Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for at du prøver å hjelpe regnbue.. kome nett heim fra jobb no og såg masse godt som sto på bordet.. tok å heiv det... men har nok allerede blitt litt for mye denne helga... men no er det full skjerpings... sjølv om det sikkert ikkje går så bra på veiingen i måro skal eg trene mykje meir neste veke.. ha vert så slapp denne veka at eg berre har fått 4 trimpoeng... er glad for at det er blitt litt meir aktivitet her inne da... spennende... snakkes i måro...

lykke til alle sammen..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Regnbue..takk for trøstende ord!!

Jeg har også tenkt endel angående karbohydrater, prøver å finne alternativer.

Liker du cottage cheese? Med eplebiter + kanel f.eks. (Eller annen frukt)

Er du VÅKEN om morgenen (noe jeg igrunn ikke er..) kan du lage fruktsmooties, eventuelt blande i lettyoghurt eller skummet kulturmelk (eller noe sånt)

Jeg bruker dette mer til kveldsmat, men frokost funker nok bra også. Men du må jo ha tid.. Salat til frokost er jo ikke spesielt mettende heller. Kan du ikke starte dagen med (grove) karbohydrater, og heller bruke andre alternativer resten av dagen?

Spiser du grovt nok brødknekkebrød da? høyt fiberinnholdfullkorn? prøver å holde meg unna "kneip lignendes ting". Man blir jo påvirket av alt i media, man blir egentlig ganske forrvirret over å følge med på alt.. Men jeg sverger nå helst til SUNN FORNUFT, og det innebærer allerede grovt brød og minst mulig fett.. Da jeg gikk ned de 17 kg mine for noen år siden, kuttet jeg ut vanlig brød (kneip) , alt av pasta (nam nam...), ferdig mat (pizza, pølser osv) ostesmørbrød... (nå får jeg vann i munn!! sukk), sjokolade, smågodt , kaker, kjeks (Prøver å kutte ut hvertfall... ) Innen jobben min må jeg lage kaker innimellom, og spise sammen med dem, men jeg prøver å holde meg til 1 stk.. ikke 3... greier jeg og "snike meg unna" (slik som med vaflene her om dagen) er det en stor seier.. Har også en far jeg besøker 2 ganger i uka som liker å sette frem noe til kaffen, han VIL IKKE FORSTÅ at jeg ikke "trenger" kakekjeks, men jeg orker ikke skuffe han heller.. så det får bli "kosedagene " mine..

Hm fikk du noen ideer angående frokost?

 

ps koset meg nettopp med en kopp lett kakao, er enig, de 40kcal smaker GODT!! Var bare så ille frossen lissom, det var ikke akkuratt trykkendes varme på fotballstadioen i dag.. men vi vant jo tilslutt, og det VARMET!! hehe

 

En ny uke begynner i morgen, det er igrunn bra..

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har alle det bra? dårlig eller gode nyheter?

Er i grunn kjempefornøyd.. Men om disse hyggelige tallene er der i neste uke også, gjennstår jo å se..

 

vekt: 71,4 !!!! (ned 1,8kg fra 73,2 forrige mandag)

livvidde: 94cm (likt. Tar ved navelen, MELLOM de 2 magene..)

 

(på snikveiinga mi i går var det 71,3 så jeg hadde jo et håp...)

VIL IKKE SE TALLET 73 NOE MERE NÅ!!!! eller 72...

 

epler (ja sånn ser jeg vel ut også.. alt er samlet rundt magen og puppene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnbue

For en fantastisk vektnedgang, epler!! Gratulerer! Hjelper på motivasjonene det, og nå kan det bare gå nedover :) Flink er du!!

 

Vekten viste 400 gram mindre i dag enn forrige mandag, men vekten min varierer så veldig, at ikke sikkert jeg har gått ned noe. Men den viste i hvertfall ikke mer enn sist :) (men er likevel 1,5 kg tyngre enn da jeg begynte slankeprosessen)

 

Trente i 20 min på ellipsemaskin før frokost. Skal klare 30 min neste gang, som blir onsdag vel.. Orker ikke stå opp 5.30 for å trene før skolen altså!

Trente styrketrening nå, men blir liksom bare 15 min. Da tar jeg knebøy, utfall, triceps og biceps (hjemmetrening). Strake markløft prøvde jeg på, men klarer det bare med krum rygg, så det er vel liten vits. Situps klarer jeg rett og slett ikke. Andre mageøvelser man kan ta? Eller evnt andre øvelser for kropp dere vet om?

 

Slankekrigen i kveld, og da skal jeg trene på ellipsemaskinen mens jeg ser på :)

Ingen gåtur i dag, for det regner, og da vil jeg ikke ut! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp fra 62,7 til 63,3 i dag.... det var egentli forventet, men blir alikevel litt skuffet over meg sjølv.. men no har eg nett vert ute å vasket bilen min, holder no på å vaske huset, mens laksen står i ovn, så etter maten har fått seget skal eg på fjelltur... ca 1,5 -2 timer tur/retur.. da er eg fornøyd.. i måro skal eg på treningsstudio...

Eg har lært ein bra mageøvelse regnbue... eg er heilt gåen i magen etter noken minutter med den..

Ligg på ryggen og hold hodet litt opp fra bakken... så har du beina opp i 90 grader. Så tar du å strekker ut ein og ein fot ned mot bakken, uten å vere borti bakken... litt vanskelig å forklare men håper du forstod.. eg liker den kjempe godt... men får fortsette med vaskingen...

kjempe bra at dere gikk ned i vekt denne uka da... får liksom litt lyst å fortsette eg og når eg ser det går bra med dere..

 

koz koz..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rikke84

Først til deg epler: kondolerer så masse!! Forstår at det tærer på energien, men resultatene viser jo at du har vært flink allikevel.. ned 1,8 er jo helt utrolig!! Vær stolt, og fortsett de gode vanene!

 

Regnbue: ned 400 gram er veldig bra:) kjedelig at vekta allikevel er mer enn da du startet, men synes du skal fokusere på det positive: nå er den på rett vei!

Et forslag til mageøvelse er " planken": start med å legge den på magen på guldet. deretter hever du deg og blir stående på tærne og på albuene/underarmen, mens kroppen er helt strak ca 20 sm over gulvet. samtidig "trekker du inn/strammer" magen. denne øvelsen synes i hvert fall jeg er super!

 

Snopus: kjipt å gå opp, men sånn er det desverre. du er i hvert fall flink og nå gjør nødvendig kjedlig arbeid, som forbrenner kalorier:)

 

For meg så det slik ut i går:

 

Forrige ukes vekt: 66,6

mandagens vekt: 66,1

 

Helt ok resultat, selv om jeg gjerne skulle sett 65-tallet. men, min skyld. Har vært kjempeflink hele uka med maten og treningen, men helgen ble ikke så bra... klarte ikke å holde meg unna potetgullet og sjokoladen så ble altfor mange kalorier.. men, nå er jeg i gode vaner igjen, og gårsdagen og i dag har gått bra. så nå gjenstår det bare å skjerpe skikkelig inn i helgene, hvis ikke kommer dette til å gå tregt etter hvert...

 

Lykke til!

 

-Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnbue

Kjempebra resultat Rikke! Disse helgene ødelegger litt ja. Helt fra man er liten av får man lørdagsgodt, og jeg har liksom holdt ved like denne tradisjonen. Neste lørdag tror jeg at jeg skal kose meg med en lett-is, for noe må man jo ha :)

 

Skal prøve mageøvelsen dere beskrev! I morgen er styrketreningsdag, så da tester jeg dem. Jeg har veldig svai korsrygg, så når jeg gjør den øvelsen du sa, snopus, så er ikke korsryggen nedi.. Så vet ikke helt hvordan jeg skal få det til, for den må vel være i kontakt med gulvet hele tiden. Vel, får prøve. Bare galt med meg jo, får ikke til, får ikke til.. ;P

 

 

Dagen i dag har vært bra. Lang dag på skolen, så ble noen brødskiver (Ingers rugbrød), men 30 min på ellipsemaskin da jeg kom hjem, og en sunn middag bestående av kyllingfilet og grønnsaker, samt litt uncle bens sweet and sour (må ha, bare må ha). Men alt kom på 260 kalorier :D

 

Skal gå tur med en venninne etterpå, og så skal jeg gå til en venninne i kveld, så da blir det litt fler trimpoeng :)

 

Ha en fortsatt herlig dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

har ikke vært innom her på noen dager... har liksom utsatt ting litt siden jeg skal begynne på GR kurs I DAG!!

håper det gir resultater! blir misunnelig (og motivert) når jeg ser at dere her inne rapporterer vektnedgang... og ikke minst lærer man av andres "feil", jeg leser hvor mye man kan angre når man døtter i seg godterier... det motiverer iallfall meg til å holde meg langt unna godis! :)

 

nå er det litt over 1 time til kursstart... grugleder meg... hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg og har det problemet at eg ikkje greier å ha korsryggen i gulvet.. men på den øvelsen eg forklarte så trenge me ikkje ha den nedi.. det sa treneren til meg.. så da stoler eg på det... eg kjenner det utrulig bra i magen etter ei lita økt med den i hvertfall.. no har eg nett vert på treningsstudio å trent.. føler at dette skal gå bra... hjelper å vere litt positiv.. :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Synes vi har vært flinke, alle sammen jeg.. Trimpoengene lokker hvertfall meg til å gi litt ekstra! Nå som våren begynner å komme for alvor er det mye lettere å gå tur også.. Gikk 1t 20min istad. (satte opp at 20min var "gå i bakker") - og i går gikk jeg 45 min. Det blir vel Friskies og Svettis igjen i morgen, tror jeg.. Skal til pappa først, hvis det er bra vær skal jeg male bånnstoff under båten hans. Han orker ikke selv lengre. Så da får jeg trimma armmusklene ca 1t.. (at folk synes det er så morsomt med BÅTPUSS, skjønner jeg ikke!!!!!!) hm, står male under trimpoeng tro??, det tror jeg kanskje det gjør.. Straks litt mere motiverende!! hehe.

Hvordan gikk det på GR kurset i dag Laila ? Ble du mere motivert??

klem fra meg til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter :)

 

Da var helga overstått, og jeg er fornøyd med egen innsats :) Unnet meg noen saltstenger og en sjokolade, men regnet ut sånn at kaloriene tilsvarte en hel ukes kosemerker. Dette gjorde at jeg klarte å motstå potetgullet og melkesjokoladen til sambo. Fortsetter nok med dette, for jeg tror det blir vanskelig å holde seg helt unna. Av trening ble det 30 min gåtur og 30 min ellipsemaskin.

 

På søndag hadde vi besøk, og jeg serverte hjemmelaget fruktsalat og is. Hadde kjøpt vaniljeyoghurt til meg selv, og det var veldig godt å ha over.

 

Dette førte til en mandagsvekt på 80,8 kg, mot 81,9 på fredag. Det sier vel en del om kostholdet og aktiviteten før denne forandringen :S

Sambo er borte, og kommer hjem om to uker, så målet er å se 7-tallet når han kommer. Det bør vel være mulig, selv om veltnedgangen ikke vil fortsette sånn som helgens resultat.

 

Regnbue: Jeg henger meg på Rikke når hun anbefaler planken, den tar godt :D Jeg syntes ikke jeg får til vanlige sit-ups, får så veldig vondt i nakken, og da er denne øvelsen fin.

 

Ellers er det bare å gratulere alle med noen gram mindre på kroppen. Og har man fått noen på, så er det sånn som skjer innimellom. Kjedlig, men de er snart av igjen :)

 

Har noen testet rockering? Har lest mye om det på babyverden, hvor det får veldig mye skryt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine29

Dere er så flinke jenter... Skriver her regelmessig og det er supert. Nå er det allerede 6 dager siden jeg har skrevet her inne, merker at det ikke går fullt så bra da. Ser ut som om jeg trenger motivasjonen jeg får fra dere ved å lese innleggene deres.

 

 

Har ikke spist godt siden søndag..*ler og jubler jippi*

2 dager er en begynnelse..

Må komme meg over den værste uka så skal jeg nok klare meg...

 

Men skal grytidlig opp så må køye.

Ville bare hoppe innom og si hei.

 

Snakkes..

 

Trine

 

PS: Planken er helt klart drit bra til magen. Kjenner det kjempe godt i magen dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BigAndBeautiful82b

Jeg fikk ikke tid til å veie meg på mandag, satt i bil hele dagen og i går glømte jeg det. Men i dag fikk jeg gjort det. 100,5 sto den på i dag. ikke bra..... ikke bra...... Så da begynner jeg der. Poppa jo inn her midt i forrige uke så fikk ikke veid meg da heller, så da usatte jeg det til denne uka.

Fikk besøk av mine foreldre på Mandag og de skal vere hos meg i 2 uker, man har jo gjerne lyst å lage litt ekstra når man får besøk. Så det ble litt usunn mat, men nå er jeg i gang igjen:) Samboeren min er borte på jobb i 2 uker nå, og da syns jeg at kan vere litt lettere å komme igang + at nå som mamma er her så lager hun middag til jeg kommer hjem:) og hun er veldig flink til å hjelpe meg. Du vet mødre, de gjør så godt de kan:) hun er en god støtte.

 

Håper at vekten er under 100 neste uke, det er mitt mål nå. Syns dere andre er kjempe flinke. Dere har god motivasjon virker det som og det misunner jeg dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnbue

Ligger på sofaen og er så daff som jeg ikke har vært på lenge. Men skal prøve å få trent styrketrening etterpå, siden det er onsdag (mandag, onsdag, fredag er styrkedager). Spiste risgrøt til middag i dag (fjordland). Ikke det beste jeg har smakt nei, men raskt og helt ok etter en slitsom dag på skolen.

 

Motivasjon har jeg nok av! Bare kjipt å ikke se resultater, hehehe. Men håper det kommer før sommern bare.

 

epler: båtpuss er bra trim :D Er med på det hvert år, familieaktivitet. Nødvendig onde, men sååå koselig utpå på sommern da :) Du er superflink med lange gåturer!!

 

L83: flott at du klarte å motstå potetgull og sjokolade i helgen. Ikke bare bare å begrense seg, men viljestyrke har du! Ellipsemaskin ja, har du det hjemme? Jeg har min foran tv'en. Men synes det er så utrolig slitsomt (skal sies at jeg aldri har trent hele mitt liv), og orker såvidt 10 min på maskinen. Hva er hemmeligheten? ;P

 

Trine29: Vi skal gjøre så godt vi kan for at du blir motivert. Gøy å lese andres mål og hva de har oppnådd. Tips og slikt er flott å slenge ut her. Det blir lettere etterhvert i forhold til det berømte godtesuget!

 

annelete82: Det er herlig å ha mor og dar på besøk ja. Og mødre skal seff ordne opp :) Du får prøve å få henne til å lage sunn mat. Mamma lager som regel fløtegratinerte poteter osv, så er litt glad for at de ikke er på besøk for tiden ;P

Så kan dere jo gå turer sammen? Koselig å gå sammen med noen, så er det super trim.

 

Håper alle har en sunn og flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Ja, jeg ble faktisk motivert av GR kurset i går! ikke fordi jeg lærte noe jeg ikke visste fra før, men fordi jeg ikke kjenner så mange folk her i byen (er tilflytter), så det var litt motiverende å være i en gruppe som liksom hadde samme formål som meg! isteden for å dra lasset alene hele tiden liksom... har en kjæreste som er tynn som en pinne, så... gleder meg til fortsettelsen!

 

i dag klarte jeg å overvinne dørstokkmila og kom meg på trening litt før 2030, var på trening til kl halv 10! :) 547 kcal borte vekk :-D men den dørstokkmila er farlig tung... spens når jeg var hjemme fra jobb kl 1830...

 

klarte til og med å få med meg frukost på toget i dag morges! det er en stund siden jeg gjorde... frukost har blitt nedprioritert til fordel for litt ekstra søvn.... 5 minutter ekstra søvn er MYE når klokka er kvart over 5 om morgenen... hehe

 

 

håper alle har hatt en god dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BigAndBeautiful82b

Jeg skal ligge på 1900 kcal, men jeg ligger stortsett mellom 1100 og 1200 kcal. Kommer ikke opp i det jeg skal. det er er problem. Noen som har noen tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for en grufull dag! Spist altfor mange kalorier, og null bevegelse på meg i dag. Men i dag var siste dag med lang skoledag, så skal bli litt enklere fremover å følge planene mine.

 

annelete82: Kan du ikke spise litt ekstra frukt eller bær i løpet av dagen? Evnt. med vaniljekesam eller noe slikt over, kjempegodt, sunt og litt ekstra kalorier. Så kan du jo ta en håndfull nøtter til et mellommåltid? Sunne kalorier der også. Eller ta litt større matporsjoner, litt ekstra pålegg eller noe.

Det var det jeg kom på. Ikke fyll på med usunne ting hvertfall :)

Er du mett etter 1200 kcal altså?

 

Jeg kunne spist flere tusen kcal om dagen om det ikke hadde noe å si for vekten ;P Har en enorm apetitt, og blir liksom aldri mett. Men holder meg nå til mitt anbefalte kaloribehov, og er sånn passe mett hele tiden. Helt ok, men har liksom ikke problemer med å spise mer :)

 

God natt gjengen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god helg...

 

no er eg skikkelig glad... har spist riktig heile veka og trent masse, og i dag ha eg tatt årets første sykkeltur.. kjempe deilig... skal begynne å sykle til jobben når det blir litt varmere i været.. det er 12,5 km kver veg, så da forsvinner noken kcal på vegen... så skal eg greie meg gjennom helga uten så alt for store utskeielser har eg bestemmt meg for.. litt må eg belønne meg med, men kun litt...

håper det går lika bra for dere også..

god helg...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snopus! Så bra at du vil sykle på jobben!! det høres ut som en god ide!! Det håper jeg du får til!! Er ikke så glad i å sykle jeg.. eller KNÆRNE MINE liker ikke sykkel noe særlig.. Men jeg sykler littinnimellom bare.. kommer nok til å prøve meg på 2 hjul snart.. Liker best å gå jeg..

 

I dag har jeg endelig gjennomført den båtpussen for pappa, måtte passe på når sola kom!! Han ble så glad da jeg kom så!! 1,6 trimpoeng ble det. 50min male.

Og senere gikk jeg 50min fort = nye 1,9poeng. Ligger bra an denne uka! Har hele 12,6 poeng hittill, og enda er det 2 dager igjen. Skal satse på over 14poeng, slik at jeg får et gulleple til.. (nå har jeg 11 epler)

 

Gruer meg til vekta til mandag.. siden det gikk så bra nå.. Har ingen store forhåpninger, men det har jeg aldri uansett heller, har blitt skuffet så mange ganger.. Har spist sunt denne uka, med unntak av et winerbrød hjemme hos pappa om onsdag.. hm- og til tirsdag har han bursdag, så da blir det bløtkake.. Jeg får prøve å spise et LITE stykke.........

 

jaja,ha en kjempe koslig helg alle sammen:-) Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har vært så som så for min del. Maten har ikke vært så usunn, men jeg får nok i meg for lite kalorier. Får liksom ikke tid til å regne på det heller. Frøkna tar mesteparten av tiden min, så da er det om å gjøre å rekke mest mulig på kortest mulig tid. Hun sover rundt 30 min av gangen, og er ikke så veldig begeistret for å ligge alene å leke, så er opptatt med henne stort sett hele dagen. Litt ekstra hektisk nå om dagen fordi sambo er bortreist. Må si jeg gleder meg til å få han hjem igjen sånn at vi kan dele på husarbeid og kos med veslejenta. Kunne jo forsøkt å planlegge nesten dags måltid kvelden før, hun legger seg jo tidlig.

 

Trimpoeng har det desverre ikke blitt så mye av. Startet uka dårlig med å kjøre bil til ei venninne istedenfor å gå. Regnvær var unnskyldningen. Skal hente regntøy hjemme hos mamma i helga, så da funker ikke den unnskyldningen heretter. På tirsdag gikk jeg 40 min til og fra ei venninne, og vi gikk 1 time tur mens jeg var der. Veldig fornøyd med denne dagen :) Nye sko førte imidlertid til megagnagsår på begge helene og den ene lilletoa, så sko har vært lite digg å ha på seg etterpå. Derfor har det ikke blitt mer trening etter tirsdag :) Kjenner jeg blir litt deppa av det, og gruer meg til veiing på mandag. Har fått tak i ordentlig gnagsårplaster nå, så da håper jeg at jeg kan pynte litt på trimpoengene i løpet av helga.

 

Regnbue: Jeg har ellipsemaskin hjemme. Ønsket meg penger til bursdag, sånn at jeg kunne kjøpe den. Hadde ønska meg det en stund. Syntes også det er slitsomt, men min hemmelighet er HØY musikk med fart i. Har ei venninne som er aerobic-instruktør, og hun har laget en cd med finalesanger til meg.

 

Epler: 12,6 trimpoeng er jo kjempebra :D Så flink du er både med mat og trening. Håper det blir gode resultater etter så fin innsats. Blir spennende på mandag.

 

 

God helg allesammen :)

 

-Lene-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det helg, og jeg klarte å motstå godteri i går, selvom kroppen hylte etter sukker. I dag er jeg veldig glad for at jeg ikke ga etter! Foreløpig har jeg 8,5 trimpoeng, ikke bra, men skal jeg ikke få gulleple da? Har ingen gullepler jeg, noen som kan fortelle hvordan det virker?

 

Dere er kjempeflinke! Moro å lese når dere er fornøyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no merker eg at motivasjonen min er på topp.. får berre håpe det fortsetter sånn og at eg merker det på vekta på mandag.. har 13,5 trimpoeng til no.. ha nett vert ute på sykkeltur og fjelltur... e kanon sliten i beina no. men det e godt og kjenne at eg virkelig har tatt meg ut.

og til deg regnbue. gullepler får du på det lille epletreet heilt oppe til høgre ved siden av der vekta di står. du får eit gulleple for kvert 7 trimpoeng du tar.. så du har nok fått noken gullepler du og.. eg fekk akuratt eit nytt eit no når eg førte inn trimmen.. no har eg fått mitt 2. eple på mitt 2. tre.. e litt stolt av meg sjølv.. syns eg greide meg fint i går kveld og.. åt kun litt saltstenger.. litt må ein kunne unne seg.. så no er det berre å fortsette den gode trenden eg er kommet inn i å håpe at det går like bra for dere andre og.. merker at motivasjonen blei mykje bedre no når det er sp masse aktivitet her inne.. er så kjekt å lese om kva andre får til og litt tips og sånn.. berre fortsett folkens.. det er snart bikinisesong.. :-)

 

klem og fortsatt god helg.. kom dere ut i finværet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

 

snopus: så flink du er som har vært på sykkel- OG fjelltur!! Her i østfold er det dessverre ikke særlig med fjell å oppdrive (en stoooor sorg for meg opprinnelig er vestlending!)...

 

jeg har imidlertid vært på spenst i dag! det var litt vanskelig å komme seg ut døra (som vanlig), men klarte det til slutt! hehe! Litt styrketrening gjør seg kjenner jeg! Har vært dårlig til å trene styrke, synest det er så utrolig kjedelig!! men nå går det bedre, har fått et ganske kort program så da slipper jeg å bli så lei. på slutten av treningen gikk jeg 10 minutter på mølla med 12% helning! det var tungt det!! puh! helt gele i beina etterpå :) deilig!

 

Jeg klarte å holde meg unna godis i går kveld faktisk! fikk utrolig lyst på noe godis litt sent på kvelden, men da tok jeg meg litt vannmelon og det hjalp faktisk!

I kveld er det fotballkamp! RBK - FFK! Heia FFK!! :-D skal bort til et vennepar, så får se hvordan kvelden går i forhold til godis og chips! håper de ikke har kjøpt inn så mye :-p

 

ha en strålende kveld! og ikke minst en god helg fortsatt :D

 

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle finne noe godteri som ikke inneholder så mange kalorier. Men det fant jeg ikke! Noen som vet om noe?

Kjøpte lett-is, som inneholder 63 kcal per enhet. Skogsbærsmak. Måtte smake litt nå, men denne var ikke spesielt god. Får prøve etterpå å blande den med litt blåbær og jordbær, så kanskje den blir god. Ellers får jeg bare kose meg med frukt i kveld, god det og :)

 

Snopus: Utrolig bra gjort! Og så flott at motivasjonen er på topp. Det smitter! Men jeg har ingen gullepler altså. De blir vel farget automatisk når jeg får 7 trimpoeng? Det er det treet der det står hva jeg har oppnådd?

 

Laila81: Bra jobbet. Ikke lett å komme seg ut av døren nei, men så bra følelse etterpå!!

 

Ha en flott lørdagskveld, og ikke grafs så altfor mye i godteskålen ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har funnet meg ein sjokolade som er sukkerfi og som faktisk metter litt.. den inneholder 118kcal.. megabite heiter den.. papireter brunt i eine enden og rød i den andre.. den skal eg kose meg med i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...