Gå til innhold

Veien vår til målet


thebomb

Anbefalte innlegg

Det har vært slitsomt og begynne i ny jobb :) Etter jeg har vært ferdig på jobb har jeg vært så sliten, ikke i kroppen, men i hodet, så jeg har kun laget meg mat og lagt meg nesten samtidig med snuppa! Det er jammen mye nytt som må læres, men det er utrolig gøy!

Det er en prøvelse for meg og jobbe der innimellom, de har nemlig plassert meg i kassa for øyeblikket. Dvs, nærmest mulig SJOKOLADEN........!!! I går hadde jeg så utrolig lyst på sjokolade, og det får jeg sikkert i dag også, derfor gikk jeg på vekta i dag tidlig, og nå frister det ikke og spise sjokolade i dag :)

 

Jeg har kun lest smellyflowers siste innlegg i dag, men skal sette meg ned etterpå og lese dere alle sammen! Gleder meg til det. Må oppdatere meg litt.

 

Her ser det ut til og bli en nydelig dag i dag!

Sola er på vei opp og skaper rød himmel. Nydelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Ja, det er en fin og støttende gjeng dette her!!

 

Smellyflower: ja det er viktig å jobbe med å få fokuset bort fra de tallene, men jeg må ærlig inrømme at innerst inne er det faktisk vektnedgangen som er det viktigste for meg, jeg MÅ bli slank igjen, selv om jeg av og til later som at det er helsa som er det primære.

 

Afrodithe: ja da det går seg jo heldigvis til igjen og det er nok veldig lurt å variere mest mulig, men jeg er ikke særlig flink til det jeg altså.

 

Fullfres: bra og spise sundt sammen med andre som spiser kaker og godteri, og da føler men seg jo ekstra flink også, ikke sant?

 

Camkir: en utfordring med ny jobb ja, og du venner deg nok til den sjokoladen etter hvert, fristelser er det jo overalt dessverre.

 

Da får jeg komme meg ut på en morgentur.

Overskya her, men fint likevel

(bare glad så lenge det ikke snør jeg........):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen var en lang dag på studier, før jeg satte rumpa i gir og fikk gått meg en frisk tur, samt litt elipse og rockering på kvelden... ble igjen over 20 000 skritt. Salat med reker til middag...

 

Onsdag igjen i dag - og vekten er behørig besteget:

Jippi, :) ned 800 gram til så i dag stoppet vektnåla på 74,8 kg... gøy å komme under 75 kg... (totalt har jeg da gått ned 11,8 kg siden 11. august) Kjempefornøyd... nå tror jeg julebordsklærne kommer til å sitte pent og være litt romslige! Midjemålet har også krympet litt, men tror faktisk rockeringen hittil har hatt størst effekt på bilringen nedenfor midjen og ovenfor... her ser jeg stor forskjell, men har ikke tatt målene der fra før og kan ikke sammenligne.... men når jeg ser meg i profil i speilet ser jeg at jeg er mye "slankere" og at magekulen/bilringen under midjen strammer seg pent opp.. tror ikke det blir så mye ekstra overhud som slenger :) (ihvertfall ikke mer enn at jeg fint kan leve med det... er veldig fornøyd med det etter 3 fødsler og faktisk ikke har noen strekkmerker heller...)

Ja ja nok velfornøyd navlebeskuing.... nå er det over til dere:

 

Kess - glemte å kommenter i går at jeg er helt enig i at du skal fortsette å kose deg med litt vin... du har jo kuttet ut så mye annet og funnet ut at det er det du vil kose deg ekstra med, så fortsett med det! Forstår at det er utrolig kjipt når vektnåla ikke peker i riktig retning, men jeg tror nok at du bakerst i hodet har vært klar over at dette er noe vi alle opplever fra tid til annen selv om vi er flinke både med mat og trim - men likevel blir vi litt trist og lei oss når den kjedelige realiteten også rammer oss.. Jeg tror at litt variasjon kan vekke kroppen igjen... ihvertfall har jeg hørt mange som sliter med stillstand og vektplatåer over tid fortelle at litt hyppigere små måltider, variasjon av matvarer, variasjon mht næringsstoffer (feks litt mer proteiner/mindre karbohydrater en liten stund, evt spise mer fet fisk/fisk, sunt fett, drikke mer vann... trene mer/mindre til litt andre tider osv kan bidra til å få kroppen til å spille på lag igjen) Jeg har også stor tro på det du gjør mht å ta deg en morgentur - det setter jo kroppen i gang og bidrar til høyere forbrenning gjennom hele dagen fram til leggetid (og ikke bare noen få timer etter trening på ettermiddag/kveldstid) MEN husk at du har jo et formidabelt resultat med jevn vektnedgang over vanvittig lang tid! Du må jo virkelig ha funnet ut hvordan du skal få kroppen din til å kvitte seg med overflødighet! Fantastisk flott resultat!

 

Fullfres - Hvordan er det med motivasjone i dag? Håper at du merket at vi har sendt bøttevis over til deg siden i går!

 

Smellyflower - Må ha vært deilig å svømme litt, kjempeflott mosjon for hele kroppen... og ikke er den belastende for kroppen heller! Håper du sov godt og får en fin og sunn dag i dag!

 

Camkir - Så kjekt å se deg her igjen! Morsomt å høre om den nye jobben din, nye utfordringer for deg, men du har jo taklet dem kjempebra og stått i mot fristelsene! Ny jobb opplever vi vel alle som litt slitsomt, men jeg håper det går over for deg også når du har lært deg rutinene og blir mer sikrere i arbeidet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger kess og Smellyflower!

 

Heldigvis gikk gårsdagen fint for meg mht både mat, trening og skritt.

 

Hørtes ikke ut som du hadde hatt det så greit i går smellyflower, men du var jo flink med maten! Er ikke alltid vi får tid/mulighet/overskudd til å få beveget oss slik vi ønsker, men sånn er det jo bare... det kommer jo nye dager og muligheter og så lenge vi har fokuset på riktig sted og fortsetter med våre gode intensjoner, så må det jo bli bra og gi resultater! Og sist uke gikk du jo ned 1100 gram smellyflower - over et helt kilo! - og det til tross for at du hadde en "kose"-helg med kjæresten.... Det synes jeg er imponerende og viser at du gjør tingene riktig! Veldig leit å høre at du har det slik nå smellyflower - men flott at du er så ærlig og deler det med oss.. det er jo derfor vi er her... og det er i motbakke vi trenger hverandre mest! Du har jo hatt en tøff høst ellers i år - kanskje det slår litt ut nå?

Ja, spis grøten og gå deg en tur i frisk luft og ren ny snø.... kanskje tankene blir lettere da... en tur ut gir jo kroppen mosjon uansett og det er jo helsebringende i seg selv.

Glem gårsdagen! Sender deg masse oppmuntring, inspirasjon og pågangsmot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde håpet at denne dagen ble bedre' date=' men jeg klarer ikke mer, jeg. Det snør. Jeg spiser grøten min og går ut etterpå. Må se om jeg finner noen krefter ett eller annet sted.[/quote']

 

 

Stor og god oppmuntringsklem fra meg, smellyflower!

Håper du føler deg litt bedre etter en tur ut i snøværet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har vært på hjemmevekta og konstatert et bittelite vekttap - ned 100 gram.

 

Det ville jeg nok vært skuffet over - hadde det ikke vært for at jeg fryktet oppgang (jfr tirsdagens snikveiing).

Ned er ned, og nå er jeg på sporet igjen.

 

Jeg vet forresten akkurat hvor de 100 grammene har forsvunnet fra. Jeg har mistet én cm siste uke - over puppene... :-)

 

Setter meg et tøft mål - jeg vil nå 64 kilo innen 11. desember, som er siste kursdag. Det betyr ned 3,2 kg på tre uker. Jeg skal gjøre en helhjertet innsats for å få det til.

 

Min vektutvikling til nå (basert på morgenveiing hjemme):

 

24. oktober: 71,2 kg

31. oktober: 69,3 kg

6. november: 68,3 kg

13. november: 67,3 kg

20. november: 67,2 kg

 

Inneværende uke vil jeg bare legge bak meg som en parentes. Det ble nesten null trim, litt tullespising, altfor travelt/for lite tid til meg selv og generelt lavt stemningsleie.

 

Satser på bedre tider!

 

Afrodithe - jeg er så imponert over trimmengden og dine 20.000 skritt hver eneste dag. 800 gram ned var lønn for "strevet". Du er til stor inspirasjon!

 

Camkir - skjønner godt at ny jobb legger beslag på oppmerksomheten din. Du er flink som fokuserer på ned i vekt-prosjektet og "overser" sjokoladen. Et øyeblikks nytelse, ukers ergrelse...

 

Ønsker alle en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som opplever at tråden "Veien vår til målet" ikke kommer opp når du klikker på ditt eget brukernavn, for å se om det er nye innlegg i noen av trådene du har deltatt i?

 

Den er helt usynlig for meg. Men jeg vet heldigvis hvor dere er å finne, da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg smellyflower - håper av hle mitt hjerte at du har funnet litt krefter, mot og inspirasjon på turen din! Fortsetter å sende varme tanker og oppmuntringsklemmer til smellyflower!

 

Fullfres - Gratulerer, ned er ned uansett hvor mange gram det er! Godt at du er fint inne i sporet igjen og legger forrige uke bak deg! Og jemmen har du satt deg et respektfullt mål - da må du virkelig stå på og være flink og motivert... men jeg har ingen tvil om at du klarer det! Håper bare ikke du får for mange uforutsette utfordringer underveis i denne søte førjultid... men jeg har likevel stor tro på at du nå virkelig har aktivert stålviljen!

Takk for skryt forresten - hyggelig om jeg kan bidra med litt inspirasjon... Ja jeg har mange skritt og føler at jeg får innhentet de på en grei måte i løpet av dagen... jeg har vel bakt de godt inn i de ulike aktivitetene og er ekstra bevisst på å bevege meg mye når jeg kan... og "mangler" jeg noen skritt, er jo elipsemaskinen kjempefin... Målet om ca 20 000 skritt om dagen holder meg bevisst på aktivitetsnivået og får meg til å strekke meg litt ekstra.

 

Forstod ikke helt hva du mente fullfres med at du ikke finner oss når du klikker på brukernavnet ditt.. Er det en mulighet å lete opp tråder på også? Jeg pleier bare å gå inn på området Motiver meg og lete opp tråden vår der... men det er kanskje veldig tungvint?

Ojsann.. nå forstod jeg det... Jeg klikker på mitt eget brukernavn og så sjekker jeg "finn alle innlegg" som jeg har skrevet... og ganske riktig som du sier fullfres... jeg finner ikke innleggene som jeg har skrevet på denne tråden (men alle andre...)... merkelig...

 

Ja hvor er Karora?

 

Ønsker dere alle en strålende flott torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Forstod ikke helt hva du mente fullfres med at du ikke finner oss når du klikker på brukernavnet ditt.. Er det en mulighet å lete opp tråder på også? Jeg pleier bare å gå inn på området Motiver meg og lete opp tråden vår der... men det er kanskje veldig tungvint?

Ojsann.. nå forstod jeg det... Jeg klikker på mitt eget brukernavn og så sjekker jeg "finn alle innlegg" som jeg har skrevet... og ganske riktig som du sier fullfres... jeg finner ikke innleggene som jeg har skrevet på denne tråden (men alle andre...)... merkelig...

 

Dette er en veldig snedig metode for å klare å følge opp tråder man har deltatt i. Men det ser ut til at vår tråd ikke er blitt registrert av denne funksjonen. Jeg har mistanke om at det har skjedd flere ganger.

 

Jaja, pytt. Man får velge sine bekymringer med omhu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg klikker på ditt brukernavn fullfres og ville se hvilke innlegg du har skrevet.... fant jeg heller ingen innlegg du har skrevet på denne tråden... dvs denne tråden er usynlig - DET vil vi ikke være... vi skriver vel ikke noe hemmeligstemplet... blindeskrift eller uforståelig... er vi blitt sensurert?

 

...men fant jo noen spennende innlegg du hadde skrevet om decluttering.... ! Morsomt... noen jeg også bør ta tak i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos sensur. Jeg har ved et par anledninger hatt bruk for ordet

manip-u-l-e-r-e her inne. Det blir sladdet hvis man ikke bruker disse bindestrekene: mani****re

 

Bare en liten kuriositet.

 

Ja, jeg har descluttert i vilden sky. Målet er å kvitte seg med én ting hver dag i et helt år. Men som du kanskje også leste: Jeg er flink til å fylle på... Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært en nydelig dag :D Jeg har hatt fri i dag og bare kost meg masse sammen med snuppa! Vi har laget bursdagsinvitasjoner og levert disse, vi har shoppet hamsterbur (hun skal nemlig bytte sine to marsvin mot ett hamster) og vi har bare gått og tittet og kost oss. Er så deilig og endelig kunne fått vært litt mer sammen med henne! Ja det blir mindre penger, men akkurat nå er snuppa mer verdt enn alle penger i verden! får passe på og være litt hjemme mens mamma enda er ok!

 

Jeg sliter på jobben om dagen når det kommer til sjokolade... All marsipanen og julegodtet lyser imot meg når jeg sitter i kassa... prøver og rydde og være mest mulig ute i butikken...! Men neimen om sjokoladelysten skal vinne! Det blir en sjokoladebit hver lørdag eller søndag.. det er det!

 

Ellers har jeg ikke fått trent noe særlig... men det kommer seg vel igjen :)

 

Har dere hatt en fin dag alle sammen??

 

Og karora...? Hvor er du???????

smellyflower? Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en travel, men fin dag for meg. Fikk gjort masse på jobb, og fikk til og med unna et par julegaver i lunsjen.

 

Har vært avgårde på GR-kurs i kveld, og det er en utrolig positiv og livlig gjeng. Kjenner meg alltid oppstemt når jeg går derfra.

 

I dag snakket vi mye om kalorier i julemiddager og juleknask. Kan komme tilbake med noen "skremmeskudd" når jeg har bedre tid. Husker i hvert fall at det er 70 kalorier i én konfektbit!

 

På kursledervekta hadde jeg gått ned 800 gram siste uke, men jeg rakk ikke å spise middag før jeg dro, måtte bare hive i meg et par brødskiver i forbifarten. Så jeg velger å holde meg til hjemmeveiinga i morres og definerer at jeg har 3,2 kg til målet.

 

Nå har jeg måkt snø i en halvtime. La det inn her og innkassert 0,9 trimpoeng.

 

Men nå MÅ jeg ha middag.

 

Ha en fin kveld, alle sammen :-)

 

PS, noen timer senere: Før jeg tok kveld innkasserte jeg ytterligere 1,5 trimpoeng på en times rask gange.

Har spist 1.560 kcal i dag, bare sunn mat. Fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter en del om dagen, med diverse, faktisk. lurer på om jeg har angst- annfall? Noe er det hvertfall som tapper meg helt for energi. Jeg trøstespiser ikke da, og det er jeg glad for.

 

1451 kcal i går, ingen trimpoeng.

 

Nå skal jeg ut i snøværet og lufte meg litt.

 

Tusen tusen takk for all støtte, det varmer. I dag kommer kjæresten min også, og litt støtte fra den kanten tror jeg også er bra.

 

I følge mine daglige snikveiinger (må jo finne ut om den nye vekta virker, hihi) så ligger jeg greit ann. Måtte det bare vare, det er jo veeeeeldig mange dager igjen til tirsdag enda, det vet jeg jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, smellyflower, min venn - det er så trist å høre at du sliter.

 

Hvis du tror du har angst vil jeg anbefale deg å gå til legen. Og har du ikke en lege du er fortrolig/fornøyd med - bytt lege. Snakk med folk rundt deg, så er det sikkert noen som kan anbefale en god lege.

 

Jeg har egne erfaringer med både angst og depresjon, og vet at det er smart å ikke vente for lenge. Det er veldig vanlig at man prøver å løse ting på egen hånd. Finner forklaringer som at "akkurat nå er det jo veldig travelt, det blir bedre når bare...", eller man begynner å mistenke seg selv for å være lat, viljesvak, trene for lite etc.

 

Det er fort gjort å sammenligne seg med andre, og tro at en selv gjør noe feil når man ikke klarer å ha samme energi og selvtillit som dem. Men for det første: ingen mennesker er bare det du ser. Dessuten: Opp- og nedturer kan komme til alle.

 

Fint at du får kjæresten på besøk! Det er også godt å høre at du har krefter til å komme deg ut i litt frisk luft, og at du ikke tyr til trøste-/avledningsspising. Du holder nøye kontroll, forstår jeg, på ny-vekta! :-)

 

Dette er dessverre alt jeg rekker åskrive nå. Tenker på deg og sender en stor oppmuntringsklem! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er slitsomt å føle seg sånn energiløs Smellyflower, men med litt "kjæresting" i helga får vi håpe det blir bedre. (hi, hi). Kjempebra du ikke trøstespiser da.

 

Jeg ser det er flere som sliter med julegodteri her inne allerede. Det er et strev med alle de fristelsene, som vi har prata om før, men de er jo ikke til å unngå dessverre. Marsipan er nok mitt absolutte favorittgodteri og vi har laget vår egen til jul i alle år og flere generasjoner sammen, men nå er det slutt på det for min del. Jeg har bestemt meg for å ikke spise noe som helst godteri i år, det er like greit for meg, for det er vanskelig å begrense seg og jeg vil ikke ta noen sjanser nå. Men ribbe med supersprø svor og øl og (særlig) akevitt akkurat bare på julaften skal jeg ha altså,

det er godt det!!!!!:D:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å få både trøst og energi. Jeg tror jammen det hjelper. Ble ikkke tur, hadde akkurat kledd p meg og var klar til å gå da de ringte fra skolen. Måtte hente snuppa, ho var dårlig. Så nå er vi hjemme. Skal fyre i ovnen og rydde og vaske litt før kjæresten min kommer hvertfall.

 

Og på butikken en tur og handle litt. Dagen min ble mye bedre med trøst og energi. Kommer innom seinere jeg :)

 

Tuuuuuusen takk!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...å smellyflower.. tenker masse på deg og at du ikke har det så lett nå.. Synes fullfres gir deg mange gode ord og tanker jeg gjerne stiller meg bak! Jeg synes det er imponerende at du er så flink med maten når du har det slik nå... det har du ihvertfall vist at du har energi til. og ikke minst viljestyrke til å la vær å trøste deg med godis som du vet du vil angre på siden... det er utrolig flott!

Kjempekoselig at du får kjærestebesøk - håper det gir ny energi og overskudd... håper han er en fin støttespiller for deg! Herlig å høre at den nye vekten din spiller på lag med deg! Kos deg hejmme med datteren din og bruk vaskingen til å få litt mosjon, så kan dere kose dere sammen hele helgen! Ønsker deg en deilig helg!

 

Fullfres - Gratulerer med flott vektnedgang på kurset.. blir spennende å se neste uke hvordan det blir da mht måltidsinntakene... Krysser fingrene og tror nok du vil oppnå gode resultater så resolutt og motivert som du er! Høres ut som kurset ditt gir deg masse god inspirasjon - og vi sier vel ikke neitakk til noen gode tips mht alle julens kaloriutfordringer (skjønt vi er vel klar over hvor de verste fellen ligger..) Ønsker deg også en aktiv helg (mer snømåking) og sunn helg!

 

Camkir - Så koselig å høre at du og datteren din driver med bursdagsforberedelser! Synes du er kjempeflink til å stå imot alle fristelsene som roper på deg på jobben! Ønsker deg en strålende helg og kanskje du får samlet noen trimpoeng også?

 

Kess - Du imponerer stadig med din viljestyrke og bevisste valg av hva du vil spise og hva du vil holde deg borte fra! Kos deg med deilig juleribbe og øl når dagen kommer... det har du da vitterligen fortjent! Ønsker deg en herlig helg og lykke til på den sunne og aktive livsstilsvei!

 

Jeg fikk en flott kveldstur igår sammen med en venninne... tok med hodelykt og kaffe og satt inne i skogen ved et vann og drakk glovarm kaffe under stjernehimmelen.. utrolig nydelig og fredfullt. Vel hjemme igjen fikk elipsemaskinen meg vel i havn med skritt og magen fikk en god omgang med rockeringen. Spiste reker til middag og matinntaket ellers var bra. I dag har jeg fått trent en times tid nå før jeg drar til kjæresten.. gleder meg til middag, han serverer alltid deilig mat og er en super kokk! Vi får vel oss et par turer i skogen i løpet av helgen, ellers blir det nok noen sosiale sammenkomster på kvelden! Jeg koser meg, men med bevisste valg og i kalkulerte mengder!

 

Ønsker alle sammen en strålende, varm og energigivende helg med sunn god mat og fine aktiviteter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er visst heldig med kjærester, dere. Min er også glad i å lage mat og vi koser oss mye med det. Det blir magre ting i utgangspunket nå da, men så lager han seg en god saus og sånn til. Forrige helg testa vi ut en ny oppskrift på blåskjell. Supergod og sunn.

 

Og så må jeg bare rope høyt HURRA!!! dere. I går fant jeg meg høyskafta støvletter som jeg fikk på meg. Jeg trodde ikke det var sant. Det har ikke skjedd på på årtier. Kjempelekre og attpåtil gode å gå i. De var selvfølgelig svinedyre, så jeg fikk litt angst, men jeg deponerte på dem så jeg kunne teste dem litt mer inne i helga og prøve dem til noen antrekk og sånn. Jeg kommer nok til å beholde dem, ja, det får bli mitt eneste store kjøp denne vinteren, så får jeg glede meg over dem og jobbe med å ikke ha dårlig samvittighet og tenke at dette fortjener jeg jo.............:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er slitsomt å føle seg sånn energiløs Smellyflower' date=' men med litt "kjæresting" i helga får vi håpe det blir bedre. (hi, hi). Kjempebra du ikke trøstespiser da.

 

Jeg ser det er flere som sliter med julegodteri her inne allerede. Det er et strev med alle de fristelsene, som vi har prata om før, men de er jo ikke til å unngå dessverre. Marsipan er nok mitt absolutte favorittgodteri og vi har laget vår egen til jul i alle år og flere generasjoner sammen, men nå er det slutt på det for min del. Jeg har bestemt meg for å ikke spise noe som helst godteri i år, det er like greit for meg, for det er vanskelig å begrense seg og jeg vil ikke ta noen sjanser nå. Men ribbe med supersprø svor og øl og (særlig) akevitt akkurat bare på julaften skal jeg ha altså,

det er godt det!!!!!:D:p[/quote']

 

Det høres veldig strengt ut at du ikke skal spise NOE godteri i jula. Men samtidig kjenner man jo seg selv best, og noen ganger kan det faktisk være like greit å bare ta en sjefsavgjørelse. Senere, når du har nådd ditt vektmål og stabilisert deg på en vekt du er fornøyd med, kan du jo prøve deg fram med å nyte en smak av de tingene du er redd skal ødelegge for deg i ned i vekt fasen.

 

Og så har du jo valgt å prioritere tradisjonen med ribbe, øl og akevitt. Og slik er det jo. Man må velge.

 

Mye av det vi omgir oss med i fest og høytid er ufattelig kaloririkt. Dessverre. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å få både trøst og energi. Jeg tror jammen det hjelper. Ble ikkke tur' date=' hadde akkurat kledd p meg og var klar til å gå da de ringte fra skolen. Måtte hente snuppa, ho var dårlig. Så nå er vi hjemme. Skal fyre i ovnen og rydde og vaske litt før kjæresten min kommer hvertfall.

 

Og på butikken en tur og handle litt. Dagen min ble mye bedre med trøst og energi. Kommer innom seinere jeg :)

 

Tuuuuuusen takk!!!!! :D[/quote']

 

Mye god trim i husarbeid, smellyflower!

 

Og så godt å høre at noen oppmuntringer fra "gjengen din" var til hjelp.

 

Håper du riktig storkoser deg med kjæresten nå som det er helg og du har nyvaska hus! Vi er flere som tenker på deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...