Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar

Jeg fikk meg en skikkelig nedtur på mandag. Tenkte jeg skulle prøve vekta..... den viste 60 kg....opp 3 kg huff. Så kom jeg til sykehuset for å måle vekt der, den viste 63 kg. Da skal jeg si dere jeg hadde lyst å skrike høyt!!!!!

Nå bretter jeg opp armene, her skal det slankes!!! 5 kg ned til midten av november, er det mulig å få til??? Da skal vi til syden 1 uke......da er det fram med bikinien igjen.

 

At ikke det skal være noe som er enkelt med den slankingen........

frustrasjonen er nå ute......

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken her er å komme meg på vekta til mandag. Har ikke gjort det siden ferien, men nå er det på tide å innse realitetene. Prøver å spise bra, men det går litt dårlig med tellingen når jeg ikke har PC tilgjengelig til en hver tid. Får også trimmet litt mellom slagene heldigvis.

 

Merker at travle dager ikke er lett å kombinere med slanking. Blir masse spising ute og da skjærer ting seg lett. Men prøver så godt jeg kan :)

 

I november bør vi være strøkne. Det kan vi klare. Selvom det kan bli tøft. Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Så godt å komme innom og høre at det går sånn ca i riktig retning. Jeg trener hardt om dagen, men snacksa litt i helgen må jeg innrømme. Velta meg opp på vekta idag for første gang etter ferien og endte på 65,2. Ikke altfor ille, men med tanke på at jeg var 100 g fra 63-tallet før ferien, er det jo litt nedtur...

 

Savner å ha PC hjemme gitt. Da kunne jeg vært litt mer bevisst samt skravla litt mer med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner den Kris!!

 

I alt morgen rushet som var i dag tidlig glemte jeg helt vekten Men skal love at i morgen tidlig hopper jeg på vekta:)

 

Har snackset mye jeg i helgen. Men nå er det hverdag igjen, så i dag blir det sunn mat OG trim:) Deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en ny dag med nye muligheter. I dag skal jeg være veldig flink med maten og vannet. Så skal jeg vaske litt hjemme og trimme på ellipse maskina. Så når kvelden kommer kan jeg kose meg med handarbeid med god samvittighet.

 

Håper det går bra med dere jenter.

Kjenner at jeg har fryktelig lyst til å være 5-6 kg lettere nå. Det er jo bare sååå utrolig vanskelig å gå ned de kg`ene.

 

Men i november da er det forhåpentligvis borte.

Har nå beg på dansekurs x 1 pr uke. Tror det blir bra trim,pluss aerobic og step. Så da er det bare å fokusere på matinntaket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Hei jenter, jeg er her fortsatt.

 

Jeg har reist alt for mye i det siste, og tilgangen på pc har vært minimal.

Jeg er lei 5 retters middager og lunsjer på hotell. jeg er lei vin og sosiale sammenkomster i jobbsammenheng, og lei av at vekten står stille!!!

 

Jeg merker jeg begynner å bli skikkelig deppa, jeg får trent alt for lite, og spiser alt for mye. Må komme meg bort fra hotellkosten!! Denne uken er siste reisen med jobben for en stund, og da skal fettet bort!! Ingen bukser passer, og jeg føler meg sikkelig utenfor. Jeg må ned!!!

 

Har gått en lang og rask tur i dag, og skal fortsette og trene så ofte jeg kan.

Fra nå av skal jeg legge meg i selene ihvertfall på hotell lunsjen, så får jeg heller kose meg litt mere med middagen.

 

Godt dere er her jenter, jeg kommer inn mere etter denne uken. Da er jeg back in buisiness :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg prøve å bli mer aktiv her inne. Ser at i alle fall du linnemora rapporterer jamnt og trutt. Vi får prøve å følge opp som best vi kan KVK!

 

Siste veiing viste 64,8 kg. Har hatt en dårlig spiseuke, men trimmen går det ganske greit med. Nå har jeg blitt litt sånn småsjuk så vi får se hvordan det påvirker.

 

Prøver å komme i modus igjen, men sliter litt med motivasjonen. Har et fryktelig uregelmessig liv om dagen og det passer dårlig med det her.

 

Ha en god uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da sier jeg god morgen til dere begge i dag!!! Det var bare sååå kjekt at dere kom innom og skrev litt.

 

Og i dag kan jeg si JIIIIIIIIIPPPPPIIIIIII!!!!

I dag viste vekta 58,5 kg, det er 1,5 kg ned:)

Jeg er i gang jeg, og det er bare såååå deilig. Føler meg mye bedre. Så jenter, skjønner akkurat hvor dere er nå. Det er bare så tungt å komme i gang når en føler seg små deppa. Men fortvil ikke jenter. Vi skulle jo klare dette I LAG :)

 

Ha en flott og strålende dag.

God bedring til deg Kris, og stå på KVK!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skinner ikke sola, og har spist litt mere usunt i dag, men jeg har danset en hel time og det gjorde kjempe godt:)

 

Så da er det bare å si hipp hurra for morgen dagen, den blir kjempe flott:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt på gli her. Hadde besøk i går og bakte både brød, hveteboller og kanelboller, men spiste bare en halv bolle selv. Kanskje dette betyr at trenden er i ferd med å snu? Er fortsatt forkjølet, men bedre idag så kanskje jeg skal komme meg på trening igjen også. Ikke vært siden søndag. Drit når formen ikke er all verden ;)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Da satser jeg på at jeg er i gang igjen... Får se på onsdag hvordan det går med vekten. Jeg skal på min siste tur på en stund onsd til sønd, og etter det er det ihvertfall fullt fokus!! Glad dere er her jenter, for jeg MÅ bare ha litt støtte nå. Forstår bare ikke hvordan jeg skal klare og komme skikkelig igang... Men jeg skal!!! Dere er flinke, og holder ut. Vi skal komme i mål til slutt alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har nok ikke vært så flink i det siste, men i uka som har gått nå har jeg klart meg fint. Spist sunt, men dårlig med trening siden jeg har vært syk. Bare to små økter nå i helgen. Så vi er vel litt i oppstartsfasen igjen begge to KVK. Linnemora er godt igang som du ser så vi har litt å strekke oss mot.

 

Ble litt skuffet når vekta viste opp 0,5 kg idag tidlig, til tross for bra innsats siste uke. Men neste uke blir det nok bra skal dere se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...