Gå til innhold

Bestemødre-klubben


Gjest Necin40

Anbefalte innlegg

Så utrolig godt å høre, mia!!! Hurra!! :)

 

Nå er det helg, og i dag skal barnebarna overnatte, så vi skal lage pitapizza til middag, slik at de får laget sin egen. Helga blir en utfordring, med middagsgjester både lørdag og søndag, men jeg får være streng med meg selv og ikke la meg lede ut i fristelsen til å spise for mye. Nå er jeg ingen godterispiser heldigvis, så selv om det blir litt søtt på småttisene, så skal nok mormor klare å styre seg.

 

I går kveld var jeg så sulten at jeg trodde jeg skulle gå på veggen. Det gikk greit, men det holdt hardt, noterer meg det og legger kveldsmåltidet litt senere heretter. Lurte meg til en veiing i morges, og kan notere en kilo ned så langt. Håper den holder seg borte til veiinga mandagsmorgen, slik at jeg ser at det har nyttet denne første uka.

 

Jeg kunne nok ha vært flinkere til å skrive ned det jeg spiser, men jeg er i hvertfall flink til å passe på at jeg spiser kun de kaloriene jeg skal og ikke mer, det hender det blir mindre, men det er bare en justeringssak. Har ikke surra meg til å trimme enda, jobber med saken i hodet, og snakker litt med trimsykkelen når jeg passerer den. Det blir, det blir! Skritteller har jeg, men jeg husker ikke å sette den på, så der må jeg også skjerpe meg.

 

Jeg må også være strengere med å drikke mer vann, så nå har jeg tatt en tom "Lerum utan tilsett sukker" flaske, som jeg drikker av. (Ja altså, den er ikke tom nå da ;)) Jeg har det slik at jeg ikke har tørstefølelse, så jeg må ha den foran meg for å huske å drikke. Det går i kombinasjonen vann og saft og vann (den omtalte Lerum utan tilsett sukker er JA-drikke), så nå drikkes det for harde livet.

 

God helg, alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 654
  • Created
  • Siste svar

Hallo alle sammen!

 

Jeg har vært på baby-besøk to dager på hverandre!! En nydelig, stor baby med masse hår, små ører og en nydelig liten nese!! Så lukter hun sååå godt!! To storebrødre er sprekkeferdige av stolthet - farmor og farfar strutter av glede over sine seks barnebarn fra 4.klassingen og ned til den nyfødte!!

 

Det er en ekstra glede å vite at prøvene gikk bra for mannen din mia - da kan jeg riktig slippe jubelen løs over hva jeg opplever i disse dager!! Snart kommer barnebarn nr 7!!!!

 

Ikveld skal vi ha venner her på middag og da blir det massevis med kalorier!! Jeg tenker som så - at skil må det bare være - jeg slanker meg jo ikke - og livsstilen har blitt mye sunnere i de siste ukene!! Da må jeg tåle lit ekstra til fest - vekta får ta den tid det trenger for å komme ned til akseptabelt nivå!! Jeg er faktisk veldig stolt - har gått ned 7,2 kg til nå, ..................men det synes ikke;-)

 

Ha en riktig god helg alle sammen. Velkommen til denne tråden, LIsa42!! Veldig hyggelig at du blir med oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har det bra her i huset, tross litt snodig behandling på sykehus. Han fikk ikke blodfortynnende og vi har kjørt fra lege til legevakt og apotek og nå har vi fått ordnet det slik at JEG setter sprøyter med blodfortynnende morgen og kveld.

 

Jeg har satt min første sprøyte idag morges-og det var ikke verre enn de andre ,sa han:-). Så i kveld får han være med på klassefest og det fortjener han. Skal inn midt i festen og sette en sprøyte på han, så jeg lurer på om jeg skal legge han på middags- eller dessertbordet, så jeg kommer til?

Det skulle være en spøk.

 

Tilbake til meg selv. Idag har jeg fått en liten nedtur, er så sliten og trøtt etter kjøring til sykehus og overalt for å ordne opp i dette.

Jeg er sulten hele tiden--og nå har jeg spist masse brødskiver med mager margarin og noen med plommesyltetøy. Føler jeg må ha det, og da får det være sånn.

Var på vekta idag morges og den var 90, 2 og da er det bare 0,3 til jeg er under 90!!!! Som regel viser det lite en dag og så opp litt og så går det noen dager før det stabiliserer seg.

ikke sikkert jeg greier det til veiedag på kurset på tirsdag , men det gjør ikke noe det -går nedover og jeg skal leve --så da så.

 

Jeg blir alene i kveld og da må jeg finne noe godt å lage. Har kjøpt pitabrød og er veldig glad i salat --og så er det å finne det andre gode som skal til. Jeg er ikke glad i øl og vin --så jeg har ikke behov for kalorier til det-så da er det å finne noe. Er veldig glad i is --så jeg vet ikke hva kvelden bringer. Skal kjøre og sette sprøyte kl..21 så det er etter det som blir utfordringen, mens jeg venter på at jeg skal hente gubben hjem igjen. Han får ikke kjøre så lenge blodet er ustabilt. har hatt både hjerte -og hjeneslag, men det har gått veldig fint tidligere.

Det var dagens hjertesukk fra meg--

jeg ser fram til mandag, da er det nok fint igjen her hos oss. Ha ei skikkelig fin helg med familien alle sammen.

 

Klem,klem--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal velge at dette blir en god dag.

Først ved å spise fornuftig--frokost er unnagjort og nå står en yoghurt med all bran for døra. Svinesteik er i ovnen og gode grønnsaker til må jo bli et godt måltid.

Har renskåret steika for fett, så ikke så mye kalorier der.

Gårsdagen ble en dum dag--men jeg lærte litt av den.

hadde 2700 kalorier -og mens jeg ventet på at jeg skulle hente min mann ca kl.24.00

gikk jeg ned i kjelleren og satte meg på trimsykkelen ca. kl. 23 og syklet til han ringte - 2,8 trimpoeng--550 kalorier og der tok jeg inn igjen en del --så summa summarum--var det godkjent under tvil.

Men jeg lærte at jeg må ha Nutrilett sjokolade hjemme--de var utsolgt i nærbutikken.

Den med peanøtt er veldig god -- 1 hel sjokoladen inneholder 220 kal --den er kjempegod og jeg får sjokolade og jeg blir mett--

Den tabben lærte jeg noe av..

Men jeg er også overrasket hvordan hjernen arbeidet --fikk meg på trimsykkelen kl.23--og jeg var så svett at da jeg satte meg i bilen --dugget det på vinduet.

 

Jeg vet ikke om det er lurt å trimme så seint--er det noen der ute som vet det?

 

Da skal jeg gå igang med å gjøre klar senger.

Får svigerinne og svoger på besøk fra Sverige idag--10 dager.

Det blir koselig og jeg gleder meg til å vise min smekre kropp på vel 90 kg..---i vår da vi var der veide jeg 103 --104-105 et sted..

Nå deler jeg noen klær med henne --vinterjakken er for stor--og noen topper--

de kommer iallfall til nytte.

 

Ha en kjekk søndag --alle som en--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo på mandag!!!

 

Du er flink - nesten HELE tiden mia, så jeg ble nesten glad å lese at fristelsene kan bli i største laget for deg også i blant!! Tror det viktigste av alt er at selv om du noen ganger får i deg noe flere kalorier enn du har planlagt - starter du ny dag med nye gode kostvaner. Det er det som teller!!

 

Får se om jeg klarer det. For jeg må bare innrømme at to dager i strekk har jeg spist MASSEVIS av fete kalorier, akkurat slik jeg forutsa................

 

Huff jeg har lagt på meg også - veier mer nå enn i forrige uke!! Er det flere av dere som har erfart det samme?? Er det slik at etter noen uker, stopper vekta opp, eller veveger seg saaakte - noen gram- nedover!?? Jeg får iallefall håpe at jeg går ned - ikke opp - neste gang jeg trer opp på vekta!!

 

Hm-m dette var et hjertesukk fra meg, jeg håper det blir positive uker framover, nå synes jeg dette er hardt!!!

 

Ha en super fin uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjekt å høre--det inspirere oss andre.

 

Hadde en grei dag søndag og idag har det vært litt mye på dagen, men det er bare av den vanlige tilmålte rasjonen, så det fikses ved å spise knekkebrød til kvelds.

 

Nå kommer sola og det kan gjøre seg med en tur ut i det fine været. Litt vanskelig å få til når vi har gjester, men kan gå av bilen på hjemveien og gå noen kilometer og så sette meg på trimsykkelen senere i kveld når de ser nyheter..

 

Ha en kjekk kveld og lykke til alle som jobber for et bedre og sunnere liv..

Vi greier det? Jo da--målbevisste som vi er og kan bli, så hjelper vi hverandre videre.... Jeg trenger dere og kanskje noen trenger meg også?

 

Tjo hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo på mandag!!!

 

Du er flink - nesten HELE tiden mia' date=' så jeg ble nesten glad å lese at fristelsene kan bli i største laget for deg også i blant!! Tror det viktigste av alt er at selv om du noen ganger får i deg noe flere kalorier enn du har planlagt - starter du ny dag med nye gode kostvaner. Det er det som teller!!

 

Får se om jeg klarer det. For jeg må bare innrømme at to dager i strekk har jeg spist MASSEVIS av fete kalorier, akkurat slik jeg forutsa................

 

Huff jeg har lagt på meg også - veier mer nå enn i forrige uke!! Er det flere av dere som har erfart det samme?? Er det slik at etter noen uker, stopper vekta opp, eller veveger seg saaakte - noen gram- nedover!?? Jeg får iallefall håpe at jeg går ned - ikke opp - neste gang jeg trer opp på vekta!!

 

Hm-m dette var et hjertesukk fra meg, jeg håper det blir positive uker framover, nå synes jeg dette er hardt!!!

 

Ha en super fin uke!![/quote']

 

 

Ja vær du sikker!

Det røyner på mange ganger, og nå var jeg 0,6 kg. mer enn på lørdag morgen.

Akkurat som jeg tenkte på lørdag så gikk det ikke så godt--massevis av is--

og selv om jeg greide å ta inn noe, så er det likevel ikke gjort å rette opp ved å spise riktig bare en dag.

Fettcellene blir fylt opp med det samme det kommer noe fett og de fettcellene må jammen meg være tunge.

 

Men nå går vi på igjen, vi endrer livsstil og da må vi innimellom ha noe godt--og det viktigste er jo at vi skiller mellom hverdag og fest.

Tar meg sammen også--merker hvis jeg får for lite søvn og for mye å holde styr på så er det verre å passe seg.

 

Snart i mål med gubben --legen sa han trengte bare en sprøyte i kveld, så er jeg ferdig med stikkingen. Tenk å stikke i sin egen kjære mann, det er utrolig tøft. Men jeg greide det, og det vokser jeg på..Er da ikke mer enn 57--så det går an å lære nytt ennå.

Denne uka skal bli bedre, vi skal være glade og optimistiske og se framover.

Har hatt svigerinna mi med i kleskapet og funnet en del klær som jeg kjøpte i XXL i vår-og de forsvinner nå til Sverige, ja-ja-men-sann.

Nå Necin- skal du og jeg kjempe for de få grammene som viste feil vei på vekta sist--vi mister de snart.. og tenk vi har da sikkert spist noe salt og noe som binder væske i kroppen-nå skal vi drikke mye vann og la de gå rett i dass.

 

Stor klem til deg fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også nå-

Det er så at det har vært en periode som har vært vanskelig og nå er verken i kroppen mye verre-men jeg forstår jo hvorfor -og at kroppen binder væske og holder på alt den kan.

 

Sånn er det idag. Jeg må bare spise videre og trimme og gjøre det så godt jeg kan så da vil resultatene komme etterhvert.

 

Idag var jeg 90,8 kg. Men 12,3 kg..siden 20.mai:-)

 

Jeg er da flink!!!

 

Jeg vet at jeg ikke har laget salat den siste uka--og det er jo det beste jeg vet--

 

Så idag skal vi ha tørrfisk og jammen skal jeg lage salat--i bøtter og spann!!

Selv om det ikke skal være det sammen med tørrfisk så kan jeg spise det før middag og senere på kvelden.

 

Ha en fin dag--alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mist motet om vekta svinger litt, noen gram for mye denne veiingen er ingenting mot alle de kiloene som allerede er tapt! Og det kan jo skyldes så mye, i vår alder er det lett å få vannopphopning i kroppen, bare det veier jo fort litt. Så tell de som har forsvunnet og resten går samme veien ganske snart! Dere er kjempeflinke, jenter!

 

Har dere et råd angående å få nok kalorier inn i menyen (hallo, spør jeg virkelig om det?), jeg sliter med å få mer enn 1200 kcal om dagen, og jeg skal ha 1600. Kokte meg et egg til frokosten i dag, det hjalp i hvertfall på det måltidet, men...

 

mia; min gravide datter fikk blodpropp lunga i 11 uke i svangerskapet, hun har satt blodfortynnende i magen 2 ganger om dagen siden da, og skal fortsette fram til 3 måneder etter fødselen. Det var tøft til å begynne med, men vi mennesker er utrolig tilpasningsdyktige, og nå har det blitt en vane. Det er ikke noe hyggelig, men alternativet er verre, ikke sant? Så heldig din mann er som har en så flink kone som ordner opp! Gi deg selv en velfortjent klapp på skulderen! :(

 

(Her fikk jeg melding om å være klar for å reise ned til barnebarnpass i går kveld, men det var nok falsk alarm, for siden hørte jeg ikke mer om verken rier eller annet. Sjekket sikkert mobilen 50 ganger i natt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....etter tunge dager kommer nye upolerte blanke og fine..................klare til å gi ny puff, motivasjon og energi til hverdagen!! Jeg blir såå utrolig glad og i godt humør når jeg leser innleggene fra dere to venner (flere som leser mår gjerne skrive), Mia og Jibber!! Jeg fatter at livet går i bølgedal for oss alle og dere er flinke til å sette fokus mot positive tanker. Jeg har oppriktig nytte av det, håper jeg kan bidra positivt for dere også!!

 

Min sunne fornuft sier jo at det er slik dere skriver at vekta normalt svinger litt i feil retning - at det gjerne kan skyldes vann!! Jeg satser på nytt denne uka og håper det går noe bedre!! Føler meg så mye bedre etter disse ukene - så det er neimen ingen grunn til at jeg skal gi opp. Nei dette skal vi klare jenter!!!

 

Igår bakte jeg massevis av kaker. Min mann hadde bursdag som ble behørig feiret.........................alle koste seg og skrøt av baksten, .............selv nøyde jeg meg med kaffe!! Og den var god!! Fornøyd med meg selv da! Og faktisk ikke noe leit å forsake en kake......sikkert fordi jeg hadde bakt selv;-)

 

Ha en supergod ettermiddag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å ta av seg hatten for din datter , jibber. Hvordan ser magen ut?--er den blå etter stikkene--jeg lærte at når jeg satte den fort inn blir det blodutredelser rundt stikket. Når jeg tok meg god tid og gjorde det sakte, så ble det ingen merke.

 

Er det ikke flott at vi kan klare så mye, og enda er det mange , mange som har det mye verre.

 

Du må hilse så mye din datter, du har all grunn til å være stolt av henne:-)

 

Idag har vi hatt tørrfisk=bokna torsk som vi fikk i Mo I Rana i sommer.

Det var en spennende variaant av tørrfisk. Bacon og kokte grønnsaker med saus av kraften og det ble da som frikasesaus. Godt, men uvant..

 

Fisken har reist rundt i bil og kjølebag i en uke--så jeg var spent om den var ok-

men det var den altså.Nå har vi fått sol her på sørvest-landet og det er lov å gå ut. Mine svenskegjester hviler middag--og om de ikke vil ut på tur--så går jeg alene idag-

 

Hvis du Jibber ikke får i deg nok kalorier, spis en fetere yoghurt--litt mer påleggg på brødskivene-gjerne italiensk salat under--

 

Jeg begynner alltid dagen med en banan med det samme jeg våkner, for å få igang forbrenningen-det er også 100 kalorier--

 

og du Necin--ja du er nå sterk i viljen når du klarer det. Kan hende hjernen arbeidet mens du bakte og tok kontrollen--

 

Vi trenger ikke alltid ha all det fettet og kakene som er rundt oss.

Vi har vært på kafe 2 dager med gjestene --så mens de hadde vafler( får vann i munnen) så klarte jeg meg med et halvt rundstykke i går og et glass cola zero idag-og egentlig var det godt -øvde meg i å si il meg selv--: Se hvor fete vaflene er--de blir jo fete på fingrene, det kan ikke være sunt!

 

Ha en fin kveld--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å ta av seg hatten for din datter ' date=' jibber. Hvordan ser magen ut?--er den blå etter stikkene--jeg lærte at når jeg satte den fort inn blir det blodutredelser rundt stikket. Når jeg tok meg god tid og gjorde det sakte, så ble det ingen merke.

 

Er det ikke flott at vi kan klare så mye, og enda er det mange , mange som har det mye verre.

 

Du må hilse så mye din datter, du har all grunn til å være stolt av henne:-)[/quote']

Magen hennes ser ut som et verdenskart, man får jo større blødningstendenser når man går på blodfortynnende også, så du kan tenke deg den store 9 måneders magen ser "flott" ut. Hun selv ser stort på det, og sier at "Nå er det bare litt over 3 måneder med stikking igjen, og det er jo ingenting!", tøffe jenta mi. :)

 

Idag har vi hatt tørrfisk=bokna torsk som vi fikk i Mo I Rana i sommer.

Det var en spennende variaant av tørrfisk. Bacon og kokte grønnsaker med saus av kraften og det ble da som frikasesaus. Godt' date=' men uvant..

 

Fisken har reist rundt i bil og kjølebag i en uke--så jeg var spent om den var ok-

men det var den altså.Nå har vi fått sol her på sørvest-landet og det er lov å gå ut. Mine svenskegjester hviler middag--og om de ikke vil ut på tur--så går jeg alene idag-

 

Hvis du Jibber ikke får i deg nok kalorier, spis en fetere yoghurt--litt mer påleggg på brødskivene-gjerne italiensk salat under--

 

Jeg begynner alltid dagen med en banan med det samme jeg våkner, for å få igang forbrenningen-det er også 100 kalorier--

 

og du Necin--ja du er nå sterk i viljen når du klarer det. Kan hende hjernen arbeidet mens du bakte og tok kontrollen--

 

Vi trenger ikke alltid ha all det fettet og kakene som er rundt oss.

Vi har vært på kafe 2 dager med gjestene --så mens de hadde vafler( får vann i munnen) så klarte jeg meg med et halvt rundstykke i går og et glass cola zero idag-og egentlig var det godt -øvde meg i å si il meg selv--: Se hvor fete vaflene er--de blir jo fete på fingrene, det kan ikke være sunt!

 

Ha en fin kveld--[/quote']

Boknafisk har jeg ikke spist siden barndommen, og da spiste jeg det så mye at jeg siden aldri spiste det igjen. :( Sånn er det når man er født inn i en Finnmarksfamilie, det kan bli litt overdose, som i alle andre familier. *fnis*

 

Takk for tips til å få litt fler kalorier inn i menyen, jeg tror rett og slett at jeg får finne meg et knekkebrød som ikke er fullt så lett i tillegg, de der Ryvita Sesame inneholder jo nesten ingenting heller. Får kanskje bytte ut det med ei skive brød innimellom også ja. Sånne fislete 120 kcal'ers frokoster blir man sikkert slankere av, men det gjelder å ikke overdrive kalorijakten, heller.

 

Må si at dere har stålkontroll på vafler og kaker altså, minstejenta (14) bakte eplekake på lørdag, og da klarte jeg å inhalere to stykker på et øyeblikk. Trøstet meg med at i og med at jeg hadde mye som gjensto på kalorikontoen, så fikk det gå. Det blir nok ikke noe kakebaking her på ei stund, tror jeg. :)

 

Ha en riktig god kveld selv, unge dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig høstvær, sol og god varme. Hagen får sin klipp, stuss, og beskjæring. På slike dager er det ganske lett å få trimpoeng! Jeg har i likhet med vektreduksjonen ikke satt meg så ambisiøse mål ift trim - av den enkle grunn at jeg vet jeg er en rykk-og-napp-trimmer! I en alder av 60 år er det ikke store forhåpninger til at jeg blir helfrelst trimmer (noe min kjære mann er;-) ).

 

Jeg er fornøyd så langt med denne uka, har ikke hatt noen slike problemer som jeg hadde i forrige uke. Nå går matinntaket greit og jeg er i god modus i "mitt nye liv"!!

 

Ha en fin ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist kylling, ris og salat til middag idag. Deilig! Og nå - nå har jeg nettopp spist masse is til kaffen;-) !! Godt var det også!! Det blir ingen kveldsmat på meg idag!!

 

Vi snakkes!!

God natt, venner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA det går bedre med mat og trim.

2 gode dager--med 1600 kal. og 3 trimpoeng i går og 2 poeng nå i kveld.

 

Har vært på vevstua idag--vi er 8 stk. fra 57 til 88år. Kjekt å gjøre noe med hendene.

Har en gammel vev som jeg kjøpte for 500kr. Så det er litt å lære hele veien.

 

Ikke så mye skritt idag, har vært på tur med gjestene --(bil)og på besøk hos barnebarn.

 

Det ble en vaffel med bare så lite syltetøy at det var så vidt jeg så det.

Ellers har jeg laget salat med ananas og mais, tomat ,agurk og isbergsalat--

 

Det er det beste jeg vet--og det har jeg ikke laget på over en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ned til 90,3kg--nå minus 12,8kg.

Sakte men sikkert. Litt oppgang midtveis og med flotte og nyttig hjelp fra vektforumet--så hjelper det utrolig.

De er jo viktig å se hva vi har klart og fokusere på det postive --

 

Vi arbeider videre med endring av livsstil og jeg ser at hvis jeg føler meg sulten , kan jeg jo ta en brødskive eller 2 ekstra. Med litt syltetøy--det er hjemmelaget med 250gr. sukker pr.kilo og det er ikke noe søtt.

 

Da er det Toro Bali kyllinggryte til middag idag- med ekstra lettmelk istedet for fløte.

Bruker litt mindre melk enn oppskriften sier.

 

Enten dere tror det eller ei, så smaker det utrolig godt. Ris og salat ved siden av --

og for de som vil -hvitløks baguetter.

 

Ha en fin dag, alle sammen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du nære 80-tallet Mia :)

 

Gratulerer med flott nedgang og at du er med på å holde aktiviteten oppe her på forumet! Følger dere og motiveres :(

 

Ha en fin dag!

 

takk trønderpi1

leser om deg også--det gjelder å ha fokus framover--

Du greier julemålet-ikke gi deg ,jente!

 

Det hjelper meg når jeg vet at jeg har salat i nærheten--jeg er kanskje heldig som er så glad i salat--da får jeg tid til å tenke før jeg putter hva som helst i munnen--

 

Ha ei fin uke--videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.er det greit at jeg hopper over torsdag og venter til mandag før jeg veier meg, mia??? (Jeg gjør det! og da satser jeg på at nåla flytter seg i riktig retning igjen!!)

 

Fantastiske resultet dere begge viser trønderpi1 og mia!! Dere signaliserer indirekte, slik "Gutta på kur" gjør - kan vi så kan du!! Det er helt topp å ha dere som forbilder. Jeg er faktisk ikke nedtrykt mer, tross oppgang sist jeg veide meg. Det er et laaangsiktig mål jeg har, og det skal jeg klare!! Underveis er det supert å lese hva dere skriver og følge gode råd og innspill!!

 

Jeg begynte seriøst 10. august - har hatt fin kurve inntil den mye omtalte sprekken, men i det store og hele er jeg godt fornøyd med over 7kg minus!! Imorgen får vi besøk - tre barnebarn med foreldre - blir koselig helg!!

 

Ha en fin kveld, og mia jeg beklager at jeg står over veiing idag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smilefjes= kolon deretter bindestrek og )

 

Ser du skriver semikolon-hvis du tar neste, den med punktumet på så blir det riktig--

 

 

bare vent til mandag, tenkte å foreslå det siden Jibber har mandag som veiedag-

-da tar vi flott helg --me står på--fullt fokus.

 

Ser at det er vanskelig når jeg ikke prioriterer meg selv-da er det lett å glemme fokuset og det tror jeg gjelder alle..

 

Jeg veier meg med glede mandag--

tenk dere vipper snart under 100--det var et stort mål for meg og en god selvfølelse.

 

Tenk meg slank--heter det--og jeg tenker og tenker--

 

Ha en fin kveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...