a 3 dager. En samling i mnd fremover. Forelesningen begynner onsdag midt på dagen så trenger bare 2 overnattinger, men blir jo mye stoff :unsure: Blir bra, må det.

 

Hvordan er været hos dere?

 

Alt i rute med mat og trening??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( veldig tungt å begynne på skolen igjen i går... overhode ikke motivert, det var vel ingen av oss... Vi slapp 1,5t før tiden pga vi så mer og mer slitne ut... eller for mye informasjon + "startvansker" :blink:

 

Vi gikk 50 min tur på ettermiddagen. 8-10 kuldegrader, husker ikke. Bet litt i kinna noen steder m ekstra vind.

 

Nei, rett i seng. har hatt nattevakt. (hjemom katten som ikke var tilstede) Han er muligens litt redd for å bli stengt inne i 1,5døgn pga 10-14 kuldegrader, hehehe... (slapp han ut etter skolen i går, vært flink og gjort fra seg i kassa si inne)

 

huff, vi får bite tenna sammen K66 - og være flinke studenter.... Vi fikk vitnemålet vårt i går. Bare femmere i fagene/eksamen jeg har hatt nå :P De gamle studiekompetansefaga stod der og, 3 i matte, 4 i resta. Men pytt. Nå er det forbredelser til fagprøva som gjelder og diverse mål vi må krysse av... huff...

 

Senga!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Det ble spinn intervall 75 i går. :P

Ingen ekstra gåtur, beina må hvile litt og..

 

Plan for i dag;

(stod opp kl 05 i dag, Kjæresten min måtte på jobb, så.... = havregrøt og kaffe)

Lese litt mer på nettavisene

Dra hjem til katten, slippe han inn

Gå en liten tur hjemme (har blitt litt snufsette, så får være litt forsiktig)

Ta en tur rundt på kjøpesenteret/andre butikker for å prøve fjellstøvler til Peruturen i sommer og se etter ny vinterjakke og så trenger jeg større dagstursekk enn den jeg har.

Dra hit før han kommer fra jobb

Dra tilbake til katten i ettermiddag/ kveld for å slippe han ut

Biff til middag i kveld

 

Kanskje ikke all verdens spennende lørdag, men sånn er det noen ganger. Har en plan oppi hue angående sykehjemspraksis jeg måååååå gjennomføre før 1.mai.... huff... men bør ikke ha alle 44 vaktene vi må ha denne terminen der, holder med min egen arbeidsplass, men må snakke med læreren torsdag om det holder med 10-12 stk? Ho mumla noe om 3 uker, men usikker på hvor mange dager i uka ho tenkte. Jeg må jo gå opp til fagbrevet andre steder enn min arbeidsplass... Har bestemt meg for å droppe det sykehjemmet jeg var på forrige gang, høsten 2014 - og velge et annet et i nærheten av der jeg eh, oppholder meg mye nå... hvis de kan ta i mot meg. Sikkert litt tungt å bli kjent på et nytt sted, men orker ikke tanken på å dra tilbake dit - så satser på at dette blir bra. Husker ikke om noen i klassen jobber der, skal forhøre meg... Dette er min store bekymring for tiden nemlig... Lå i lange tider i natt og tenkte...

 

Ha en fin lørdag alle sammen :wub:

 

K66; håndkremen ligger i veska di ?

Har heller problemer med at leddene mine blir så vonde, jeg... (lillefingeren er et kapitel for seg selv angående vondt, men også de andre leddene på henda pga fibromyalgien som herjer i kulda... Hovedledda på noen av fingrene har jeg problemer med å bøye helt. Prøver å være flink me då gå med mye vanter/ votter. De johaugvottene jeg kjøpte på Trysil i fjor er utrolig gode og varme - lurer på om jeg skal kjøpe hanskene også, er litt klødrette å kjøre (kald) bil med votter, hehehehehe - jepp, Epler har gjort det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviglet meg en gåtur/trim hviledag i går - er det greit K66? Men holdt meg bra i aktivitet forsåvidt..

Idag snør det temmelig tett. Vi har straks tenkt oss pål årets første utenlandstur.. (selvom vi er litt i tvil om svinesund kan kalles utland, hehehehehe) ok, vi passerer grensa. Må kanskje vise id kort da.. yeah. men helt greit.

 

Kneet like ille regner jeg med. Du greier å gå tur med Nemi da?

 

Vi slipper inn pusen når vi kjører innom der nå.. men han pleier å ligge under verandaen eller noe sånt.. den nye kassa er kun til matstasjon dessverre enda.. men det er lunt under verandaen tett inntil husveggen m varme. Og all snøen isolerer godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjent epler ;)

 

Går tur men det blir jo rolige turer, vanskelig å få trent agility også :( Skulle opp på Fløyen i helgen men halvveis måtte jeg snu. Å gå opp og ned er ikke godt dessverre. Hvis å gå opp hadde vært greit kunne jeg bare tatt banen ned igjen men dengang ei. Ble en fin tur for Nemi som fikk løpt litt løs.

 

Ja håper jeg snart skal få tatt mr og finne ut hva det er som feiler det.

 

Travelt om dagen.

 

Studiene startet igår egentlig. Jeg venter dog til neste uke. Må printe ut en hel del. Så timeplanen og lukket den fort ned igjen. Helt sykt hvor mye som skal gjøres hver uke. Her gjelder det å ikke havne for langt bakpå. Vel får gjøre så godt jeg kan.

 

Fint og kaldt og datokjøring her i by'n da :ph34r:

 

Ha en strålendes uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P fremdeles 83,4 :P

 

Nettopp stått opp fra nattevakt. Tvang meg til å være oppi senga til kl 15. Pusen begynte å bli litt utolmodig for at mamma sov så lenge, så hadde et par svarte kattepoter i trynet, hehehe :D

 

K66 :( Misunner ikke deg mer studier nå.. Men bare til å hoppe i det.. Legg opp en seriøs lese plan, så kommer du deg nok igjennom pensum.. Kanskje det er en fordel at du har kneproblemer, så kan du prioritere lesing i stedet.. Ikke bra å tenke, men ....

 

Datokjøring ja, stemmer, hørte om det på nyhetene... merklig.. funker det for deg da? Eller du tar buss uansett eller? Jeg har 2 på slutta - hm... hva slutter J sin bil på tro... 0? Vel, blir nok ikke sånn her får man håpe, men hadde vært praktisk hvis vi kunne kjørt bilene annen hver dag, hehehe.

 

Er bare minus 3 for øyeblikket her, skal bli kaldere igjen, spes på natt visnok. Var jo nede i 2 grader = tung snø m noe slaps-- kjipt, det snødde jo så mye i helga. Men veldig fint og hvitt her fremdeles. Vi kom oss ikke ut på skitur i helga... han var litt snufsette, så holdt oss i ro. Eller, vi dro til utlandet på søndag, ja.. (var ikke id kontroll der som jeg trodde forresta)

 

Må tenke etter hva jeg skal bruke ettermiddagen til. Har spist "frokost" nå. Kose meg med resten av kaffekoppen. Får se om jeg går meg en tur, eller... Var på spinn intervall 75 min i går som vanlig. MIN HELLIGE MANDAGSTRENING :P Har booka spinn kl 16.15 i morra. Satser på 2 ganger i uka, så får nr 3 i tilfelle bli bonus. Blir bare stressa i hue over å "må få til" 3 ganger. Men med alle gåturene, så blir det bra uansett. men ikke mye energi igjen når man er mellom noen nattevakter..

 

Bør begynne på noe skolearbeid også.. tar ikke slutt selvom eksamen er over, men mest for egentrening. vi har noen innleveringsoppgaver i løpet av terminen også. En av dem fakller selvsagt på den torsdagen jeg er i Mexico. Men håper jeg kan få oppgava før jeg drar, slik at jeg kan gjøre den ferdig. Noe tørre greier om lovverk.. Vi må gjennomføre slike ting pga vi skal krysse av alle kompetansemåla før vi kan bli meldt opp til fagprøva.. Så alle dager er viktige, vi må ta igjen det på et eller annet vis hvis vi er borte. Men går an å planlegge når jeg vet en fraværsdag. Og vet jo det kommer til å bli småfravær på andre i klassen støtt og stadig.. (mye syke små barn)

 

Nei, får sjekke lønningslappen :lol:

Ha en fin tirsdag!

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med stilstand :)

 

Mer lesing blir det uansett ikke epler så må få orden på kneet. Godt i gang med yoga :lol: Var 2x forrige uke. Var på mandag som var og skal idag og meldt meg på på lørdag. Målet er 2x i uken når vekkreist og 3x i uken når hjemme hele uken. Satser på skal greie å holde det :blink:

 

Går det med pusen? Sitter du hjemme hos deg selv å leser?

 

Ja må lage en veldig strukturert plan, ellers går det skeis.

 

Har gitt beskjed at jeg gir meg i styret. Blir dog endel jobb før årsmøte 14 april. Vil at alt skal være på stell til neste skal overta. Mye greier som skal på plass når noe er nyoppstartet

 

Kjøpte boligkjøpsforsikring når jeg kjøpte nye leiligheten. Nå ser det ut til at jeg kan få bruk for den :( Hadde virkelig håpt at alt skulle være ok men det er så høy trinnlyd. Litt kan jeg leve med men når de reklamerer med Tek 10 og nybyggstandard da forventer en ikke at en skal høre naboene så godt. Vel orker ikke å kave med utbygger. Meldt det til forsikringen så får vi se hva de sier. Hvis de kommer frem til at det er innenfor kravene så må jeg bare leve med det. Tviler på det for hører veldig godt. Hadde jeg visst det så hadde jeg faktisk ikke kjøpt. Jeg er ikke overfølsom for lyd men når en betaler så mye som jeg har gjort forventer en mer. Vel vel, ikke noe å gjøre med nå. Håper bare at forsikringsselskapet kan hjelpe.

 

Nå snør det gidt :) men blir jo ikke liggende :(

 

Ha en knall dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Ja, hvordan går det med det batterikjøpet ditt til vekta K66? :angry: Eller må du bruke litt tid før du kringkaster det høye tallet? jepp, fornøyd med stillestand av den fine vekta!

 

Magan slo seg virkelig vrang i dag tidlig, og hadde ikke nubbesjans til å ta spinn timen i ettermiddag, får prøve i morra istedet.... Synes det tullballet blir verre og verre jeg.. Herje sånn med en 43 år gammel kropp da gitt...

 

Har vært hjemme hos pusen de siste dagene. Men nå er jeg hos ham. Katten har jeg tenkt å holde inne frem til etter skoletid i morra, siden det er meldt opp til 16 kuldegrader i natt... Han får bare rive ned tapeten på soverommet... Han kommer fra jobb ved midnatt i dag, så går og legger meg til normal tid, står heller opp like før han kommer. Jeg skal jo på skolen 8.30 i morra. Man må utnytte de få timene man kan når turnus kræsjer...

 

Har planer om å skrive noe skolegreier på pc. (men nå ser jeg skiskyting i bakgrunnen) Finner meg mat og har kokt kaffe. Det blir vel ikke så mye vi må lese denne terminen, men heller skriveoppgaver ser det ut som. Ikke hver uke da. Skal også snakke med læreren i morra angående timeantallet jeg må ha på sykehjem, så får jeg kontakte det sykehjemmet jeg tenkte på. Er overhode ikke motivert, men må man så må man. Sjefen min kunne skrive at jeg hadde aktive nattevakter med stell på jobben min, siden nattevakter egentlig ikke er godkjent som praksis - men er overhode ikke rolig inne hos meg... :(

 

Så kjipt at du har fått problemer med den nye leiligheten da... Avslag i prisen, er det målet?

mmm gjelder å prioritere hva man skal bruke fritiden til, slik at det ikke blir for mye... (styrejobben)

 

Nei, må gjøre noe fornuftig.

Knall dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denial heter det vel :blink:

 

Den kommer den kommer, bare ikke klar for å kringkaste det riktig enda.

 

Nei går ikke for avslag, jeg ønsker det utbedret, hvis det viser seg at det ikke holder mål. Men få se, utrolig hva de greier å sno seg unna.

Men styrer ikke med det. Lar forsikringen ordne opp, så få vi se hvor langt de kommer.

 

Skal bli godt å bli ferdig med styrejobben. Holde ut til årsmøte og så er det slutt :D Men har endel ting som må på plass :unsure:

 

Blir bare yoga 2x denne uken :( men det er jo minimum, får kanskje si meg fornøyd. Fikk til en agiltiy økt med Nemi på onsdag. Skal på innetrening på søndag så da ble det 2 økter på henne også. I helgen skal jeg ha 2 nevøer på overnatting. Tror det blir starwars film :ph34r:

 

Nei, mye å gjøre og jeg jobber altfor tregt idag.

 

Ha en toppers helg.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I rute K66? Koser du deg med nevøer?

90min gåtur i går. Vi måtte teste de nye dunjakkene våre, og jeg må begynne å gå inn fjellstøvlene... funka bra.

Våkna halv 10 til 21 minus grader... nå er det bare minus 18.. Vi hadde planlagt å teste skia, men dropper det..

Pusekatten har vært inne helt siden onsdag!!!!! Vi lot han være ute mens vi gikk i går, han kom heldigvis inn igjen (bare rundt 10 grader da) Ellers har jeg tatt med ham ut på armen for å la ham kjenne på den kalde lufta. Vi skal gjøre det samme i dag. Han går i kassa si, og virker ganske rolig når vi kommer. Skjønner nok at det er for kaldt. Han får ekstra god mat, hehehe. Vi tar en kaffekopp hos meg, og koser med ham. Skal visst fortsette å være kaldt frem til neste helg.

 

Vi skal gå en tur i dag og, uvisst hvor lenge. 1t kanskje.

Calzone til middag i går, kjøttkaker i dag.

 

På tide å logge av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kaldt hos dere.

 

Kaldt her også. Snør igjen idag :blink: Er jo fint men ikke glad i saltet på veiene. Potene til Nemi får vireklig gjennomgå. Smører dem hele tiden men det er hun ikke overvettes begeistret for he he.

 

Idag har jeg begynt å notere :o

 

Tror det må til for min del. For mange dårlig vaner. En ting jeg vet jeg må kutte drastisk ned på er kaffe latte, fasinerende hvor mange jeg greier å drikke i løpet av en dag :ph34r: Planen er denne uken å få en oversikt over hva jeg spiser og så ser hvor jeg kan kutte fra neste uke. Skal til Oslo i 3 dager grunnet forelesninger og da er det alltid litt vanskelig men skal gjøre så godt jeg kan. Kan jo ta noen fornuftige valg. Onsdagen er det reise + forelesning til kl 21 :(

Torsdag er det forelesning 8-15 og så treffe M sine døtre. Vi pleier å gå ut å spise, får droppe dessert :blink:. Tror faktisk hovedutfordringen blir å holde seg unna kaffe latte :wacko: Tenker at når jeg noterer det ned så får jeg sjokk og kanskje det hjelper he he.

 

Kjekt for pusen å ha selskap, kos :wub:

 

Å gå tur nå er jo med livet som innsats :lol:

 

Treningsplaner er 2x yoga, 15000 skritt om dagen og agility 2x i uken. Agility er ikke så mye trening men utstyr skal bæres og jeg må løpe med så noe bevegelse blir det jo. Når kneet kommer seg har jeg tenkt å prøve å jogge litt eller noe annet. Får se når den tid kommer. Skolen må dog sammen med Nemi komme først dette semesteret.

 

Nei, må gjøre noe.

 

Ha en knall dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Minus 17 :P Jepp, oppholder meg innendørs fremdeles.. Må en tur hjem til Pusen snart, men ikke slippe han ut i dag heller... Han må etter værmeldinga være inne frem til fredag stakkarr... eller kanskje lufte nesa 10 min nå og da.. Fant frem esken med de gamle musene hans i går, så får se hvor mange han har greid å spre rundt i leiligheten, hehehe.

 

Hehehe, stemmer, du er glad i kaffelatte du ja... :( Den styrer jeg fint unna, unner meg en cappucino innimellom istedet, selvom det er endel H melk i den og (hvis jeg ikke kan få lett)

Bare til å vende seg av med det K66... Antall pr dag? huff, 2-3 stk? Men godt du har tatt tak i kosthold & registrerer..

 

Greier du å gå 15000 skritt er jo det veldig bra.. :D At man er i bevegelse er jo det viktigste uansett.

Bare å hoppe i skolearbeidet, unner det ikke dette halvåret her..

Vi har vel 4-5 innleveringsoppgaver dette halvåret, men ikke store greiene virker det som. Med unntak av tiltaksplanene, men de får jeg ikke begynt på før jeg får praksis på sykehjem. har sendt email til en avdelingsleder nettopp. Jeg bruker jo å ha flaks i sånne situasjoner, håper det gjelder nå også. :lol: (men har vært litt flytting pga oppussing på det sykehjemmet jeg vil, men vet det er en avdeling igjen der - håper jeg kommer dit.)

 

I går gikk vi nesten 2t tur i rundt 14 minus! men ikke vind i det hele tatt, så gikk greit. Bet litt i kinna, men vi snøra oss godt igjen, hehehe. Helt topp at jeg har funnet noen som også liker å traske i vei. Vi surra på en skogsti vi ikke hadde gått på før, veldig kjekt, var ei rundløype.

 

Har du sjekka linken min fra Peru turen?

 

Nei, nå får jeg finne noe mat. lenge siden havrgrøten kl 05 nå :P

(havregrøt, kruskakli, vann. Og deretter blander vi i cottage cheese, blåbær, kanel, og bittelitt honning. (han har malte mandler i tillegg)

 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som har gått meg hus forbi. Stusset når du sa peru. Hvor ligger linken?

 

Ja må begynne ett sted og så jobbe meg mot målet.

 

Stakkars pusen, sikkert kjedelig å ikke få gå på sine vanlige tokt, men med den kulden må han nok holde seg inne. Går nok bra med masse kos fra ho mor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(/> Er vel kaldt I oSLO OGSÅ REGNER JEG MED... fremdeles minus 17 her... :(/>

Det ble den ekstra lange turen i går, rett etter middag (lettsalta torsk & laks i form med paprika, lime og purre over) - God gammel oppskrift som han likte :lol:/>

Med ekstra lang tur mener jeg rundt 1,5t. 7,2 km stod det vel på klokka mi. Vi slår sammen den korte og den lange turen vi tar her, med en snar vei mellom. Bra han "drar meg" litt, jeg hadde egentlig tenkt en av turene, helst den korte, hehehe..

 

Nå skal jeg hjem til pusen. Han får ikke gå ut i dag heller, altfor kaldt for sarte kattelabber nå.

Må fikse et par ting her og der og ta noen telefoner. Og titte litt mer på skolearbeidet.... Dritt lei?tull... og lete videre etter passende sykehjem jeg kan ha praksis på... et avslag, blir nok flere.. Er så mange studenter der ute nemlig...

 

Fin onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:wub:

yes! Greide å ordne praksisplass på sykehjem i dag!!! Fikk et hyggelig svar fra ei jeg sendte mail til og at jeg var hjertelig velkommen. Skulle prate med ho 2.2. 10 000 steiner falt fra skuldrene mine nettopp!!!!!!

 

Nå nettopp har jeg gått den doble runden vår. Gutten min skulle jobbe dobbelvakt i dag, så da gikk jeg alene. Hadde ikke helt lyst på spinn kl 16.30 - og knallsol og minus 7 grader var mer fristandes. 1.t 30min. eller 1.20 var det kanskje. Men må innrømme jeg lot fjellstøvla stå og tok vinterjoggeskoa...

 

Aktivitet er viktigst, ikke at man følger treningsplan!! Og tror jeg fikk høyere puls på denne turen, enn jeg ville fått på et spinnsete, hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra epler. Forstår godt lettelsen.

 

Er på BI nå. Tungt å komme i forelesningsmodus kjenner jeg. Vanskelig for å konsentrere meg. Satser på det kommer seg. De har lagt om systemet. I fjor gikk finans og skatt over 2 semestre. De har nå endret sånn at finans går høst og skatt går om Våren. Første semester med finans er gjennomført og karaktersnittet var vistnok elendig. Tror det er så enkelt at begge fagene er modningsfag og når begge gikk samtidig så gikk de over 2 semestre. En hadde flere innsendingsoppgaver samt at man hadde stoffet mer på langs. Ser nå at leseplanen er helt sinnsyk. Passer jo greit når du er heltidsstudent men for oss andre blir det :wacko: Vel får gjøre så godt jeg kan. Men ser at 20 timer uken som er anbefalt det rekker jeg ikke. Må lage en plan når jeg kommer hjem ellers er jeg f.....

 

 

Hvor er Peru linken?

 

Å reise kan jeg fint se bort fra, både tidsmessig og økonomisk.

Blir en tur med søskene mine til høsten. Barcelona er planen, helg. Det blir kjekt. Om M og jeg finner på noe er ikke godt å si. Hadde vært kjekt men det blir som det blir.

 

De første dagene med registrering viste meg at mye er faktisk gjort hvis jeg dropper kaffe latte og snop. Melken utgjør mange kcal med alle de kaffiene jeg drikker. Så det må det i en periode bli slutt på. Tenkte å begynne mandag :)

 

Nå når jeg er på forelesning så blir det bare tull.

 

Må si ting har endret seg siden jeg var student på begynnelsen av 90 tallet. Nå ser jo kantinen ut som kafeer. De har t.o.m Starbuck, helt utrolig. Triveligere omgivelser ihvertfall.

 

Nei nå er foreleser tilbake.

 

talast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P se innlegget helt øverst på denne siden K66 :P Har sjekka linken, den funker.

 

50 min turen gikk vi i dag. i 14 minus, men sola var på vei ned, så bet i kjakene.. bittelitt.

Du kommer nok inn i forelesningsmodus etterhvert.. men sikkert myyyyye....

Vi sliter alle 15 i klassen med videre motivasjon på skolearbeid, det kan man trygt si av våre prestasjoner disse ukene, hehehe....

 

Har meldt meg på spinn kl 10 i morra. Deretter jobbehelg.. igjen. Synes den helga kommer støtt og stadig jeg nå.. :( Jeg har lovet av vi skal gå turer i helga også... bra med avtaler..

 

Har tenkt å lage en stor kjele med minestronesuppe, hjemmelaget, så vi har et par dager. Deretter noe fisk på søndag. Godt med suppe på vinteren. Siste natt med kaldtnå tror jeg på ei stund, tenker pusen blir fornøyd i morra når han får komme ut... Har blitt litt klating på tapeten, men det får gå... Må uansett tapetsere om når jeg ikke har han mer...

 

logge av nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Håper det! Vi satser på en aktiv hverdag nemlig.... :lol:

River og sliter mellom sunt og usunt ellers, men trimmen vil jeg si er godkjent. Hahaha, han mente i går før sengetid at SKOLEBRØD det kunne man spise så mye man ville av, for det var jo BRØD... og ikke kake... vi ble ikke enig der gitt... :P

Fikk sagt at bilen min er 2 år til lørdag... hehehe, feire med kake?? hahaha, skulle heller tatt med bilen på langtur mente nå jeg...

 

Det ble ikke spinn i dag kl 10, sånn var det med den saken... var så ille trøtt, og ikke fristandes å gå ut å skrape bil... 18 minus kl 05 - og det holdt seg deromkring en god stund.. var vel rundt minus 13 når jeg kjørte til Katten i 10.15 tida.

 

Har "bestilt" gåtur etter middag i dag da... Hjemmelaget minestronesuppe med mye stæsj oppi står nå å godgjør seg. Var mer jobbe enn det jeg trodde/husket, så har stått på. Men bare morsomt å lage hjemmelaget mat ofte igjen altså.. Snart 20 år siden fagbrevet mitt ;-)

 

glad fredag ja.

hvor mange kaffe latter har du fått i deg i dag? :angry:

Kanskje du skal skrive ned antallet her inne hver dag til skrekk og advarsel ovenfor deg selv?

Har du muligheten til å gå "ned" til capuccino en periode til avvenning? Eller greier du å kutte ut 100% tvert? Drikke vanlig kaffe i stedet? Regner med at du trenger et visst antall dl koffein? hehehe.

 

:wub: Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: 50-55 min tur både i går i dag :P

Begynner å bli slapsette her siden et har gått over til varmegrader mye og tåke.. snøen forsvinner foran øya våre...

 

Siste natt nå. Slitsomme nattevakter, så håper på litt roligere i natt... man kan jo håpe mener jeg..

 

Spinn i morra, vanlig time. For dårlig med en pr uke, ser den... men ... skal blåse mer denne uka, så kanskje mer fristende å trene innendørs uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med all gåingen epler. Veldig bra.

 

Hvem sin ide var hiking turen :lol: ?????

 

Det blir nok fort både 3-4 kaffe latte om dagen. Og det er altfor mye. Tror jeg må gå cold turkey, ikke god på moderasjon :unsure:

 

Men er på gang. Var i Oslo forrige uke og ser nå at timeplanen blir helt insane!!. Det er estimert til 20 timer i uken men bare å lese teorien tar vel 10-15 timer og så er det oppgaveløsning som faktisk er det viktigste hmmmmmmmmmmmm Må ta noen avgjørelser. Har avtalt kollokvie om torsdagene på kvelden. Regner med en 4 timers økt de dagene. Planen er oppgaveløsning. Vi avtale på forhånd hva vi skal se på sånn at vi får mest mulig ut av timene. Skal sitte hjemme hos meg. Nemi har jo vært alene hele dagen og jeg går da ikke ut igjen når jeg først har komt hjem. Mandagene blir delvis lesedager. Blir litt i rykk og napp. De dagene jeg ikke går på jobb må jeg ihvertfall studere, om det blir på egen hånd eller kollokvie vet jeg ikke. Har en tanke om å gå på BI de mandagene jeg har fri. Ikke hele dagen men 11-16 eller noe. Kan booke grupperom og sitte der. Ikke langt fra leiligheten min heller. Må få tilvendt Nemi i den nye, mange ukjente lyder og hun reagerer veldig :( , ikke noe kjekt stakkars. Tenker at hvis det er midt på dagen og det blir litt lyd i starten så blir det ikke så stress ifm naboer. Må få gjort noe med inngangsdøren. Det blir sånt vakum i mellomgangen og da smeller det sånn i døren min. Hun tror da det kommer noen og når det ikke skjer noe så stresser hun. En måte å løse det på er å la døren til mellomgangen stå åpen, hmmmmmmmmm får tenkte. Skal snakke litt med naboen.

Tror jeg skal prøve å avgrense hvor hun kan gå også. Ved kjøkkenet kan hun sitte og se ut. Ikke sikker på om det er så lurt nå i starten. Utfordringen er jo at hun er vant med å kunne gå overalt. Vel får prøve og feile. Har kjøpt ett lite kamera jeg tenkte jeg skulle få montert opp. Da kan jeg følge litt med. Vil jo ikke at hun skal bli for stresset eller en pest og plage for naboene.

 

Denne uken blir det yoga bare en gang. Men var på agility igår. Får jo litt trim da :-)

 

Overtagelse av gammel leilighet på mandag så ett par småting som må ordnes samt at vi reiser på landet fredag. Torsdag er det kollokvie og sånn går no dagan.

 

Nei, må gjøre noe.

 

Ha en knall uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...