Gå til innhold

Hei alle sammen :o)


Gjest tjokkeboillafeita

Anbefalte innlegg

  • Svar 414
  • Created
  • Siste svar
Gjest nallepuss

Her sitter jeg og er så sjalu ;;:P

Får det liksom ikke helt til lenger jeg, det går så tregt og vekta går jo feil vei!!! :):(;

Hiver i meg mat og godt uten å tenke, og så sitter jeg igjen med samvittigheten etterpå...

Men jeg ser på deg at du er flink, så da er det vel kanskje håp for meg også? :)

Håper på en bedre uke enn forrige og nedgang på vekta igjen!

Lykke til videre, stå på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

Jeg føler meg veldig flink også... det er så ubeskrivelig deilig å vite at jeg har klart meg så lenge nå, and still going strong! er kjempe happy og føler jeg har kommet godt i gang med treninga også!

 

det verste for min del har vært maten.. jeg er så inderlig glad i mat...

feit mat, og da her jeg gjerne spist 2-3-4 posjoner.. .

helt utrolig, kroppen min er så forandret nå når jeg spiser ti gang mere grønt og rein mat :P)

 

har vært på trening idag også, er så godt i gang og det føles deilig!

klarer jeg, klarer ALLE! jeg hadde med hånden på hjertet ikke trodd at jeg skulle klare det, men visst pokker gjør jeg det....

 

Å den følelsen jeg har på kvelden, når jeg har vært flink med mat og trening.... den er så fantastisk god!!!

Før var det rake motsettningen.. stappmett, slapp, trøtt og klar!

 

Jeg er blitt MYE blidere! kanskje jeg ikke har gått ned så mye, men jeg er på vei! dønn!!!

 

Kom igjen nå, dette klarer dere alle sammen! tenk på den gode følelsen... jeg kan ikke få sagt det nok! :)

 

 

 

JEIIIIIIIIIIIIIIIII!!

 

 

og det at jeg gjør det for lillegutt også.. det motiverer meg en god del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

føler meg ikke helt i toppform idag... gikk ned til sentrum, 20 min idag!

Så meg i diverse vinduer på tur nedover, gud bedre, så tjokk jeg er...

ble nesten litt kvalm av å se meg shjøl med hengebrøster og fleskmagen min :) urk...

gikk på vekta etter frokosten idag, 97,7 kg! jeg har jo gått litt ned, men ikke så mye som jeg ønsker :s

Føler meg rett og slett så tjukk som jeg ikke har gjort på lenge..

 

har vært flink med maten, trent hver eneste dag, så hva mer skal jeg gjøre for at det skal gå kjapper nedover! :)((((((((((((((((

 

jeg skal på trening ikveld også, da er det time,så kanskje jeg får kjørt meg ekstra hardt! fleskmage! blæææ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender herved over en trøsteklem:-)

Jeg skulle så gjerne ha hjulpet deg med å "kle av deg" kiloene på 1-2-3! Det er jo det vi alle vil:-)

Mens du venter på resultatene kan du fokusere på de positive tingene som du har nevnt tidligere, go'følelsen, energi, trening... Ikke se i de teite vinduene, mange vinduer kan ha glass som er buet. Kjenn heller på hvordan du har det, at du er sterkt og flink som faktisk er i gang med noe veldig bra. Du klarer det, du skal blir slank og energisk!

 

Lykke til videre

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gla'slank

Det er nå det gjelder! OG i morra og dagen etter og dagen etter!

Jeg referete i en tråd et kinesisk ordspråk jeg hørte under ol nå.

 

"Vær ikke redd for å gå sakte fremover,

vær redd for å stå helt i ro"

 

Til tross for at kiloene renner sakte av, så er de jo faktisk PÅ VEI AV!!!!! Du er flink og gjør en strålende jobb for deg og lillegutten din.

Stell godt med deg selv mellom treningsøktene og smil til verden. Den vil nok smile tilbake til deg skal du se.

 

R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er pyton med sånne dager!!!! Forstår deg veldig godt, jeg kan bli helt kvalm av å se meg selv i vinduer eller i speil på treningssenteret. Men, nå har vi jo mulighet til å forandre på det.

 

Jeg tenker motiverende tanker hele dagen (men jeg er jammen meg lei av at det er "nødvendig"), jeg tenker at om så og så lenge så kanskje jeg veier sånn og sånn. Når jeg veier sånn og sånn, så kan jeg kanskje klare å gjøre det og det. I tillegg prøver jeg å fokusere på det jeg er god til nå. Selv om jeg er stor og tung så klarer jeg jo det meste som andre normalvektige klarer. Det er ikke sikkert at de hadde klart det de gjør med en ryggsekk med 25 kg oppi?? (fristende tanke, å gi alle andre på step timen en ryggsekk med 25 kg og la de trene med den hele timen,he,he. Det skal jeg jammen se for meg på neste time.)

 

Prøve å fremheve alt det positive med deg selv, så får magen og puppene bare bruke den tiden de vil til å bli mindre. For mindre, det skal de bli!!

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

sukk... gikk med gutten til barnehagen idag, deretter rett på trening.. var så tung i beina,men de ville liksom ikke :/

men jeg gikk 5 min på mølla, så gikk jeg hjem!!!!

jeg var bare helt =("U# )!=# !

 

Var på step i går kveld, det var kjempe kult, så det kommer jeg til å dra på i morgen kveld også! virkelig noe for meg.. ble dødsklar og det føltes godt. Etterpå tok jeg styrke! Så det gjør vel ingenting å ta meg en hviledag.. har jo magetrøbbel også.. blæ!

 

Jeg gir ikke opp! tar bare en pause idag, men husarbeid og slasking på sofaen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Kjedelig med slike dager, men det beste er vel å akseptere at ikke alle dagene er like gode! Bare å starte med friskt mot i morgen:)

Synes det er inspirerende å følge med på dere som har vært her en stund, selv om jeg ikke er flink til å skrive noe!!

Har ikke vært særlig her selv om jeg meldte meg inn i januar, men den tid er forbi:)

 

Masse lykke til og ha en fin kveld:)

 

marit80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

bedre humør igjen nå, hehe.. dere tror vel jeg er skikkelig humørsyk!?

jeg må bare fortelle at jeg har vært kjempe flink og ikke veid meg i det siste.. men mens lillegullet badet seg gikk jeg i skapet og fant en jakke jeg brukte for 5 år siden... jeg har ikke hatt sjangs!!! til å få den på meg før... så prøvde jeg den... GUUUUUUD!!! den passa... eller.. jeg fikk den igjen.... det var så rart, jeg ble så stolt at jeg ikke visste helt hvor jeg skulle gjøre av meg :))

skikkelig fornøyd.. i mårra blir det trening igjen! nå kjenner jeg at jeg er klar for det, hehehe! juhu!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umuligejulie

Stilig med den jakken. Nå burde du nesten unne deg en belønning. Litt småtteri som kan friske opp gamle det-er-så-stilig-at-dette-plagget-passer-igjen-plagg. Min erfaring er at selv om de er gamle, kan de være skikkelig feelgood plagg, siden de er så håndfaste beviser på at du er på vei i riktig retning. Og det synes jeg virkelig du fortjener.

 

Du er så flink til å dele alt du gjør med oss, og derfor er det så veldig inspirerende å lese tråden din! Jeg tror faktisk jeg skal tørre å prøve meg på land-trening, jeg også. Høres veldig fristende ut!

 

Mht. den kjipe dagen du hadde her, med speiling i butikkvinduer, er min erfaring at brede vinduer/speil/blanke flater får alle folk til å se bredere ut, også bildører og annet blankt man kan komme til å speile seg i. Og det er skikkelig demotiverende å se den versjonen av seg selv. Skjønner godt at det ble en kjiipers dag. Synes ikke du skal speile deg i sånne forvrengingsspeil igjen.

 

Få heller den snille mannen din til å bli med en tur på IKEA eller no' og kjøpe et høyt, smalt selvtillitsspeil, som du henger et sted i huset der du kan se deg selv på litt avstand, og i et flatterende lys. Og så kan du øve deg på å si noe hyggelig om skrotten din hver gang du går forbi. Du må jo være venner med den fantastiske kroppen som er så flink og hjelper deg å bli verdens mest sporty lille mamma!

 

Klemz. Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

jeg synes jeg husker å ha lest det på ei t-skjorte engang... hehe :)

i mitt tilfelle er det slekt som er naboen, som jeg er glad i!

uansett, jeg var over på frokost der idag.. hun hadde gått til innkjøp av ny badevekt og jeg så meg frista til å prøve den.. jeg var nå 96 kg...

jeg trodde ikke mine egne øyne... løp til svigermor (det er hennes vekt jeg har brukt) for å sammenligne... 96 der og... helt utrolig.. jeg har jo virkelig gått ned... for en utrolig deilig følelse... ååååå!

 

Jeg dro på shopping, innom en sportsbutikk og prøvde ei jakke.

Fikk på meg xl for første gang på evigheter... den var trang, men allikavel.. jeg fikk den på meg.. og kanskje om en mnd kan jeg kjøpe den?!

 

Skal snart hente lillegull i barnehagen, men måtte bare innom å fortelle.. trening ikveld, gleder meg.. kjenner jeg føler meg i siget igjen nå.. hærligt! :)

 

Skulle bare ønske flere la merke til at jeg har tatt av... det hadde gjor meg enda mer lykkelg og det vistes.. vet jo at JEG vet, men hvor kult er det ikke om det bare kan vises liksom... skjønner!?

 

Men det er mye som skal av.. kanskje det vises om ti kg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

nei, altså.. sist jeg veide meg var i juni... så det har vel gått gradvis nedover :) hehe! dæven, det hadde vært noe... 9 kg på 16 dager... hehehe... så deilig det hadde vært, rett og slett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umuligejulie

9 kg. ned siden juni er bra jobba, uansett!

 

Siden 2. juli har jeg gått ned 5 kg. Men jeg ammer, da, så jeg må ta det litt langsomt, ellers får vel lillemann giftkick av melka...

 

Har du begynt på kurs, som du snakket om at du kanskje ville?

 

Klemz. J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

heihei.. jeg har ikke begynt på kurs, føler det går så greit på egen hånd akkurat nå.. får god oppfølging på treningssenteret og lærer så masse inn her... så jeg får ta kurs siden.. hvis jeg trenger det :-)

 

har vært på trening ikveld også, kjempe deilig... åååååå! liker å føle det akkurat som jeg gjør nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

nok enn "sunn" dag over.. eller tvert imot, ikke over.. det er nemlig NÅ suget etter noe godt begynner.. kebab, burger, pizza...savner den kosen vi hadde før om kvelden...

har unt meg et glass brus nå, light.. jeg fikk så innmari lyst på det...

skal ikke "sprekke" nå, vil bare suttre litt... spiser en snack a jack og har satt gullerøtter i vann, så det blir gullis og dip etterpå...

 

fikk tips om et brød idag, ingers et eller annet.. spiste to skiver til kvelds, det var kjeeeempe godt jo! noen andre som har smakt det? og hvor mange skiver spiser dere?

 

Har spist bare knekkebrød i to uker, så nå var det godt med litt brød.

har tent masse lys her nå, skal bare slappe av.. i morgen blir det trening igjen.. deilig :)

 

Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingers rugbrød? Det har jeg brukt å bake. En stund siden nå. Lurte på om jeg skulle bake igjen nå. Har også spist mye knekkebrød, og det blir en lei av i lengden! Har du prøvd det nye lettbrødet? Lurer på om det Din Baker som baker det. Det er det nærmeste du kommer vanlig brød og det har knapt mer kcal enn knekkebrød!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

argh, det ble sent til meg i går kveld... lillemann har sovet til 8 hver dag lenge nå, men i morgest våknet han halv 6! "hallo mamma" hørte jeg på babysitteren... gjeeesp! :) Litt koselig er det jo også, har tent masse lys og han sitter under dyna si å ser film!

 

Jo, Ingers Rugbrød! Har akk spist 1.1/5 skive... ble god og mett..

og jeg syntes faktisk brødet var supergodt... Men steike for en pris..

36 kr!!! har delt opp brødet jeg nå, er jo bare jeg som spiser av det her i fam.. så la jeg halve i fryseren! er det ikke et bra alternativ når man virkelig vil ha brød?

 

Jeg tenkte å prøve å bake det selv også, men for å være helt ærlig er jeg kjempe dårlig på å bake brød.. Helt på ekte....

De brødene jeg baka før kunne jeg sikkert ha slått ihjel en person med, de blir stein harde.. hohoho!

Det er bare å innrømme det, jeg kan det ikke! :-)

Men tenkte å prøve på å bake sånn grovt brød læll!!

 

I går ble det dårlig med trening, gikk meg en liten tur, men satt hjem med dårlig samvittighet...

Så idag blir det.. kondisjon og styrke...

Har forresten fått på meg en genser også, som har vært super trang til meg... helt rart, jeg blir nesten litt rørt når jeg kjenner at jeg får den på meg... hehe, har aldri klart meg så bra som nå!

 

Jaja, min kjære skal på party ikveld, så jeg tror faktisk jeg skal unne meg noe godt ikveld... pitapizza og en salat eller noe.. synes det også er kjempe godt..

Kan virke som jeg spiser det hver helg, men det ER noe jeg liker, og med tanke på at jeg har spist spaghetti og kjøttdeig hver dag før...

så er ikke en gang i uka så ofte!

 

Det har vært min store last, jeg elsker pasta.. spaghetti, kjøttdeig og tomatsaus.. da har jeg gjerne stekt 1 kg, så jeg visste at jeg kunne spise senere på kvelden... og det gjorde jeg jo... vi spiste kanskje 350 gr tilsammen under middagen... resten spiste jeg alene på kvelden... herregud helt rart å tenke p娨...

blir nesten litt kvalm... Men men... gjort er gjort og spist er spist.

Dette var før! :-)

 

Oi, dette ble langt...

tenkte å ordne meg faste veiedager jeg nå, ser så mange andre som har det... tenker jeg tar tirsdager jeg, det er ikke så lenge til!

 

Yes, ha en fin dag!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

Du er jo kjempeflink :)

Vær stolt av deg selv, dette går fremover! 9 kilo ned siden juni er KJEMPEBRA!!!

Ser du er flink med treninga også, der skulle jeg gjerne hatt litt drahjelp noen ganger... :) Det har gått fint frem til nå de siste par ukene, da jeg har utsatt og utsatt... Har fått trent spinning to dager i uka og gått lang tur to dager. Denne uka var jeg jo også ut og jogget! :)

Men spesielt maten har jeg bitt sløv med. Savner kjøkkenvekta mi, nå føler jeg at øyemålet begynner å gli litt ut... Svak for gode ting har jeg også blitt den siste tiden. Kake og potetgull er vel verst.

Men det har da blitt nedgang så langt denne uka likevel, en hel kilo faktisk. Må bare greie å holde meg borte fra godteri og greier resten av helga.

Lykke til videre, jeg heier på deg!

 

Æ veit du klare d :)

Klem fra nallepuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

jeg har spist måltidene mine.. så laget jeg pizza som gubben skulle ha med seg på jobbfest... som jeg har nevnt før er den store lidenskapen min kjøttdeig (helt sykt) og jeg småspiste litt mens jeg stekte den..

det var så godt, kjente jeg ble helt ="#!= ! det var jo å terge opp magen skikkelig... så jeg laget meg pitabrød med svinekjøtt.. eller pitapizza... kl 14.. og klokken 17 spiste jeg omelett...

jeg er så sugen på noe fett... nam nam nam!

og faktisk skal jeg lage meg pitapizza ikveld også.. med svinekjøtt!

det er jo ikke det verste?! si at det går greit??? snufs...

lørdag er verste dagen..

 

og ikke nok med den.. jeg dro på sats, gikk på mølla i 10 min.. så dro jeg hjem... guuuuuud, jeg angrer sånn nå!

 

Da dro samboer på partey.... jeg skal kose meg helt alene så fort gullet kommer seg i seng.. med pitapizza og gullerot.. eller skal jeg droppe pitapizza`n????

 

huff, som jeg sukker og føler meg feit igjen...

har jo liksom gått så bra nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har set på samme måte som deg..så fort jeg blir alene hjemme føler jeg trangen til å "kose seg litt" kommer snikende på. Men jeg har lært meg å kose meg med frukt og sånn. men på lørdagene unner jeg meg lørdagsgodter. Det er jo hele ukens høydepunkt!! Litt smågodt og en pose nutrilett chips gjør susen. Kutter smågodtet opp i mindre biter, for da føler jeg at jeg har myyye mer enn jeg faktisk har hehehhee

 

Har du bakt Ingers rugbrød før? Man trenger nemlig ikke være flink i baking for å få det til. Det blir ikke en deig man må kna og elte, mer enn "røre". Helt genialt!! Men de blir temmelig harde i skorpa. Godt å spise men tungt å skjære i. Lurer på om jeg skal prøve med surmelk neste gang, det kan hjelpe. Skjærer det opp i skiver og fryser, så tar jeg bare opp det jeg trenger pr måltid.

 

Ikke vær så hard med deg selv!!! Du har bruk for litt kos innimellom. Kluet er å begrense seg. Tviler på at du faktisk klarer å spise så mye du gjorde før. I morgen er det søndag og du har kanskje hele dagen på deg til å være aktiv? Bruk den!!

 

ps lite søvn gjør noe med appetitten. man blir så sulten av det! Så det er ikke du som har mistet gløden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

ja, du sier noe der... jeg har tatt opp en kyllingfilet som jeg skal blande i salat og ha i pitabrød litt senere.. jeg MÅ det! :))

og det er jo ikke det verste!

heller det enn ei hel form lasagne helt alene.. det er sant altså, jeg pleide å spise det før.. kunne glatt spist ei form, salt og hvitløksbaggiser alene.. kanskje ikke ei HEL form, men nesten da...

og dessuten... så.. ja.. så skal jeg kose meg med et glass brus også!

 

det er greit.. lørdag og brus!

også skal jeg trene imårra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...