Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Gjest terrapia

Her var det jammen mye ferie-vibber i lufta! :D høres herlig ut å reise bort litt! Og så flinke dere er til å holde fokus selv om ferie-fristelsene florerer! Kjempebra!!

 

Aussie, synd med oppgang, men det henter du inn igjen vettu! Stå på! Heier på deg :)

 

tomo, nå fikk jeg fryktelig lyst på jordbær og vaniljekesam! Men mangler jordbær... hah får sende gubben ut på handling etterpå! Lykke til med veiing imorgen og riktig GOD TUR videre! :)

 

Stå på for fullt resten av uka da jenter, så blir det knall-resultat til mandag!!

 

Sommer-klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988

Jeg er bare inn om for å fortelle dere at jeg har fått gått en del tur.

også tenkte jeg bare at jeg må få snikveid meg, men så fikk jeg sjokk, vekta er DØ!

nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre, kan ikke kjøpe ny sånn at typen ser det =(

 

håper dere alle har det bra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også på vekta om mandagen :D

Har lest de siste sidene her i tråden, og er veldig imponert.

Slenger meg på jeg også...

 

Ressultater de siste ukene.

* 14.juni - 65,9

* 21.juni - X

* 28.juni - 64,2 (-1,7 på 2 uker)

* 05.juli - 62,8 (-1,4)

* 12.juli - (Håper på 62,0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

Glemte å legge inn melding i går, men jeg går nedover!. Det er så deilig med sommer! Håper det har gått bra for dere andre også? :D

 

17.05: 103,6

24.05: 102,5

31.05: 101,9

07.06: 101,9

14.06: 100,9

21.06: 101,0

28.06: 102,1 (M)

05.07: ferie

12.07: 99,8!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble oppgang på meg denne uka. Har gått ned så mye de forrige ukene at det i grunnen er greit med en liten pause før nedgangen fortsetter. :D

 

Start: 80,3 kg

31.05.10: 79,2 kg (-1100 g)

07.06.10: 77,8 kg (-1400 g)

14.06.10: 77,2 kg (-600 g)

21.06.10: 75,9 kg (-1300 g)

28.06.10: 75,2 kg (-700 g)

05.07.10: 73,9 kg (-1300 g)

12.07.10: 74,4 kg (+500 g)

 

Mål: 60 kg

Samlet nedgang: 5,9 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest terrapia

... men jeg ble ikke overrasket. Ble ikke veiing igår, grunnet magetrøbbel (nærmere beskrevet i tråden min), men idag måtte jeg til pers. Hadde sånt merkelig snop-sug igår, det har jeg ikke hatt på leeeenge, men idag tidlig skjønte jeg jo hvorfor!! Og samme med hvorfor jeg har kjent meg så "pløsete" den siste uka... jepp; mensen! Bruker å gå opp 1 kg da, så stillstand er greit! Satser på å komme sterkere tilbake neste uke!

 

stinelill, håper du har fått liv i vekta igjen, eventuelt kjøpt ny :)

 

hei thiny, så bra start du har hatt! Hvordan ble det, nådde du 62? :)

 

rosastrompe! Grattis med to-siffret! :D

 

Meline, du har jo hatt kjempebra kurve hittil ja, så en liten pause gjør sikkert ikke noe :0)

 

Ha en fortsatt fin og sunn uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

desverre ikke noe liv i den. og heller ikke fått kjøpt ny!

kanskje jeg får gjort det i dag :D

det er kjempe deilig med ferie men jeg gleder meg til den er over sånn at jeg kan spise normalt igjen savner det!

 

mest av alt syns jeg det er skummelt og ikke ha noe vekt som funker sånn at jeg kan holde et øye med vekta, vil jo ikke gå glipp av noe!

 

men dere er super flinke :)

stå på<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

[quote=tomo)

 

Frøken Fryd; Gratulerer med nedgang og vel gjennomført sykkelritt! Og du; du har herved ikke lov til å gi opp og la meg i stikken her. Er det noen som kan klare å komme i mål og få meg over målstreken er det du. Jeg trenger deg som personlig motivator så du kan absolutt ikke forlate meg nå. Så det så;-)))) Nå er det bare å stå på for i august skal vi jo videre til Hold Vekten - tråden.... Du hadde vel ikke glemt det? ;-)

 

selvsagt skal vi se hverandre i mål og holde koken sammen til vi klarer oss på egenhånd, kjære tomo :-)

 

Kom akurat hjem etter en uke på hytta i kveld, og har ikke veid meg på over en uke. Skal gjøre det i morgen, og har faktisk en god følelse på det. Har ikke akkurat blitt så mye hard trening, men faktisk vært desto flinkere med maten.

 

Håper du har det fint på ferie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Titter innom etter en uke uten internett. Ble ingen veiing på meg denne mandagen, men skal gjøre det i morgen tidlg. Har ikke mot til å gjøre det i kveld, hehehe :D

 

aussiechick:

Leit å høre om oppgangen din. Jeg krysser fingrene for at du har tatt tilbake kontrollen over matinntaket, og at du får et hyggeligere resultat neste mandag. Stå på !

 

Stinelill:

Du er flink om dagen. Håper bare det ordner seg med en ny vekt slik at det blir lettere for deg å holde kontroll.

 

Annee, rosastrompe: Grattis med nedgang. Moro å se at dere holder koken gjennom sommeren.

 

terrapia:

Ønsker deg lykke til på neste veiing. Er umulig å få noen realistisk vekt når man er i den tiden av måneden, så stillsatnd tyder nok på at du er på rett kjøl.

 

Meline:

Du har oppnådd mye allerede. Er sikker på at den halvkiloen er borte til neste veiing. Oppgang kan komme selv om man er flink med mat og trening. Noen ganger har man bare overflødig væske i kroppen eller kanskje du hadde spist noe som binder salt i kroppen dagen før veiingen ? sol og varme kan f.eks hovne opp kroppen. Krysser fingrene for deg til neste veiing !

 

Thiny:

Velkommen i "klubben" :-)

 

Blir litt sporadisk med innlegg og veiing fra min side fremover nå, men vil ønske dere en fin sommertid. Lykke til med mat og trim :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perlemor

Jeg har visst glemt å legge inn resultat denne uka. Forrige uke hadde vi mye besøk og jeg hadde vel "time out" med slankinga. Men hadde likevel gått ned 400g så det tyder vel på at jeg har fått innarbeida bedre vaner i forhold til spising.

 

Startvekt

1.mars 89,8

19. juni 80,2 - 1kg

 

Mål 80kg- nesten nådd med 80,2 kg

Hittil ned 9,6

 

Nytt mål 75kg

28. juni 80,6kg +400g

5.juli 79,8 -800g

Totalt ned akkurat 10 kg fra start!

12.juli 79,4 -400g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Jeg er helt ned for når det kommer til dette nå! har så uendelig mye å tenke på :D så tar pause fra slankingen, men ikke fra mine matvaner!

 

snakkes om noen måneder tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Stinelill:

Kanskje greit med en pause da. Det krever mye å gå ned i vekt, og man skal ha overskudd til det. Håper ting ordner seg etterhvert da. Lykke til ! :-)

 

perlemor:

gratulerer med 400 gram ned. Du imponerer me stadig :-)

 

 

Jeg tok da mandagsveiingen i går, og hadde gått ned hele 500 gram !!! Lenge siden jeg har gått ned så mye på en gang, så det var selvsagt veldig stas for meg. Ikke minst var det gøy å se 62-tallet.

 

Jeg veier nå 62,7 kg, og har totalt gått ned 10,3 kg siden september i fjor :-)

 

I kveld reiser jeg avgården igjen, så blir nok ingen mandagsrapportering den kommende uken. Ha en fortsatt god sommer, alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert bortreis de siste dagene. Ikke fått fulgt opplegget skikkelig.

Var sikker på at jeg hadde gått opp, noe jeg ikke hadde *glis*

 

Har minket 1,4 kg. (på 1,5 uke)

 

GOD HELG TIL ALLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillstand denne uka. Håper kroppen har hatt lang nok pause nå og er klar for nedgang. Er uansett fornøyd med like under 6 kg på 8 uker. :D Håper det har gått bra med dere andre!

 

Start: 80,3 kg

31.05.10: 79,2 kg (-1100 g)

07.06.10: 77,8 kg (-1400 g)

14.06.10: 77,2 kg (-600 g)

21.06.10: 75,9 kg (-1300 g)

28.06.10: 75,2 kg (-700 g)

05.07.10: 73,9 kg (-1300 g)

12.07.10: 74,4 kg (+500 g)

19.07.10: 74,4 kg (+/- 0 g)

 

Mål: 60 kg

Samlet nedgang: 5,9 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest moratelars

hei! begynner på kurs idag, internett, og er ny i gamet.

Men har lyst til å være med på denne sida!

19.07: 79 kg

 

 

Målet er 60 kg.

Trimmer en del, og liker det godt, men har hittils aldri gått ned ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perlemor

Meline, du har jo hatt kjempebra resultater hver gang og gått ned mye på ganske kort tid, så det er nok naturlig at kroppen stopper opp litt. Men jeg kjenner til den følelsen når det stopper opp, jeg blir utålmodig da :D Lykke til, så går det nok nedover neste gang.

Velkommen til Moratelars!

Thiny- kjempebra resultat!

 

Her stoppa vekta på 78,8 kg i dag og det er 600g ned, veldig godt fornøyd! Startvekt

1.mars 89,8

19. juni 80,2 - 1kg

 

Mål 80kg- nesten nådd med 80,2 kg

Hittil ned 9,6

 

Nytt mål 75kg

28. juni 80,6kg +400g

5.juli 79,8 -800g

Totalt ned akkurat 10 kg fra start!

12.juli 79,4 -400g

19.juli 78,8 -600g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perlemor

Hei, jeg er visst førstemann her idag. Det er vel mange som er på ferie ennå. Forrige uke hadde visst jeg helt tatt ferie fra slankinga . Var så lei og spiste både sjokolade, is og potetgull i mengder langt over lovelig kalorimengde. Men kanskje man trenger en sånn utskjeielse iblant når en har vært flink i flere måneder? Nå føler jeg at jeg er motivert til å gå på igjen.

Og jeg ble gledelig overraska da jeg gikk på vekta idag og så at den sto på det samme som sist uke. Så for engangs skyld var jeg fornøyd med stillstand :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også veid meg i dag og gruet meg litt. Har ikke veid meg på to uker grunnet ferie og har heller ikke vært så flink som jeg burde, men ble veldig fornøyd.

 

Dagens vekt: 63,7...Gått ned 200 gram.

 

28.06.2010: Vekt 65,5 Midje: 80cm

05.07.2010: Vekt 65,1 Midje: 79cm

12.07.2010: Vekt 63,9 Midje: 78cm

26.07.2010: Vekt 63,7 Midje: 78cm

 

Totalt gått ned: 1,8kg:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

Da var jeg tilbake fra halvannen uke hos svigermor igjen. Som vanlig er det mat, mat, mat og kake og brus og diverse. Har allikevel prøvd å si nei, takk og holde meg litt unna denne gangen, og jeg tror det gikk ganske bra. Har ikke veid meg mens jeg var der oppe, landet på 101 på morran i dag, men har mensen i dag, så tror det blir greit nok til mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det visst løsnet igjen. :D Det jeg gikk opp for et par uker siden og litt til har forsvunnet.

 

Start: 80,3 kg

31.05.10: 79,2 kg (-1100 g)

07.06.10: 77,8 kg (-1400 g)

14.06.10: 77,2 kg (-600 g)

21.06.10: 75,9 kg (-1300 g)

28.06.10: 75,2 kg (-700 g)

05.07.10: 73,9 kg (-1300 g)

12.07.10: 74,4 kg (+500 g)

19.07.10: 74,4 kg (+/- 0 g)

26.07.10: 73,7 kg (-700 g)

 

Mål: 60 kg

Samlet nedgang: 6,6 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perlemor

I disse sommer og ferietider er det ikke så lett å holde seg til bare riktig mat. Kjenner igjen det du sier Rosastrømpe fra da moren min levde. Så hvis du har klart å prøve å holde litt igjen er jo det kjempeflott.

Tjun, flott med 200g ned, og Meline du har jo tatt skikkelig i igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

I dag klarte jeg å komme over en enorm dørstokkmil. Jeg gikk på trening selv om jeg overhode ikke hadde lyst! Hadde tonneviss av unnskyldninger klare. Jeg har mensen, har egentlig ikke tid, er sliten osv... Men jeg gikk! Ble utrolig stolt av meg selv etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...