Gå til innhold

Anitas snirkletråd...


Gjest Anitgro

Anbefalte innlegg

Håper ikke dere andre ser på det som noe skummelt. Jeg ser på det som fjelltur med venninner, ikke noe løp. Har absolutt ikke tenkt til å melde meg på løpsklassen.

 

Regner med at Ikeaturen ga mest trimpoeng. Skikkelig slitsom å gå der, ikke minst for hodet.

Vindusvask!!!!!!!!!!!!! Nå fikk jeg dårlig samvittighet. "Til helgen kanskje?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 676
  • Created
  • Siste svar
Gjest Anitgro

enn skummelt... Jeg tenker skummelt i positiv forstand... Å skulle sprenge noen grenser er alltid spennende... det å klare noe man ikke har gjort før... :) Gleder meg absolutt... 13 km løypa er sikkert bra, har vært på toppen "1132" før, og det er BRATT, ja... Det blir selvsagt også spennende å treffe dere alle, skikkelig kos... :) Og Krepsedama, banketten klarer vi vel uansett?

 

Dagen i går endte med nesten en times snømåking på terrassen, så det ble bra med trimpoeng samlet i går.

 

Den nye dagen er startet med en tur i det nydelige, med kalde været. Skyfri himmel og minus 12 var det da jeg la ut på tur i dag. Har akkurat kommet inn, samlet 2,2 trimpoeng.

 

Resten av dagen skal nok tilbringes ved symaskinen. Det blir kanskje en soltime å tampen, hvis jeg rekker det.

 

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes da ut som en super dag.

 

Jeg kom meg opp en halv time tidligere enn vanlig og gikk en tur før jobb. I kveld holder jeg sykurs. Det blir moro. Tror det er 3 år siden forrige gang. Ble litt lei da for det var så mange kurs, men denne gangen er det bare et kurs over 2 kvelder, så nå gleder jeg meg bare.

 

Har tenkt til å ta med litt stoffer hjem og sy litt sommerlige spisebrikker ol. Trenger noe sommerlig nå fremover.

 

Har forresten sendt deg melding på FB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

Enda en feriedag tilbakelagt.

 

Noen timer ved symaskinen, laksemiddag fortært, og en drøy time på terrassen med snø/isbrøyting. I dag har jeg skaffet meg nesten 5 trimpoeng :) Tjoho :) Jammen bra med ferie uten bestemte gjøremål. Masse tid til det som faller en inn først.

 

Imorgen kommer min vaskedame kl. 8, så da tror jeg det blir soltimen som ikke ble noe av i dag, litt handling av mat (det åpner jo tidlig) og kanskje en kaffekopp på kaffebaren nedi gata her.

 

Har ikke hatt tid til å fyse på noe godt mens jeg har vært hjemme, det er jo sååå travelt. Koser meg masse.... Håper på litt nedgang denne uka, for det er jammen på tide...

 

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

....ja den skal vi nok ikke bare greie, Anitgro - den skal vi vinne kan du skjønne! Jentene fra GR-tråden tar nok den på strak arm vil jeg tro....

 

Det har blitt soltime i dag på meg. Gikk til treningssenteret - la meg i sola og gikk hjem igjen. Ble ikke mer enn 1,8 TP på meg da, det er bare 3 km hver vei...så da så...men du så godt!

 

Ny venn på FB har jeg fått i dag også - kjempekoselig - og ikke overrasket i det hele tatt!! Der var DU....nesten så jeg kjente deg igjen lissom......rare greier!

 

:-)fylte klemmer fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å hilse på deg på FB. Må nesten flir jeg også. Du var akkurat som jeg trodde. Nesten så jeg tenkte at "hun kjenner jeg da fra før".

 

Litt misunnelig på fridagene dine, men jeg kan jo ikke klage som akkurat har hatt ferie.

Et par dager hjemme hadde gjort susen, både på symaskinen og ryddemessig, men får ta et skippertak i helgen i alle fall.

På symaskinen er det nå en kjole. Jeg syr egentlig ikke klær, men ettersom Stof og Stil åpnet i Oslo, måtte jeg jo ta en tur og dermed ble det med en masse klesstoffer hjem. Så nå tester jeg ut og ser om jeg får til.

 

Jeg kjenner på meg at vekten din blir snill med deg til lørdag. 7 tallet henger lavt på himmelen, ser jeg og jeg tror nok ikke det er meg det er på vei til foreløpig, men jommer kommer det nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

Nå er feriedagene over, og imorgen skal jeg på lærlingsamling med lærlingen min :)

 

Har kost meg masse, i dag tidlig ble det soltime, og en kjapp time på storsenteret. Kom hjem til rent hus, og har sydd mer... Et veggteppe er sydd sammen, som jeg lovte min mor til jul... Har igjen quilting og fôr da men, det går da framover.

 

Har dårlig matlyst i dag, det ble yoghurt med noen korn "til middag", lager noe litt senere. Mannen skal på Peppes med kompiser, sønnen på fotballtrening. Det betyr en ny tur på meg etterpå, har allerede passert 10 trimpoeng, så denne uka blir det bølgen... Dere stiller vel opp for meg?

 

Har en synd å innrømme; det ble et lite glass rødvin i går kveld.... Håper ikke det ødelegger hele lørdagsveiinga! Da blir jeg sur på meg sjøl :)

 

Ellers er det godt å tenke på at det bare er en arbeidsdag, før det er helg......

 

Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ja, her er det fullt opp med masse energi......du er så flink atte Anitgro:-) Og så soltime...det er vel deilig ja?.....og tur på storsenteret (Strømmen da?)

Skjønner du har kost deg ja....høres helt hærlig ut å komme hjem til nyvaska hus spør du meg :)

 

Bølgen? Ja, jeg skal ta den med knebøy....har vært på treningssenteret i kveld og 30 knebøy er herved unnagjort... Jo, da, det går nok bedre og bedre etterhvert.

 

Har fått ny vekt som jeg har testet og i følge vekta så var muskelmassen 13,1% av totalvekta og normalverdien for kvinner mellom 50-80!!!! var 11-13......jeg liker så absolutt å tro at det er et vidunder vi har fått tak i :)

 

Og i morgen er det ut på tur...jeg må også samle poeng så du ikke springer fra meg på fjellet....

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

Energi kan brukes til mye gitt... Jeg skjønner vel at det er et poeng å få til mye, og intensiv trim.... Skulle gjerne hatt fri tirsdag, onsdag og torsdager hver uke, jeg :D

 

Den der vekta di har jeg lyst på, Krepsedama... Gjerne med de samme verdiene, da :o Håper været hos dere er like bra som her, for her er det absolutt herlig påskevær i dag :D Fram med solbriller, og ut i sola...

 

Fikk litt bevegelse på vekta i dag, og det var så DEILIG! Sløv morgen i dag. Har kost oss med en deilig frokost, og holder på å bake rundstykker og horn. Moder'n har meldt sin ankomst, og jeg tenkte at de får rundstykker i stedet for kaker til kaffen. Satser på en god tur etter at de har gått, er her sjelden mer enn et par timer...

 

Passert 12 trimpoeng, har helga igjen, så det lover bra. Ha en super lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

Må bare fortelle det altså, sååå stolt. Har hatt min joggedebut i dag, på den "korte" lufteturen jeg pleier å gå med bikkja. 4 km. Når jeg går, gir den meg ca 1,2 trimpoeng. I dag jogget jeg... dvs. jogget det jeg orket, gikk til jeg fikk igjen pusten, jogget et drag igjen osv. Og vet dere hva? Pulsklokka viste 482 kcal. Det er 2,4 trimpoeng, det :o

 

Så nå tror jeg kanskje jeg har blitt hekta! Måtte bare dele :D :D :)

 

Ha en fortsatt flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

d055.gif ......puuuuh......I'm impressed.....!!! Du er søren døtte meg ikke sann altså!! Flinke du!!

 

Vekta mi er en WILFA-vekt BAS-1 body analysis scale....løp og kjøp...bokstavelig talt.....best å passe seg Anitgro, så en ikke får løpetid.....hahaha :-) Lykke til videre med jogginga....pssst....var det noen som så deg??

 

Krysser fingrene for deg med hensyn til vekta, og håper den fortsetter å bevege seg i positiv retning...

 

Ha en flott lørdag! Skal ut i kveld vi så det blir å unne seg litt godt i glasset; vin eller øl. De har over 40 ølsorter å velge mellomg dit vi skal, så det frister jo :o

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

Det ble jaggu en løpetur i dag også, før det skyet over. Innhentet 2,4 trimpoeng, så denne uka stoppet på 16,8 trimpoeng... Ny pers tror jeg faktisk :D

 

Om noen så meg?????? Ikke en kjeft som er ute på Strømmen en lørdag, tror jeg :o Iallefall så jeg dem ikke, hadde visst nok med meg selv... Hmmmm, pussig :D Og jeg tror jeg er blitt litt hekta, siden det kjennes kjempegodt etterpå... og det er artig å kassere inn dobbelt så mange trimpoeng som jeg pleier på samme tur...

 

Håper dere koste dere i går, både Ninass og Krepsedama. Her i huset var det hjemmelaget pizza til gutta mine, og ytrefilet av svin med ratatoui til meg... Med vann til! :eek: Vinglasset tok jeg jo forrige dagen, så...

 

Så derfor; jeg ønsker dere alle en ny, optimistisk uke! Vi går for resultater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Jeg gir meg ende over....flinke du :-) Jogger som du ikke skulle gjort noe annet, og jeg tar av med....hårbåndet (nettopp tatt ansikts-SPA...) i ren og skjær beundring!!!

 

Jeg mener det altså, jeg er virkelig imponert Anitgro og du er inne i et godt spor....og med over 16 TP!!!!. Dette kommer helt sikkert til å virke positivt med tanke på nedgang. Jeg krysser fingrene mine for deg :-)

 

Jo det ble tur på meg i dag også - sammen med ei venninne. Soltimen måtte jeg ta etterpå og etter det ble det full pakke; badekaret, ansiktet, fotbad og nå står middagen o ovnen. Blir marinert svin ytrefilet og ovnsstekte poteter med toscanakrydder på.....nammmm....gleder meg. Kanskje det kan bli et øøøøørlite glass rødvin for jeg tror maten blir god!! Og et glass rødvin høyner jo også måltidet i tillegg....jo, det blir nok det:D

 

....pssst...når er den konferansen da?

 

Klemz fra helrenovert og fornæyd Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom 7 tallet! Og du gjør ikke noen stor sak ut av det?

 

Hurra for deg som har fått nytt tall, ja deg vil vi gratulere.

 

Nemlig ! Her skal ikke nye tall gå lydløst forbi. Trimming så det holder for flere av oss. Ikke rart vekta flytter på seg.

 

Gratulerer så masse med en super uke. Tror jommen du er i ferd med å bli våryr jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

Jeg gjør ikke noe stort nummer ut av 7-tallet denne gangen, ikke så mange ukene siden jeg så det sist... Men siden formen er mye bedre om dagen enn det har vært på lang tid, må jeg jo trå til litt da! JEG VIL HA FLERE RESULTATER...

 

Det er jo nesten så jeg imponerer meg selv, må jeg innrømme... Så utrolig godt å føle seg bra og opplagt :o Skal holde taket i trimtida nå ja, selv om jeg ikke har flere ferieplaner på trappene... Våryr... ja, mannen min lurte her om dagen :D

 

Ble ingen soltime på meg i går, men en ny duk... Soler meg i den istedet, den er knall rosa, og passer til alt stæsjet jeg kjøpte for en stund siden... Nå ligger den fint på salongbordet.

 

I dag ble det en liten ytrefilet med blomkål/brokkoligrateng til middag. Pannekaker til sønnen, han ba så pent, siden mannen jobber kvelden.

 

PS! Reiser til Molde mandag til onsdag til uka, Krepsedama... Så da blir det nok liv, tenker jeg. Konferansen er nemlig fullbooket... Kjenner jeg opplegget rett blir det et og annet vinglass, da ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Jeg overså det, Anitgro - sorry!! Hvor har jeg vært da? Men siden du ikke skrev det så tenkte jeg ikke å se på oversikten, men det skal jeg gjøre heretter! Klart vi må skrive om nye tall - det spiller liten rolle om du har vært der før. Det som teller er at du kom tilbake dit :-) Knallbra!!!

 

Åååå, det er så flott å høre at du er såååå fornøyd.......det er godfølelsen sin det....sånn skal det være!! Og i det sporet du er nå, tror jeg 7-tallet er kommet for å bli denne gangen :o Kjennes det ikke sånn ut da??

 

Jeg får nok gå tur frem og tilbake foran Alexandra til uka da skjønner jeg......kanskje jeg får øye på en snasen og oppstemt dame...:-) Godt det ikke er i dag du - her bøtter det ned - lenge siden det har vært slikt regnvær her. Det mer renner enn regner ned fra himmelen rett og slett.

 

Igjen - Hurra for 7-tallet - Nyt det og kjenn etter....godt ja?

 

Stor klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Syntes det var sånn aktivitet og glede inne på tråden din at jeg ville inn å oppgradere tråden din til femstjerners, men ser ikke ut til at det lyktes. Den viser fortsatt bare 4......

 

Men stjerne er du jo i deg selv........ Klemz Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

Tror det er flere stjerner her jeg... vi skinner om kapp???

 

Glemte å si... er støl i dag etter 2 dagers jogging... merket ingenting i går :o Fant ut at det var greit å la lår og knær hvile litt i dag, så jeg gikk tur/retur jobb og en tur med hunden... Så et ble da drøyt 2 trimpoeng i dag også. Det er nemlig det nye målet som har dannet seg i hodet mitt de siste dagene... 2 trimpoeng om dagen... Ja, sånn er det med den saken :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

ned på 70-tallet og i full gang med jogging.

Helt imponert, og nesten misunnelig på hvor dedikert du er.

Når man er sulten på resultater kommer de gjerne også:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

Tusen takk alle sammen, dere er bare såååå søøøte...

 

Tror kroppen har leget seg litt, så i dag er det fram med pulsklokke og joggesko. "Løypa" mi er bare is i dag, iflg gubben, så jeg må finne meg en "ny" uten for mange utfordringer... Skal nok klare det *tenke, tenke*...

 

Siden jeg er i siget om dagen, falt jeg for fristelsen til en aldri så liten snikveiing i dag tidlig... og det var nedtur... Oppgang siden helga, og hermed GLEMT....

 

Keep up the good work, Anita!

 

Ha en fin kveld, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

som er ute å går her?

Virker som du er skikkelig bitt jo Anitgro.

Så bra! Send litt av "viruset" av gårde syd for Oslo, der jeg er.

Er skikkelig misunnelig faktisk på at du er så godt igang. Jeg har lyst å løpe ute nå, i lyset, men har vært så uopplagt de siste dagene at jeg har ventet litt. Men jeg kommer etter. Får kjøpe meg pulsklokke også, og ta opp konkurransen...

 

Veiing midt oppi sånne treningsperioder kan jeg love deg, er ikke vitsi. Kroppen samler opp en del vann i nedbrutte muskler etter trening, så du må gi det litt tid:-)

 

Heia Anita:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsbasille på gang?

Gjør du det fordi du liker det eller fordi det er nødvendig? Jeg må innrømme at jeg gjør det fordi jeg MÅ, men liker det jo jeg er i gang. Likevel er det like stort ork ( nesten ) hver gang for å komme seg avgårde.

 

I dag er det kurs igjen for meg, men i morgen skal bena få trimmet seg igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...