Gå til innhold

Veien videre


Gjest 2neA

Anbefalte innlegg

2neA. vi skal holde sammen og komme oss i mål. Jeg har akkurat samme problemet. Gikk opp ca3kg i sommer og klarte å krympe dette 1,5...helt til jeg og mannen dro på langweend (det heter vel det selv om det var 5 dager=:D)

Og 5 dager i paradis med mannen må jo gå galt?

Nå er jeg tilbake til sommervekt:(

For første gang på 1,5 år har jeg spist potetgull. Det var så deilig at jeg spiste en halv storpose! Nesten som å være fjortiser igjen, pils og potetgull på rommet...ka du byr???

 

Og så har vi spist ute hver dag, tilogmed pizza. Pizza er nok det værste jeg kan spise for jeg klarer IKKE å bare spise 2 små stykker...!!!

DET HAR DESSSVERRRRE SIN PRIS.

 

Det er surt, men nå er vi igang igjen, ikke sant?:-)

Jeg har planer om å sette meg noen små mål. Første mål er 1kg ned, det skulle være overkommelig? Metoden går på noe så nytenkende som å drikke masse vann, bytte ut brød med knekkebrød og ellers holde meg til MAT;). Trening skal også prioriteres.

 

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

høres veldig bra ut Jess. Heldigvis var jeg bare i rød sone i en dag, er nå tilbake i gul sone. Satser på at jeg nå er inne i en positiv trend som går ned ned ned. Har store planer om å fortsette det strenge regimet også i helgen. Hvis jeg også kan få ræven i gir så må det vel gi uttelling på neste offisielle veiedag ?!

 

Har som mål å få trent 3-4 ganger i uken. Denne uken har jeg vært helt skutt, samt at det har vært en del møte på kveldstid. Så jeg har faktisk bare trent 1 gang. Kjenner at det stresser meg litt. Men det er fortsatt 3 dager igjen, så klarer jeg å få trent 2 av dem så er jeg i mål. Skal prøve på det.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gul sone er ikke ille. En liten periode nå med sjerpings, så er du tilbake på grønt!!!

Noen uker og perioder tar livet oss, det er ikke til å komme ifra. Jeg er blitt litt greiere med meg selv det siste halve året, aksepterer mer at det er dager jeg rett og slett ikke orker å trene. Det viktige er at det ikke blir en vane å ligge på sofaen;)

På slitendager har det av og til vært deilig å ta en liten treningsøkt på senteret, for deretter å ta en lang dusj + badstu. Jeg tar med en frukt og ei kald flaske vann i badstua så det blir en herlig stund. Jeg vet ikke om det er helt forskriftsmessig å spise i badstua, men jeg har overlevd:D

Det er ikke så mange som tar badstu på mitt treningssenter, jeg disponerer den ofte alene.

 

Jeg har vært litt små-snufsn etter at jeg kom hjem så det har blitt lite trim. Matmessig har det gått kjempefint de siste dagene. MÅTTE DET BARE VARE:-)

 

Lykke til 2neA

 

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg har funnet favoritt plassen min i sofakroken med pc-en på fanget og barna benket rjundt barnetv. Godt å ha dem her og vite at alt er greit. Hønemor - hvem jeg?

 

Jeg har fått trimmet 2 ganger til, så nå er jeg mål med hovedtrimmålet mitt. Jeg fikk tatt meg en spasertur på ca. 1 time i går kveld og en time spinning i formiddag. Så det er jeg fornøyd med. Må prøve å huske det til en annen gang at om livet føles for hektisk og jeg ikke får trent så mye som jeg bør så ordner det seg.

 

Nå har det gått 20 måneder siden jeg endret kosthold og treningsvaner. Det har stortsett gått greit men noen humper og bumper på veien har det vært. Fortsatt har jeg ca 2kg sommerkilo som jeg vil ha bort før jeg atter er super fornøyd. Hvilke vaner/rutiner går nå som smurt og hvilke må jeg fortsatt jobbe for å kunne si at det er mine vaner/rutiner?

 

Jeg trener mer.

Jeg spiser mer frukt og grønt.

Jeg spiser mer knekkebrød.

Jeg spiser ca. hver 3 time.

Jeg har alltid noe spiselig i vesken som nødmat.

 

 

Tror at den fasen jeg er inni i nå, er den vanskeligste. Jeg må jobbe for å holde vekten og er litt lei av å være "flink pike". Av og til tenker jeg at skal det være så vanskelig så gidder jeg ikke. Men heldigvis så varer ikke de tankene så lenge. Jeg skal gi kroppen min 4-5 år på å vende seg til denne vekten og satser på at alle lyster er forsvunnet innen den tid. Dvs. 2013- oi det var lenge til. Nå for tiden sliter jeg med å finne ut om lyster skyldes kroppslige behov eller om det er kroppen min som "lurer" meg til å spise for å fylle opp igjen fettcellene.

 

Ja ja nok tanker for en stund. Jeg sitter egentlig ganske så fornøyd her i sofakroken min. Kroppen føles ok. Veide meg ikke i dag tidlig og er fornøyd med det. Jeg blir for opphengt i den og ønsker meg resultater umiddelbart, det får jeg jo ikke. Så skal prøve å unngå vekten noen dager.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flink du har vært å holde vekten å lage deg nye rutiner og vaner. Jeg har gått ned 12 kg ca og skal nå stabilisere vekten min men jeg synes det er VELDIG vanskelig. En del av meg har lyst å ha dager da jeg bare fråtser og så ha dager da jeg spiser lite, mens en del av meg vil være flink på det jevne. Jeg vet ærlig talt ikke hva som er best eller hva som fungerer best for enda.

Noen erfaringer??

Så lenge en klarer å kjøre de strenge dagene går det jo greit men det blir jo verre hvis en ikke klarer å hente seg inn igjen. Jeg synes bare det er så vanskelig å bare spise LITT. Har jeg bakt eller har noe godt i huset er det som jeg styres av en annen person til å bare fortsette å spise.

Det var lettere når jeg slanket meg da kunne jeg ta bare en bit sjokolade eller et løvtynt stykke kake, men nå når jeg har litt LOV så går det ikke i hodet mitt.

Pyton.

Ja ja det er nå slik det er, men jeg blir inspirert av deg som har fått til så gode rutiner. Det er jo der hele nøkkelen ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor er supert det. Kos deg med de søte små. Min førstefødte har nå forlatt heimen for å studere sørpå, jeg ante faktisk ikke at 19 år var så kort tid;)

 

Jeg er imponert over at du klarte å prioritere trening i traveltiden.

 

Tenk, 2neA, 20 måneder har vi holdt på! Visst humper det. Jeg måtte le litt da jeg så ett innslag på tv'n i går fra Birken. Han TV'Truls deltok jo etter en utfordring fra Dag Erik Pedersen på radio. For de som gikk glipp av dette innslaget kan sere gå inn på: www1.nrk.no/nett-tv/indeks/182117.

Hans kommentar om at "æ trudde kanskje at den berykta Rosin-bakken var NEDover, det e jo lov å håpe". Og så kom han seg faktisk helskinna OPP den bakken og klarte å gjennomføre hele løpet. Sånn kan vi tenke når det humper som værst, vi kan jo forestille oss at det er nedover;)

Når den mannen klarer å gjennomføre Birken, så skal pitterdø jeg klare å holde vekta!

 

Du fikk meg til å tenke på hva jeg har automatisert og hva jeg strever med, og det er forbausende likt. Jeg har satt av 4 år til å få normalisert vekt/matinntak, nå er det bare 3,5 år igjen til dette fungerer perfekt:D

Jeg blir også fryktelig lei og MÅTTE derfor flippe litt i sommer selv om det hadde sin pris. Jeg kjenner at det gjorde godt, jeg er nå kommet ut av selvmedlidenhetens dal og er fit for fight igjen. Jeg er også av den utålmodige sorten og har nå tatt i bruk dine månedlige gjennomsnittsvekt-tall. Det hjelper meg til å se litt utover dagen i dag. Selv om den ble ille for august til tross for at de siste 2 veiinger har gått riktig vei. Men september, 2neA, da skal det se bedre ut!

 

Vi skal få til dette!!!!:)

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du 2neA. Det er godt båten er stor, for vi er ganske mange i den etter hvert ser det ut til :). Jeg kan visst stemme i på mesteparten av det du skriver om over her. Da sommeren starta tenkte jeg at jeg skulle ha samme type kontroll som i fjor, men mentalt var jeg visst et helt annet sted. Jeg er i rød sone og har vært det i over en måned nå. USA-turen min tok kverken på alle gode forsetter og i de tre ukene som gikk før jeg dro til Tyskland ble det altfor mye tull-og-tøys. Jeg kjente rett og slett at jeg ikke ville være flink. Er heldigvis på status quo, så tre uker med tysk øl, pølser og ost satte seg heldigvis ikke ytterligere på sidebeina. Sykla sinnsykt masse den førsta uka vi var der og det redda meg nok.

 

Men nå er jeg tilbake igjen og føler at jeg har skrudd skrullehodet tilbake på det hakket som tilsier fokus igjen - måtte det vare :)! Jeg vil gjerne ha to eller tre kilo av også. Dette klarer vi! Og så får vi ta HV-jobben igjen på nytt.

 

Forøvrig likte jeg veldig godt 20-månedersoppsummeringen din over hva du har oppnådd. Og er ikke dette en fantastisk liste, så vet ikke jeg! Noen ganger må vi visst bare ta steget vekk fra navleavstand og se hva vi faktisk har utrettet. Så kan vil gå tilbake og navle videre etterpå :).

 

klem fra skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du fant inspirasjon hos meg Henna!

 

I skrivende stund går det bra. Jeg er fortsatt i gul sone, men vekten viser en svak nedgang. Så da er jeg igrunnen fornøyd. Vet at jeg ikke får resultater over natten så mens jeg er "flink pike" så øver jeg meg på at dette livet ikke er så verst. Er i grunnen litt lettere for meg når jeg "ikke får lov" til å spise tull og tøys.

 

Ser du har funnet rett innstilling på motivasjonsknappen Jess, min driver og justerer seg i styrke, men er i hvertfall stadig på.

 

Denne uken har jeg kommet godt i gang med trimmen, trente spinning på mandag og aerobic/styrke på tirsdag. Så håper jeg å få til et par økter til før uken er omme.

 

HIlsen 2nea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk i dag så jeg atter 68 tallet. Det føltes helt fantastisk. Vet at det sikkert bare er ett blaff, men du verden så godt det var å se det tallet på en offisiell veiedag. Mer nøyaktig 68,6 kilo. Nå er det bare vel ett kilo igjen så er jeg der jeg ønsker å være. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp igjen i vekt på onsdag og har økt videre i dag, så nå er jeg innpå 69, noe igjen. Litt ergerlig, men jeg visste jo at det bare var et blaff. Satser på at det betyr at jeg er på vei nedover og ikke bare bortover.

 

Har ikke vært super flink denne uken, men stått i mot alle tydelige kaloribomber utenom måltid som sjokoladekjeks på jobben, alt snopet og chipsen i skapet, ikke spist is, ja det var vel det. Har hatt det veldig travelt denne uken, det medfører ofte at det blir litt for mange lettvinte middager der pølse er en av ingrediensene. Ja ja i morgen er det helg og lønning!!! Satser på å fortsette min nøkterne men ikke hysteriske livsstil også i helgen. Vi skal sikkert ut på campingtur igjen, det er jo faktisk meldt pent vær her på Vestlandet. :)

 

2nea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor ialle dager trives vi ikke i paradiset? Den som visste det... Mine opphold på "den andre siden" har også en tendens til å bli veldig korte. Føler at utviklingen går i feil retning:(

Tenk at dette suget etter søtmat og saltmat og sunt og bomber skal være så sterkt!??? For mitt vedkommede skulle det helst vært slik at mat var veldig uviktig, mest noe jeg puttet inn for å overleve. Men sånn er det nå engang ikke.

 

Jeg kjenner meg godt igjen hurtigløsninger når det blir travelt. På slike dager blir det lett noe fra pose. Og slike gryter eller pastaretter er ikke skrudd sammen slik at de er bra for meg. Det blir for lite grønnsaker og for mye pasta, ris, salt og sånt.

Du er kjempeflink som klarer å leve nøkternt. Jeg plages med det, litt blir veldig fort mye. Det er noe med denne mersmaken...

 

Håper dere har hatt ei fin helg:-)

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja i dag er det litt dagen derpå for meg. Jeg har hatt en fin campinghelg ,men har da spist alt for mye tull i løpet av helgen. Og for å sette et ordentlig punktum på helgen avsluttet jeg den med en kinotur med masse smågodt! Jeg har allerede registrert en oppgang på vekten og regner med at den fortsetter en del opp opp før den forhåpentligvis faller igjen. Denne helgen har jeg rett og slett protestert litt mot meg selv. Nei jeg vil ikke leve sunt, nei jeg vil ikke kjøre ørten timer uten å spise noe godt, nei jeg vil ikke bare spise litt sjokolade jeg vil ha MASSE.

Nå tror jeg den trassperioden er over for denne gang, og jeg har spist meg en god porsjon havregrøt med yoghurt. I dag skal jeg på kurs og regner med at vi får noen tørre rundtstykker. Skal være lurere i dag og ta med litt ekstra mat i vesken.

 

Håper dere alle får en flott dag og en spesielt god dag til deg Jess. Det er den hardeste perioden vi er inne i nå !! Vil jeg våge å påstå. Du har nok ikke rykket tilbake til start men sklidd ned på en sånn stige i stigespillet. Jeg tror nok at vi snart lander på en rykk frem flere felt igjen :) Sant vel?

 

Vekten viste 69,6 i dag, det er nesten rødt det!!!!

Sur hvem jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart med det der trasshumøret. Vilikkevillike-være-flink-jenta besøker meg stadig vekk. Hun har visst hatt et par dager hos meg også. Det gikk ikke bra og jeg er på nivå med seinhøsten i fjor. Her snakker vi mørkerødt! Ikke spesielt oppmuntrende.

 

Sjøl har jeg bestemt at denne uka skal jeg være flink og telle og veie. Ser at du har satt strek også, nå får vi bare finne det som skal til for å hente oss inn igjen. Jeg blir i alle fall sur av å ikke være der jeg er og det ødelegger for alt annet jeg prøver å gjøre. Slik kan jeg jo ikke ha det. enten får jeg gjøre en helhjerta innsats eller så får jeg leve med de ekstra kiloene. Tja, da får det bli 1700 kcal denne uka da, for kiloene vil jeg *ikke* ha!

 

Dette skal vi klare! Ha en riktig god og sunn uke! - skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er deilig med helg!

 

Denne uken har jeg hatt det super travelt både på jobb og her hjemme. Det har medført at jeg har fått minimalt med trim, men tar det med knusende ro for jeg har planer om å få lagt inn mine obligatoriske økter over helgen. Jeg har vært fornuftig i matfatet, dvs. helt til i dag tjhi. I dag har jeg spist litt snop og litt chips og jobber med at det skal være ok. Ikke noe fråtsing ala gamle dager, men kjenner skyldfølelsen siger inn når hånden går ned i en skål. Alt med måte.

 

Ha en fin lørdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst er det deilig med helg! Håper du har hatt det fint:-)

 

Ja, hva er det med denne skyldfølelsen vi plager oss med. Den er rett og slett oppskrytt:p

Vi er tilsynelatende intelligente vesen som klarer oss fint uten all denne SKYLDEN. Samvittighet er selvfølgelig bra- men med måte!

 

Jeg har plaget meg selv veldig mye med dette og det er kun slemt og nedbrytende. I den tiden jeg var på mitt største turte jeg aldri la noen se at jeg spiste sånt, jeg håpet vel de skulle tro jeg var så tjukk fordi jeg hadde spist for mange gulrøtter:p

Det er ikke mange "sykdommer" som er mer skambefengt enn fedme, bortsett fra kanskje kjønnssykdommer, aids ol. Det er ikke vanlig å føle sterk skyld fordi vi har vondt i ryggen som en mulig konsekvens av inaktivitet. Selv ikke røyking er så skammelig.

Og skyldfølelsen sitter i selv om fedmen er borte. Skal vi ikke bare kaste den på båten, og la fornuften styre hånden? (Sa hun som ikke ett sekund kan stole på at fornuften tildeler LITT:p)

Ja,ja det er jo lov å ønske...

 

Jeg er fremdeles ikke kommet meg særlig ned etter sommeren. Trøsta er at jeg heller ikke har gått mer opp. Hvis jeg nå får "arbeidsro"(være hjemme, uten store festligheter) så skal jeg forhåpentligvis klare å gå litt ned igjen.

Heldigvis kjenner jeg at jeg fremdeles har TRO på at det skal gå. Har det ikke så travelt, men skal heller ikke slippe taket.

 

I kveld skal jeg på styrketrening med PERSONLIG TRENER! Hjelpe meg, det blir nifst. Jeg fikk et gavekort på 1 sånn time fra noen venner. Jeg GRUGLEDER meg.

Åii, må stikke slik at jeg rekker det.

 

Vi sees

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at det hadde vært noe. Gir sikkert en ekstra piff til treningen. Vi er så heldige å få dekket trim og litt massasje via Nav på jobben. Det er utrolig herlig å få trent i arbeidstiden.

 

Jeg ligger omtrent på stedet hvil jeg også, heldigvis ikke noe oppgang i dag. Men ligger 1,5 kg over ønsket vekt, men bare 600 gram unna grønn sone. Tar meg ofte i å nyte min nye kropp, utrolig hva den orker - he he. Skal prøve å være fornøyd med det jeg har oppnådd. Vet at hvis jeg gir for mye f... så sitter jeg der om noen måneder og tenker: hææ var jeg misfornøyd med å veie så lite????

 

Jeg må innrømme at jeg har lat meg inspirere litt den gale veien av at det er flere her inne som sliter med motivasjonen for tiden. Det er ikke så ille om jeg spiser litt ekstra dessert, eller "unner" meg litt ekstra snop osv for jeg er jo ikke alene om stampe i motbakke. Teit - hvem jeg? Hva lurer jeg bare meg selv?? Ja ja nå har jeg nå avslørt mine teite tanker og da gjelder det å ta lurere valg nå fremover. Når det er sagt så synes jeg at jeg til tider er ekstremt flink. Eksempel: I går kom jeg kjempesliten hjem etter en rett etter jobben spinningtime. Hvilken herlig lukt strømmer mot meg.... jo Pizza grandiosa, uten noe annet til. Hva gjorde jeg jo jeg spist vel sånn ca. 1/16 dels stykke, og spiste havregrøt etterpå.

 

Mål: ta gode valg, og være fornøyd med at jeg faktisk holder vekten for tiden.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig trener var skikkelig gøy!

Jeg skal ikke begynne med personlig trener men kjenner at det var inspirerende. Det gjorde godt for en skapning som har daffet litt i det siste.

 

Du, jeg kjenner meg igjen i det du sier om inspirasjon gale veien. Det har vært lettere å kose meg litt når andre har gitt seg selv lov. Heldigvis virker det begge veier. Jeg kjenner nå på at jeg snart er den eneste som ikke har fått skikk på sommerkg og det må jeg gjøre noe med.

 

Jeg må si du har jerndisiplin. Helt klart EKSTREMT FLINK! :-)

Jeg hadde antakelig tilta hvis jeg var sliten, sulten og nytrena og kjente duften av pizza. På en god dag kan jeg stå i mot, men ikke etter å smakt på den. 1/16 er nok til at hjernen kortslutter og da glir hele grandisn inn på høykant:D

Det værste er at jeg kan bli forbanna på mannen og beskylde han for å sette opp "feller" for meg. Helt sprøtt for jeg ønsker jo ikke å nekte alle andre å spise ting jeg blir fet av.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er at jeg kan bli forbanna på mannen og beskylde han for å sette opp "feller" for meg. Helt sprøtt for jeg ønsker jo ikke å nekte alle andre å spise ting jeg blir fet av.

Nei, men man drikker da heller ikke foran en nystoppet alkoholiker. Det er en gylden middelvei der også et sted, tror jeg. Mannen min spiser sin sjokolade etter at jeg har lagt meg, som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smg, du har helt rett i det;)

Samtidig så har jeg holdt på så lenge at jeg ikke lenger føler jeg kan forvente at alle rundt meg skal tilpasse seg meg til enhver tid. Jeg og mannen min har prøvd å holde oss unna "slankeprat" når ungdommene var tilstede. Spesielt mht at vår yngste datter er 14 og sylslank! Hun begynte å gå ned i vekt da jeg tok grep på kostholdet i heimen. Når hun var 170 og ca 40kg var det jo ikke akkurat nødvendig med slankekur:p

Jeg må si at hun nok er veldig lett i kroppen og veldig spinkelt bygd, for hun ser ikke syk eller anorektisk ut, bare veldig slank.

 

Det siste året har hun heldigvis lagt på seg litt, noe som også er naturlig når veksten stopper opp. På ett vis er jeg veldig lykkelig over at hun har ett sånt forhold til mat. Hun husker ikke alltid å spise, tenker nesten aldri på mat,- men har evne til å kose seg med den når den er der.

Livet rundt er mye mer viktig for henne enn mat, og slik vil jeg også ha det!

 

Ha en fin dag

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den middelveien er vanskelig og opp til hver enkelt. Nå skal jeg også innrømme at den samme mannen spiser is foran nesa på meg. Men så er ikke is min store svakhet heller. :(

 

All den treningen dere får til... Hittil har jeg ikke trent i det hele tatt siden jeg kom hjem. Kan noen vennligst sende litt pent brukt treningsiver i min retning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

i det siste. Tør ikke håpe på å bli der (spiser for mye smågodt for tiden :P) men det er jo en svært positiv trend.

 

Sliter litt med å finne treningsånden. Rart hvor lett det er å sløyfe treningen gitt. Men idag har jeg ihvertfall gått en god lang tur og det føltes godt etter alt for mange dypdykk i smågodtet denne uken. Vi har hatt en ukes høstferie og det har vært utrolig godt på flere måter. Har spist litt mindre enn normalt pga. står senere opp så håpet er at mitt noe usunne kosthold ikke skal gjøre så altfor stor skade. Men dommen kommer vel over helgen. Men den tid den sorg.

 

Nå står helgen for tur og jeg håper vi får noen timer med opplett både lørdag og søndag. Det er så herlig når veiene er tørre!!!

 

Ha en strålende kveld alle som er innom.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt super, innom grønn sone er fenomenalt! Til tross for at du spiser smågodt! HURRA for deg!!! Jeg skal også dit igjen!!!

 

Jeg har i noen små perioder sluntra unna med treninga, men dette har heldigvis ikke gått over tid. Jeg tør ikke tenke på hva som da ville skjedd. For jeg har ikke klart å holde meg på matta med maten. Sosiale happeninger og fristelser har stått i kø. Jeg må virkelig gå i meg selv og tenke at siste halvdel av 2009 neppe har flere fristelser enn 2008 hadde. Hvorfor sier jeg da ja?

 

Tidligere klarte jeg meg kjempefint i helgene, nettopp fordi jeg spiste frokost så seint. Mens nå fyller jeg etter med skit og lort innimellom. Hver gang jeg har hatt besøk har det blitt noe ekstra, jeg spiste tilogmed eplekake med krem på kafe' sist helg. GODT, javisst- men det er faktisk ikke plass for det i mitt regnskap. For jeg klarer ikke å hoppe over ett måltid, og dette var en hel lunch- minst!

 

Nå prøver jeg å dvele litt med UBEHAGET og slappheten som følger med usunt kosthold. Jeg har nettopp vært på trening og nyter nå den gode, friske følelsen som alltid følger med. Prøver virkelig å kjenne på forskjellen.

 

Ha en strålende dag du også. Håper du fremdeles har tørre veier. Her er det tragisk vær, eller rettere sagt fint inne-trenings-vær:P

 

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og vekten hadde jaggu svingt seg opp igjen til godt inn i gul sone- nærmer seg faretruende rødt. Det kom ikke som en bombe. Jeg lever litt for mye i sus og dus. En bit sjokolade her, litt kakemann der, hotdog til middag osv. Men denne uken skal jeg få orden på treningen og da tror jeg mye løsner. Jeg har fått trent både i går og i dag så starten på uken er svært bra.

 

I dag har jeg spist ganske bra, ser man bort fra noen munnfuller med sjokoladepudding :P

 

Ha en fin kveld videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...