Gå til innhold

Operasjon minst mogleg vektoppgang på 9 mnd!


Gjest Huldra81

Anbefalte innlegg

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar
Gjest Huldra81

Eg maula halsbranntablettar dagen lang. Hjelpa er kortvarig og det er ikkje alltid det hjelpe heller. Drikk mykje mjølk, og har prøvd med mandlar og is.

No har eg ikkje kasta opp på 3 veker, men i dag var eg tilbake på gamle leksa. Absolutt ikkje å anbefale å vrenge magesekken med 4 kg innhald :)

Meeen uansett ikkje lenge igjen no, og formen er relativt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victoria82

Godt å høre at du er relativt bra for tiden. Jeg er som regel fin hele dagen inntil jeg skal legge meg. DA blir jeg kortpustet og får astmasymptomer. Litt frustrerende.. Men det går heldigvis over.

 

I natt stod jeg opp og spiste en banan og litt biola og gikk og la meg igjen. Det hjalp. Men har hatt masse murringer og sånt i hele natt og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AneMarte

Hei Huldra! Eg er så spent på korleis det går med deg! Gler meg til oppdatering :D)

Det går bra med meg, veslejenta er aktiv inni magen min og det går greit med vekt og mat. No er eg over halvveges, det har gått kjempefort!

Håper alt står bra til med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Jenta vår kom til verda for ei veke sidan, to dagar over termin. Ho er sjølvsagt det nydelegaste nurket i heile verda, og eg flaumar snart over av morskjærleik :D

 

Sist laurdag viste vekta 700 gram opp. Total vektoppgang i veke 40+3 blei då på 13,3 kg. Vegedagen min er eigentleg søndag, men av ein eller annan grunn tok eg meg ein tur på vekta denne morgonen. Eg kan ikkje vere noko anna enn fornøgd med den totale vektoppgangen desse 9 mnd.

 

Dette skreiv eg i første innlegget:

"Eg såg ei oversikt over kor mykje ein må rekne med å gå opp i ein graviditet, og der sto det at 10-14 kg måtte ein i allefall rekne med. Kroppen min er fantastisk til å samle vatn, men eg håpar likevel å klare å halde meg innanfor den øvre grensa på 14 kg"

 

Eg klarte meg altso sovidt innanfor målet mitt om maks 14 kg oppgang :)

 

Startvekt graviditet: 82,9 kg

Sluttvekt graviditet: 96,2 kg

Total vektoppgang i svangerskap: 13,3 kg

Vekt 1 veke etter fødsel: 84,6 kg

Rest kg til startvekt: 1,7kg

 

Eg er strålande fornøgd med å ha mista neste alle kg etter berre ei veke. Endå kjenner eg at kroppen har mykje vatn å bli kvitt, så eg har stor tru på at eg skal klare å komme tilbake til startvekt om kort tid. Arbeidet vert å bli kvitt dei 10-15 kg ekstra eg hadde frå før graviditeten.

 

Eg vil nok avvente slanking nokre veker til. No skal eg kose meg med mann og barn, og nyte tida vi har i lag berre vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Hei hei!

Som du ser over kom jenta vår til verda for ei veke sidan :) Eg er strålande nøgd med vektoppgangen i svangerskapet, og ikkje minst vektnedgangen denne vesle veka etter fødselen. Godt å lukkast med det ein har hatt som mål. Gled deg til du har nurket i hendene. Eg kvile augene mine på ho HEILE tida og klarar nesten ikkje legge ho i frå meg :D

 

Lykke til vidare i graviditeten. Måtte den siste halvdelen gå like fort som den første!

 

Hei Huldra! Eg er så spent på korleis det går med deg! Gler meg til oppdatering :))

Det går bra med meg' date=' veslejenta er aktiv inni magen min og det går greit med vekt og mat. No er eg over halvveges, det har gått kjempefort!

Håper alt står bra til med deg![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AneMarte

Gratulerer så mykje med veslejenta! Og må berre seie at det var ein veldig fin dato ho vart fødd på, eg og har bursdag 26.07 :D

Synest du har all grunn til å vere stolt av deg sjølv! Kjempebra jobba med vekta! Du er førebiletet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victoria82

Krysser fingrene for at h*n snur seg koala, sånn at du får føde vaginalt;)

 

Ellers takk for gratulasjoner.

 

Huldra du har vært utrolig flink med å både være aktiv og være påpasselig med matvanene. Du er mitt forbilde også. Hvordan går det med vekten hos deg? Hos meg er det nå bare 3,2kg fra startvekt, men har allikevel totalt 16,2 som er mitt mål. Men stresser ikke med det;) Er bare glad for at gravidevekten ikke henger så veldig fast:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Kryssar fingrane for at ho snur seg slik at du slepp keisersnitt! Trur det må vere tyngre å komme tilbake frå enn "vanleg" fødsel.

 

Nei er 36+1 uker i dag så det nærmer seg :) Men hun er i sete leie foreløpig så det kan bli keisersnitt litt før selv om jeg helst vil føde vaginalt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Tøft!! Då veit eg at det er fleire gode jenter som er fødd den dagen :D

Rødmar her eg set av all skryten. Utruleg kjekt å kunne vise at det fungerar. Føler at eg kunne vore flinkare, men er sjølvsagt meir enn kjempe fornøgd med at det meste av vekta er forsvunne allereie. Du har jo vist at du kan du og, so eg tippar du har full kontroll på mosjon og mat :)

 

Gratulerer så mykje med veslejenta! Og må berre seie at det var ein veldig fin dato ho vart fødd på' date=' eg og har bursdag 26.07 :)

Synest du har all grunn til å vere stolt av deg sjølv! Kjempebra jobba med vekta! Du er førebiletet mitt :)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Tusen takk, og det same til deg Victoria! Vi kan vere fornøgde med oss sjølv :)

Eg har ikkje meir enn 1,7 kg igjen til startvekt ved graviditeten. Snikvegde meg i dag, og det ser veldig lyst for siste resten av kg.

Det som kjem til å bli hardt er dei 13-15 kg eg ønskjer å gå ned i tillegg. Det må vere målet det kommande året.

Eg har utsett å prøve dei "gamle" buksene mine fram til no i frykt for at dei ikkje passar, men trur eg skal gjere eit forsøk i helga;)

 

 

Huldra du har vært utrolig flink med å både være aktiv og være påpasselig med matvanene. Du er mitt forbilde også. Hvordan går det med vekten hos deg? Hos meg er det nå bare 3' date='2kg fra startvekt, men har allikevel totalt 16,2 som er mitt mål. Men stresser ikke med det;) Er bare glad for at gravidevekten ikke henger så veldig fast:D[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victoria82
Tusen takk' date=' og det same til deg Victoria! Vi kan vere fornøgde med oss sjølv :)

Eg har ikkje meir enn 1,7 kg igjen til startvekt ved graviditeten. Snikvegde meg i dag, og det ser veldig lyst for siste resten av kg.

Det som kjem til å bli hardt er dei 13-15 kg eg ønskjer å gå ned i tillegg. Det må vere målet det kommande året.

Eg har utsett å prøve dei "gamle" buksene mine fram til no i frykt for at dei ikkje passar, men trur eg skal gjere eit forsøk i helga;)[/quote']

 

Her er det 3,2 kg som henger igjen. Ikke så altfor mye, men har som deg også en 13-15 kg fra før som skal av;)

 

Tror du kan med trygghet prøve de "gamle" buksene. Jeg har allerede fått dem på meg. Men magen henger og er litt stor enda. Så får jobbe med den og maten fremover så tror jeg at dette skal gå bra:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Buksene gjekk på, men ikkje spesielt behageleg å sitte med dei på når magen "henge" over kanten. Eg gjer det ei veke eller to til so håpar eg dei sit perfekt då :D

Dette har gått so utruleg mykje betre enn eg frykta og forventa. Er berre glad eg! Håpar eg ikkje går på ein smell angåande dei 13-15 kg som heng igjen frå tidlegare tider.

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Huldra81

Det har blitt lite oppdatering her i det siste ser eg. Mykje anna å ta seg til, og surfing på nettet kjem dessverre (?) i siste rekke.

Vekta har stabilisert seg på 1 kg frå startvekt graviditet. Irriterande at ikkje alle kg forsvann, men skal vel ikkje klage på eit stakkars lite kg :)

 

Planen min er å starte aktiv registrering av mat og trim når snuppa er 6 veker - altso neste veke. Eg tenkjer ikkje å slanke meg, men registrere maten slik at eg får i meg nok mat, for eg trur nemleg eg et for lite pr dd. Plutseleg har det gått fire timar sidan siste eg åt, og då kan eg gjerne vere på trilletur. Det er ikkje bra. Har funne ut at ei banan i stelleveska kan vere veldig lurt :)

 

Ellers skal eg vere forlovar i eit bryllaup om 6 (!!!) veker. Her må det strammast opp :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Uff, uff og atter uff... gjekk på ein kjempe smell gitt!! Må ta tak i meg sjølv og komme i gang med kosthaldsregistrering og sjokolade restriksjon. Trur eg kjem under kategorien sjokoholikar :eek:

 

AneMarte: Om du kikkar innom er eg veldig spent på korleis det går med deg!! Har du fått, eventuelt kor lenge er det igjen og korleis går det?

 

Eg skal lage meg ein ny tråd om ikkje so lenge, men først skal vi på ei veke ferie :D

 

Huldra kjem (forhåpentlegvis) sterkare tilbake......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...