Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

Hans ide angående fjellturen K66 :rolleyes: Jeg bare leste litt på turen og sa ja, jeg.. Men poenget var jo å finne en organisert tur på sommeren (ferie) og da var det ikke mye å velge mellom tross alt, og vi ville se annet enn Europa. Jeg sa jo han er et funn :P Aktiv hverdag er jo helt topp for Epler!! Vi drar hverandre i gang, han har ikke gått sanne turer før, bare hatt veldig lyst, og nå er jeg i livet hans som sier ja til det meste på den fronten, hehehe.. Forslaga bare hagler... ok ok ok - er " ille" jeg og... hihihihihi (mulig vi har planer og forslag for de neste 10 årene, hehehe)

 

huff, du kommer deg nok gjennom dette halvåret også... føler virkelig med deg..

Vil det ikke være bra at Nemi har noe å se på da (kjøkkenvindu) - så ho ikke kjeder seg? Men selvsagt, hvis ho bjeffer er jo ikke det noe kjekt for noen.. Truls elsker jo å se ut av vinduet, men han holder jo munn... (hvis han ikke skjærer tenner og "uler" når han ser en fristende fugl uttafor.. )

 

herregud - 3-4 stk! :(:o Det er virkelig altfor mye, helt enig...

 

Venninebesøk i kveld, ikke trening i dag heller... ikke bra. ikke bra.... men ble 3 hyggelige timer hos ho med intensiv skrævl da.... og en stor boxer på fanget deler av tida, hehehe.. !!!

ops, glemte visst og skrive her i går, ikke bra.. Fant ut at beina mine trengte en hvil etter all gåinga så droppa spinn jeg lovte.. og ikke i dag heller... huff da... ute blåser det bananer - og regn. ikke mye snø igjen her nå nei...

 

pc-time (vi har innført nytt uttrykk, hehehe) :P Virkelig nyttig den bærbare jeg kjøpte i fjor i tillegg til mac`n... den står jo hjemme, og denne har jeg her + på skolen :D

 

Fin tirsdag videre :)

(dagens middag; amerikansk gryte fra toro med kyllingfilet.. noen ganger er det lov å gjøre det enkelt, er det ikke? ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at ddere har samme interesse epler. Veldig kjekt. M er dessverre ikke glad i å reise så for oss blir det en langhelg ut av landet i året. Jeg kan jo reise alene men ikke alltid en har lyst til det. Men kan ikke få alt. Har det nå for travelt uansett.

 

Var jo Tokyo med niese. Var jo på hennes premisser, men fikk jo sett byen he he. Neste år er det legoland med yngste niese. Tar dem med til legoland det året de begynner på skolen. Ene nevøen skal konfirmeres neste år så da blir det nok en tur med han også. Så får jo reist litt.

 

Kunne godt tenkt meg type tur som dere skal på epler, men da må jeg nok reise alene. får bli til senere. Har det egentlig veldig bra her jeg er.

 

Ikke helt i lesemodus enda, men fikk sendt inn første innsending, ikke verst bare det. Ligger noen uker på etterskudd men hopper inn på uke 5, det er enkelttema så må ikke kunne de første ukene for å følge med på resten. Og godt er det he he.

Tror det er en ekstraoppgave neste uke. Oppgaver blir viktig, og vite hvor en skal finne det i loven. Går seg nok til.

 

Travel uke. Mandag skal Nemi til dyrlegen, tannrens, må passe på at det rent og fint der :) Vet ikke helt hvordan skal få til yoga men må få det til. Skal på trening med Nemi onsdag og torsdag. Må bli yoga tirsdag og fredag? Vel må lage en plan ellers så blir det ingenting. Mye som skulle vært lest også. Samling uken etter.

 

Ikke så hakkande gale med maten men kunne nok vært bedre.

 

Mandag ny dag nye muligheter :-)

 

Ha en knall helg.

 

ps: enkle løsninger er lov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:angry: Vi fikk en deprimerandes email forrige uke at Peru turen var avlyst... var bare oss to som hadde meldt oss på.... (måtte være minimum 6 stk - max 12) - så det var en gedigen nedtur... ikke fjellvandring altså... :(

Vi drar antagelig til Bali istedet. Rundttur og badeferie/tid på egen hånd/sightsing. 17 dager.

Ikke bestilt enda, men går nok for det. Må ha noe i sommerferien, og organsisert rundttur er kjekt. Dessuten har han gavekort på 5000 kr fra det selskapet som må brukes :P

 

Gåtur på 1,5t i går "hjemme".

ellers veldig lite i helga. Jeg var på byen/konsert med venninen min om fredag, så tok det rolig lørdag, hehehe. Lagde lasagne her hos oss først.

 

Ja, hunder og tannsten er ikke bra - best å passe på..

Utrolig hva du får til K66... men ikke slit deg helt ut..

Vi skal ha enkel undervisning nå de neste ukene, deilig.. starta jo skoleåret med førstehjelpsprosjekt og fremføringer for oss og naboklassen ... de 3 siste ukene.. bråstart?? tullball...

 

om 3 uker drar vi til Mexico.

Lurer på om jeg skal begynne å finne frem sommerklærne så smått, sjekke om det ser ok ut.. frykter det må kjøpes inn noe kort shorts av et eller annet slag, minns jeg kun hadde sånn 3/4 bukse.. og noen som var for et par kilo siden på en måte... eh.... ikke nubbesjans.. og en kasta jeg vel fordi den var veldig falmette av sola... Men får jeg egenlitg sånt i butikkene nå.... hm.... og så er solbrillene mine sporløst borte... med styrkeglass i... har lett leiligheten rundt flere ganger.. får ta den samme runden en gang til før jeg bestiller meg nye...

 

nei, må gjøre noe... nattevakt i 2 netter nå.

glad mandag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da!!!!!!!!!!!!! Men blir sikkert flere turer til Peru. Bare å melde seg på neste gang de setter opp :)

 

Hvor lenge skal dere til Mexico?

 

Ja merkelig hvor ting forsvinner. Spes hvis en bor på 2 steder ;) Kan alt om det.

 

Men en gladnyhet. Nå eier jeg kun 1 leilighet :P Ny eier overtok igår, herlig. Går litt tid før pengene er på konto men skal bli godt å bli kvitt noen mill i gjeld he he

 

Ja må passe på, frøken bortskjemt var ikke helt i humør etter bedøvelsen kan en vel si. M prøvde å klappe henne og hun glefset skikkelig :lol: Vel er jo ikke morsomt men hun var ikke i form og hun ga beskjed og når en da ikke gir seg da glefser hun, helt greit. Må få gi beskjed hun også.

 

Idag er det yoga. Forhåpentligvis agility i morgen. Må få lest denne uken også. Men må jobbe ekstra for å komme i mål. Så får se. Får lage en plan.

 

Har forresten meldt meg på GRAktiv kurs fra mandag av. Må få ett spark i r... og å gå å veie seg og måtte fortelle andre har vanligvis en god effekt på meg he he. Noe må gjøres og nå prøver jeg dette for å se om jeg da greier å komme inn i gode vaner.

 

Nei, må gjøre noe. Ha en toppers dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Det blir 15 dager i Mexico. Charterferie da, ikke noe mer avansert, hehehe... Vi fikk forandra på flytidene pga noe greier, så må overnatte en natt på stockholm flyplass. Vi kommer selvsagt til å dra rundt på sightsing, ikke ligge pal på stranda i 2 uker, det blir for kjedelig.

 

Du på kurs, hehehe, men ja skjønner, må være et spark i ræva å veie seg foran andre, hehehe. :blink:

 

ikke trening i dag på noen av oss, det ble soving i 3 t :( istedet etter middag.. bra for meg siden jeg har nattevakter, men tipper en kommer til å slite siden han har tidligvakter denne uka... Skulle bare sove 1t, men satte ikke på klokka.. veldig dumt. Regn og blås her nede..

 

Nå må jeg logge av, hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:unsure: stått opp etter nattevakt. litt trøtt enda, men går seg til. Planen er en gåtur i dag. middag og hjem til katten som har vært inne siden i går. Blir hos han litt, men tipper han vil ut etter litt kos. Så går vi tur hjemme. Ok i marka nå, bare man holder et øye med noen isflekker her og der pga gamle skispor.

 

Går det greit med Nemi nå? klar for agility i dag?

 

nei, får lage salat. Restemiddag i mikroen i dag, hehehe :P

Glad dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Vi gikk 1t og 40 min i går. jeg var litt skeptisk siden det ble mørkt i skogen/lysløypa, men bet tenna sammen... pulsen var ekstra høy, hehehe... noen ganger er det greit med en som drar en avgårde også...

 

Pusen satt på fanget nesten en time i dag etter skolen, før han ville ut igjen. Skjønner han godt, sol og herlig temperatur for en pusekatt.. (2 grader nå) Ikke er det mer snø igjen heller. Planen er å gå en 50 min tur/runde etter middag. (ribberester og kjøttkaker, hehehe - man finner så mangt i fryseren...)

 

:blink: 2,5 uke til bikinien skal på, så må gjøre en god innspurt, hehehe... er på rundt 84 tenker jeg...

Ikke bra.. Men har vært verre forsåvidt.

 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D som sagt k66 - en person overtalte meg på mystisk vis å lage fastelavensboller allerede i går..på en lørdag... med krem.. attegåran å være så svak... MEN da blir det færre i dag, så det går vel opp i opp. 2 på oss hver i går. En til hver i dag. (og så frøs jeg 5 boller!) Best å få de unna tenkte jeg.

 

Vi gikk 50 min runden vår i går. Blir tur i dag også, hjemme hos meg. Katten har vært inne i natt ( blåste i går mens vi var der) - ut med ham i dag..

 

Svinestek både i går og i dag. Stekt torsk i morra.

Har meldt meg på spinn i morra kveld. Jørgen er tilbake fra ferie, så da blir det "lettere" å dra seg på trening... Men føler at beina er slitne hver dag, så er vel noe bra med all gåiinga..

 

nei, nå får jeg logge av. Han er snart ferdig med frokost oppvaska, hehehehehehehehe :P

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P 1t gåtur i dag. I litt vind.

Gikk innom skihytta på kaffe og vaffel. Ikke bra... men han hadde ikke vært inne der før, bare utenfor. Vi legger store planer om aktive gåturer i marka, bare det tørker opp litt mer.. Gleder meg til å vise ham rundt på alle stiene og turene jeg pleier å gå nemlig. Klør i beina allerede, hehehe.

 

I morra er det 14 dager til Mexico.

Har jeg sagt at det blir rundttur på Bali istedet for Peru turen som ble avlyst? Vi har hvertfall fått bekrefta avgang på den turen. 17 dager. 3 forskjellige byer. mye tid på egenhånd også, så vi planlegger til den store medalje. (youtube, blogger, reisesider)

 

http://www.albatros.no/reiser/essensen-av-bali?i=IDRTR08A%7C20160714&da=OSL#dagsprogram

 

Han vant jo 5000 kr i gavekort når han svarte på spørreundersøkelse fra Japanturen "våres" i fjor, så da er det kjekt å bruke det nå. (holdbarhet 3 år)

 

Ha en fin fin søndag jenter!

(Melis - har du det bedre nå?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut!!!!

 

Mye ferie tidlig på året. Tilgode fra ifjor?

 

I morgen GR kurs, skal bli spennende å se om jeg er "klar"

 

Onsdag ettermiddag låste nakken seg helt. Har store problemer med å snu hode, bilkjøring ikke det morsomste kan en vel si. Forstår ikke den kroppen min for å være ærlig.

 

Onsdag er det Oslo og 3 dager med kurs.

 

Tøff start kan en vel si.

 

Ha en knall uke!!

 

Referat kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Nei,tar avspassering når jeg drar til Mexico. Var heldig med langfri uke, + at jeg jobba inn mye fjor. Men Må jobbe inn mer vakter i vår, ev ta helligdagstillegget i avspassering, pga sykehjemspraksisien (4 vakter som krasjer) Skal ha 5-6 helligdager i turnusen..

Vi har ikke lov å overføre ferie så sant vi ikke har vært mye syke på slutta av året.

 

Ja, spennende å høre hvordan det går på GR kurset..

God Oslo tur.. :(

 

Huff, kjipt med nakken da...

 

Kroppen min fungerer greit for tiden (minus den forbaska fingeren) - krysser fingra for at det varer litt til. (snart drivhus sesong, hehehe -= styrketrening m bæring av jordsekker..

 

God mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja avspasering er kjekt.

 

Blir artig med praksisen da!!

 

Har han fleksibel arbeidsgiver?

 

Ingenting som fungerer hos meg om dagen, men blir nok bra skal du se.

 

Oslo blir en utfordring. Må lage en plan når jeg er der. Litt vanskelig på hva en skal spise +++ Bor jo på hotell og så blir jeg av en eller annen grunn veldig sulten når jeg er på reise, vet ikke hvorfor men er bare sånn.

 

Idag er første kursdag. Så får nyte dagen idag he he.

 

Holder dere oppdatert.

 

Glad dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( ja, det går vel greit når jeg først kommer i gang med praksisen... :( (mål i det fjerne; ta fagprøva og så gå tilbake til hverdagen...)

 

tja, jodda, han kan sette noen timer i avspassering når de har noe overtid (mest på høsten) - Men jeg har muligheter til å ta ekstravakter og bytte vakter med kollegaer på en helt annen måte. Og de begynte med vinterferie i uke 8 fra i år av, så da hadde han/vi jo flaks.. Nå jobber jeg heller jo ikke fullt fordi jeg vil stresse ned litt, og så fikk vi jo stipend for tapt arbeidsfortjeneste.

 

mmm kjenner til det igrunn.. ekstra sulten når man har "gratis" mat foran seg.. frokostbuffeter eks.. Og mat smaker bedre borte uansett... cafebesøk er mer fristandes enn ei halvtørr brødskive..

 

Nyte dagen? er det ikke i dag du bør begynne å skjerpe deg voldsomt? Eller det blir kanskje siste dag med utskeielser, og neste mandag bør du ha prestert noen gram ned...

 

Om 2t sitter jeg på en spinn sykkel. Dermed basta. Har smårydda litt hjemme, tørka støv. Vaska sengetøy.. Drar til han etter trening.. Skal prøve på fortsette litt på skolearbeid, begynte her om dagen. Ikke fristande å drive med det i helga nemlig... men siden han har senvakter denne uka, så blir det god tid for sånt. :) Men litt frivillig arbeidet dette her, så ingen direkte frist. Vi skal jo skrive tiltaksplaner på 2 stk, men jeg må jo vente til jeg begynner på sykehjemmet. Tenkte å skrive på guttene mine for morro skyld, så kan lærærn se om jeg er på rett vei. (vi skal skrive de på en annen måte enn det vi gjorde før, tror jeg blir tullette.... Men det blir mye klipp og lim, hehehe - har jo på de fra før av. )

 

nei, får gjøre et par småting før jeg kjører.

Epler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Åssen gikk det på kurset om mandag?????????

 

Er på beina igjen nå... etter en migrene sjau i går...

jepp... Fikk veldig brått en nattevakt mandag kveld, på en times varsel. (Epler satt allerede i pysjen, klar for senga, spiste kveldsmat) - i den andre boligen da. Vet ikke om det var det som gjorde utslaget, uvant arbeidssituasjon, eller jeg hadde fått det uansett. men gikk greit på natt, men merka det utover formiddagen, og dagen. Bare til å holde senga/sofaen med andre ord.. fikk sovet og spydd alt av meg før natta kom. Hardt og brutalt, men sånn er det. Sov godt i natt, utrolig nok, var sliten. Men var veldig våken i dag, så spørs åssen natta nå bli, hehehe.. skoledag i morra....

 

Lagde ertesuppe med knoker i dag, mat for oss et par dager :P Ikke noe posetull her nei... (eller jodda, noen ganger så...)

 

Det stemmer ja, du dro til Oslo i dag du ja... Lykke til med matvalg og forelesninger.. Og ikke noen kaffelatter, ikke sant?????

 

Snart sengetid... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂 Blitt noen cappuccinoer, men med skummet melk så da blir det ikke så gale.

 

Var på kurs mandag. Veldig ok, vi er bare 2stk😆. Veldig ok med treningsbitenðŸ‘

 

Er i Oslo og har så langt vært veldig flink synes jeg da. Ikke noe snop+++ Litt vanskelig med mengde men gjør så godt jeg kan.

 

Ikke i form så idag veldig amputert med forelesning. Våknet kl 04 i natt og skalv og hakket tenner. Stod halvtime i sykt varm dusj. La meg så under 2 dyner og sovnet igjen. Våknet helt rar men kom meg på BI. Nakken har vært helt syk ond, ikke opplevd noe så gale før og det sier ikke så lite. Fikk noe paralginforte og voltaren av legen, akuttime før jeg reiste i går. Tror det hele må ha en sammenheng. Ondt når jeg sveller også. Mistenker influensa, som oftest tror jeg man har kraftig forkjølelse når folk sier de har influensa men dette har vært så j... at jeg begynner å lure.

 

Sovet 2 timer nå. Må ut å kjøpe meg noe å drikke men så er det rett i seng igjen. Tidlig opp i morgen og så forelesninger før hjemreise. Håper på en bedre dag i morgen.

 

Men flink med maten 😉

 

Høres ut som han har ett litt strengere regime. Jeg kan jo opparbeide avspasering 😀 og det kan vel du og ðŸ‘

 

Uansett man får nyte den reisetiden man har.

 

Nei må komme meg ut.

 

Ha en fin fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂 Blitt noen cappuccinoer, men med skummet melk så da blir det ikke så gale.

 

Var på kurs mandag. Veldig ok, vi er bare 2stk😆. Veldig ok med treningsbitenðŸ‘

 

Er i Oslo og har så langt vært veldig flink synes jeg da. Ikke noe snop+++ Litt vanskelig med mengde men gjør så godt jeg kan.

 

Ikke i form så idag veldig amputert med forelesning. Våknet kl 04 i natt og skalv og hakket tenner. Stod halvtime i sykt varm dusj. La meg så under 2 dyner og sovnet igjen. Våknet helt rar men kom meg på BI. Nakken har vært helt syk ond, ikke opplevd noe så gale før og det sier ikke så lite. Fikk noe paralginforte og voltaren av legen, akuttime før jeg reiste i går. Tror det hele må ha en sammenheng. Ondt når jeg sveller også. Mistenker influensa, som oftest tror jeg man har kraftig forkjølelse når folk sier de har influensa men dette har vært så j... at jeg begynner å lure.

 

Sovet 2 timer nå. Må ut å kjøpe meg noe å drikke men så er det rett i seng igjen. Tidlig opp i morgen og så forelesninger før hjemreise. Håper på en bedre dag i morgen.

 

Men flink med maten 😉

 

Høres ut som han har ett litt strengere regime. Jeg kan jo opparbeide avspasering 😀 og det kan vel du og ðŸ‘

 

Uansett man får nyte den reisetiden man har.

 

Nei må komme meg ut.

 

Ha en fin fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( ja, kanskje det er influensa, høres jo ikke ut som en vanlig forkjølelse heller Eller så tålte du ikke medisinene kanskje? Brukt de før? Bra du får sove endel da.

 

... ja det skal bli godt å jobbe vanlig igjen når skolen er ferdig, ikke passe på å jobbe inn alle disse dagene jeg må være borte... Men kommer meg i mål, gjør det.. både med regninger, skolearbeid og ferier vi planlegger :D

 

Fikk fiksa " litt" på mine kledelige lyse hårstrå som titter frem, hehehe.. Tok et jafs med saksa på toppen også. eller frisøren min da... Ble litt "stuegardin" på toppen når jeg ikke har pannelugg på en måte lissom... (ja, Epler sa det...) Nå kan jeg forsåvidt ikke samle alt i hestehale, men tror dette er en bedre løsning for å unngå gardinfølelsen. :(

 

Ble litt frustrert på skolen i dag... tror du ikke lærærn gjorde om på den fra før forvirrende tiltaksplanen vi skulle lære, og som jeg hadde begynt på... vi satt som spørsmålstegn alle sammen tilslutt... og dette er viktig i forhold til fagprøva.... yes... savner den gamle lærærn vår!!!!!!!!!!! sukk....

 

Orka ikke noe tur ut når jeg var ferdig hos frisøren og vel fremme hos kjæresten min i 18 tida... blåste sur vind, og jeg var sulten.... spiste bare salat med egg og pasta i kantina i dag nemlig og det blir for lite... Hev meg over ertesuppekjelen jeg lagde i går, hehehehe.. Han tok med seg på jobb.

Får prøve å være mer aktiv i morra. men ikke så hakkande gæli i dag alikevel.

nei, må finne meg noen krimserier på tv..passe på når han er borte, hehehehe... neida, vi blir stort sett enig, men.... vant til å være alene = 100% MEG lissom...

Hahaha, vi preka om hva vi skulle ha med til Mexico av "tekniske ting" - kom så kjekt fra han at han skulle ha med ipad... hæ? har du fått deg ipad...? eh, tenkte jeg skulle ta med din, jeg... yes... hihihihihihi

 

nei, nok skrævl fra Epler

en varm kopp te skulle bli bra nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) Hva slags trening hadde dere om mandag forresta?

kjekt med bare 2 stk da!!!! Er det vanlig med så få da? Trodde det var flere, jeg.. Hyggelig?

 

Veldig bra med skumma melk cappucino!!!

 

Ble inspirert av deg, og prøvde å legge inn frokosten i dag på lifesum appen jeg brukte i fjor var det vel.. men så hadde det blitt noen oppgraderinger brått jeg ikke skjønte stort av, så ga opp.... prøvde bare i ei pause på skolen, så ikke så god tid. Men fikk lissom ikke sletta det jeg hadde fått lagt inn dobbelt, så ga opp. Mulig jeg prøver når jeg har bedre tid. Vi spiser jo den samme frokosten mandag til fredag stort sett. er endel kalorier i den, men holder oss mette lenge.

 

pr pers

1 dl havregryn kokt på vann

blandes i :

ca 3 ss cottage cheese (halv boks)

1 ss rosiner

1 ss tørka tranebær

kanel

2 "striper" flytende honning

2 ss ferske blåbær.

 

Jepp, merkelig!! men godt...

og så 1,5 kopp kaffe til :D

1 glass vann.

 

vissnok anbefalt av en personlig trener et sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dårlig noen dager. Ikke medisinene for de har jeg tatt før uten problemer. Begynner å bli bedre men godt sløvet av drugs :P

 

Har vært flink med maten så hvis ikke noe nedgang så skyldes nok det medisiner og stress på kroppen, men ser det. Stresser ikke. Føler jeg er på rett vei.

 

Ja ikke sant epler, skummet melk gidt, hadde jeg aldri trodd, men den var helt grei.

 

Høres god ut den frokosten.

 

Idag litt dårlig start. Vi var på kafe og spiste forkost. Ble bagel med smørost og flat white. men får legge det inn nå og så tilpasse resten av dagen.

 

Ikke noe kjekt når de endrer opplegget. Jeg fikk dessverre alt for lite med meg denne gangen påga flonsa, tenkte å ta meg hard i nakken og få ut fingeren og sette igang med lesing. Ikke noe juleferie el som gjør at jeg kan hente meg inn igjen. Det er ulempen med det nye opplegget :unsure:

 

He he, høres ut som dere koser dere. Veldig kjekt. Ja når en er to så blir det gi og ta B)

 

Nei, får legge inn og så prøve å få trent Nemi litt. Hun skal ikke lide for at jeg ikke er i form. Er jeg riktig heldig så er en av de "gode" der idag og de tror jo de eier banen :ph34r: blir bare så irritert. Men trene skal vi så jeg får ta turen. Orker ikke noe tung tur på Fløyen eller noe sånt.

 

Ikke fult så mange skritt når jeg var i Oslo som jeg håpet på, men flonsa får ta skylden. Referat på skritt ++ kommer mandag etter kurset :wacko:

 

Ha en toppers helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp spist nydelig indrefilet, fløtegratinerte poteter, rotmos av sellerirot og persillerot, salat og peppersaus. :mellow: Ikke hverdagskost, men noen ganger bare må man, hihihhi

I går var vi ute å spiste på en ny tyrkisk restaurant i byen. Veldig hyggelig der og god mat. noe okse og kyllingkjøtt i tomatsaus servert i en potte med varme under. valentin helg, så vi fikk hjertesjokolader... Pleier ikke feire sånt men i år måte vi lissom... sjokolade fra "konditori" - roser - :P

 

Gikk 80 min tur istad. Jobbehelg, så ikke så altfor aktiv på fritiden. Men har jo ikke akkuratt stillesittende jobb på natta... :(

 

Håper på nedgang på kurset ditt K66..

Skal jumpe på min vekt i morra, sover hjemme.Her blir jeg bare deprimert av å se ca 85 - 85,4 ... men vet det tilsvarer ca 83,5- 84 på min egen vekt..

 

Må logge av, oppvaskgutten er snart ferdig, hihihihihi B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiing på kurset er i ettermiddag men jeg veier meg mandags morgen også. Vet ikke helt hvorfor men synes den er mer stabil :blink:

 

Snitt antall skritt per dag uke 6: 15190

Trening: 2 x agility 1 x sirkeltrening

Snitt antall kcal per dag uke 6: 1655

Kcal forbruk snitt per dag uke 6: 2709 (fitbit)

Vektnedgang uke 6: -1,3

 

Vet ikke om vektnedgangen blir den samme

 

Veldig fornøyd. Usikker på om fitbit sin kcal telling er korrekt men kan se ut til at den er sånn noenlunde. Kan se ut til at jeg ikke har vært helt av når det gjelder vekt på maten heller.

 

Da håper jeg på 0,5 i snitt resten av kurset. Hvis jeg klarer det så vil det si 4 kg i løpet av kurset. Klarer jeg det så har kurset en funksjon og verdt pengene :D Men litt tidlig å juble men var livredd for en dårlig start siden jeg har spist så mye smertestillende og kroppen ikke har vært i form.

 

Men som jeg sa så var jeg veldig fornøyd med hvordan jeg håndterte Oslotur/sykdom.

 

Håper vekten på kurset viser det samme.

 

Ha en toppers mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Flott nedgang K66!!! Klask på skuldra til deg!!!!! :P

Heier som rakkern på sidelinja vet du!!!

 

Har bestemt meg for en super innsats på treningsfronten denne siste uka før Mexico.

(ps, skal ha med pc, så kommer nok til å oppdatere trimmen...) Vi har jo planer om å være meget aktive :D (lopper i blod? tull...)

 

Mandag; 50 min gåtur, 75 min intervall spinn

 

Sov til 14.45 i går altså. Må innrømme jeg sov veldig godt i min egen seng.. men mulig det hadde noe med at katten ikke kom inn på morgenen, og jeg hadde senga for meg selv, hehehe

Var veldig engstelig for ham siden det var 13 kuldegrader i går morres da jeg stupte i seng... Men han lå nok på et lunt sted får man håpe. Var ikke meldt såååå kaldt, ellers hadde jeg hatt ham inne. Han er inne nå, og det var et bra valg, for det er like kaldt nå. :(

Plan A i dag var å gå tur veldig tidlig på morgenen (har stått opp sammen med ham kl 05 i dag) - men drøyer litt, hehehe.. Sov dårlig i natt fordi jeg sov for lenge i går... var sliten....ikke helt lett den omstillinga alltid..

 

jepp, merkelig havregrøtblanding, men godt :D

Glemte å skrive at han kverner 10 mandler også, jeg tåler jo ikke det..

 

klokka er bare 06.10... skal jeg legge meg bittelitt tro... føler at øya blir litt sandpapir nå.. men sette klokka på 8.00 eller noe sånt..

Bør se over litt skolearbeid også. Dra hjem utover formiddagen...

 

Ha en fin dag K66 B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke gale i det hele tatt det da!!!! Hadde trodd det skulle bli mer, men det der var jo veldig bra.

 

Huff ja det høres kaldt ut for pusen.

 

en uke i varmen blir nok kanon, litt misunnelig?????????????????? neida, hvordan kan du tro det?????????????

 

Litt dårlig på trimsiden her, men satser det kommer seg etterhvert. Litt mer overskudd hadde gjort seg. Igår gikk vi fort opp Fløyen, kjenner det godt i høyre kne idag dessverre, glemte å ta på støttebandasjen. Tenkte ikke på det. Må huske det heretter. Egentlig på begge knærne for å være på den sikre siden.

 

Å sove en times tid høres fornuftig ut. Nattevakter er jo ikke alltids like lett å venne seg til. Tror ikke min kropp hadde taklet det noe særlig.

 

Nei, gjøre noe fornuftig.

 

Ha en toppers dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...