Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar
Gjest linnemora

Hei jenter!

 

Dagene bare flyr, jeg er flink til å trene,men maten derimot............

Har også fått påvist cøliaki i familien, så det er vanskelig akkurat nå med den maten............huff, nå er jeg litt lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

ja , nei, no kan jeg ikke somle mere om jeg skal bli LITT slankere til sydenturen......da må jeg virkelig stå på.

En bra dag i dag og :P

 

Heldiggris...til Riga på SPA...det hørtes fantastisk ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda... 60-årsfeiring på jobben igår så det ble kake og sprekk på kaloriskjemaet :P Men kompenserte med knallhard spinningøkt som brente av mesteparten av kakeinputen i alle fall.

 

Må nok droppe vaflene på jobb idag for å kompensere. Men så er det fest i kveld så da spørs det om ikke det kommer inn en del flytende kalorier...

 

Reiser bort i helgen og kommer ikke hjem på 2 uker så vi får se hvor aktiv jeg klarer å være her inne. Men god helg og lykke til i ukene i alle fall. Skal prøve å holde meg i skinnet selvom jeg ikke får opprettholdt de daglige rutinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest klartvikan

Jeg prøver og motivere meg så godt jeg kan, men er søren meg ikke lett!!!

Holder bare noen dager av gangen, men nå er jeg skikkelig fed up, så kanskje det går nå?? Har blitt bra med lange turer i det siste, og håper det blir enda flere. Hunden min liker nå godt og få seg minst en lang tur om dagen, så jeg har påtatt meg det ansvaret ;)) Satser på at det vil gi resultater!!

 

Jeg har fortsatt en lang vei igjen til målet, men har ihvertfall holdt meg under 70 tallet en stund nå da... Nå gleder jeg meg bare til jeg ser 68 tallet. Håper det skjer på veiing i uke 46!!!

 

Pc'en min gikk fløyten og har vært mye tull med etter det store viruset tok den, så har blitt dårlig med registrering av kcal. Så nå MÅ det bli bra, nå skal den fungere for fullt!!

 

Sydenturer høres motiverende ut, det er jo en fin gulrot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Ja sydenturen skulle være motivatoren for å gå ned i vekt, men når ikke det heller hjelper så.....ja da vet ikke jeg. Har trening ca 3 ganger i uken, samler ca 10-13 trimpoeng for uken. mer klaere jeg ikke med 3 barn, jobb og fritidsaktiv. Dagene bare flyr. Men har ikke vært så værst den siste uken. Håper jeg kan gå den noen kilo til turen da om ikke annet. Men skal jeg bli sunn og slank til jul, må jeg virkelig begynne:)))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snart bodd på hybel i 2 uker noe som har resultert i mye drittmat. Har ikke mulighet til å lage noe ordentlif så da går det skeis. Drar hjemover til helgen så da kan jeg forhåpentligvis starte opp igjen. Lørdag får jeg tilbake PCen etter 5 uker på rep også, så da kan jeg føre litt mer kcal og den slags. Snakkes mer når jeg kommer hjem. Hei så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med et lite livstegn :( Husk: det var dine fine resultater som dro meg med på dette her så du kan hvis du vil. Jeg er fortsatt på opptur siden dag en så sender deg alt av gode tanker og positiv innstilling.

 

Vel, må jo innrømme at selvom det går fint på matfronten så har ikke treningen første pri om dagen. Har sykt masse å lese på frem mot eksamen så det må gå først. Men jeg skal prøve å presse inn i alle fall 3 økter i ukene fremover. Det er jo bedre enn ingenting. Har spinningavtale i morgen så det blir gøy.

 

Jeg hører vel fra deg i morgen igjen? Enn så lenge: ha det riktig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...