Gå til innhold

California Dreamin....12 ukers prosjekt


Gjest Julianna

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga

Er bare inne her for å si hei på deg. Tråden din var så langt nede her. Så jeg drar den opp litt jeg:-)

 

Jeg har forresten spist frokost. Polarbrød exstren med kokt egg/kaviar og kavli skinkeost i skiver. Det er godt det. Er litt usikker på hva vi skal ha til middag. Får se hva jeg har her:-)

 

God dag vidre Julianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 788
  • Created
  • Siste svar
Gjest Caddie

Hei på deg.

Lenge siden sist jeg var inne å heiet på deg. Ser at du fortsatt er flink.

Selv har jeg hatt en dvaleperiode igjen. Ga meg selv et par uker til å ta meg sammen. Klarte ikke det, så til mandag starter jeg på GR Aktiv. Gleder meg vilt til å komme igang. Spesielt med treningen. Tror ganske sikkert at når jeg først er i gang, så blir det mer trening også. Det er liksom bare å komme inn i det.

 

Så....... jeg heier videre, og håper, nei det var feil, og vet at jeg også kommer igang igjen fra neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

så hyggelig med besøk, det er så bra med alle jentene her som backer hverandre. Utrolig bra at jeg har funnet dette forumet. Vi får det til, bare vi holder ut Ninass, ikke gi deg, ta en dag av gangen, holder vi fokus så går vi ned over tid. Nå går det sakte, men vi er sterkere enn det som holder igjen, hva det nå er. Aktiv-kurset er sikkert kjempegøy, og det blir moro å høre om hvordan det går.

 

Og Dronninga, du er så hærlig. Passer på tråden min, med hyggelige meldinger:-) :-)

 

Igår ble det utskeielser; mannen og jeg fant på vi skulle drikke litt vin og så ble det litt mer enn vi hadde tenkt. Ai ai. men så kos det var, og det var bare litt over dagsbudsjettet, så jeg regner med at det jevner seg fint ut over tid, siden resten av uka er bra.

 

Idag har jeg spist masse grønnsaker og drukket mye vann. men jeg som spiser paranøtter som mellommåltid hver dag, glemte det av en eller annen merkelig grunn idag. Så nå har jeg litt mer å gå på ikveld. Imorgen skal jeg ha venninder på besøk, så nå må jeg ta en rydderunde i huset, før jeg setter meg på spinningsykkelen og gjør dagens innsats foran tvén.

 

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

var skikkelig sigen når jeg kom hjem idag, og fikk ikke middag før kl 2000.

Og litt stressa pga at jeg måtte få orden på huset.

Tenkte jeg fikk holde på en halvtime, men når jeg kom igang holdt jeg på en time, litt sykling og hopp og sprett på stuegulvet. Og når jeg etter en time var god å svett, måtte jeg skjerpe meg for å ikke fortsette. Det var så deilig å bevege kroppen. Men jeg vet at hvis det blir for seint blir jeg for gira, så sovner jeg ikke, og det er jo ikke bra.

 

Skikkelig fornøyd med meg selv, for jeg holdt på å droppe det fordi jeg tenkte jeg ikke rakk det. Har funnet ut at å prøve å gjøre litt er veldig bra, istedet for ingenting eller å gape for høyt, og gi opp på forhånd fordi ambisjonene er for høye. Det er det bedre å si til seg selv," 20 minutter holder hvis det er alt jeg kan klare i dag".

 

Har 8 trimpoeng til nå og regner med at jeg trener nok imorgen og på lørdag til å få ihvertfall 12 tilsammen. Det får være bra.

 

Så på "Ungkaren" mens jeg trente; synes vel at det var få av ungpikene som hadde noe å fare med i år: som en av damene sa; han er mann, og da spørs det ikke om jentene ikke var i yngste laget for ham. Det er litt gøy å se på synes jeg.

 

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

Hehe- jeg så det jeg også, Julianna, morsomt!

 

Jeg er sånn midt- i-mellom alderen til jentene og damene. Er på alderen til ungaren. Jeg må dog få si, at jeg synes damene generelt var mye vakrere enn jentene; de utstråler en modenhet og livserfaring der ungjentene ike rekker de til knæra engang. Og så er det så inspirerende å se at man kan se så flotte ut i 40-årsalderen! Heia damene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Nå har jeg en rolig stund etter at vi har vært ute å gått en tur i snøværet, men det er fint og lyst og vårlig til tross for alt, snøen over alt synes jeg.

Skal trene i ettermiddag, og det er deilig å ha noen timer på dagen til å roe det ned, få gjort litt husarbeid og litt tankearbeid.

 

Fredagen var fantastisk morsomt; champagne, vin og masse god mat. Jeg kjøpte sjømat så det var ganske sunt det vi spiste. Og så ble det passe med vin ikke alt for mye; Det ble en del sjokolade og potetgull. Deilig!

 

Har veid og målt denne uken, og jeg står stille. Det var som forventet, kjenner det på kroppen, og jeg takler det helt fint nå. Antall trimpoeng ble bare 10 denne uken, mindre enn planlagt, mener fornøyd fordi jeg ikke har klart mer; har gjort så godt jeg kan. Satser på mer neste uke, og at trøttheten jeg har hatt de siste ukene kan gi seg litt.

 

Prosjektet mitt hvordan går det med det? Det er nå tre uker til vi drar, og jeg konstaterer at jeg ikke kommer til å være så slank som jeg hadde tenkt. Er ikke sur for det, men litt molefunken er jeg vel innerst inne. Og jeg må også konstatere at etter å ha satset skikkelig mye de første ukene, hard et dabbet av de siste ukene, etter at resultatene uteble. Og nå når det er tre uker igjen, må jeg gjøre det jeg kan for å få noen resultater ut av det. Må holde fokus; planlegge, registrere og trene. Ikke glemme å spise mellommåltid.

 

Tror jeg må bestemme meg for at de neste ukene skal være helt uten utskeielser, og det må jeg kunne klare; JA!

 

Et par cm og en kilo eller to til ned bør være oppnåelig før vi reiser.

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Det var så gøy! Og svetten silte.

Elsker de timene, men imorgen er jeg nok støl og sår; så da er det bare å "betale".

Liten tur på formiddagen i tillegg, så idag er det 900 kcal og 4,5 tp.

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Mandag: Lang gåtur og trening av rygg

Tirsdag: Tung styrketrening

Onsdag: Treningsfri

Torsdag: Lang gåtur og trening av rygg

Fredag: Dansetime og 15 min styrke

Lørdag: Dansetime og 15 min styrke

Søndag: Dansetime/Lang søndagstur

 

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Så flink du er da Julianne:-) Dette ser jo veldig bra ut med trening:-)

 

Jeg har en for som er kronglete om dagen så jeg tar det litt med ro. Jeg måkte snø i går å det skulle jeg hvertfall ikke ha gjort. Men det kommer flere dager som jeg kan trene på:-)

 

God kveld vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Julianna.

 

Med så bra treningsoppsett forvinner det nok noen cm igjen.

Jeg startet på kurs i går. Det er et aktivkurs, men treningen starter ikke før neste uke. Dermed blir det egentrening denne uken. Har satt opp opplegget jeg skal følge i ny tråd: "kommende treningsfantast".

 

Er skikkelig giret nå. Etter å ha tatt av noen kilo på egenhånd det siste året, regner jeg med at de kommende ukene, med hjelp av kurs og organisert trening, skal det bli fortgang i både kiloene og cm. I kveld blir det rask gange og start på løpetrening for absolutt nybegynnere. Liker ikke å løpe, men gleder meg likevel.

 

Hvordan gikk det med treningen i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Ja Dronninga nå satser jeg på sikkelig dose trening for å få litt mer bevegelse i materien. For jeg haregentlig ikke vært så flink med det i det siste synes jeg, selv om jeg har tenkt det så har det blitt sånn passe bare Har nok ikke vært i form, men nå er "tiden inne". Du får passe på foten din, bedre at du tar det litt med ro, enn at du virkelig overbelaster den, for da tar det bare enda lengre tid. :-) Vi får satse på at vi er ferdigmåkt for i år!

 

Så gøy Ninass - treningsfantast - ja det synes jeg du skal bli! Og enig med deg, tror det først blir noe utav hvis man vet hva og når man skal trene. Det er derfor jeg setter opp en sån plan. Og derfor kom jeg meg ut igår. Var såå trøtt og sigen og sulten igår, kunne spist 100 sjokolader, og bare lagt meg rett ned. Men fordi det var planlagt måtte jeg ut og gå. Ellers ville jo egentlig hele planen blitt undergravd. Så det var bare deilig, og ble mer opplagt av kveldsluften. Og sov godt etterpå.

Håper det gikk bra med løpingen din ikveld; jeg synes løping er kjempegøy, men det er en tilvenningssak. I begynnelsen er det tøft, men så løsner det hvis man bare ikke gir seg.

 

Idag venter styrketrening; skal bare se ferdig Oprah som handler om kvinnelig seksualitet....faktisk veldig lærerikt.

 

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Skikkelig sulten; var skikkelig sulten igår og kjenner at idag har jeg også skikkelig hunger. Så jeg må passe meg idag.

Kjenner meg litt tynn også. Merkelige greier, sulten gnager og jeg føler meg tynn. Kanksje jeg begynner å bli ørlite grann forstyrret...:-)

Vekta er stukk på 84, men et par cm til er borte, så det var en grei trøst. Tror kanskje jeg er en tanke for tålmodig, eller jeg vet ikke jeg, har jo ikke noe annet valg enn å holde ut med mitt 84 tall til jeg blir innvilget et nytt et .

 

Holder meg til treningsplanen for denne uken og ikveld skal jeg ut å gå. Jeg må justere planen imorgen fordi mannen har lagt fine planer fra tidlig ettermiddag. Da blir det ikke noe fredagsdansing. Har problemer med å trene om morgenen, men må prøve på det siden det er eneste mulighet imorgen.

TP hittil denne uka er 7,5 og håper jeg kan doble det innen lørdagen er omme.

 

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Julianna.

Hvor mange kalorier ligger du på? Du skal jo ikke gå å føle deg sulten.

Å føle at man har lyst på noe er en ting, men sult skal ikke være nødvendig hvis du ligger på riktig antall kalorier. Kanskje du rett og slett spiser for lite? Da stopper det opp, men det vet du vel. Jeg har fremdeles vanskelig for å tro på at det å spise lite gjør at man ikke går ned, men det ser jo faktisk ut til å stemme. Mange har hatt stort utbytte av å spise flere kalorier pr. dag. Ikke minst når man er såpass flink til å trene som deg.

 

Så du hadde vært innom løpetråden. Du får tenke videre. Man må jo være motivert, skal det gå greit. Jeg er motivert, men vet jo ikke om det kommer til å gå greit. Men, men................ skal jobbe for det i alla fall. Litt langt frem, men trenger sikkert god tid på opptrening for ikke å få belastningsskader. Og så blir det vel enda greiere å løpe etterhvert som kiloene raser av ( in my dreams).

 

Torsdagsklem fra ninass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Fredagen var en utfordring, og jeg vet ikke helt om jeg sto imot noe særlig.

Fikk ikke trent på morgenen, fant ut at lørdagen, altså idag må jeg trene skikkelig bra.

Så var vi på kino på premieren på "Menn som hater kvinner" og jeg sier bare "løp og kjøp" fantastisk fin film.

Hold meg unna kinogodteri, men så kom turen til middagen på fransk restaurant. Da var stemningen stor, og vi storkoste oss. Tror kanskje ikke maten var så ille kalorimessig, men desserten, hvor vi kunne velge hva vi ville fra en trillevogn med høye fat og mange krukker med is og frukter og kaker...ja hvem makter å si nei da: ikke jeg. Så idag følte jeg meg ikke lett.

Hvordan i svarte takle sånne ting; det er jo så innmari innmari hærlig. Nei jeg tror jeg bare må trene som bare fy, eneste måte er å betale ekstra med innsats, ikke å unnvære.

 

Skal trene bra idag, drikke masse vann og være flink. Ingen utskeielser eller prøvelser i vente.

 

Ninass: jeg spiser ca 1800 kcal hver dag +-, så jeg spiser nok bra. Men var veldig sulten de to dagene, og så gikk det over. Spiser så mye pga treningen, men har hatt store problemer med å innse det selv om regneformelen til GR er klar nok. Akkurat nå har jeg stått stille så lenge, så jeg er nok litt i stuss enda, men jeg fortsetter på dette løpet.

 

Ja skal tenke på maratonen, halvmaratonen vel og merke. Når det blir bart og jeg begynner med løpingen igjen, får jeg se hvor landet og lysten ligger. Stikker innom tråden din i løpet av helgen.

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Fight Zone på 70 minutter er ferdig, 3,5 trimpoeng.

Totalt 15 tp denne uka.

Fornøyd for de har ikke kommet av seg selv.

 

Da venter en deilig kveld uten noen planer. Digg!

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Idag er jeg skikkelig uttafor.

Lemster etter masse trening i helgen og sigen, men mentalt er jeg visst skikkelig gåen også.

Hvert minste problem er kjempestort, og alt det vanlige er tungt.

Får komme meg hjem fra jobb snart, og prøve å unngå de verste feilskjærene.

Synes både Peppes pizza og potetgull er gode middagsforslag idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse smil på vei i rasende fart til deg. Høres ut som du trenger det i dag.

 

Noen dager er det bare å komme seg gjennom på beste og raskeste måte. De kommer til oss alle, og desverre har jeg ikke noen gode råd. Bit tennene sammen og kom deg gjennom. I morgen blir det bedre.

Er du lemster i morgen også, så ta på gode sko og gå deg en laaaaaang tur. Det løsner gjerne opp på en skånsom og hyggelig måte.

 

Så Julianna, hold deg fast, ikke dett utpå og se deg i speilet. Jeg er sikker på at du liker det du ser i dag, mye bedre enn for noen måneder siden. Se for deg hva du skal se i det speilet om noen uker............... Du er på rett vei, følg den

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

det Ninass! takk skal du ha. Skikkelig drittdag i går. Og selv om jeg vet at sånne dager kommer innimellom, og at det blir bedre dagen etter, er det skikkelig trått der og da. Og det hjalp å få sendt masse smil fra deg. :-)

Jeg klarte å holde meg unna junkfood. Selv om det var like før, tenkte jeg at ikke søren om jeg skulle gi meg. Gir meg ikke så lett. Så jeg klarte meg, spiste mye rart av vanlig mat, men holdt meg innenfor "budsjettet".

 

Denne uken har jeg revurdert kaloriinntaket. Har regnet en gang til, og satser fortsatt på 12 tp i uken, men skal prøve å ligge på rundt 1700 kcal jevnt over. Mer de dagene jeg virkelig trener mye, så jeg ligger jevnt på 800 - 500 kcal under.

 

Dagen min ser sånn ut ca denne uken:

 

Frokost kl 730 Smoothie ca 400 kcal

MM kl 1000: 5 paranøtter ca 110 kcal

Lunsj kl 1200; Rugbrød og pålegg/salat 300 kcal

MM kl 1500: Banan, og to pærer; ca 210 kcal

Middag kl 1830; ca 500 kcal

Kvelds ca 22: 150 gram kesam vanilje 200 kcal

Spredd utover til og utenfor måltidene: grønnsaker

TOTAL 1700 KCAL

 

Og så har jeg bestemt meg for å bli nøyere med å måle og registrere, slik at det er blir rett kaloritall, og at jeg ikke lurer meg selv for mye. Målte opp smoothien idag, og det var interessant. den så helt annerledes ut enn når jeg ikke har målt nøye.

 

Treningsprogram denne uken:

Mandag: Fri

Tirsdag: Joggerunde

Onsdag: Corebar styrketrening

Torsdag: Joggerunde/tur/fri

Fredag: Dansetime

Lørdag: Styrketrening og dans

Søndag: Tur/joggerunde/fri.

 

Satser på 4 eller 5 økter.

 

Kjører på videre; det kan ta så lang tid det vil, men jeg jobber på, og må få resultater til slutt. Og så liker jeg dette bedre uansett enn mitt dvaske usunne tidligere meg.

 

Treningen er gjort unna idag, vannet er drukket og 1700 kcal er spist.

 

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg. Godt det er greiere nå. Sånne dager er helt pyton å få.

 

Så at du skulle trene corebar. Gjør du det organisert, eller hjemme foran PC? Jeg har også corebar (hadde nesten glemt den, der den står i kjelleren), men er ikke så strukturert når det gjelder å trene hjemme alene.

Hun som selger dem i landet er herfra og har kontorer her, men det er ikke noen egen trening med dem. Kun enkelte helsestudioer som kjører dette i sal.

Kunne godt tenkt meg å trene det med instruktør.

 

Golf: Jeg er medlem på Oppegård. Har vært masse på Losby. Har hatt to juniorspillere tidligere, samt at min "kommende svigerdatter" (litt for ung til å kalles det) spilte for klubben inntil i fjor.

Jeg var tidligere daglig leder på Ski Golfklubb, så har vært masse på Losby på møter, turneringer o.l.

Begynner å lengte etter grønt gress nå. Må vel innrømme at vi nesten daglig sjekker hvor langt syd i Sverige vi må for å kunne ta en runde. Kanskje, kanskje til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
det Ninass! takk skal du ha. Skikkelig drittdag i går. Og selv om jeg vet at sånne dager kommer innimellom' date=' og at det blir bedre dagen etter, er det skikkelig trått der og da. Og det hjalp å få sendt masse smil fra deg. :-)

Jeg klarte å holde meg unna junkfood. Selv om det var like før, tenkte jeg at ikke søren om jeg skulle gi meg. Gir meg ikke så lett. Så jeg klarte meg, spiste mye rart av vanlig mat, men holdt meg innenfor "budsjettet".

 

Denne uken har jeg revurdert kaloriinntaket. Har regnet en gang til, og satser fortsatt på 12 tp i uken, men skal prøve å ligge på rundt 1700 kcal jevnt over. Mer de dagene jeg virkelig trener mye, så jeg ligger jevnt på 800 - 500 kcal under.

 

Dagen min ser sånn ut ca denne uken:

 

Frokost kl 730 Smoothie ca 400 kcal

MM kl 1000: 5 paranøtter ca 110 kcal

Lunsj kl 1200; Rugbrød og pålegg/salat 300 kcal

MM kl 1500: Banan, og to pærer; ca 210 kcal

Middag kl 1830; ca 500 kcal

Kvelds ca 22: 150 gram kesam vanilje 200 kcal

Spredd utover til og utenfor måltidene: grønnsaker

TOTAL 1700 KCAL

 

Og så har jeg bestemt meg for å bli nøyere med å måle og registrere, slik at det er blir rett kaloritall, og at jeg ikke lurer meg selv for mye. Målte opp smoothien idag, og det var interessant. den så helt annerledes ut enn når jeg ikke har målt nøye.

 

Treningsprogram denne uken:

Mandag: Fri

Tirsdag: Joggerunde

Onsdag: Corebar styrketrening

Torsdag: Joggerunde/tur/fri

Fredag: Dansetime

Lørdag: Styrketrening og dans

Søndag: Tur/joggerunde/fri.

 

Satser på 4 eller 5 økter.

 

Kjører på videre; det kan ta så lang tid det vil, men jeg jobber på, og må få resultater til slutt. Og så liker jeg dette bedre uansett enn mitt dvaske usunne tidligere meg.

 

Treningen er gjort unna idag, vannet er drukket og 1700 kcal er spist.

 

:-) :-)[/quote']

Ja stå på Julianne:-) Dette klarer du vettu. Vi har noen kjipe dager allesammen. Jeg er ikke helt borte selv heller. Men jeg hvet det glir over. Nå er solen her hos meg med en sur vind. Snakkes da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Har vært så travelt denne uken, så jeg har ikke hatt "ånden over meg" til å skrive her inne.

men nå er det det deilig helg, så da er det bedre med tid.

 

Ja Dronninga vi tar dagene som de kommer, ser du har dine utfordringer for tiden. Jeg tror aldri jeg har holdt ut så lenge med en livsstilomlegging, og det er det viktigste at vi holder på, om det ikke alltid går helt etter planen. Denne uken har vært litt stri, synd å si det men når mannen er bortreist, og jeg er "aleine hjemem" så synes jeg det er kjedelig med maten. Så jeg tok en gjennomgang av dagene og ser jeg ligger langt høyere enn vanlig på kaloriinntak denne uken. Ligger under budsjettet, men, kunne nok ha skjerpet meg ltt mer. Å være flink dag ut og og dag inn, det krever sin kvinne!

 

Lurer på hvordan jeg klarer meg i påsken; nå reiser vi om en uke, og jeg bruker denne helgen til å pakke det meste. Og jeg er så redd for å skli helt ut. Synd å si det, men når man er i godt selskap, og koser seg, er det vanskelig å forklare seg selv, at nei du får bare ingen/ett glass vin, og du får ikke dessert. Vi skal treffe gamle kjente der borte også, så det blir en del festlige lag.....skremmende tanke. Og siden jeg ikke får så mange resultater er det nok lettere å gi litt f. Må nok ha en eller annen strategi så jeg ikke viljeløst lar meg rive med.....det høres jo helt feil ut, men, jeg vil jo så gjerne bli smalere da.

 

Det er vin som er min største utfordring, dessert kan jeg klare å si nei til. Så jeg tror at en strategi er at dessert er forbudt. Jeg må ha det absolutt, for ellers er jeg rett ut på galeien med en gang.

 

Har trent det jeg skal denne uken, og ligger an til 12 tp kanskje noe mer avhengig av treningen idag.

 

Ninass; Corebar er en time jeg har fått anbefalt på Elixia, men så rakk jeg ikke akkurat den timen, så jeg har den til gode. Men hun som fortalte om den, sa den var helt topp. Så jeg skal prøve på neste uke; hvis jeg rekker, for den blir nok hektisk på jobben.

 

Enda en skikkelig golfentusiast! Skjønte det når jeg så du holdt på med simulator på vinteren. Vi er også ganske på, særlig mannen min; jeg mener han heller mot golfgal. Jeg er mer normal kjempeinteressert, hehe. Jeg har spilt masse på Oppegård; kjempefin bane. Og så har jeg spilt noen turneringer med damene derfra; Tyrifjord har en fin konkurranse i juni tror jeg. Jeg deltok ifjor og det var kjempegøy. Hvis du ikke har vært på den kan jeg anbefale den; masse damer og supre premier. Vi skal spille i California; i fjor besøkte vi Spanish Bay og spilte Pebble Beach, fantastisk og overveldende, så spillingen var så som så men. Det spørs om vi ikke prøver oss på Torrey Pines i år, klarer nok ikke la vær når vi skal bo rett i nærheten.

 

Nå venter handling, også trening, og så kommer mannen hjem etter en ukes fravær; da blir det litt rødvin; det har jeg innvilget meg selv.

 

 

:-) :-) :-)

 

PS: har veid idag og vekta ligger bom fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Trøtt som en fele, på vekta imorges; først viste den 82,8;

Vantro, og på vekta igjen.

Så viste den 83,3.

Å Lykke; hva et tall kan gjøre med starten på en dag :-) Jippi!

 

Ellers bra helg; har funnet løpeformen, og løp nesten sammenhengende 50 minutter på lørdag.

Ingen store utskeielser; litt vin, litt is, men det var planlagt så da er det ingen utskeielse egentlig.

12 tp forrige uke.

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott, Julianna!!! Endelig betaling for den flotte innsatsen du har lagt til grunn over mange uker nå. Kanskje kroppen endelig gir litt etter?

Her er det bare å fortsette, jente!

 

Ellers ser jeg at vår venn sunnogsterk er tilbake. Best å bare ignorere tråden, så dør den vel ut av seg selv.

 

:D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...