Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

Da er jeg hjemme igjen. Helgen har gått med til å feire bursdag til min eldste sønn, 7år:), og da vet dere......pizza fredag, taco lørdag og "drit" middag på søndag + kaker. Så der har dere meg. Nå har jeg fått forkjølelsen også, men skal prøve meg på aerobic i kveld.

Så da er det fokus igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar

Hei jenter!!

Da er jeg tilbake etter en deilig hotell weekend med bare god mat og alt for mye vin(=kcal).

Men jeg er igang igjen nå....vil ikke opp på vekta denne uken pga mensen og helgefyll:))))))

Men skal hoppe lett opp på vekte neste uke...

Nå står vi på jenter. Målet er ned 1 kg denne uken. Er dere klar for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Heisann jenter.

 

Da er jeg endelig tilbake, og denne gangen for godt!! Nå er jeg ferdig med hotellreiser og ferier i Nice og sol og sommer. Endelig er jeg tilbake til pc'en min hvor jeg kan notere mat, tilbake til hunden så jeg kan gå ut og trimme, tilbake til mat jeg kan bestemme over selv!!! Så glad dere fortsatt er her ;o)

 

Nå er det godt og lese at det går frem over med dere, og det skal det virkelig gå med meg også nå. Har ikke tørd og gå på vekten siste ukene, så det må jeg gjøre snart... Men nå er jeg virkelig klar, fit for fight!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Hvor mange kilo har dere igjen før målene deres er nådd???

Er redd for å miste dere før jeg har nådd målet mitt...

Tar en veiing i morgen jeg for å få en noenlunde pekepinn på hvor jeg er. Tror ikke det blir bra lesing!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 5 kg igjen på meg også så det er et stykke frem. Men jeg føler at kroppen er litt lekrere om dagen jeg ;) Ikke sant Linnemora? Du kommer vel etter KVK nå når du er igang igjen. Er vel kanskje like mye en følelse som eksakt vekttap, men det inspirerer i alle fall.

 

Ha en fin dag og helg. Får ikke hilst på i løpet av helgen tror jeg. Skal ut på en stor bedre middag imorgen og da skal jeg kose meg med mat og vin, men ellers prøve å begrense meg. Kommet til at det må være lov å kose seg litt en dag i uken ellers kommer bare sprekken på et tidspunkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Jeg synes dere er flinke. Og ja, enige i at man må ha en dag man kan skeie litt ut. Ellers blir det helt feil.

 

Jeg er i full gang nå, og har 6-7 kg igjen til målet.

Er nok fornøyd etter 6 kg, men tenker jeg skal prøve meg på 7 kg om jeg får det til. Nå har jeg fått en "peptalk" av min mann her, som prøver og motivere meg så godt han kan. han kom med masse gode tips. Håper bare at dette er det store vendepunktet. Jeg bare må nå, har bare en bukse igjen som passer, og jeg nekter og gå ut og kjøpe større klær!!!

 

Godt dere er her jenter, vi går mot en slankere jul???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Denne helga ble det i overkant mye utskeielser, men klarer meg i alle fall bra i ukene. Godt er det.

 

Resultatet viste ned 0,4 kg denne uka og jeg nærmer meg nok en gang 63 tallet :( Håper det vil vise seg neste uke.

 

Jeg nekter også å kjøpe nye klær. Skal til NY i julen og da blir det shopping!!! Innen den tid må jeg ned i riktig størrelse mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Hallo Jenter!!

Har falt litt tilbake den siste uken, er flink med trim.....men helt feil mat. Magen står ut som en ballong. Har hatt arbeidshelg i helgen også, og da er det ekstra vanskelig å la være. Nå er vekten i ubalanse også, så jeg får ikke veiet meg. Men mine bukser sitter fortsatt stramt. Jeg kjenner også på brystene om jeg går opp eller ned i vekt......og akkurat nå er jeg opp i vekt.

 

MEN nå er det snart bare 5 uker igjen til syden tur, det vil si 1 kg i uken og det skal holde hardt. Men jeg må virkelig brette opp armene om målet skal nås til da.

 

Har dere jenter hørt om Alli tbl? Noen erfaringer?

 

Da står vi på jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om det. Er ikke så for den slags. Må prøve å klare meg på gamlemåten føler jeg.

 

Litt halvveis når det gjelder inspirasjon om dagen, men jeg klarer meg ganske bra syns jeg. Skal på SPA og treningsweekend til Latvia om en og en halv uke, så innen da må bikinien sitte ganske bra. Får holde meg i tøylene frem til det.

 

Ha en fin dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Heisann. Jeg har heller ikke hørt om de tabl. Jeg er i gang, og jobber mot målet. I morgen er det veiiedag, for meg blir det liksom starten i morgen. Så håper ikke jeg er tyngre enn jeg var da vi begynte... Men jeg er nok mer eller mindre samme vekt. Nå SKAL det bort. Har vært på 1 times tur i dag da, og det var deilig. Har fått hund nå, men den er fortsatt så liten. Gleder meg til han drar meg ut på tur flere ganger i uken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...