Gå til innhold

Leeplay's ukes-dagbok


Gjest Leeplay

Anbefalte innlegg

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Var ikke det et flott ord?

Det har jeg brukt mange ganger i tiden som lærer, ungene elsker det og jeg tror vi voksne også kan trenge det av og til.

Du er fortsatt bare rå :(

 

Jeg vet nå ikke om jeg tør å gå på vekta i morgen, for jeg har vært på reise til det høye nord og INGENTING gikk etter planen...... eneste trimmen jeg har fått inn, er litt snømåking.

Jaja, jeg fikk besøkt min gamle mor og flere andre, jeg får bare tenke fremover- nye daga og nye sjanser, det er vel sånn livet er for de fleste.....

Har ikke du sånne uker som ikke går helt etter planen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det et flott ord?

Det har jeg brukt mange ganger i tiden som lærer' date=' ungene elsker det og jeg tror vi voksne også kan trenge det av og til.

Du er fortsatt bare rå :(

 

Jeg vet nå ikke om jeg tør å gå på vekta i morgen, for jeg har vært på reise til det høye nord og INGENTING gikk etter planen...... eneste trimmen jeg har fått inn, er litt snømåking.

Jaja, jeg fikk besøkt min gamle mor og flere andre, jeg får bare tenke fremover- nye daga og nye sjanser, det er vel sånn livet er for de fleste.....

Har ikke du sånne uker som ikke går helt etter planen?[/quote']

Helt enig. Bruker alt for lite positive ord i hverdagen

 

Snømåking er jo kjempetrim det da. Bruker bortimot alle musklene i hele kroppen og man får virkelig opp pulsen om man går inn for det! Når det kommer til uker som ikke går etter planen, kommer jeg til kort, har ikke hatt noen nedturer eller motivasjonssvikt frem til nå. :D

 

 

Hei' date=' jeg er stum av beundring over det du har fått til.

Gratulerer så mye må jeg si :-)

 

Hvor mye kalorier ligger du på pr dag nå. og hvor mye kalorier lå du på når du startet ??[/quote']

Tusen takk, er kjempefint når jeg får sånne kommetarer fra andre forummedlemmer

 

Ligger på 1500 kcal pr dag med et minimalt inntak av karbohydrater. Når jeg startet denne vektnedgangen lå jeg på rundt 2000 kcal.

 

Kommer til å øke kaloriinntaket når jeg begynner å trene utelukkende for å øke muskelmassen. Etter planen når jeg målet mitt på 85 kg i slutten av mars og om jeg er fornøyd med fettprosenten da, så begynner jeg med vekttrening med det formålet å bygge mest mulig masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du skal se snømåkingen har berget meg! Ned 0,5 kg, ikke mye, men det går nedover iallefall :(

 

Nå skal jeg studere det der treningsprogrammet nøye.... så får vi se da!

 

Motivasjonen er på topp selv om siste uka har vært vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du skal se snømåkingen har berget meg! Ned 0' date='5 kg, ikke mye, men det går nedover iallefall :(

 

Nå skal jeg studere det der treningsprogrammet nøye.... så får vi se da!

 

Motivasjonen er på topp selv om siste uka har vært vanskelig.[/quote']

 

Men en halv kilo er jo bra, og jeg håper Release Your Potential-heftet har samme effekt på deg som med meg. Jeg ble skikkelig gira, og fikk MASSE motivasjon! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes treningen er så positiv for meg, at det er blitt et behov for å få det gjort. Kjenner også at formen er blitt bedre, mye bedre faktisk.

 

Klærne slenger litt rundt meg også nå, for jeg har gått inn mye i cm. Totalt siden i høst har jeg gått inn 18 cm i midjen....det må være bra.

Totalt 67 cm, så det kjennes godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei at klærne blir romsligere er jo et bevis på at det går riktig vei, så det er toppers ;)

 

Men jeg må jo også si at f.eks. din prestasjon er bare så rå at jeg tenker på det stadig vekk, når du har greid sååååååå mange kilo, så må det være mulig for meg også. I går hadde jeg første testinga i forhold til treningsprogrammet.

Skal skrive ut opplegget i løpet av helga, så på mandag blir det full rulle! Men jeg var litt sliten etter den testrunden!

Men i dag har jeg gått lang tur og kroppen kjentes bra....

 

Og jeg gleder meg likevel til å gå skikkelig i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15. februar

 

Så har det ått nok en uke da. Har virkelig gitt 110% på trening denne uka, og det ga uttelliung på vekta i dag. Har gått ned 2,3 kg denne uken.

 

Er en aldri så liten merkedag i dag. Har faktisk gått ned over 60 kilo nå, nærmere bestemt 61,5. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer- jeg bøyer meg i støvet!!!

 

Hadde du gått på kurs, så hadde du garantert blitt årets slanker, dette er utrolig!

 

Fortsetter du sånn så er du vel i mål før du hadde tenkt!?

 

Jeg har hatt en feberhet helg, så jeg har ikke fått trent/ gått tur siden fredag- merker rastløsheten, kanskje et bra tegn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

"INGEN OVER, INGEN VED SIDEN AV"........

Gratulerer med over 60 kg, du kan være så stolt, så stolt av din innsats!!!

DU ER MITT FORBILDE HER PÅ FORUMET......du viser oss andre at det faktisk er mulig å få det til!!!!

GO GIRL ;):)

 

147,0 04.januar

134,6 10.februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Tusen takk! Dette er kommentarer som virkelig varmer! :)

 

Helt fantastisk å kunne skilte med å ha gått ned over 60 kilo, rett å slett en ubeskrivelse følelse.

 

"GO GIRL" faktisk.. hehe, mitt navn er Terje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti grisen mann, du er rå! Hvis jeg har en litt rævva dag der jeg føler alt går i stå og har lyst å gi opp hele greia, så tenker jeg på deg og hva du har prestert, og vips, så er motivasjonen tilbake! Takk for fantastisk inspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hei igjen Leeplay / Terje ;)

Hahaha......måtte le da jeg leste svaret ditt. Uff ja jeg tenkte meg ikke om da jeg skrev det. Selvsagt er det menn her inne på forumet også....

Og jeg har egentlig valgt meg feil "nick"; Fleksnes...... for jeg er en kvinne på 41 år og ikke noen "Fleksnes type" i det hele tatt. Tror nok mange her tror jeg er en mann. Det spiller jo ingen rolle!!!!!!!!!!!!!

Synes forumet er helt glimrende. Her er folk så anonym de ønsker å være. Da kan en komme med alt en har på hjertet, tema en aldri kunne tatt opp i plenum på et kurs....

 

Ha en flott uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti grisen mann' date=' du er rå! Hvis jeg har en litt rævva dag der jeg føler alt går i stå og har lyst å gi opp hele greia, så tenker jeg på deg og hva du har prestert, og vips, så er motivasjonen tilbake! Takk for fantastisk inspirasjon![/quote']

 

Takk!! Blir helt forlegen her jeg sitter! Ufattelig at jeg kan være til så stor inspirasjon for deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Leeplay / Terje :)

Hahaha......måtte le da jeg leste svaret ditt. Uff ja jeg tenkte meg ikke om da jeg skrev det. Selvsagt er det menn her inne på forumet også....

Og jeg har egentlig valgt meg feil "nick"; Fleksnes...... for jeg er en kvinne på 41 år og ikke noen "Fleksnes type" i det hele tatt. Tror nok mange her tror jeg er en mann. Det spiller jo ingen rolle!!!!!!!!!!!!!

Synes forumet er helt glimrende. Her er folk så anonym de ønsker å være. Da kan en komme med alt en har på hjertet' date=' tema en aldri kunne tatt opp i plenum på et kurs....

 

Ha en flott uke :)[/quote']

 

Hehe, er vel i grunn bare mennekelig å gjøre litt feil av og til ;) "Fleksnes" ja.. Føler jeg ble litt nysgjerrig på hvorfor du har valgt nettopp dette nicket. Må ærlig innrømme at jeg så for meg en overvektig mann i 40-årene med brunrutete hatt første gangen jeg så hva du hadde valgt å kalle deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var ikke alene om å tro at Fleksnes var en mann! Artig det der....man lager jo sine egne bilder... bra at vi har fantasien i orden!

 

SÅ ER DET UKESLUTT IGJEN-ja det ble et halvt kg denne uka også. Har vært litt småsyk, så jeg har ikke fått trent nok styrke , men jeg har likevel 19 trimpoeng så jeg har nå rørt på meg!

jeg må jo bare godta at det går sakte.Det går jo iallefall riktig vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hei Leeplay og solvik!

 

Sitter og smiler for meg selv når jeg leser hva dere skriver, hehe.....Angrer litt på nicket Fleksnes nå, det blir liksom litt feil her inne. Da jeg skulle registrere meg her på vektklubben kom jeg ikke på noe i farten, men husket jeg hadde sett på QXL en som brukte Fleksnes som nick...tenkte det var litt morsomt. Så det ble altså valgt HELT TILFELDIG.....Jeg er en kvinne på 41 år, langt lyst hår/ blå øyne og er ikke i nærheten av å ligne Fleksnes fra tv-serien, og Leeplay, den brunrutete hatten mangler også ;):)

 

Stå på videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var ikke alene om å tro at Fleksnes var en mann! Artig det der....man lager jo sine egne bilder... bra at vi har fantasien i orden!

 

SÅ ER DET UKESLUTT IGJEN-ja det ble et halvt kg denne uka også. Har vært litt småsyk' date=' så jeg har ikke fått trent nok styrke , men jeg har likevel 19 trimpoeng så jeg har nå rørt på meg!

jeg må jo bare godta at det går sakte.Det går jo iallefall riktig vei :)[/quote']

 

Hehe, ja man lager jo, som du sier, egne bilder i hodet om hvordan folk er ut i fra hvordan de er på forumet.

 

En halv kilo er jo knall det da! Du skal i alle fall ikke være misfornøyd med et sånt resultat!! 19 trimpoeng er jo helt fenomenalt. Pass bare på å ikke slite deg ut maks, er så lett å gi opp da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leeplay og solvik!

 

Sitter og smiler for meg selv når jeg leser hva dere skriver' date=' hehe.....Angrer litt på nicket Fleksnes nå, det blir liksom litt feil her inne. Da jeg skulle registrere meg her på vektklubben kom jeg ikke på noe i farten, men husket jeg hadde sett på QXL en som brukte Fleksnes som nick...tenkte det var litt morsomt. Så det ble altså valgt HELT TILFELDIG.....Jeg er en kvinne på 41 år, langt lyst hår/ blå øyne og er ikke i nærheten av å ligne Fleksnes fra tv-serien, og Leeplay, den brunrutete hatten mangler også ;):)

 

Stå på videre!![/quote']

 

Hehe, fikk litt andre bilder enn det jeg opprinnelig hadde nå ja :)

 

Mitt nick "Leeplay" kommer forøvrig av en blanding av mitt etternavn, som er Lie, og en setning hentet fra en reklamefilm for Mr. Lee nudler: "Let's watch the leeplay.."

 

Som jeg nevnte tidligere vil jeg legge ut før- og etterbilder den dagen jeg går under 85 kilo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...