Gå til innhold

Bestemødre-klubben


Gjest Necin40

Anbefalte innlegg

Veldig hyggelig å ha deg med her hos oss livsl!!!

Kan dere tro det jeg skal fortelle nå, eller?????? Hittil denne uka 9 trimpoeng!!!!!!!!!! Slå den a!! Og så meg da, Necin, som synes godstolen fortsatt er det beste i verden (sorry, men sant ;( ) Men idag ble det stor, megastor aktivitet i heimen. Først 30 min elipsemaskin, deretter styrke, deretter 30 min ergometersykling!!! Helt vilt, spør du meg............. He-he, hvordan jeg føler meg nå, spør du??? som om jeg eier hele verden!!! Det er en nydelig følelse jeg sitter her med nå!!!!

 

 

Ha en superfin dag!!!

 

PS:

Jibber - ser du er pålogget! Jeg håper oppriktig det er bra med deg - at du har det noe bedre i hverdagen enn tilfelle har vært i det siste!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 654
  • Created
  • Siste svar

Necin: Gratulerer med 7. barnebarn! Du verden! ;) Lille minstemann er 1 måned i dag, og i går ga han meg verdens største tannløse glis, så mormor smelta totalt. <3 (Sjekk dette: http://femifamilien.wordpress.com/ - for bilder av mine vidunderlige store og små)

 

Jeg er i gang med registrering av mat igjen, og nå også trim. Første økt med Zumba i dag, jeg holdt i 25 minutter, men da var det ikke mer pust igjen i kroppen. Hehe, jeg regner med at jeg klarer gradvis mer, jeg har ikke allverdens beste lunger, så jeg tar det forsiktig, så jeg ikke ender opp i anfall. Husets 14 år har også satt i gang med Zumba, hun har litt mer schvung over hofter og dansemoves, men så er hun atskillig sprekere enn sin gamle moder også da.

 

Det føltes godt å endelig komme i gang, og jeg tok økta før frokost, noe jeg har tenkt å prøve å få til så ofte jeg bare kan.

 

Ønsker også livsl velkommen i gjengen! Hyggelig!

 

mia og Maysa, godt å se at dere er i rute, bra innsats!

 

Mandagens veiing for min del var bare minus 200 gram, men det var iallfall nedgang, mot de 800 trøstespiserkcal jeg noterte forrige mandag.

 

Her går det nok litt bedre, tror jeg. Vi jobber mot å finne en løsning uten at det ender med skilsmisse, for vi vil jo ikke være fra hverandre, så vi snakker sammen, og ingen av oss føler at vi kan forlate hverandre; vi er jo hverandres store kjærlighet. Det beste for alle, både barn, barnebarn og oss selv er nok å finne tilbake til det vi vet finnes der. Det tar bare litt tid, og hverdagen krever jo sitt, så vi kan ikke bare bruke tid på det heller. :)

 

Alle gode ønsker til dere alle!! Jeg er så stolt av dere! Kjempestolt!!

 

Klem fra Jibber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad Jibber!!! Dette var god og oppløftende lesing!!!! Lykke til på veien videre - dette går bra både på heimefronten og på livsstilfronten!! Det er jeg sikker på ! Når alt kommer til alt virker det som dere too der heime har massevis å gå på i forholdet deres - det er styrke og mye å bygge videre på!!

 

Jeg føler meg lekker!! Jeg føler meg flott og smal!! Ja ja "smal og smal" fru Blom!! Men livet smiler og jeg vet at om kiloene ikke raser fort - føler og oppfører jeg meg som det har forsvunnet 40 kg!!!!

 

Ha en superfin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellu skjønne damer..

 

Jibber et tips fra meg...

kom dere på en skikkelig kjærlighets tur......det funka for oss

skriv søte sms til hverandre,en lapp i matboksen, finn på ting som den andre liker, jeg og mannen min har nå begynt og trene sammen på vann trim hver onsdags morning så svømmer vi litt sammen og tar boblebad sammen etterpå. det løfter samlivet vårt merker jeg. vi har nemlig hatt tøffe tider som nesten endte med at jeg gikk...rister på hode av meg selv nå, har nå skjønt at ekteskap er arbeid. jeg har også skjønt at jeg har verdens beste mann for meg ..hehe

 

necin du er dyktig som vanlig...jeg er på leting etter husmora i meg som liker og rydde og ha det fint rundt seg...noen soom har sett den?

 

mia og livsl ...stå på....dette klarer dere sååå bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Necin: Gratulerer med 7. barnebarn! Du verden! ;) Lille minstemann er 1 måned i dag' date=' og i går ga han meg verdens største tannløse glis, så mormor smelta totalt. <3 (Sjekk dette: [url']http://femifamilien.wordpress.com/[/url] - for bilder av mine vidunderlige store og små)

 

Jeg er i gang med registrering av mat igjen, og nå også trim. Første økt med Zumba i dag, jeg holdt i 25 minutter, men da var det ikke mer pust igjen i kroppen. Hehe, jeg regner med at jeg klarer gradvis mer, jeg har ikke allverdens beste lunger, så jeg tar det forsiktig, så jeg ikke ender opp i anfall. Husets 14 år har også satt i gang med Zumba, hun har litt mer schvung over hofter og dansemoves, men så er hun atskillig sprekere enn sin gamle moder også da.

 

Det føltes godt å endelig komme i gang, og jeg tok økta før frokost, noe jeg har tenkt å prøve å få til så ofte jeg bare kan.

 

Ønsker også livsl velkommen i gjengen! Hyggelig!

 

mia og Maysa, godt å se at dere er i rute, bra innsats!

 

Mandagens veiing for min del var bare minus 200 gram, men det var iallfall nedgang, mot de 800 trøstespiserkcal jeg noterte forrige mandag.

 

Her går det nok litt bedre, tror jeg. Vi jobber mot å finne en løsning uten at det ender med skilsmisse, for vi vil jo ikke være fra hverandre, så vi snakker sammen, og ingen av oss føler at vi kan forlate hverandre; vi er jo hverandres store kjærlighet. Det beste for alle, både barn, barnebarn og oss selv er nok å finne tilbake til det vi vet finnes der. Det tar bare litt tid, og hverdagen krever jo sitt, så vi kan ikke bare bruke tid på det heller. :)

 

Alle gode ønsker til dere alle!! Jeg er så stolt av dere! Kjempestolt!!

 

Klem fra Jibber

 

Dette var god lesing--

tenk for en herlig tråd vi har--

støtte og hjelp og oppmuntring i vår hverdag som for de fleste av oss--

går opp og ned-

 

Nå har det vært tungt her en stund i familien-men jeg kjenner at idag da jeg var sammen med min niese --så var det litt lysning å spore.

 

Nå må jeg prøve å finne igjen min motivasjon og finne litt energi og komme videre.

Det som du skriver høres så fornuftig ut--og jeg vet at alt her i livet må det jobbes med og det er sånn med livsstilsendring også-

vi må jobbe--og derfor kjære venner--

det må jo bli trim idag--trimsykkel og rokkering--så alt er bedre enn ingenting--

 

Ha en fin helg alle sammen

 

oppdatering kl.2030 = 2 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra du trimmer og står på mia...... jeg hadde i går 2,8 tp og er fornøyd med det.

i dag skal jeg feire bursdagen min....og det bli nok av folk her inne...håper jeg klarer og holde meg til det jeg har bestemt meg for og spise. uansett så viser vekta i dag 118,6 om onsdag var den 119,9 så håper det holder seg gjennom helgen...vi får se.

 

ha en strålende dag alle sammmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skogstrollet

Long time no see, men tar meg en tur innom og hilser på. Dere er fantastisk flinke:) Her har det ikke gått etter planen i 2009. Gikk fint til juli men da gikk minisken i venstre benet til blokksberg. Tror jeg gav helt opp jeg. Så fra en vekt på 104,3 kg i mai 06, til 78 kg i 08 satt jeg her og veide 94,3 kg forrige uke. Jeg vet hva jeg gjør feil og det er at kroppen settes på sparebluss med kun et måltid pr dag og det er midagen:( Nå er jeg nok en gang operert og kan begynne på jobb 10 nov. Deilig!!!! Jeg er ikke stolt av meg selv nå for jeg har bestemt meg for 4 uker med easy life for å gi meg selv en ny start. Etter 4 uker, dvs 1. des skal jeg være flink å spise GR mat. Det er første gang i mitt liv jeg gjør noe så drastisk men etter 11 oprasjoner på 5 år, liten benbygning og masse flesk må jeg ned noen kg fort!!!! Vekta i dag viste 90,8 kg. Dere behøver ikke fortelle meg at det er en teit måte å gå ned på...dt vet jeg. Planen min er å holde meg til pulveret i 4 uker. Det tas 6 ganger pr dag. Etterpå blir det lettere å spise mat flere ganger om dagen for det blir en helt ny start. Har fått lov av legen å belaste benet litt nå og går en halv time skogstur med hundene hver dag. Det går ikke fort...hehehe. Ønsker dere en flott helg og håper jeg atter kan komme inn i varmen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt du kommer til oss-du har så mye erfaring at vi trenger deg også.

Jeg er på ca.89 og det er 4 år siden jeg så vidt var på dette tallet. deretter gikk det jevnt og trutt oppover til 103--opp og ned i årevis.

 

Ja vi er da mennesker og du har jo nesten ikke gjort annet enn operasjoner.

Du er i samme båt som mange av oss andre--det er livsstilen vår vi må arbeide med.

 

Nå er det lørdagskveld --har nettopp vært i kjelleren og bakt lefser igjen --bakte på torsdag også --men var ikke helt fornøyd da--hadde for mye mel i da--så idag ble de bedre.

Kondisen er ikke god så jeg fant ut nå idag at jeg må trene rygg og magemuskler -ikke nok å sykle på trimsykkel --rokkering-hva gjør den med muskulaturen--er det styrke for rygg og mage?

 

Nå skal vi ta kveld-har kjøpt reker og godt brød og jeg er ikke noe glad i majones--så det er bra mat for meg.

 

Det skal bli kjekt å følge deg--du vet best hvordan du må gjøre for å ha det bra-så hva du spiser må du finne ut selv.-bare det er næring i det --

 

Ha en fin kveld alle sammen:-)

 

;) 20.05.09 103,1 kg-livvidde 111cm

:-)26.10.09 89,2 kg- livvidde 91cm

Resultat - 13,9 kg og -20 cm i livet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skogstrollet

Rokkering virker i alle fall på midjemålet og bevegelse i hofter er sundt for ryggen:) Jeg er jo linedance instruktør og du slette tid så godt dansinga gjør for kroppen min. Mye rullende bevegelser der. Begynner igjen etter nyttår, får ikke lov tidligere ;) Så flink du er som baker lefser, gjorde det i fjor og muligens kliner jeg til igjen nærmere jul.

 

Ha en flott kveld alle sammen og takk for god velkomst.

ps...jeg er bestemor til 8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og velkommen til oss! I likhet med mia, maysa og livsl og alle venner ønskes du skogstrollet hjertelig velkommen!!!!!

 

Jippi!!!! Hør her!!! Nå er jeg glad: 12.8 trimpoeng denne uken!!!! Har vel ikke gitt kroppen slikt fysisk sjokk de siste 35 år!!!!

 

 

Nå har jeg hatt en aktiv, god uke!! Jeg er sååå spent på om det vises i morgen - da er det veiedag!!! Nå har jeg stått på så og si det samme i over en måned!!!!

 

Spennende!!!

 

Ha en fin kveld venner!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skogstrollet

Du har all grunn til å være fonøyd. Det er tungt når vekta står stille men klarer du å følge opplegget vil den å nedover igjen. Jeg vet det og har levd det. Dessverre e jeg aldri sulten og glemmer derfor å spise...dermed går vekta opp:(

Jeg er fornøyd i dag jeg også, har gått en halvtime med hundene på dagen og 10 min senere. Det er tydligvis nok for nyoperert kne. Nå er de sovetid på meg. Snakkes og ha ei flott uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"skulket" to dager - hatt besøk av minste barnebarn på 10 mndr og hans mor og far - da blir det litt ekstra. I går var det møte på formiddagen og korkonsert sen ettermiddag. Blir tull med både mat og trim. Spiste karbonadsmørbrød og FETT WIENERBRØD - blæh - til lunsj - eple til "middag" og 5 biter GR pizza til kvelds. Ingen tur, bare kos og sofasitting på kvelden.

I dag har jeg hatt alle mine til brunch - med ferske rundstykker, eggerøre, pasta og annet godt.

Så ble det rester til middag da alle hadde reist, sovna på sofaen da elle ting var ryddet vekk, så klarte jeg å smekke innpå fire knekkebrød med smør da jeg våknet - huff og huff.

Har ikke registrert eller målt det jeg har spist siden torsdag.

Skjønner nå at jeg ikke får meg til å gjøre det når jeg tror jeg spiser feil.

Har kommet meg ut og gått halv times tur i mørket med krimlydbok på øret.

 

Blir lei meg, og sur på meg selv som ikke klarer å holde meg til det jeg bør spise. og så alt etter ei og ei halv uke - elelr kanskje jeg kan snu på det og si at jeg ikke helt har kommet inn i rutinen ennå. Spent på hvordan det blir tirsdag på veiing .

Tror jeg kan klare hverdagene bra, men helga er vanskelig.

Jeg leser det dere skriver - ser at alle har sitt å stri med - og beundrer oss - vi tar tak, snubler litt, kravler oss opp igjen og jobber videre.

 

Dette forumet er allerede blitt mitt "speil-" om kvelden-. Her kan jeg fortelle både godt og mindre godt i forhold til livsstilen.

 

Ønsker dere alle ei god natt og ei uke full av vektreduksjoner og trimpoeng ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å se at det går nedover- må klare minus 15 neste uke,vil jeg tro

 

Det har gått bra matmessig i helgen--men ikke så mye trim. Hos meg går det på kryss og tvers innen helseinstitusjoner. Slitsomt å være pårørende.

som jeg sier til familien så er det mange familier som opplever dette og ting som er mye verre-så vi må bare være der og støtte henne så håper vi livet vinner tilslutt..

 

Har spist litt mer kalorier denne uka -vet ikke om det er det som har gjort utslag på vekta--men iallfall har vekta rørt seg litt nedover.

Veldig spent på å høre fra dere andre spretne høner rundt omkring, synes det er mye trimpoeng denne uka--og motivasjonen kommer jo når vi mestrer mer og mer..

Kjempeflott.

Ha en fin dag--skal ta meg en tur og og sette noen løk som roper etter å komme i jorda--

snakkes!!

 

------------------------------------------------------------------------------

;) 20.05.09 103,1 kg-livvidde 111cm

:-)01.11.09 88,4 kg- livvidde 89cm

Resultat - 14,7 kg og -22 cm i livet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellu skjønne damer..

 

Jibber et tips fra meg...

kom dere på en skikkelig kjærlighets tur......det funka for oss

skriv søte sms til hverandre' date='en lapp i matboksen, finn på ting som den andre liker, jeg og mannen min har nå begynt og trene sammen på vann trim hver onsdags morning så svømmer vi litt sammen og tar boblebad sammen etterpå. det løfter samlivet vårt merker jeg. vi har nemlig hatt tøffe tider som nesten endte med at jeg gikk...rister på hode av meg selv nå, har nå skjønt at ekteskap er arbeid. jeg har også skjønt at jeg har verdens beste mann for meg ..hehe

[/quote']

Vi var flinke til å ta romantiske turer før, dessverre har det blitt lite av det de siste årene, han jobber nesten døgnet rundt pga lederstillingen sin. For oss er nok problemet her og nå at vi ikke snakker sammen, jeg er nok litt flinkere til å være åpen, enn det han er, så han må nesten sparkes i gang. Straks vi setter oss ned og prater sammen, så merkes det på forholdet, bedring øyeblikkelig. Prøver å få ham til å skjønne at han må ta meg med på viktige avgjørelser som berører hele familien, og ikke bare gjøre ting uten å si i fra. Jeg tror at man må spørre seg selv om man er der man ønsker å være - og jeg er det, så får jeg bare ta med noen skuffelser i blant, for han er tross alt mine store kjærlighet, og vi har klart det utroligste så mange ganger før, vi klarer dette også! Han er verdens snilleste mann, og når jeg tenker på de som har menn som virkelig ikke er snille, så vet jeg at det vi sliter med er småtterier og vi kommer nok over det også - sammen. Vel, jeg skal ikke gå mer innpå det, det er ikke det denne tråden er til for. ;)

 

Veiedag i dag: Ned 1,5 kg (!!!), overraskende hyggelig å avlese vekta i dag!

 

Har gått inn noen hyggelige cm også. Spiste for lite sist uke, men jobber stadig med saken. For to uker siden gikk jeg opp 800 gr, så de er iallfall borte igjen.

 

Trimpoeng ble det, men jeg er i en klasse laaangt under dere sprekingene, jeg blir helt målløse over hvor dyktige dere er!!

 

livsl: Ikke vær sint på deg selv, ingen forlanger at du skal være perfekt, det er dager man ikke gjør det man burde, og andre dager man gjør mer enn man må. Er det ikke slik livet er? Så om du skeia ut med litt ekstra kos under barnebarnbesøk, ikke klandre deg for det. Hadde noen av oss vært her om vi aldri gjorde feil? Nei. Gjør det oss til dårlige mennesker at vi feiler i blant? Definitivt ikke; det understreker bare det faktum at vi er mennesker. Og på plussiden så hadde du det kjempefint, selv om du "syndet" litt! Ta med det i stedet! Gjort er gjort; og spist er spist. :)

 

Stå på, alle flotte jenter! Ny uke, nye muligheter! *tommelen opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er HELT vilt!!! Ned 1,2 kg!!!!!!!!!!!!!!! Der fikk jeg lønn for strevet!!!! Fantastisk hyggelig og hva mer????????????????? Tosifret!!!! 99,7!!!! Jeg svever!!

 

 

Har ikke rukket å få lest innleggene fra dere alle gode damer, men nå skal jeg gjøre det!!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er HELT vilt!!! Ned 1' date='2 kg!!!!!!!!!!!!!!! Der fikk jeg lønn for strevet!!!! Fantastisk hyggelig og hva mer????????????????? Tosifret!!!! 99,7!!!! Jeg svever!!

 

 

Har ikke rukket å få lest innleggene fra dere alle gode damer, men nå skal jeg gjøre det!!!!

 

Klem[/quote']

 

Den tapre vinner til slutt.

Det viser seg jo at man ikke må miste motet--det går i rykk og napp.

Gleder meg på dine vegne.

Nå har jeg bakt Ingers rugbrød--sunt og mettende og etter en halvtimes tur er det tid for kveldsmat..

 

Ha en fin kveld alle sammen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var flinke til å ta romantiske turer før' date=' dessverre har det blitt lite av det de siste årene, han jobber nesten døgnet rundt pga lederstillingen sin. For oss er nok problemet her og nå at vi ikke snakker sammen, jeg er nok litt flinkere til å være åpen, enn det han er, så han må nesten sparkes i gang. Straks vi setter oss ned og prater sammen, så merkes det på forholdet, bedring øyeblikkelig. Prøver å få ham til å skjønne at han må ta meg med på viktige avgjørelser som berører hele familien, og ikke bare gjøre ting uten å si i fra. Jeg tror at man må spørre seg selv om man er der man ønsker å være - og jeg er det, så får jeg bare ta med noen skuffelser i blant, for han er tross alt mine store kjærlighet, og vi har klart det utroligste så mange ganger før, vi klarer dette også! Han er verdens snilleste mann, og når jeg tenker på de som har menn som virkelig ikke er snille, så vet jeg at det vi sliter med er småtterier og vi kommer nok over det også - sammen. Vel, jeg skal ikke gå mer innpå det, det er ikke det denne tråden er til for. ;)

 

Veiedag i dag: Ned 1,5 kg (!!!), overraskende hyggelig å avlese vekta i dag!

 

Har gått inn noen hyggelige cm også. Spiste for lite sist uke, men jobber stadig med saken. For to uker siden gikk jeg opp 800 gr, så de er iallfall borte igjen.

 

Trimpoeng ble det, men jeg er i en klasse laaangt under dere sprekingene, jeg blir helt målløse over hvor dyktige dere er!!

 

livsl: Ikke vær sint på deg selv, ingen forlanger at du skal være perfekt, det er dager man ikke gjør det man burde, og andre dager man gjør mer enn man må. Er det ikke slik livet er? Så om du skeia ut med litt ekstra kos under barnebarnbesøk, ikke klandre deg for det. Hadde noen av oss vært her om vi aldri gjorde feil? Nei. Gjør det oss til dårlige mennesker at vi feiler i blant? Definitivt ikke; det understreker bare det faktum at vi er mennesker. Og på plussiden så hadde du det kjempefint, selv om du "syndet" litt! Ta med det i stedet! Gjort er gjort; og spist er spist. :)

 

Stå på, alle flotte jenter! Ny uke, nye muligheter! *tommelen opp*[/quote']

 

Det er godt du er i gang--

det er en god uke for deg og det går som du sier opp og ned.

 

Vi gir oss aldri--noen dager er ikke så gode og om man bommer litt så gjør ikke det noe når vi er så bevisste på det som vi er.

Ny dag i morgen og hvis vi ikke skulle kose oss av og til--hvordan er det da å leve.

 

Ha eifin uke--nå blir jeg motivert til å ta en sykkeltur i kvled og litt rokking--

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"skulket" to dager - hatt besøk av minste barnebarn på 10 mndr og hans mor og far - da blir det litt ekstra. I går var det møte på formiddagen og korkonsert sen ettermiddag. Blir tull med både mat og trim. Spiste karbonadsmørbrød og FETT WIENERBRØD - blæh - til lunsj - eple til "middag" og 5 biter GR pizza til kvelds. Ingen tur' date=' bare kos og sofasitting på kvelden.

I dag har jeg hatt alle mine til brunch - med ferske rundstykker, eggerøre, pasta og annet godt.

Så ble det rester til middag da alle hadde reist, sovna på sofaen da elle ting var ryddet vekk, så klarte jeg å smekke innpå fire knekkebrød med smør da jeg våknet - huff og huff.

Har ikke registrert eller målt det jeg har spist siden torsdag.

Skjønner nå at jeg ikke får meg til å gjøre det når jeg tror jeg spiser feil.

Har kommet meg ut og gått halv times tur i mørket med krimlydbok på øret.

 

Blir lei meg, og sur på meg selv som ikke klarer å holde meg til det jeg bør spise. og så alt etter ei og ei halv uke - elelr kanskje jeg kan snu på det og si at jeg ikke helt har kommet inn i rutinen ennå. Spent på hvordan det blir tirsdag på veiing .

Tror jeg kan klare hverdagene bra, men helga er vanskelig.

Jeg leser det dere skriver - ser at alle har sitt å stri med - og beundrer oss - vi tar tak, snubler litt, kravler oss opp igjen og jobber videre.

 

Dette forumet er allerede blitt mitt "speil-" om kvelden-. Her kan jeg fortelle både godt og mindre godt i forhold til livsstilen.

 

Ønsker dere alle ei god natt og ei uke full av vektreduksjoner og trimpoeng ;)[/quote']

 

Det tar litt tid å endre matvaner og legge om livsstilen, men du er på god vei. Du ser jo at bare det å være med på tråden er første steget. så kommer praten og skriving av alt på godt og vondt. Det skal inn i hodet og det skal virke og det arbeider i hjernen enten du vil eller ei.

Vi er jo mennesker og jeg har noen dager hvor jeg tar meg noe uten jeg nesten merker det. Vi skal leve og det er viktig å ikke vise for barnebarna at du ikke skal ha for du slanker deg.

 

Stå på--planlegg helgen --kjøp inn lacryl og kos deg med en eske når du får lyst å tygge noe.. Lykke til videre --vi følger deg på veien , men du må spise sjøl:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært og trimmet og faktisk ganske stolt av meg selv ..jeg har svømt 1000m på 50 minutter..kjempe fornøyd og det ble hele 4,8 tp...yes i morra er det bursdag. og jeg skal ikke ha kake men kan hende det blitt dessert...jeg skal ut sammen med trimm gjengen så da blir det ikke mye søtt enten dessert eller kakao m krem. skal jo først trimme i 1,5 t ...hehe skal bli morsomt.

i dag har jeg vært og kjøpt meg nye klær et helt antrekk til 1000 kr var for bursdags pengene mine og mere skal det bli. skal nemlig feire i 3 omganger til må ha nye klær så gleder meg.

 

syns dere alle er kjempe flinke og mia stå på du gjør det beste ut av situasjonen og det er det viktigste.

livsl....lov og kose seg innimellom bare ikke hver dag på an igjen nå...dette klarer du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at nå har jeg lyst på Kake-men jeg har ingen god kake.

har syklet og rokket, men det hørtes så kjekt ut med selskap og bursdag,så jeg blir rent misunnelig. vi har ikke bursdag i familien før 27. --så hva gjør man da?

Spiser sunt og godt mens jeg venter:-)

 

Fortsatt fin uke --

 

------------------------------------------------------------------------------

;) 20.05.09 103,1 kg-livvidde 111cm

:-)01.11.09 88,4 kg- livvidde 89cm

Resultat - 14,7 kg og -22 cm i livet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for oppmuntringer.

Vært på korøvelse - et løft i seg sjøl, men kaffe og hjemmebakst er vanskelig - mens vi stod og skravlet i pausa forsvant plutselig skillingsbolle nr 2 ned svelget.;) Men kom meg ut en halvtimes rask tur før det ble kvelden på sofaen. Morgengym også unnagjort i dag.

Veiedag i morgen - spent - var det bare begynnerflaks forrige uke, eller....

15,9 trimpoeng - selv uten skikkelig tur i helga.

 

Gleder og gruer meg til i morgen. Dere skal få del av resultatet.

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliten nå...hat 1,5 t trening og det ble en kakao med litt i s pluss en aftereight sjokolade. til dessert for min del. i dag på morninga var vekta 118,6 og det var den mandag også...tenkte jeg skulle bytte til mandag slik som dere så da er min nye vekt 118,6 så det er ned 1,3 juhu..

 

da er det vanntrim i morgen og skal bruke litt tid til og slappe av etterpå og jeg har fått kjøpt litt nye klær, som var stilig på meg så smilet er helt på topp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefornøyd.

Fått beskjed om meny - 2.

Da er middagsprosjonen mer overkommelig.

 

har ikke våget måle en gang til. Tror ikke jeg har blitt en cm eller to smalere;)

 

Ekstra korøvelse i orgen. Har laget meg opp to middagsporsjoner med karbonade, tomatsaus og blomkål. En til i morgen - microvarmes på kontoret - og en til torsdag da det er kveldsmøte på jobb.

Liker meg sjøl i dag. Nå gjenstår det bare å være flink jente og finne senga.

 

Håper alle dere andre har det godt.

 

God natt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humøret er visst på topp her på tråden-det går jo så fint med alle--

 

Motiverende å lese om dere og så kjekt at det er kommet noen nye også.

Det ble ikke den dagen jeg hadde tenkt det skulle bli. men er fornøyd med matstellet -

det som det ikke har blitt noe av er trimmen.

 

Min dag ble brukt til å hjelpe andre og da får det bli trim i morgen tidlig.

sånn er livet--vi får en ny dag i morgen.

 

Ha en fin natt og en god dag i morgen alle sammen--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...