Gå til innhold

Operasjon minst mogleg vektoppgang på 9 mnd!


Gjest Huldra81

Anbefalte innlegg

Gjest Huldra81

Takk for tipset. Var innom den butikken, men dei hadde ikkje so veldig stort utval der. Fann meg eit par enkle toppar, også får eg freshe det opp med skjerf og smykker. Bukse fann eg ikkje - som venta. Treng ei svart litt finare bukse til påske. Går ikkje i skjørt eller kjole, so buksa må eg finne ein plass :)

 

Ellers gjekk vekta opp igjen i dag. Rekna med det sidan magen virkeleg har "ploppa" ut denne veka. Opp 600 gram. Total oppgang no i veke 21+4 er 3,7 kg. Har vore ein del i aktivitet denne veka, men har dessverre ikkje hatt fokus på kva eg har ete. Må skjerpe meg på dette området!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar
Gjest Victoria82

Lurer litt på om din instilling/opplevelse av graviditeten har endret seg. Lurer pga at jeg fremdeles ikke er noe særlig "klar" for å dele det med andre. Føler heller ikke at jeg er på vei til å bli mamma, selv om det er fullt liv i magen hele tiden. Er nå 21 fullgåtte uker, og ingen særlig "glede" over situasjonen fra min side.

 

Er hysterisk i forhold til vekten, men kan ikke kontrollere det som kommer inn eller aktivitetsnivået. Har komt meg ut på en tur, og har avtale om en ny tur på onsdag. Men det blir kun rolig trille tur, for ellers hadde jeg ikke overlevd:S

 

Ellers brukte jeg masse penger i dag på en "genser/jakke" på vivikes. Angrer ikke det grann. Den dekker akkurrat der den trengs:D sort ribbestrikket, med kun en tråd under bysten som kan knytes. Lang krage som kan legges som en vil over / rundt nakke/skuldre:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Eg trur nok eg er blitt meir positivt innstilt til graviditeten no etter at eg blei friskare. Det er DEILIG å berre spy på morgonen, sjølv om eg har hatt eit par tilbakeslag eit par kveldar. No ser magen min gravid ut og ikkje berre ut som bolledeig, og eg har kjøpt meg nye kle som eg føler meg vel i.

Det skal ikkje mykje til for at eg klarar å sjå lysare på situasjonen :)

 

Men eg har framleis vanskar med å takle at vekta går oppover i den farten den gjer. Siste to vekene har eg hatt ein oppgang på 1,2 kg :eek: Det KAN ikkje fortsette. Babisen er aktiv og "grei", så eg søve framleis godt om natta.

Så lenge eg har noko å henge fingrane i, held tankane seg vekke. Sosialt samvær med andre som ikkje berre snakkar om graviditet og ungar er også viktig for meg. Eg likar ikkje å snakke om graviditeten min, og kor spennande, flott og fantastik det skal bli ( i følgje alle dei som elskar å prat om sine eigne svangerskap og ungar). Eg er ikkje klar til å tenke og føle at dette blir heilt fantastisk pr d.d, men eg håpar jo at den kjensla kjem.

 

Eg håpar du finn roa og klare å bli tilfreds med situasjonen du og. Eg veit jalfal at om ein dag er dårleg og drit, så kjem det betre dagar der eg føler meg topp og at dette skal gå bra. Det er kort mellom himmel og helvete her med meg kan du sei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victoria82

Godt å se at det går fremover med deg:D

Håper på å komme inn på den banen snart jeg og. Foreløpig er formen ganske så lik som den har vært de siste mnd, Så det er bare å håpe på en bedring;)

 

Her har vekten gått opp nesten 1 kg i uken de siste to ukene, det synes jeg er litt for raskt. Sambo kan ikke forstå at jeg fremdeles henger meg opp i det, men han forstår heller ikke hvorfor jeg ikke er så giret på å prate om graviditeten med andre heller... Ikke lett å være mann i denne situasjonen:)

 

Tror jeg skal få fingeren ut og prøve å være litt mer sosial fremover. Kanskje det hjelper litt. Har en venninne som jeg har vært mye med, men hun fikk en liten for ikke så lenge siden. Så det kan bli mye prat om ham. Han er herlig forresten. Verdens enkleste unge, smilende og blid og skriker kun litt når han er sulten eller trøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Ver masse sosial Victoria, og kom deg ut av huset kvar dag :D

 

No skal det seiast at det ikkje var lenge eg var i paradis. Spydde fleire gongar i går ettermiddag, og tenkte at der var den oppturen over. Men eg føle meg i fin form i dag, så kryssar fingrane for at det berre var eit lite skritt tilbake.

 

Hadde gå-avtale med ei venninnne i går, og tenkte eg måtte prøve meg ut sjølv om formen ikkje var på topp. Vi gjekk ein time, og det gjekk utruleg nok heilt fint. Forstår ikkje dette heilt, for det første eg gjore når eg kom heim var å spy igjen. Kanskje alt berre er psykisk???

Nydeleg veir her på vestlandet i dag. Heldig den som kan vere ute og nyte veiret!

Trening i dag blir spinning. Godt å ha noko handfast å halde seg til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Kroppen min er i forfall :P Fins ikkje noko anna ord for det som skjer enn det. Denne veka har treninga vore tung og eg klare mindre og mindre av det eg klarte tidlegare. Sjølvsagt er det ei forklaring på forfallet, og heilt sikkert heilt normalt. MEN EG VIL IKKJE FORFALLE!!!

 

Spinning i går var svin tung. Eg hadde ikkje sjans til å henge med heilt inn - irriterande. No er den time relativt hard, og instruktøren gjer ikkje ved døra for å seie det slik, men eg likar at instruktøren er streng, og timane harde, men i går forbanna eg både han og meg sjølv opptil fleire gongar. 676 kaloriar blei forbrent og eg slokna på sofaen kl 2030. For eit liv :D Neste veke går eg glipp av spinninga, så då er det berre ein gong igjen før den vert avslutta for våren.

 

I dag trur eg at eg skal prioritere husmorsysler etter jobb. Rydding og vasking på programmet, pluss litt tv-kos. Fredagskvelden er definitivt den beste kvelden i veka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg , du er slett ikke i forfall! Kroppen din prioriterer ikke deg for tiden men den lille i magen istedet :D Forrige svangerskap var jeg arbeidsledig og hadde god tid til å trene og fikk lagt opp et eget treningsprogram på senteret her, det var lagt vekt på å unngå bekkenproblemer og på at jeg var gravid. Treneren sa at jeg kunne ta i men ikke øke noe på vektene. For dette var ikke tiden for å øke formen men holde den vedlike. Hun hadde rett og jeg holdt programmet 3-4 ganger i uken helt fram til 5 uker før fødselen, kunne holdt på lenger men valgte da å prioritere søvn og hvile fordi det blir lite av det etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AneMarte

Hei kjære Huldra! Gratulerer med graviditeten :D eg har lest tråden din og synest du er kjempeflink! Eg har ikkje vore aktiv slankar på ei stund no...og eg har fortsatt ca. 9-10 kilo som burde forsvinne (gjekk sjølvsagt litt opp igjen etter bryllaupet), så no er eg i gong igjen.

MEN eg prøvar også å bli gravid, så det er eigentleg ingen god kombinasjon. Har lurt litt på om det er best å prøve å gå ned for så å bli gravid, men det er ikkje så lett å styre denne kroppen, og me vil ikkje vente med born! Så no blir det litt opp til skjebnen...og så tenkjer eg at det ikkje er naudsynt å leggje på seg så mykje unødvendig feitt gjennom svangerskapet viss ein er så flink som du! Så det får vere målet mitt. Og så lenge eg ikkje er gravid kan eg slanke meg. Skal snakke med legen min om det på måndag, ho har vel sine meiningar tenkjer eg. (Sjansen er forresten stor for at eg er gravid no, men det er litt tidleg med test, så eg får berre tolma meg! Spanande tider!)

Vil berre seie at du er ein stor inspirasjon!

Klem AM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Hei AneMarte! So utruleg kjekt å høyre frå deg igjen. Lurte litt på kor du blei av etter bryllaupet, men eg var jo litt "ute" ei stund eg og :D Veldig kjekt å høyre at eg kan vere til inspirasjon for andre. Det varmar - tusen takk.

Om du har lese heile tråden so har du sikkert fått med deg at eg syns det er vanskeleg å gå opp i vekt igjen. Eg jobbar med å akseptere det, og håpar at det å kunne klare å halde seg litt i aktivitet no vil føre til at eg slepp å kjempe for å gå ned igjen det tal kg eg legg på meg.

 

So utruleg spennande tid de er i. Den usikre tanken på om ein er eller ikkje er gravid kan gjere nokon og ein kvar forvirrande frustrert! Eg kryssar fingrane for at det har klaffa, og håpar du kan komme "inn her" å halde oss andre gravide med selskap. Uansett er det veldig kjekt å høyre korleis det går med deg.

 

Lykke til :P

 

Stor klem

 

Hei kjære Huldra! Gratulerer med graviditeten :) eg har lest tråden din og synest du er kjempeflink! Eg har ikkje vore aktiv slankar på ei stund no...og eg har fortsatt ca. 9-10 kilo som burde forsvinne (gjekk sjølvsagt litt opp igjen etter bryllaupet)' date=' så no er eg i gong igjen.

MEN eg prøvar også å bli gravid, så det er eigentleg ingen god kombinasjon. Har lurt litt på om det er best å prøve å gå ned for så å bli gravid, men det er ikkje så lett å styre denne kroppen, og me vil ikkje vente med born! Så no blir det litt opp til skjebnen...og så tenkjer eg at det ikkje er naudsynt å leggje på seg så mykje unødvendig feitt gjennom svangerskapet viss ein er så flink som du! Så det får vere målet mitt. Og så lenge eg ikkje er gravid kan eg slanke meg. Skal snakke med legen min om det på måndag, ho har vel sine meiningar tenkjer eg. (Sjansen er forresten stor for at eg er gravid no, men det er litt tidleg med test, så eg får berre tolma meg! Spanande tider!)

Vil berre seie at du er ein stor inspirasjon!

Klem AM[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81
For dette var ikke tiden for å øke formen men holde den vedlike. Hun hadde rett og jeg holdt programmet 3-4 ganger i uken helt fram til 5 uker før fødselen' date=' kunne holdt på lenger men valgte da å prioritere søvn og hvile fordi det blir lite av det etterpå...[/quote']

 

Å auke formen har eg ikkje noko mål om, men litt vedlikehald må vere målet.

Håpar å kunne vere aktiv heilt fram til fødselen, og kanskje klare å komme meg på eit par fjellturar i sommar. Eg anar jo ikkje kva eg går til, so kanskje tar eg meg vatn over hovudet no :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Då var det søndag og ny veging. Vekta viste 87,0 kg, og det er ein oppgang på 300 gram sidan sist. Total oppgang er på 4 kg. Er i veke 22+4.

Får vel seie meg "fornøgd" med mindre oppgang enn dei to siste vekene.

 

Gjekk lang tur i dag og forbrente 712 kaloriar på klokka. Har kjent litt på strekk, eller skikkeleg hald når eg har gått fort eller trent hardt. Lurer på kva dette kan vere? Det gjer seg når eg stoppar opp, men kjem igjen med ein gong eg byrjar å gå igjen. Har også opplevd å få dette på jobb. Kan det vere vanleg hald?

Målet for denne veka er å vere flink med maten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

I går var det vårens nest siste sirkeltrening. Med gange til trening, fekk eg forbrent 627 kaloriar. Heilt OK. I dag skal eg i jebus, so det blir vel eit lite kakestykke eller to. Håpar eg får tid til ein liten gå tur i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Det blei ingen gå tur i går, og det blir ingen i dag eller i morgon!! Det må eg prøve å få tatt igjen til helga. Møte på kveldstid tar jammen mykje tid når det 40 min å køyre til og frå! Puuhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AneMarte

Du skreiv for ei stund sidan:

Har kjent litt på strekk, eller skikkeleg hald når eg har gått fort eller trent hardt. Lurer på kva dette kan vere?

 

Uke 24

Livmorens stabiliseringsbånd strekker seg, og kan merkes som stikninger i sidene. Disse smertene er helt ufarlige og forsvinner gjerne når du stopper opp litt.

 

Fann det på denne nettsida: http://www.klikk.no/foreldre/article260167.ece

 

Håpar det går bra med deg!

 

Eg veit fortsatt ikkje om det er nokon der inne, og prøvar å halde håpet nede. Er der ingen så er det berre å prøve igjen! :)

 

Ane Marte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Liten aktivitet denne veka. Mykje å styre med etter arbeidstida har ført til lite tid til trening og dårlegare form. Det er blitt tydeleg for meg at eg ikkje toler å vike frå rutina med å sove ein time etter arbeidstid. Eg blir dårleg, får hovudverk og spyr dagen etter. Så her er det berre å senke tempo og ta det med ro. *sukk*

 

Skal til jordmor i morgon og eg har planen klar for korleis eg skal takle ho om ho blir "ufin" igjen med tanke på vekta mi. Litt nervøs for kva ho kjem til å sei, har jo gått opp eit par tre kg sidan sist. Kjem tilbake med vektrapportering i morgon.

 

AneMarte: Takk for informasjon. Det kan godt vere ligamenta som strekk seg, berre litt rart at det skjer kvar gong eg går tur :) Skal høyre med jordmora i morgon kva det kan vere. Kryssar framleis tena for at spiren din sit der den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten aktivitet denne veka. Mykje å styre med etter arbeidstida har ført til lite tid til trening og dårlegare form. Det er blitt tydeleg for meg at eg ikkje toler å vike frå rutina med å sove ein time etter arbeidstid. Eg blir dårleg' date=' får hovudverk og spyr dagen etter. Så her er det berre å senke tempo og ta det med ro. *sukk*

 

Skal til jordmor i morgon og eg har planen klar for korleis eg skal takle ho om ho blir "ufin" igjen med tanke på vekta mi. Litt nervøs for kva ho kjem til å sei, har jo gått opp eit par tre kg sidan sist. Kjem tilbake med vektrapportering i morgon.

 

AneMarte: Takk for informasjon. Det kan godt vere ligamenta som strekk seg, berre litt rart at det skjer kvar gong eg går tur :) Skal høyre med jordmora i morgon kva det kan vere. Kryssar framleis tena for at spiren din sit der den skal.[/quote']

Nå sniker jeg litt... Men Den strekken du beskriver hadde jeg også når jeg gikk tur! Og bare da! Men det var helt ufarlig. Var som beskrevet over her. Det gikk bort når jeg nærmet meg 28uker ca tror jeg... Dvs var vel da jeg sluttet å gå så mye... :)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Berre kjekt med litt sniking Silbia :)

 

Timen med jordmora gjekk ganske bra denne gongen. Eg sa at eg ikkje ville gå på hennar vekt, men at ho kunne få den eg har heime. Det vil uansett bli meir rett ut frå utgangsvekta sidan denne vart tatt på mi eiga vekt. Krisa er at eg siste veka har gått opp eit heilt kg!! 1000 gram opp på 7 dagar skal ikkje vere mogleg :eek: Men det er visst det for meg. Total oppgang til no er 5,1 kg. Eg er no i veke 23+5. Torte ikkje sei til jordmora at eg hadde gått opp eit heilt kg siste veka, men heldigvis meinte ho at det var ein passeleg og sunn vektoppgang eg hadde hatt til no, og eg fekk skryt for aktivitetsnivået.

Likevel vil ho sende meg til glykosebelastning for å sjekke om eg har anlegg for svangerskapsdiabetes, og i tillegg til dette meinte ho framleis at arbeidsdagen min er for lang, og anbefalte delvis sjukemelding. Det er visst ikkje normalt å spy på morgonen i denne delen av svangerskapet, sjølv om eg har vore lukkeleg for at det berre er då eg har vore dårleg i det siste.

Eg får vurdere det framover kva eg skal gjere. Det KAN jo endå gå over :)

 

Haldet i magen er nok banda/livmora som strekk seg. Det var uansett ikkje farleg, og så lenge eg klare å gå med det er det ingen fare.

 

I dag er det siste sirkeltreninga for denne gong. Eg har planar om å presse meg gjennom, kun fordi det er siste gongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken min når du nevnte strekken i magen var at det kunne være kynnere, de kommer oftere ved aktivitet/stress og gir seg når en roer seg ned. Er ikke farlig men kommer de ofte og tett så er det et tegn på å roe ned tempoet litt. Har hatt masse av dem i tidligere svangerskap og begynner å merke det litt nå også (19.uke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Jordmora meinte det ikkje var kynnarar sidan desse kjem ellers også, ikkje berre ved aktivitet. Uansett meinte ho det ikkje var farleg, så det var berre å køyre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victoria82

1000 gram opp på 7 dagar skal ikkje vere mogleg :eek: Men det er visst det for meg. Total oppgang til no er 5' date='1 kg. Eg er no i veke 23+5. Torte ikkje sei til jordmora at eg hadde gått opp eit heilt kg siste veka, men heldigvis meinte ho at det var ein passeleg og sunn vektoppgang eg hadde hatt til no, og eg fekk skryt for aktivitetsnivået.

Likevel vil ho sende meg til glykosebelastning for å sjekke om eg har anlegg for svangerskapsdiabetes, og i tillegg til dette meinte ho framleis at arbeidsdagen min er for lang, og anbefalte delvis sjukemelding. Det er visst ikkje normalt å spy på morgonen i denne delen av svangerskapet, sjølv om eg har vore lukkeleg for at det berre er då eg har vore dårleg i det siste.

gjennom, kun fordi det er siste gongen :)[/quote']

 

Å gå opp 1 kg i uken er normalt tror jeg i denne perioden av svangerskapet. Jeg har i alle fall gjort det de siste ukene. Og jeg har ikke noe aktivitetsnivå i det hele tatt... Så tror ikke at det kan senkes:) Men er glad for at det gikk greit for deg på timen. Gru gleder meg til i morgen. Da skal jeg på første time til jordmor. Er spent på hva hun sier.

 

Ellers så har jeg også begynt å kaste opp igjen på morgenen.. Litt merkelig egentlig, jeg er enten veldig kvalm eller kaster opp i løpet av de første timene på dagen.

 

Ellers trodde jeg at man bare ble sendt til test når man hadde mistanke om at personen hadde utviklet svangerskapsdiabetes... Ikke fordi man har anlegg?? Men hva vet jeg?? 1 gangsgravid og eneste gangen jeg har hørt at man er sendt til testen var en venninne som hadde noen utslag på en eller annen test hos jordmor som gjorde at hun fikk mistanke. Men viste seg å være ingenting:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81
Ellers trodde jeg at man bare ble sendt til test når man hadde mistanke om at personen hadde utviklet svangerskapsdiabetes... Ikke fordi man har anlegg?? Men hva vet jeg?? 1 gangsgravid og eneste gangen jeg har hørt at man er sendt til testen var en venninne som hadde noen utslag på en eller annen test hos jordmor som gjorde at hun fikk mistanke. Men viste seg å være ingenting:D

 

Hei Victoria!

Eg har so vidt eg veit ikkje hatt utslagt på nokon testar som tilseier at eg har utvikla svangerskapsdiabetes. Jordmora nemnde sist gong eg var til ho at ho ville sende meg til utgreiing sidan startvekta mi var så høg. Når eg var å tok alle testane med lege på første kontrollen var det iallefall ingen utslag, og verdiane for blodsukker låg innanfor normalen.

Men eg er like grøn som du, og har lite peiling på alt som har med graviditet å gjere :)

 

Eg har ikkje bestilt meg time før over påske, og fekk ikkje inntrykk av at det hasta eller noko. Reknar med ho hadde sagt noko om det hasta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg husker snakket jordmora jeg går til om at alle som hadde en BMI på over 30 ved oppstarten skulle ha sukkerbelastningstest, og at det ble vurdert for BMI mellom 27 og 30. Jeg hadde 28 ved oppstarten og var ikke til noen test. Tror kanskje også alderen spiller en rolle her.

 

Ellers blir en fulgt opp dersom noen i familien har diabetes, eller en selv har hatt svangerskapsdiabetes ved tidligere svangerskap.

 

I tillegg blir en sjekket dersom en av spor av sukker i urinen, dette er noe av det de sjekker når en leverer inn urinprøve på kontrollene. Jeg hadde spor av sukker en gang, og måtte levere en ny prøve etter en uke for å se om jeg skulle testes eller om det bare skyldtes noe jeg hadde spist kvelden før. Heldigvis ikke flere utslag enn den ene på meg.

 

Tror testene normalt tas mellom uke 25 og 30 en gang, men husker ikke helt.

 

Når jeg har lurt på noe har jeg brukt nettsiden http://www.pasienthandboka.no som oppslagsverk. Synes denne er veldig oversiktlig og grei, eget emne som heter svangerskap/fødsel. Masse nyttig info når en er litt usikker på forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81
Etter det jeg husker snakket jordmora jeg går til om at alle som hadde en BMI på over 30 ved oppstarten skulle ha sukkerbelastningstest' date=' og at det ble vurdert for BMI mellom 27 og 30. Jeg hadde 28 ved oppstarten og var ikke til noen test. Tror kanskje også alderen spiller en rolle her.

 

[/quote']

 

Ahaa, men då er det nok derfor eg skal ta testen. Eg hadde 29 i BMI ved starten av svangerskapet.

Eg er 28 år, og ingen i min familie har diabetes eller har hatt svangerskapsdiabetes. Eg trur ikkje eg har det heller, men veldig greit å få testa det ut uansett. Takk for oppklaring Pav, også håpar eg du får trykt ut den ungen din snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Ser at eg har gløymt å skryte av meg sjølv denne veka :)

Søndag gjekk eg to turar. Den eine med mål om mosjon på ein drøy time, den andre for kosen sin del. Hadde ikkje på pulsklokke.

 

Mandag var det tid for det eg trudde var vårens siste sirkeltrening. Inkludert gåtur til, fekk eg forbrent 639 kaloriar. Det viser seg at det er trening neste mandag òg. Hurra med modifikasjonar seier eg ;)

 

Tysdag gjekk eg meg ein liten tur på ca 40 minutt. Hadde ikkje på pulsbelte, men er veldig godt nøgd med at eg besteig dørstokkmila.

 

Etter at eg kom igjen frå tur i går åt eg chips...... *sukk* eg berre måtte ha det :) jaja.. vinning opp i spinning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...