Gå til innhold

Operasjon minst mogleg vektoppgang på 9 mnd!


Gjest Huldra81

Anbefalte innlegg

Skjønner deg godt og kjenner meg igjen, men husk :

 

"Bekymringer er renter du betaler på et lån du aldri har fått"

 

Det er min trøst når jeg bekymrer meg uten at jeg kan gjøre noe til eller fra. Hvis alt er fint har du kastet bort mye tid på bekymringene, og hvis det ikke er fint så kunne du uansett ikke gjort noe fra eller til uansett hvor mye du hadde bekymret deg.

Lykke til!!! Når skal dere inn? Legg in en melding etterpå davel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Alt sto bra til med den vesle i magen. Jordmora var veldig flink og forklarte kva som var kva, og at alt såg ut som det skulle sjå ut :) Vi ville gjerne vete kva kjønn babisen har, men det fekk vi ikkje vete. Den låg nemleg med navlestrengen mellom beina og viste ikkje teikn til å ville "sprike med beina" til ære for oss. Terminen blei flytta fram fem dagar, så i dag er eg 18+6 i staden for 18+1.

 

Veldig rart å sjå den vesle sprelle rundt inni der. Den var jo so stor og velutvikla til å ligge der trygt og skjult inni meg. Stor stats for oss førstegongsfødande i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikkje eg kjenner noko frå Lille Trille endå, men magen er i allefall ganske hard og fast om natta når eg ligg på rygg. Merkar at heile magen flyttar seg frå side til side - ganske tøft i grunn ;)

 

I går hadde eg jebus, og mannen varta meg skikkeleg opp. Fekk pakke og frukost på senga, god niste på jobben, middag når eg kom heim og jammen hadde ikkje mannen tatt å baka ei nydeleg god sjokoladekake og!!! Eg har ein heilt fantastisk god mann. Vore heldig der føle eg :)

 

Formen var ikkje på topp i går, so eg nøgde meg med ei lita flis av sjokoladekaka (som kom i retur seinare på kvelden dessverre). Gjekk meg ein tur medan mannen var på trening, og fekk forbrent småe 480 kaloriar. Hadde tenkt å gå ein lenger tur, men det var kaldt og vått og eg hadde gløymt å ta på hue. I dag er det spinning. Ser fram til å bli god og svett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikkje i form på spinninga i går. Det var tungt og eg sleit med å halde følgje. Det spelar nok inn at eg er tett i hals og nase, og at formen sånn ellers ikkje er på topp. Likevel fekk eg forbrent 691 kaloriar :) Strålande nøgd med det. I helga skal vi på nytt prøve oss på vedhogst hjå svigers. Eg får sjå kor mykje eg orkar å delta. Kanskje eg berre skal sitte inne i varmen og nyte freden i staden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angel74no

Hei hei. Jeg har allerede født (6.januar), men skulle ønske jeg hadde litt mer fokus på vekta under svangerskapet! Så veldig bra at dere er flinkere enn meg her. ;)

 

Jeg gikk berserk på marsipan, sjokolade, makaroni og ost - og alt annet godt - spesielt i desember. At jeg var veldig inaktiv pga kynnere og tidvis bekkenløsning gjorde det nok ikke bedre... Og nå har jeg jo fått svi for det.. hehe. Gikk opp til sammen 21 kg. Og har nå 13 kg igjen.. Så tung har jeg aldri vært før! Jeg går fremdeles delvis i mammaklær snart 2 mnd etter fødselen.. (Nekter å kjøpe masse nye klær i, det jeg håper blir, en for stor størrelse).

 

Men jeg går på med godt mot og håper på at jeg er 10 kg lettere innen sommeren. Wish me luck! :)

 

Ellers så er det fantastisk å ha blitt mor! Lykke til videre alle dere gravide - dere har mye å glede dere til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Gratulerer med babisen angel74no!

 

Kjekt å høyre erfaringar angåande vektoppgang frå andre! Lykke til med 10 kg lettare innan sommaren. Eg er heilt sikker på at du klarar det om du går inn for det :)

 

Hei hei. Jeg har allerede født (6.januar)' date=' men skulle ønske jeg hadde litt mer fokus på vekta under svangerskapet! Så veldig bra at dere er flinkere enn meg her. :)

 

Jeg gikk berserk på marsipan, sjokolade, makaroni og ost - og alt annet godt - spesielt i desember. At jeg var veldig inaktiv pga kynnere og tidvis bekkenløsning gjorde det nok ikke bedre... Og nå har jeg jo fått svi for det.. hehe. Gikk opp til sammen 21 kg. Og har nå 13 kg igjen.. Så tung har jeg aldri vært før! Jeg går fremdeles delvis i mammaklær snart 2 mnd etter fødselen.. (Nekter å kjøpe masse nye klær i, det jeg håper blir, en for stor størrelse).

 

Men jeg går på med godt mot og håper på at jeg er 10 kg lettere innen sommeren. Wish me luck! :)

 

Ellers så er det fantastisk å ha blitt mor! Lykke til videre alle dere gravide - dere har mye å glede dere til![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Vi har vore hjå svigers i helga, og derfor blei det ikkje veging før i dag. Heldigvis viste vekta nøyaktig det same som sist veke. Jippi :) I veke 19+5 er oppgangen totalt framleis på 2,6 kg. Kanskje det har sine fordelar å spy kvar dag?? hahahaha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må definitivt ta med deg alle fordelene som finnes med å kaste opp hver dag, og virkelig kose deg med dem. Har heldigvis sluppet unna det, med første mann var jeg kvalm i 2 dager og denne gangen har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt :) OG jeg vil mye heller legge på meg noen kilo ekstra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Ja eg ville nok mykje heller lagt på meg eit par kg til enn å kaste opp kvar dag,

men slik situasjonen er no får eg berre prøve å sjå det positive i det :)

I tillegg til spying har eg no blitt syltande forkjøla, og hostar som ein stor røykar! Måtte det snart gå over.

 

Du må definitivt ta med deg alle fordelene som finnes med å kaste opp hver dag' date=' og virkelig kose deg med dem. Har heldigvis sluppet unna det, med første mann var jeg kvalm i 2 dager og denne gangen har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt :) OG jeg vil mye heller legge på meg noen kilo ekstra!!![/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Ingen sirkeltrening på meg i går. Syltande forkjølte, so eg sto over. I dag skal eg i møte på kveldstid og reiser ikkje heim etter jobb. Blir ein laaang dag, og ingen trening. Kjem sterkare tilbake seinare i veka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Denne veka har eg tatt trening og anna mosjon med knusande ro. Spinning i går blei avlyst pga sjukdom, so eg har faktisk ikkje mosjoner sidan..hmmm... hugsar rett og slett ikkje! No har forkjølelsen so og seie gitt seg, so då er det håp for ei betre veke neste veke. Har jo helga på meg òg :D God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Ny søndag og ny veging. Ikkje oppløftande akkurat. Det blei 600 gram opp denne veka. Heng moglegeins saman med ingen oppgang sist veke og ingen trim denne veka. Total oppgang er då i veke 20+4 oppe i 3,1 kg. Må prøve å få rørt litt på skrotten komande veke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81
Men nå er du jo over halvveis :) 3' date='1kg er jo kjempebra!

Hvis du i verste fall går opp 500g i snitt hver uke nå framover (og det tror jeg ikke du gjør, ikke før de siste 10 ukene) så ender du opp på ca.13kg totalt og det er jo akkurat på snittet. Bra jobba![/quote']

 

Tusen takk for det Koala! Lurer på korleis ting hadde vore om eg hadde fått trent/mosjonert so mykje som eg kunne ønskt, men har innsett at min situasjon med kvalme og spying ikkje tillet dei heilt store anstrengelsane.

I dag var forresten vekta tilbake dei 600 gramma som eg gjekk opp sist veke. Kanskje chipsen eg åt laurdag bitta mykje vatn søndag??? Akk ja, eg kan spekulere eg :D Uansett får eg seie meg fornøgd. Kan framleis bruke mine "vanlege" kle, men ser jo at bilringen min syne betre no enn før :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er normalt å gå opp i vekt når en er gravid da, vi bare prøver å begrense det litt :D Tenk heller på hvor ille det kunne vært om du IKKE hadde passet på litt, det er mye mer trøstende tanke :D Jeg kan nok også gå med vanlige bukser men har måttet ha splitten åpen de siste 3-4 ukene (spesielt når jeg sitter) Kjøpte sånn strikk-ordning til å forlenge åpningen men syntes ikke de fungerte så dem har jeg ikke brukt, gikk heller over til mammabuksene :) Og enkelte bluser er uaktuelle fordi bysten har vokst, det samme gjelder BH. Men jeg liker egentlig at magen og kroppen vokser, det er jo med god grunn. Det er tiden etterpå jeg ikke liker kroppen min like godt. Som gravid har jeg alltid følt meg flott tross 24-26kg opp i vekt på det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Eg klare ikkje å sjå at kroppen min er flott som gravid! Det er mange som bære magen flott og som kler å vere gravid, men eg føler meg ikkje som ein av dei. Mannen seier jo sjølvsagt at han syns eg er flott å sjå til, men han er programfesta til å seie det :D Kanskje synet mitt på meg sjølv blir betre når gravid-magen blir synleg og eg ikkje berre syns eg ser tjukk ut. Gruar meg til varmare tider og mindre kle... no kan eg skjule meg bak dei svarte klena mine.

 

I går klaret eg endeleg å overvinne dørstokkmila igjen! Var på ein time sirkeltrening og gjekk til. Forbrente faktisk 761 kaloriar. Syns i grunn det var ganske mykje, så eg trur eg skal ta ein kikk på innstillingane på klokka mi. Veldig kjekt om det faktisk stemmer :D No har spyinga stabilisert seg til å kun skje på morgonen, så det er framgong på den fronten og. BANK I BORDET! Kryssar fingrane for at det faktisk varer denne gongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner den følelesen ja, men det hjelper når en har kommet over perioden hvor en bare ser ut som en har lagt på seg noen kg. Det blir mye bedre når det ikke er noen tvil lenger, at en virkelig ser gravid ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Lite trim i går kombinert med utskeiing er ikkje bra!! Einaste gå-turen det blei på meg i går var på butikken for å kjøpe is.... *sukk* Men godt var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Fekk med meg ei venninne på tur i går, og vi gjekk ein drøy time. Inkludert ein halv time skravling i etterkant av turen (gløymte å skru av klokka), forbrente eg 676 kaloriar.

 

I dag er det spinning. Grugledar meg for eg trur det blir hardt :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victoria82

Hei Huldra

 

Måtte inne og lese litt hos deg og:)

Leste at du hadde lyst til å holde det hemmelig lengst mulig, sånn var det for meg og. Rett etter at testen var positiv hadde jeg lyst til å rope det ut og fortelle til alle, men etter at jeg ble dårlig så trakk jeg det godt til meg og hadde ikke lyst til å fortelle det til noen.

 

Gikk med på å fortelle til nærmeste familien pga at sambo hadde så lyst. Men alle fikk munnkurv fram til nå etter ul. Da følte jeg at jeg ikke kunne holde det hemmelig lengre. Samt at sambo sin søster har mast hver eneste dag på når hun kunne få fortelle til sine venninner (sladdrekjerringer de lux), så måtte til slutt gi etter. Men har enda ikke fortalt det til alle venninnene mine.. Har ikke lysten liksom. Men om ikke så lenge blir det umulig å skjule det... Har god mage, men har vært flink å skjule det bak en fasade av klær:D

 

Ser at du er flink å trene selv om du ikke er i form. Stå på, det står respekt av at du klarer det:) Masse klemmer og god bedringsønsker fra meg til deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Takk for det Victoria!

Dei siste dagane har vore heilt supre med tanke på formen. Ingen spying (sett vekk frå avtalen med doskåla om morgonen)! Herleg :)

Når det gjeld vekt og kroppsfasong, so føle eg meg rett og slett som ein semitrailer med hengar - STOR og klompete! Ingen ting passar lenger. Har kjøpt meg ei gravidbukse, men den er for stor. Behageleg å gå i, men det er ikkje godt nok når ein føle seg brei som ei låvedør.

Sjølv om eg har vore litt i aktivitet denne veka, so trur eg vekta har god stigning oppover :)

 

I morgon blir det shopping. Eg hatar å shoppe til meg sjølv, har aldri likt det. Kryssar fingrane for at eg finn eit-to plagg eg føler meg vel i. Då skal eg vere nøgd.

 

Spinning i går var som venta hardt. Forbrente 705 kaloriar på under ein time. Særs nøgd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til gravidbukse. Jeg kjøpte ei dongeribukse på polarn og pyret som var super når vanlige bukser begynte å bli små. Den passer supert fra jeg var 3 måneder på vei til 7 måneder, da begynte den å stramme litt mye. Hadde en strikk i livet på rundt 10 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...