Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

Nei, det var ikke ankelen - den er fin. Falt bare om da jeg var ute og løp. Husker ikke så mye selv, men en tilfeldig forbipasserende skaffet hjelp og jeg ble lagt inn på sykehus til overvåkning. Vet ikke helt hva som skjedde, men har tatt det med ro idag. Skal videre til CT og ultralyd av hjertet etterhvert. Skal prøve meg på en forsiktig trenigsøkt igjen i morgen. Regner med at det går helt fint.

 

Har ellers klart meg bra med maten idag. Spist mye gulerøtter og drukket rikelig med vatn. Tror alt blir fint nå som alle er igang igjen :) Du må henge med du og Linnemora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar
Gjest linnemora

huff stakkars, må ta det med ro kris til du har fått tatt de prøvene som skal til.

 

Joda her kjempe vi hver dag med mat og alt for lite trim. Tror det blir bedre nå når mannen kommer hjem fra jobb. Da får jeg trimmet litt mere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Heisann jenter.

 

Etter ferien hadde vekten min nådd nye høyder, jeg har aldri vært så tung i hele mitt liv!! (bortsett fra den dagen jeg fødte)

Vekten viste 70,9 kg når jeg kom hjem fra ferie, altså opp 3 kg!!!

 

Har vært flink med mat, og hadde en knallbra treningsøkt på Elixia i går.

Vekten i dag viste 70,0 kg. Altså ned 0,9 kg. Så jeg satser på at det er rett som de sier; easy come - easy go!!!

 

Nå skal jeg skifte og ta meg en 6km tur i skogen. Det skal bli deilig ;o)

Jeg håper og tror jeg er i farten nå, og at jeg virkelig skal klare det nå som ferier og sånt er over. Kjøpte meg ny dress i dag, skjørt, bukse og jakke. Var litt trangt, så jeg må ned 3-4 kg for at den skal sitte som den bør. Så jeg MÅ ned nå, for den kostet litt peng ;o) Det er det som er målet mitt nå da...

 

Vi får stå på videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Noen av dere som har noen deilige oppskrifter og dele på sunne middager? Føler jeg står helt i stampe om dagene... Er så enkelt og bare kjøpe en pakke med fjordland, for da får jeg helt rette ant kcal uten og tenke og uten og veie... Men nå er jo ikke akkurat de så gode at jeg hopper i taket av glede...

 

Tar imot tips og råd, men ikke fiskemiddager for der har jeg ikke blitt voksen enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står på ja. Litt ustabil om dagen, men håper de gode rutinene kommer tilbake. Vet jo at jeg føler meg mye bedre da og jeg føler at jeg er på vei tilbake.

 

Ikke like bra på mine kanter idag, men, men... Litt unntakstilstand i familien så det er vanskelig å holde rutinene. Morgendagen ser litt bedre ut.

 

Har du testet skinke og makaronigratengen inne på sidene her, KVK? Syns den er kjempegod! Med revne gulerøtter til er det en vinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Åhhhh, er så snopesyk at jeg holder på og bli sprø!!!!

Skal ikke sprekke!!!

 

I morgen er det helg med vinkveld med nabodamene og lørdag skal vi på konsert... Er redd det blir noen flytende kcal ila helgen, men får prøve og holde aktivitetsnivået oppe...

 

Ha en sunn og koselig helg jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Dere er bare så flinke til å stå på:) jeg kommer vel etter.

 

Jobbet hele dagen i går ,helt til kl 24. Mange dårlige pas, så det er ikke bare å løpe fra. Var bare såå utslitt i dag at både mat og trim har ikke blitt slik som det skulle. I morgen skal vi ha dugnad i nabolaget, så da blir det litt bevegelse. Skal på aften vakt igjen i morgen, og er veldig spent på hva den bringer.

 

Dere må kose dere masse i helgen jenter. Så tenker vi på hverandre når fristelsene blir for mange:)

 

Men i kveld skal jeg koooose meg med ei flaske corona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Heisann, i morgen er det veiedag igjen... Ikke noe lyspunkt vil jeg tro... Jeg har vært veldig flink til å trene, men har bodd på hotell fra sønd til i dag, så maten har jeg ikke vært så flink med!!

 

Drar til Sverige i morgen, og jeg skal bo på hotell igjen helt til neste tirsdag, og hotellmat er farlige greier altså!!!

 

Jaja, jeg skal gjøre så godt jeg kan ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest volvoqueen90

Hello..!

Har vært flink og gått i tur og mark om dagen. Eneste jeg ikke er noe flink til er å kutte ut pepsi max`n...Prøver å ikke drikke like mange liter som før men..Det er hardt.

Noen som har noe gode råd for strekkmerker? usyneliggjøre de eller noe.. he he vet de går litt tilbake når vekten går ned, men hadde vært ganske motiverende hvis de hadde blitt litt ysynlige ganske tidlig i prosessen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

God tur til Sverige, Klarvikan!!!

 

Jeg har ikke fått til noe trim denne uken, kommer ikke igang. I dag har mitt andre barn beg på skulen for første gang. Så det har vært litt forberedelser til det. I morgen skal jeg feire min fødselsdag, da blir det klart litt kake.

 

Klarer ikke komme meg på vekten heller. Kjenner at det meste av klær strammer, så da er jeg livredd for å trø på vekta. Men neste uke begynner trimmen igjen, da håper jeg matinntaket blir bedre også!!!

 

Råd for strekkmerker har jeg desverre ikke.

 

God kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Her er jeg i full fighter modus, men hvor i all verden blir det av dere???

Begynner å bli litt bekymret. Håper ikke du har fått noen tilbake fall Kris???

 

Energien min har begynt å komme tilbake. Nå skal jeg gjøre masse husarbeid, trimme litt, så er det aftenvakt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

 

Jeg er i full gang selv jeg. Har et lite problem; PC'en min har tatt kvelden så jeg får ikke registrert noe særlig for tiden. Men jeg spiser sunt og ikke altfor mye i alle fall. Synd at jeg ikke får vært så aktiv her inne, men popper inn så snart jeg får anledning. Jeg er med deg!!!

 

Ha en strålende dag videre :D Vi er så flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Nå baker jeg kake.....hmmmm det hører ikke med når en skal gå ned noen kilo. men skal ikke spise mange stykkene. Trimme før jeg gjøre senere i dag:)

God helg jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Hei jenter, jeg henger med...

Har vært så mye på reise i det siste, og desverre ikke hatt tilgang på pc.

Jeg gikk ned 0,4 kg for to uker siden, og sto stille forrige veiing. Er litt fornøyd, da jeg har bodd mer eller mindre på hotell siste 14 dagene med litt for mye god mat, ingen trening og god drikke...

 

De tre neste ukene blir også store utfordringer med masse reising med jobben, gode middager og desserter og lite tid til trening :D Men denne mandagen håper jeg blir mitt store vendepunkt!!! Jeg skal planlegge maten litt bedre, kanskje ta med meg litt på tur også selv om det virker rart.

 

Flott at dere holder på jenter, vi gir ikke opp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Heisann, jeg har ikke fått mulighet til å trene, men har startet med mat denne uken. Jeg skal på reise hele uken, så det blir ingen trening på meg før ut i neste uke... Men jeg skal stå på i matveien ihvertfall!!

 

Stå på jenter. Kan være dere hører lite fra meg resten av uken, men jeg er her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...