Gå til innhold

Hei alle sammen :o)


Gjest tjokkeboillafeita

Anbefalte innlegg

Ikke gi opp lillemor :)

Du er så flink, man må unne seg litt kos og godt innimellom! Jeg har også gått litt opp etter helga, sånn er det bare innimellom ;) Vi får være flinke og stå på med trening denne uke, så skal du se vi går ned igjen;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 414
  • Created
  • Siste svar
Gjest tjokkeboillafeita

jeg finner ikke tilbake til motivasjonen og den gnisten jeg hadde...

ikke sjangs... jeg vil jo virkelig klare det her, men jeg bare får sånn..

føler jeg sukker veldig, fordi jeg tenker altfor mye på mat, hele tida..

savner den følelsen av å bli stappmett... hvor rart er ikke det?

begynner å jobbe igjen i mårra, lurer da på hvordan det skal gå med måltidene mine... blir jo helt feil det da sikkert... og legen min ville ikke høre.. nei, takke mæ te! hehe ;))

 

kom gjerne med forslag hvordan jeg kan finne tilbake til den gode følelsen... alt gikk i knas når jeg så at jeg hadde gått opp!

 

93.4 var vekta på sist... blææ! har jo holdt meg under.. og skeiet virkelig ut i helga da selvfølgelig, men... er det så lite som skal til?

"lite" spiste jo 400 gr kjøttdeig alene på 4 timer, haha! snufs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

idag fikk jeg høre det på jobb at jeg var blitt "slankere"

synes det er litt ekkelt når folk sier det, føler jeg liksom.. er helt samme! Blir stressa pga det med maten når det skal sies, har ikke mulighet til å gå å småspise ofte, ikke sjangs...

hva gjør man da?

sitter å vurderer trening nå, men er så trøtt og egentlig veldig lat også.

Kanskje jeg bare skal rusle ned til kirkgården, er jo 30 min det også! EN VEI!!! hehe ;))

 

nei... jeg får se.. blæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umuligejulie

Folk er utrolig opptatt av andres vekt og størrelse... Blæ!

 

Du ser nok slankere ut allerede fordi du trener såpass mye, og kroppen faktisk krymper eller blir strammere. Ta en tur i barnehagen og sjekk huskerumpa di, (eller disserumpa...) jf. tidligere innlegg, så ser du jo at det stemmer. Og folk legger merke til innmari små forandringer, av og til...

 

Ikke bry deg om at det er litt "ekkelt" å bli studert og lagt merke til sånn. Du kan jo forsøke deg på å forstå hvorfor vedkommende kommentatorer er opptatt av størrelsen din, sannsynligvis er hun/han bare interessert i at du skal ha det bra, men du skal ikke se bort fra at noen kanskje har litt dårlig samvittighet for hva de selv spiser osv., eller gjerne ville vært i dine sko (Ja, også de som ser helt slanke ut, faktisk...)

 

Rett ryggen, nyt alle tilbakemeldinger som komplimenter, og oppfør deg som om du er verdens flinkeste og sprekeste mamma, så skal du se at du føler deg som det etterhvert også.

 

Og det skader jo ikke å oppmuntre andre til å ta i et tak og forandre hva de nå ikke er fornøyd med med seg selv, du er jo veldig flink til det her inne, ihvertfall.

 

Knuzekoz. J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

og nå skal jeg ikke veie meg før mandagen! kom meg på trening i går, jeeeehu! ble en halvtime på mølla, men det er bedre enn ingenting i hele tatt... såååe!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

hei hei, innom og oppdaterer litt.. har ikke klart å komme meg inn på leeeenge, prøvde å gjøre om navnet mitt, men istede ble ting sletta...

uansett, nå er jeg her!

 

Var på vekta i morgest, folkens!!!!!!!! 91.9!!!!!!!!!!!

seriøst, uæææææ!

 

jeg er såååå glad..... nå har jeg endelig sitt 91-tallet!

 

var på spinning i går, kjempe gøy og veldig veldig hardt trening...

Synes det var drit kult, kommer til å dra på det oftere...

Men har kjempe vondt i rompa idag...

 

Tenk at jeg har sett 91- tallet.. helt utrolig, håper jeg når 90 snart..

Når det er gjort skal jeg starte heeeeelt på nytt...

da er det bare 20 igjen, haha .... herreguuud!

 

Har vært på butikken med lillegutt nå, handlet masse frukt og digg..

Eple, pærer, kål, gullerot... kesam og dip.. ikveld skal "jæ kose mæ"

gløgg ihjel.. frista med et glass vin også, men tror jeg driter i det.

 

Har vært på jobb idag, gikk greit med spisinga faktisk! ;))

 

Nå skal vi se ferdig Thomastoget her, bade og kose oss med

SKAL VI DANSE!! vet ikke helt om jeg synes det er så bra... men det er jo fredag... og fredag er tvkos! jeeeehuuu!

 

Ha en fin kveld alle sammen!

 

 

Stoooor klem fra frøken snart 90!! JEEEEEI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

23 august

vekt:98,2

 

26 august

vekt: 97.7

 

28 August:

Vekt - 96.6

 

4 sept:

vekt:96.6

 

6 sept:

vekt: 97,5 (buhuuu, opp igjen jo)

 

14 sept:

vekt: 94.7 (veid etter jeg hadde spist middag)

 

19 sept:

vekt:94.00 (om mårran etter frokost og trening) jippi

 

25 sept:

vekt: 92.4

 

4 oktober:

vekt: 91.7!!!!!!

 

6 oktober:

vekt: 91.5 (snaaaaart 90 kg)

 

10 oktober:

vekt: 91.5 (fortsatt argh!!!!)

 

11 oktober:

92 (etter masse gi-f spising i går! fa9"(EI!!!!)

 

31 oktober:

vekt.89.9 (jippppi)

 

11 november:

vekt: 89.2

 

16 november:

vekt:89.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ha jammen vært flink til å gå ned. Stå på !

For meg går det sakte. men rett vei - så jeg trenger kanskje litt tid for å komme inn i rutinene.

 

Fortsatt optimist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

kan noen fortelle meg det? klemte i meg en halv pizza til "lunsj"

(jeg ville spist en hel før) men allikavel....

det er fader meg på hver lørdag at jeg sliter skikkelig...

tror ikke den halve pizza utgjorde så mye, men så har jeg småspist litt "smørgrøt" av lillegutt... og har kjempe lyst på noe godt...

kanskje føler jeg meg ekstra oppblåst når jeg ikke har vært på trening og... må få tatt meg ei økt i mårra, kanksje jeg hiver meg med på spinning igjen... jeg vil så gjerne nå 90 nå, men av og til glemmer jeg den tanken og bare hiver i meg en halv pizza, som i dag!

 

Vel vel, vi sitter og ser grease, lillegutt er våken enda...

vi sov nemlig en time sammen idag fra fire til fem og det var såååå kooooselig!

 

Har gullerøtter, eple og dip til kvelden, og det blir godt om det skulle komme et behov... blæ !

 

Jaja, håper dere andre har en fin lørdagskveld og holder dere harde!

 

det er fanken ikke lett.. men hallo, jeg har jo klart å gå ned litt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lallamor

Hei..Jeg er ei jente på 34 år,som veier 107,3 kg og har et ønske om å gå ned minst 20 kg.Men om jeg greier det,får tiden vise.Men med litt stahet og arghet håper jeg at det vil gå bra..Ellers så er jeg helt ny her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

hei hei ;))

du klarer det nok, bare du bestemmer deg... jeg klarer meg fint, men av og til mister jeg motet helt... går fra 0- 100 på sekndet og dermed er det gjort... men så henter jeg meg inn igjen! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

Kjempebra vennen!

Herlig å se 91 på vekta tenker jeg?? ;)

En halv pizza ja, jeg spiste også masse pizza i går.... Pluss godteri og brus, jaja. Har ikke kommet meg på trening denne uka heller, men tenkte å gå en liten tur i "finværet" i dag. Haha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

det VAR herlig, så lenge det varte.... var opp igjen i morgest, kanskje ikke så rart egentlig.. jeg spiste jo en del crap i går.

Men idag har jeg vært flinkis igjen.. tilogmed vært og trent.. hardt!

skal lure meg med på spinning igjen til uka og på tirsdag er det jo step såååå! fysj for et vær, vil ha skikkelig høstsol.. men været styrer man jo ikke shjøl, desverrishj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

Er enig med deg der ja, hadde vært fint med sol og høst... regn er bajs... Jeg har hvertfall ikke spesielt lyst til å gå tur nå for tiden ;) Finner på tusen unnskyldninger for å slippe hehe...

I dag skal jeg trene, lurer på å bare være hjemme faktisk. Finne fram trimsykkelen igjen, leeeenge siden den er brukt! ;) Det er jo så godt når jeg er ferdig, bare sååå vanskelig å komme igang! Dørstokkmila sa du? :)

Jeg spiste sjokoladekake i går kveld, så jeg lurer på om vekta mi også har gått opp denne uka... Skal veie meg straks, må bare finne styrke til å gå på vekta! Hoho gruer meg og gleder meg på samme tid... Håååper jeg har gått ned! Tidligere i sommer var jeg nesten nede på 80!!! Så skjedde det ett eller annet og jeg gikk plutselig opp MASSE.... *hrmf*

Men nå er det bare å begynne på nytt, vi setter en strek!

 

Jeg tenkte jeg skulle være med på step denne uka, men jeg har time til psykologen akkurat samtidig, så det ble ikke... Kanskje vi kan ta en spinningtime sammen? :) Hadde vært gøy å møtes! Hihi. Lykke til i dag, tenk positive tanker!

Stooor klem fra en KJEMPEpositiv meg! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

veide meg i morgest, var på 91.5 da og har vært flink med maten idag.. håper jeg klarer og nå 90 snart, det kommer til å gi meg en ekstra piff ;))

 

skal på step i morgen kveld ja, har lurt med meg ei vennine som skal ha prøvetime,håper hu blir frelst, det er litt kjedelig å trene alene altså.

 

Vært artig og møttes, men liker best spinning med kristin..

vet ikke helt hvordan de andre som jobber der er jeg...

Kristin var veilederen min, så hu vet hvor dårlig form jeg var.. hehehe.

 

men ja, step.. gøyalt!hiv deg med neste tirsdag da ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umuligejulie

Hvis menyen står på sida di (vet ikke om den står, hvis du ikke går på kurs), ligger den under "Min profil" (se lenke til vesntre på det grønne feltet over "logg ut").

 

Hvis det står der, kan du legge inn riktig meny på profilen, og da står kalorimengden til hvert måltid på rapporteringsskjemaet når duskriver dagsrapport.

 

Hvis ikke kan dere bare si fra, så kan jeg legge inn kalorifordelingen her på tråden for de ulike menyene, siden jeg, min flittiglise, jo har kursboka...

 

Klemz. Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

" det e lov å sje på menyen så læng man spise hjæm"

som svigermor sier, haha ;))

 

finner den fortsatt ikke jeg....

takker for hjelp Juliett ;))

 

Nallis: step ikveld 20.15!

har fått med meg ei vennine også.. smitter over den treningsenergien jeg stråler ut.. hahaaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lallamor
hei hei ;))

du klarer det nok' date=' bare du bestemmer deg... jeg klarer meg fint, men av og til mister jeg motet helt... går fra 0- 100 på sekndet og dermed er det gjort... men så henter jeg meg inn igjen! ;))[/quote']

 

 

jada jeg syns det går greit,men helgene kan til tider være litt harde..Men jeg er nok ikke den eneste som synes det..Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umuligejulie

Meny 1 - 1300 kcal

Frokost: 220

Lunsj: 220

Mellommåltid: 0

Middag: 400

Kveldsmat: 0

Melk: 200

Frukt: 200

Kosemerker: 50

 

Meny 2 - 1600

Frokost: 220

Lunsj: 220

Mellommåltid: 110

Middag: 400

Kveldsmat: 110

Melk: 200

Frukt: 200

Kosemerker: 50

 

Meny 3 - 1900 kcal

Frokost: 220

Lunsj: 330

Mellommåltid: 110

Middag: 600

Kveldsmat: 220

Melk: 200

Frukt: 200

Kosemerker: 50

 

Meny 4 - 2200 kcal

Frokost: 330

Lunsj: 330

Mellommåltid: 220

Middag: 600

Kveldsmat: 220

Melk: 200

Frukt: 200

Kosemerker: 50

 

Meny 5 - 2500

Frokost: 330

Lunsj: 330

Mellommåltid: 220

Middag: 800

Kveldsmat: 330

Melk: 200

Frukt: 200

Kosemerker: 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...