Gå til innhold

Hei alle sammen :o)


Gjest tjokkeboillafeita

Anbefalte innlegg

Gjest tjokkeboillafeita

er du ja, så kuli ;))

har allerede vært på trening idag jeg, er tidlig på mårran! levere gullet ibarnehagen før jeg rusler nedover....

ordne deg en veiledningstime, det er gratis...

så har du et program å følge :-) ganske kjekt! :)

kanskje vi skal trene sammen en dag? vært artig det!

 

god helg fra bursdagsbarnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 414
  • Created
  • Siste svar

Oookei:)

Har hatt veiledning før og prøvd å trene på egenhånd, men det funka dårlig ;) Må være med på timer jeg, ellers klarer jeg ikke å gjøre mitt aller aller beste! Bursdag i dag du da, gratulerer så masse med dagen :)

Trening sammen høres fint ut, kanskje vi kan møtes der en dag neste uke? Jeg har kjempelyst til å prøve pilates og yoga, men er med på spinning og annen trening også. Du kan jo tenke litt på det :)

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

fantastisk deilig lukt... helt nydelig :-)

jeg ble 26 år idag og vet dere hva jeg kjøpte meg selv i gave?

for første gang i hele mitt liv kjøpte jeg meg min egen badevekt!

jeg har aldri hatt det før... dette kan bli spennende...

Så nå følger jeg KUN den... og bare den! ;)) kjempe kult, da blir det veiedag en gang i uken!

Ikveld stod vekten på: 93.6! så da starter jeg derfra... gøy!

 

Ellers har jeg verdens søteste svigerfar som var så real og kjøpte yndlingskaka mi.. stakkar, han skulle være snill...

Jeg tok et lite stykke, jeg hadde ikke samv til å la være...

 

Ellers, så har jeg fått penger og av lillegullet mitt fikk jeg manikyr...

Jeg liksom, er ikke sånn jålejente,men hvorfor ikke unne meg noe?

 

Gleder meg som en unge til vekta står på 90 kg... det blir sikkert en rar følelse.. en deilig...

 

Jeg og kjæresten har spist taco ikveld, med go og mager kjøttdeig, masse salat og det som er med...

Jeg spiste det i en wrap lefse og ikke halvparten så mye som jeg kunne spist før... jeg ER så klar for det her og dette skal jeg klare!

 

Nallepus: jeg pleier å dra på step tirsdager, ellers trener jeg alene.

Er stiv som en pinne og tror det blir flaut å dra på yoga eller pilates, hehehe :)

Ellers så trener jeg bare alene jeg.... går på mølla og tar den styrken som veilederen min har skrevet opp.. synes det funker veldig veldig greit! :)

 

Nå er det pause fra skal vi danse... jeg tar meg i å misunne de jentene/ damene der.... så fine da... og er det bare meg?

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er, så fine gaver :):)

Jeg hater tredemølle, blir svimmel og ekkel av den, men sykkel liker jeg godt! Kanskje jeg kan finne meg et program jeg liker å holde på med... Eller så sykler jeg bare alene uten noe styrke. Dette fikser vi! Motet på topp kjenner jeg, hehe. Det føles så godt å komme i gang igjen!

Kanskje vi treffes på step en gang, jeg vet ikke helt om jeg tør... Sist jeg var på step ble jeg så sliten at jeg trodde jeg skulle spy ;) Vi får se!

Ha ei god helg videre, stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må forte meg innen kl 24 og gratulerer deg med bursdagen din .... og masse lykke til med å komme under 90, stå på og så er du snart der!! høres lissom bedre ut å veie noe med 80, jeg jobber meg også nedover - under 90 osv.

god helg og natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

takk for hilsninger ;)

jeg veide meg i morgest også, 93,1!

vekt: 93.1!!!!!!!!!!!!

 

jeg husket jeg veide 119 kg når jeg fikk lillegutt... det var mye vann i kroppen, men læll?! :-)

sist jeg veide meg var jeg 105 kg... og det var da jeg startet et nytt og bedre liv.. jeg er bare så stolt... jeg veide meg ikke noe ofte etter den tida, fikk helt vondt av tanken....

 

Nallepus: jeg blir også sliten på step, men det er jo så kult... det er så artig, ihvertfall nå når jeg begynner å lære meg trinnene å sånn!

Sykkel er virkelig ikke min greie, jeg sykler to min så er jeg helt ferdig!

 

weee!! :-)

 

I mårra skal jeg støpe på negler, det kan bli spennende...

Blir vel en liten treningstur idag og...

 

vi snakkes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har været!

 

Veide selv ca 95 kg ved siste veiing. Skal jammen følge med deg på veien, det er jo litt ispiserende med de som er på ca samme vekt.

Mange flinke damer her, og jeg ser jeg har mye å lære.

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

så koselig navn :-)

du er sikkert høyere enn meg? jeg er altså 160... liten blubbe med store pupper... håper de også krymper etterhvert...

hvilke dager veier du deg?

klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

første gang jeg så en varg veum film var ikveld.. med ost og kjeks ;))

kvinnen i kjøleskapet eller noe sånn.. likte den, liker egentlig ikke krim!

er litt mer på kjærlighet og drama- fronten :))

 

Har vært en fin dag, ble marinert kylling, ris og salat til middag! nam!

utpå kvelden ble det ost og kjeks.. og jeg må si at det var godt, men ikke så godt at jeg spiste masse..

 

I morgen tidlig skal jeg ut på tur med naboen og på ettermidagen blir det ei treningsøkt!

 

Nå har jeg lagt meg og er en liten husmornerd... med pc`n i senga!

Litt godt også!

 

god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg onsdag. Blir andre veiing førstkommende. Starter med resultatskriving da. Er 167 høy, med trutmage og trutrompe. Kiloene er mao. ikke så jevnt fordelt på kroppen - en skikkeli hottentott.

 

Skal snart lage meg et stort krus grønn te med mint til krimmen - Wallander

 

Takk for i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

har vært hos tannlegen idag, å alt har blitt helt feil med spisinga..

spist pizza.. småspist i hele kveld omtrent.. dumme dumme ku!

men men, i mårra er det nye muligheter!

 

Ligger under 93 kg.. og jeg må si at jeg gleder meg som en unge til jeg kommer ned på 90! 90 90 90 90 90!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :) det er så godt å glede seg til noe, og du er nær målet;) Synes du er så flink, så flink... Du motiverer meg hver dag jeg er innom tråden din:) Takk for det!

En kveld ed småspising og pizza er ikke så ille, du går nok ned likevel... Selvsagt kan du tenke at du var dum som gjorde det osv, men da blir du bare deppa og spiser mer, tro meg... Jeg vet det ;)

Håp på en bedre dag i morgen, alt ordner seg for snille piker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

viste vekta i dag morgest.. har vært på trening... gikk hjem, kom hjem og fant ut at nøklene var borte, så måtte jeg gå nedover igjen, og når jeg kom tilbake på sats fant jeg ut at jeg hadde nøklene allikavel, de lå pent i ene skoa mi... jeeeehuuu, ekstra trimtur, sånn sett!

 

Men seriøst.. hvor finner jeg oppskriftene? jeg finner ikke en eneste en jeg ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

ligger godt under dyna, guri for en supernerd jeg er...

deilig, er frostrøyk i rommet...

har spist altfor lite idag, men sånn er det, jeg har ikke hatt matlyst, sikkert fordi jeg har så jævelsk vondt i munnen...

lurer på en ting jeg godt folk, hva er det stjernene som står bak innleggene? ;))

 

har en liten syk pjokk som hoster og hoster, så i mårra skal vi bare kose oss hjemme! kanskje trening på kvelden..

eller nei, jeg skal på kino..

skal se... den hasjisfilmen.. .

 

Har handlet så vi skal ha fiskeburger i mårra, det var godt...

ellers, allers, ingenting å klage på..

ble så jabbsjuk...

 

hvor er det blitt av umuligejulie egentlig??

 

jeg får snoke videre på nett....

 

klem fra supertjokkenerden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger godt under dyna' date=' guri for en supernerd jeg er...

deilig, er frostrøyk i rommet...

har spist altfor lite idag, men sånn er det, jeg har ikke hatt matlyst, sikkert fordi jeg har så jævelsk vondt i munnen...

lurer på en ting jeg godt folk, hva er det stjernene som står bak innleggene? ;))

 

har en liten syk pjokk som hoster og hoster, så i mårra skal vi bare kose oss hjemme! kanskje trening på kvelden..

eller nei, jeg skal på kino..

skal se... den hasjisfilmen.. .

 

Har handlet så vi skal ha fiskeburger i mårra, det var godt...

ellers, allers, ingenting å klage på..

ble så jabbsjuk...

 

hvor er det blitt av umuligejulie egentlig??

 

jeg får snoke videre på nett....

 

klem fra supertjokkenerden![/quote']

 

Har du fått min private melding? God helg og god bedring.

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

for en fredag i går.. skeiet ut som ALDRI før...

gikk bra på dagen, merker jeg mister litt motet, jeg MÅ finne igjen det!

Det ble masse kyllingvinger og salat til middag, to knekkebrød til kvelds, dro på kino og da gikk alt galt...

popcorn, sjokolade og etter kinoen?!?! en halv kebab?!!! som ikke var noe god, så jeg kastet ut innholdet og spiste lefsa...

herregud så unødvendig, det var ikke godt... i hele tatt..

 

jaja, spist er spist.. jeg skal bli flink igjen idag, NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

svimmel, vondt i magen, hodet, litt angst.. haha ;))

artig det, hadde det veldig koselig i går...

har spist som en hest idag, men det får bare være..

Holder meg fortsatt under 93 kg... og nå VIL jeg ned på 90 snart!!! har spist potetgull også... godt det! regner med det blir pizza fra bugatti til middag, hohoho...

men jeg skal på trening etterpå da... jeiiii!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

det hørtes godt ut.. skulle ønske jeg og syntes det var morsomt!

men jeg gjør desverre ikke det altså! finnes ikke heller!

kaldt er det og...

åhh, trøttis.. og jeg er sulten.. idag.. igjen.. heile tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

men jeg kunne vel ikke forvente annet? har jo drukket masse alkohol, spist det som måtte friste meg... og nå stod vekta på 93.4

ååååå, for ei helg! spiste seint i går kveld, har rett og slett ikke brydd meg i hele tatt! Nei, NÅ starter jeg på nytt igjen.. jeg SKAL ned på 90 kg.. helst før jul! SKAL SKAL SKAL!!!!

hvordan er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff sånn er ikke moro, men av og til er det vel bare sånn... Litt kos og artighet skal en vel unne seg fordi om man skal ned i vekt, kan ikke utsette livet til vi blir tynne heller. Synes du har vært flink jeg, blir inspirert av deg og de andre som er her inne som viser at det går an!

 

Se på det som en liten hump på veien til et lettere liv - nå har du kjørt forbi den og fortsetter reisen ;) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...