Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Regnbue

Nå har jeg kommet hjem fra tv-kveld hos en venninne, og her var det mye å lese!!

Så hyggelig at flere vil være med. Velkommen skal dere være.

 

Rikke, du sa at rask gange i 20 min var 1 trimpoeng. Er den da 'stilt inn' på vekt? Altså, jeg gikk i dag 40 minutter rask gange, og fikk 1,6 trimpoeng for det.

 

Gikk litt amok med middag, og spiste ca 200 kcal mer enn jeg skal. Skammer meg! Men på tv-kveld spiste jeg til gjengjeld kun noen sukkerfrie IFA :( Fy fader så spennende frustrerte fruer er.

 

Er fortsatt enormt støl etter gårsdagens styrketrening, og klarer såvidt å bevege meg. Men har avtalt med en venninne å jogge i morgen tidlig før frokost, så håper virkelig det ikke gjør like vondt i lår og rumpe i morgen!!

 

God natt alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rikke84

Kjempebra at du ble motivert og gikk en tur, noen fall får vi tåle:) at du tok 3 smågodtting når du kom hjem er ganske typisk.. man vil jo belønne seg litt:) Et tips som fungerer for meg er at jeg heller går innom butikken (som siste stopp på turen) og kjøper meg en farris og innimellom et blad (f.eks shape-up, iform, kropp, helse el.l) Da blir man litt mett i magen og får slettes ikke lyst på godis...

 

Trimpoengene var regnet ut i forhold til en vekt på 99 kg ja.. Jo mindre man veier jo mer må man gå for å gå trimpoeng!!

 

Ha en fin dag, nå skal jeg på biblioteket en tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnbue

Da har jeg spist salat og en yoplait 0% yoghurt til lunsj. Deilig. Gikk 40 minutters tur før frokost i dag. Det skal jeg fortsette med! Så kanskje jeg får til å jogge etterhvert.

 

Siden jeg meldte meg inn her har jeg gått opp 2 kg. Har ikke gått ned noe siden påske, og begynner å bli irritert! Vet ikke hva mer jeg kan gjøre.. Spiser sunt, ikke noe sukker og beveger meg mye mer enn før. Før spiste jeg jo ca 0,5 kg smågodt fire ganger i uken, så bare det å kutte ut sukker burde gjort susen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine29

Ja, i dag var det desverre veiedag. Opp 0,5 kg e136.gif

 

 

Prøver å legge skylden på sen middag i går så jeg har lyst til å gå på i morgen tidlig bare for morro skyld. Men når jeg tenker etter så er nok ikke det grunnen. Var som sagt borte i helgen og telte ikke akkurat kcal fra vi ankom gardemoen tidlig fredag til vi landet natt til mandag men morro var det... a063.gif

 

 

 

 

Men men, denne uka skal gå knall bra.

 

 

c045.gif

 

Lykke til folkens...

 

 

annelete82: Disse figurene henter jeg fra http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=0&ziel=froehlich&setlang=english

 

 

 

Klem trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine29

Huff... det der er tragisk og det gjør masse med motivasjonen..Man får bare lyst til å gi helt opp og fortsette å spise smågodt flere dager i uka som du skrev. Var det du som hadde gått kurs før?

 

 

Da har jeg spist salat og en yoplait 0% yoghurt til lunsj. Deilig. Gikk 40 minutters tur før frokost i dag. Det skal jeg fortsette med! Så kanskje jeg får til å jogge etterhvert.

 

Siden jeg meldte meg inn her har jeg gått opp 2 kg. Har ikke gått ned noe siden påske' date=' og begynner å bli irritert! Vet ikke hva mer jeg kan gjøre.. Spiser sunt, ikke noe sukker og beveger meg mye mer enn før. Før spiste jeg jo ca 0,5 kg smågodt fire ganger i uken, så bare det å kutte ut sukker burde gjort susen!![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler så absolutt med deg Regnbue!! Jeg er imponert over at du trimmer før frokost, eller, det har jeg vel skrevet til deg før.. Kanskje jeg skal følge i dine fotspor.. eh, hehe Skjønner heller ikke hva mer jeg kan gjøre...

Fikk 2,5 trimpoeng i dag. Aerobic 1 time. Varierer litt med antall pr uke, men jeg har ca 12-14p. (rekorden var 17p for noen uker siden, men da var jeg megasliten...)

Jo, jeg må fortelle at jeg stekte vafler på jobben i dag, OG JEG SMAKTE IKKE ENGANG!! Da var jeg stolt av meg selv.. Er en godte og sjokolademums jeg også, men det er tross alt "bare" å la være å kjøpe i butikken.. Kan være vanskligere hvis man har kaker og godt rett foran seg... Brus har aldri vært et problem i grunn, NÅ synes jeg det smaker sukkerlake uansett..

ps Følger også med på Slankekrigen m.m... Hadde vi vært der et par uker hadde nok vi fått resultater også!! skrekk og gru... Har de en hviledag innimellom tro?? Hadde min hviledag i går.

 

Til annelete82; Tenk at dette kan du greie en gang til!! Å gå ned 20 kg er jo veldig bra, selv om dem kom snikandes på igjen. Men du vet jo grunnen til det, og vil selvsagt ikke gjøre samme feilen en gang til... Jeg vet hva jeg snakker om, skjønner du.. Rundt år 2000 gikk jeg ned 12kg, da var jeg dritt lei slankink (+ at livet mitt ikke akkuratt var rosenrødt..), så i løpet av 1 år la jeg p meg 20kg.. Ga bare f..., droppa og veie meg, så jeg hadde ingen aning før jeg tok meg sammen.. Og vekta viste 96kg... Da fikk jeg det sjokket jeg trengte. Nå har jeg hengt opp et bilde av meg selv fra den tida på kjøleskapsdøra, TIL SKREKK OG ADVARSEL!!!

 

Morsomt at det er mange fra Østfold her nå!!

 

klem fra meg til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleVirre

Lillevirre: Velkommen til deg også! Høres ut som du har satt deg et fint og realistisk mål:) tror også at det er viktig at man ikke stresser altfor mye med at det skal gå fort ned' date=' for da kommer de bare på igjen! I de første ukene er et realistisk mål at man skal gå ned mellom 0,5-1 kg i uka, men det kan jo selvfølgelig stoppe opp litt innimellom... det kommer du til å klare, bare motivasjonen og styrken er der! Har du gått på noe kurs tidligere?

 

-Rikke-[/quote']

 

Tusen takk for velkomst. Jeg har ikke gått kurs før, tenkte å prøve litt på egenhånd jeg da :-)

 

Med litt oppbacking herfra tenkte jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnbue

17 trimpoeng ja.. Det fikk jeg også en uke, men da ble det en del skiturer, og det er jo bare gøy! Gikk som sagt tur i stad, og styrketrening senere på dagen. Trente bare overkroppen da, siden jeg er så innih.. støl i lår og rumpe! Men da vet jeg at treningen funker ;P

 

Snakket med noen venninner i stad, og de gleder seg sånn til at vi skal på stranda sammen i sommer. Jeg tenkte bare: herregud, jeg må skjerpe meg til bikinisesongen!! Skal fortsette som jeg gjør nå et par uker til, kanskje spise litt mindre, men om det ikke er noen endring da, DA går jeg på veggen!

 

eple: veldig bra gjort å ikke smake på vaflene!! Synes tilogmed vaffelrøre er så godt at jeg momser den og. Tror ikke slankekrigen-deltagerne har noe særlig til hvile nei. De blir jo skuffet om de går ned 2 kg på en uke.. Og synes å huske at en av de gikk ned 7 kg på en uke?? Men de trener som bare hell, så tror jeg også skal bli treningsnarkis ;P (er bare såå lat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BigAndBeautiful82b

Jeg driver en egen frisørsalong i vestfold. Og jeg syns av og til at det kan vere vanskelig å få med seg frukt på jobben. Så kom jeg over noe som heter jobbfrukt.no. De levere frukt esker på døra, hver uke, annenhver uke eller hva du måtte ønske. Ikke så dyrt heller. 5kg med frukt er ca 170kr. Jeg gjorde det mest for mine kunder, men går å knasker selv. Mye lettere nå det først er her. Så det er jeg kjempe fornøyd med:)

 

Sjekk ut jobbfrukt.no og finn din leverandør i nærheten, absolutt å anbefale:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnbue

Det med frukten var lurt!

Nå er jeg helt utslitt! Har trent i sakte tempo på ellipsemaskin i 30 minutter. Det er nesten flaut å være bare 21 år og ha kondis værre enn mamma..

I dag har jeg ikke spist for mye, og er så fornøyd! Men nåå har jeg så sinnsykt lyst på godteri. 8 dager siden sist jeg spiste godis, så tror kanskje jeg må ha litt i helgen. Og da blir det et par vinflasker i tillegg, usj!

 

Hvordan har deres dag vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest så jeg nesten er firkantet i øynene. Må si dere er flinke til å holde motivasjonen oppe selv om vekta innimellom går motsatt vei av det dere ønsker. Blir motivert av å lese det dere skriver, så jeg håper det er greit at jeg henger meg på :)

 

Jeg er 25 år og bor i Vestfold. Fikk en datter for tre måneder siden, og koser meg hjemme med henne om dagen. Veier mindre nå enn da jeg ble gravid, men hadde allerede altfor mye på kroppen. Tenkte å hoppe på vekta til mandag, sånn at jeg har samme veiedag som dere andre her inne. Tipper den ligger rundt 83 kg, og jeg er 165 cm høy. Målet mitt i første omgang er å se 7-tallet, og deretter 75 kg. Må prøve å ha litt realistiske mål, og til slutt er målet at vektnåla stopper på 65 kg :) Har vel ikke veid så lite siden jeg startet på videregående, fikk kjærste og etterhvert ble samboer.

 

For noen år siden gikk jeg grete roede kurs, og gikk ned rundt 5 kg. Disse fem tok med seg mange kamerater, så har gått opp 10-12 kg etter kurset. Det største problemet mitt nå er all sjokoladen og godteriet som skal smake så innmari godt. Og lysten ble ikke mindre da jeg begynte å amme.

 

Endringene blir sunnere kosthold og mer aktivitet. Burde egentlig komme meg ut med barnevogna en tur hver dag. I tillegg har jeg kjøpt ellipsemaskin og fått hjelp av ei venninne til å lage styrkeprogram. Dette ser jo ut som noe som kommer til å føre til resultater, så da er det bare til å stå på.

 

Lykke til snupper :) Dette skal vi klare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rikke84

Regnbue: 8 dager uten godteri er jo supert da!!! Da går det ann å kose seg litt til helgen, men bare BEGRENSE seg:) Ære være de som klarer det!

 

Hei hei L83!! Velkommen til deg!!! Utrolig koselig at du også blir med, jo flere vi er, jo mer aktivitet her inne, og det gjør virkelig noe med motivasjonen min i hvert fall!! Blir spennende å følge hvordan det går med deg!

 

Dagen min i går gikk veldig bra!! Fulgte matplanen min, og på svømmingen var jeg temmelig aktiv. ble mest lek med ungene, men merket at jeg var skikkelig sliten når jeg kom hjem. på kvelden hadde jeg besøk, og kjeks og sjokolade stod på bordet.. og JEG klarte å holde meg unna. tok frem litt rosiner i stedet:) VEldig fornøyd med det altså. I kveld får jeg besøk, så da blir det nok litt fristelser! Men jeg skal klare å holde meg unna. er jo tross alt jeg som bestemmer middagen, så kan velge et sunt alterantiv. og vurderte å ha frukt med vaniljekesam til dessert! Da kan jo jeg også kose meg med god samvittighet. så kan jeg heller sette frem litt godteri, som jeg får holde meg unna.

 

Nå må jeg begynne å jobbe litt, men titter innom snart igjen!

 

Rikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en tur på vekta til morran i dag. Den viste 81,9 kg. Nå gjelder det å være flink i helga da, sånn at den ikke går opp før veiing på mandag. Jeg tok også fram målebåndet, men målte bare magen. Tok mål to steder for har den fine pølsa :) På det tynneste (et par cm over navlen) var jeg 96 cm og på det tykkeste var jeg 115 cm, hjelpes!! Her er det bare å sette i gang :)

 

Startet dagen med havregrøt og et stort glass vann, så den kan jeg være fornøyd med :)

 

 

-Lene-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BigAndBeautiful82b

Ja i dag var det en litt kjip morgen...... Jeg har jo ikke veie meg på noen uker og da lå jeg på 99, et eller annet. Hadde bare lyst å smugtitte litt på vekta i dag. Syns jeg har vært så flink denne uka. Gått tur hver dag før jobben blitt flinkere med maten(noe jeg kan bli enda flinkere med.....) men nei da 100,7............:) FY F......... Det var INNMARI kjedelig. Nå har jeg ikke så mye valg, nå SKAL det bare nedover........

Nå er det en dag med nye muligheter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnbue

Svømming er super trening, så er det gøy også! Og all ære til deg som holdt deg til rosiner. Jeg klarer å la være å kjøpe godteri, men om jeg er et sted der godis står fremme, da tar jeg.. Tror jeg skal få kose meg med litt smågodt i morgen, tenker på det hele tiden. Får utrolig dårlig samvittighet, men får heller ta meg en ekstra gåtur!

 

L83, velkommen! Havregrøt er bra frokost! Koser meg skikkelig med det hver morgen. Bruker havregryn med kli (ekstra fiber), og blander det med store havregryn, og koker med vann, nam!!

 

annelete82: det med vekten er litt av et mysterium.. Jeg er kjempeflink om dagen. Før spiste jeg som sagt kun brød (sikkert 7 skiver om dagen) og godteri (gjerne 0,5 kg ca 4 ganger i uken), og bevegde meg minimalt. Men må trener jeg, spiser sunt og lite og ikke noe godteri. Men likevel går vekten oppover!! Man blir skikkelig frustrert, men det er bare å fortsette!! Vi heier på deg!!

 

Begynte dagen med 10 minutters ellipsetrening før frokost. Skal klare 20 minutter nesten uke, og så øke på!

Ha en flott og sunn dag denne herlige gjengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rikke84

hei hei Lene: Da var jo vekta lavere(81,9) enn du trodde i utgangspunktet (83), så kortere tid til du ser 7 tallet!! Det klarer du kjapt, hvis du er flink:) Vært på tur med datteren din i dag da?? :)

 

Annelete82 og regnbue: selvfølgelig utrolig kjedelig at vekta går oppover når man er flink og gjør endringer.. men, jeg tror allikevel at den hadde gått mer opp hvis man ikke hadde vært flink.. Synes bare dere skal "bite tennene sammen" og fortsette den gode jobben, dere er mye snillere mot kroppen deres enn dere har vært tidligere:)

Det prøver i hvert fall jeg å tenkte på når vekta viser det sammen, men jeg spiser sunt og trener... keep up the good work!

 

-Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rikke84: jeg tyr også til litt rosiner når søthungeren melder seg.. jeg bor alene (+katt) , så det er enklere å kjøpe inn sunn mat.. så rosiner er egentlig det "søteste" jeg kjøper inn. og jeg har også oppdaga at vaniljekesam er godt sammen med frukt.. dypper noen ganger agurkstaver og gulrøtter oppi der. Eller lett youghurt. Lykke til ikveld!! Tok opp noen kyllingfilet i dagmorres, jeg. tenkte jeg skulle ha de i en ildfastform sammen med noen grønnsaker (løk, purre, tomater - jeg får se hva jeg har..) - og inn i ovnen. Lager flere, så da har jeg til salat m kylling til helga.

 

annelete82: vi skal støtte deg!!

 

jeg har egentlig trimmet ferdig i dag.. vaska leiligheten min.. (bare 42m2) - 30min (jadda, jeg dro frem sofaen t.o.m) siden ikke vasing står her, satte jeg det på "vaske bil", er det noen som har andre forslag?? vaske vinduer går for det samme. ????? - og så gikk jeg 50 min tur.

Forresten, hvor mye må jeg spise for å "ta vekk " en gulrot på matskjemaet? har hørt 150gram, men så sier en kollega som gikk på GR kurs for lenge siden at det er "litt grønnsaker til hvert måltid" Jeg er glad i grønnsaker, men 150gx3 er mye... vet at statens ernærinsråd anbefaler det men... noen ganger kan jeg få dilla på gulrøtter, eks 3-400g, men ikke hver dag!!

 

nå må jeg gå.

 

fredagsklem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rikke84: Jada, blei positivt overrasket over vekta, trodde jo det var verre. Det blei ikkeno gåtur med frøkna i dag gitt. Jeg gikk 30 min på ellipsemaskinen og trente litt styrke på magen. Merker godt at de ikke er trent på en stund, planken var jo et h...... Men det er jo bare å presse seg, så klarer jeg mer og mer.

I morgen blir det gåtur, så satser på godvær :)

 

Regnbue: Så flink du er som trener før frokost. Bra start på dagen :) Men hvor setter du trening på ellipsemaskin for å finne ut hvor mange trimpoeng det blir?

 

Føler dagen i dag har gått ganske bra. Var på besøk hos ei venninne som satte fram en skål med bamsemums, men jeg klarte å holde meg unna :) Tommelen opp for det. Har kjøpt en sjokolade, mix choc, som har 0 % sukker som jeg tenkte jeg kunne dele til i dag og i morgen, men jeg merker at det ikke frister å spise sjokolade samtidig som jeg skriver her. Kanskje den bare er lureri også.. Det ser jo veldig flott ut med 0 % sukker liksom, men regnet ut at den er på 170 kalorier ca.

Men hva gjør dere da?? Klarer dere å holde dere helt unna det søte, eller er det lov å kose seg litt i helga? Grete Roede opererer jo med kosemerker.

 

 

-Lene-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnbue

Nå har jeg det værste sukkersuget ever! Men har bestemt meg for å spise godteri i morgen. Ellers holder jeg meg stort sett unna (prøver hvertfall..)

 

30 min på ellipsemaskin er bra! Jeg blir så sinnsykt sliten av det. Det står på min ellipsemaskin hvor mye jeg har forbrent. Dette stemmer nok ikke helt, men greit overslag, så jeg skriver det inn der man setter inn selv liksom.

 

Veldig bra gjort å klare å holde seg unna godteri når det står fremme. Men slike prøvelser kommer man over hele tiden, så like greit å klare å holde seg i skinnet først som sist.

 

170 kcal i hele posen? Det virket ikke så ille, kos deg med den du, så går du tur i morgen (uansett vær!) :)

 

I dag har jeg sanket 3 trimpoeng, og er godt fornøyd. Gikk meg en tur i solskinn, og ble ganske så svett! Momser yoplait yoghurt og bananer nå for å få bukt med søthungeren, men har mest lyst til å bare løpe på butikken og handle inn en gigapose med smågodt. MEN må vente til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no må eg seriøst skjerpe meg med dette godteriet... kjøpte inn masse snop i går så eg pressa i meg i går kveld... står ein del igjen på bordet så eg heilt sikekrt greie å putte i meg i kveld.. greier berre ikkje å holde meg unna... ha gått ganske greit ei god stund men no e det berre heilt håplaust... uff.. blir litt deprimert av det.. men men... er jo ikkje så lenge igjen til sommeren så må berre fortsettte å vere flink...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnbue

Kjære snopus. Skjønner hvordan du har det. Men du var så flink tidligere, så du vet at du kan :) Du kan jo kaste godteriet du har igjen? Det har jeg gjort ved noen anledninger..

 

Jeg synes hvertfall at jo mer godteri jeg spiser, jo mer har jeg lyst på. Så det er liksom 'bare' å komme over den kneiken, så går det litt lettere etterhvert. Sier ikke at det er enkelt, for det er det ikke! Men man må begrense seg, f.eks til 1 dag i uken. Og da ikke ta helt av..

 

Jeg har hatt god erfaring med lett-kakao, som inneholder 40 kcal per kopp. Da får jeg liksom litt søtt i meg. Kan godt drikke kakao flere kvelder i uken, så etterhvert er sukkersuget tilnærmet borte, hvertfall sånn til vanlig. Men i går hadde jeg et enormt søtsug, men klarte meg gjennom kvelden uten godis. Men skal få spise smågodt i dag :)

 

Var på butikken i går, og så lett-is. Bestod av 4 små bokser, som inneholdt 50 kcal (tror jeg det var) i hver. Og det er jo ikke ille! Så kanskje heller ty til det :)

 

Lykke lykke til, jeg har troen på at du klarer det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. ute regner det.. -der røk vell den ideen min om å gå til stadioen i ettermiddag.. tar 1t en vei.. Kanskje jeg heller tar meg en time på styrkerommet eller aerobic på Friskis og Svettis først.. det er jo innendørs mener jeg.. - parkerer der, og går 15min til stadioen derfra.. mitt kjære FFK vinner "selvfølgelig" over Molde ,-)

Har igrunn gått helt r... med trim denne uka.. ligger vell hittill på rundt 8poeng.. Men hvis jeg skal ha en unnskyldning, så har jeg hatt en helt forferdelig uke .. Naboen min de 10 siste årene døde forrige helg, jeg stod ho veldig nærme.. Og jeg har grini i bøtter og spann omtrent hver dag.. Begravelsen var i går. Har lissom manglet energi, og tankene har vært et kaos. Har bare gått rundt å surret.. Måtte tvinge meg til å gå en tur i går kveld, ellers hadde jeg nok sovnet på sofaen. . .

 

smugveiet meg i dag tidlig.. vekta så veldig bra ut, men jeg tør ikke håpe at den vil vise det samme tallet i morgen. (av erfaring, mener jeg.. )

 

Har nå lagd 2 forrskjellige grove bryterundstykker.. Et brett med kun spelt mel (grovtfintkorn) og et veldig grovt med masse korn, solsikkekjerner, linfrø, gresskarkjerner m.m Jeg baker som regel brød selv, trenger en pause fra knekkebrød innimellom!!

 

Ha det bra så lenge ;-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BigAndBeautiful82b

Syns dere er flinke jeg.... Det må jo vere love å kose seg litt i helgene, men begrense seg. Det er ikke lett. Spørr meg:) Ser at de fleste av dere er mest gla i søtt..... Det er motsatt hos meg. Jeg blir mer sugen på salt(potetgull), der er helt jæ...... Det er det BESTE som fins. Har gomla hele helgen, så jeg har detti av lasset. ikke så fornøyd over meg selv, men det er en ny dag i morgen.

Ja i morra er det jo veiedag, så da begynner jeg der og tar det videre derfra. Skal klare det. tar bare litt tid:)

 

Håper alle har hatt en fin helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnbue

Da har jeg spist salat til lunsj. Har tenkt litt, og tror jeg skal prøve å kutte mye ned på karbohydratinntak. Må tydeligvis drastiske tiltak til for at jeg skal gå ned i vekt ;P

Prøver dette en periode hvertfall, og ser om det hjelper. Har dere forslag til frokost, som ikke inneholder mange karbohydrater? Synes det blir litt rart å spise kyllingsalat til frokost?

 

I går spiste jeg smågodt, det var selvfølgelig veldig godt, men likevel ikke så godt at jeg skal ty til det neste gang jeg bare måå ha. Jeg gikk 1000 kcal over 'lovlig' inntak i går, og har dårlig samvittighet..

 

annelete82: Det er jammen ikke lett å spise lite potetgull når posene er såå store! Og de blir bare større. Så prøver de å lure oss, med mindre fett, oljer osv.. :)

 

epler: Kondolerer! Ikke lett å miste noen man er glad i, og da er dagene vanskelig å gjennomføre, for ikke å snakke om trening, spise riktig osv. Så bare stå på! Flink du er som lager brød selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...