Gå til innhold

skrulleloggen


Gjest skrulle

Anbefalte innlegg

Gjett om jeg skjønner deg! Jeg går også i fullstendig alternativ-mat-modus etter oppgangstider. Et alternativ til tofu er quorn. Har ikke prøvd det selv, men mange er begeistret for det. Går mye i vegetarmat i perioder, og føler meg alltid så lett i kroppen da. Hvis jeg bruker mye urter og krydder med mye smak, savner jeg ikke kjøtt i det hele tatt. Da er det også mye mer motiverende med trening, og det kan bli en ganske god sirkel. Lager også en del supper, gjerne med fersk asparges eller spinat. Kjempegodt!

Når jeg får den gnagende følelsen i magen, lager jeg en kanne med god te og finner frem gulrøtter og en eske Dent. Da går det greit frem til jeg legger meg. På sånne kvelder prøver jeg å legge meg tidlig, så får jeg litt ekstra velfortjent søvn og holder meg unna håpløse ekstra måltider.

I dag ble det Salma-laks, purre og hveteris med chilisaus. Deilig!

NinniR:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 373
  • Created
  • Siste svar

Som jeg sikkert har sagt før: er sulten absolutt hele tida jeg, uansett hvor mye jeg bælmer litervis med vann og te og fyller opp med grønnsaker osv. En halvtime etter mat er det på'n igjen. Har prøvd ALT!! (bortsett fra Reductil og sånn, kanskje jeg burde prøve det?) Uansett: jeg klarer jo likevel å leve med det i lange perioder, men så er det de dårlige periodene da....... :)

 

Har aldri smakt tofu jeg. Er det noe mindre kalorier i det enn i fisk og kyllig da? Hadde en lite vegetarianer-kick da jeg var ungdom, men det varte ikke så lenge (he, he). Nå blir det stort sett fugl og fisk, og rødt kjøtt max et par ganger i måneden, har rett og slett ikke lyst på det oftere.

 

Ha en sunn og fin helg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med vektklubben er at det er ett flott sted for surving, sutring, hyl, glede, optimisme, nederlag...ja faktisk alle fasetter!

Jeg føler meg ofte litt lettere til sinns når jeg har skrevet av meg litt frustrasjon, antar at det kan gjelde flere?

 

Jeg har vært i PÅ-modus en kort periode før jeg havna utpå igjen ifbm reise. Problemet mitt for tiden er at jeg har fått lyst på alle disse fristelsene igjen. I ned-perioden var meg mye strengere med meg selv og da forsvant til en viss grad suget etter slikt. Mulig det var mentalt, men det føltes slik. Nå har jeg fått trimma smaksløkene igjen og lysten på kjeks, potetgull, pizza og gode måltid ligger stadig på lur.

 

Skrivinga forsvant ut da jeg dro på tur og først i dag har jeg klart å ta fatt igjen. Jeg har 2 dager på meg før jeg skal avgårde så jeg er ikke veldig optimistisk. Men ok, 2 dager stram line er bedre enn ingen:-)

 

Jeg ser du braser litt på kjøkkenet. Jeg får også slike "nykker" når jeg prøver å stramme inn. Har nettopp bakt en porsjon knekkebrød. Til middag hadde vi magerpølse kokt i kål m/potet, blir nesten som fårikål. Riktig snilt på vektskåla.

Det falt heldigvis i smak hos de andre også.

Bønner, kikerter og linser er blitt en høvelig vanlig ingrediens i heimen. Det spiste vi aldri før!

 

Lykke til videre, Skrulle. Du klarer dette, det må bare gå seg litt til:)

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ikke vært så sulten i det siste, men her går det altså ikke noe bra om dagen. Vekta krøp sakte nedover utover forrige uke, men i dag morges er jeg på et vektnivå jeg ikke har sett siden før jul. Må innrømme at jeg ikke har vært spesielt flink heller. Torsdag og lørdag gikk jeg godt over budsjettet mitt, men ellers har jeg veid og telt og vært innenfor budsjettet mitt. Trent bra har jeg også gjort. Lurer på om kroppen min har kommet skikkelig i ulage etter sommerens bravader.

 

Er forsåvidt fornøyd med meg sjøl - magen kunne vært bittelitt flatere, men ellers passer klærne mine fint. Likevel vet jeg at jeg må ned i vekt for å ha det bra. Nå er jeg bare bekymret for at dette brae fortsetter oppover og oppover. Vel vel, får bare fortsette å tenke at det hjelper å være flink. Denne uka skal jeg også spise 1700 kcal.

 

Takk for hyggelige meldinger, jenter. Det hjelper med meldinger og oppmuntringshilsener! Nå måtte jeg visst bare skrive og være litt sur, men blir nok blid igjen. Har bestemt at jeg er nødt til å skrive litt her selv når det ikke går så bra, nemlig. Tenker at det kanskje hjelper med tanke på moralen. Skal *ikke* mer opp i vekt. Denne uka skal jeg ikke tillate meg noen utskeielser!

 

En riktig god dag til alle som er innom! - skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har Skrulle. Så flott at de fortsatter sitter som ett skudd. Jeg synes mine strammer litt mer enn før (men om det er fordi jeg vet at jeg veier mer ???).

Uansett så er jeg helt enig med deg i at vi skal IKKE videre opp, nå skal vi finne frem gleden over å ta de rette valgene og kose oss uten dårlig samvittighet når det er stunder til det.

 

Synes det er flott at du kommer til å skrive uansett hvordan det går, det vil jeg prøve på også. Ser at du er tilbake til i fjor høst vektmessig. Det er jeg også + litt til. Jeg klarte nemlig å skrape meg litt nedover i fjor høst men det kommer nok ikke til å skje i år. Skal være fornøyd hvis jeg klarer å komme meg ned i grønn sone og hovedsaklig være der.

 

Ha en super sunn og herlig uke Skrulle.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig god plan å skrive selv om det ikke går perfekt med vekt, kosthold og livsstilsplaner. Det er vel kanskje der vi ødelegger litt for oss selv innimellom. Gjemmer oss og glemmer hele vektklubb-greia så fort vi skeier ut mer enn vi ønsker å innrømme? Jeg gjør det i alle fall innimellom (stadig). Er med på den jeg, jeg skal iherdig prøve å ikke glemme dette og dere her inne så fort klokka er fredag ettermiddag :) Og i alle fall ikke glemme å skrive noen ord i motgang også. Så fint vi har et sted å sutre da! Bedre å være sur her inne enn ute i den virkelige verden også på en måte :)

 

Enig med deg, *ikke* mer opp i vekt nå! En god uke ønskes deg, og like mye lykke til som du ønsket meg tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for meldinger, gromme damer! Tja, 2neA, strammer vel kanskje øøørlite over magen? Har i alle fall mer mage enn før sommeren. Helten er strålende fornøyd fordi jeg har fått puppene tilbake. Hrmf...nåja. Han tåler nok mindre pupper så lenge skrulla er blidere. Han får vel kjenne litt ekstra på skrullehumøret når vekta går opp :).

 

Ja, det er sant at vi skal kose oss over de gode valgene. Var ute og jogga i dag enda lår og rumpe kjentes ut som de var fylt med bly (Ja, helt sant, de var skikkelig tunge å drasse på!). Tenkte først 'stakkars kroppen min', men så kom jeg på at kroppen min er heldig som har meg som sørger for at den er sunn og sterk. Så tenkte jeg 'stakkars meg', men så tenkte jeg at det får pinadø være nok 'stakkarser' og kjente at det ikke er noe synd på meg, for jeg klarte å velge jogging selv om kroppen var umedgjørlig. Ikke det at jeg må jogge for en hver pris, men jeg har lyst til å velge å trene litt ekstra nå som grammingene skal svi! Ja, du 2neA - vi fortsetter høsten med god tro på egen styrke og innsats. Grønn sone - her kommer vi!

 

Jepp, IC, jeg har tro på at det å skrive, også i motgang, skjerper fokuset. Jeg kjente i alle fall i dag da jeg var ute at det skulle bli fint å kunne skrive her at jeg klarte å snu de dumme tankene jeg hadde i dag morges. Og så er det godt å få lov til å syte og sutre litt :). Å bli litt glemsk når forumet er langt borte (les: Ikke orka å skrive på ei stund) kjenner jeg dessverre litt for godt til. Men nå er vi i gang igjen, ikke sant? Så bra ut inne hos deg, så dette går veien!

 

Det jeg glemte å si i selvmedlidenheten før i dag var at i helga så hadde vi det kjempefint. Det var nydelig perfekt og varmt septembervær på lørdag. Jeg var ute og løp en runde før vi dro til Svigermor på etegilde. Kroppen min og jeg var et team og det var en herlig opplevelse å ha overskudd til å løpe litt fortere enn jeg pleier å gjøre. Søndag, på veien hjem, dro vi på sykkeltur. 45 km for det meste på stier og kjerreveier var herlig. Det var rett og slett helt perfekte føreforhold. Ble litt sliten, noe som sammen med løpinga på lørdag trolig var medvirkende til blyet i kroppen i dag. Nå skal jeg ta det pent på treningsfronten de neste to dagene. Bare gjøre den vanlige syklinga. Det blir bra.

 

Nå er det visst natta! Ønsker alle en god natt og en herlig og sunn tirsdag! - skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med vektklubben er at det er ett flott sted for surving' date=' sutring, hyl, glede, optimisme, nederlag...ja faktisk alle fasetter!

Jeg føler meg ofte litt lettere til sinns når jeg har skrevet av meg litt frustrasjon, antar at det kan gjelde flere? JESS[/quote']

 

Helt enig Jess, hva skulle vi gjort uten?.............:confused:

 

Stå på Skrulle, snart er du i siget igjen vet du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk, jenter! Nå går det bedre med meg. Har hatt godt fokus denne uka og mye av helgens utskeielser ser ut til å ha tatt veien av kroppen. Nå er jeg snart der jeg var i slutten av forrige uke og det er helt greit akkurat nå. Det er fortsatt 1,5-2 kilo over der jeg vil være, men dette får visst bare få ta litt lenger tid. Det viktigste nå er å holdet fokuset.

 

Fornøyd med meg sjøl siden jeg har klart å velge lurt denne uka. I går var det pubtur med medstudentene mine. Jeg ble ikke så lenge og drakk vann med kullsyre selv om det i grunnen så ganske godt ut med en øl ;). Men jeg hadde forberedt meg mentalt på at det går an å drikke vann selv om de andre drikker øl og da gikk det fint. Smakte godt gjorde det også. Og så godt som det kjennes ut i dag!

 

På lørdag reiser vi ei uke på sykkeltur i Nord-England. Gleder meg veldig for det ser så fint ut der. Var på en liknende tur i fjor og da var jeg så redd for å ikke få nok mat pga trimminga og spiste nok mye mer enn jeg behøvde. Men i år kjenner jeg meg mer erfaren. Blir nok et litt høyere inntak enn i det vanlige livet, men skal ha som utgangspunkt å spise med fokus og heller ha i meg mer de dagene jeg er på sykkel. Må jobbe litt også så det er ikke sikkert at jeg sykler riktig hver dag eller så lange økter hver dag.

 

Ha en riktig god dag alle som er innom! - skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre, Skrulle! Kos deg masse på sykkeltur i Nord-England - det høres herlig ut! Visst kan det være deilig å drikke vann når de andre drikker øl - ikke minst dagen etterpå ;) Det er jo det sosiale som teller mest.

Jeg er også naturlig nok på vannvogna de nærmeste månedene, og prøver å finne fram til ting jeg kan variere litt med for å ikke bare drikke vann. Fant den gamle klassikeren eplemost i butikken her om dagen, og det smakte enda bedre enn jeg husket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, det viktigste er å holde på fokuset nå selv resultatene ikke kommer når vi knipser. Jeg så heldigvis nedgang på vekta i dag ift mandag så da har jeg litt motivasjon før helga :) Og det er virkelig en god følelse å være fornøyd med seg selv og de sunne valgene.

 

Mitt pub-triks når jeg ikke har planer om alkohol er å be om mineralvann, i et høyt glass med sitronskive og sugerør - det føles så mye mer som å drikke en drink :) (hender bartenderen ler litt av meg...hehe)

 

Misunnelig på deg som skal på tur igjen! Jeg reiser også på tur neste uke, men det er litt mer familiært og ikke så fysisk utfordrende tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skrulle!

 

Savner deg inne på 20-30 kg. Ikke at jeg egentlig er der så mye..alle forsvant jo liksom..er vel bra det egentlig, at dere har nådd målet liksom, men ble ensomt for meg som fortsatt sliter hehe.

 

Glad ting går greit for deg. Skal sette meg ned og lese hele tråden din en annen dag. Akkurat nå føler jeg ikke at jeg har tid til annet enn jobb og heim.

 

lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Milia og IC - sprudlevann uten alkohol er godt det! Jeg liker også høye glass med lime/sitron og sugerør ;). Da kommer festfølelsen. Forresten liker jeg godt å blande i litt bitter lemon også...får nesten den syndige gin-bitterfølelsen...men da blir det jo flere kalorier, selvfølgelig!

 

At ikke resultatene kommer ved knips er jammen sikkert. Jeg har vært superflink hele uka. I går hadde jeg litt dessert og kanskje litt for salt mat og da rykket vi tilbake igjen, gitt. Ikke helt til start, riktignok. Mandagsvekta var helt klart mye vann i kroppen, så etter et par dager normaliserte det seg litt igjen. Trøsta er at jeg veier mindre i dag enn for ei uke sia!

 

Så koselig å se deg igjen Superkristine! Ja, nå er jeg lite inne på 20-30...alle de gamle er borte, jo :). Men jeg skal gjerne komme innom og sludre litt med deg i blant... går det greit med deg, forresten? Lenge siden jeg har sett deg der inne. Skjønner at det er litt stritt å skrive når alle de gamle er borte. Blir som å flytte på, en måte...må opparbeide ny bekjentskapskrets. Håper at du stadig kommer deg nærmere målet ditt :D.

 

Nå reiser vi på sykkeltur. Blir borte ei uke og tror ikke det er internettilgang. Men jeg skal forsøke å ha dere flinke jentene i bakhodet og forhåpentligvis kommer jeg hjem uten ekstra slemminger på kroppen! Skal i alle fall sykle masse! HURRA :)! Gleder meg veldig, altså.

 

Riktig god helg alle som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo kess, kikka som snarest inne hos jess. Du har jammen kommet et godt stykke på vei du også. Viktig å se på hva som faktisk er endret. Vi får bare ta et skritt om gangen, vettu.

 

Jeg har kosa meg veldig denne uka. Mye trim og godt selskap. For mitt vedkommende ble det sykling 4 dager og gåtur 2 dager. Ble fin balanse, synes jeg. Det var veldig bakkete der! Så nå har det blitt bakke opp og bakke ned og innimellom helt utrolig slitsomt. Men været var greit, innimellom veldig bra, og det hjelper veldig. Vi hadde mye vind som av en eller annen grunn hadde det med å være motvind...? Det var også veldig mye god mat og jeg må bekjenne at jeg har hatt armene godt nedi både den ene og andre skåla samt drukket min andel av rødvin. Jeg tror ikke at jeg har gått ned, kanskje til og med gått opp bittelitt. Jeg la i vei med en tanke om å bruke vett, men hadde ikke noe lyst i det hele tatt da det kom til stykket. Og selv med mangfoldig forbrente kalorier er det neppe nok til å veie opp for inntaket. Innerst inne litt sur på med sjøl, men jobber med tanken på at jeg faktisk gjorde et valg og at jeg bare må stå for det. Men det er fortærende at jeg ikke klarer å finne tilbake til mer fornuftige holdninger når det er så mye godis tilgjengelig.

 

Nå er det rom for å leve vanlig igjen, så satser på å få dreisen på skrulla!

 

Ha en riktig herlig lørdagskveld! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å ha deg tilbake! Nå er også jeg på plass igjen etter en travel periode med lite skriving.

 

For noen fantastiske turer du er på, jeg blir rent misunnelig jeg:-)

Motvind er susen vet du, her ved havet har vi stort sett bare motvind på alle kanter. Riktig friskt:D

Det er jo ikke sikkert det ble så galt selv om du har lempa innpå med godsaker. Slike trimdager tar grovt unna på forbrenningssiden. Det er nok ikke i slike stunder at vettet er på, vi må kanskje bare leve med det;)

 

Jeg var borte i forrige uke, og uka før det igjen. Vettet var også borte og vekta gikk rett opp igjen. Nå har jeg vært hjemme ei uke og har utrolig nok klart å holde den smale linje. Saken er vel den at jeg trenger en god del slike uker for å finne igjen den vekta jeg vil ha. Men uka har vært bra og jeg er på vei. Her gjelder det å kose seg alle "seiere":D

 

Nå er du tilbake igjen og jeg er sikker på at du finner igjen de gode vanene, det har du vist mange ganger.

Ha en fortsatt fin helg

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heihei! Koselig å være etterlyst, IC! Jeg har bare vært helt utrlolig sløv. Først var det sinnsykt travelt ei uke og så har jeg vært bortreist ei uke. Men nå er jeg her igjen og skal finne go'-formen igjen! Har ikke vært så flink for det har atter blitt satt så mye deilig foran meg på bordet, men jeg har hatt og har det bra, så er igjen optimist!

 

Det er fortsatt travle tider, men skal være her inne litt jevnt framover så vi snakkes mer!

 

klem, alle herlige damer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se deg her igjen! Noen perioder er travle og innimellom kan det være deilig med en liten pause fra vektklubben.

 

Go'formen ja. Jeg har leita litt etter den. Jeg har hatt 3-4 omstarter etter sommeren, hver gang har det holdt ca ei uke og så har jeg gitt blaffen igjen. Og dette har resultert i 1 skritt fram og 2 tilbake, buksa strammer og dette kan rett og slett ikke fortsette!

 

Jeg merker jo at det hjelper å skrive her inne. Problemet at det tar tid, og at jeg innimellom ikke klarer å prioritere det. Og så er det egentlig mindre å skrive om nå enn da jeg gikk ned (selv om det kanskje ikke virker slik, innimellom ryr det ut mye mer eller mindre saklig dilldall):D

 

Deilige saker på bordet ja, jeg kjenner faktisk at jeg ikke er helt fornøyd med å titte på de småsjokoladebitene som møter meg på forsiden her inne. Jeg klarer noenlunde å stå i mot sjokolade, etter 100% avholdenhet i 1,5 år. Likevel kjenner jeg at jeg får vann i munnen av å se på bildet.

 

Vi får manne oss opp og ta fatt på den smale sti igjen. Eller kanskje vi skal tenke at vi skal gå på en fint oppgått, passelig bred sti. Ikke autostrada, men tursti.

Jeg bør ta en runde på den smale stien først for å komme på grønt igjen...upps. rettelse...jeg SKAL! ta en runde....

Nå må det være slutt med burde, burde...JESS SKAL! Alternativt ender jeg kanskje på nytt NED-kurs og det er IKKE noe alternativ.

Jeg har stadige sosiale utfordringer foran meg men det hadde jeg i fjor også. Og det går fint å skeie litt ut hvis det ikke er hver dag. Jeg prøver å skru om hodet til å velge riktig, sunn og rett mat og stå over kaker og dessert. Så får kroppen heller deale med litt alkohol.

 

Vi er i støtet nå, ikke sant?

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Jess! Nå er vi i støtet igjen :P. Det har jammen vært en tung vei å hente meg helt tilbake til det gode moduset. Jeg hade en kjempehelg med besøk og det ble mye god mat og godt drikke, men jeg spiste ikke snop - og viktigst av alt for moralen var at jeg holdt meg helt unna sjokolade. I tillegg ble det godt med gåing. Det betyr at jeg starta denne uka omtrent der jeg var i forrige uke og nå kjenner jeg at motivasjonen er der, gitt.

 

I går telte jeg smitt og smule og kom til rett under 1700 kcal. Tok meg også en liten 6 km løpetur og det syntes kroppen min var helt passelig. Framover må jeg om ikke annet lese mer her inne og helst skrive litt jevnlig også. Det hjelper helt klart på fokuset. Men jeg er jo enig med deg, Jess, om at det faktisk er mindre som vil ut. Det er rett og slett ikke så mye å melde om dagen :P. Her er det også stadige utfordringer i helgene de nærmeste månedene, men som du sier så var det jo mye av det i Ned-i-Vekt-fasen også. Nå er målet å håndtere det! For meg blir det også å kutte dessereter, tror jeg. Det er det som koster meg minst. Jeg vil ha av i alle fall to kilo før jeg sier meg fornøyd. Det vil fikse på de litt stramme buksene mine. Så med alle helgeutfordringene så kommer det nok til å ta litt tid, men det får jeg bare prøve å leve med. Smale sti i uka, litt kos i helga...og så får vi tro at regnskapet går gradvis i minus... Jeg vil ikke drive å slanke meg framover. Nå vil jeg ta tak, få av et par hardnakka kilo og endelig etter hvert få det gode kostholdet på plass!

 

Ha en riktig god dag alle som er innom! klem fra skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mål bare skrive: JEG HEIER PÅ OSS ALLE SAMMEN! :P Jeg trente i går og spiste sunt og bra. Likevel drømte jeg i natt at jeg hadde spist en vaffel som jeg så hadde glemt! Lå i senga også tenkte... "uff, jeg skrev på vektklubben at jeg ikke hadde spist noe usunt også hadde jeg faktisk spist den vaffelen.." Haha, når man begynner å drømme at man har "syndet" er det litt ille :P Godt at det bare var en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IC, godt det var en drøm:D

Jeg måtte le litt, dette vekt-prosjektet tar nok mer energi og tankevirksomhet enn vi faktisk aner! Ikke rart det har lett for å gå litt feilveien når vi er slitne eller strever på andre måter. Hmmm. det er bare å prøve å sørge for å ha overskudd nok til å fortsette dette prosjektet til evig tid;)

 

Skrulle, jeg har også noen tanker om umoral og slikt. I min fordervelses-dal ligger det hvetebakst og en syk ide om at jeg må spise LITT av ting som frister meg...eller som andre prøver å friste meg med. Jeg spiser sjelden godterier, men det er utrolig mye annet som kan hives innpå- med minst like tragisk resultat.

Og det er det ingen grunn til å gjøre!!! Jeg har tilogmed spist ting jeg nesten ikke synes er godt, bare for å "normalisere" meg. Og det funker ikke.

Her er min erklæring: Jeg ER IKKE normal! Så er det sagt. Og jeg skal fint kunne leve med det.

Jeg trives ikke med å spise smuler av en herlig kake, eller 0,3 porsjon dessert. Jeg skal heller ta innover meg at jeg kan leve stramt de fleste dagene, så får jeg heller spise en skikkelig porsjon med is, festmiddag eller hva det måtte være- de gangene jeg MÅ og VIL ha det.

Saken er jo at det KOSTER MEG mye mer å smake på ting enn å la være, så hva er egentlig problemet???

Jeg har nok tulla mye med dette og nå sitter jeg her da, med stramme bukser. Ikke særlig kult!

GO'FØLELSEN er imidlertid tilbake og da er det bare å stå på. Jeg teller og registrerer og skal gjøre det til mine 3 ekstrakg er tilbake. Så får vi se.

Jeg skal også ta tiden til hjelp men det må snart peke NED!

 

Nå skal jeg pønske ut en belønning til meg selv. Det er lenge siden jeg har handla klær så litt nyinnkjøp hadde gjort seg.

...prater litt med banksjefen..., hun sier ok.., og dermed har vi en deal! (ja jeg er nok litt spalta i personligheten også...)

Kanskje belønningen heller skulle vært noen reale timer hos SYKologen:D

 

Hvor mye trener du pr. uke for tiden? Husker du forresten at vi skulle ha RELEASE-party her inne okt. -10? (Ned 20-30kg kilo)

Kanskje jeg må legge inn en tråd der og se om noen husker eller snoker innom?

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler godt* - IC, slike drømmer har jeg av og til også! Blir helt fortvila inne i drømmen fordi jeg plutselig kommer på at jeg egentlig lever sunt. Blir helt forfjamsa over at jeg kunne glemme det :P. Godt det bare var en drøm! Takk for heiing - jeg heier på oss alle sammen også!

 

Jepp, jess, dette prosjektet vårt tenker vi så mye på på dagtid at det er ikke rart det følger med inn i søvnen. Jeg kjenner så godt igjen dette med at det noen ganger koster så mye mer å klare å spise litt enne det gjør å spise null. Jeg håper fortsatt at det skal gå an å finne fram til en metode som gjør at det går an å spise litt. Ikke for det, jeg har klart det innimellom da jeg var i Ned-i-Vekt-fasen og hadde kontroll på totalinntaket på en dag. Det er når jeg ikke teller at det fort kommer ut av kontroll. Og helst når jeg ikke teller over en lengre periode...da glemmer jeg liksom at et rimelig overslag over dagens inntak er lurt også. Jeg tror også jeg heller vil leve litt strammere (ikke sånn slankestramt som nå) og heller innimellom ta litt MYE av det som er godt.

 

Banksjefen her i huset glemmer seg bort litt i blant og da lurer jeg meg til å handle (Spalta??? Hæææ?). Men nå har jeg tenkt at hun må passe på litt mer for kassa er litt slunken. Og så får jeg hjelpe til å huske at det ikke er nødvendig å handle bare fordi det er fint. Det blir fine klær seinere også! Tror belønningen min får være at noen av de nye fine klærne sitter litt mer behagelig :P. Men jeg synes det er veldig viktig å belønne seg sjøl altså. Så: belønn i vei!

 

Jeg husker absolutt at vi skulle møtes på 20-30 neste oktober! Nå er jeg ikke så mye og lusker der inne om dagen så jeg har ikke full kontroll på hvilke av de gamle som fortsatt er der, men jeg frykter vel at det kanskje bare blir 2neA, du og jeg som kommer...med mindre det er noen som leser innimellom. Men, legg gjerne ut en føler! Faren er kanskje at de som har falt av ikke har lyst til å gå på reunion og de som har klart seg så noen lunde gleder seg til å komme. Jeg må innrømme at jeg savner noen av de gamle vennene våre :). Skulle så gjerne ha prata med dem igjen. Håper at det er bra med alle sammen, og at de har funnet en form som de trives i, med eller uten vektnedgang.

 

Nei, huff, nå ble jeg vemodig og litt stusslig, kjenner jeg. Det vil jeg ikke nå! Det gode nå er at jeg er på tredje dagen i Prosjekt Innstramming og det går så fint. Jeg spiser masse sunt og godt, lager skrulle-supper og teller og styrer. Og koser meg!

 

Ønsker alle en riktig fin dag! - skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...