Gå til innhold

Operasjon minst mogleg vektoppgang på 9 mnd!


Gjest Huldra81

Anbefalte innlegg

Gjest Victoria82

Kjempe flott at du har vært så aktiv:D

 

Misunner deg den stålviljen som gjør at du kommer deg avgårde.

Gleder meg til jeg kan hoppe inn i det sporet jeg og:) Håper på å komme der snart. Er i aktivitet i forhold til å bli kvitt den "gode" hodepinen som setter en stopper for meg. Har gått i 4 uker til nå tre ganger i uken, og håper på å kunne sette i gang med styrketrening av kjernemuskulatur neste mandag;)

 

Ellers er humøret mitt kommet opp på et bra nivå, selv om kroppen ikke følger etter. Så satser på å komme en blid vår i møte...

 

Ikke vær så streng med deg selv når det gjelder snacks. Vi har godt av å unne oss noe ekstra når vi har vært så flink som du er.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar
Gjest AneMarte
Kryssar framleis tena for at spiren din sit der den skal.

 

Hei, hei, det er nok ingen spire i magen min dessverre. Men eg treng ikkje henge med hovudet for det (sjølv om eg gjer det), fordi no har eg sjans til å gå ned litt til før eg blir gravid.

 

Håper det står bra til med deg! Du er så flink og aktiv at ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Då var det ny veke og nye moglegheiter ;)

Slit litt med internett tilkopling heime sidan mannen har reist med den beste datamaskina vår. Vekta viste i går (og i dag) opp 800 gram sidan sist veke. Total vektoppgang er no på 5,9 kg i veke 24+5. Det positive eg kan trekke ut frå dette er at det er under 1 kg opp, det negative er at det er mykje å gå opp på berre ei veke.

 

Laurdag var det nyyydeleg veir her på vestlandet. Eg var på skitur og gjekk på ein varde, ca 1 mil. Forbrente 1799 kaloriar, og fekk meg eit par soltimar. HERLEG :) I dag vakna eg opp til 10 cm våt snø. Hurra for våren! Det gjer ingenting å jobbe når veiret er som det er no. Ingenting å gå heime å sture for heller. Eg har alt for lite å gjere på når ikkje mannen er heime. Må finne meg ein hobby trur eg. Er begrensa kor mykje det går an å rydde og vaske etter berre meg sjølv :)

 

AneMarte:

Kjedeleg at spiren ikkje sat denne gongen, men det er kort tid til ny, koseleg prøvetid :) Og som du seier kan du utnytte tida til å komme i betre form før graviditeten. Betre å tenkje på den måten, enn å vere lei seg for at det ikkje gjekk denne gongen. Det var det å klare og snu den negative tanken då... ein blir jo skuffa og litt lei seg når det ikkje går som ein har tenkt alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

I går var det vårens siste sirkeltrening. Litt kjedeleg å ikkje ha den å gå til kvar veke, men eg får finne meg noko anna å gjere. Uansett ikkje spesielt behageleg å ligge på magen og gjere øvingar no :) Hadde på pulsbeltet men gløymte klokka, men eg tippar eg ligg rundt 400 forbrente kaloriar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Denne veka har det blitt litt slapt med det meste. Sirkeltrening mandag, gå tur torsdag på nøyaktig ein time, gå tur fredag på ca ein time (roleg) og skogsarbeid i dag. Eg har fått rørt på skrotten, men føler ikkje at eg har trent.

 

Etter mange dagar med fin form har spyinga igjen meldt seg. Eg må berre TA DET ROOOOOOOOLEG..*sukk*. Får eg ikkje nok søvn og kvile går det gale. Heldigvis er mannen komt heim no, so då blir eg varta opp litt igjen :) Koseleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Lang gåtur i dag - 2 timar i greitt tempo. Vi er på besøk med svigers, so det er viktig med litt trim sidan det blir mykje mat :) Vekta må eg vente med til i morgon. Det blir vel den vante oppgangen på eit halvt kg pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Hurra!! Ingen oppgang på vekta denne veka :( Veldig veldig fornøgd med det (sjølv om eg ikkje trur eg kontrollerar dette sjølv).

Total vektoppgang er framleis 5,9 kg, no i veke 25+5.

 

I dag er det strålande sol her på vestlandet og vi har vore på fjelltur til fots. Vi kom oss ikkje heilt til topps grunna snø, men det blei ein god og lang tur. Eg har ikkje hatt på pulsbeltet i det siste sidan eg ikkje føler at det eg driv med er trening, men mosjon. Seinare i dag skal eg på fotballkamp, og må gå til stadion. Ca 5 km. Alle monnar drar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

I dag har eg vore å tatt glykosebelastning, og alt var som eg trudde heilt i orden. Eg låg godt innanfor normalen både på fastande og med belastning, so det var ingenting å uroe seg for. Damene på legekontoret kunne ikkje forstå kvifor jordmora ville ha meg på test når eg ikkje hadde hatt noko utslag på prøvene tidlegare. No er det i allefall gjort, og det er heilt OK å få stadfesta at alt er i orden :)

 

Håpar eg klare å komme meg ut ein tur i fineveiret i dag. Syping og hovudpine har meldt seg igjen, so eg må vere veldig påpasseleg med kvile. EG BLIR GAL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

I dag har eg 14 veker igjen til termin, eller nøyaktig 100 dagar. Hmm.. er eg klar til dette skal tru???? Usikker. Blir vel aldri klar før ein set der med nurket i armane kanskje (og kanskje ikkje klar då heller!!)

 

Etter å ha ignorert at vekta har gått oppover dei siste vekene, har no angsten kome tilbake. Eg kan faktisk klare å gå opp 20 kg :eek: Er berre å gå opp 1 kg i veka, og det har eg jo fått bevist at er ingen kunst. Eg er flink til å ta alle sorger på forskudd. Blir mindre skuffa då :)

Det gjeld å ha fokus på dei små positivie tinga - nydeleg veir denne veka. I dag SKAL eg tusle meg ein tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AneMarte

Eg er gravid likevel! Har vore litt rar og dårleg i kroppen siste vekene, og så tok eg ein test i dag. Ikkje tvil, positiv! Så den testen eg tok hjå legen må ha vore teken for tidleg. Rart...litt vanskelig å tru, men når eg kjenner etter kva kroppen gir av signal, veit eg at det er sant, eg er faktisk gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

So utruleg kjekt AneMarte!! Gratulerer so mykje :) Eg har gjett opp å forstå kroppen, so det forundrar meg ikkje at den sender signal som legetesten ikkje klarte å "fange opp" :)

 

Håpar du får eit fint svangerskap, og at vi kan følgjast her på denne tråden òg. Det blir veldig spennande å sjå kor langt du er komt. Det blir kanskje ein ekstra ultralyd på deg for å finne det ut?

 

Smile for meg sjølv her - veldig kjekt :)

 

Eg er gravid likevel! Har vore litt rar og dårleg i kroppen siste vekene' date=' og så tok eg ein test i dag. Ikkje tvil, positiv! Så den testen eg tok hjå legen må ha vore teken for tidleg. Rart...litt vanskelig å tru, men når eg kjenner etter kva kroppen gir av signal, veit eg at det er sant, eg er faktisk gravid! :)[/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Denne veka har det vore travelt å vere gravid. Oppkast er igjen blitt ein del av kvardagen :mad: Eg forstår ikkje kvifor det skal komme tilbake no, men det er eit tydeleg mønster her. Kroppen min toler ikkje lange dagar, eller å avvike frå rutiner. Frustrerande. Kastar opp fleire gongar for dagen, men er heldigvis ikkje kvalm lenge om gangen. Damene på jobben min seier" åå du ser no so frisk og sprek ut", og eg anar ikkje kva eg skal svare når dei spør korleis det går. Det går jo ikkje spesielt bra i grunn. Travelt å spy, og hovudverken er ikkje langt unna dei dagane eg er i dårleg form, men likevel er eg jo ikkje sjuke eller dårleg i den forstand. Akk ja.. syte syte syte..

 

Fekk ein positiv kommentar i helga. Svigermor syns eg ser tynnare ut no som gravid enn ellers :D hehe.. er vel ikkje berre positivt, men då ser eg iallefall ikkje tjukk og feit ut no - berre gravid. Vi har vore der i helga igjen (kun ei veke sidan sist), og det var først no ho meinte at ho såg at magen hadde vokse.

 

Eg og mannen gjekk ein laaang tur i dag i sola. Vi gjekk i ca to timar i bra tempo. Herleg!! Syns det er so kjekt å ha mannen min for meg sjølv. Han har so mykje å styre med sånn ellers at han sjeldan har tid til å "trene" med meg :)

 

Vektrapportering kjem i morgon sidan eg ikkje var heime i dag tidleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Ai ai.. det blei nye 900 gram opp denne veka. Sidan eg ikkje gjekk opp sist veke, er vel det heilt "normalt" med ein sånn oppgang denne veka :)

Total vektoppgang er no på 6,8 kg, i veke 26+5.

 

Eg har no lagt på meg halvparten av deg eg hadde tenkt. Med dryge 13 veker igjen kan dette gå begge vegar. Enkel matte tilseier at eg kan gå opp ca 500 gram i veka framover og det burde eg klare å halde meg innanfor, men eg veit jo ikkje om eg får mykje vatn i kroppen på slutten.

 

Målet denne veka er å halde seg i aktivitet og unngå sjokoladen. Har vore litt ram på den i det siste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Oppkast karusellen er tilbake for fullt og eg kan ikkje ein gong gå ein liten tur uten å måtte stoppe i grøftekanten :mad: Eg føle meg lite lur når eg plutseleg må stoppe å gjere mitt, også går det folk forbi og spør om det går bra.. ehh.. lite flaut!

Klarte ikkje å halde meg unna sjokoladen i går, og tok tre bitar frå ein Freia pose. Det positive (?) er at på gåturen min kom dei i retur, so eg trur kanskje ikkje at kroppen min rakk å ta opp kaloriane. Herleg :D

 

Planen i dag er den samme som i går; ingen sjokolade og ein gå tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

I går blei det ein minimal gåtur. Hadde planar om å rusle meg ein tur, men enda opp med å fjase med naboen i staden. Lite positivt å melde frå formen generelt. Kastar framleis opp fleire gongar for dagen :mad:

I dag har eg heldigvis ein gåavtale, so tur blir det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AneMarte

Uff, synest du er kjempetøff Huldra! Eg har vondt i magen, den er oppblåst og eg er kvalm heile tida. Eg spyr ikkje, men brekk meg ofte. Dette var ikkje noko gøy gitt! Eg berre håpar at eg blir betre etterkvart, i alle fall at kroppen tilpassar seg...dette er berre heilt pyton. Vekta bryr eg meg ikkje noko om, for eg har ikkje sjans til å ete skikkelig uansett. Eg er akkurat ferdig med veke 6 no, trur eg. Så det er vel mange veker med kvalme å sjå fram til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Takk for medkjensle jenter!! Heldigvis er eg ikkje kvalm lenge om gangen. Eg kan bli kvalm, spy og vere fin igjen på 5-10 minutt. Men det er veldig travelt å ha det sånn, også er det den håplause hovudverken som føl med. "Alle" seier jo at det snart går over, men eg trur eg kjem til å ha det slik fram til termin. Eg har iallefall skjønt at eg ikkje kan samanlikne graviditeten min med andre sin. Ingen er lik.

 

AneMarte: Det kan vere du er heldig å slepp kvalmen etter 12-14 veke. Kryssar fingrane for deg for det. Hugsar eg følte meg på same viset når eg var der du er no. I tillegg var eg sooooo utruleg trøtt (det er eg i grunn endå :) ) Eg tenkte ikkje noko på kva eg åt, for eg hadde ikkje spesielt god matlyst og hadde absolutt ikkje lyst på sjokolade, chips og feit mat.

 

Koala: Eg har vore langt nede mange gongar og tenkt at dette orkar eg berre ikkje, men ein kjem seg ikkje av det heller. Stakkar mannen trøstar så godt han kan, og eg har tilbudt han å overta FLEIRE gongar :)

 

Gåturen min med ei venninne er veldig god å ha. Vi fjasar om alt og ingenting, og går gjennom "løypa" på ein to tre! Det går veldig mykje fortare å gå i lag med nokon. Var ute ein god time i dag.

 

I morgon skal eg prøve meg på skogsvegen eg gjekk mykje i fjor. Det er 3 km bratt oppover, så eg veit ikkje om eg klarer å gå heilt opp. Skal gjere eit forsøk om formen er OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Eg kom meg på tur opp skogsvegen torsdag, og det var godt! Brukte laaang tid, men eg gjekk til topps og var kjempe stiv i rumpa dagen etter :) Fredag hadde mannen treningsfri, og då kom eg meg ikkje ut. Laurdag var vi på gå tur, og i dag hadde vi oss ein liten spasertur. Må prøve å komme meg opp skogsvegen ein dag denne veka òg.

 

Ellers har eg vore på vekta i dag, og den viste faktisk 600 gram ned :eek: Eg trur nok ikkje det er ein reell nedgang, men sikkert litt mindre vatn i kroppen denne dagen enn sist veke. Eller kanskje spyinga har "lønt" seg??? Uansett, eg tar det eg får :)

Total vektoppgang veke 27+4 er på 6,2 kg.¨

 

I morgon skal eg til jordmor. Håpar å få høyre hjertelyd i denne gongen. Det var det berre ho som fekk sist gong..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Det gjekk fint med jordmor og eg fekk skryt for mosjoneringa mi :) Fekk også høyre hjartelyd frå vesle gullet denne gongen, så alt er berre velstand. Formen er framleis veldig varierande. Den eine dagen er eg heilt fin, medan eg neste dag kan kaste opp fleire gongar. Trur eg har innfunne meg med at det mest truleg kjem til å vere sånn resten av svangerskapet.

 

I går vart det ikkje tur på meg. Hadde eit lite oppdrag som var midt i beste tur-tida. I dag har eg vore på ein god times gåtur - herleg :) I morgon er det meldt strålande veir, og eg har gåavtalen min å sjå fram til. No skal eg kose meg med ei lita (?) skål is :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Gå avtalen min blei utsett til fredag grunna mangel på barnevakt (det er gyldig grunn, ellers er vi veldig "strenge" :) ). Eg kom meg likevel på tur og gjekk opp skogsvegen. Hardt og tungt å gå oppover, og nesten like tungt å gå nedover. Eg gjekk 2 minutt raskare i dag enn sist veke, og måtte rope på elgen på toppen. I morgon vert det ingen trim, men feiring av ei venninne som fyller år.

 

I dag har vi fullført 2/3 av svangerskapet, og vi gru-gledar oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Puuuhh... har hatt ein kjedeleg og dårleg slutt på langhelga. Eg har spydd og spydd og spydd endå meir! Usj...

Laurdag bikka eg det magiske (?) 90-talet, og har derfor gått opp 1 kg siste veka. Sidan eg gjekk ned sist veke, er ikkje dette krise og det jamnar seg ut som eg trudde. Total vektoppgang i veke 28+4 er 7,2 kg.

Sidan eg har hatt ei kvalmandes helg tok eg å vog meg i dag tidleg og. Forskjellen på søndag og mandag viste ned igjen 600 gram. Ikkje rart slik eg vrengte meg. Håpar det er over no, men føler meg absolutt ikkje i tipp, topp form.

 

Har ikkje fått mosjonert noko heller desse fridagane, grunna dårleg form. Fredag målte eg hus i fire timar, men det kan ikkje kallast trim akkurat. Håpar på betre tider komande veke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...